לוקסמבורג במשחקים האולימפיים לנוער

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לוקסמבורג במשחקים האולימפיים לנוער
לוקסמבורגלוקסמבורג
הוועד האולימפי הלאומי
קוד ייצוג LUX
מדליות קיץ
דירוג:
98
זהב
0
כסף
1
ארד
0
סה"כ
1
השתתפות במשחקי הקיץ אפור: לא השתתפה)
201020142018
השתתפות במשחקי החורף אפור: לא השתתפה)
2012201620202024

לוקסמבורג משתתפת במשחקים האולימפיים לנוער מאז היווסדם באולימפיאדת הנוער סינגפור (2010). לוקסמבורג משתתפת גם במשחקי החורף האולימפיים לנוער. לאורך השנים צברו ספורטאי הנוער הלוקסמבורגים מדליית כסף יחידה באופניים. יחד עם זאת, ההשתפות של ספורטאי הנוער הלוקסמבורגים היא סמלית.

השתתפות במשחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחקי הקיץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשלחת הראשונה של לוקסמבורג למשחקים האולימפיים לנוער הייתה לאולימפיאדת הנוער סינגפור. המשלחת כללה חמישה ספורטאים שהתחרו בשני ענפי ספורט. ספורטאי המשלחת העפילו בענף השחייה לגמר במשחה 50 מטר בסגנון שחיית גב לנערות וסיימו במקום השישי. בענף האתלטיקה המשלחת לא הצליחה להעפיל לגמרים. המשלחת לאולימפיאדת הנוער נאנג'ינג מנתה ארבעה ספורטאים שהתחרו בשלושה ענפים. ספורטאי המשלחת הגיעו להישגים בענפים האתלטיקה עם העפלה לגמר בקפיצה לגובה בה היא דורגה במקום החמישי ובשחייה עם העפלה לגמר ודירוג במקום הרביעי במשחה 50 מטר בסגנון שחייה חופשית לנערות, במקום השישי במשחה 100 מטר בסגנון שחייה חופשית לנערות ובמקום התשיעי במשחה 800 מטר בסגנון שחייה חופשית לנערות. בענף הג'ודו ספורטאי המשלחת לא הגיעו להישגים משמעותיים.

משחקי החורף[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוקסמבורג השתתפה לראשונה במשחקי החורף האולימפיים לנוער באולימפיאדת הנוער אינסברוק ושלחה משלחת המונה ספורטאית יחידה שהתחרתה בענף הסקי אלפיני ודורגה לא במקומות גבוהים אך גם לא במקומות האחרונים. המשלחת לאולימפיאדת הנוער לילהאמר כללה ספורטאי יחיד שהתחרה בענף הסקי אלפיני ודורג לא במקומות גבוהים אך גם לא במקומות האחרונים.

מדליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמוד ראשי
ראו גם – מדליות במשחקים האולימפיים לנוער

מדליות לפי משחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אולימפיאדה דירוג
ארגנטינהארגנטינה 2018 בואנוס איירס 0 1 0 1 79

מדליות לפי ענף[עריכת קוד מקור | עריכה]

ענף
אופניים אופניים 0 1 0 1

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]