שיחת משתמש:2pac Is Alive/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Ofekalef בנושא דוד גואטה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום 2pac Is Alive, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, רחל - שיחה 20:03, 22 בינואר 2011 (IST)

שינוי שם של ערך ודפי הפניה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

אם יצרת ערך, וברצונך לשנות את שמו, פעולה הנקראת העברה, יש באפשרותך לעשות זאת על ידי לחיצה על החץ שימין לתיבת החיפוש בראש הדף ובחירת האפשרות העברה. זוהי כפילות לכתוב ערך פעמיים בשני שמות שונים, ולכן, אם יש שני שמות שתחתם אפשר לחפש את אותו ערך, ניתן ליצור דף הפניה.

בברכה, Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • כ"ב בשבט ה'תשע"א • 10:50, 27 בינואר 2011 (IST)

תמונות אלבומים[עריכת קוד מקור]

ראיתי שביקשת במספר דפי שיחה עזרה בנושא העלאת תמונות לאתר, וטענת שהזהירו אותך בעבר בנושא זכיות יוצרים. אין בעיה של זכוות יוצרים עם תמונות אלבומים כל עוד עושים בהן שימוש הוגן. במקרה שלנו, שימוש הוגן בתמונות אלבומים, הוא למעשה שימוש בערך אחד בלבד במרחב הערכים (דהיינו, הערך של האלבום בלבד). פעל עפ"י הסדר הבא:

  • הורד את התמונה מוויקיפדיה האנגלית או מכל מקור אחר
  • העלה אותה לשרת שלנו (ראה ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת)
  • הוסף רישיון לתמונה. במקרה שלנו עליך להוסיף לדף התמונה את התבנית {{עטיפת אלבום|כאן כתוב את שם האלבום}} (פשוט תעשה העתק-הדבק)
  • הוסף את התמונה לערך

אם תפעל עפ"י ההנחיות שלי, לא אמורה להתעורר שום בעיה. גם את תצוץ בעיה קטנה, לא יחסמו אותך בגלל זה. סמוך עלי. אם יש לך שאלות נוספות, אתה מוזמן לשאול אותי פה. עמרישיחה 15:53, 17 בפברואר 2011 (IST)

אם אתה מבין אז מדוע אתה לא מעלה את התמונות? ההנחיות שלך לא מפורטות ואני לא מוכן לקחת סיכונים. בנוסף אני לא יודע מהיכן להעלות את התמונות, מהשרת או מ-ויקימדיה, ובמידע אין את מה שרשמת בהנחיות 2pac Is Alive (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
מקובל להמשיך שיחות במקום בו הן החלו. אי לכך, העתקתי את תגובתך לכאן. ההנחיות שלי מפורטות מספיק. הורד את התמונה של האלבום מכל מקום שנוח לך, והעלה אותה לשרת שלנו (לחץ איפה שכתוב "קראתי את ההוראות הנ"ל וברצוני להעלות תמונה במסגרת שימוש הוגן". מתחת לאייקון השני מימין בחלק בתחתון של המסך). אין לך סיבות לחשוש שיחסמו אותך. לכולנו מותר לטעות, וטעויות של משתמשים חדשים מתקבלות בהבנה. אגב, בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. עמרישיחה 18:00, 17 בפברואר 2011 (IST)

ניסיתי, מילאתי את כל המידע והופיעו לי הערות לגבי כיתוב התמונה והמקור שלה העתקתי את כתובת ה-URL לאן שהיה צריך ואת הערך שבו ניתן להוסיף את התמונה שהורדתי מ-ויקיפדיה האנגלית. לא הולך לי 2pac Is Alive (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תחזור על אותו תהליך, רק כשבסוף תסמן את האפשרות "התעלם מכל האזהרות". זה אמור לפתור את הבעיה. עמרישיחה 19:06, 17 בפברואר 2011 (IST)

תודה רבה, אני מקווה שבקרוב התמונה תאושר ולא תימחק. 2pac Is Alive (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין סיבה שהיא תימחק. העלית את התמונה בצורה מצויינת, עם רישיון תקין. ביצוע מושלם :-) עמרישיחה 19:17, 17 בפברואר 2011 (IST)

הסרת תבניות חשיבות[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך: אין להסיר תבנית חשיבות שהונחה על ערך לפני שעובר שבוע של דיון או ללא הסכמה רחבה בדף השיחה. בכל מקרה, כשמונחת תבנית חשיבות על ערך שאתה כתבת, אתה לא יכול להסיר בעצמך את התבנית. תשאיר זאת למישהו אחר לאחר שהחשיבות תובהר ע"י ויקיפדים אחרים מלבדך. זו לא הפעם הראשונה שאתה עושה זאת. אם תמשיך בכך אתה עלול להיחסם. Lostam - שיחה 16:51, 11 במרץ 2011 (IST)

משהו שולי[עריכת קוד מקור]

כדאי לך להכיר את {{כ}}. יְשֻׁרוּןשיחה 15:51, 24 במרץ 2011 (IST)

שים לב שהעברתי את קאליפה לשם ויז קאליפה עם י' כנדרש על פי הכללים. יְשֻׁרוּןשיחה 23:35, 13 באפריל 2011 (IDT)

ערך מומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום, הוספת לערך טופאק שאקור סימון שלו כערך מומלץ. סימון ערך כמומלץ נעשה אם הוא עומד בקריטריונים ועובר תהליך בדיקה מסודר. אנא על תוסיף סימונים מוטעים. ‏DGtal22:49, 2 באפריל 2011 (IDT)

חיכיתי שבוע מאז שערכתי את הערך כולו ורשמתי בדף השיחה, אני חושב שהוא תקין לגמרי..

כפי שהסביר דיגיטל, יש הליך להכרזה על ערכים כמומלצים.
וביחס ל{{מוגן חלקית}} - אין להוסיף את התבנית הזאת אם הערך לא מוגן (והערך טופאק שאקור איננו מוגן), והדבר מיותר מאחר והיא מתווספת באופן אוטומטי אם יחליטו להפעיל הגנה על הערך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:18, 2 באפריל 2011 (IDT)

קובץ:AmirBenayounConcert.png[עריכת קוד מקור]

שים לב ששמתי תבנית של "תמונה חשודה" על התמונה שהעלית. זה לא שימוש הוגן. מור שמש - שיחה 15:34, 17 באפריל 2011 (IDT)

רציתי לענות אבל הייתה בעיה באתר[עריכת קוד מקור]

זה הראה לי רק את הערך שבו צריך להשתמש בתמונה

לא הבנתי מה כתבת. העלית תמונה בטענת "שימוש הוגן", אבל היא ממש לא עונה על התנאים של שימוש הוגן. מור שמש - שיחה 19:13, 17 באפריל 2011 (IDT)

Irreplaceable[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי למה מחקת את כל התוכן מהדף שלי.. ‏OfekalefשיחהBorn This Way13:05, 20 באפריל 2011 (IDT)

הערך היה מיותר לגמרי, אם אתה מכין את הערך Irreplaceable תשים אותו בשמו הנכון ותערוך אותו, אתה בסה"כ עשית הפניה לערוץ שלך. זה בזיון גמור. 2pac Is Alive - שיחה 13:10, 20 באפריל 2011 (IDT)2pac Is Alive2pac Is Alive
אם הבנתי נכון, אז מדובר בחוסר ידיעה מצדך. מרחב המשתמש הוא מרחב שונה לחלוטין ממרחב הערכים. משתמשים רבים כותבים להנאתם במרחב שלהם, ובכלל זה הבירוקרטים שלנו, וכאשר הערך מושלם - מעבירים אותו למרחב הערכים. ראה דף משתמש ועזרה:דף משנה. שים לב שעריכה של דף של משתמש אחר היא חוסר נימוס מובהק ודבריך אלה - "בזיון גמור" - הם הפרה של כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה. מוטב יהיה אם תתנצל בפני אופק על חוסר הבנה זו. תודה, יניב שיחה 13:22, 20 באפריל 2011 (IDT)
אני לא יודע, יכול להיות שאני טועה אבל ויקיפדיה אמורה להוות מרכז מידע עבור אנשים, מצדי שירשום על עצמו גם 200 ערכים, אבל שלפחות יסיר את התבנית של הסינגל. לדעתי זו חוצפה, אני לא אסיר שוב פעם את הדף, אם זה חוקי אז אין לי מה לעשות. 2pac Is Alive - שיחה 13:26, 20 באפריל 2011 (IDT)
אני חושב שהבנתי על מה יצא זעמך - האם משום שדף המשתמש של אופק נכלל בקטגוריה "שירי 2006"? אם כן זה לא אמור להיות כך. אנשים שקוראים בוויקיפדיה, ואינם בקיאים בנבכיה, לא יכולים להגיע למרחב המשתמש בשיטוט רגיל. אגב, זה הרבה יותר קל לעבוד בארגז החול שלך, בשקט וללא הגבלת זמן (בלי תבנית עבודה), וכמו-כן לרכז מיזם על הנושאים הקרובים ללבך. ראה, למשל: משתמש:Damzow/הלאה הבריטים! יניב שיחה 13:42, 20 באפריל 2011 (IDT)
לגבי הקטגוריה, לאחר שהבנתי איך, הסרתי אותה. לגבי זה שהשתמשתי בתבנית סינגל, זו זכותי המלאה, וזה לא חוצפה. ‏OfekalefשיחהBorn This Way12:59, 24 באפריל 2011 (IDT)
זה נכון שאם נכנסת לקטגוריה וראית את הדף זה לא טוב, ולכן הסרתי אותו. ‏OfekalefשיחהBorn This Way13:00, 24 באפריל 2011 (IDT)

ביקורת עמיתים[עריכת קוד מקור]

שלום!
אני כתבתי מספר הערות השיחה של הערך טופאק, האם שמת לב? Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 11:17, 24 באפריל 2011 (IDT)

לא ראיתי, טוב שרשמת. לגבי ההערות תרגמתי את כל הערך מהשפה האנגלית, ולגבי האירועים לא הצלחתי להבין כיצד מוסיפים הערות שוליים. אודה לך אם תעזור לי. אני לא ויקיפד שמעמיק בנושאי העריכה, טופאק הוא הסיבה שבגללה נרשמתי לאתר.. לפני זה הערך שלו היה מוזנח ואפילו איום. 2pac Is Alive - שיחה 12:25, 24 באפריל 2011 (IDT)
לגבי הערות שוליים: זה הלחצן החמישי מימין בסרגל העליון, אחרי הדגשה, הטייה, הוספת קובץ וקישור. זה צריך לפתוח לך תיבה ופשוט תמלא את התוכן.
לגבי ההערות שלי, אני מבין שתרגמת את הערך מאנגלית, ככה יותר קל וזה נותן מעט משקל לעריכה. אבל עדיין לצערי זה לא פותר את הבעיה שכמעט כל הערך הוא נתונים יבשים. אם הערך באנגלית יבש כזה (לא הצצתי בו באמת) אולי כדאי שתחפש מקורות ברשת שאפשר להתבסס עליהם ולהעשיר את הערך בעזרתם. אם המצב ממש גרוע אפשר גם להשלים מהידע האישי שלך ואחרי זה לחפש מקורות מתאימים.
אם יש עוד שאלות אל תהסס לשאול. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 12:47, 24 באפריל 2011 (IDT)
קודם כל תודה לך על העזרה, בקרוב אני אוסיף הערות שוליים לערך, ואני לא חושב שהוא כל כך יבש, לדעתי הוא מעניין מאוד. אין ממש מה לעשות שבאנגלית זה נראה יותר טוב, ועצוב לי שדווקא אני הייתי צריך לערוך את כל הערך והוא היה נראה במצב גוסס, אני חושב שיש להרבה אנשים מה ללמוד מטופאק. בינתיים אני עורך המון דברים אחרים על אמנים שונים שחסרים בוויקיפדיה אבל אשמח לשמוע עוד דברים שלא שמעתי(אם יש) על Pac.2pac Is Alive (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
לא אמרתי שהערך משעמם, אלא שחסר בו בשר. הרי מקריאת הערך אני לא אבין את טיב המוזיקה שלו וההשפעה שלו על אמנים אחרים, על המסרים בשירים שלו שיכול להיות והיה בהם התרסה שליבתה את האש בין המזרח למערב. מקריאת הערך אני לומד אך מעט על פועלו המוזיקלי והתיאטרלי (וגם שם זה תאריכים, שמות לועזיים, מקומות בבילבורד ומכירות), מעט על הסכסוכים שהיו לו. מעט על היחס המיוחד שלו לנשים שהיה פחות קיצוני משאר הראפרים. מעט מאוד אני לומד באמת על האישיות שלו. אם אתה אוהב את המוזיקה שלו, אתה לבטח יודע שנתונים יבשים (וקרי שמות לועזיים, מקומות בבילבורד ומכירות) הם לא המשמעות של השירים שלו, אותו דבר תקף לשאר המידע על חייו. בערך אין מידע אמיתי עליו, שהיה הופך אותו לבן-אדם בפני הקורא ולא איזה דמות עם כמה תמונות ועובדות. אם חסר לך ידע בנושא ואתה רוצה לדעת עוד אז כדאי שתחפש מקורות ברשת, לי עצמי יש ידע מאוד מאוד מוגבל לגבי המוזיקה והאישיות שלו. אם הערך מספק אותך בצורתו הוא אז התעלם ממה שכתבתי. אם אתה באמת רוצה להפוך את זה לערך משמעותי לקוראים אז תחקור לעומק ותציג את העיקר, ככה גם הידע שלך יעלה וגם הידע וההבנה של הקורא. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 13:13, 24 באפריל 2011 (IDT)
לא קראתי את כל מה שרשמת כי רציתי להגיד לך שבשביל היצירות שלו והמוזיקה יצרתי את כל ערכי אלבומיו של שאקור, וחלק מהסינגלים שלו ובקרוב את רוב הסינגלים שלו. ויש לי שאלה, מדוע הקטגוריה של השירים לפי שנים נמחקה ויש כרגע רק קטגוריית סינגלים? אני חושב שזה לא בסדר.
כרגע קראתי את כל ההודעה ואני רוצה להגיד לך שזה ממש לא נכון. אני חושב שאין מישהו שמבין במוזיקה שלו יותר ממני ואני מכיר את המידע היטב בכל שיריו ואת כל קורות החיים שלו. אולי בשפה העברית זה נשמע יבש יותר, אבל תרגמתי אחד לאחד מהשפה האנגלית וגיליתי המון דברים מעניינים, אני לא מאמין שאין שם עוד דברים שכבר לא סיפרו עליו.. 2pac Is Alive - שיחה 13:21, 24 באפריל 2011 (IDT)
לגבי שאלתך קטגוריה של שירים וסינגלים, אין לי מושג אני לא מעורב בנושא. דבר שני לגבי ערכי האלבומים והשירים, אתה יכול לכתוב הרבה בתוכם אבל המידע הזה יכול להיות רלוונטי גם לערך של קורות חייו, אני מדבר ספיציפית הערך והמידע שיש בערך, אם יש ערך אחר ואתה חושב שלא צריך להרחיב יותר מדי אז אפשר ליצור פרק חדש עם משפט או שניים הנותן את המידע החיוני והרלוונטי ומפנה בעזרת תבנית {{ערך מורחב}} לערך המקורי של השיר/אלבום/סרט, אם לא אז לא.
סך הכל הערך מכובד למדי, ואם אתה מסופק ממנו אז לא צריך להתייחס לדברי.
אגב לגבי ההערת השוליים, תגיד אתה מעתיק את ההערות מהערך באנגלית? אם כן האם קראת את המקורות הללו, כלומר האם אתה יודע לבטח שבמקורות הללו כתוב בדיוק מה שנקבע בערך האנגלי? אם לא קראת את המקורות אין להתייחס להערות השוליים עד שלא תקרא אותם. זה עיניין כזה של אמינות, הרי אתה לא ממש יכול לדעת מה נאמר במקורות הללו אם לא תקרא אותם בעצמך. ככה שלפי המדיניות של הויקי העברית יש להוסיף הערות שוליים למקורות שנקראו על ידי העורך, ולא להעתיק מויקיפדיות אחרות. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 13:57, 24 באפריל 2011 (IDT)

ראיתי שאתה כותב על ראפרים[עריכת קוד מקור]

אז רציתי להראות לך את הערך אפרומן שכתבתי כי הוא היה חסר, אבל גם אחרי שכתבתי הוא עדיין חסר, אם תרצה אתה מוזמן להרחיב, או לכתוב על Because I Got High או סתם לעשות מה שבא לך.. יְשֻׁרוּןשיחה 23:32, 27 באפריל 2011 (IDT)

אם אני כבר כאן, אנא שים לב לדבריי בשיחת תבנית:טופאק שאקור וסתם כדאי לך לראות את זה.. יְשֻׁרוּןשיחה 23:37, 27 באפריל 2011 (IDT)
ברור, כרגע אני עוסק באלבומיו של קניה ווסט ובסינגלים שלו ושל הראפר טופאק שאקור, כשאני אהיה בשלבי סיום בקרוב מאוד אני ארחיב גם את אפרומן, Because I Got High (; 2pac Is Alive - שיחה 08:02, 28 באפריל 2011 (IDT)

T.I.[עריכת קוד מקור]

ערב טוב!
ראשית, רציתי לציין שלא נהוג להסיר קטעים גדולים כל כך מערך, אלא אם הוא כתוב בצורה זוועתית שאי אפשר בכלל להבין ממנה מה הכותב/ת רוצה. בכל מקרה, ערכתי קלות את הערך, אשמח אם תביע את דעתך אם יש עדיין צורך בתבנית העריכה. תודה ושבוע טוב חיוך נטע - שיחה 19:33, 30 באפריל 2011 (IDT)

ראשית כל, כל הכבוד על ההתנדבות, קצת נמאס לי להיות בין היחידים שתורמים לערך כל כך חשוב כמו אמני מוזיקה ושירים. דבר שני הערך היה פשוט עלוב, מביש, אין מילה אחרת... היו שם שגיאות כתיב וניסוח גרוע, בהתחשב בעובדה שמדובר באמן שאני מעריץ ואני מאמין שעוד רבים. כרגע יש לי עוד המון מה לעשות במוזיקה, אשמח ואודה לך אם תוכלי לערוך את הערך בשלמותו, אני מציע לך להשתמש בוויקיפדיה האנגלית כמקור לטקסט. במידה ותעשי זאת אני אערוך כבר את כל המידע באלבומיו וגם על הסינגלים של T.I.. בתודה, תומר (: 2pac Is Alive - שיחה 20:59, 30 באפריל 2011 (IDT)
אבל לא היחיד קריצה. בכל מקרה, בלי לחץ יש עוד הרבה עבודה, ואין הרבה אנשים שיכולים+מבינים+מתעניינים+אכפת להם שיעשו את זה. מעולה שיש אותך אבל כדאי לך להיות יותר סבלני, יעבור הרבה זמן עד שנכסה את כל המידע הבסיסי.. יְשֻׁרוּןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan21:12, 30 באפריל 2011 (IDT)
רק להראות לך כמה סבלני אני, אני אראה לך כמה דברים יש עוד לערוך שאני צריך: קודם כל אם תיכנסי לערך טופאק שאקור, אני ערכתי אותו ונשארו לי עוד כ-10 ערכים של הסינגלים מצליחים שלו להוסיף. עבודתי האחרונה עסקה בעיקר באמן ההיפ הופ קניה ווסט, שערכתי את כל הערך שלו מלבד הביוגרפיה הלא מעודכנת, שאין לי ממש כוח לערוך, אך למרות זאת ערכתי את כל האלבומים שלו וכל סינגל, ונשארו לי עוד ארבעה סינגלים. שמתי לב גם שאלבומיה של הלהקה קולדפליי שהיא הלהקה האהובה עלי ביותר, קצרים ולא מלאי מידע, לכן אני עובד על הסינגלים שלהם, בינתיים ערכתי את כל ארבעת הסינגלים מתוך האלבום Parachutes, שהערך שלו דל מדי. שמתי לב שיש עוד מספר אמנים מוזיקליים שנדהמתי לגלות כי הערכים שלהם לא קיימים, כגון פארל ויליאמס, טוויסטה ולופ פיאסקו, והזמרת אסטל. ולא מזמן ביקשו ממני להוסיף עוד לערך אפרומן, אין לי מספיק זמן פנוי ולא משעמם לי בחיים, לכן הדרך קשה וארוכה.. אך לא להתייאש! (; 2pac Is Alive - שיחה 21:26, 30 באפריל 2011 (IDT)
אני יודע אני יודע, אני יכול לתת דוגמאות נוספות גרועות עוד יותר, עוד לפני חצי שנה קולדפליי היו נחשבים במצב טוב מאוד. יש הרבה עבודה לכן צריך הרבה סבלנות, להגיד תודה על מה שנתנו הקודמים ומה שלא לא, חבל סתם להתעצבן על המצב הקיים. לא היו ויקיפדים שתרמו בעקביות לערכי המוזיקה הפופולרית של העשור האחרון וזה המצב, בזמן האחרון התחילו כמה לעבוד באופן שיטתי ומסודר ואנחנו מתקדמים מהר מאוד ויפה מאוד ועם עוד לא הרבה עבודה נוכל לכסות את הבסיס, אז חבל סתם להתבאס.. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan21:39, 30 באפריל 2011 (IDT)
ואני חייב לציין שהעבודה של 2pac מהירה ויעילה, שהיא יצירה של ערכים רבים שהם לא קצרמרים בזמן קצר מאוד... :) ‏OfekalefשיחהBorn This Way21:41, 30 באפריל 2011 (IDT)

תמונות סינגלים[עריכת קוד מקור]

הייתי ממליץ לשים את כל התמונות עם רזולוציה 250 פיקסלים... זה יותר מקובל... ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?18:52, 1 במאי 2011 (IDT)

אני יודע, אני מעדיף להגדיל את התמונה בקצת על מנת שתתפוס יותר תשומת לב. 2pac Is Alive - שיחה 18:58, 1 במאי 2011 (IDT)
חחחח טוב נפתח על זה דיון בקרוב... ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?16:27, 6 במאי 2011 (IDT)

ET[עריכת קוד מקור]

מה היתה המטרה בזה? אם אתה רוצה ליצור את הערך פשוט תיצור אותו, אין צורך למחוק את ההפניה בשביל זה. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan22:41, 1 במאי 2011 (IDT)

לסינגל כל כך מצליח מגיע ערך משלו, לא מגיע לו שתי שורות מערך אחר. לא אין זמן לערוך אותו, יש עוד המון דברים חסרים בוויקיפדיה שאני צריך להשלים, לכן עשיתי זאת כדי שמישהו אחר שיראה זאת אולי יתנדב לערוך אותו בעצמו. אני מצפה שתענה לי כי אני לא רוצה שתפנה את העמוד בחזרה לאלבום אם אני אסיר את ההפניה. 2pac Is Alive - שיחה 22:46, 1 במאי 2011 (IDT)
אין ספק שמגיע לו ערך משלו, כמו לעוד הרבה הרבה סינגלים, ההפניה לא באה במקום ערך אלא לתת לקורא את המקסימום שאפשר בהתחשב בזה שאין ערך - עד שייכתב. ככה עושים פה כבר שנים וכדאי לפתוח דיון אם רוצים לשנות את זה. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan22:52, 1 במאי 2011 (IDT)
זה חסר טעם, עד שאני אנסה לשנות את זה קודם כל צריך שכל שאר הערכים הגדולים יהיו כתובים. כרגע נוצר מצב שמוזיקת הפופ בוויקיפדיה הולכת וגוברת, אצל זמרות כמו בריטני ספירס וליידי גאגא, וערכים שלמים של אמני מוזיקת היפ הופ ו-R&B חסרים... במידה ואני אנסה לשנות משהו עכשיו הפערים יכולים לגדול עוד יותר, לכן אני מעדיף לסגור אותם קודם. 2pac Is Alive - שיחה 22:58, 1 במאי 2011 (IDT)
איך זה סוגר את הפער? מה הקשר? ההפניות נועדו לתת לקורא מה שאפשר בהתחשב במצב, הן לא מונעות את יצירת הערך. מלבד זאת בריטני ספירס וליידי גאגא חריגות ובאופן כללי המצב בוויקיפדיה לא תלוי בכלום חוץ מברצון הטוב של האנשים, אם יהיה מישהו שירצה לכתוב את הערך הוא יוכל לעשות את זה גם אם יש הפניה. אתה יכול לכתוב את הערכים ברשימת הערכים החסרים ולכתוב בסוגריים "כרגע הפניה". ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan23:03, 1 במאי 2011 (IDT)
אתה לא הבנת אותי, אם אני אערוך את כל הערכים החשובים החסרים כמו אלבומיו של הזמר ני-יו ו-T.I. וכל שאר האמנים החשובים, המצב יהיה שווה למצב של ערכי אמני הפופ. העובדה שליידי גאגא ובריטני ספירס חריגות רעה לכל דבר, ואני לא אומר שאסור להוסיף ערכים שלהן כי הלוואי וכל ערך מוזיקלי יהיה כמו שלהן. אבל כרגע זה בכלל לא יהיה נחוץ לשנות את המצב של ערכי הפופ החסרים. לגבי העצה שלך אם אין לי ברירה אחרת זה מה שאעשה. 2pac Is Alive - שיחה 23:07, 1 במאי 2011 (IDT)
אני עדיין לא מבין את מה שאתה מתכוון, אבל קצת לגבי ערכים אחרים בפופ (כל הדוגמאות הם כאלו שעבדו/עובדים על תיקון כי אם אני מוצא אני מנסה לתקן) עד לפני כמה ימים רובי ויליאמס היה קצרמר ונכון לעכשיו אין שום ערך על האלבומים/סינגלים שלו. אותו דבר ג'סטין טימברלייק עד לפני כמה שבועות. האלבום Teenage Dream (אלבום) של קייטי פרי היה הראשון שלה שנכתב (השנה), ואני יכול להראות לך עוד הרבה זמרי פופ שהערכים עליהם היו מוזנחים. אבל אין לי מושג איך כל זה קשור למחיקת ההפניה לפסקה על שיר של קייטי פרי וקניה בתוך הערך על האלבום. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan23:15, 1 במאי 2011 (IDT)

edge of glory[עריכת קוד מקור]

מדוע העברת את הערך חזרה למרחב הערכים? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:40, 9 במאי 2011 (IDT)

אם זה לא יאה בעיניך אתה רשאי להחזיר את הערך לקדמותו, פשוט אם הערך הוא על סינגל, מדוע שמו בוויקיפדיה צריך להיות בשם שנראה כמו שם משתמש? 2pac Is Alive - שיחה 19:59, 9 במאי 2011 (IDT)
אה, זה לאחר דיון עם דורית, שבו הוחלט להעביר את הערך לארגז חול פרטי של המשתמש, אך אני ארחיב אותו עכשיו, אז בסדר.. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:04, 9 במאי 2011 (IDT)
חחחח לא הבנתי, אבל אם לבסוף אתה משנה את הערך לשמו אז הכל תקין מבחינתי. 2pac Is Alive - שיחה 20:09, 9 במאי 2011 (IDT)

תבנית:סינגל1[עריכת קוד מקור]

התבנית טרם נכנסה לשימוש בשל מספר בעיות. אנא שחזר את עריכותיך האחרונות עד לתיקון הבעיות והשמשת התבנית. עמרישיחה 23:26, 11 במאי 2011 (IDT)

בסדר. 2pac Is Alive - שיחה 23:27, 11 במאי 2011 (IDT)
תודה. עמרישיחה 23:28, 11 במאי 2011 (IDT)

יאקי קדאפי[עריכת קוד מקור]

זה ערך חדש שצריך לעבור מקצה שיפורים והתאמה לתחביר כאן. תוכל להרים את הכפפה? זה בתחום העניין שלך, כמדומני. תודה רבה, Y.B שיחה 16:05, 13 במאי 2011 (IDT)

כן אני מכיר אותו, אבל אתה צריך להבין שאני היחידי שעורך בתחום ויש לי עוד המון ערכים לסיים.. אני חושב שאתה כבר החמישי שמבקש ממני לערוך עוד אמן ואינני יכול לתפקד בעומס הזה, יש לי חיים מחוץ לזה. בזמן הפנוי שלי אני עורך ערך אחד או שניים. כשאני אסיים את כל מה שיש לי לערוך אני אולי אתחיל בזה. בינתיים אתה מוזמן לערוך את הערך הוא לא קשה. אתם רק שולחים לי דברים לעשות בלי שאתם עורכים שום דבר חדש. 2pac Is Alive - שיחה 18:48, 13 במאי 2011 (IDT)
ערב טוב. מצטרף לבקשתו של יניב. בדף בקשות מפעילים נתבקשנו למחוק את הערך במחיקה מהירה. סברתי שהבקשה איננה מוצדקת. בכל זאת הערך לא נראה טוב ואשמח אם בשביל "הסיפתח" תעבה אותו קצת. אפשר לתרגם מאנגלית. בשלב מאוחר יותר אפשר ממש להרחיב. הייתי עורך בעצמי בשמחה, אבל ההבנה שלי בראפ רחוקה מלהשביע רצון. תודה מוטי --Assayas שיחה 19:21, 13 במאי 2011 (IDT)
תקשיבו אני לא אוהב בלשון המעטה שמעירים לי על דברים ובעיקר שמבקשים ממני לערוך עוד דברים. אני גם לא מבין מדוע אתה מצטרף לדף השיחה שלי אם אני לא אחראי על הדף. קצת אנגלית לא תזיק לכם, אם תשימו לב שכל הערכים במוזיקה הלועזית שערכתי מתורגמים מאנגלית. 2pac Is Alive - שיחה 19:34, 13 במאי 2011 (IDT)
ראשית לא הערתי לך, ביקשתי. זו אמורה להיות מחמאה שפונים למשתמש ומעריכים את תרומתו בנושא מסוים. שנית, כל משתמש יכול לפנות לכל אחד מהקולגות שלו בדף שיחתו. שלישית, מאחר ואני מניח שלא היית המורה שלי לאנגלית, אינך יודע את ידיעותי בשפה ולכן אשמח אם לא תחלק ציונים. אין פה רק עניין של ידיעת השפה אלא דיוק בתרגום שייתכן ונדרש לגבי מונחים מקצועיים בסוגת המוזיקה הרלוונטית הנ"ל. אבל, לא רוצה לא צריך. אין חובה. שיהיה ערב טוב. --Assayas שיחה 19:53, 13 במאי 2011 (IDT)

תבנית:סינגל1[עריכת קוד מקור]

היי, אשמח לדעתך בשיחת תבנית:סינגל1#דעת הקהילה. כמו כן שים לב שנוכל לשנות מספר דברים כגון הצבע, כך שלפני שאתה מצביע אתה מוזמן לתת הערות. בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:29, 14 במאי 2011 (IDT)

היי טופאק, כתבתי גם בשיחה של התבנית, את הבעיה שציינת אסדר לאחר שהתבנית תאושר, כי אין לי כוח לעבוד ואז לא יאשרו אותה... :) אז תוכל להצביע? :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:24, 14 במאי 2011 (IDT)
חח יש לי שם.. טופאק הוא רק אגדה שממנה אני שואב השראה. 2pac Is Alive - שיחה 20:13, 14 במאי 2011 (IDT)
חחחחח אבל אני לא יודע אותו :) מהו? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:16, 14 במאי 2011 (IDT)
רשמתי בשיחה הקודמת על תבנית הסינגל, תומר. 2pac Is Alive - שיחה 20:22, 14 במאי 2011 (IDT)
האם כל בקשותיך מולאו כרצונך? תוכל לנסות ולבדוק כמה שתרצה בדף משתמש:Ofekalef/Check - זהו דף ניסויים לתבנית. בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:22, 16 במאי 2011 (IDT)
לא ניסיתי אך לפי התבוננות בתבנית אני מבין שאין משהו חסר, מצדי שהשימוש בתבנית יחל כבר עכשיו. 2pac Is Alive - שיחה 16:26, 16 במאי 2011 (IDT)
אוקיי, אבל לפני תחילת השימוש יש לחכות לאישורה.. :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:31, 16 במאי 2011 (IDT)

בוקר טוב. בערכים שונים שכתבת נתת לערך שם שגוי כדי לתקן את בעיית הכיווניות, אך יש דרך נכונה יותר לפתור את הבעיה: להוסיף את התבנית {{שם שגוי}} בראש הערך עם השם הנכון. ראה למשל את התיקון שעשיתי בערך Wake Up!‎. כמו כן, לא נהוג להשתמש בכתב מוטה בוויקיפדיה בעברית. אשמח אם תסתכל בהיסטוריית הגרסאות של ערכים שכתבת כמו זה הנזכר לעיל ותראה איך משתמשים אחרים התאימו אותם לסגנון המקובל לאחר שיצרת אותם. שבוע טוב. חי ◣ 22.05.2011, 11:02 (שיחה)

נחמד[עריכת קוד מקור]

נחמד שהעלינו כמעט ביחד אתה את פארל ויליאמס ואני את Like I Love You שהוא כתב והפיק.. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan14:36, 26 במאי 2011 (IDT)

למען האמת אני לא יודע אם יהיה לי זמן להשלים את פארל ויליאמס כי כרגע אני עובד על כל הסינגלים של הלהקה קולדפליי בצורה מורחבת. ברגע זה אני עובד על השיר Fix You, שאם יעניין אותך תוכל לקרוא בקרוב. אודה לך אם תשלים את הערך של פארל. בסה"כ צריך ביוגרפיה ודיסקוגרפיה, אני אשלים את הערך של האלבום שלו, In My Mind.
אני עובד בימים על כמה פרוייקטים ולא ממש מתאים לי עוד אחד עכשיו, (והדיסקוגרפיה שלו באורך קילומטר) אבל אולי אחרי שאני אסיים. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan14:50, 26 במאי 2011 (IDT)
שמתי לב שהערכים שלך הם כמעט תמיד באותו נושא המתקשר לפופ, אתם יכולים גם לגוון אתם יודעים. אתם סתם יוצרים פערים בין הז'אנרים, ויצא לפארל עד עכשיו רק אלבום סולו אחד, וכנראה שהיחיד שלו. אתה לא חייב להוסיף את האלבומים של ההרכבים שבהם פארל היה שותף. 2pac Is Alive - שיחה 14:55, 26 במאי 2011 (IDT)
אני אוהב לכתוב ערכים של פופ, בעיקר, כי הם השירים האהובים עליי. אני אוהב גם רוק, אבל אין כל כך מה לכתוב... ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:59, 26 במאי 2011 (IDT)
אני לא כתבתי רק פופ כתבתי גם ראפרים: נלי, B.o.B, טרבי מקוי ואפרומן. כעת אני מתרכז בג'סטין טימברלייק כי הוא היה קצרמר ואני רוצה להפוך אותו למקיף וכשאני אסיים נראה מה אני אכתוב. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan15:09, 26 במאי 2011 (IDT)
גם אני יכול לכתוב אינספור קצרמרים, אבל צריך שהקורא יידע כל פרט חשוב בקריירה של האמן... ולא רק אמנים, גם אלבומים וסינגלים רבים. אתה יכול לראות בפרופיל שלי את הרשימה, אני מבטיח לך שבכולם השקעתי, ובאלה שלא אז סביר להניח שלא היה ממש במה להשקיע. 2pac Is Alive - שיחה 18:59, 26 במאי 2011 (IDT)
את נלי ובי או בי די מיציתי אבל עזוב את זה אם אתה רוצה שיהיה לי אכפת מערכי ההיפ הופ אז באמת אכפת לי אבל אכפת לי מעוד דברים ולפעמים אני מתעסק גם בהם. תראה כמה ערכים אדומים יש בפרס אנדרסן ויקיפדיה היא גדולה והרבה פעמים תחום שלם מסוקר רק על ידי בן אדם אחד ובדר"כ אחרי שמזהים אותו ככזה אז גם פונים אליו בבקשות ומתייעצים אתו בתחום, אם אתה לא רוצה להיות כזה אל תהיה כזה אבל אחרי הכל ויקיפדיה היא חופשית וכל אחד כותב על מה שמעניין אותו (ואותי ההיפ הופ מעניין, אבל לצד דברים נוספים). ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan19:32, 26 במאי 2011 (IDT)

תבנית:מיקומי שיא[עריכת קוד מקור]

שלום תומר, לאחרונה אופק יצר את תבנית:מיקומי שיא התבנית נועדה להקל את יצירת תבניות המצעדים ולהציגה בצורה מעוצבת יותר, נוחה יותר לקריאה ועם אחידות בשמות המצעדים ובקישורים. התבנית עוד לא הושלמה לחלוטין אבל כבר הגענו לשלב שבו אנחנו מוסיפים אותה לערכים תוך קבלת משוב מהשטח על בעיות ונקודות לתיקון בתקווה שבזמן הקרוב התבנית תקבל את צורתה הסופית ונכניס אותה לכל הערכים. אם תרצה אתה יכול להתחיל להשתמש בה בערכים שאתה כותב ולהעיר הערות שכדאי לתקן, ובכלל אתה יכול להביע את דעתך בנושא בדף שיחת תבנית:מיקומי שיא. בברכה, ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan14:34, 31 במאי 2011 (IDT)

Stay[עריכת קוד מקור]

אל תסיר תבניות הבהרת חשיבות בלי הסבר או דיון חשיבות, במיוחד מערכים שאתה יצרת. אריה ה. - שיחה 18:43, 7 ביוני 2011 (IDT)


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אני חושב שהבהרתי טוב את עמדתי בדף השיחה של הערך ופשוט אין לך מה להגיב, אני מדבר על הערך One in a million. אני מבקש ממך להוריד את תבנית הבהרת החשיבות ואני אמשיך להוריד אותה גם אם תחסמו אותי, כי הערך תקין לגמרי. ובדרך תסתכל בדף שלי על כל הערכים שיצרתי, יהיה חבל שלא יהיה מי שימשיך לעזור לוויקיפדיה ויהיו בה בסה"כ ערך של אלבום וחצי.. 2pac Is Alive - שיחה 12:27, 8 ביוני 2011 (IDT)
לא תשיג את מה שאתה רוצה באיומים ובהתעלמות מחוקי המקום. אריה ה. - שיחה 12:32, 8 ביוני 2011 (IDT)
חחחח איפה בדיוק אתה רואה איומים? אני בסה"כ עוזר לאתר ובינתיים לפי מה שנראה אתה הוא מבין המשחיתים. 2pac Is Alive - שיחה 12:36, 8 ביוני 2011 (IDT)

חסימה[עריכת קוד מקור]

חסמתי אותך ליום בעקבות עבירה על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה בדבריך כאן. תומר - שיחה 14:01, 8 ביוני 2011 (IDT)

מדוע? משום שרשמתי "טיפש"? אני חושב שזו לא חוצפה לרשום את המילה הזאת, אתם פשוט מגוכחים.. 2pac Is Alive - שיחה 18:25, 8 ביוני 2011 (IDT)
מדובר בהתנסחות שאינה מכבדת את חבריך לכתיבה, לא משנה כמה המילה הזו נחשבת "גסה". ולפי הודעתך זו לא נראה שאתה מפנים את המסר, וממשיך להתייחס בצורה לא מכבדת לוויקיפדים אחרים. תומר - שיחה 19:07, 8 ביוני 2011 (IDT)
מה קרה? אני אמור לא להיות חסום כבר, רשום לי שמשתמש אחר חסם את כתובת ה־IP שלי.. 2pac Is Alive - שיחה 14:02, 9 ביוני 2011 (IDT)
אין לי מושג. תנסה לשנות כתובת IP. תומר - שיחה 14:06, 9 ביוני 2011 (IDT)

מה ז"א? אתה חסמת אותי, אינך יכול לבטל זאת?

אינכם מורשים לערוך דף זה, מהסיבה הבאה:

כתובת ה־IP שלכם נחסמה באופן אוטומטי כיוון שמשתמש אחר, שנחסם על ידי תומר ט, עשה בה שימוש. הסיבה שניתנה לחסימה היא:

נחסמתם באופן אוטומטי משום שאתם חולקים את כתובת ה־IP שלכם עם 2pac Is Alive. הנימוק לחסימה: "עבירה על כללי ההתנהגות".

תחילת החסימה: 18:24, 8 ביוני 2011

פקיעת החסימה: 18:24, 9 ביוני 2011

החסימה שבוצעה:

2pac Is Alive - שיחה 14:08, 9 ביוני 2011 (IDT)

כמו שכתבת, אתה כבר לא אמור להיות חסום, ועל כן אני לא יודע מדוע אתה עדיין חסום. אני לא יכול לשחרר חסימה שתוקפה פג. תומר - שיחה 14:11, 9 ביוני 2011 (IDT)
עד לא מזמן היה כתוב שפקיעת החסימה תהיה ב-9 ביוני בשעה 13:59 אם אני לא טועה, מדוע היא תחל רק ב-18:24? 2pac Is Alive - שיחה 14:14, 9 ביוני 2011 (IDT)
מוזר, אולי שינית משהו בהעדפות? פניתי בינתיים למתניה, אולי הוא יידע מה הבעיה. תומר - שיחה 14:53, 9 ביוני 2011 (IDT)
תומר חסם אותך בשעות הצהריים, אבל כנראה ערכת אחר כך (מבלי לדעת שנחסמת) וזה גרם לחסימה אוטומטית. אני מניח שזה מקור הבעיה. תומר, נסה לשחרר את: #110456. ו-2pac, באמת כדאי שתמתן את התבטאויותיך. יש אנשים מאחורי הניק, ואין כאן שום דבר אישי, אפילו כשמישהו מטיל ספק בחשיבות של ערך. אפשר לנהוג באורך רוח, מבלי לזרוק כינויים כמו "טיפש", או "משחית". תודה, יניב שיחה 15:01, 9 ביוני 2011 (IDT)
תודה יניב, למדתי משהו. עדיין חסום? תומר - שיחה 15:05, 9 ביוני 2011 (IDT)

הסרת תבניות המונחות על ערכים שכתבת - אזהרה אחרונה[עריכת קוד מקור]

שלום. למרות שהוזהרת כבר מס' פעמים בעבר שלא לעשות זאת, אתה ממשיך להסיר בעצמך תבניות חשיבות ואיחוד המונחות על ערכים שכתבת. היום עשית זאת לגבי הערך One in a Million (שיר). זאת אזהרה אחרונה שאתה מקבל בנושא. בפעם הבאה שאראה שעשית זאת אחסום אותך ללא התראה מוקדמת. אתה מספיק ותיק כאן ובקיא בנהלים כדי לדעת מה מקובל כאן ומה לא. Lostam - שיחה 18:11, 10 ביוני 2011 (IDT)

אבל מדוע להשאיר את התבנית אם יש כבר 4 התנגדויות מאנשים שונים? זה סתם מפריע, הרי אם יש התנגדויות להסרת הערך למיטב ידיעתי, הוא לא יימחק. 2pac Is Alive - שיחה 18:22, 10 ביוני 2011 (IDT)
קרא את שיחת קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שיש להבהיר את מעמדם#מדוע צריך ואף כדאי להמתין שבוע עד להסרת התבנית. בכל מקרה, אתה ככותב הערך לא יכול להסיר את התבנית. תשאיר זאת לאחרים. Lostam - שיחה 03:02, 11 ביוני 2011 (IDT)

דוד גואטה[עריכת קוד מקור]

אין מפנים משם לועזי. תודה. שנילי - שיחה 11:00, 11 ביוני 2011 (IDT)

אז כיצד בן אדם שרוצה לדעת על אותה אישיות ימצא אותה אם הוא מכיר את שמה רק באנגלית ולא יודע איך מבטאים את שמה בעברית? 2pac Is Alive - שיחה 11:02, 11 ביוני 2011 (IDT)
שנילי, דווקא כן מפנים משם לועזי. אין שום חוק שאוסר, וכך נוהגים עם זמרים רבים. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:12, 11 ביוני 2011 (IDT)
לדוגמא שאם היית רושם "דוד גואטה" במקום "דייוויד גואטה", לא היית מצליח למצוא אותו ישר, אז הדרך הנוחה ביותר למצוא היא הפניה מהשם באנגלית. 2pac Is Alive - שיחה 11:14, 11 ביוני 2011 (IDT)
לא מדובר בחוקים זו ויקיפדיה עברית, אין אנו מפנים שום שם - לא מברק אובמה ועד פרנץ פושקש ואין סיבה לנהוג כך בזמרים. שנילי - שיחה 11:21, 11 ביוני 2011 (IDT)
למה? מה הבעיה שתהיה הפניה Justin Bieber? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:23, 11 ביוני 2011 (IDT)