מונקו במשחקים האולימפיים לנוער

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מונקו במשחקים האולימפיים לנוער
מונקומונקו
הוועד האולימפי הלאומי
קוד ייצוג MON
מדליות חורף
דירוג:
39
זהב
0
כסף
0
ארד
1
סה"כ
1
השתתפות במשחקי הקיץ אפור: לא השתתפה)
201020142018
השתתפות במשחקי החורף אפור: לא השתתפה)
2012201620202024

מונקו משתתפת בכל המשחקים האולימפיים לנוער מאז היווסדם באולימפיאדת הנוער סינגפור (2010). מונקו משתתפת גם במשחקי החורף האולימפיים לנוער. מונקו לא השתתפה באולימפיאדת הנוער לוזאן (2020). לאורך השנים צברו ספורטאי הנוער ממונקו מדליית ארד יחידה בענף הבובסלי. ההשתפות של ספורטאי הנוער ממונקו היא סמלית.

השתתפות במשחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחקי הקיץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשלחת הראשונה של מונקו למשחקים האולימפיים לנוער הייתה לאולימפיאדת הנוער סינגפור. המשלחת כללה ארבעה ספורטאים שהתחרו בשלושה ענפי ספורט. ספורטאי המשלחת העפילו בענף הקפיצה למים לגמר בקפיצה ממקפצה גמישה מ-3 מטר נערות וסיימו במקום ה-12. בענפים טאקוונדו, שחייה ושיט המשלחת לא הצליחה להגיע להישגים משמעותיים. המשלחת לאולימפיאדת הנוער נאנג'ינג מנתה ספורטאי יחיד שהתחרה בענף הג'ודו ולא הגיעו להישג משמעותי.

משחקי החורף[עריכת קוד מקור | עריכה]

מונקו השתתפה לראשונה במשחקי החורף האולימפיים לנוער באולימפיאדת הנוער אינסברוק ושלחה משלחת המונה שלושה ספורטאים שהתחרו בשני ענפי ספורט. המשלחת זכתה במדליית ארד בענף הבובסלי בתחרות הזוגות נערים. בענף הסקי אלפיני ספורטאי המשלחת לא דורגו במקומות גבוהים אך גם לא במקומות האחרונים. המשלחת לאולימפיאדת הנוער לילהאמר כללה ספורטאי יחיד שהתחרה בענף הסקי אלפיני ודורג לא במקומות גבוהים אך גם לא במקומות האחרונים.

מדליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמוד ראשי
ראו גם – מדליות במשחקים האולימפיים לנוער

מדליות לפי משחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אולימפיאדה דירוג
אוסטריהאוסטריה 2012 אינסברוק 0 0 1 1 29

מדליות לפי ענף[עריכת קוד מקור | עריכה]

ענף
בובסלי בובסלי 0 0 1 1

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]