שיחה:כדורגל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 חודשים מאת 2.52.78.20 בנושא משוב מ-30 בדצמבר 2023
ערך זה נכתב או הורחב במסגרת תחרות הכתיבה
הערך השתתף בתחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר"
ערך זה נכתב או הורחב במסגרת תחרות הכתיבה
הערך השתתף בתחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר"
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
דיון
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
דיון
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 19 בנובמבר - סדרה 2
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 19 בנובמבר - סדרה 2
משימות לביצוע משימות לביצוע

על פי הצעת המלצה. הצעות לשיפור שעלו מהדיון:

  • לתת יותר ייצוג לכדורגל מקצועני בפתיח
  • חסרים הערכים על חוקי קיימברידג' ועל חוקי שפילד. אלה אבני דרך מאוד חשובות בתולדות הכדורגל.
  • אין דגש מספיק על כדורגל נשים ועל כדורגל שאינו של הבוגרים.
  • להרחיב את נושא הפופולריות, שכן ענף ספורט שזוכה למאות מיליוני צפיות בשנה.
  • ראוי לכתוב פרק שינסה לסכם, ולו במקצת, על הכדורגל בישראל.
  • בדיקת תקינות קישורים חיצוניים ותיקונם

קישור מעניין סביב נושא התיקו (ראוי להכניס כהערת שוליים( על תזמון שער השיוויון בכדורגל: http://sport-psychology.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

אבקש להסיר את תבנית ההגנה לצורך עדכון. הקישורים המבורג סאו פאולו ריאל מדריד מפנות לערים ולא לקבוצה, ואסקו דה גאמה מפנה לאיש ולא לקבוצה. John Doe 07:31, 14 ינו' 2005 (UTC)

כמו כן יש לשחזר הערך כך שלא יכיל דעה על ברזיל --68.120.131.152 07:35, 14 ינו' 2005 (UTC)

בקשה לשחזור הערך[עריכת קוד מקור]

מישהו עשה פה נזק ומחק די הרבה דברים , על כן אבקש לשחזר את הערךLittle Savage 14:01, 29 אפר' 2005 (UTC)

יש לנו טרול חדש.
מבקש לשחזר את הערך שוב.--Little Savage 09:29, 12 מאי 2005 (UTC)
אתה יכול לשחזר לבד אגב, לך לגרסאות קודמות, בחר את הגרסה שלפני ההשחתה, ושמור אותה מחדש, תוך ציון שמדובר בשיחזור מהשחתה בתקציר כדי שהמפעילים יוכלו לעקוב. ואז, פנה לטרול והוסף לדף שיחתו את התבנית {{אזהרה}}. בברכה, דורית 10:04, 12 מאי 2005 (UTC)
עד עכשיו פשוט חשבתי שק מפעילי מערכת יכולים לשחזר ערכים.
בכל אופן , לא הבנתי בדיוק מה עושים בשלב האחרון שבו אני אמור לפנות לטרול--Little Savage 10:59, 12 מאי 2005 (UTC)

מולדת הכדורגל[עריכת קוד מקור]

עד כמה שידוע לי פיפא קבע לפני מספר שנים שמולדת הכדורגל היא סין ולא אנגליה לכן מחקתי את המשפט שאומר שאנגליה היא מולדת הכדורגל Gutter 18:08, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

יש לך קישור שמוכיח את זה? Little Savage 06:02, 5 אוקטובר 2005 (UTC)
אין לי קישור שמוכיח את טענתי אבל אפשר לבדוק באתר של פיפא אולי שם יש חומר אודות הסטורית הכדורגל מיכון שאני לא כל כך טוב באנגלית אשיר את מלכת החיפוש למישהו שיודע קצת יותר טוב ממני אנגלית Gutter 14:06, 1 נובמבר 2005 (UTC)
משחקים המזכירים את הכדורגל של ימינו התקיימו במקומות שונים בעולם, ואני לא חושב שניתן לקבוע שהוא "הומצא" במקום ובזמן מסוים... חוקי הכדורגל המודרני נוסחו לראשונה באנגליה, ושם גם הוקמו ארגוני הכדורגל הראשונים והתקיימו התחרויות הסדירות הראשונות, לכן רואים בה את מולדת הכדורגל... --Nitsansh 16:32, 26 דצמבר 2005 (UTC)

- RXM : נכון פיפא קבעה שמולדת הכדורגל היא סין .. במאמר http://www.fifa.com/en/history/index/0,1284,103480,00.html?articleid=103480 פסקה ראשונה מוכיחה זאת

אני מצדד ב-Nitsansh, לא ידוע היכן המשחק בו בועטים בכדור במטרה להביע שער ומצא, ויש האומרים כי המשחק בכלל הומצא בשבדיה ושוחק עם ראש של נסיך דני. באנגליה המשחק קיבל את תיקוניו, חוקתו, הוקמו הארגונים והטורנירים הראשונים. משתמש:אור גואטה 2 ביוני, 2006, 11:21

אפשר לכתוב שמולדתו של הכדורגל המודרני באנגליה ועל כך לא יהיו מחלוקות.אתוס 18:39, 2 יולי 2006 (IDT)

האם בכל מקרה של עבירה ברחבה, נותנים פנדל? אני חושב שיש מקרים שנותנים בעיטה לא ישירה (למשל חסימה לא חוקית)

לא נהוג לתת בעיטה לא ישירה על עבירה, אבל לפי החוק (שאולי חודש לאחרונה?) על חסימה לא חוקית, על הרמת רגל ועל מסירה לשוער שתופס את הכדור נותנים בעיטה בלתי ישירה ממקום האירוע. אור גואטה.

יש עבירות שהעונש עליהן הוא בעיטה חופשית ישירה, ויש כאלה שהעונד הוא בעיטה חופשית לא ישירה. אם מתבצעת עבירה שהעונש עליה הוא בעיטה חופשית ישירה בתוך הרחבה, אז העונש הוא בעיטת עונשין מ-11 מטר (פנדל). אם העונש הוא בעיטה חופשית לא ישירה, היא מתבצעת ממקום העבירה גם במקרה שהיא בתוך הרחבה.--ניצן 20:08, 12 יולי 2006 (IDT)

שמות הליגות[עריכת קוד מקור]

אני בעד להפוך את כל הליגות ל"הליגה ה--- בכדורגל", כמו הליגה הצרפתית בכדורגל, הליגה הספרדית בכדורגל וכו'. יוצאות הדופן הן ליגת העל בכדורגל (ולא הליגה הישראלית בכדורגל), ויש לשקול גם פרמייר ליג, סרייה א' ו-MLS שמאוד מוכרות בכינוי הזה. הסיבות הן:

  1. "סרייה א'" זה שם הליגה הראשונה באיטליה, אבל גם בברזיל ובטח בעוד כמה מדינות. בצרפת הוא מקביל ל"ליג 1" ולא ל"לה ליג". "לה ליג" זה בטח גם השם בבלגיה ובמדינות דוברות צרפתית. "לה ליגה" זה בטח השם בספרד ובעוד כמה מדינות דוברות ספרדית. כדי למנוע בלבול יש לקרוא לליגה על שם המדינה, כמו של"נבחרת איטליה בכדורגל" לא נקרא "האזורי" ולנבחרת צרפת בכדורגל לא נקרא לה "בלה".
  2. כמעט אף אחד לא יחפש את "קורגון ליגה" בשביל הליגה הסלובקית, אנשים ינסו קודם כל הליגה הסלובקית בכדורגל. עוד יתרון הוא שיהיה אפשר לדפדף בקלות בין הליגות.
  3. בעיות בתעתיק בין שפות זרות לעברית.
  4. מה הרעיון שבכל ליגה אומרים "הליגה הראשונה" או "הליגה בכדורגל" בשפה שלו? מילא אם היה בשם את המדינה.

צהוב עולה 18:49, 11 יולי 2006 (IDT)

אני עדיין חושב שצריך לקרוא לליגות בשמם ולהוסיף את ההפניות הרלוונטיות. פרט לכך יש לנו מספיק מומחי תעתיק פה בשביל לפתור לנו את הבעיות של השמות. --> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 18:51, 11 יולי 2006 (IDT)
מה יותר טוב לראות בכותרת הליגה הגרוזינית: הליגה הגרוזינית בכדורגל או אומגלסי ליגה? מה עם זה ש"לה ליג" = הליגה, "לה ליגה" = הליגה, "סרייה א'" = הליגה הראשונה, "ליגה איי" = הליגה הראשונה? כל ליגה היא בעלת אותו שם רק בשפה שלה? צהוב עולה 18:54, 11 יולי 2006 (IDT)
במחשבה שניה יש יתרון בודד להצעה שלך - הניווט בקטגוריות. אין לי בעיה לקבל אותה בתנאי שהשם המתועתק יופיע במשפט פתיחה והכלל יחול על כל הליגות. --> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 18:58, 11 יולי 2006 (IDT)
אתה חושב שליגת העל בכדורגל צריכה להיקרא הליגה הישראלית בכדורגל? זה לא אפשרי, כי יש ערך גם על הליגה הלאומית וכו'. דרך אגב עוד יתרון להצעה: בערך כמו סרייה א', אם נקרא לו הליגה האיטלקית בכדורגל, ניתן לכתוב על הסרייה ב' והסרייה C. צהוב עולה 18:59, 11 יולי 2006 (IDT)
שים לב גם שיש טעויות בתרגום, לדוגמה ליגה איי, הליגה הבולגרית, נקראת בבולגרית בכלל "А" Професионална футболна група - בתעתיק "A פרופסיונאלניה פוטבולנה גרופה" צהוב עולה 19:01, 11 יולי 2006 (IDT)
אני פונה ללוח מודעות לשמוע עוד דעות. --> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 19:01, 11 יולי 2006 (IDT)
שים לב שהצרפתים עושים את מה שאני ממליץ [1], חוץ מזה שהם עושים את זה גם על הליגה האנגלית בניגוד למה שאני מציע. ואגב אצלם הליגה האנגלית כוללת גם את הליגה השנייה, בעוד אצלנו הכוונה היא שפרמייר ליג יהיה רק על הפרמייר ליג והצ'מפיונשיפ על הליגה השנייה. גם אצלם fr:MLS קרוי MLS ולא הליגה האמריקנית, כמו שהצעתי. צהוב עולה 19:03, 11 יולי 2006 (IDT)
מה אתם אומרים על הצבעה? ההצבעה תגיד: "יש לקרוא לכל הליגות בשם הליגה ה(שם המדינה) בכדורגל, כמו הליגה הצרפתית בכדורגל, למעט: ליגת העל בכדורגל (הישראלית), MLS (האמריקאית), הפרמייר ליג (האנגלית) וסרייה א' (האיטלקית)". אפשרות אחרת היא להצביע על כל יוצא דופן בנפרד. המצב עכשיו בלתי נסבל (ליגה איי זה שם שלא יודע מאיפה נלקח) צהוב עולה 02:36, 13 יולי 2006 (IDT)
הבעיה עם ההצעה הזו זה שהיא לא החליטה על איזה ערכים היא מדברת, והשם המוצע לא מתאים לאף אחת מהם.
אם רוצים ערכים על מערכת הליגות לכדורגל באיטליה, יש לקרוא לו ליגות הכדורגל באיטליה או משהו כזה, והוא יתייחס לכל הסרייות למיניהן (בכל זאת, צריך לכתוב על יובה, לא?).
אם רוצים לכתוב רק על הסרייה א', צריך לטעמי לקרוא לערך או סרייה א' או לחלופין הליגה האיטלקית הראשונה בכדורגל, שכן רק המספור מציין בצורה מדוייקת על איזה ליגה מדברים.
נדב 23:12, 17 יולי 2006 (IDT)
הבעיה בשפתנו היא שאין אנו קוראים לליגות "אליפות המדינה בכדורגל", כמו בשפות זרות רבות. לדוגמה באיטלקית, הם קוראים לערך על הליגות באיטליה it:Campionato di calcio italiano, ושם הם כותבים על כל הליגות שלהם. מן הסתם לא נוכל לקרוא לליגות אצלנו "ליגות הכדורגל באיטליה", כי אם נקרא לזה כך נצטרך לכתוב על כל הליגות ולא רק על הליגה הבכירה ואין לכך עניין רב מדי. אין לי התנגדות לקרוא לערכים "ליגת העל האיטלקית" (לדוגמה) במקום "הליגה האיטלקית בכדורגל". צריך שם קצר וקליט, בניגוד ל"הליגה האיטלקית הראשונה בכדורגל". צהוב עולה 23:17, 17 יולי 2006 (IDT)
אני מסכים שאחד השיקולים בבחירת שם הוא היותו קצר וקליט, אבל זה שיקול שנמצא די נמוך בסולם החשיבות - אחרי הדיוק, לדוגמא.
דווקא כאן אפשר לראות בקלות את הבעייתיות של השם הלא-מדוייק - אם מישהו יכתוב אי פעם ערך על הסרייה ב', איך הוא יקרא? לפי ההגיון של ליגת העל האיטלקית, צריך לקרוא לערך הליגה הלאומית האיטלקית - וזה כבר ממש מטופש.
בעייה נוספת - השמטת את עניין הכדורגל, שחייב להיות בשם הערך (אחרת הליגה האיטלקית הראשונה לא ארוך בהרבה). איך נבדיל בין NBA לMLS? נדב 23:30, 17 יולי 2006 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: קודם כל, אני בעד לקרוא לסרייה א', פרמייר ליג, בונדסליגה, MLS, ליגת העל בכדורגל בשמן כי השם שלהן הוא מעין שם מסחרי של הליגה גם בעברית והוא מוכר מאוד, זאת בניגוד לליגה הגאורגית, הבלגית, המצרית ואפילו הצרפתית (לה ליג, שזה בכלל לא בטוח השם של הליגה שלהם אלא סתם "הליגה" בצרפתית).
מלבד ה-MLS, אם מישהו יכתוב ערך על ליגת העל הספרדית בכדורסל, נצטרך לקרוא לליגה בכדורגל "ליגת העל הספרדית בכדורגל" ולעשות דף פירושונים ב"ליגת העל הספרדית", אבל זה לא מפריע לכל שאר הליגות, כי ספק רב אם מישהו יכתוב ערכים על ליגות כדורסל שונות שכן הן לא מתקרבות לגודלן של ליגות הכדורגל, מלבד ה-NBA.
בנוגע לליגות המשנה, מלבד הצ'מפיונשיפ והסרייה ב', אף אחד לא מכיר את שמות הליגה המשנית. כמו שאמרתי הצעתי להשאיר את השמות הפרמייר ליג והסרייה א' על כנן. בנוגע לשאר הליגות, אכן עדיף לכתוב "הליגה הלאומית הצרפתית" או "הליגה הצרפתית השנייה" על פני השם הרשמי של הדוויזיה השנייה. צהוב עולה 23:39, 17 יולי 2006 (IDT)
שמתי לב שרק ביקרתי הצעות של אחרים, ולא נתתי את הצעתי. אני מציע ששמות הליגות יהיו בשפת המקור, אם מדובר בליגות מוכרות (ולכן פרמייר ליג וסרייה א') אבל בליגות לא מוכרות נשתמש בנוסחה שנתתי לעיל (הליגה הסלובקית הראשונה בכדורגל), הליגה המצרית הראשונה בכדורגל. לגבי ההחלטה מה ידוע ומה לא, נשאיר את זה לשיקול הדעת שלנו (ולא להצבעה חו"ח). נדב 23:35, 17 יולי 2006 (IDT)
זאת בדיוק הצעתי שאמרתי בהתנגשות פה, וגם אמרתי אותה קודם, ראה מה כתבתי בעבר, לדוגמה: "מה אתם אומרים על הצבעה? ההצבעה תגיד: "יש לקרוא לכל הליגות בשם הליגה ה(שם המדינה) בכדורגל, כמו הליגה הצרפתית בכדורגל, למעט: ליגת העל בכדורגל (הישראלית), MLS (האמריקאית), הפרמייר ליג (האנגלית) וסרייה א' (האיטלקית)"", ועכשיו אני גם בעד הוספת הבונדסליגה. צהוב עולה 23:39, 17 יולי 2006 (IDT)
במילים אחרות אנחנו מסכימים על הכל חוץ מהשם של הליגות: לדעתי השם שנתת קצת מסובך. אף אחד לא יכתוב על ליגות הכדורסל, הכדוריד וכו' באותה אינטנסיביות של ליגות הכדורגל. אם מישהו יכתוב על ליגת הכדורסל של ספרד, נצטרך ליצור פירושונים כמו בליגת העל (הישראלית). בכל השאר אפשר פשוט לכתוב "ליגת העל ה___". צהוב עולה 23:47, 17 יולי 2006 (IDT)
קודם כל, לא התייחסת למה שאמרתי על הסרייה ב' - אבל אני אניח שזה נופל יחד בטיעון ה'אף אחד לא יכתוב'. אז ככה - אני בויקיפדיה מאז שהיו לנו 6,000 ערכים. אם מישהו היה אומר לי שיכתבו כאן ערכים על STS-124, חמאית האלפים או קורגון ליגה הייתי מחייך אליו בהבנה ומתקשר לפסיכיאטר המחוזי.
שנית, לא ברור לי למה סביר יותר שיכתב ערך על הליגה האלבנית הראשונה בכדורגל, ולא על הליגה היוונית הראשונה בכדורסל, ליגה שמרכזת הרבה יותר עניין, בטח בישראל.
ודבר אחרון - למה העל ולא ראשונה? אם משמיטים 'בכדורגל', זה יוצא אורך דומה. נדב 23:52, 17 יולי 2006 (IDT)
דבר ראשון - הגבתי על הסרייה ב'. לליגות שכולם מכירים כמו הסרייה א' יש לקרוא בשמן: לסרייה ב' יש לקרוא סרייה ב'. אם כותבים על ליגת משנה לא מוכרת, יש לקרוא לה "הליגה הלאומית ה___".
דבר שני - עובדה. באופן כללי אנחנו לא נוהגים לקרוא לערכים פה לדוגמה "סלים טועמה (כדורגלן)" כל עוד אין ערך לסלים טועמה אחר. אני מציע שלכל מדינה יהיה ערך בשם "ליגת העל ה[שם המדינה]". אם ייכתב ערך על ליגת העל בכדורסל ובכדורגל, "ליגת העל היוונית" תהיה דף פירושונים ל"ליגת העל היוונית בכדורגל" ול"ליגת העל היוונית בכדורסל". אם יש רק ערך על הליגה בכדורגל או בכדורסל, זה הערך שיהיה ב"ליגת העל היוונית".
דבר שלישי - הליגה העברית הבכירה היחידה נקראת "ליגת העל", ולכן מן הראוי לדעתי שליגה בכירה בכל מדינה (חוץ מהמקרים שאנחנו לא מתרגמים כמו הפרמייר ליג) תיקרא "ליגת העל". זה שם שגור מאוד לליגה בכירה. צהוב עולה 23:58, 17 יולי 2006 (IDT)
רק להבהיר - אין לי שום בעיה עקרונית עם מה שאמרת - אני לא אפתח מלחמת עריכה או אדרוש הצבעה בשביל לקרוא לערך "הליגה היוונית הבכירה בכדורגל" במקום "ליגת העל היוונית". מה שאמרתי הוא רק כדי לגרום לאחרים להבין. אם הרוב איתך או אם אתה לא משתכנע ואף אחד אחר לא יצטרף לדיון, אני אקבל את מה שאתה אומר כי זה לא עקרוני בכלל. צהוב עולה 00:00, 18 יולי 2006 (IDT)

נסיון סיכום[עריכת קוד מקור]

אלא אם כן יעלו הסתייגויות חדשות, מהדיון לעיל עולה ההצעה הבאה:

ליגות כדורגל יקראו "ליגת העל ה(שם המדינה)", אלא אם כן לליגה יש שם מוכר, שאז יעשה שימוש בשם המוכר (בונדסליגה, פרמייר ליג).

כאשר יש שתי נקודות מחלוקת בקשר לשם הכללי המוצע: ליגת העל מול הליגה הראשונה, והאם להוסיף 'בכדורגל' בסוף. (ליגת העל האוקראינית מול הליגה האוקראינית הראשונה בכדורגל)
מכיוון שכנראה שצהוב עולה ואני לא נצליח לשכנע אחד את השני, ומכיוון שלאף אחד מאיתנו השאלה הזו לא קריטית, נשמח לשמוע עוד דעות לכאן או לכאן. נדב 00:20, 18 יולי 2006 (IDT)

ליגת העל, אם יש גם ערך על כדורסל אז ליגת העל בכדורגל. קקון 00:23, 18 יולי 2006 (IDT)
ליגת העל - קצר וקולע. --> צ'כלברה דבר שב צחק 00:29, 18 יולי 2006 (IDT)
יש דעות נוספות? צהוב עולה 21:46, 18 יולי 2006 (IDT)
ברוב המדינות אין ליגת כדורסל ראויה לשורה אחת בעיתון הספורט הכי שולי בעולם, למרות זאת ליגות כדורגל, או בחלק מהעולם-קריקט, רוגבי ובייסבול, תלוי במדינה , הרבה יותר מפותחות לכן יש לצאת מנקודת הנחה שמדובר בכדורגל ואם זה סוג ספורט אחר להכניס אותו לפירושונים ולהשאיר את הכדורגל כערך המופיע בשם ליגת העל של .... . מושבניק 22:27, 18 יולי 2006 (IDT)
נדב, מקובל עליך "ליגת העל ה___"? מסתמן כאן בינתיים רוב של 4-1. צהוב עולה 02:25, 19 יולי 2006 (IDT)
כמו שאמרתי לעיל, אני מעדיף את הגרסא שלי אבל לא אלחם אליה. אם לא יעלו עוד התנגדויות, אפשר לקבל החלטה. נדב 13:12, 19 יולי 2006 (IDT)
אם לא נוצר רוב חדש עד 22:00, אני אעביר את כל הערכים למעט: בונדסליגה, סרייה א', פרמייר ליג, ליגת העל בכדורגל, MLS ל"ליגת העל ה___", כפי שנקבע. צהוב עולה 21:01, 19 יולי 2006 (IDT)
אין לי בעיה עם הסיכום, אבל גישת ה'אם לא נוצר רוב' היא מוטעית. אין כאן עניין של רוב כי זו לא הצבעה. צ"ל "אם לא יתפתח דיון חדש עד 22:00". 22:58, 19 יולי 2006 (IDT)
מצטער, מן הסתם אם היה מתפתח דיון לא הייתי מעביר בלי למצות אותו. צהוב עולה 23:03, 19 יולי 2006 (IDT)
לא חשבתי ככה, אני באופן כללי יצאתי למסע צלב נגד הצבעות :-) נדב 23:04, 19 יולי 2006 (IDT)

מסעות צלב נגד הצבעות:[עריכת קוד מקור]

זה דיון מעט קשה, מצד אחד בדיון אתה מקבל פרספקטיבה רחבה יותר על נושא מסויים, מצד שני, בהצבעות מצביעים גם משתתפים שאינם קשורים כלל לערך, כך קרה לי עם ליגת הכדורגל הסלובקית כאשר אנשים, שאין להם ברקורד דבר וחצי דבר לכדורגל, הצביעו נגד התבנית שלי. מושבניק 23:38, 19 יולי 2006 (IDT)
אל תדאג, מושבניק, אם יש משהו שלא חסר בוויקפדיה - זה חובבי כדורגל (אני חושב שהיינו הוויקפדיה היחידה עם תבנית מיוחדת למונדיאל בעמוד הראשי!) --> צ'כלברה דבר שב צחק 01:06, 20 יולי 2006 (IDT)

עריכה[עריכת קוד מקור]

זה לא רציני, צריך לערוך את הערך כמו שצריך עם כותרות יותר מתומצתות ושהערך בכל זאת יכיל את כל מה שיש לדעת על המשחק. נקודות שנראה לי שצריך לתקן:

  • את "מושגי יסוד בכדורגל" יש לפצל ל"מושגי יסוד" ול"חוקת המשחק" (ראו: שופט כדורגל)
  • את "מערכי כדורגל" יש לתמצת ולהעביר לערך מורחב בנושא.
  • את "כדורגל בעולם" יש לתמצת, לכתוב מעט על כל ליגה ומן הסתם, להכניס קישורים בולטים לאותם ערכים.
  • יש להכניס את הכותרת הבסיסית "היסטוריה" או "התפתחות המשחק".
יופי שאתה נותן הוראות לאחרים. למה לא תעשה בעצמך את מה שהצעת?אתוס 19:40, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ארסנל וצ'לסי[עריכת קוד מקור]

רשום לא לגעת, אז לא נגעתי...

רשום בשמות הקבוצות ארסנל וצ'לסי

ולאחר כמה שורות צ'לסי לחוד

--אבי קדמי 19:25, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הערה ליוצרים ערכי כדורגל[עריכת קוד מקור]

שימו לב, שכאשר אתם כותבים על שחקן שהוא קשר, להפנות ל קשר (כדורגל) ולא לקשר, שהוא דף פירושונים. בהזדמנות זאת אולי כדאי שמישהו ייקח על עצמו את *כתיבת* הערך קשר (כדורגל).... רונן א. קידר 20:25, 7 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

הכיוון מזרח 13[עריכת קוד מקור]

הופתעתי לגלות שבערך אין מידע על ממדי המגרש, ואין אפילו רמז על מאפייני הכדור, כדור-רגל. דוד שי 22:54, 19 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

על כתב העת שהוקדש לדיון בכדורגל מנקודות מבט ביקורתיות[עריכת קוד מקור]

צ'כלברה הרעיון שלך כי הלינק ששמתי לכתב העת הוא פגום ופרסומת מסחרית - מגוחך. לא רק שאיננו הוצאה מסחרית (נשענים על מענק של משרד החינוך והתרבות). הדיון בכתב העת בכדורגל יכול לתרום לכל מה שכתוב בויקי. אבל אתה מעדיף למחוק את זה למרות שבמושגים אחרים בויקי אפשר לראות שיש לא מעט לינקים לספרים שעולם כסף. כך למשל את הערך מזרחים האם הלינקים שמחוברים אליו הם לא ספרים שעולים כסף ? הניסיון להתחרע במלוא מובן המילה בכל קישור שאני מוסיף רק משכנעת אותי יותר ויותר בפחד שדעותיי מייצר. http://www.notes.co.il/mati/27752.asp M.S 07:12, 19 בינואר 2007 (IST)תגובה

1. זה שהמדינה ממנת את זה - זה לא אומר שזה לא מסחרי (כי הרי זה עולה כסף). 2. לא היה בלינק שום מידע רציני פרט להמלצה לקנות את הגליון. 3. יש טעם לפגם עצום בכך שאתה מלנקק לאתר שלך 4. אני מוכן להוסיף לשכנוע העצמי שלך ולגלות לך שלמרות שאני עצמי שוורצה-חייה, האדונים האשכנזים שלי פקדו עלי (באמצעות הצ'יפ שהושתל לי באונת המוח הקדמית) למחות כל קישור הקשור אליך. זאת מכיוון שאתה, מתי, הוא האיום הגדול ביותר עליהם ועל תוכניותיהם הזדוניות. אם תרצה, אוכל לפקסס לך כמה מזכרים ששמרתי מהחבר'ה הזקנים הללו (להלן: הפרוטוקולים של זקני אשכנז או פשז"א). שא ברכה וסע לבריכה, --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 10:23, 10 במרץ 2007 (IST)תגובה
לדעתי השם שבחרת לספר לא מוצלח, משום שהדבר היחיד שהיציע המזרחי מסוגל להגיד זה "מחבל". צהוב עולה 13:18, 10 במרץ 2007 (IST)תגובה

4-5-1[עריכת קוד מקור]

כתוב את מערך 4-5-1 פעמיים וגם אותה תמונת מערך 4-5-1 פעמיים.צריך להוריד את זה. אליאליאלי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

בקשר לפנדלים[עריכת קוד מקור]

אם השופט שורק לעברה אז יש פנדל. אליאליאלי,6:26:07

2-5-3 (האחרון ברשימת המערכים)[עריכת קוד מקור]

--82.81.41.132 22:43, 22 ביוני 2007 (IDT) אין כזה מערך. אף קבוצה בעולם, ב-30 השנים האחרונות בכדורגל מקצועני, לא שיחקה במערך כזה. "נדיר" כל כך עד שממש אין טעם לציין אותו. לא כל קומבינציה של 3 מספרים שיוצאים 10 מהווה מערך.תגובה

תקנתי והוספתי משהו[עריכת קוד מקור]

תיקנתי את הטעות בקבוצות נוספות:

טוטנאהם - אנליה תוקן ל טוטנהאם - אנגליה

והוספתי את מכבי חיפה. Mozart Junior 15:32, 12 ביולי 2007 (IDT)תגובה

האם תהיה התנגדות....[עריכת קוד מקור]

אם אני אתרגם את כל הערך האנגלי ואשים אותו במקום כל הערך שנמצא פה, תוך התעלמות (כמעט) מוחלטת ממה שיש בערך העברי? הערך באנגלית מעולה, ולדעתי, אם יתורגם (ותיווסף לו פסקה על כדורגל בישראל, כמובן), הוא יהיה ערך מעולה. מה דעתכם? הגמל התימני 19:25, 9 בפברואר 2008 (IST)תגובה

הוי עז כנמר, אבל עשה זאת בחוכמה. כבר דיברנו על הבעייתיות של ההסתמכות על ויקיפדיה האנגלית ותו לא. בשנה האחרונה נטשו אותנו, לצערי הרב, כמה מהמשתמשים הטובים ביותר בתחום הספורט, אבל עדיין אפשר למצוא כמה שיכולים לעזור עם מקורות נוספים טובים. לפני שינוי כל הערך בהתבסס על ויקי האנגלית לבדה - אני חושב שכדאי לבדוק אפשרויות נוספות. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:51, 9 בפברואר 2008 (IST)תגובה
הערך באנגלית פנטסטי, והכי חשוב יש לו מבנה טוב, בניגוד למבנה הרעוע של הערך העברי. אני חושב, שגם אם התרגום יהיה קלוקל, ואפילו יש כמה עובדות לא נכונות, הערך יהיה טוב פי כמה מהערך הנוכחי. כנראה, אחל את העבודה מחר בבוקר, שוב, אם לא תהיה התנגדות. הגמל התימני 21:43, 9 בפברואר 2008 (IST)תגובה
בתור מי ששם את תבנית השכתוב על הערך הנוכחי, לא תשמע אותי מתנגד. אבל יש משהו בערך גרוע - הוא מזמין שיפור. הערך בוויקי האנגלית בעיקר נראה טוב. זהר דרוקמן - I♥Wiki23:07, 10 בפברואר 2008 (IST)תגובה
הרגשתי שזה מה שיקרה. הערך מסביר היטב מהו כדורגל, אבל שוכח לציין מה עושים איתו. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:02, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה
למה אתה מתכוון? מה עושים איתו? ۩ הגמל ۞ התימני ۩ (צריכים עזרה בגרפיקה?) 00:06, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה
שמעתי שמדי פעם כמה ח'ברה מתכנסים ועושים משחק. לעיתים הם גם מצליחים לגרור קהל - לא הרבה, כמה מאות אלפים. במילים אחרות, ועם פחות ציניות: מי הוא מי בכדורגל בימינו? מה הוא מה? זה הספורט הפופולרי ביותר במספר לא מבוטל של מדינות (אני פשוט מהסס להגיד "רוב") - למה זה לא מודגש בערך? זה מה שהיה בערך הקודם (באופן חלקי) שבזה אין. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:11, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה
ראשית, תודה על ההערה. (סטייל ארץ נהדרת).
שנית, אני יודע שזה לא מודגש, אך שתי הפסקאות האחרונות ב"היסטוריה והתפתחות" מפרטות היטב את מה שכתבת. אוכל, כמובן, להוסיף את המידע גם בפתיח, וכן, אתרגם מוויקיאספניול את חלק "תרבות", וגם אוסיף בלי קשר את החלק על "כלכלה", שבאופן עקיף מראה כמה כדורגל מרכזי בחיינו (רווחים של מילארדי דולרים רק בגלל אירוע כדורגל אחד, המונדיאל).
שלישית, אבקש שנדבר לא בדפי שיחה, אלא במסנג'ר, שם השיחה זורמת ונוחה יותר (וגם אני סולד מברברת ומ"בזבוז" עריכות על דפי שיחה). ۩ הגמל ۞ התימני ۩ (צריכים עזרה בגרפיקה?) 00:20, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה

דבר נוסף, או יותר נכון הבהרה: העבודה על הערך לא תמה. בוויקיפדיה הספרדית יש מידע שיעשיר את הערך באופן ניכר. אני מתכנן, בימים הקרובים, לתרגם (ולא סתם הבטחת סרק) את החלקים העיקריים שחסרים מפה, שהם גם על הדרך עונים גם על בקשתך. ۩ הגמל ۞ התימני ۩ (צריכים עזרה בגרפיקה?)

אני שמח לשמוע כי בתוכניתך להרחיב. בכל מקרה, אני ומסנג'ר, לרוב, לא הולכים ביחד. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:41, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה

מוזר[עריכת קוד מקור]

איכשהו אני רק הופך את הערך ליותר ויותר גדול... זהר דרוקמן - I♥Wiki00:03, 11 במרץ 2008 (IST)תגובה

אפשר לטפל בזה... ‏odedee שיחה 00:36, 11 במרץ 2008 (IST)תגובה
נשמע כאילו אתה מתכוון לאיזה חיסול של המאפיה :Q הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) 00:50, 11 במרץ 2008 (IST)תגובה
אל תגלה, אבל זה מה שאני עושה כשאני לא בוויקיפדיה. צריכים להתפרנס ממשהו. זהר, רציתי לציין שטיפלת ברבות מהבעיות שראיתי קודם, יישר כוח. ‏odedee שיחה 01:03, 11 במרץ 2008 (IST)תגובה
תודה. מקווה שאוכל להמשיך בסוף השבוע. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:09, 13 במרץ 2008 (IST)תגובה
נו מה יהיה? זה רק ממשיך לגדול. בכל מקרה, הערה קלה - המשחק בין נבחרת אנגליה לסקוטלנד ב-72 לא היה המשחק הבינלאומי הראשון. ראשית, כי לא מדובר בשתי מדינות (זה שפיפ"א עושים ההפרדה הזו זה נחמד, אבל עבור שאר עולם האתלטיקה זה לא תופס - נבחרת אנגליה לא תגיע לאולימפיאדה לעולם - היא איננה מייצגת מדינה). שנית, קשה לקרוא לקבוצת השחקנים מולם שיחקו שחקני נבחרת אנגליה כ"נבחרת סקוטלנד", שהרי ההתאחדות הסקוטית נוסדה רק שנה לאחר מכן. זהר דרוקמן - I♥Wiki16:36, 15 במרץ 2008 (IST)תגובה
אכזבתני P:. כתבת "על אף ש". עד כמה שידוע לי, 'על אף' הוא כמו 'למרות' - אין 'ש' אחריו. זאת ועוד, כתבת "הדרום האמריקני" (כמובן צריך להיות הדרום אמריקני). עם זאת, אני מרוצה מאוד מהעריכה, ואף על פי שזה בלתי אפשרי לראות את השינויים איך שוויקיפדיה מציגה אותם (שינית פסקאות שלמות!), אני כן מצליח לראות את המצב החדש בשלמותו והוא בהחלט טוב יותר. יישר כוח. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) 17:00, 15 במרץ 2008 (IST)תגובה
ניתן לכתוב "על אף ש...", תלוי במבנה המשפט. אה אכן - הא! הורדתי 46 בתים בעריכה הגדולה האחרונה! זהר דרוקמן - I♥Wiki01:04, 16 במרץ 2008 (IST)תגובה

אלימות בכדורגל[עריכת קוד מקור]

מחקתי את נושא המהומות בין פרסטון לאסטון וילה. על אף שמצאתי הרבה מאוד סימוכין לכך ששתי הקבוצות אהבו אחת את השנייה בערך כמו צרפת וגרמניה, לא הצלחתי למצוא שום דבר על מהומה כלשהי, שלא נדבר על המקרה המתועד הראשון. לא מצאתי אפילו מה המקור לטענה. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:17, 21 באפריל 2008 (IDT)תגובה

wiki espaniol, senior. mira aka: [2] es el link como wiki espaniol articulo . gracias mi amor! הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (21.04.2008 20:21)
אוקיי. עכשיו השאלה היא האם להכניס את זה בהתחשב במבנה הפסקה הנוכחי. לשיקולך. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:11, 21 באפריל 2008 (IDT)תגובה

שיפור הערך[עריכת קוד מקור]

תהיתי אם מישהו יוכל למנות את רשימת הנושאים המעודכנת שיש לתקן/להוסיף/להרחיב/לשפר/לא-משנה-מה על מנת להקל על שיפור הערך. תודה ירוק כהה - שיחה 20:27, 16 ביוני 2008 (IDT)תגובה

הגהה יסודית ולאחר מכן מעבר מחדש. אני מניח שיהיה לי זמן לעשות זאת, למרבה האירוניה, אחרי היורו, כשהמיזם שלי בוויקיחדשות בנושא יסתיים. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:01, 16 ביוני 2008 (IDT)תגובה

משפט מוזר[עריכת קוד מקור]

בפסקת 'חוקי המשחק' נכתב: "חלק מהחוקים אומצו, בהתאמות מסוימות, על ידי חובבנים או חובבי המשחק אשר משחקים באופן לא רשמי או רשמי למחצה, אך בכל מקרה לא תחת ההתאחדויות הרשמיות." האם למשפט הזה יש מקום בערך, לדעתכם? הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (9.10.2008 01:09)

כמו כן, האם המשפט "מכיוון שחוקי המשחק נוסחו באנגליה, והמשחק עצמו נוהל בתחילה על ידי ארבע ההתאחדויות הבריטיות בלבד ב-IFAB, המידות הסטנדרטיות של מגרש כדורגל נכתבו תחילה לפי מערכת היחידות הבריטית. כאשר המשחק הפך להיות נפוץ יותר ויותר שונו הגדלים לשיטה המטרית, על אף שלעתים עדיין יש המתייחסים אליהם ביחידות המסורתיות." קשור באופן ישיר לפסקת "חוקי המשחק/מגרש? הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (9.10.2008 01:43)
המידות לא שונו, הן נשארו כפי שהיו ורק תורגמו למידות מטריות ועוגלו במקצת. כך, למשל, בעיטת 11 מטר היתה במקור 12 יארד שהם 10.97 מטר. גודל הרחבה שהיה 18 יארד במידות אנגליות עוגל מ-16.46 מ' ל-16.5, וכו'... --ניצן - שיחה 23:32, 10 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
למשפט הראשון יש מקום לערך שכן בניגוד לערך האנגלי - אנו לא עוסקים כאן בכדורגל מקצועי בלבד ואני לא רואה סיבה לעשות כן. חוקי הכדורגל הרשמיים הם לאו דווקא החוקים לפיהם פועלים אחרים המשחקים במשחקים חובבנים, אך משחקים אלו עדיין יוכרו על ידי כולם כמשחקי כדורגל.
אתה לא מתכוון למשחקי חובבים אלא למשחקים "שכונתיים", שאינם מתקיימים במסגרת מאורגנת. משחקים מהסוג הזה קיימים בכל ענפי הספורט הפופולריים, ולא ראיתי שיש התייחסות אליהם בערכים על ענפים אחרים...--ניצן - שיחה 23:32, 10 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
המשפט השני נוגע לניסוח התקנות וחוקי המשחק. אענה בדרך השלילה - בסעיף ההיסטוריה אין לו מקום, הוא משעמם מדי שם. זהר דרוקמן - I♥Wiki02:41, 9 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

"מתחילת כל מחצית, עם בעיטת הפתיחה, ועד סופה, הכדור נמצא בתוך המשחק בכל רגע נתון. " - את הקטע הייתי רוצה לנסח מחדש (אך לא יודע איך), משום שיש סתירה: נטען כי הכדור נמצא בתוך המשחק כל רגע נתון, ובמשפט הבא יש הסתייגות, רק בלי שום ביטוי מקשר או משהו כזה. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (9.10.2008 23:17)

"על הכדור להמצא בכל זמן המשחק בתוך תחומי המגרש. הכדור נחשב ל"מחוץ למשחק" במידה שהוא יוצא מתחומי המגרש או כאשר השופט מכריז עליו ככזה. כאשר מצב זה מתרחש המשחק ימשיך באחת משמונה דרכים, בהתאם לסיבה הוצאת הכדור מהמשחק:..." שנילישיחה 23:20, 9 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
המשפט לגבי החוקים שאומצו או לא אומצו על ידי חובבנים מפורט מדי לטעמי. אפשר פשוט לכתוב שחובבים לא תמיד משחקים לפי החוקים המדויקים, וכדוגמא להביא את מידות המגרש. המשפט על מידות המגרש קשור יותר (לדעתי) לסעיף של ההיסטוריה. ההצעה של שנילי נראית לי מספיק טובה כדי לתקן את השגיאה העובדתית בציטוט שהגמל הביא. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:22, 9 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
אני לא חושב שהמשפט השני מתאים לשום מקום, כי כמו שזהר אמר - הוא משעממם מדי להיסטוריה, אבל כמו שאני אומר - לא רלוונטי להבנת חוקי המגרש. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (9.10.2008 23:29) 23:29, 9 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
התכוונתי לאיזה פרק הוא מתאים. זה נראה לי ציון דרך מבחינת מידות המגרש, אבל בהחלט לא משהו קריטי. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:30, 9 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
המשפט אכן מוזר, משום שהוא מתמקד בטפל ולא בעיקר. ברור שמי שמשחק כדורגל אימץ חלק מחוקי המשחק, אחרת הוא לא היה משחק כדורגל אלא משהו אחר. הנקודה החשובה היא לא שהחובבים אימצו חוקים, אלא שיש חוקים שהם לא אימצו. עדיף לומר משהו כמו "במשחקי חובבים אין מקפידים לפעמים על כל חוקי הכדורגל המקצועי". ‏odedee שיחה 10:00, 11 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
ודעתך לגבי שני המשפטים האחרים? הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (11.10.2008 15:11)
המשפט לגבי המידות האימפריאליות הוא פרט קצת מעיק, שלא ממש חשוב בערך, ומפריע לקריאה. לכל היותר אפשר להוסיפו בהערת שוליים. את המשפט על הכדור אינני מצליח להבין בכלל. האם "מחוץ למשחק" הוא מונח מקובל? ‏odedee שיחה 16:03, 11 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
אני מתחיל לחשוב שאולי כדאי להוריד את המשפט על המידות בכלל. הוא מתאים, מקסימום, לערך מגרש כדורגל, שיהיה לדעתי ערך משעמם למדי ועל כן המשפט לא יפריע בו. לגבי שאלתו של עודדי - כן, "מחוץ למשחק" הוא מונח טכני, למרות שאני מודה שאני לא בטוח שכך הוא תורגם לעברית ע"י ההתאחדות הישראלית. שווה לבדוק את זה. אני גם מקבל את התיקון לגבי הזווית ממנה יש לגשת למשחקי חובבנים. זהר דרוקמן - I♥Wiki17:33, 11 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

מישהו יכול לתקן טעות?[עריכת קוד מקור]

רשום:

רק השוער רשאי לגעת בכדור, אך גם זה בתחומים מוגדרים בלבד.

לתקן את זה שיהיה רשום שרק השוער רשאי לגעת בכדור בעזרת הידיים.

צודק, תוקן. תודה. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (9.10.2008 01:13)

אני חושב שאם לא מקשרים שם לכדורגל בספרד צריך לקשר לפחות לקטגוריית כדורגל לפי מדינה, שם יוכלו הקוראים למצוא ערכים כאלה. ‏YHYH $ שיחה 23:16, 22/11/2008

לשם יכולים הקוראים להגיע דרך קטגוריה:כדורגל - שהקישור לה מופיע בתחתית הדף. הגמל התימני (צרו קשר) (22.11.2008 23:18)

הסרת קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

הוסרו קישורי חיצונים שאינם מוסיפים ערך אנציקלופדי כגון האתר הראשי של פיפא (הושאר קישור לחוקה), ראו דיון קודם:הצבעה מהארכיון יאלהבלגן - שיחה 20:46, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אתה צוחק? איך אפשר להשוות בין אתר של ארגון ספורט מקומי וקטן לבין אתר של אחד מארגוני הספורט הגדולים בעולם? הגזמת. ‏DGtal20:49, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

דין פרוטה כדין מאה (או שאתה חושב אחרת?), יש ערך בשם פיפ"א ומקום הקישור לאתר שם. בערך כדורגל אין מקום לקישור. אם יש מחלוקת ניתן לפנות לגישור, אני אשמח יאלהבלגן - שיחה 20:54, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

יש בעיה קטנה - פיפ"א היא גוף שמנהל כדורגל בכל רחבי העולם, היא מארגנת את הטורניר הגדול בעולם והיא גם די אחראית לאיך שהכדורגל נראה. אז בבקשה לא לערוך השוואות ולא לעורר מהומה כדי להדגיש עמדה. הגמל התימני (צרו קשר) (26.11.2008 20:57)

אין בעיה גמל תימני, יש ערך פיפ"א ושם יש את הקישור החיצוני, פיפא מוזכרת בערך כדורגל מספר פעמים עם הפניות לערך כולל קישור לאתר. אז מה הבעיה? רוצה גישור? יאלהבלגן - שיחה 20:59, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אם אתה רוצה להרגיז אותי, לא תצליח במשימתך. לצערי הרב התייחסתי אליך ברצינות, אף על פי שאסור להאכיל טרולים. הגמל התימני (צרו קשר) (26.11.2008 21:00)

מסכים, אסור להאכיל טרולים ובכל זאת אני עונה לך - למה אתה לא עונה לעניין? מה ההבדל? השתמשתי בדיוק בטענות שלך. מבקש גישור בעניין הזה.יאלהבלגן - שיחה 21:03, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

בוודאי שכאן לא שייך "דין פרוטה כדין מאה", אנחנו לא רובוטים או בית משפט. העיקרון לפי ויקיפדיה:קישורים חיצוניים הוא הרלוונטיות - אין ספק שהרלוונטיות של פיפ"א לכדורגל גבוהה לאין שיעור מהרלוונטיות של ארגון מקומי שולי (לכן, לפחות לדעתי, הורדת אתר הסטטיסטיקה הייתה תקינה). ‏DGtal21:04, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

הערות[עריכת קוד מקור]

הערך מצויין ומייצג בצורה נהדרת את נושאו החשוב. עדיין יש בו מקום לשיפור, למשל כמעט ולא כתוב בו על כדורגל נשים. כדאי גם להוסיף מידע על המשחקים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל ועל שחקנים ומאמנים מפורסמים, גם זה חשוב. הייתי גם מוסיף אולי מידע על מהות הכדורגל והפופולריות שלו ביחס לענפי ספורט דומים אחרים. אגב, גם אחרי שהערך עובר הגהה, צריך לשים לב לפאשלות. נתקלתי קודם בניסוח משעשע: "המשחק הפך להפוך לנפוץ...". ‏YHYH ۩ שיחה 21:04, 27/11/2008

הערך עוסק ברמת המקרו, ולכן לא כדאי לפרט על משחקים או מאמנים ספציפיים, שכן אי אפשר לקבוע שלאחד מהם הייתה השפעה על המשחק בשלמותו. אני חושב שהתוספת האחרונה של זהר, שכבר הזכירה שני שמות (פלה ובקהאם), מספיקה.
על כדורגל נשים אכן כדאי לכתוב.
פאשלות קורות בכל ערך. הגמל התימני (צרו קשר) (27.11.2008 21:19)
איפה דייגו מראדונה בערך הזה? אני חושב שכדאי לכתוב גם עליו, גם אם לא בפירוט אגרסיבי, מכיוון שהוא שחקן משפיע ביותר וחשוב לעיצוב של הכדורגל. את משימת הכתיבה על כדורגל הנשים אני חושב שאקח על עצמי. ‏YHYH ۩ שיחה 21:58, 27/11/2008
כיצד, להערכתך, השפיע מראדונה על עיצוב הכדורגל? האם הכדורגל בכל רחבי העולם השתנה בגלל פעילות כזו או אחרת שלו? הגמל התימני (צרו קשר) (27.11.2008 22:00)
ראשית כל, הוא השפיע בצורה ניכרת על תקשור הכדורגל, במיוחד בארגנטינה אבל גם מחוצה לה. רבים מחשיבים אותו לכדורגלן הטוב ביותר בכל ההיסטוריה. שנית, הוא נחשב למעין מייצג של תופעת הסמים בכדורגל, אחרי הצלחה גדולה שלו ש"הושיעה" את קבוצת נאפולי והפכה אותו לאליל הוא פתאום נתפס על קוקאין. אגב, ייתכן שגם בובי רובסון ראוי לאזכור - הוא זכה בלא מעט פרסים עבור "תרומה לכדורגל". ‏YHYH ۩ שיחה 22:06, 27/11/2008
אני חושש שאתה טועה. הכדורגל היה אחד מענפי הספורט הפופולריים בארגנטינה הרבה לפני מראדונה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:08, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
עדיין לא הסברת כיצד השפיע על הכדורגל העולמי, בשלמותו. במקרה הטוב הסברת איך השפיע על נאפולי. הגמל התימני (צרו קשר) (27.11.2008 22:11)
כנראה לא קראתם את הדברים שאמרתי במלואם: התכוונתי שהוא פשוט דמות מרכזית וזכורה ביותר בכדורגל, ואי אפשר שלא לאזכר אותו. ‏YHYH ۩ שיחה 23:05, 27/11/2008

היחס לכדורגל[עריכת קוד מקור]

אחד הנושאים המעניינים ביותר, שבא לביטוי גם אצלנו בהצבעות, הוא היחס לכדורגל. ניתוח מאד סכמתי וכוללני של האוכלוסייה מצביע על חלוקתה לקבוצות לפי סקלה של אוהדים-מתנגדים:

יש קבוצת אוכלוסיה (קטנה) שחיים משבת לשבת, עיקר העניין שלהם בחיים הוא כדורגל וזה יהיה גם נושא השיחה העיקרי שלהם ואם הם בויקיפדיה זה יהיה נושא הכתיבה היחיד עליו יכתבו. אנשים אלו לא יבינו איך זה שיש מישהו שלא "גילה את האור" ולא מבין את חשיבות נושא הכדורגל ויגיעו לידי עימותים בנושא.

יש קבוצה (גברים בעיקר) שמתענינים בכדורגל, יודעים להגיד מי בראש הליגה, יצפו מידי פעם במשחקים, יצפו באדיקות במונדיאל והכדורגל מבחינתם הוא תחום עניין חשוב אבל לא בלעדי. אם הם יכתבו בויקיפדיה הם יכתבו גם על ערכי כדורגל כמו גם על ערכים נוספים ובהצבעות יהיו בעד הוספה למומלצים של ערכי מועדונים/כדורגלנים גם תוך התפשרות על איכות ויתרעמו על הצבעות נגד.

יש קבוצת האדישים. כדורגל לא מעניין אותם אבל הם מבינים את מרכזיותו של הנושא אצל אוהדי התחום. בויקיפדיה הם לא ייזמו ערכי כדורגל/כדורגלנים אבל עשויים לתקן ערכים ובהצבעות יצביעו עניינית על הערך לפי איכותו.

יש קבוצה נוספת, מיעוט בין הגברים וקבוצה לא קטנה בין הנשים שסולדים מעצם העיסוק בתחום. מבחינתם כדורגל הוא תחום בהמי ואלים שאינו ראוי לדיון או התייחסות של אדם תרבותי. עבורם כדורגל הוא תת-רמה והם ינסו למנוע הכנסת ערכי כדורגל לויקיפדיה וכמובן שיצביעו נגד כל הוספה למומלצים.

כל עוד ערך על כדורגל לא נוגע בתחום ולא מדבר על יחס האוכלוסייה לכדורגל והחלוקה הזו אי אפשר להגדיר אותו לדעתי כערך מומלץ. אפשר כמובן לרשום משפט בנושא בערך הראשי ולהוסיף את הניתוח לתרבות כדורגל או לערך אחר, אבל אי אפשר להתעלם מהמאבקים בין הדעות השונות שבאים לביטוי גם אצלנו בהצבעות. לימור י - שיחה 10:29, 27 בינואר 2009 (IST)תגובה

אני חושב שיחס מהסוגים שציינת קיימים לכל נושא שבעולם... מה גם שכל עוד אין מידע קיים בנושא, אי אפשר לכתוב עליו. יכול להיות שיש, אבל לא שמעתי על אף כתבה או מאמר שעוסק בנושא. הגמל התימני (צרו קשר) (27.01.2009 13:19)
כמו כן, מהסתכלות בערך שחמט לא נאמר כלום על היחס לשחמטאים. למה לא כתוב שזה נחשב על ידי רבים לספורט של חנונים? בקושי כתוב גם על העובדה שזה היה משחק של בני המעמד העליון, פחות או יותר. עוד חמור יותר שפסקת "השחמט בתרבות" היא רשימת מכולת... מה שאני רוצה לומר - אם הרף לערך מומלץ על ספורט הוא כמו זה של שחמט, כך אני מצפה שיציבו רף לכדורגל. אני חושב שהערך הזה עובר את הרף שהציב שחמט במספר רמות. הגמל התימני (צרו קשר) (28.01.2009 14:26)
על רגל אחת. זו אחת הבעיות המרכזיות בויקיפדיה העברית היום • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 11:55, 28 בינואר 2009 (IST)תגובה

מרשימת ההמתנה[עריכת קוד מקור]

הערכים האלו בוכים לקצת פידבק. הגמל התימני (צרו קשר) (1.01.2009 16:46)

מהתבבוננות שטחית בלבד על הערך, עולה המחסור החמור ב"לקריאה נוספת". האמנם לא נכתבו ספרים על הנושא, הן באנגלית והן בעברית? AMIRBL25 - שיחה 16:49, 20 בינואר 2009 (IST)תגובה
יש שני ספרים בהערות השוליים. ‏YHYH ۩ שיחה 07:12, 23/01/2009
הוספתי ספר אחד ב"לקריאה נוספת", נא להוסיף עוד. AMIRBL25 - שיחה 16:04, 24 בינואר 2009 (IST)תגובה
יש את "כדורגל באור ובצל", כמובן. ‏YHYH ۩ שיחה 18:44, 24/01/2009

ערך מעולה בנושא חשוב. עם זאת, מלבד הערתו המחכימה של אמיר (שטופלה באופן חלקי בלבד על ידו) יש עוד שתי בעיות בערך שבעיני יש חובה לפתרן לפני הפיכתו למומלץ, ושתיהן קשורות לנושא תרבות הכדורגל. האחת היא הערך תרבות כדורגל, שמונחות עליו תבניות שכתוב והשלמה. אין זה מצב סביר עבור ערך שמוצג כמרחיב ערך מומלץ, ובמידת הצורך עדיף אפילו למחקו מאשר להפנות את הקורא אליו במצב כזה. דבר שני, וחשוב אף יותר, הוא הצורך בפירוט נוסף. פרק התרבות הוא הפרק הטוב ביותר בערך בעיני, ובוודאי המעניין ביותר. הוא בא לאחר פירוט ארוך ומקיף של חוקי המשחק לדקויותיהם, פירוט ראוי אך, יש להודות, לא מעניין במיוחד. בערך שכזה, מלא הפרטים הטכניים, חשובים במיוחד פרקי ההיסטוריה והתרבות. השתכענתי שאין עוד הרבה מה לפרט בהיסטוריה, אלא אם כן נכנסים לפירוט שידרוש 40K, אבל אי אפשר לוותר על התרבות. הכדורגל, יותר משהוא המשחק ההוא עם השער והנבדל, הוא האוהדים שיושבים עם הפיצוחים בשער 6, וכל הטקטיקות אינן משתוות בחשיבותן התרבותית לחיוך של ילד שמנופף בדגל ברזיל ומרגיש גאווה בזכות משחקה של נבחרתו. יש מקום לפירוט על יצירות אמנות שעסקו בכדורגל, השפעתם של כדורגלנים על התרבות והפיכתם לכוכבים, הדיווחים התקשורתיים התכופים, מחקרים המנסים להבין את סוד הקסם (אם יש) וכו' וכו', כי אחרת כדורגל הוא באמת, כדברי יהושע ישעיהו ליבוביץ', "11 חוליגנים רצים אחרי כדור". פרק זה, בניגוד לקודמיו, צריך להיות יותר ספרותי ופחות טכני (דבר שהייתי עושה במידה מסוימת גם בפרק ההיסטוריה, אגב), אפילו אם תידרש הכפלתו או שילושו, כי זה הערך המוסף שיהפוך את הערך הזה מטוב למעולה. אנסה לתרום בעצמי לנושא בקרוב. נוי - שיחה 18:37, 28 בינואר 2009 (IST)תגובה

לקחתי לתשומת לבי. אכן אפשר להרחיב על הפאן התרבותי של הכדורגל, אבל אני לא חושב שצריך להגזים. כבר כעת הערך עוסק במידה רבה בהיבט הזה, ואני מעריך שדי אם נביא את הערך תרבות כדורגל למצב סביר. הגמל התימני (צרו קשר) (28.01.2009 21:19)

כדורגל[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/רשימת המתנה

מרשימת ההמתנה. ירוןשיחה 00:21, 1 בפברואר 2009 (IST)תגובה

הערכים האלו בוכים לקצת פידבק. הגמל התימני (צרו קשר) (1.01.2009 16:46)

מערכים אנא תקנו[עריכת קוד מקור]

בעברית כותבים מימין לשמאל גם מספרים ולכן המערכים יהיו 2-4-4 ו-1-3-5 ולא 4-4-2 ו-5-3-1 ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

אתה טועה. מספרים כותבים משמאל לימין, ולכן המצב הקיים תקין. צורת הכתיבה של סוג המערך, היא בדיוק כמו כתיבה של מספר טלפון למשל. משמאל לימין. עמרישיחה 11:46, 15 ביוני 2009 (IDT)תגובה

הוספת הפנייה מעניינת[עריכת קוד מקור]

קישור מעניין סביב נושא התיקו (ראוי להכניס כהערת שוליים( על תזמון שער השיוויון בכדורגל: http://sport-psychology.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

תבנית:תזמון שער השיוויון בכדורגל

חוקי משחק[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך לפתוח ערך חדש שנקרא "חוקי הכדורגל". הדף שוקל 82 קילובייט, אני עוזר לו "לרדת במשקל". אם זה לא מקובל על מישהו, בבקשה שיגיד. מתן127דברו איתיאל תלחצו כאן! 12:08, 25 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

ממש לא. חוקי המשחק זה הדבר הכי בסיסי שצריך להיות בערך הראשי, כי זה הכי עוזר לקורא להבין את המשחק. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 12:22, 25/08/2009
מסכים. היה ראוי להמתין לתגובה זמן רב יותר לפני הפיצול. עמרישיחה 16:44, 25 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אולי כדאי שנגיע לדיון קונקרטי בנושא, כי אני רואה שיש דעות לכאן ולכאן... נינצ'ה וזהר אמרו כמה דברים - אולי כדאי שישמיעו את דבריהם כאן? YemeniteCamel - שיחה 10:26, 27 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

מרשימת ההמתנה למומלצים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/רשימת המתנה

אני רוצה להמליץ על הערך כדורגל. המדובר בערך שסוקר את אחד מענפי הספורט הפופולריים והמשפיעים ביותר בעולם מכמה בחינות, ומצליח לגעת בנקודות חשובות ורבות מבלי להגזים. אציין גם כי אני מאמין שמי שירצה ללמוד על כדורגל (מעבר להיבטים משניים) יוכל להשכיל רבות מהערך הזה שהוא בעצם ערך-אב לתחום הכדורגל בוויקיפדיה. לדעתי הערך בסדר מבחינה לשונית, והוא גם אינו לוקה בסימוכין.

יחד עם זאת, אני קרוב מאוד לתחום ואשמח לדעת האם יש חלקים שראוי לשפר. תמיד רצוי שעין נוספת תעבור על הערך. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:05, 11 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

ערך יפה, כחול כמעט לחלוטין, רואים שנכתב ביד אוהבת לספורט הזה. רציתי להציע אותו בעצמי, אך ברוקו השיג אותי • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 21:23, 11 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
בתור אחד מכותביו העיקריים של הערך (עם הגמל) - טרם מוכן. זהר דרוקמן - שלום עולמי11:05, 12 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
ומה עוד צריך לעשות בערך? כי לדעתי הוא ברמה גבוהה מאוד. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:08, 12 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
בתור אחת שאין לה מושג בתחום (וגם לא מבינה את ההתלהבות ממנו), הערך נראה לי מקיף מאד ולמדתי ממנו דבר או שניים. לכן אם אתה חושב שאינו מוכן - כדאי שתפרט מדוע מלכת אסתר - שיחה 11:10, 12 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
הערך דורש עוד עריכה ברמה הלשונית, את חוקי המשחק יש להעביר לערך מורחב ולשמור כאן על פירוט מצומצם יותר שלהם, שכן הם נכנסים לפרטים מאוד-מאוד קטנים, יש צורך להרחיב בפסקת הכלכלה על נושא זכויות השידור והערוצים הייעודיים והקבוצתיים (כמו כן אין שם איזכור של משחקי המחשב, שמופיעים רק בפרק על הפופולריות), יש להרחיב על נושא פיתוח הכדורגל ובתי ספר לכדורגל... הערך, אם יורשה לי להעיד על עיסתי, הוא טוב. מומלץ? אני חושב שיש עוד זמן. זהר דרוקמן - שלום עולמי11:20, 12 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
למרות שאני בהחלט מעדיף להימנע מדיונים פה, אומר את דבריי: זהר, אני מסכים עם ההערות לגבי הערך - כך הערך יהיה טוב יותר. אבל אני חושב שאתה מציב סטנדרטים גבוהים מדי, גבוהים בהרבה מהסטנדרט של המומלצים (גם לשנת 2009). אפשר לשפר את הערך לפי הערותיך (ומעבר לכך), להרחיב על הנקודות שאמרת, אבל לפי דעתי זה לא מונע ממנו להיות מועמד להמלצה כבר היום. אני חושב גם, שבהשוואה לערכים אחרים בוויקפדייתנו (דוגמת שחמט), והערכים המומלצים בשפות האחרות על כדורגל (הערכים הספרדי והאנגלי ליתר דיוק), הערך הזה עולה עליהם כמעט בכל פרמטר, אולי מלבד עריכה לשונית שנדרשת, כמובן, לכל ערך, ואני אעבור עליו פעם נוספת (בתקווה לעוד עיניים בוחנות) כשיהיה לי זמן. YemeniteCamel - שיחה 17:44, 25 באוקטובר 2009 (IST)תגובה
עוד הערות? • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 16:26, 9 בנובמבר 2009 (IST)תגובה
באין הענות הועבר להצבעה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 10:31, 13 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

סוף העברהעודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 10:31, 13 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

זהר, אשמח לשמוע התייחסות שלך לתגובה שלי. אחרי שנה וחצי הגיע הזמן, לא? YemeniteCamel - שיחה 21:06, 25 במרץ 2011 (IST)תגובה

רבע שעה הפסקה[עריכת קוד מקור]

מישהו יכול להסביר לי למה רשום "בדרך כלל" 15 דקות ? כך גם בויקי-אנגלית. ליאהשיחה 22:38, 20 בינואר 2011 (IST)תגובה

למיטב זכרוני, הדבר איננו מוגדר בחוקים. זהר דרוקמן - לזכר פול 12:48, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה
יש מקרים בהם ההפסקה שונה מרבע שעה? כי כך משתמע מהניסוח. אם זה תמיד רבע שעה אבל פשוט לא מעוגן בחוקים, אז צריך לנסח מחדש בערך. ליאהשיחה 16:40, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה
אני חושב שזה הנוהג המקובל כדי שהשחקנים יוכלו לנוח קצת אבל גם כדי שלא "יתקררו" לחלוטין. יש גם עונשים לקבוצה שמאחרת לעלות על המגרש. צריך לנבור באתר ההתאחדות, כי נדמה לי שיש שם התייחסות לזה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:41, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה
ליאה, בהחלט ייתכנו מצבים בהם ההפסקה תהיה באורך שונה. יהיה זה בלתי אפשרי לוודא באמת את כל זמני ההפסקות בכל ההתאחדויות והארגונים השונים. זהר דרוקמן - לזכר פול 18:27, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה
חוק מספר 7 - משך המשחק, בסעיף "הפסקת מחצית" נכתב "הפסקת המחצית אסור שתעלה על 15 דקות.", לא מדובר על הגבלת ההפסקה ל-15 דקות, אלא על כך שההפסקה לא תהיה מעל ל-15 דקות. הסיבה שנכתב בדרך כלל (אני מניח) היא שבדרך כלל מחכים את כל 15 הדקות ולא מחדשים את המשחק לפני גם אם שחקני שתי הקבוצות חזרו למגרש, למרות שלפי החוקה מותר. Mod - שיחה 19:40, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה
תודה לכולכם על התשובות. ניצחתי בהתערבות מול בנזוגי, שטען שהיא חצי שעה (ולכן הוא ייצא עם הכלב בקור הלילה). אם מישהו יעדכן גם בערך כדי שזה יהיה ברור לכולם :) שבת שלום. ליאהשיחה 20:33, 21 בינואר 2011 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 4[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 5[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 6[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 7[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 8[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 9[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 10[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 11[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:37, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 12[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

החלפתי. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:03, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

קישור שבור 13[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 14[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 15[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 16[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 17[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:38, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 18[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:39, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 19[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:39, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 20[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:39, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 21[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:39, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 22[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:39, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 23[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:00, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 24[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:00, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

הצעת הוספה למומלצים[עריכת קוד מקור]

ערך זה מועמד להמלצה או להסרת המלצה. מומלץ להיעזר בקריטריונים כדי לבחון את הערך. הנכם מוזמנים להעיר ולהגיב בדיון זה ולבקר מועמדים נוספים.

דיון[עריכת קוד מקור]

זהו ערך טוב שנכתב על ידי כותבי הספורט שלנו. הערך עלה כבר לדיון המלצה בשנת 2009 ולא עבר בעיקר בגלל הטענה של זהר שכדאי לפצלו. הצעתו הייתה להעביר את הפרק שעוסק בכללים לערך נפרד. אני לא שותף לדעתו. לדעתי, עדיף להשאיר את הפרטים על הכללים פה כי כאן זה מקומם. הערך לא גדול במיוחד ואין בו עומס מיוחד שיצדיק את ההפרדה המדוברת. מתייג פה גם את הכותבים שלנו בתחום הספורט: משתמש:Little Savage, משתמש:ברוקולי, משתמש:Damzow שהשתתף בדיון הקודם, משתמש:ישרון ומשתמש:Botend. גילגמש שיחה 21:17, 25 בנובמבר 2014 (IST) גילגמש שיחה 21:17, 25 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

אני מתייג את החברים מחדש כי אני רואה שאיש לא מגיב. משתמש:Little Savage, משתמש:ברוקולי, משתמש:Damzow שהשתתף בדיון הקודם, משתמש:ישרון ומשתמש:Botend. גילגמש שיחה 08:00, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

אין לי דעה, השתתפתי בדיון כי הייתי אחראי מומלצים בשעתו • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:22, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
ערך נחמד. אני הייתי נותן יותר ייצוג לכדורגל מקצועני בפתיח, מעביר את פסקת ההיסטוריה והתפתחות להיות ראשונה, ומשנה את הפסקאות "אופי המשחק" (מוזר קצת), "מערכי כדורגל" (למה זה כ"כ חשוב שזה צריך פסקה? אם כבר פסקה כללית יותר על טקטיקה ושיטות) ו"תרבות כדורגל" (שמשלבת נושאים שונים בלי מספיק קשר ביניהם, אפשר לפצל ולערוך את הפסקאות).
אם אני בעד או נגד מומלצות בשלב הזה? אני ניטרלי. אני לא בקיא מספיק בסטנדרטים למומלצים, בסה"כ הערך הזה מפורט ומקיף והגיוני להמליץ אותו, אבל הוא לא מאה אחוז לטעמי. ‏ישרוןשיחה 15:15, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
ישרון - למה אתה לא 100% בעדו? ערך מומלץ צריך בהחלט לשאוף ל-100% אם אתה לא תומך ב-100% סימן שאתה לא רק נייטרלי, אלא למעשה מתנגד. איזה שיפורים היית מציע לעשות בערך הזה, מלבד השיפורים שכבר הצעת לעיל? אולי תעשה רשימה מסודרת של שיפורים שישמשו את הכותבים לשיפורו של הערך הזה. גילגמש שיחה 15:19, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
מה שציינתי זה הדברים הגדולים. יש כל מיני דברים קטנים שלא מעודכנים מספיק או לא מאה אחוז מחוברים לשפה ולתרבות הכדורגל בעברית, אשתדל לתקן בעצמי בימים הקרובים וכבר התחלתי. אני לא מתנגד להמלצה כי זה ערך שמקיף את הדברים החשובים וייתכן שיש כאלה שלדעתם כך בדיוק הוא צריך להיות וזה הגיוני. ‏ישרוןשיחה 16:26, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר. הערך כבר עכשיו במצב טוב מאוד, והעבודה הדרושה (לדעתי) היא מעטה מאוד. נקודתית:
1. חסרים הערכים על חוקי קיימברידג' ועל חוקי שפילד. אלה אבני דרך מאוד חשובות בתולדות הכדורגל.
2. אין דגש מספיק על כדורגל נשים ועל כדורגל שאינו של הבוגרים.
3. נושא הפופולריות רחוק מאוד מלהיות ממוצה. אנחנו מדברים על ענף ספורט שזוכה למאות מיליוני צפיות בשנה. פסקה קטנטנה זה גורנישט לעומת מה שראוי להיות פה.
4. אנחנו בוויקיפדיה העברית. אמנם זה לא חובה, אבל ראוי לכתוב פרק שינסה לסכם, ולו במקצת, על הכדורגל בישראל. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:42, 3 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
אז מה לעשות? להשאיר ברשימת המתנה לתיקונים קלים או להסיר? גילגמש שיחה 08:03, 5 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
עוד משהו שנראה לי חשוב לתקן. על פי מה שאני רואה בדף השיחה, הבוט החרוץ משתמש:Matanyabot גילה שבערך יש לא פחות מ24!!!! קישורים שבורים. וזה כבר למעלה משנה ככה. אם ניתן לתקן זאת זה יועיל מאוד. רוב הקישורים הם מאתר FIFA. בהצלחה ותודה רבה! Arieha1995 - שיחה 00:05, 23 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
הסרתי את הערך מרשימת ההמתנה כיוון שעברו יותר מחודשיים מאז הצעתו, והערות שעלו בנושא הערך ברובן לא טופלו. ערן - שיחה 08:31, 6 בפברואר 2015 (IST)תגובה
בשיא הכנות, אני חושב שהסטנדרטים שלכם גבוהים בהגזמה פסיכדלית. ערך לא צריך להיות מושלם כדי להיות מומלץ. רחוק מכך. מי שקורא את הערך כדורגל יקבל מושג מצוין על הנושא, מא' ועד ת', כולל הפניות לערכים, קטגוריות, מראי מקום ושאר דברים רלוונטיים. אולי צריכים להיכתב ערכים פה ושם, אולי הניסוח לא מושלם, אולי אפשר לסדר דברים אחרת - זה לא הופך אותו לערך שלא שווה להיות ערך מומלץ. בעיניי, זהו ערך שכל ענף ספורט צריך ללמוד ממנו איך להיכתב, כולל שחמט שמומלץ כבר שנים. אפילו הערכים באנגלית ובספרדית, שהם מומלצים בעצמם, דלים יותר מהערך הזה: במה כה שונים הסטנדרטים שלהם מהסטנדרטים שלכם?
לשמחתי הרבה, הסרט הסגול לא משנה דבר או אף חצי דבר לקוראים הרבים שמגיעים לערך (אחד ממאת הערכים הפופולריים בוויקיפדיה העברית), שממשיכים להגיע וליהנות מפרי עבודה ויקיפדית משובחת. הגמל התימני (צרו קשר) (12.03.2015 11:13)
אני אולי מכונה גמל, אך לפעמים זוכר דברים טוב מדי כמו פיל ועקשן כמו פרד. חמש שנים עברו מאז תגובתי האחרונה אך דעתי לא השתנתה. 11 שנים עברו מאז שהערך עלה לראשונה בדיון, ודעתי לא השתנתה כלל. הערך טוב מאוד, אפילו מעולה. הערכים באנגלית ובספרדית עדיין מומלצים אף על פי שאינם רחבים כמו זה שבעברית. ניתן לתקן את הליקויים המעטים שיש בו כמו הקישורים השבורים ערכי המשנה החסרים, זה כן, אך באמת נדרשת עבודה מעבר לשתי משימות אלו? מסופקני. הגמל התימני (צרו קשר) (6.09.2020 15:04)

שיפוצים במטרה להמליץ[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:Little Savage
מה נשמע?
גילגמש רוצה להמליץ את הערך כדורגל. הוא ארוך, מקיף ומפורט, אבל יש שם כמה דברים שבעיניי צריכים שינוי, ואני רוצה לראות שיש עוד שמסכימים איתי (אתה) לפני שאני מתעסק עם זה.
ראשית הפסקה כדורגל#אופי המשחק היא מוזרה. ההגדרה שלה מוזרה והתוכן שלה לא ברור. לדעתי הפסקה הראשונה צריכה להיות ההיסטוריה ולאחריה צריכה לבוא פסקאות החוקים. אני לא רואה טעם בקיומה. גם הפסקה כדורגל#מערכי כדורגל היא מיותרת בעיניי. זה חלק מהטקטיקה אבל ממש לא כולה, ולעומת זאת אין בו שום חשיבות להגדרות בסיסיות של הכדורגל. לטעמי יש למחוק את כל הפסקה הזאת. אולי אפשר במקומה לכתוב פסקת "עמדות" שתתייחס לשוער, לשאר שחקני השדה: שחקני הגנה, קישור והתקפה. אבל זה לא יהיה קל כי יש הרבה הגדרות משתנות.
גם הפסקה כדורגל#תרבות כדורגל בעייתית בעיניי. העובדות הנוגעות לכלכלה הן אקטואליות לשנת 2006. זה בעייתי שהן בכלל אקטואליות ועוד יותר בעייתי שזה ל2006. הקטע הארוך מדי המתייחס לאוהדים ואלימות אוהדים הוא גם מתמקד יותר מדי באזור 2006-2007, ובכלל - מיותר. זה חלק מתופעה של אלימות בספורט באופן כללי, ולא חלק מהותי בכדורגל. יכול להיות שיש להסיר את כל הפסקה הזאת.
כפי שאתה רואה השינויים שאני מציע הם די אגרסיביים ומדובר בערך "קדוש" יחסית ולכן אני לא רוצה לבצע אותם על דעת עצמי בלבד. ‏ישרוןשיחה 01:16, 30 ביוני 2015 (IDT)תגובה

היי ישרון. אני בתקופה לחוצה בעבודה באופן קיצוני, עד כדי כך שאין לי זמן לקרוא את ההודעה שלך במלואה. אשתדל להתייחס בסוף השבוע. עמרישיחה 23:39, 30 ביוני 2015 (IDT)תגובה
אחלה. תודה על תגובת הביניים (שחסכה ממני את הציפייה והבדיקה מדי יום). ‏ישרוןשיחה 01:18, 1 ביולי 2015 (IDT)תגובה
טוב, אז הערך אכן דורש שיפור. הוא אמנם ערך די טוב, אך לא בטוח שהייתי ממהר להמליץ עליו בשלב זה. מצאתי את עצמי מסכים עם רוב מה שכתבת. אתייחס בשלב זה בקצרה לדבריך. לא כ"כ הבנתי את כוונתך בנוגע לפסקה "אופי המשחק". מה מוזר ומה לא ברור בה? אני מסכים שהפסקה הראשונה צריכה להיות פסקת ההיסטוריה היות שהפתיח מכיל די מידע על חוקי המשחק, כך שמי שיקרא את הערך יגיע לפסקה עם די מידע. אני מתלבט בנוגע ל"מערכי כדורגל". מצד אחד יש מקום למידע במידה מסויימת, אך מצד שני אני לא בטוח שרמת הפירוט הזאת חיונית לערך. צריך לבחון את זה בהמשך. את הפסקה "תרבות כדורגל" לא הייתי מסיר. אין ספק שהיא דורשת לא מעט שיפור, אך היא מכילה מידע שראוי שיופיע בערך במידה זו או אחרת. כמו כן, ניתן להרחיב במידע נוסף שייתכן שחסר (עוד לא בדקתי לעומק). על כל פנים, אשמח אם תפתח דיון בדף השיחה של הערך עם הנקודות הללו, כדי שמשתשמים אחרים יוכלו להביע את דעתם וכן להציע רעיונות נוספים. עמרישיחה 00:42, 5 ביולי 2015 (IDT)תגובה
אעביר בהמשך (אין לחץ של זמן), אבל אני רוצה לברר אתך עוד קצת:
אופי המשחק: ראשית מה פירוש הכותרת "אופי המשחק" האם האופי הוא הטקטיקה? האם הוא האוהדים? האם הכוונה על הצורה שבה הוא משוחק באופן כללי? האם הכוונה דווקא לאופי המשחק בצורתו המקצוענית? הכותרת לא אומרת שום דבר ברור. בפועל הפסקה מתייחסת לנושאים הבאים: חוקים, מטרות, מונחים בסיסיים, יחס בין הגנה להתקפה, עמדות ומערכים, סטטיסטיקה, ההיבט הרפואי. "חוקים ומטרות" אפשר להכליל בפסקת החוקים, "יחס בין הגנה להתקפה" ו"עמדות ומערכים": הייתי מייצר פסקת טקטיקה/סגנון משחק/שיטות במקום "מערכים" ומשלב את הכול שם, בפרופורציה הנכונה. "סטטיסטיקות" (טווח ריצה ושערים למשחק) מיותרות בעיניי וגם "ההיבט הרפואי".
מערכי כדורגל: ההצעה שלי, אם כן, להתייחס לפסקה כללית על שיטות משחק, ותזכיר עמדות, מערכים, התקפה והגנה. ככה אפשר יהיה לשמור על פרופורציה.
תרבות כדורגל: באופן כללי זו נראית כמו פסקה מעניינת, בפועל "אוהדים ואלימות אוהדים" נראה לי מיותר, "כלכלה" דורש עדכון מתמיד ולא בטוח ששווה להחזיק פסקה שדורשת עדכון מתמיד, וגם "פופולריות" דורש עדכון, פירוט והרחבה. אם יש לך דרך שבה אפשר לכתוב את זה בצורה שלא תדרוש עדכון אשמח לשמוע. ‏ישרוןשיחה 02:15, 5 ביולי 2015 (IDT)תגובה
אני מסכים בגדול עם מה שכתבת בנוגע ל"אופי המשחק". יש סוג של כפילות בין הפסקה הזו לפסקאות אחרות. היא למעשה סוג של פסקת הקדמה לפסקת החוקים. אני לא מוצא הצדקה לפסקה עצמה, אם כי רוב המידע שבה חיוני וכדאי לשמור עליו במקומות הנכונים. אפשר לדון נקודתית על משפטים מסויימים שלדעתך ראוי להסיר. בנוגע ל"מערכי כדורגל", אני סבור שההצעה שלך ראויה. בנוגע לפסקה "תרבות כדורגל", אני חושב שזו פסקה עם פוטנציאל רב. יש לא מעט דברים שאפשר לכתוב שם (כל מה ש"מסביב" ולא שייך למשחק עצמו). ייתכן שאפשר לוותר על הטבלה של שיאי ההעברות ולהזכיר העברות מסויימות; כך יהיה פחות צורך בתחזוקה. אני דווקא חושב שהפסקה על האוהדים ראויה, אם כי כדאי לבחון האם יש מקום לקיצוץ. האוהדים הם חלק מבלתי נפרד מתרבות הכדורגל דבר שהופך את הפסקה לחיונית. עמרישיחה 19:44, 11 ביולי 2015 (IDT)תגובה
האוהדים זה בסדר (למרות שאני תוהה מה ההבדל בין אוהדים בענפי ספורט אחרים), אבל הכריכה בכותרת בין אלימות לאוהדים מיותרת, ואיכשהו מגיעים שם לזידאן נוגח במטאראצי (כחלק מה"כיכוב" של שנת 2006 בערך). ‏ישרוןשיחה 22:23, 11 ביולי 2015 (IDT)תגובה
האזכור של הנגיחה לא ממש מתאים לפסקה. כנראה שיש להסירו, אלא אם כן ימצא מקום אחר בערך שמתאים. לגבי הכותרת, אפשר לשנות ואף להוסיף כותרת משנה לפסקה שתעסוק באלימות אוהדים. עמרישיחה 22:33, 11 ביולי 2015 (IDT)תגובה

סוף העברה

העברתי לכאן, לשמוע אם יש מישהו שחושב אחרת לפני שאני מתחיל בעבודה. ‏ישרוןשיחה 01:49, 12 ביולי 2015 (IDT)תגובה

הערך טוב עזר לי ולחבריי לצור מצגת על כדורגל ישר כח לויקיפדיה!

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

ניתן להוסיף שמשחקים בענף גברים נשים וילדים דווח על ידי: 84.111.14.204 23:06, 25 ביוני 2018 (IDT)תגובה



רונאלדו ליובנטוס[עריכת קוד מקור]

צריך להכניס העברת רונאלדו ליובנטוס ל-10 ההעברות היקרות בעולם.109.66.12.140 12:27, 17 ביולי 2018 (IDT)תגובה

בנוגע לקבוצות עם אוהדים רבים, ניסוח[עריכת קוד מקור]

תחת הכותרות אוהדים ואלימות אוהדים מופיע בסוף הפסקה השניה הציטוט הבא: מועדונים נוספים אשר זכו למספר אוהדים רב ברחבי העולם כוללים בין השאר את ברצלונה ויובנטוס. אין זה מן הראוי להזכיר שמות מפורטים כיוון שמכך משמע שרק למועדונים הללו יש האהדה רבה, מה שכמובן אינו נכון. לכל הפחות יש להוסיף מועדונים להם היסטוריה רחבה ואף אהדה רבה כגון באיירן מינכן וריאל מדריד אשר נהוג להזכירם בשורה אחת עם אלו שהוזכרו בערך (ובפרט שברצלונה יריבתה הספורטיבית הגדולה של ריאל מדריד מוזכרת ). 37.46.35.153 21:55, 6 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

מסכים. הסרתי את המשפט הזה. אין סיבה להזכיר דווקא את שני המועדונים הללו. רצוי להשתמש במדד כלשהו כאשר מחליטים לאזכר שמות של קבוצות (למשל, x המועדונים בעלי מספר האוהדים הגבוהה בעולם). עמרישיחה 13:07, 10 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

המצאת הכדורגל[עריכת קוד מקור]

הכדורגל הומצא בסין ושמו היה קוז'ו

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

עקב החוק החדש בוטל חוק שערי חוץ ע"י פיפ"א וזה עדין לא מעודכן דווח על ידי: יעקב 147.236.145.188 22:32, 2 ביוני 2021 (IDT)תגובה

"בתחרויות שונות". Mod - שיחה 12:01, 11 ביוני 2021 (IDT)תגובה


ממליץ להוסיף לקטגוריה נוספת[עריכת קוד מקור]

קטגוריה: 77.126.37.228 16:57, 29 ביולי 2021 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בכדורגל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:45, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בכדורגל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:22, 16 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בכדורגל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 20:01, 30 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

משוב מ-30 בדצמבר 2023[עריכת קוד מקור]

חוסרים במידע 2.52.78.2014:42, 30 בדצמבר 2023 (IST) ידוי- ידוי הוא כשחקן בועט ליד של שחקן אחר בגלל שלו ניסה (השחקן) לגעת אז אין שום עברה ממשיכים כרגילתגובה

משוב מ-30 בדצמבר 2023[עריכת קוד מקור]

חוסרים במידע 2.52.78.2014:42, 30 בדצמבר 2023 (IST) ידוי- ידוי הוא כשחקן בועט ליד של שחקן אחר בגלל שלו ניסה (השחקן) לגעת אז אין שום עברה ממשיכים כרגילתגובה