שיחת משתמש:העיתונאי המנטר/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת הארי פוטר 73 בנושא התבנית של הטילדה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תוכן הכתבה לטילדה הרביעית - מיזם יחסי החוץ[עריכת קוד מקור]

מיזם יחסי החוץ הוא מיזם שמטרתו לכתוב ולשפר ערכים הקשורים ליחסים בילטרליים בין מדינות בפרט וליחסים בינלאומיים בכלל. הנושא תפס תאוצה בוויקיפדיה האנגלית כבר לפני עשור, וכאן הייתה בצורת בכתיבה בו כשהגעתי לאתר - היו ערכים בנושא, אך רק כאלה הקשורים לישראל באופן ישיר או עקיף.

  • איך התקבלה ההחלטה ליצור את המיזם? - המיזם נפתח בחודש ינואר 2017 ביוזמה משותפת שלי ושל תמיר. למעשה, עוד לפני שהוקם המיזם, היינו פעילים שנינו בנושא; אני פיתחתי את נושא יחסי החוץ של קטר כבר חצי שנה קודם ותמיר מצידו ערך בנושא בכלליות. לאחר שמיזם שהקמתי הושהה ונשארתי ללא מסגרת חשבתי שיהיה מתאים להצטרף לתמיר במיזם, וכך התקבל הרעיון ליצור את המיזם. בתחילה היו לי ולתמיר חששות רבים - לא ידענו כמה ערכים ייכתבו, האם יצטרפו משתמשים חדשים, והסתכלנו גם על העבר. עם זאת, הפעם למדנו מהעבר ויצאנו בקמפיין גיוסים ובמתקפה על הנושא. בסופו של דבר, המיזם צלח. במסגרת המיזם נכתבו למעלה מ-2,300 ערכים (בין המיזמים הגדולים בוויקיפדיה העברית) וכתבו במסגרתו מספר גדול (עשרות אחדות) של עורכים. בתחילה המיזם עסק בערכים של יחסים בילטרליים (בין שתי מדינות) בלבד וכיום נכתבים במסגרתו ערכים נוספים (שגרירויות, שרי חוץ וכדומה).
  • אני רוצה ליצור מיזם חדש! איך אני גורם לו לעבוד? אין צורך במיומנויות קודמות על מנת לפתוח מיזם בוויקיפדיה העברית, אבל חשוב שההתחייבות לנושא והתשוקה אליו תהיה גדולה, כדי שגם בזמנים קשים הוא לא יינטש לגמרי וכך ייפול. מומלץ לעורכים בתחילת הדרך שלהם באתר לנסות ולכתוב במגוון נושאים ובסופו של דבר לבחור את מה שהם הכי נהנים ממנו ומה שהם חושבים שיוכל להחזיק לטווח ארוך. גם סדר בארגון המיזם, ותקשורת אם יש יותר ממנהל אחד, הם דברים שבלעדיהם המיזם לא יצליח.

אני מאחל לכל העורכים החדשים, בעלי הניצוץ בעיניים והכמיהה לתרום לידע האנושי, בהצלחה רבה.


-- אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 00:47, 27 באפריל 2020 (IDT)

היי אופק, יפריע לך אם אדחה את הכתבה לאחד הגיליונות הבאים? יש כתבה שלדעתי עדיף שתיכנס לגיליון הזה (אקטואלית) בעוד המיזם שלך אקטואלי תמידקריצה הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:24, 4 במאי 2020 (IDT)
בסדר גמור. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 15:39, 4 במאי 2020 (IDT)

בית ספר ויקיפדיה - שיעור תרבות ישראל![עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, מה נשמע? תחילה, רציתי לומר לך כל הכבוד על התרומה האדירה למיזם בית ספר ויקיפדיה! במסגרת השיעור האחרון שהיה, שיעור הזיכרון לשואה ולגבורה, כתבת 10 ערכים חדשים, כאשר זהו מספר הערכים הגבוה ביותר בשיעור! כל הכבוד על כך! בנוסף רציתי לעדכן אותך שהשבוע במסגרת המיזם מתחיל שיעור תרבות ישראל - דרכו ניתן לכתוב ולערוך ערכים הקשורים לישראל - מלחמות, אישים, תרבות (שירים, סרטים, סדרות, ספרים וכו'), מבנים, מקומות וכל דבר שקשור לארץ שלנו! אני אשמח לראות אותך פעיל גם בשיעור הזה! נתראה! GUNR7229 - שיחה 03:55, 27 באפריל 2020 (IDT)

תודה רבה!!! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:49, 3 במאי 2020 (IDT)

מגפת הקורונה[עריכת קוד מקור]

אפשר לדעת מדוע ביטלת עריכה? איתן - שיחה 11:11, 27 באפריל 2020 (IDT)

העריכה הראשונית שלך הסירה חלק נכבד וחשוב מהערך. תיקנתי כך שיופיעו שלושה מיליון אך לא יוסר החלק. יום טוב. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 11:12, 27 באפריל 2020 (IDT)
הסרתי את הוורלד מיטר כמקור משום שהוא מיותר. יש ציון של המקורות בגוף הערך. איתן - שיחה 11:13, 27 באפריל 2020 (IDT)
אין סיבה להסיר את המקום משם בכל זאת. במקרה זה, אין המוסיף גורע. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 11:14, 27 באפריל 2020 (IDT)
בכל אופן, העריכה שלך צריכה להיות מלווה במקורות שמוכיחים כי אכן נחצה רף השלושה מיליון. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 11:14, 27 באפריל 2020 (IDT)
אין צורך במקורות. אני מעדכן את המספרים בערך באופן יומיומי והמקורות מופיעים בגוף הערך. איתן - שיחה 11:17, 27 באפריל 2020 (IDT)
שמח לשמוע שיש מי שמעדכן את הערכים באופן קבוע. כל הכבוד! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 11:18, 27 באפריל 2020 (IDT)

שלום הארי פוטר 73[עריכת קוד מקור]

אתה יודע על מיזם לקידום הערכים על מיתולוגיה יוונית/ הארי פוטר? אני אנונימי 1950 - שיחה 11:08, 29 באפריל 2020 (IDT)

היי אני אנונימי 1950, יש את מיזם הארי פוטר שאני מנהל (אך הוא לא פעיל). אתה מוזמן לפתוח מיזם משלך על מיתולוגיה יוונית. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 11:37, 29 באפריל 2020 (IDT)
איך פותחים מיזם משלי? (אני חדש בויקיפדיה) תודה אני אנונימי 1950 - שיחה 17:17, 29 באפריל 2020 (IDT)
היי אני אנונימי 1950, על מנת ליצור מיזם אתה צריך לפתוח דף משנה בתוך מיזמי ויקיפדיה. לשם כך עליך להקליד במנוע החיפוש של ויקיפדיה: ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/שם המיזם וליצור את הדף. מומלץ ראשית להכין טיוטה של הדף בתוך דפי המשנה שלך. דף המיזם מעוצב בדרך כלל באופן הדומה לכל הדפים בויקיפדיה ומכיל בתוכו גם מספר קישורים חשובים.

בפתיח הערך מומלץ לכלול הסבר קצר על מטרת המיזם ובנוסף רשימה של בעלי תפקידים במיזם (בדרך כלל כוללים רק את שמו של אחראי ומרכז המיזם, שזה אתה, אך אם המיזם גדל וצובר תאוצה לעיתים יש צורך בעוזרים משניים שיעזרו בהפעלת המיזם). בראשית הדף כלול את תבנית:סטטוס מיזם (ראה הסבר בקישור). מניסיוני, מומלץ שבדף המיזם יהיו מספר "כותרות" חשובות. הכנתי לך רשימה קצרה שלהן, כאשר הפסקאות מסודרות לפי הסדר המומלץ שלהן בדף המיזם:

  1. מטרת המיזם - הסבר מהי מטרת המיזם. אם אין מה להוסיף מעבר למה שכתבת בפתיח הערך, אין צורך בפסקה.
  2. המשתתפים במיזם - פסקה שתכיל רשימה של כל המשתתפים במיזם. אל תוסיף לרשימה משתתפים שכותבים ערכים דרך המיזם, אלא המלץ להם להוסיף את שמם לרשימה.
  3. רשימת ערכים נחוצים/חסרים ("לב המיזם") - בטבלה או ברשימה, מה שנוח לך.
  4. רשימת ערכים לשיפור - רשימת ערכים שצריך לשפר, בטבלה או ברשימה.
  5. ערכים לטיפול דחוף - רשימת ערכים חשובים מאוד שמצבם רע מאוד וצריך לשכתב אותם או שראוי שייכתבו בהקדם האפשרי. אפשר גם לחלק את הפסקה לשתי תתי הכותרות.
  6. פסקת מקורות - פסקה שתכיל רשימה של מקורות שימושיים שאפשר לשלב בערכים הקשורים לנושא המיזם. הפסקה תועיל מאוד למשתתפי המיזם ומומלץ מאוד לשלב אותה.

כדי לגרום לאנשים להצטרף למיזם ולהיות מודעים לקיומו פרסם אותו בלוח המודעות וכתוב עליו בקצרה (שורה או שתיים) ברשימת מיזמי ויקיפדיה. אתה יכול לפנות אליי בכל שאלה, ואשמח אם תכתוב לי כשהמיזם יצא לפועל (אני מניח שזה הזמן לציין שאני עצמי מתעניין מאוד במיתולוגיה ואפילו רשמתי שלושה ערכים בנושא). בהצלחה, הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:17, 29 באפריל 2020 (IDT)

המיזם יגיע אוטומטית אל הרשימה של מיזמי ויקיפדיה (זאת מיזמי ויקיפדיה?) אני אנונימי 1950 - שיחה 08:51, 30 באפריל 2020 (IDT)
לא אני אנונימי 1950, תצטרך להוסיף אותו לשם בעצמך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 09:55, 30 באפריל 2020 (IDT)

אוקיי. תודה רבה! אני אנונימי 1950 - שיחה 10:17, 30 באפריל 2020 (IDT)

תשובה למייל[עריכת קוד מקור]

מגפת הקורונה, קורונה, השפעת הספרדית, סארס, המוות השחור, משה בר סימן טוב, אלברט איינשטיין, בנימין נתניהו, בני גנץ, ערים בישראל.--מגזין יהלום - שיחה 12:32, 1 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, הכוונה היא שתדגיש את התשובות בתוך התפזורת ותשלח לי את הקובץ. אני לא מצאתי חלק מהדברים ולכן אשמח אם תבדוק זאת ותשלח לי. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:34, 1 במאי 2020 (IDT)
כן עשיתי את זה אני שולח לך את זה עכשיו!.--מגזין יהלום - שיחה 12:40, 1 במאי 2020 (IDT)
מצוין! מפנה את תשומת ליבך להערה הבאה פעם נוספת: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:40, 1 במאי 2020 (IDT)
היי הסתכלת על הקובץ?.--מגזין יהלום - שיחה 14:44, 1 במאי 2020 (IDT)
היי מגזין יהלום, הסתכלתי על הקובץ. תודה רבה על תרומתך לטילדה. יעלה בקרוב. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:59, 1 במאי 2020 (IDT)
בבקשה, אני אשמח לתת עוד דברים כאלה.☺--מגזין יהלום - שיחה 15:01, 1 במאי 2020 (IDT)
מצוין, אתה רשאי לפנות אליי ולשלוח לי רעיונות (בבקשה דרך המייל). הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 15:02, 1 במאי 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: פיקסאר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פיקסאר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 3 במאי 2020 (IDT)

Hope[עריכת קוד מקור]

ב-31 ביולי 2012, לאחר פעילות מתמשכת כאנונימי, נרשמתי כמשתמש למערכת ויקיפדיה העברית. מאז, בחוויה מטלטלת של שבע שנים - ערכתי תחת חונכות, רבתי עם לא מעט ויקיפדים, פעלתי תחת בובות קש ועשיתי את המוות למפעילים. תודות ליונה ולחן למדתי רבות על תורת השכתוב ועריכה, ובעיקר על כבוד וניהול שיח ענייני.

כל שאלה בדבר חשיבות אותה אני מעלה, כל וויכוח בו אני משתתף וכל מחלוקת אליה אני נקלע - אך ורק מתוך דאגה אכפתית וכנה לאיכותה של האנציקלופדיה החופשית השיתופית. אני חרד, מעמקי נשמתי, לדרך בה הקהילה צועדת, ופועל ביושרה למען התוכן של כולנו, אותו אנחנו מנגישים לקהל הקוראים בשפה העברית. גם בזמנים של מחלוקות קשות וסכסוכים בלתי ניתנים לפתרון, לא משנה עד כמה המצב נורא - אני משתדל לשמור על שיח מכבד וענייני, ולא לסטות מעיקרם של הדיונים אל הטפל והזניח.

לגמרי במקרה, נחשפתי לערכים מסוימים אותם יצרת. לשמחתי, שנינו הסכמנו בהבנה משותפת כי הערכים הנ"ל אינם בשלים למרחב הראשי או אמורים להיכלל בו. גם בנוגע לדמויות של "עולם המכשפים", עשיתי זאת בצורה עניינית וברורה. הארי, מעולם לא היה לי דבר אישי נגדך, ואני באמת ובתמים מעריך את פועלך עבור המיזם.

את הדברים הידועים בדף המשתמש שלי כתבתי מדם ליבי, ובכל זאת אני בוחר להסיר אותם - כדי לשמש דוגמה של כבוד, גם ברגעים נוראיים. וכעת, אנחנו נמצאים ברגע נורא.

צר לי שבחרת להתדרדר להתנהגות ילדותית, לא אחראית ומבזה. הצבת תבנית החשיבות על ג'ון ריית' נעשתה כאקט של נקמנות כלפי Fett, שחטאו היחיד היה העלאת טיעונים טובים לצד שלו בדיון. אם אתה בוחר לצאת למלחמה נגד אלו שמבקשים את טובתה של ויקיפדיה, דע לך - מלחמות אינן מפחידות אותנו. אתה יכול להמשיך להתעלם מההערות וההארות שלנו, אך זה לא יימנע מאיתנו להמשיך במאבקים הצודקים שלנו.

אבקש ממך לפרט בדף השיחה את הסיבות שבשמן אתה מפקפק בחשיבות של הדמות, ואבקש ממך להתייחס ברצינות לטענות שהועלו בדפי השיחה של טינה גולדשטיין וג'ייקוב קובלסקי. הקפדתי להשתמש בטרמינולוגיה מכבדת, עניינית ומנומסת כלפיך בהודעה זו, ולכן אבקש ממך להתייחס ברצינות לכל מה שכתבתי - ולא לרוץ אל ביורוקרטים או מפעילי מערכת בטענה מופרכת של רדיפה. צר לי, אבל אתה הופך את כל העניין הזה לאישי - ואני לא אאפשר את זה, אמשיך להידבק אך ורק לשיח הנכון והראוי (ראה 1, 2, 3 ו-4).

איאחל לך שבוע טוב ומלא בעריכה פורה, ואקווה שתענה ברצינות לטענות החשיבות הדפי השיחה השונים ולדברים שכתבתי פה. כמו כן, אני מצפה בקוצר רוח לטענות הנגד על חשיבותו של ג'ון ריית'. בברכה, מו סיזלאקהטברנה 01:44, 3 במאי 2020 (IDT)

דרך אגב, אני מזמין אותך להציץ בערכים אותם כתבתי ולמצוא גם כמה כדי להניח עליהם {{חשיבות}} באופן שרירותי. מו סיזלאקהטברנה 01:45, 3 במאי 2020 (IDT)
מו סיזלאק, אני לא מבין למה אתה מאשים אותי בדבר כזה. אני לא נכנסתי לשום מלחמה ולא עשיתי שום פעולת נקמה. למעשה, עד הרגע הזה כלל לא ידעתי ש-Fett רשם את הערך שעליו הנחתי תבנית חשיבות. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 08:10, 3 במאי 2020 (IDT)
למען הרוח הטובה, ועל מנת שלא תחשוד בי בדבר כזה, אסיר את התבנית, אף על פי שאני סבור שאין חשיבות לערך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 08:12, 3 במאי 2020 (IDT)
אם אתה חושב שאין חשיבות - זכותך ואולי אפילו מחובתך להציב תבנית חשיבות. אבל במקרה כזה נא רשום נימוקים לאי חשיבות. אומנם אין כלל המחייב את מציב תבנית החשיבות לתת נימוק אבל מומלץ מאוד ואף ראוי לעשות את זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:33, 3 במאי 2020 (IDT)
הארי, אני בספק שהגעת לערך על ג'ון ריית' באקראיות גמורה. אם אתה מפקפק בחשיבות הערך, אני ו-Fett נשמח לקיים דיון בריא ופורה על חשיבותו. אתה עדיין מוזמן להסביר מדוע הוא אינו חשוב. מו סיזלאקהטברנה 13:48, 3 במאי 2020 (IDT)
הארי פוטר 73, ארכוב דפי שיחה נעשה לאחר התיישנותם - לא בתוך יום או יומיים, רק כי לא נוח לך עם ההודעות שנשלחו אליך ואתה בוחר להתעלם מהן. זה לא עובד ככה, אתה לא יכול לכופף את הכללים לנוחיותך בכל פעם שבא לך. תן להודעות שלושה ימים לפחות להתיישן (כמו שנהוג לעשות!), תואיל בטובך להתייחס אליהן בכלל - ואז תארכב. מו סיזלאקהטברנה 12:41, 10 במאי 2020 (IDT)
בסדר. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:49, 10 במאי 2020 (IDT)
סליחה על ההתערבות: אפשר לארכב בכל עת. אני לא מכיר כלל נגד ארכוב "מהיר", גם אם אכן מקובל לחכות מעט לפני ארכוב. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו12:57, 10 במאי 2020 (IDT)
כך גם אני חשבתי, אבל העדפתי שלא להתווכח... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:58, 10 במאי 2020 (IDT)
שמזן, אצטט אותך - ”אכן מקובל לחכות מעט לפני ארכוב”. אני בטוח שלהארי נוהג זה היה ידוע, כי כבר הערתי לו על זה בעבר. לולא היה מדובר בארכוב רנדומלי - לא הייתי מעיר. אך מדובר בארכוב מהיר של דיונים מהם הוא מבקש להתנער כי הם אינם נוחים לו, וכאן זה כבר פחות דבר שראוי לעשות. מו סיזלאקהטברנה 13:26, 10 במאי 2020 (IDT)

כוכב הארי פוטר[עריכת קוד מקור]

כוכב הארי פוטר
כל הכבוד על כל הערכים בנושא ויקי4800 - שיחה 17:45, 3 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:46, 3 במאי 2020 (IDT)

בית ספר ויקיפדיה - שיעור טכנולוגיה![עריכת קוד מקור]

מה נשמע הארי פוטר 73? השבוע במסגרת המיזם בית ספר ויקיפדיה מתקיים שיעור טכנולוגיה, דרכו ניתן לכתוב ערכים הקשורים לטכנולוגיה - מכשירים, כלים, תחבורה, אפליקציות, משחקים, אתרים, אישים וכו'. אשמח שתמשיך להשתתף ולתרום למיזם, שבוע טוב! GUNR7229 - שיחה 17:47, 3 במאי 2020 (IDT)

היי, אולי אתרום ערך או שניים במסגרת השבוע (הנושא לא ממש מעניין אותי...) הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:46, 3 במאי 2020 (IDT)

מיזם הארי פוטר[עריכת קוד מקור]

היי למה הפסקת את מיזם הארי פוטר?.--מגזין יהלום - שיחה 18:52, 3 במאי 2020 (IDT)

היי מגזין יהלום, הפסקתי אותו כי הוא לא צלח (הצטרף אליו עוד משתמש אחד בלבד חוץ ממני) וכי זמני באותה עת לתרום לויקיפדיה התמעט. אם תרצה להשתתף בו, אשמח לפתוח את המיזם מחדש. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 20:24, 3 במאי 2020 (IDT)
בוודאי שאני רוצה שהוא יפתח מחדש!.--מגזין יהלום - שיחה 18:56, 4 במאי 2020 (IDT)
20:00, 4 במאי 2020 (IDT)

חדשופדיה[עריכת קוד מקור]

אייך ניתן ליצור עוד חדשות? ויקי4800 - שיחה 21:20, 4 במאי 2020 (IDT)

היי ויקי4800 אם אתה מעוניין לפרסם חדשות תשלח אותם אליי ואני אפרסם אותם בתור האחראי על המיזם. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:53, 4 במאי 2020 (IDT)
היתי שמח לפרסם על העידכון האחרון שיצא לגבי זה שיהיה הפסקה בשמך חצי שעה בויקיפדיה המשח אם תכתוב על זה משהו ויקי4800 - שיחה 22:01, 4 במאי 2020 (IDT)

הועבר[עריכת קוד מקור]

שלום העיתונאי המנטר,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "יחסי ברזיל–ג'מייקה" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:יחסי ברזיל–ג'מייקה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!


שלום לך, אני מעריך אותך על תרומתך, אך חשוב שתבין שב"ערך" יש ניסוחים קלוקלים רבים, הוא קצר בהרבה ממקבילו האנגלי והכתיבה בו איננה אנציקלופדית. אני מבקש ממך לשבת ולכתוב את הערך במלואו ובניסוח תקין ומתאים לאנציקלופדיה. תודה רבה. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 17:14, 6 במאי 2020 (IDT)

קהילת יהודי ריגה[עריכת קוד מקור]

הי הארי, ראשית תודה על השקעתך בערך על קהילת יהודי קובנה, ובכלל על השתתפותך בתחרות.

ראיתי שפתחת גם ערך על קהילת יהודי ריגה - רציתי לוודא שאתה אכן מעוניין לכתוב אותו לחתרות, כיוון שמישהי בקשה ממני להשתתף ולכתוב על קהילה זו (היא לא שמה לב שפתחת טיוטה).

תודה לך, תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 21:23, 6 במאי 2020 (IDT)

היי תלם, אני אכן מעוניין לכתוב אותו לתחרות, אני אמשיך את כתיבתו בקרוב. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:46, 6 במאי 2020 (IDT)
תודה לך, ובהצלחה! תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 21:52, 6 במאי 2020 (IDT)

שאלה לגבי הצבעה[עריכת קוד מקור]

הי הארי מה שלומך? האם יש הבדל בין האגב להאגבד בשולצה של מאיר מאזוז? להביט לאופק - שיחה 14:27, 7 במאי 2020 (IDT)

היי להביט לאופק, שלומי מצוין. אין הבדל בין האפשרויות. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי)

14:28, 7 במאי 2020 (IDT)

תודה הארי. יום קסום! להביט לאופק - שיחה 14:30, 7 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק, אשמח אם תביע את דעתך כאן. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:31, 7 במאי 2020 (IDT)
הבעתי. כל טוב! להביט לאופק - שיחה 14:47, 7 במאי 2020 (IDT)
הארי פוטר 73 שומע? אם אני רוצה לסנן מרשימת ערכים במחלוקת או ערכים מועמדים למחיקה אבל כאלה שההצבעה בהווה לא כזאת שהסתיימה האם יש דרך לעשות את זה? להביט לאופק - שיחה 16:33, 7 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק כך הן מסודרות מראש... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:36, 7 במאי 2020 (IDT)
לא הבנתי. דבר פשוט בבקשה. להביט לאופק - שיחה 18:13, 7 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק תוכל להסביר שוב את בקשתך? אתה רוצה למצוא קטגוריה של הצבעות מחיקה פעילות? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:14, 7 במאי 2020 (IDT)
בדיוק כך! להביט לאופק - שיחה 18:16, 7 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק, לקטגוריה קוראים [[קטגוריה:ויקיפדיה: הצבעות מחיקה]]. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:17, 7 במאי 2020 (IDT)
לא הסתדרתי. לא נורא, תודה על הזמן שלך. להביט לאופק - שיחה 18:26, 7 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק, ראה כאן ValgrenValverde - שיחה 20:29, 7 במאי 2020 (IDT)
ValgrenValverde תודה רבה! להביט לאופק - שיחה 21:15, 7 במאי 2020 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:לוח מודעות
מוזמנים להשתתף בהצבעה שמתקיימת כאן. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 20:55, 7 במאי 2020 (IDT)

משתמש:הארי פוטר 73, ניסיונות גיוס העורכים שלך לאורך היום אמנם עדיין חוקיים כאן, אך הם לא מוסריים בעליל ואני בספק אם עורכי הקהילה יירצו בכלל להצביע, לאור הנסיבות. במקום להגיב בפאניקה להכרעת הדיון, שבבירור לא מתיישבת עם דעתך, אתה מוזמן להגיב לי לשם שינוי בשיחה:טינה גולדשטיין ולהפסיק עם ההתעלמות המזלזלת והפחדנית הזאת. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble21:44, 7 במאי 2020 (IDT)
גם המקיסט, ויקיפד ישר ובעל מוסר, הסכים איתי פה על כך שניסיונו של הארי "לנצח" בהצבעה זו חוטא מן המוסר ולא ראוי. אם אתה כל כך בטוח בדעה שלך ומאמין בכל ליבך שבחשיבות הערך - תצדיק את חשיבותו האנציקלופדית בטיעונים ענייניים, אל תפעל בדרכים ילדותיות ומבזות. אז כן, מה שאתה עושה חוקי - אבל זה מסריח מן היסוד. אני מזועזע מדרכי הפעילות שלך, איבדת את זה. מו סיזלאקהטברנה 21:49, 7 במאי 2020 (IDT)
אכן לא לעניין לפנות למשתמשים אישית, אין שום בעיה אבל עם לרשום בלוח המודעות (כל עוד אין קריאה להצביע בעד או נגד).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:52, 7 במאי 2020 (IDT)
לוח המודעות לא מיועד לדברים כאלו, הוא מיודע להודעות. בלי קשר כדאי שתנמיכו טונים (ותעבירו את מה שכתבתם [אולי בצורה קצת פחות פוגענית] למקום אחר, לוח המודעות הוא לא המקום להטחות אישיות, מציע שתדברו על זה בדף השיחה שלו ותבקשו ממנו להוריד את ההודעה) --דוד-- Cumputer guy - שיחה21:58, 7 במאי 2020 (IDT) (מחוץ לחשבון)
זה ברור, אבל גם ניגוד העניינים כאן ברור. מדובר בהצבעת מחיקה על ערך שהוא כתב. נוסף אחרי התנגשות עריכה - סליחה, דוד. ההתנהלות שנוגעת לדיון הזה ואחרים מצליחה להוציא אותי מאיזון, וייתכן שהמקרה כאן אכן לא במקום. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble22:00, 7 במאי 2020 (IDT)
הוא כתב את ההודעה כאן בצורה ניטרלית לחלוטין. המלך הכחולשלח לי הודעה! 22:02, 7 במאי 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא "ייתכן" - הוא לא במקום. שמרתי על איפוק בכל הנוגע להתנהלות שלי מול הארי בשבועיים האחרונים, אבל ההתנהגות שלו פשוט חצתה כל גבול. הוא פועל בדרכים לא אתיות ולא מוסריות, ומתרץ את הכל ב"רודפים אותי". זו לא דרך פעולה, זו התנהגות ילדותית, לא אחראית, מבזה ולא ראויה. מו סיזלאקהטברנה 22:03, 7 במאי 2020 (IDT)
המלך הכחולההודעה כאן ניטרלית, עליה אין עוררין. הכעס הוא על זה שהארי פנה באופן אישי אל משתמשים, שלגמרי במקרה הוא קרוב אליהם או חבר שלהם. זה מוסרי בעיניך? זה ניסיון ברור להטות את הכף לצד שלו. מו סיזלאקהטברנה 22:05, 7 במאי 2020 (IDT)
אני מצטער שפניתי להמקיסט ולא אחזור על כך. פנייה בלוח המודעות היא דבר הגיוני לחלוטין והיא הוצגה באופן ניטרלי. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:06, 7 במאי 2020 (IDT)
יש גם את להביט לאופק... המלך הכחולשלח לי הודעה! 22:07, 7 במאי 2020 (IDT)
אני מצטער, לא אחזור על כך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:08, 7 במאי 2020 (IDT)

סוף העברה
הארי פוטר 73, אמרתי לך את זה בעבר ואומר את זה שוב - אני לא "רודף" אותך, ואני חושב שתרומתך למיזם חשובה. עם זאת, אתה שוב ושוב בוחר בדרכים ילדותיות, לא אחראיות ולצערי גם לא מוסריות. להצטער בכל פעם מחדש, או להאשים את הנסיבות, לא ישנה את העובדות - והן שאתה שוב ושוב בוחר באותה פעילות בעייתית. אין לי בעיה עם זה שפרסמת בלוח המודעות, אבל עצם הפנייה שלך למשתמשים ספציפיים הייתה לא מוסרית ולא אתית והריחה כמו ניסיון לא ראוי להשפיע על תוצאות ההצבעה. לא ככה עובדים. מו סיזלאקהטברנה 22:14, 7 במאי 2020 (IDT)

מו סיזלאק, אני מצטער על הפנייה למשתמשים ולא אחזור על כך. אני שמח לראות את הערכתך ואת הערכת המקיסט הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:16, 7 במאי 2020 (IDT)

עוגייה בשבילך![עריכת קוד מקור]

אני חושב שמגיעה לך עוגייה. קורה שטועים לפעמים ומעבר לפנייה האישית למשתמשים היית בסדר (מודעה ניטראלית בלוח המודעות היא לגיטימית). מקווה שלא נפגעת ממה שהלך, לא נורא.. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:13, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה! ממש שימחת אותי הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:14, 7 במאי 2020 (IDT)
הארי, אציין שוב - הפנייה בלוח המודעות הייתה תקינה ומקובלת לחלוטין. אבל הפנייה האישית הייתה בעייתית. מקווה שרק נצמח מכאן. מו סיזלאקהטברנה 22:15, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה גם לך מו סילזאק. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:17, 7 במאי 2020 (IDT)
מחזק את שכתב מו סיזלאק שתי הודעות מעליי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:18, 7 במאי 2020 (IDT)
אני מצטרף לדברי המקיסט למעלה, מצטער שנפלו עליך ככה ובעיקר במקום לא סימפטי (ולכן העברתי לכאן). אני לא מצביע בהצבעה מכל מיני שיקולים אישיים (למרות שאם אני אצביע להשאיר אני אקבל כוכב קריצה). --דוד-- Cumputer guy - שיחה22:54, 7 במאי 2020 (IDT) (מחוץ לחשבון)
למעשה, אני מעניק כוכבים להרבה משתמשים נחמדים בימים האחרונים (בלי קשר להצבעה) כדי לשפר את האווירה בויקיפדיה. והנה אעניק גם לך הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 23:07, 7 במאי 2020 (IDT)

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור]

כוכב הנחמדים
אומרים שרק אהבה מביאה אהבה קריצה מי שמסתובב בויקיפדיה ומחלק עוגיות ומדליות לעורכים, לדעתי עושה דבר חשוב מאוד למיזם, מדרבן ומוסיף רוח במפרשיהם של העורכים - להמשיך ולתרום, ולהרגיש שייכים ומוערכים. ישר כוח! איש השום (Theshumai) - שיחה 23:50, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה, אמשיך במטרתי לתרום למיזם ולאווירה בתוכו הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 00:04, 8 במאי 2020 (IDT)
לגמרי לא מובן מאליו המיזמים שבחרת להוביל בקהילה. איש השום (Theshumai) - שיחה 19:49, 8 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה איש השום הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:53, 8 במאי 2020 (IDT)

תגובה נטולת היגיון ומלאת רגש כנה, שתסבך אותי בצרות[עריכת קוד מקור]

האמור פה לא יכול לשמש כעילה לתלונה אצל כל מיני גורמים מגוננים, ותהיה בטוח ששקלתי את המילים באיפוק גדול ביחס למה שאני מרגיש באמת. אני פשוט אכתוב לך בכנות, אם אם מעט מגעילה, את דעתי על פעילותיך לאחרונה. שקלתי לשלוח לך את ההודעה במייל, אבל הגעתי למסקנה שקצת גועל נפש לא יזיק, ואם כבר לשרוף את עצמי, אז עד הסוף.

לא אכפת לי בן כמה אתה, לאיזה מיזם אתה שייך או בכמה "כוכבים ועיטורים" זכית. את כל אלה גיליתי רק אחרי שנקלענו לעימות, וגם עכשיו הם לא מעניינים לא אותי ולא שום אדם בוגר.

התעלמות במופגן מעורך, או מכל בן אדם - לא משנה בן כמה הוא, מה דעתו או כמה ותק, ערכים והרשאות הוא צבר - היא מעשה פחדני ומזלזל, ששקול ליריקה בפרצוף או הרמת אצבע משולשת. אותו הדבר לגבי גיוס עורכים להצביע על מנת להכריע דיונים שונים, כשאתה בעצמך לא פועל אקטיבית על מנת לשכנע את הקהילה בצדקתך. שים לב שבהצבעה על "ג'ייקוב קובלסקי", נדרשו עוד שני עורכים לצד התומך במחיקה כדי להשיג ש"אנצח" (אין מנצחים במלחמות). יכולתי להשיג זאת בקלות, ומעניין אותי מה היה המצב אלמלא היית טורח לגייס חברים ולשגר אי-אלו כוכבים מתחנפים לעורכים שאתה מיודד איתם, והיית ניצב מול עשרות הנימוקים השונים שהעליתי בדפי השיחה (ע"ע שיחה:טינה גולדשטיין).

למרות זאת, בריחה מהמציאות בנימוקי "אכלו לי, שתו לי, עשו יד אחת כנגדי" היא מפלטם של הפחדנים. אני לא מאשים את פועלך, וטוען שאם היית יושב בחיבוק ידיים הערך היה נמחק; הקהילה הגיעה להחלטה, וגם אם אני לא מרוצה ממנה, זו ההחלטה. ובסופו של דבר, ערך אחד או יותר באנציקלופדיה חופשיה ממגבלת מקום לא הרג אף אחד. אין לי שום סיבה הגיונית להתעצבן כל כך מהכרעה חוקית על ערך איזוטרי כזה או אחר - אך לצערך הפכת את העניין לאישי, ולא רק בהתעלמות הבוטה שלך. ברור לכולם שהצבת תבנית החשיבות על "ג'ון ריית'" לא הייתה אקראית. יתרה מזאת, ברור לי שהגעת אליו דרך אחת מהפסקאות בדף המשתמש הישן שלי, בה הזכרתי אותו במפורש. אמנם לא מדובר בדמות ראשית, אך אני מוכן ומזומן לשלוף ציפורניים ולהגן על הערך, שבניגוד אליך שכתבתי אותו כמעט לגמרי אחרי הצבת התבנית. גם הסרתה ללא התנגדות, כדי "להגיע לפיוס" עם מו סיזלאק, מעידה שהיא הוצבה בכוונה להתגרות בי ולא מתוך רצון ממשי לשמור על אופיה האנציקלופדי של ויקיפדיה.

אין צורך לעשות את זה. אתה, כמובן, "ניצחת", כל עוד אמשיך להעלים מעין מעשרות ערכי הארי פוטר הערכים שכתבת, שחלקם מורכבים מהעתקות מדויקות זה מזה (בלטריקס לסטריינג', משפחת לסטריינג' ואוכלי המוות), וחלקם מיותרים להפליא ובדומה לכך מועתקים מ'הארי פוטר - דמויות משנה" (פלוגת הפיקוח, הערכים על ארבעת בתי הוגוורטס). למעשה "ניצחת" עד כדי כך שמאסתי מניסיונותיי לתרום לויקיפדיה בתקופה הנוכחית, ובלאו הכי הייתי מפחית משמעותית מפעילותי עם החזרה המיוחלת לשגרת פוסט-קורונה. הזמן העודף שזימנה המגפה הביא אותי לחזור לאתר אחרי חופשה בת שנתיים, במטרה לבצע עדכון ותחזוק מסיבי לערכים היקרים לליבי, ובדרך לטפל בכמה ליקויים שגיליתי על הדרך. כנראה שיצרתי לי תדמית של דמגוג זקן שעבר זמנו, שנחוש בדעתו לשמור על המצב הקודם ולהתעמר בצעירים ממנו. זה כמובן בכלל לא ככה, ואחרי היחס המזלזל שהואלת בטובך להעניק לי (בעידוד שתיקה רועמת של עורכי הקהילה), גרם לי להבין שהמקום הזה פשוט לא זקוק לי.

"לנצח", "להפסיד" - אין מנצח בוויכוח. אין כאן מלחמה בין כוחות הטוב והאופל, גם אם זה הרושם שנוצר.

אתה מוזמן לא להגיב גם להודעה הזו. בכל זאת אשאל אותך - מה בדיוק אתה מקווה להשיג? אתה באמת חושב שאם תמשיך להתעלם ממני, גם הקהילה כולה תעשה זאת? נכון לעכשיו, אתה די מצליח. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble22:50, 9 במאי 2020 (IDT)

אגיב לטענותיך אחת אחת:
  1. לא התעלמתי ממך כלל - הגבתי פעם אחת לטענותיך בשיחה:טינה גולדשטיין ומבחינתי זה די והותר. הגבתי לטענותיך בדרך שבה בחרתי ולא היה לי מה להוסיף.
  2. המשתמש היחיד שדיברתי איתו וביקשתי ממנו להביע דעה היה להביט אופק, ואז לא הבנתי שהמעשה שעשיתי פסול. הבעתי חרטה על כך מאוחר יותר.
  3. את אותם "כוכבים מתחנפים" שאתה טוען ששיגרתי לעורכים שאני מיודד איתם, שיגרתי גם לרבים מאלו שהצביעו בעד המחיקה ולעוד רבים אחרים. אתה מוזמן להסתכל בעצמך. חבל שהתגובה שאני מקבל על רצוני לעודד עורכים ותיקים או חדשים כאחד להמשיך לתרום למיזם המבורך הזה.
  4. אתה צודק - לא ישבתי בחיבוק ידיים - העליתי טענות כנגד מחיקת הערך שעמלתי רבות על כתיבתו.
  5. תבנית החשיבות שהצבתי על "ג'ון ריית'" הייתה אקראית לחלוטין - הגעתי אליו דרך כפתור ערך אקראי שדרכו גיליתי עוד מספר ערכים חסרי חשיבות אנציקלופדית. הסרתי את התבנית כדי להרגיע את הרוחות, לאחר שהסבו את תשומת ליבי שאתה כתבת את הערך. הבנתי איך זה נראה למתבונן מהצד והסרתי את התבנית. הייתי שמח לקבל תודה במקום, אך אתה ממשיך להתלונן על כל מעשיי.
  6. אני עצמי דווקא כן שכתבתי את הערך והוספתי לו תוכן נוסף - שכמובן זכה לזלזול מצדך.
  7. כל אותם ערכי הארי פוטר אינם מיותרים וחשובים מאוד. זאת הזדמנות לציין שלא אני רשמתי את הערך פלוגת הפיקוח. הערך אוכלי מוות כלל לא מועתק ונעשתה עליו עבודה מקיפה ביתר. כנ"ל לגבי שאר הערכים שציינת.

אם אתה מתכוון לפרוש (ותחסר לי כאן מאוד, על אף המחלוקות בינינו) חבל שאת הצעדים האחרונים שלך כאן תעשה בזלזול בעורכים אחרים. מקווה שהרוחות ירגעו ושתחזור לפעילות מלאה. בברכה, הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:49, 10 במאי 2020 (IDT)

תודה רבה, ימות המשיח ממש. חבל שעד שזכיתי לתגובה הולמת, נאלצתי לשלוח את ההודעה הזו פעמיים, ומו סיזלאק היה צריך לשחזר את ארכוב דף השיחה שלך בצעד קצת מיותר, לדעתי.
  1. אוהו, ועוד איך התעלמת ממני. הסברתי מדוע בשיחה:טינה גולדשטיין, בין היתר, ואני לא נהנה לחזור על דבריי כמו תוכי. אם לא היה לך מה להוסיף, כנראה שדי צדקתי סך הכל.
  2. אני לא יודע מי זה אופק, אבל כן זכורה לי ההודעה למקיסט, כוכבי התודה ששוגרו למשתמשי ה"בעד" (כמו Ldorfman), ופניות למשתמשי ה"נגד" חסרי זכות ההצבעה (Fabiorahamim ו-Barak avergil) תוך כדי התעלמות ממשתמש "בעד" חסר זכות הצבעה (מגזין יהלום). אני מקווה שאתה מבין זאת עכשיו.
  3. בדקתי את כל דפי השיחה של המשתמשים שהצביעו נגד, ואכן שלחת להם כוכבים "על מכלול פעולותיך בויקיפדיה". מעניין שהיה זה בימיה האחרונים של ההצבעה, אבל אני כמובן לא מביא חשדות פרנואידים ללא ביסוס. זה לזכותך.
  4. אם לא היית יושב בחיבוק ידיים היית טורח לרדת ממרום מושבך ולהתייחס אלי, במקום להכריח אותי ומשתמשים נוספים לנקוט בצעדים קיצוניים יחסית. העלית טענות בודדות שהפרכתי לחלוטין, ועליהן הוספתי עשרות טענות נגד. זמן עבודה ועמל כתיבה הם לא קריטריון לחשיבות אנציקלופדית.
  5. באמת הצבת תבניות חשיבות נוספות, שגם הן הוסרו במהירות. בוא נפסיק בבקשה עם המשחק הזה.
  6. איזה ערך? ג'ייקוב קובלסקי? כמו שכתבתי בדף השיחה של הערך, הוספת לו משפטים בודדים בתוך פסקאות נפרדות שבבירור נועדו להוסיף נפח בתוכן העניינים. וגם אם אני כתבתי את הערך, אז מה? העובדה שמשתמש ותיק כתב ערך, לא מקנה לו חשיבות יתרה.
  7. רוב רובם מיותרים. ג'יימס פוטר ולילי פוטר, לדוגמה, שערכם האנציקלופדי הוא היותם מתים ומשפיעים במידה כלשהי על סנייפ. במקרה הצורך ניתן לאחד אותם לכדי ג'יימס ולילי פוטר (בדומה להנץ והיונה או מסווה ופגיון), או לעשות סוף סוף שימוש בערך הארי פוטר - דמויות משנה. בנוגע לפלוגת הפיקוח, כנראה שהייתי צריך לבדוק יותר טוב, אך זה כמובן לא אומר שאם אתה לא כתבת את הערך, אני לא אמצא אותו מיותר. הערך על אוכלי המוות צריך לאחד בתוכו מידע על אוכלי המוות השונים (משפחת לסטריינג', לוציוס מאלפוי, האחים קארו), או לחזור למיקומו הראוי בערך דמויות המשנה. בדיקה פשוטה מראה שהטקסט המופיע בערכים "משפחת לסטריינג'", "בלטריקס לסטריינג'" ו"אוכלי מוות" הוא אותו הטקסט, באמת. מה עם ערך על פלוריאן פרוטסקיו?

אתה יודע, אני לא מאמין שאחסר לך מאוד. אני חושב שאני קוץ מעצבן בפעולותיך הויקיפדיות, שמכעיס אותך מאוד ואתה מעדיף להתעלם ממנו. חזרתי לפעילות מלאה לפני חודש וחצי, בלאו הכי הייתי פורש מכאן עם החזרה לשגרה. למשתמשים אחרים שאני במעין מחלוקת איתם בימים האחרונים, כמו יגאל, הייתי מאמין לו היו כותבים דבר כזה. יש לנו היכרות רבת שנים, היתקלויות ידידותיות שונות ותחומי עניין רבים משותפים. מנגד, כל האינטרקציה המועטה ביני לבינך שלילית לחלוטין. אין צורך להתחזות למנומס, תראה - אפילו אני הפסקתי עם זה. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble13:27, 10 במאי 2020 (IDT)

סליחה שאני מתערב חברים. אבל הארי תחשוב על דבריו של האיש לא רק בנוגע אליו. תחשוב על ויקיפדיה כולה ואיזה מקום וקהילה אנחנו רוצים שתהיה כאן. מה שfett תיאר הוא רחוק מלהיות נעים ואני לא ארחיב מה אני משער שקרה. זה בהחלט נכון שקראת לי להצביע בהצבעת המחלוקת המדוברת ושאחרי שהסתכלתי בערך המכובד הצבעתי גם אני להשאירו. בכל אופן אני מציע לך הארי לא למהר ולהתגונן אלא לקרוא את דבריו של האיש ברגוע ובהגיון ולהתייחס לדברים בכובד ראש. להלן הצהרה: אני לא מכיר את fett אני לא בובת קש, עץ, זכוכית שלו או של מישהו אחר. בברכת קהילה מכבדת, להביט לאופק - שיחה 14:36, 10 במאי 2020 (IDT)
להביט לאופק, אני מאמין שהצבעת לפי צוו מצפונך - וזה לגמרי בסדר, גם אם אתה מחזיק בדעה אחרת ממני לגבי הערך. טענותיו של Fett אינן בהכרח על עצם קולך בדיון, אלא על התנהגות ילדותית, לא אחראית ומבזה של הארי בשבועיים האחרונים. נראה כי הוא בחר להתעלם גם ממה שאני כתבתי, וכעת מתגונן במקום להתייחס בצורה רצינית ועניינית למה ש-Fett כתב. גם אני וגם Fett הקפדנו על קיום שיח מכבד, ושמרנו על איפוק - אך הסבלנות אבדה, אי אפשר להתקבל התנהגות כזו. מו סיזלאקהטברנה 14:40, 10 במאי 2020 (IDT)
מסכים ומבין אותך. אנציקלופדיה איכותית חשובה בהחלט אבל לא פחות ממנה חשובה התנהלות מכובדת ומכבדת של ויקיפדים. זה הזמן שהקהילה כולה תקום על רגליה האחוריות ותלחם על הכיוון הנכון והראוי שהקהילה צריכה ללכת בו. אין לכיוון קשר פוליטי, מגדרי, חברתי, כלכלי וכדומה. הכיוון הוא בדרך של כבוד הדדי. ברגע שכל ויקיפד יפנים את הנושא באופן מוחלט אנחנו נראה פה עורכים נוספים וקהילה פורחת. ל fett אני קורא להשאר פה ולתת מעצמו. אשמח אם זה יהיה המצב. בברכת קהילה שהיא כולה משפחה, להביט לאופק - שיחה 15:01, 10 במאי 2020 (IDT)

הארי פוטר 73 היקר, אשמח לשמוע מדוע הצבעת בעד השארת התבנית. אתה לא חייב להסביר לי, אך זה בהחלט מעניין אותי. מו סיזלאקהטברנה 21:12, 18 במאי 2020 (IDT)

אני תומך בגישת לא אוכל לא שותה גם לגבי תבניות וגם בגלל הנימוקים שעלו בדיון החשיבות. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:16, 18 במאי 2020 (IDT)
גם אני תומך בגישה זו, אך היא אינה מקבלת את קיומו של דף. לקחת את זה לכיוון שונה ואחר לגמרי. מו סיזלאקהטברנה 21:23, 18 במאי 2020 (IDT)

בית ספר ויקיפדיה - שיעור העצמה נשית![עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, שבוע טוב! השבוע מתחיל שיעור העצמה נשית במסגרת המיזם בית ספר ויקיפדיה, בו ניתן לכתוב ולערוך ערכים הקשורים לנשים – אישיות, יצירות של נשים, יצירות בכיכובן של נשים וכל דבר שקשור למין הנשי! אשמח לראות אותך פעיל בשיעור! GUNR7229 - שיחה 23:48, 9 במאי 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: להט"ב-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא להט"ב-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 10 במאי 2020 (IDT)

מה הגיל שלך?[עריכת קוד מקור]

שלום סליחה אם זה יעצבן אותך אבל תוכל לענות לי על השאלה הזאת?.--79.182.91.79 20:56, 10 במאי 2020 (IDT)

זה אישי. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:03, 10 במאי 2020 (IDT)
למה? הרבה כותבים בדפי משתמש.--79.182.91.79 21:48, 10 במאי 2020 (IDT)
אתה ויקיפד? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:50, 10 במאי 2020 (IDT)
לא אבל אני מסתכל בדפי משתמש.--79.182.91.79 21:56, 10 במאי 2020 (IDT)
זו בחירה שלי. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:59, 10 במאי 2020 (IDT)
זו שאלה די חצופה. זכותו של כל אחד לפרסם אילו פריטם אישיים שהוא רוצה, ולשמור לעצמו אילו פרטים שהוא רוצה. נדנוד בעניין זה מהווה הפרה של וק:כה.david7031שיחה • י"ז באייר ה'תש"ף • 22:01, 10 במאי 2020 (IDT)
שאלה לגיטימית ותשובה לגיטימית. להביט לאופק - שיחה 22:06, 10 במאי 2020 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

היי, אשמח אם תראה את המייל ששלחתי לפני מס' ימים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 07:29, 11 במאי 2020 (IDT)

חג שמח![עריכת קוד מקור]

חג שמח חג שמח מגזין יהלום - שיחה 21:21, 11 במאי 2020 (IDT)

תודה רבה! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:46, 11 במאי 2020 (IDT)
23:42, 11 במאי 2020 (IDT)

העלאה מחודשת של ערך שנמחק בעבר[עריכת קוד מקור]

{{ערך שנמחק|אביב פנקס}} גיברס - שיחה 01:30, 13 במאי 2020 (IDT)

משתמש:גיברס, ראה מה שכתבתי בבקשות ממפעילים. לגבי שימוש בתבנית – צריך להעביר את הערך לפני שמשתמשים בה, אחרת ההודעה משקרת. במקרה הזה זה לא ערך שנמחק לאחר דיון. דגש חזק - שיחה 01:45, 13 במאי 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: סנאטורים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סנאטורים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 17 במאי 2020 (IDT)

גרפיקה[עריכת קוד מקור]

היי, אני חושב שאני יכול לעשות את מה שאתה רוצה בפוטושופ, רק תיתן לי כאן הסבר איך אתה רוצה שזה יראה. מגזין יהלום - שיחה 12:40, 17 במאי 2020 (IDT)

זה בסדר, כבר הסתדרתי... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 21:17, 17 במאי 2020 (IDT)
טוב, ושתדע שאני תמיד יכול לעזור בעבודות גרפיקה. ואני אשמח לעזור אם תצטרך להכין משהו. מגזין יהלום - שיחה 21:30, 17 במאי 2020 (IDT)

בית ספר ויקיפדיה - שיעור בישול![עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, מה שלומך? השבוע מתקיים שיעור בישול במסגרת המיזם בית ספר ויקיפדיה. אתה יותר ממוזמן להשתתף! שבוע טוב! GUNR7229 - שיחה 13:14, 17 במאי 2020 (IDT)

הזמנה לויקיפדיה הפרסית[עריכת קוד מקור]

سلام هری هری 73 من از شما دعوت می کنم برای حضور و گسترش ویکی پدیا فارسی. دوست دارم از محمود استقبال کنم.--اسرائیل اسرائیلی - שיחה 14:56, 17 במאי 2020 (IDT)

در اسرع وقت با من تماس بگیرید--اسرائیل اسرائیلی - שיחה 14:59, 17 במאי 2020 (IDT)
https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88&action=edit&gettingStartedReturn=true--اسرائیل اسرائیلی - שיחה 15:04, 17 במאי 2020 (IDT)
תוכל לדבר עברית או אנגלית בבקשה? (?Can you speak English) הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 15:06, 17 במאי 2020 (IDT)

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88

לפי הטרנסלייט הוא מבקש שתבוא לערוך בויקי הפרסית... 😂 המלך הכחולשלח לי הודעה! 15:08, 17 במאי 2020 (IDT)
כן גם אני ראיתי.. בהצלחה!😂 Lonparis - שיחה 15:09, 17 במאי 2020 (IDT)

My English is not so good but I want to invite you to Persian Wikipedia. I've added links here.--اسرائیل اسرائیلی - שיחה 15:10, 17 במאי 2020 (IDT)

Now Harry Potter 73 What decision did you want to help the Persian Wikipedia? We are waiting for an answer.--اسرائیل اسرائیلی - שיחה 15:24, 17 במאי 2020 (IDT)
😂😂😂 I don't know Persian הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 15:51, 17 במאי 2020 (IDT)
Well, I'll look for another person

אני אחפש מישהו אחר اسرائیل اسرائیلی - שיחה 21:25, 17 במאי 2020 (IDT)

With Google Translate, I can speak to you in Hebrew اسرائیل اسرائیلی - שיחה 21:26, 17 במאי 2020 (IDT)
20:20, 18 במאי 2020 (IDT)

זכות הצבעה למיזם[עריכת קוד מקור]

היי, אני יכול להצביע במיזם אפילו שאין לי זכות הצבעה?. ועוד שאלה מתי יהיה לי זכות הצבעה?. מגזין יהלום - שיחה 21:08, 18 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, ראה ויקיפדיה:זכות הצבעה. מו סיזלאקהטברנה 21:13, 18 במאי 2020 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
על המיזם המדהים שפתחת המלך הכחולשלח לי הודעה! 22:12, 19 במאי 2020 (IDT)
המלך הכחול , תודה רבה! שמח לראות שהמיזם פורח כמו שרציתי ועוד יותר שמח שמשתמשים תורמים כמוך משתתפים בו ותורמים לדיון הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:33, 19 במאי 2020 (IDT)

כוכב לפרויקטור![עריכת קוד מקור]

כוכב הפרויקטור
על המיזם המדהים שהכנת. הרבה הצלחה!. מגזין יהלום - שיחה 23:11, 19 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 15:02, 20 במאי 2020 (IDT)

וק:כה[עריכת קוד מקור]

ככל הידוע לי, אתה חבר פעיל בבית הספר של ויקיפדיה והזדהית למשך זמן מה גם כמי שנמצא בשכבת הגיל הזו. לכן, אין פה "חשיפה" כלשהי של פרטיך האישיים. מו סיזלאקהטברנה 15:43, 20 במאי 2020 (IDT)

לא הזדהיתי כמי שנמצא בשכבת הגיל מעולם ולא כל מי שמשתתף במיזם הוא נער. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 15:52, 20 במאי 2020 (IDT)
אתה כן, אני ממליץ לך להסתכל בארכיוני דף השיחה שלך. כמו כן, אשמח לראות את קולך בהצבעה זו. מו סיזלאקהטברנה 17:12, 20 במאי 2020 (IDT)

יש לך חניך![עריכת קוד מקור]

בנוגע לחניך שלך, שמתי לב שהוא משתולל במרחב הקבצים כרצונו. תשים עין על פעולותיו כפי שאמור חונך לעשות. תודה רבה. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 16:23, 20 במאי 2020 (IDT)

אוקיי. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 16:26, 20 במאי 2020 (IDT)
אני לא משתולל!, אני היום העלאתי רק קובץ אחד. והארי פוטר 73 עושה עבודתו נאמנה. מגזין יהלום - שיחה 17:41, 20 במאי 2020 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך מאייל תוכל להגיב? ויקי4800 - שיחה 22:10, 20 במאי 2020 (IDT)

היי. בוצע הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:12, 20 במאי 2020 (IDT)

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

היי, מחר יוחלו לי 30 יום בויקיפדיה, זה אומר שמחר יש לי כבר זכות הצבעה?. מגזין יהלום - שיחה 23:27, 20 במאי 2020 (IDT)

לא, שים לב לכלל: ”ניתנת רק למשתמש רשום בעל ותק של 30 ימי פעילות בוויקיפדיה שערך 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. מו סיזלאקהטברנה 23:54, 20 במאי 2020 (IDT)
כמו כן, אין גדולה רבה בהשתתפות בהצבעות מחיקה או מחלוקת. אתה רשאי בכל עת להביע את דעתך בדיוני חשיבות. מהיכן החיפזון לזכות ההצבעה? מו סיזלאקהטברנה 00:01, 21 במאי 2020 (IDT)
א אני רוצה להצביע במיזם שהארי פוטר 73 עושה. ב מה זה אומר שאני יוכל רק עוד 3 חודשים להצביע!!. מגזין יהלום - שיחה 00:08, 21 במאי 2020 (IDT)
העיקר בפעילות במיזם האנציקלופדיה החופשית איננו הצבעות, אלא כתיבה ועריכה. מו סיזלאקהטברנה 01:36, 21 במאי 2020 (IDT)
מגזין יהלום, לא כתוב שצריך 90 ימים. צריך שני תנאים: (א) 30 ימי פעילות (ב) 100 עריכות במרחב הערכים שהתבצעו ב-90 הימים שקדמו לפתיחת ההצבעה. זה לא אומר שצריך להיות 90 ימים, אלא אומר שעריכות שהתבצעו לפני יותר משלושה חודשים אינן נחשבות. כל עריכה שהתבצעה ב-90 הימים האחרונים נספרת, בין אם נעשתה לפני דקה, ובין אם נעשתה לפני 89 ימים. דגש חזק - שיחה 01:45, 21 במאי 2020 (IDT)
טעות שלי, כעת בדקתי והחל מה-22 במאי תהיה לך זכות הצבעה. מו סיזלאקהטברנה 02:37, 21 במאי 2020 (IDT)
מגזין יהלום, אתה רק חניך וכמו שמו סיזלאק אמר - העיקר בפעילות במיזם האנציקלופדיה החופשית איננו הצבעות, אלא כתיבה ועריכה. אני מעדיף שלא תשתתף בהצבעות מחיקה כרגע ותתרכז בעבודה על הערך שהתחלת לכתוב. בהצלחה! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 07:02, 21 במאי 2020 (IDT)
טוב אני מתחיל עכשיו. ועוד שאלה הערך נחשב קצרמר?. מגזין יהלום - שיחה 11:02, 21 במאי 2020 (IDT)
לא. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 13:38, 21 במאי 2020 (IDT)

בדיקה[עריכת קוד מקור]

הגיעו תוצאות הבדיקה?. מגזין יהלום - שיחה 20:23, 21 במאי 2020 (IDT)

עדיין לא. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 20:25, 21 במאי 2020 (IDT)
כפי שכבר אמרתי אני פשוט יכתוב את הכתובת כאן בשביל לחסוך לכם זמן, זה מאוד מצער אותי שאולי ככה אני אצטרך לעזוב. מגזין יהלום - שיחה 11:37, 22 במאי 2020 (IDT)
מגזין יהלום, אם זה לא אתה אין לך שום סיבה להיות מוטרד. אבל אם זה כן אתה... המלך הכחולשלח לי הודעה! 11:43, 22 במאי 2020 (IDT)
שבת שלום! ממני. מגזין יהלום (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
שבת שלום! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:09, 22 במאי 2020 (IDT)

שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

היי הארי, אתה יכול לבקש שיבטלו את החסימה שלי?. אני רוצה כבר לחזור היום. 79.182.70.27 22:45, 23 במאי 2020 (IDT)

אתה צריך להציב הודעה בשיחת המשתמש שלך ולתייג מפעילים. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:47, 23 במאי 2020 (IDT)
טוב, את מי אתה מציע לי לתייג?. 79.182.70.27 22:49, 23 במאי 2020 (IDT)
תתייג את אלי גודין. הוא פעיל כרגע באתר. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:50, 23 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה! 79.182.70.27 22:53, 23 במאי 2020 (IDT)
למה לוקח כל כך הרבה זמן לתוצאות להגיע?. 79.182.70.27 22:55, 23 במאי 2020 (IDT)
הארי אני מוכרח להגיד שמהמחשב שאני עורך קיימים עוד חשבונות, אבל הם לא שלי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 23:01, 23 במאי 2020 (IDT)
איזה חשבונות? המלך הכחולשלח לי הודעה! 13:55, 24 במאי 2020 (IDT)
עוד חושבונות בויקיפדיה, אבל הם לא שלי הם של בני בית אחרים. זה מותר?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 13:58, 24 במאי 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: תחבורת מים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תחבורת מים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 24 במאי 2020 (IDT)

החניכה[עריכת קוד מקור]

הארי אני שם לב שאתה לא נמצא בשעות הבוקר, איך אתה יכול לחנוך אותי אם אתה לא מפקח עליי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:14, 24 במאי 2020 (IDT)

אני מפקח עליך בשאר שעות היום. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:40, 24 במאי 2020 (IDT)
טוב. אתה רוצה שנעשה ביחד ערך על שרביט הבכור?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:41, 24 במאי 2020 (IDT)
שרביט הבכור הוא חסר חשיבות אנציקלופדית. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:42, 24 במאי 2020 (IDT)
טוב, אם אתה אומר אתה יודע. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:44, 24 במאי 2020 (IDT)
שלום הארי אתה יכול לעזור לי בעניין הבדיקה?. אני אמרתי שיש מהמחשב שאני עובד עוד 3 חשבונות אבל אני לא ייצרתי אותם, אתה יכול להסביר להם את זה?. הם אומרים שאני נחסמתי מספר פעמים ואני חוזר ומפר את כללי החניכה. אני לא מבין מה הם רוצים ממני. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 16:50, 24 במאי 2020 (IDT)
אם תספר לי על אילו חשבונות מדובר אוכל לסייע. האם המשתמשת שרה נוביק קשורה אליך? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 16:57, 24 במאי 2020 (IDT)
עדיף במייל. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:02, 24 במאי 2020 (IDT)
תשלח עכשיו. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:02, 24 במאי 2020 (IDT)
אני כבר לא זוכר את המייל שלך. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:03, 24 במאי 2020 (IDT)
שלחתי לך מייל בעבר. זה אמור להופיע שם. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:04, 24 במאי 2020 (IDT)
טוב אפשר גם כאן ובסיום השיחה נמחוק את מה שכתבתי בסדר?. כי אני לא רוצה שידעו את שם המשפחה שלי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:06, 24 במאי 2020 (IDT)
סליחה שאני מתערבת אבל מגזין יַהֲלֹם , למה שלא תפתח מייל לויקיפדיה וככה תוכל להתכתב באנונימיות מוחלטת חברסודי - שיחה 17:08, 24 במאי 2020 (IDT)
אני מעדיף לדבר עם הארי פוטר 73, עליו אני סומך מאוד. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:11, 24 במאי 2020 (IDT)
אין שום בעייה זו הייתה המלצה חברסודי - שיחה 17:12, 24 במאי 2020 (IDT)
בכל זאת תודה רבה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:13, 24 במאי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אז... איזה משתמשים נמצאים במחשב שלך ומה הקשר שלך אליהם? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:15, 24 במאי 2020 (IDT) הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:15, 24 במאי 2020 (IDT)

איך ידעת שיש קשר ביננו?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:16, 24 במאי 2020 (IDT)
הנחתי זאת כי אתם עורכים מאותו מחשב. מגזין יהלום, תוכל להתחיל לספר? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:19, 24 במאי 2020 (IDT)
היא אחותי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:24, 24 במאי 2020 (IDT)
בכל מקרה, פשוט תמשיך לערוך. אם אתה חף מפשע אין לך מה לפחד ולשאול לגבי הבדיקה. תמשיך לערוך בכיף הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:25, 24 במאי 2020 (IDT)
אבל קשה לי לערוך במחשבה שחושבים אליי שאני באתי להזיק לויקיפדיה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:29, 24 במאי 2020 (IDT)
חבל לי שאתה מרגיש כך אבל אין לי מה לעשות בקשר לזה... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:31, 24 במאי 2020 (IDT)
הם יכולים לחסום אותי בגלל שאחותי פתחה 3 חשבונות? מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:33, 24 במאי 2020 (IDT)
לא. הכל בסדר. תמשיך לערוך להנאתך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:34, 24 במאי 2020 (IDT)
טוב, תודה רבה אתה לא מבין כמה לחץ וכאב זה גרם לי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:35, 24 במאי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── הארי פוטר 73, באיזה עולם "הכל בסדר" והוא יכול להמשיך לערוך להנאתו? ההתנהגות שלו בעייתית ומחשידה, והוא לא מתנהל בשקיפות מלאה אל מול הבקשה לבדיקה. חונך אמור ללמד את העורך הצעיר לא רק את יסודות הכתיבה והעריכה, אלא גם את כללי ההתנהגות בקהילה והנהלים. מו סיזלאקהטברנה 18:40, 24 במאי 2020 (IDT)

אני מסכים שמהצד התנהגותו נראית מחשידה ובעד בדיקה ושקיפות. עד תוצאות הבדיקה אין סיבה שלא ימשיך לערוך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:48, 24 במאי 2020 (IDT)
כל אחד חף מפשע עד שהוכח אחרת... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:49, 24 במאי 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא נראה לי שאתה מבין את החומרה שבשימוש בבובות קש ובהתנהלות שכזו בקהילה. הממצאים מעידים על הפרה בוטה של הכללים, תוך בריחה והתחמקות אל תירוצי רדיפה על פני התייחסות עניינית, ויש חשד מבוסס, המגובה בהודאת המשתמש עצמו - על הפעלה של חשבונות מרובים תחת אותה כתובת IP. אולי אתבדה, אך מסתמן כי תוצאות הבדיקה יובילו להליך משמעתי קשה או אף לחסימה. הוא יכול להמשיך לערוך כל עוד לא הוכחה אשמתו, אך הכל ממש לא בסדר. מו סיזלאקהטברנה 18:51, 24 במאי 2020 (IDT)
הארי אני ביקשתי שהשיחה שלנו תימחק. בבקשה תמחוק אותה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 18:55, 24 במאי 2020 (IDT)
מגזין יַהֲלֹם , הפרטים האישיים נמחקו. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:01, 24 במאי 2020 (IDT)

בואו נעצור הכל, למען הסר ספק: הארי, מגזין - אילו פרטים בדיוק נמחקו? תאהבו את זה או לא, הדיונים יישמרו בדפי השיחה ובארכיונים הרלוונטיים. מה נמחק כאן? תהליך בירור מתנהל לגבי מגזין, ולא הגיוני שפרטים יושמטו. מו סיזלאקהטברנה 19:21, 24 במאי 2020 (IDT)

אנחנו דיברנו כאן במקום במייל. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:24, 24 במאי 2020 (IDT)
מו סיזלאק הפרטים שאמורים היו להישמט היו שם משפחתו של מגזין יהלום, אך הוא כלל לא הופיע. אוסיף את הפרטים בחזרה. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:26, 24 במאי 2020 (IDT)
חבל הארי דווקא חשבתי שבך אפשר לבטוח. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:34, 24 במאי 2020 (IDT)
מגזין יהלום, לא היה מידע סודי בשורות שנמחקו הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:38, 24 במאי 2020 (IDT)
עכשיו כולם יודעים מה שם המשפחה שלי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:39, 24 במאי 2020 (IDT)
המידע על אחותך היה נחוץ לבודקים ולטענת הקהילה מדובר ב"הסתרת מידע". 19:41, 24 במאי 2020 (IDT)
אתה בחרת להודות בכך ששרה ששם משפחתה של עקיבא היא אחותך. הארי לא עשה דבר לרעתך, להפך - הוא מגן עליך. מו סיזלאקהטברנה 19:43, 24 במאי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── תודה רבה על העזרה בהסבר אני הייתי נגד הסתרת המידע מההתחלה ושמחתי לראות שיש אנשים שמגבים אותי בנושא. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:45, 24 במאי 2020 (IDT)

דרך אגב, הערה טכנית: אל תשים רווח בין {{שבירה}} למילה הראשונה שלאחריה. מו סיזלאקהטברנה 19:46, 24 במאי 2020 (IDT)
הארי אני מעוניין לדבר איתך עכשיו במייל. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 20:12, 24 במאי 2020 (IDT)

בית ספר ויקיפדיה - שיעור חופשי![עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, השבוע במסגרת המיזם בית ספר ויקיפדיה מתקיים השיעור האחרון, שיעור חופשי, שדרכו ניתן לכתוב ולערוך איזה ערכים שרוצים בתנאי שהם בעלי חשיבות אנציקלופדית. אני אשמח לראות אותך פעיל בשיעור, שבוע טוב! GUNR7229 - שיחה 18:52, 24 במאי 2020 (IDT)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, עדכנתי טיפה את הכתבה שכתבתי לטילדה הרביעית - אשמח שתעדכן אותה בטילדה ומקווה שזה לא בעייתי. אם הטילדה לא תפורסם השבוע אשמח שתרשום לי, בכדי שאוכל לעדכן את הכתבה פעם נוספת בהתאם לשבוע הקרוב. באופן כללי כל הכבוד על העשייה והתרומה למיזם, אני מחכה לקרוא את הטילדה ולראות תרומות נוספות שלך כאן, שבוע טוב! GUNR7229 - שיחה 19:35, 24 במאי 2020 (IDT)

היי, הגיליון יוצא בשבוע הבא כך שתוכל לעדכן את הכתבה ביום ראשון. תודה על המחמאותהסמקה הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:38, 24 במאי 2020 (IDT)
סבבה, תודה רבה! GUNR7229 - שיחה 19:39, 24 במאי 2020 (IDT)

תודה רבה![עריכת קוד מקור]

קובץ:להארי פוטר 73.pdf

הכנתי לך תעודה על כל המאמץ והעזרה שעשית למעני בשבוע האחרון. מגזין יַהֲלֹם - שיחה;

תודה רבה מגזין יהלום, אני שמח להיות החונך שלך הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:32, 25 במאי 2020 (IDT)
גם אני שמח שאתה חונך שלי . מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:35, 25 במאי 2020 (IDT)
עכשיו הסתכלתי בדף הבודקים וראיתי שתוצאות הבדיקה מבשרות רע. אני מקווה שאתה באמת לא פתחת את החשבונות הללו כי כפי שנראה כרגע אתה כן. בריאן, הייתי שמח לקבל את חוות דעתך בעניין. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:41, 25 במאי 2020 (IDT)
אני לא, אחותי כן. ואני חושב שאני באמת הסתבכתי, כי אין לי איך להוכיח שאני לא פתחתי אותם. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:43, 25 במאי 2020 (IDT)
17:18, 25 במאי 2020 (IDT)

עזרה[עריכת קוד מקור]

היי הארי אתה פנוי לעזור לי עם הערך שיצרתי טיוטה:ספגטיני?. תודה מראש. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 20:09, 25 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, הערך כבר קיים בשם ספגטי. המלך הכחולשלח לי הודעה! 20:30, 25 במאי 2020 (IDT)
תודה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 20:56, 25 במאי 2020 (IDT)

בירה בשבילך![עריכת קוד מקור]

ההתעקשות על שיח ענייני והמאמצים בדאגה לאיכותה של האנציקלופדיה החופשית הניבו פרי, ונתקבלה ההוכחה - פעולה ביושר ובמוסר תוביל לניצחון, לא בתחבולות, בשקרים ובהטיות. זה לקח זמן, ונלווה אל כאב רב - אך השפיות ניצחה, ואני מניף את ראשי וזוקף את גבי. האינטרסים האישיים הצרים הפסידו, והדרך למען תרבות אחרת החלה סוף סוף להיסלל. מו סיזלאקהטברנה 00:54, 26 במאי 2020 (IDT)
עומדות לפנינו כ-15 שעות גורליות, אך נראה כי הצדק נעשה. מו סיזלאקהטברנה 00:56, 26 במאי 2020 (IDT)
תודה, כיף לקבל ממך מחמאות הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 06:52, 26 במאי 2020 (IDT)
For god sake, אתה חושב שזו הייתה מחמאה?! מו סיזלאקהטברנה 16:37, 26 במאי 2020 (IDT)
הייתי ציני... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:14, 26 במאי 2020 (IDT)
הלקח נלמד ואקבל את מחיקת הערך. The Turtle Ninja, חבל שאתה ממשיך לשלוח לי הודעות כאלו... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:15, 26 במאי 2020 (IDT)
אני שמח שהלקח נלמד, וכולי תקווה שלהבא - תקיים דיונים איכותיים, משכילים וענייניים. מו סיזלאקהטברנה 17:23, 26 במאי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ואחזור ואומר: אם לא נוח לך עם משהו, זו לא סיבה להעביר אותו באופן מידי לארכיון דף השיחה. יש לתת לדיונים להתיישן. מו סיזלאקהטברנה 17:24, 26 במאי 2020 (IDT)

באשר להצבעתך בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

היי, שים לב שההצבעה בסעיף של שיעור תמיכה מינימנלי היא בחציון כנראה (כפי שכתב דגש חזק. ראיתי שיש גם דיון יותר מקיף בזה עכשיו), כך שההצבעה שלך תשפיע אחרת משהייתה משפיעה בממוצע (ואולי לא כדאי לך לשנות). סליחה אם שינית בגלל תגובתי בדיון את הצבעתך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 09:13, 26 במאי 2020 (IDT)

סליחה[עריכת קוד מקור]

סליחה אני חשבתי שהיא מתכוונות לעלות את זה למרחב הערכים, אז הוספתי תבנית לא שמתי לב שזה דף המשתמש סליחה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 22:39, 26 במאי 2020 (IDT)

להבא שים לב. זאת לא טעות שאמורה לקרות... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 22:41, 26 במאי 2020 (IDT)
תודה שאתה מבין שזה היה בטעות. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 22:43, 26 במאי 2020 (IDT)

טיוטה:שרה טייכמן[עריכת קוד מקור]

היי, מה אתה אומר על הערך?. אתה יכול לעזר לי?, כי אני צריך עזרה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 16:32, 27 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, לאחר התלבטויות קשות ביני לבין עצמי אני חושב שהמצב רע מכדי שחניכה תוכל לשפרו ואני בוחר להפסיק לחנוך אותך בצער רב. הערכים שאתה כותב נכתבים באמצעות תרגום מכונה וכתובים באופן לא טוב, בלשון המעטה. במהלך החניכה השתמשת במספר בובות קש שחלק מהן אף כתבו לי הודעות שקריות (אני מצטער אבל סיפור "האחות שפותחת בובות קש" פשוט לא מתקבל על הדעת. וחוץ מזה שאם זה היה המצב, היית צריך לדווח עליה). ידעתי מראש שחניכה של משתמש היא לא עבודה פשוטה ולמרות זאת המשכתי לחנוך אותך גם ברגעים קשים יותר. אני בטוח שאם תחזור לויקיפדיה בעוד מספר שנים, בוגר יותר וחכם יותר, החניכה תעבור בקלות ותוכל להשתלב בקהילת העורכים בקלות. בהצלחה בהמשך הדרך, בויקיפדיה ובכלל, הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 17:05, 27 במאי 2020 (IDT)
אני יכול להבין אותך גם לי זה היה נשמע סיפור מוזר "האחות שפותחת בובות קש" אבל זה האמת. אני מצטער שאתה נאלץ להפסיק את החניכה. מאוד היה לי כיף שחנכת אותי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:10, 27 במאי 2020 (IDT)

תעודת הערכה[עריכת קוד מקור]

לחונכי לשעבר אני מעניק לך תעודה זו על המסירות שלך אליי בתקופת החניכה. כ17 ימים חנכת אותי והסברת לי ותמיד בסבלנות.

קובץ:Product (7).pdf
מגזין יַהֲלֹם - שיחה 18:54, 27 במאי 2020 (IDT)

חג שמח![עריכת קוד מקור]

בתאבון! תאכל הרבה מאכלי חלב, וחג שבועות שמח! מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:03, 28 במאי 2020 (IDT)
תודה לך! הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 14:07, 28 במאי 2020 (IDT)
בבקשה . מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:10, 28 במאי 2020 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

הארי אני יודע שרוב הסיכויים שאתה לא תרצה אבל בבקשה, תן לי עוד הזדמנות מגזין יַהֲלֹם - שיחה 16:27, 28 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, אני מצטער אבל ההחלטה שלי הייתה סופית הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 16:55, 28 במאי 2020 (IDT)
בגלל תרגום המכונה? מגזין יַהֲלֹם - שיחה 16:55, 28 במאי 2020 (IDT)
בין השאר. גם בגלל פרשת בובות הקש והתנהלותך במיזם באופן כללי. הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 17:00, 28 במאי 2020 (IDT)
בבקשה תן לי ניסיון. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:02, 28 במאי 2020 (IDT)
אני מצטער... הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 17:10, 28 במאי 2020 (IDT)
אז מה אני יעשה עכשיו בלי חונך?, אתה מעדיף שיחסמו אותי? מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:11, 28 במאי 2020 (IDT)
תנסה למצוא לעצמך חונך חדש. בהצלחה הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 17:36, 28 במאי 2020 (IDT)
אני לא אמצא חונך טוב כמוך. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:38, 28 במאי 2020 (IDT)
תודה לך, אני מסמיקהסמקה לצערי, החניכה שלך לא מקדמת אותך יותר מדי. אולי מישהו אחר יצליח לעשות את העבודה טוב ממני. הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 17:40, 28 במאי 2020 (IDT)
נו בבקשה אני לא יעשה דברים בלי אישורך, תן לי ניסיון אחרון בכל זאת עשית לי חניכה מעולה מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:42, 28 במאי 2020 (IDT)
מצטער אבל לא... אני בטוח שתמצא לך חונך מעולה. הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 17:43, 28 במאי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני חושב שאני לא אמצה חונך כל כך טוב ונחמד כמוך, אבל זה בחירה שלך מגזין יַהֲלֹם - שיחה 17:47, 28 במאי 2020 (IDT)

חג שמח![עריכת קוד מקור]

חג שמח מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:03, 28 במאי 2020 (IDT)

גם לך הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 19:05, 28 במאי 2020 (IDT)
וגם שהיה לך בתאבון!. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:07, 28 במאי 2020 (IDT)
וגם שבת שלום! מגזין יַהֲלֹם - שיחה 19:10, 28 במאי 2020 (IDT)

גורג פלויד[עריכת קוד מקור]

הוספתי מקור. בבקשה תודא שהוא כתוב כמו שצריך. תודה על הערך. 147.161.8.243 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תודה לך הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 21:39, 29 במאי 2020 (IDT)
היי לך, יש לי טיוטה שהכנתי מהבוקר למקרה הרצח ופשוט עדיין לא הספקתי להעלות את הערך בשל עיסוקים אחרים, אם זה בסדר אוסיף את המידע שכתבתי לערך שיצרת. תציץ אם בא לך ותשפר כרצונך. שם הערך הוא https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94:%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%95_%D7%A9%D7%9C_%D7%92%27%D7%95%D7%A8%D7%92%27_%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%93 Israel0542 - שיחה 21:52, 29 במאי 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: כלכלה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כלכלה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:21, 31 במאי 2020 (IDT)

תשובות לתפזורת[עריכת קוד מקור]

אולי עדיף שתשים את זה בתמונה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:11, 31 במאי 2020 (IDT)

שים לב שהדף מועמד למחיקה בויקישיתוף. המלך הכחולשלח לי הודעה! 12:12, 31 במאי 2020 (IDT)
למה הם רוצים למחוק?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:14, 31 במאי 2020 (IDT)
מגזין יהלום, זה בסדר. הכל מוכן. שבוע טוב! הארי פוטר 73 - שיחה - גם לויקיפדיה יש עיתון - מיזם העיטור השבועי 12:45, 31 במאי 2020 (IDT)
שבוע טוב מגזין יַהֲלֹם - שיחה 13:09, 31 במאי 2020 (IDT)

כתבה לטילדה[עריכת קוד מקור]

היי הארי פוטר 73, מצורפת כאן הכתבה הסופית שלי לטילדה. GUNR7229 - שיחה 14:31, 31 במאי 2020 (IDT)

היי הארי אתה תהיה מחר בהרצאה של המקיסט?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:53, 31 במאי 2020 (IDT)
לצערי לא. הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 14:55, 31 במאי 2020 (IDT)
חבל השתוקקתי לראות אותך מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:58, 31 במאי 2020 (IDT)

על הוצאת העיתון[עריכת קוד מקור]

על העיתון הכל כך מושקע שהוצאת. שְכּוֹיֵיח!. מָגָזִין יַהֲלוֹם - שיחה 17:13, 31 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 17:14, 31 במאי 2020 (IDT)
בבקשה. העיתון יצא מצוין מָגָזִין יַהֲלוֹם - שיחה 17:18, 31 במאי 2020 (IDT)
מצטרף. כל הכבוד! המלך הכחולשלח לי הודעה! 17:26, 31 במאי 2020 (IDT)
היי אפשר להכין לעיתון הבא טריוויה?. מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 18:17, 31 במאי 2020 (IDT)
כל הכבוד! אלעדב. - שיחה 18:18, 31 במאי 2020 (IDT)
תודה לכולםהסמקה הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 19:05, 31 במאי 2020 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - תחרות כתיבת ערכים • ראיון עם מפעיל מערכת • פורטלים • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם יחסי החוץ • מיזם בית ספר ויקיפדיה • מפגש חורף 2020 • קרב איגרוף • טור אישי • ויקימימז • תפזורת • תמונות חדשות


הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 18:12, 31 במאי 2020 (IDT)

התבנית של הטילדה[עריכת קוד מקור]

היי. יש לי הרגשה שהתבנית שלך משנה עיצובים של דפים. אני צודק? המלך הכחולשלח לי הודעה! 18:14, 31 במאי 2020 (IDT)

התבנית של הטילדה[עריכת קוד מקור]

היי. התבנית שלך משנה עיצובים... טפל בזה. המלך הכחולשלח לי הודעה! 19:07, 31 במאי 2020 (IDT)

ניסיתי אבל אני לא יודע איך לשנות את זה. אני אנסה שוב בהקדם. הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 19:09, 31 במאי 2020 (IDT)
המלך הכחול, בוצע הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 19:11, 31 במאי 2020 (IDT)