שיחת משתמש:אנונימי 51/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת אנונימי 51 בנושא בקשה למחיקת דף השיחה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אנונימי 51, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏DGtal01:06, 1 במאי 2007 (IDT)

שלום אנונימי 51,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:אנונימי 51/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, חובבשירה - שיחה 07:59, 17 ביוני 2009 (IDT)

הזמן הצהוב[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 09:58, 17 ביוני 2009 (IDT)

עניתי לך בדף השיחה שלך. אנונימי 51 - שיחה 15:46, 17 ביוני 2009 (IDT)
בבקשה אל תפתח ערכים בנושאים שאין לך מה לומר בהם, כלומר ידע לשתף בו את הקוראים. גם מקצרמר נדרשת רמה מינימלית של תוכן, והמטרה איננה סתם לייצר כמה שיותר דפים. ויקיפדיה אינה זקוקה לערכים כאלה, יש בהם יותר נזק מתועלת והם יימחקו. מגיסטרשיחה 17:59, 17 ביוני 2009 (IDT)
בעניין הערך שפתחת היום - קרא שוב את מה שמגיסטר כתב לך. יוסאריאןשיחה 16:27, 16 באוגוסט 2010 (IDT)

המזנון[עריכת קוד מקור]

משמש לדיונים כלליים שמטרתם קביעת מדיניות וקבלת החלטות כלליות בלבד, כפי שנכתב בראש הדף. אי לכך, הסרתי ממנו את דבריך שנגעו אך ורק לערך תל אביב-יפו. אם אינך מסתפק בתגובות בדף השיחה של הערך, תוכל להפנות אליו מויקיפדיה:לוח מודעות. אך לדעתי זה מיותר, איני חושב שתהיה תמיכה בדעתך. ‏odedee שיחה 21:49, 18 ביוני 2009 (IDT)

שלום אנונימי 51[עריכת קוד מקור]

הערך על הפארק עוד עומד במינימום, אבל את הערך על החברה מחקתי. שתי שורות זה לא ערך, לא בסטנדרטים של ויקיפדיה כיום. נכון שאחרים עשויים להרחיב ערכים, אבל הערך הראשוני צריך לכבד את עצמו. yanshoofשיחה16:29, 16 באוגוסט 2010 (IDT)

טוב, אני מקבל. אישית אני חושב שצריך ערכים כאלה, כי קישור לאתר החברה יותר טוב מכלום. אבל אם אתם רוצים למחוק - תמחקו. אני אשתדל לא ליצור ערכים נוספים כאלה. אנונימי 51 - שיחה 16:34, 16 באוגוסט 2010 (IDT)

"אולי כדאי להוסיף..."[עריכת קוד מקור]

שלום אנונימי 51. לאור הערותיך בדפי שיחה מתחום מדעי המחשב, אבקש להפנותך לדף ויקיפדיה:היו נועזים בעריכת ערכים. בברכה, שמעון ~ שיחה ~ העם דורש פיזיקה! 21:47, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

תודה. אבל האמת היא שאני לא מרגיש מספיק שולט בחומר בשביל לכתוב בעצמי את הערכים. לכן כתבתי בדפי השיחה. אנונימי 51 - שיחה 21:56, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

גוגול[עריכת קוד מקור]

עריכתך הזו בערך תמוהה במיוחד. ממתי חשובים גבולות פיזיקליים לענייני חישוביות כמו בעיית העצירה. דניאל ב. 00:43, 27 באוגוסט 2010 (IDT)

גוגולפלקס זה לא גבול פיזיקלי. זה מספר מתמטי. הוא נוגע לבעיית העצירה, כי אף תוכנית מחשב (על מחשב פיזי) לא יכולה לרוץ גוגולפלקס צעדים לפני שהיא עוצרת, או נכנסת ללולאה אינסופית. אנונימי 51 - שיחה 01:18, 27 באוגוסט 2010 (IDT)
גוגלפלקס הוא מספר שהוא חסם עליון פיזיקלי על עוצמת המחשוב. במדעי המחשב אלגוריתם לא חייב לרוץ על מחשב שהוא אפשרי פיזיקלית ולכן לדבריך אין מקום. אין שום קשר מהותי בין גוגלפלקס או כל חסם אחר לבעיית העצירה. דניאל ב. 11:59, 27 באוגוסט 2010 (IDT)
אני לא מסכים איתך. חישוביות וסיבוכיות קשורות גם למחשבים פיזיים, זמן ריצה של מחשב מעניין גם בהקשרים של מחשבים פיזיים ומכונות טיורינג בעלות זיכרון אינסופי לא קיימות במציאות. גם בקריפטוגרפיה משתמשים בהצפנות שניתנות לפענוח באופן תיאורטי, אבל לא באופן מעשי בזמן ריצה סביר על מחשבים פיזיים. אם לא הייתה מגבלה על זמן הריצה אז הרבה מאוד הצפנות ניתנות לפענוח. בעיית העצירה קשורה למחשב או למודל החישובי שעליו אלגוריתם רץ, ככל שהזיכרון של מחשב גדול יותר - זמן הריצה יכול להיות גדול יותר לפני שהתוכנית עוצרת או נכנסת ללולאה אינסופית. אנונימי 51 - שיחה 13:17, 27 באוגוסט 2010 (IDT)
הצורה בה זה מנוסח בערך מטעה ביותר. היא גורמת לך לחשוב שיש לגוגולפלקס איזשהי משמעות במדעי המחשב וזה פשוט לא נכון. גם לא ברור למה להיטפל שרירותית למספר הזה (הרי יש עוד אינסוף חסמים, אפילו טובים יותר). כפי שבוודי ידוע לך, הצפנה מבוססת על בעיות שלא ידוע להן פתרון בזמן פולינומי ולכן אין קשר למגבלות פיזיות. RSA עובד גם ללא הגבלה על הזכרון וזמן הריצה. דניאל ב. 13:26, 27 באוגוסט 2010 (IDT)
טוב, אם לא מוצא חן בעיניך מה שכתבתי, אני מרשה לך לערוך או למחוק. אנונימי 51 - שיחה 13:49, 27 באוגוסט 2010 (IDT)

עריכה שגויה[עריכת קוד מקור]

העריכה האחרונה שלך היתה נמהרת. מצאתי בגירסה ישנה של הערך - ציטוט:

מסתבר כי שני המספרים ו הם מספרים ממשיים.

עפ"י זהות אוילר:

כלומר:

נעלה בחזקת חצי (שורש ריבועי):

נעלה בחזקת :

לא עקבתי, אבל אתה מוזמן. זאת היתה אחת הגרסאות הישנות. תבדוק יותר טוב ותשאל אנשים ספציפיים לפני שאתה מוחק דברים. אלעזר - שיחה 02:13, 16 בספטמבר 2010 (IST)

אני מצטער. אנונימי 51 - שיחה 02:28, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אל תצטער, תשתפר! טוב מאוד לשאול שאלות כאלה, רק לוודא שביררת כמו שצריך. אתה יכול לבדוק מי מבין באיזה תחום כאן: ויקיפדיה:תחומי עניין. עוזי ו., לדוגמה, הוא פרופסור למתמטיקה באוניברסיטת בר-אילן. אלעזר - שיחה 02:32, 16 בספטמבר 2010 (IST)

ירדן הראל[עריכת קוד מקור]

שלום אנונימי 51,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ירדן הראל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אנונימי 51/‏ירדן הראל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!. בנוסף אני מציעה שתבדוק לפני שתמשיך לעבוד על הערך האם היא עומדת בקריטריונים של זכאות לערך בויקיפדיה Hanay שיחה 01:07, 12 באפריל 2011 (IDT)

בס"ד חנה, אני תיקנתי אותך בהעברה, כי את העברת לאנונימי 51/ירדן הראל, ואני הוספתי את ההתחלה שאותה שכחת. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 01:09, 12 באפריל 2011 (IDT)
ראיתי, תודה Hanay שיחה 01:10, 12 באפריל 2011 (IDT)
אני חושב שזאת טעות. מגיע לה ערך בויקיפדיה וצריך לתת לעורכים לשפר את הערך, זה לא ערך פרטי שלי אלא ערך בויקיפדיה.
שנים לא כתבתי בויקיפדיה ואני מתלבט אם עשיתי טעות שחזרתי לכתוב. אנונימי 51 - שיחה 01:14, 12 באפריל 2011 (IDT)
הי אנונימי 51, הערך הועבר בגלל שהוא של שורה וחצי וכמעט לא כתוב בו דבר. לגבי זכאותה, לא קבעתי דעה נחרצת, רק קראתי את מה שנכתב בערך ולכן התעוררי בי ספקות. אבל ייתכן שאתה צודק, לכן הצעתי לך לבדוק זאת. מה היא עושה בתכנית צינור לילה מה תרומתה שם? כנ"ל בהשרדות מה תרומתה? עד כמה היא מוכרת כדוגמנית? באיזה מסעות פרסום היא הופיעה? Hanay שיחה 01:26, 12 באפריל 2011 (IDT)
סליחה שלא התייחסתי לשאלתך, האם עשית טעות שחזרת לכתוב, לא עשית טעות, אין כאן מצב שהערך התקבל או לא התקבל. אם אתה משוכנע שהיא עומדת בקריטריונים, אז כדאי שתרחיב את הערך בארגז החול ותתייחס לכל הנקודות שהעליתי לעיל. תמיד אפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה Hanay שיחה 01:30, 12 באפריל 2011 (IDT)
תראי מה כתבתי בלוח המודעות. מגיע לה ערך, זה כמו שלגיא לרר יש ערך אז למה שלה לא יהיה ערך? אפשר לחפש בגוגל ולקרוא כתבות עליה, אני בעד לתת לעורכים לשפר את הערך ולא למחוק. אנונימי 51 - שיחה 01:32, 12 באפריל 2011 (IDT)
אם עשיתי טעות או לא עשיתי טעות שחזרתי לכתוב? אני חושב שכן עשיתי טעות, עובדה שתוך 25 דקות הערך נמחק, ללא הצבעת מחיקה. במקום לתת לעורכים לשפר את הערך אתם מעבירים אותו ל"מרחב משתמש", מה זה בכלל מרחב משתמש ובשביל מה צריך את זה? גם ערכים קודמים שכתבתי נמחקו, אני חושב שעשיתי טעות ואני צריך להפסיק לכתוב ערכים בויקיפדיה. אנונימי 51 - שיחה 01:37, 12 באפריל 2011 (IDT)
לתשומת לבך, ערך שעובדים עליו יש לשים עליו תבנית {{בעבודה}}. אם אין תבנית כזאת, אז ההנחה היא שמבחינתך הערך בשל למרחב הערכים. אבל לצערי הוא עדיין לא היה בשל. כשמעלים ערך, רצוי להשקיע קצת יותר. ראה שאלותי לעיל, אלה נקודות שכדאי להכניס בערך מלכתחילתו. אני עדיין ממליצה לך להמשיך לעבוד על הערך במרחב המשתמש שלך. ראה לדוגמה ערך לא גדול על מלאני פרס. Hanay שיחה 01:45, 12 באפריל 2011 (IDT)

מחיקת דף שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום. לאחר שמחקתי את דף שיחתך, נודע לי שלפי מדיניות ויקימדיה אין למחוק דפי שיחה עם דיונים משמעותיים. מצטער על הבלבול. חי ? 13.07.2011, 10:14 (שיחה)

בקשה למחיקת דף השיחה[עריכת קוד מקור]

שלום,

אתה רוצה שימחקו גם את הארכיון? את הכינוי עצמו לא ניתן למחוק. גילגמש שיחה 20:58, 18 במאי 2014 (IDT)

תמחקו הכול - את דף השיחה, הארכיון ואת הכינוי תחליפו ל"אנונימי 51". שים לב שהשם המלא שלי מופיע בדף השיחה שלי. ביקשתי למחוק את דף השיחה הזה לפני 3 שנים וסרבתם. אם אתם רוצים לדבר איתי אחרי שמחקתם את דף השיחה שלי, שלחו לי דואר אלקטרוני. אנונימי 51 - שיחה 21:10, 18 במאי 2014 (IDT).
לגבי הכינוי, אם זה אפשרי תמחקו את הכינוי בכלל ותהפכו את כל העריכות שלי לאנונימיות. אנונימי 51 - שיחה 21:40, 18 במאי 2014 (IDT).
בקש את מחיקת דף השיחה שלך והארכיון בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. תסביר שכבר שלוש שנים לא ערכת תחת חשבון זה ואתה מבקש את מחיקתו וימחקו לך. בפעם הקודמת הדפים לא נמחקו כי הבקשה הייתה סמוכה לפעילות שלך ובאופן עקרוני דפים אלה לא נמחקים ונשמרים למען התיעוד. היות שלא היית פעיל ואין לך כוונה להמשיך ולפעול תחת כינוי זה אתה יכול פשוט לבקש את מחיקתם וזה יתבצע. אני לא יכול לבקש את שינוי השם שלך, אבל אתה יכול לעשות את זה בעצמך בויקיפדיה:שינוי שם משתמש. גילגמש שיחה 21:51, 18 במאי 2014 (IDT)
תודה. אנונימי 51 - שיחה 22:17, 18 במאי 2014 (IDT).