שיחת משתמשת:אן שרלי/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת אן שרלי בנושא ???

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

רעיונות[עריכת קוד מקור]

הי אן, מה את אוהבת לעשות / לקרוא בחיים שמחוץ לויקיפדיה. יש מגוון של דברים שאפשר לעשות, אני פשוט רוצה להתכוונן על הנושאים שמעניינים אותך. בברכה אמא של גולן - שיחה 15:01, 9 בנובמבר 2018 (IST)

הי אן, אני ממשיכה את השיחה כאן כי כאן התחלנו אותה. כתבת שאת אוהבת ספרות והיסטוריה. אפשר לחפש נושא / ספר שלדעתך חסר ואפשר לרשום עליו ערך ואז ננסה בטיוטה להתחיל יחדיו, למשל ג'ורג' הסקרן. עוד דוגמא, אקסל שפלר, המאייר של טרופותי וספרים נוספים, עוד אין לו ערך (אפשר לקרוא עליו כאן).

בהיסטוריה אפשר לחפש נושא או דמות שמעניינת אותך. תלוי בתקופה, יש כאן ויקיפדים שמתעניינים בנושאים שונים בהיסטוריה. אני אישית אוהבת חלל, אז אני יכולה לומר לך מה חסר בהיסטוריה של חלל . תסתכלי על הספרייה שלך בבית ומה את אוהבת לקרוא ונמשיך משם.

בנוסף, לא חייבים לעשות ערך שלם. אפשר גם לעזור בהרבה תיקונים קטנים (כמו תיקון שגיאות כתיב ברחבי ויקיפדיה) וככה להתחיל לצור ניסיון. בברכהאמא של גולן - שיחה 15:51, 9 בנובמבר 2018 (IST)

קולולם[עריכת קוד מקור]

שלום אן שרלי,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "קולולם" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אן שרלי/‏קולולם". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! eli - שיחה 16:26, 9 בנובמבר 2018 (IST)


הועבר מהדף שיחת משתמש:אמא של גולן

כתבתי ערך בנושא "קולולם" וקיבל תי הודעה ש"הערך עדין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה" תוכלי לעזור לי לשפר אותו? אן שרלי - שיחה 17:50, 10 בנובמבר 2018 (IST)
אמא שלי בדקה והבינה את הבעיות ועכשיו אני עובדת על הכתיבה של הערך והיא לימדה אותי איך לעשות קישורים והערות שוליים ואני מסתדרת די טוב אבל בטוחה שאני אצטרך אותך בקרוב בשביל הדברים היותר מתקדמים וקשורים לויקיפדיה (את מכירה את המיזם?) אן שרלי - שיחה 18:47, 10 בנובמבר 2018 (IST)

סוף העברה

הי אן, שימי לב להערות הבאות (ואם יש לך שאלות, נמשיך את הדיון כאן)
  1. האם יש פירסום באינטרנט על המיזם? מאיפה המידע מי המציא אותו? האם יש אתר שמדבר על זה?
  2. איפה פורסם שהם זכו ב"נובל של אסיה" ? אם זה הכינוי של הפרס, מה שם הפרס במקור?
  3. מה זה "המקום הראשון בתופעה תרבותית"? למה את מתכוונת?
  4. איפה הקישור ביו טיוב לקליפים? (כדי לכתוב קישור את כותבת [ <כאן מעתיקה את התוכן של האתר> <כותרת לקישור> ])
  5. לא הבנתי למה הכוונה "לאחר שבוע בערך עולה קליפ " איפה? באיזה אתר? מי מכין אותו?

בברכה אמא של גולן - שיחה 18:32, 10 בנובמבר 2018 (IST)

הי אן, שימי לב לשינויים ששמתי בערך ולמקורות שהכנסתי והוסיפי עוד מידע לשם. אמא של גולן - שיחה 18:51, 10 בנובמבר 2018 (IST)
הי אן, הדף נמצא ב-משתמשת:אן שרלי/קולולם. כמו כן, שימי לב לניסוחים: "הדבר נשמע כמובן בלתי אפשרי,אך קולולם הוכיחו שהוא אפשרי ועוד איך" זה לא ניסוח מקובל. כמו כן "נחשב" - על ידי מי? ואם מזכירים שיאים ומספרים - צריך לראות איפה מצאת את זה ברשת. אמא של גולן - שיחה 08:52, 12 בנובמבר 2018 (IST)

איך כותבים בדף שיחה[עריכת קוד מקור]

הי, אפשר לערוך את דף השיחה בלי לעשות הודעת ויקי-אהבה כל פעם, פשוט מוסיפים שורה אחר כך עם לשונית עריכה אמא של גולן - שיחה 14:51, 12 בנובמבר 2018 (IST)

הי[עריכת קוד מקור]

תודה באמת תהיתי איך את מקלידה בלי ויקי-אהבה--אן שרלי - שיחה 14:53, 12 בנובמבר 2018 (IST)

עריכה בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

הי, בדיון מתמשך, לא נוסיף כל הזמן הודעות אהבה כי זה שובר את רצף הדיון... (למרות שנחמד מאוד לקבל, ותודה). אנא ראי את ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד/1 וויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד/5, המשך עריכה נעימה! אמא של גולן - שיחה 14:57, 12 בנובמבר 2018 (IST)
ואני פה לכל שאלה, אם כי לא כל הזמן מול המחשב אמא של גולן - שיחה 14:58, 12 בנובמבר 2018 (IST)

הי[עריכת קוד מקור]

עכשיו אני בדיוק מוסיפה מקור לקטע שאמרת לי--אן שרלי - שיחה 15:01, 12 בנובמבר 2018 (IST)

מחיאות כפיים, עכשיו תנסי לענות בהמשך לתשובה שלי בתוך הפסקה הזו. אמא של גולן - שיחה 15:03, 12 בנובמבר 2018 (IST)

הי[עריכת קוד מקור]

הי אבא שלי עזר לי להוסיף מקור אבל לא הצלחתי לעשות שמירה.את יכולה לעזור לי?

ממש סליחה שאני משגעת אותך.הצלחתי לשמור.מה צריך לתקן עכשיו?

כשהדף שלי יפורסם (אם הוא יפורסם) יראו את ה"להוסיף מקור" שכתוב בו?
הי, קודם כל בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. כמו כן, תנסי לענות בתוך הפסקה במקום לפתוח דף חדש.
עכשיו לתוכן עצמו. צריך עוד לשפר את הטיוטה, להוסיף מקור. כמו שאמרתי "נחשב" - על ידי מי? אם את אומרת שנשבר שיא - מי קבע? כמו כן צריך להוכיח חשיבות, שזה קצת יותר קשה. כלומר, האם הנושא מספיק חשוב שיהיה עליו ערך? במידה ונוסיף מספיק מידע על המיזם, נוכל לראות אם יש עליו חשיבות. השתתפות נשיא המדינה כמובן עוזרת. כמו כן, למיטב הבנתי ההשתפות אינה חינם. האם זה נכון? האם אנשים קונים כרטיסים? אמא של גולן - שיחה 15:53, 12 בנובמבר 2018 (IST)

הי[עריכת קוד מקור]

אוי סורי מאז שנכנסתי לכאן ולמדתי איך חותמים שכחתי לעשות את זה כמעט כל הזמן. בגלל שאני לא יודעת לעשות את הסימנים האלה אני אחתום כמו שלמדתי במדריך הכתיבה למתחילים--אן שרלי - שיחה 16:32, 12 בנובמבר 2018 (IST)

ואיפה אני אמורה להכניס את עלות הכרטיסים לשם שינוי?
בזמן שערכתי את הדף קיבלתי אזהרה ש"את עורכת גרסה ישנה של דף זה ואם תשמרי את השינויים כל העריכות מאז גרסה זו יאבדו".מה לעשות?--אן שרלי - שיחה 17:00, 12 בנובמבר 2018 (IST)
הי שרלי, במקרה כזה את צריכה לרענן את הדף ולבדוק שאת בגרסה האחרונה של הערך, כי אחרת את באמת מבטלת שינויים של אחרים. אני בדרך כלל מעתיקה את השינויים בצד לאיזשהו notepad או word (או סתם ctrl+c) יוצאת, נכנסת לגרסה החדשה ומדביקה מחדש את מה שרציתי לעשות. אמא של גולן - שיחה 09:06, 13 בנובמבר 2018 (IST)

אוקיי[עריכת קוד מקור]

הי אמא של גולן. איפה נמצא הכפתור של הרענון?--אן שרלי - שיחה 20:02, 13 בנובמבר 2018 (IST)

איך מעלים את הטיוטה שלי למרחב הערכים?

שלום[עריכת קוד מקור]

אמא של גולן לא ענית לי.שאלתי אותך איך מעלים את הטיוטה למרחב הערכים.אם זה מסובך אז תעלי בעצמך.יש עוד ויקיפדים שאת חונכת? בברכה --אן שרלי - שיחה 18:45, 14 בנובמבר 2018 (IST)

הי, אני לא זמינה מידית כל הזמן . העברתי את הערך למרחב הערכים אחרי שהוספתי עוד מקור. ראי קולולם. אמא של גולן - שיחה 18:46, 14 בנובמבר 2018 (IST)

== ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

הי[עריכת קוד מקור]

איזה ערך אני יכולה לכתוב עכשיו? אני צריכה רעיונות.--אן שרלי - שיחה 19:52, 14 בנובמבר 2018 (IST)

הי, נראה אותך עונה לפסקה הזו מבלי להתחיל פסקה חדשה... לא לשכוח את לשונית עריכה
לגבי רעיונות, מה הנושא שמעניין אותך? אמא של גולן - שיחה 18:45, 15 בנובמבר 2018 (IST)
הי, אני רוצה לבדוק שאת מצליחה לערוך פסקה. האם את יכולה לענות לי בפסקה הזו? אמא של גולן - שיחה 12:39, 18 בנובמבר 2018 (IST)
ולגבי רעיונות. האם יש סופרת (שכתבה כבר כמה ספרים) שאת אוהבת שאין עליה ערך? אפשר גם חלל - יש משימות חלל שעוד לא רשמו עליהם ערכים, ואסטרונאוטים שנסעו לירח ועוד אין להם ערך (כמו פרד הייז מאפולו 13!) אמא של גולן - שיחה 12:39, 18 בנובמבר 2018 (IST)

אני צריכה רעיון לערך חדש[עריכת קוד מקור]

הי אמא של גולן, אני צריכה רעיון לערך שעדיין לא כתבו עליו --אן שרלי - שיחה 15:54, 15 בנובמבר 2018 (IST)

אני רוצה להכין בעצמי ערך[עריכת קוד מקור]

בינתיים אני ממשיכה ערכים של אחרים אבל אני רוצה להכין עכשיו ערך חדש--אן שרלי - שיחה 17:37, 15 בנובמבר 2018 (IST)

הי, אן שרלי. את כותבת כרגע בדף השיחה שלך. כלומר את "שולחת הודעה לעצמך". לגבי כתיבת ערך חדש, ראי ויקיפדיה:איך ליצור דף חדש. Corvus‏,(Nevermore)‏ 17:39, 15 בנובמבר 2018 (IST)
הי, אנא התחילי לערוך במשתמשת:אן שרלי/טיוטה ולא בדף חדש, הדף עכשיו ריק ומחכה לך לרעיונות. אמא של גולן - שיחה 18:43, 15 בנובמבר 2018 (IST)

שלום אן שרלי:

  • כדי לפנות אל אמא של גולן, את צריכה "לתייג" אותה, כלומר ליצור קישור כחול של שם המשתמש שלה, כך: משתמשת:אמא של גולן. "תיוג" כזה שולח לה התרעה שמישהו ברחבי ויקיפדיה הזכיר אותה וכך היא יכולה להגיב.
  • כפי שהיא כבר הסבירה לך, אין צורך ליצור פסקה חדשה (עם כותרת חדשה) בכל פעם שאת מגיבה בשיחה. ראי כיצד הגבתי לך כאן מבלי ליצור כותרת חדשה.
  • כדי למצוא ערך לכתיבה, אני ממליץ לך לחפש בדפי ויקיפדיה קישור אדום, כלומר ערך שעדיין לא נכתב. סתם למשל: בערך אסטרונאוטים שהלכו על הירח תוכלי לראות שהערכים סקיילאב 2 וג'מיני 10 עדיין לא נכתבו.
  • בתפריט העליון בצד שמאל למעלה, לחצי על "רשימת מעקב". תופיע לך רשימה של כל הדפים בויקיפדיה שהוספת אותם לרשימה כדי לעקוב אחריהם. אני מניח שתמצאי שם כרגע את הערך שכתבת, קולולם. כדי להוסיף דף לרשימת המעקב שלך, לחצי על הכוכב בצד שמאל למעלה, בצמוד ללב האדום. בחלק העליון של רשימת המעקב תוכלי לראות קישורים אדומים של ערכים שעדיין לא נכתבו.
  • אני ממליץ לך לא למהר כרגע ולכתוב ערכים חדשים, אלא לערוך ערכים קיימים בנושאים שאת מתעניינת בהם וכך ללמוד ולצבור נסיון.

Liad Malone - שיחה 19:13, 15 בנובמבר 2018 (IST)

איך אפשר לא "לשלוח הודעה לעצמי" אם זה לא בויקי-אהבה?[עריכת קוד מקור]

לחצתי על הקישור "משתמשת:אמא של גולן" ורציתי להוסיף פסקה חדשה אבל אז ראיתי שאני לא נמצאת במקום של ההודעות שלך,אלא במקום שהיה כתוב בו כל מיני דברים על אסטרונאוטים,והבנתי שזה קשור אליך למרות הכל.לחצתי על ויקי-אהבה ושלחתי לך ורק אז ראיתי את ההודעות שלך.אבל אני לא יכולה לשלוח לך ויקי-אהבה כל פעם כשאני רוצה להוסיף פסקה חדשה, נכון? מה לעשות? אן שרלי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הי, לכל דף יש אפשרות לערוך. יש או כפתור עריכה למעלה מצד שמאל, או סימן של עיפרון. לאחר לחיצה עליו תוכלי לערוך. בדף השיחה שלי יש אפשרות להוסיף פסקה חדשה, או לערוך את אותה פסקה שהתחלת. גם כאן, ליד הכותרת של הפסקה, יש אפשרות לערוך את הפסקה. תנסי. אמא של גולן - שיחה 09:15, 16 בנובמבר 2018 (IST)
איפה כפתור עריכה
אן שרלי, הקישור משתמשת:אמא של גולן מוביל לדף המשתמש שלה. כדי לכתוב לה הודעה, את צריכה להגיע לדף שיחת משתמשת:אמא של גולן. אם תכנסי לדף המשתמש, תוכלי לראות בפינה הימנית למעלה לשונית "שיחה". לחיצה על הלשונית תוביל אותך לדף השיחה. יש אפשרות נוספת להגיע אליו: הביטי בחתימה שלה בסוף כל התגובה שלה: ליד שם המשתמש מופיע קישור כחול במילה "שיחה". לחצי עליו. Liad Malone - שיחה 14:08, 16 בנובמבר 2018 (IST)

איך את עושה כל פעם את הסמיילי המחייך הזה?[עריכת קוד מקור]

הי אמא של גולן. שלחת לי כמה וכמה סמיילים בהתכתבויות שלנו.בהתחלה חשבתי שזה בויקי-אהבה אבל אז ראיתי שאין את זה שם.איך את עושה את זה וגם את התמונות האחרות? (אני סתם רוצה לדעת איך עושים את זה,זה לא לאיזה משהו מיוחד)--אן שרלי - שיחה 16:06, 16 בנובמבר 2018 (IST)

אן שרלי, את קוראת את התשובות לשאלותיך? Liad Malone - שיחה 16:07, 16 בנובמבר 2018 (IST)
הי, לא צריך לדאוג, אני קוראת גם את הדף שלך וגם את הדף שלי. הכל בסדר. את החיוך אני כותבת בקוד מקור {{חיוך}} ואז יוצא אמא של גולן - שיחה 12:36, 18 בנובמבר 2018 (IST)

קולולם[עריכת קוד מקור]

הי אן, תודה לתרומתך הרבה בדף קולולם, עם זאת נאלצתי לבטל את עריכתך האחרונה שם. הערך היה בנוי בצורה אנציקלופדית ולפי קטגוריית, ואם ברצונך להוסיף מידע נוסף, הוסיפי בקטגוריה המתאימה (כמו למשל "קולולם#היסטוריה") או שתצרי קטגוריה חדשה המתאימה לאופי התוכן שברצונך להוסיף. בברכה, Matankic - שיחה 18:14, 17 בנובמבר 2018 (IST)

תוכלי למצוא את המידע שכתבת ולהיעזר בו, בגרסא זאת. Matankic - שיחה 18:16, 17 בנובמבר 2018 (IST)

אוי סורי כנראה עשיתי את העריכה האחרונה בטעות,כי לא ניסיתי לערוך את הדף.--אן שרלי - שיחה 18:26, 17 בנובמבר 2018 (IST)

זה בסדר (-: Matankic - שיחה 18:30, 17 בנובמבר 2018 (IST)

תבניות בשיחה[עריכת קוד מקור]

הי, יש כל מני תבניות כמו חיוך. ראי כאן תבנית:חיוך דוגמאות שונות, וגם את הדף קטגוריה:תבניות רגשונים. אשמח לסייע בכל מה שצריך. פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 09:42, 23 בנובמבר 2018 (IST)

הי אמא של גולן, ו👍 על מה שלימדת אותי.[עריכת קוד מקור]

תודה על הקישורים ששלחת לי. סרקתי את שניהם והיו שם דברים ממש נחמדים. בין ההכי טובים חיבבתי את הסמיילי שמוציא לשון ומחייך, אבל עכשיו, לא כמו בדרך כלל, אני עורכת בטלפון של אבא שלי, אז אני לא יכולה לעשות את כל התבניות. וגם רציתי לשאול אותך למה לא ענית על כל השאלות שכתבתי? אן שרלי - שיחה 15:44, 26 בנובמבר 2018 (IST)

שלום אן שרלי, כדי "לקרוא" לדף השיחה שלך את אחד העורכים כדאי לתייג בצורה כזו: אמא של גולן (סוגריים מסולסלים כפולים, האות א', קו מפריד, שם, סוגריים מסולסלים כפולים פעם נוספת), אבל זה לא אומר שהיא תענה לך מייד. קצת סבלנות. בהצלחה. אלעדב. - שיחה 15:52, 26 בנובמבר 2018 (IST)
הי, אני עונה ורואה את הדף, אבל לא תמיד מיד, אלא כשאני נכנסת לויקיפדיה.. האם יש שאלה שלא עניתי? אם כך סליחה, אסתכל. אמא של גולן - שיחה 15:59, 26 בנובמבר 2018 (IST)

סורי[עריכת קוד מקור]

אני ממש מתנצלת על זה.אמרו לי כבר כמה פעמים שאני חסרת סבלנות,אבל אני רק בת תשע אז עדיין מותר לי להיות כזו, לא?

זה בסדר גמור. ועד משהו, אין צורך לפתוח פסקה חדשה כל פעם. אפשר להוסיף לכתוב מתחת לכותרת הקודמת, באמצעות לחיצה על "עריכת קוד מקור". אלעדב. - שיחה 15:59, 26 בנובמבר 2018 (IST)
הי, הכל בסדר, רק תזכרי שאני לא מול המחשב כל הזמן. אבל אשמח תמיד לעזור לך. פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 16:00, 26 בנובמבר 2018 (IST)

תראי אני זוכרת בעל פה כבר שני סוגי סמיילים, ו ואני יכולה לכתוב לעצמי את התבניות של הסמיילים השימושיים.--אן שרלי - שיחה 16:04, 26 בנובמבר 2018 (IST) עכשיו העברתי לחוברת שלי מלא תבניות ואני לא צריכה לזכור בעל-פה! ורציתי לשאול אותך איך יוצרים דף משתמשת, אבל כנראה שאני אשיב על התשובות רק מחר כי תכף אני הולכת לישון.--אן שרלי - שיחה 16:52, 26 בנובמבר 2018 (IST)

הי תראי עכשיו אני עושה חלק מהתבניות שלמדתי.[עריכת קוד מקור]

קריצה חיבוק כל הכבוד! סליחה אם אני מגזימה .--אן שרלי - שיחה 16:13, 27 בנובמבר 2018 (IST)

איך כותבים דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום אן שרלי,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמשת:אן שרלי/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, אמא של גולן - שיחה 10:28, 27 בנובמבר 2018 (IST) אבל מותר לכתוב פרטים אישיים? (כמו שם,גיל וכדומה) --אן שרלי - שיחה 15:55, 27 בנובמבר 2018 (IST)

הי, השאלה כמה לחשוף. אני לא ממליצה לחשוף תאריך לידה, טלפון או כתובת. השם שלך כאן הוא "אן שירלי" את לא חייבת לתת את שמך האמיתי אם את לא רוצה. את יכולה לרשום גיל וכו'. תנסי ותראי. אם בא לך, את גם יכולה לשים תיבת משתמש. ראי ויקיפדיה:תיבת משתמש אמא של גולן - שיחה 16:07, 27 בנובמבר 2018 (IST)
תודה על העזרה.כמובן שלא אחשוף יותר מדי,אפילו שם משפחה אני לא בטוחה שכדאי לרשום.בשביל לדעת איפה-להכניס-מה אני מסתכלת בדפי משתמש של אחרים.כשאהיה מוכנה אבקש ממך עזרה,בגלל שאני עדיין לא יודעת איך עושים את הכותרות המשניות ואת תוכן העניינים.
ודרך אגב,קוראים לי אן שרלי ולא אן שירלי .--אן שרלי - שיחה 16:13, 27 בנובמבר 2018 (IST)
אן שרלי, אני מאד ממליץ לך שלא לחשוף כאן את שמך האמיתי וגם לא את שם בית הספר שאת לומדת בו. שלא תצטערי על כך בעתיד. בחרת שם משתמשת מאד יפה, הזדהי איתו בלבד. Liad Malone - שיחה 16:17, 27 בנובמבר 2018 (IST)

למה שאצטער? כבר כתבתי שאני לא רוצה לחשוף יותר מדי,ובטח שלא אחשוף את שם בית-הספר שאני לומדת בו. כמובן שאשתדל להקשיב לעצותייך,אבל אני רוצה לדעת מה הסיבה לכך שאתה ממליץ לי לא לחשוף את שמי.--אן שרלי - שיחה 16:22, 27 בנובמבר 2018 (IST)

הי, מבחינת זהירות ברשת ובאינטרנט וכיוון שהמידע חשוף וברגע שרשמת אותו הוא לא יכול להמחק ותמיד יהיה, אנחנו ממליצים לקטינים וצעירים לא לחשוף מידע אישי. תתיעצי עם ההורים מה לרשום. אמא של גולן - שיחה 16:26, 27 בנובמבר 2018 (IST)
הוא לא יכול להמחק בעריכות?!?!?! --אן שרלי - שיחה 16:31, 27 בנובמבר 2018 (IST)
הי אמא של גולן, את חושבת שיהיה אפשרי להכניס את גילי לתבניות המשתמש? --אן שרלי - שיחה 16:29, 27 בנובמבר 2018 (IST)
אן שרלי, גם אם תמחקי אותו בעריכה כאן, הוא עלול להישאר חשוף לחיפוש בגוגל. Liad Malone - שיחה 16:42, 27 בנובמבר 2018 (IST)
למה אתה מתכוון?--אן שרלי - שיחה 17:29, 28 בנובמבר 2018 (IST)
אמא של גולן,לא הבנתי עדיין אם להכניס את הגיל שלי לתבניות משתמש זה מתאים.--אן שרלי - שיחה 17:29, 28 בנובמבר 2018 (IST)
איך אני אמורה להכניס את תבניות המשתמש לדף,כשאני עורכת? בעזרת הסוגריים המסולסלות?--אן שרלי - שיחה 18:12, 28 בנובמבר 2018 (IST)
ועוד משהו. אני יכולה לערוך שוב ושוב את הדף שלי?
אן שרלי, אני מתכוון שגוגל "זוכר" גם דברים שכבר אינם מוצגים באתרים עצמם. יש לו ארכיון. הגיל שלך למשל, לא חושף את זהותך הפרטית, ולכן זה בסדר לציין אותו. אכן, את יכולה לערוך שוב ושוב את הדף שלך, אם כי, זכרי שזה לא דף פרטי שלך, אלא דף של ויקיפדיה. הוא עומד לרשותך, אבל מיועד לטובת פעילותך בויקיפדיה ולא כתחליף לדף פייסבוק או אינסטגרם. Liad Malone - שיחה 18:58, 28 בנובמבר 2018 (IST)
הי אן שרלי, אכן, כדי להכניס תיבות משתמש משתמשים בסוגרים המסולסלות. לדוגמא {{משתמש מעריץ הארי פוטר}}
יתן לך
משתמש זה מעריץ את הארי פוטר, קורא את ספריו וראה את כל סרטיו
איך ידעת שקראתי את כל הספרים של הארי פוטר??????????? --אן שרלי - שיחה 20:18, 29 בנובמבר 2018 (IST) ואיך עשית שהתיבה תוצג בלשון נקבה?

יש אפשרות לכתוב בתור התחלה רק תבניות משתמש ואז להמשיך?--אן שרלי - שיחה 20:20, 29 בנובמבר 2018 (IST)

הי [עריכת קוד מקור]

אני לא מצליחה להוסיף תבנית בלי למחוק את התבנית שלפניה!מה לעשות?--אן שרלי - שיחה 14:01, 30 בנובמבר 2018 (IST)

הי, קודם כל לא לערוך בדף של התבניות אלא בדף המשתמש האישי שלך. הדף של התבניות נועד לכולם בתור דוגמא, ולא להרוס אותו. לכן מחקתי את התבניות שניסית ליצור - את עדיין לא בקיאה מספיק כדי ליצור תבנית, אפשר לשחק בדף המשתמש.בנתיים אני רואה שיש כמה תבניות בדף המשתמש שלך. איפה נתקעת? אמא של גולן - שיחה 10:30, 1 בדצמבר 2018 (IST)

לא הצלחתי לעשות תיבות בלשון נקבה וגם לא הצלחתי ליצור תיבה בלי למחוק את התיבה הקודמת. וחשבתי שאת עשית לי את התבניות!אן שרלי - שיחה 19:42, 1 בדצמבר 2018 (IST) והייתי שמחה שתבקרי עכשיו בדף המשתמש שלי,ותגידי לי אם מה שכתבתי בינתיים מספיק טוב או שלא. אן שרלי - שיחה 20:04, 1 בדצמבר 2018 (IST) עכשיו הצלחתי להוסיף תבנית,אבל היא הפכה לשתי תבניות וכל שאר התבניות זזו לצד השני.זה ממש מתיש!--אן שרלי - שיחה 20:10, 1 בדצמבר 2018 (IST)

אז תגידי תודה לעוד כמה שעזרו לך בדף המשתמש. נראה אחלה. . עשיתי תיקונים קטנים. אמא של גולן - שיחה 21:37, 1 בדצמבר 2018 (IST)
נורא משעמם לי בגלל שאין שום רעיון לערך שאהבתי או שידעתי עליו משהו. אן שרלי - שיחה 09:01, 4 בדצמבר 2018 (IST)

איך את מארכבת? --אן שרלי - שיחה 09:28, 4 בדצמבר 2018 (IST)

פרס איג נובל[עריכת קוד מקור]

הי אן שירלי, האם שמעת על פרס איג נובל? האם את רוצה לעדכן את רשימת מקבלי פרס איג נובל עם הזוכים בשנת 2018? הנה משהו שיגרום לך לחייך, ומקורות על הזוכים בעברית

חג שמח אמא של גולן - שיחה 10:08, 4 בדצמבר 2018 (IST)

ממש תודה.סוף-סוף משהו מעניין..אבל את בטוחה שזה אותו פרס? בסרטון הזכייה שלהם שמעו שרק 8 אנשים,מיזמים ומחקרים זכו בו!--אן שרלי - שיחה 09:05, 6 בדצמבר 2018 (IST)

הי אמא של גולן.קרה לי דבר נורא מוזר:אתמול בבוקר קיבלתי הודעה (באן שרלי) שנחסמתי כי "לא באתי לתרום".כשניסיתי להיכנס שוב (בערב),הצלחתי,ואפילו לא קיבלתי הודעה על כך שגילו שזו טעות או משהו כזה.החסימה שלי היתה אמורה להימשך חודשיים!--אן שרלי - שיחה 08:57, 6 בדצמבר 2018 (IST)
הי אן שירלי, שמעתי את כל טקס הפרס, זה פרס שמחלקים אותו מ-1991 (והערך צריך עדכון כולל של רשימת הזוכים). לגבי החסימה, את לא היית חסומה. ייתכן שהיתה חסימה למשתמשים לא רשומים עקב רצף של השחתות. אמא של גולן - שיחה 10:54, 6 בדצמבר 2018 (IST)

אחרי פסיק יש רווח[עריכת קוד מקור]

שלום אן שרלי, שמתי לב שאת לא משאירה רווח אחרי פסיק. אז זיכרי: אחרי פסיק תמיד משאירים רווח של תו אחד, בינו לבין המילה הבאה. Liad Malone - שיחה 10:29, 6 בדצמבר 2018 (IST) גם אמא שלי מעירה לי על זה כל הזמן. אני אשתדל לזכור אבל אני לא מבטיחה שאצליח.--אן שרלי - שיחה 15:17, 6 בדצמבר 2018 (IST)

אמא של גולן, שם המשתמשת שלי הוא אן שרלי ולא אן שירלי. זאת הפעם השנייה שאני מעירה לך את זה קריצה --אן שרלי - שיחה 15:17, 6 בדצמבר 2018 (IST)

צודקת, סליחה... פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 17:01, 6 בדצמבר 2018 (IST)
אן שרלי, אם תגלי לנו מה מקור השם הזה, זה יעזור לנו לזכור אותו. Liad Malone - שיחה 17:06, 6 בדצמבר 2018 (IST)
ליעד המקור הוא כמובן אן שרלי, אליו תגיע גם אם תרשום אן שירלי אמא של גולן - שיחה 17:41, 6 בדצמבר 2018 (IST)
סליחה על הבורות האיומה, אבל זה ספר של בנות... Liad Malone - שיחה 18:53, 6 בדצמבר 2018 (IST)

לא נורא --אן שרלי - שיחה 13:22, 7 בדצמבר 2018 (IST)

מה זאת אומרת "המקור של השם?" --אן שרלי - שיחה 13:23, 7 בדצמבר 2018 (IST)
אמא של גולן,למה דף המשתמשת שלך מוגן? השחיתו אותו פעם?--אן שרלי - שיחה 13:25, 7 בדצמבר 2018 (IST)
הי אן שרלי, אכן, מישהו הציק לי בדף לפני שבוע, אז הגנו עליו לקצת זמן. האם ההגנה מפריעה לך לכתוב? אמא של גולן - שיחה 12:23, 8 בדצמבר 2018 (IST)

לא,לא, ברור שלא, סתם הסתקרנתי. --אן שרלי - שיחה 14:27, 9 בדצמבר 2018 (IST)

כוס שוקו חם בשבילך![עריכת קוד מקור]

זה בשבילך , א"ש! (אם הבנת את כוונתי.) ילדת הפירות - שיחה 19:18, 7 בדצמבר 2018 (IST)

הי, בתור חובבת הארי פוטר, האם קראת את הספר הזה? האם אפשר להוסיף לו קצת נפח, כלומר לספר קצת על מה הסיפורים מספרים? (אם תוסיפי בעברית, אני אעדכן את הערך באנגלית קריצה ) אמא של גולן - שיחה 17:16, 9 בדצמבר 2018 (IST)

למרבה הצער לא קראתי את הספר, אבל למרבה השמחה יש סיכוי טוב שיש אותו בספרייה, בגלל שיש בה את סדרת ספרי הארי פוטר וגם את ספרי הלימוד ועוד. אם אני אמצא את הספר שם אני אקרא אותו ואז אולי אוסיף לערך.--אן שרלי - שיחה 17:29, 9 בדצמבר 2018 (IST)

שמת לב איך שדרגתי את דף המשתמשת שלי? --אן שרלי - שיחה 18:00, 9 בדצמבר 2018 (IST)

כמובן! כל הכבוד!!! ועכשיו נלמד אותך גם על "הזחה". שימי לב:

בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. אמא של גולן - שיחה 18:07, 9 בדצמבר 2018 (IST)

זה מסובך מדי בשבילי. תפרטי קצת יותר.--אן שרלי - שיחה 18:21, 9 בדצמבר 2018 (IST)

אני סוטה שנייה מהשיחה ומספרת לך על משהו אחר. את יודעת שאני וילדת הפירות כמעט התפוצצנו מרוב דברים משותפים? 1. שתינו קטינות (היא בת עשר ואני בת כמעט תשע) 2. שתינו מתעניינות בספרות והיסטוריה. 3. שתינו אוהבות את אן שרלי 4. שתינו מחוננות

שלום לך אן שרלי. אפילו לא הצלחתי לקרוא את הספר הזה, ואת כבר אוהבת אותו?! הזחה פירושה שכשאת באה לענות בדף השיחה את שמה לפני המשפט נקודותיים, וכך זה יותר מסודר. לא רואים את זה בדף אחר כך. ראי בתקציר העריכה. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 17:06, 10 בדצמבר 2018 (IST)
וכמובן, כל תשובה נוספת מצריכה נקודותיים נוספות, למשל עכשיו שמתי ארבע נקודותיים. סבבה? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 17:07, 10 בדצמבר 2018 (IST)
ואת יכולה לקרוא על זה כאן - ויקיפדיה:הזחה. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:17, 10 בדצמבר 2018 (IST)
נדנד לדעתי הסדרה של אן מהחוויה הירוקה היא סדרה מאוד יפה. תמיד מומלץ להרחיב אופקים קריצה. ובכל מקרה, ויקיפדיה יכולה להכיל את הדיעות של כולם. ואן שרלי, את יודעת שיש שחקנית שכל כך אהבה את הסדרה שהיא שינתה את שמה רשמית ל"אן שרלי", ואחר כך שיחקה את אן שרלי במיני סדרה על הסדרה הזאת? אמא של גולן - שיחה 21:21, 10 בדצמבר 2018 (IST)
אש"ג, אני גם משער שזאת סדרה יפה, אבל קצת שעמם אותי. אין לי בעיה עם אופקים, כמובן, ואני מאד אוהב ספרים, ואפילו כבדים קצת, רק לא נופים ארוכים מדי... נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 00:06, 11 בדצמבר 2018 (IST)

האמת שבחרתי בשם המשתמשת שלי בגלל שלא היה לי שום רעיון לשם אחר, (אני אוהבת את הספר מאוד, אבל חשבתי שזה פחות מתאים), אבל אמא שלי אמרה שזה שם מאוד מתאים לכתיבה.--אן שרלי - שיחה 14:54, 11 בדצמבר 2018 (IST)

אן שרלי, הזחה! נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 15:01, 11 בדצמבר 2018 (IST)

אבל לא הבנתי איך עושים את זה! בוכה--אן שרלי - שיחה 15:48, 11 בדצמבר 2018 (IST)

כדי לכתוב תגובה את נכנסת ל"עריכת קוד מקור", נכון? ואז, כשאת רוצה לכתוב את התגובה שלך, אז לפני התגובה את שמה נקודותיים. כאלה - :, ואז כותבת את התגובה. נסי עכשיו ותראי מה זה עושה. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 16:09, 11 בדצמבר 2018 (IST)

אתם יכולים לתקן את תיבות המשתמשת שאני עושה? אשמח לעזרה.--אן שרלי - שיחה 16:13, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מעולה!!! כל הכבוד! עכשיו כשאני כותב אחרייך אני כותב שתי נקודותיים, ואם תכתבי עוד תצטרכי לכתוב שלש נקודותיים, וכך הלאה והלאה. סבבה? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 16:15, 11 בדצמבר 2018 (IST)
לא הבנתי למה צריך לעשות את זה --אן שרלי - שיחה 16:18, 11 בדצמבר 2018 (IST)
כדי שיהיה נוח לקרוא את דף השיחה ברצף, זה מאד עוזר. ואני לא יודע לסדר תיבות משתמש, חכי לאמא של גולן שתסדר לך. אגב, אם קראת עוד ספרים של לוסי מוד מונטגומרי, תוכלי לכתוב ערכים על ספרים שלה שאין עליהם ערכים, ראי בערך עליה. אבל אני ממליץ לך קודם לתקן בערכים קיימים עד שיהיה לך ניסיון. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 16:20, 11 בדצמבר 2018 (IST)


הי אן שרלי, סידרתי לך את תיבות המשתמש. האם זה מה שרצית? אמא של גולן - שיחה 17:34, 11 בדצמבר 2018 (IST)

כן,חוץ מזה שבתוך התמונה של הכלנית אמור להיות כתוב משהו על משתמש חובב טיולים. --אן שרלי - שיחה 17:52, 11 בדצמבר 2018 (IST)

אפשר שתתקני כל תבנית שאני עושה?[עריכת קוד מקור]

או שתלמדי אותי לעשות טוב?--אן שרלי - שיחה 17:55, 11 בדצמבר 2018 (IST)

בכוונה מחקת את הכל?? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:02, 11 בדצמבר 2018 (IST)

מחקתי את כל מה?????????????????????????????????????????? --אן שרלי - שיחה 18:34, 11 בדצמבר 2018 (IST)

כל התבניות סליחה נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:35, 11 בדצמבר 2018 (IST)
אילו תבניות? אתה מתכוון לתבניות שבדף המשתמשת שלי? --אן שרלי - שיחה 18:37, 11 בדצמבר 2018 (IST)
כן. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:38, 11 בדצמבר 2018 (IST)
בוכה בוכה בוכה בוכה --אן שרלי - שיחה 18:42, 11 בדצמבר 2018 (IST)
להחזיר אותן? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:43, 11 בדצמבר 2018 (IST)
כן! אתה יודע איך לעשות את זה? --אן שרלי - שיחה 18:45, 11 בדצמבר 2018 (IST)
החזרתי. שימי לב שלמעלה בראש הדף יש "גרסאות קודמות", ושם את תמיד יכולה לבטל גרסאות ולהחזיר. כאן זה היה מסובך כי בינתיים עשית עריכות בדף, אז פשוט העתקתי מהגרסה שלפני העריכות והדבקתי בדף. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:48, 11 בדצמבר 2018 (IST)
תודה רבה! תודה רבה! תודה רבה! תודה רבה! --אן שרלי - שיחה 18:52, 11 בדצמבר 2018 (IST)
תירגעי! כולה לחצתי על כפתור! עכשיו אולי תנסי לערוך בויקיפדיה? אם יהיו לך 100 עריכות אז עוד שלשה חדשים (עובר מהר!) תהיה לך זכות הצבעה בהצבעות ויקיפדיות. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:54, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מאה עריכות במרחב הערכים?--אן שרלי - שיחה 20:12, 11 בדצמבר 2018 (IST)
כן. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 18:54, 15 בדצמבר 2018 (IST)

תבנית טיולים[עריכת קוד מקור]

א"ש, שיניתי לך את תבנית הטיולים כך שיהיה כתוב. זה בסדר? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:47, 11 בדצמבר 2018 (IST)

אם את לא מרוצה, פשוט תבטלי את העריכה האחרונה שלי ב"גרסאות אחרונות", כי כנראה כבר לא אהיה כאן לפחות עד סוף השבוע. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה

19:49, 11 בדצמבר 2018 (IST) אמא של גולן, אני שמה עכשיו הרבה תיבות משתמשת אז בבקשה תשתדלי לתקן אותן מהר.--אן שרלי - שיחה 19:44, 12 בדצמבר 2018 (IST)

הי אן שרלי, מה בדיוק את רוצה שיהיה בדף? אמא של גולן - שיחה 10:34, 13 בדצמבר 2018 (IST)
אני רוצה שיהיה בו את כל מה שכתבתי וגם את התיבות אבל אני רוצה שהן יהיו מסודרות (כל אחת מתחת לשנייה). --אן שרלי - שיחה 15:21, 13 בדצמבר 2018 (IST)
ככה? אמא של גולן - שיחה 15:28, 13 בדצמבר 2018 (IST)
בדיוק --אן שרלי - שיחה 15:32, 13 בדצמבר 2018 (IS

בוכה התיבות נעלמו! --אן שרלי - שיחה 15:45, 13 בדצמבר 2018 (IST)

הי אן שרלי, אני ממליצה על "תצוגה מוקדמת" לפני שאת מאשרת את העריכה, כדי שתראי אם העריכה שאת עושה מוחקת בטעות את התיבות... אמא של גולן - שיחה 17:19, 13 בדצמבר 2018 (IST)
טוב, סורי על הפשלות... בדף השיחה של ילדת הפירות כתבתי לך שיש תיבות מסוימות שאני לא מוצאת ב"קטגוריה:תיבות משתמש". אשמח שתעזרי לי. ועוד משהו: אני מעדיפה פשוט ללמוד איך מסדרים נורמלי את התיבות מאשר להעמיס עלייך את זה (אבל רק אם זה לא מסובך מדי...) --אן שרלי - שיחה 17:27, 13 בדצמבר 2018 (IST)
עכשיו כבר לא צריך, הבנתי איך עושים את זה! --אן שרלי - שיחה 19:27, 13 בדצמבר 2018 (IST)

אפשר לבקש עזרה?[עריכת קוד מקור]

בעשרה בטבת היומולדת שלי ואני לא מצליחה להוסיף ללוח השנה למרות שקראתי את ההסברים. את יכולה להוסיף בעצמך? --אן שרלי - שיחה 16:49, 16 בדצמבר 2018 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 12:32, 18 בדצמבר 2018 (IST)
תודה . בגלל שבצום עשרה בטבת היומולדת שלי אני צמה כל שנה מכיתה אלף. (גם השנה). . --אן שרלי - שיחה 14:15, 18 בדצמבר 2018 (IST)
כיף לך... אני נולדתי בתשעה באב, ואף פעם לא רציתי לצום בגלל זה... קריצה נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 17:32, 18 בדצמבר 2018 (IST)

מזל טוב!![עריכת קוד מקור]

מזל טוב!!! פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 22:22, 18 בדצמבר 2018 (IST) תודה . אם את חושבת שאני מגזימה עם תיבות המשתמשת שלי אל תהססי לומר לי את זה. --אן שרלי - שיחה 15:04, 19 בדצמבר 2018 (IST)

הזחה.... --אן שרלי - שיחה 15:07, 19 בדצמבר 2018 (IST)
אמא של גולן איך שולחים הודעה עם תמונה מוויקישיתוף? --אן שרלי - שיחה 15:32, 19 בדצמבר 2018 (IST)
הי אן שרלי, כדי לשתול קובץ את יכולה לרשום את שם הקובץ והגודל שלו הרצוי. תראי את עזרה:הוספת תמונה לערך עזרה:עיצוב תמונות, לדוגמא
תמונה של אן שרלי
אמא של גולן - שיחה 15:44, 19 בדצמבר 2018 (IST)
לא הצלחתי, יש שם מלא דברים מסובכים. למשל: לא ברור אילו דברים צריך לשתול ואילו לא. את יכולה לפרט יותר? --אן שרלי - שיחה 11:43, 21 בדצמבר 2018 (IST)

תבניות משתמש[עריכת קוד מקור]

אן, אם תשימי הרבה מדי תבניות, לאף אחד לא יהיה כח להתחיל לקרוא... כדאי לדעתי שתשימי רק תבניות שיעזרו להכיר אותך באמת וזהו. את לא חושבת? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:19, 21 בדצמבר 2018 (IST)

למה שלא יהיה כח לקרוא? אני דווקא אוהבת לקרוא תיבות של אחרים! אם אתה מתעקש אני אוריד כמה, אבל אני כמובן מעדיפה שלא... קריצה --אן שרלי - שיחה 14:21, 21 בדצמבר 2018 (IST)
אני מה אכפת לי? אבל לא כולם כמוך. וחוץ מזה שכבר אי אפשר לדעת מה נכון ומה לא, וזה סתם חבל. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:23, 21 בדצמבר 2018 (IST)
מה זאת אומרת? הכל נכון! יש דברים, כמו חוש הומור או חזרה על עצמך, שלא מתבטאים כל הזמן אבל עדיין נכונים. --אן שרלי - שיחה 14:28, 21 בדצמבר 2018 (IST)
הם נכונים אצל כולם, אז כבר לא צריך לכתוב... נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:32, 21 בדצמבר 2018 (IST)
מה הבדיחה הזאת? כעס --אן שרלי - שיחה 14:45, 21 בדצמבר 2018 (IST)
לא בדיחה! כולם לפעמים קשורים לתיבות הלה, אז מה העניין שכולם ישימו אותן? רק מי שיוצא דופן בעניין יש לו מה לשים, הבנת? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:46, 21 בדצמבר 2018 (IST)
הבנתי. --אן שרלי - שיחה 16:16, 8 בפברואר 2019 (IST)

מינרווה מקגונגל[עריכת קוד מקור]

אני עושה כל מיני עריכות בערכים של הארי פוטר;למה דווקא על העריכה של הדף "מינרווה מקגונגל" קיבלתי הודעה? היא לא נראתה מוצלחת יותר משאר העריכות שעשיתי! --אן שרלי - שיחה 14:25, 21 בדצמבר 2018 (IST)

זה אני הודיתי לך, וזה לא היה על משהו ספציפי אלא על עצם זה שהתחלת לערוך במרחב הערכים, סתם בחרתי עריכה. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:33, 21 בדצמבר 2018 (IST)
שמתי לב שזה אתה. אתה מפעיל מערכת? --אן שרלי - שיחה 14:43, 21 בדצמבר 2018 (IST)
לא, למה? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:43, 21 בדצמבר 2018 (IST)
כי זו היתה הודעה ולא התראה
זו הייתה הודאה. גם את יכולה להודות לכולם. הפסקת לחתום? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:34, 22 בדצמבר 2018 (IST)

חשבתי שרק הנהלת ויקיפדיה יכולה לשלוח את זה! והייתי שמחה מאד לחתום, אבל אני מהנייד של אמא ואין לי מושג איך חותמים מנייד

את לא יודעת לחתום עם ארבעה סימני טילדה - ~~‏~~) ? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:42, 22 בדצמבר 2018 (IST)
אני לא מוצאת!
הממ. לוידע. נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:49, 22 בדצמבר 2018 (IST)
איך שולחים הודעת תודה? --אן שרלי - שיחה 14:30, 24 בדצמבר 2018 (IST)
ליד כל עריכה בהיסטוריה יש אפשרות לבטל את העריכה או להודות לה. לא שלחת לי קודם תודה?? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:44, 24 בדצמבר 2018 (IST)

עוגייה בשבילך![עריכת קוד מקור]

אם כבר נפגשנו בכיכר העיר, על הדרך אביע לך את הערכתי! כל הכבוד! ישראל - שיחה 23:49, 25 בדצמבר 2018 (IST)
למה הערכה?--אן שרלי - שיחה 16:32, 8 בינואר 2019 (IST)

הארי פוטר - בקורת ספרותית[עריכת קוד מקור]

העריכה הזו בחלק "מוטיבים חוזרים" איננה מדויקת ותוקנה בהתאם. חה-חה-חה... (בקול מפחיד-משהו) נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 14:07, 27 בדצמבר 2018 (IST)

היא נכונה בהחלט אבל אם כך אתה חושב לא אעמוד מנגד. --אן שרלי - שיחה 14:43, 28 בדצמבר 2018 (IST)
בסוף שבע אין שיחת סיכום בין הארי לדמבלדור??? נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:26, 29 בדצמבר 2018 (IST)
אמרתי שלא? --אן שרלי - שיחה 19:28, 29 בדצמבר 2018 (IST)
כתבת שהשביעי יוצא מן הכלל בעניין זה... אבל מה זה משנה, העיקר שמגיע לך שְכּוֹיֵיח! על עריכותייך! נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:34, 29 בדצמבר 2018 (IST)
זה נכון, הרי פרופסור דמבלדור נפטר בספר השישי ולכן הוא אינו יכול לדבר עם הארי, אלא אם מחשיבים את החלום שהארי חלם או את השיחה שלו עם הדיוקן של פרופסור דמבלדור. בכל אופן, אני מודה לך שעכשיו אתה לא עושה את החיוך השטני ההוא, זה ממש מורט עצבים. --אן שרלי - שיחה 19:45, 29 בדצמבר 2018 (IST)
החלום קרה באמת, כמו שאמר דמבלדור ("ברור שזה קורה בתוך הראש שלך, אבל למה, הארי, זה אומר שזה לא אמיתי?!). סליחה על החיוך, זה החיוך הטבעי שלי...קריצה נדנד - די להטייה בויקיפדיה! - שיחה 19:49, 29 בדצמבר 2018 (IST)

פשי, איזו שליטה! פרופסור דמבלדור הוא קצת מטורלל, כפי שמציינים בספר. בכל אופן, אם אתה חושב שצריך למחוק את עריכותיי ויש לך הכח להגיש טיעונים, אני לא מונעת ממך לעשות זאת. --אן שרלי - שיחה 17:02, 1 בינואר 2019 (IST)

אני גם מסכימה שבספר השביעי יש שיחת סיכום עם דמבלדור, בין עם זה בתחנת הרכבת או מול הדיוקן. על כן, התיקון הינו נכון. אמא של גולן - שיחה 08:51, 2 בינואר 2019 (IST)
שניכם קראתם את הספר?????????? --אן שרלי - שיחה 19:56, 2 בינואר 2019 (IST)
נכנעת לטיעונים. --אן שרלי - שיחה 20:01, 2 בינואר 2019 (IST)
מספר רב של פעמים אמא של גולן - שיחה 21:01, 2 בינואר 2019 (IST)
שנים יעברו את שתדביקי את הפער בינינו... פעם ידעתי את זה בעל פה פחות או יותר. נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 16:21, 3 בינואר 2019 (IST)
אני דווקא לא כל כך בטוחה... אבל, רוב המבוגרים לא קוראים הארי פוטר (המבוגרים של היום) אלא אם הם נתקלים בו כבר בילדותם.
כבר הרבה זמן לא קראתי, לכן אני לא זוכר לגמרי בעל פה... נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 19:27, 3 בינואר 2019 (IST)
אז תתכונן לזה שאני אעשה לך יסורי מצפון על זה. . --אן שרלי - שיחה 16:18, 8 בפברואר 2019 (IST)
אני עדיין יודע יותר טוב ממך. נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 19:33, 3 בינואר 2019 (IST)
לא בטוחה אבל גם אם לא בוא נפסיק כאן את הדיון הזה.
יאללה, המשיכי בתרומותייך לויקי! נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 23:00, 5 בינואר 2019 (IST)
גיליתי מהמונה (וזה לא הפתיע אותי בכלל) שאני נמצאת בדף המשתמשת שלי יותר מכל דבר אחר בויקיפדיה!זה פשוט מביך! --אן שרלי - שיחה 16:27, 8 בינואר 2019 (IST)
תרומותייך בדף המשתמש שלך קריטיות לויקיפדיה. נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 15:57, 10 בינואר 2019 (IST)
אוף נו,אם אני מדברת ברצינות אני חושבת שגם אתה יכול לדבר ברצינות לרגע.

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

הי אן שרלי, לא רק שקראתי את הספר אני גם בדיוק קוראת את כל הסדרה שוב, ויש גם את הספרים באנגלית שלא תורגמו לעברית למיטב ידיעתי. בנוסף, זה לא נורא שהיית הרבה בדף המשתמש שלך, כיוון שלמדת להכיר את התחביר ואת אופי העבודה בויקי, ועכשיו את יכולה גם לנסות לערוך בטיוטה שלך או לעשות תיקונים שונים במרחב הערכים. לדעתי, למשל, אפשר להרחיב הרבה בערך על מינרווה מקגונגל עם כל ההיסטוריה של הילדות שלה ומה קרה לה לפני ואחרי סדרת הארי פוטר כפי שמתואר בספר סיפורים קצרים מהוגוורטס: גבורה, מצוקה, ותחביבים מסוכנים אמא של גולן - שיחה 17:28, 10 בינואר 2019 (IST)

אמא, אני משער שזה לא צריך להיות חלק מהדמות שלה, כי זה לא חלק מהספר. אפשר להזכיר את ההסטוריה על פי הספר ההוא. ואן, אני ממש מתנצל  ! לא חשבתי שזה באמת מפריע לך. בכל מקרה, בידייך האפשרות לשנות את המונה... נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 17:33, 10 בינואר 2019 (IST)

האמת? אתה צודק. אבל ההיתי כבר כל כך הרבה זמן בדף השיחה שלי,עד שיקחו לי שנים להשלים את הפער.

שטויות. אל תתעצלי, פשוט תתחילי! נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 17:57, 10 בינואר 2019 (IST)

איך נרשמים למפגש?

נדנד ההיסטוריה של מקגונגול קאנונית כי היא נכתבה במיוחד על ידי ג'יי קיי רולינג אמא של גולן - שיחה 16:10, 11 בינואר 2019 (IST)
מה זה "קאנונית"? וזה לא נראה לי, אבל גם לא אכפת לי. נדנד - '''די להטייה בויקיפדיה!''' - שיחה 20:14, 12 בינואר 2019 (IST)

חוגגים יומולדת לויקיפדיה?!?!?!?!?!?!?[עריכת קוד מקור]

תגיד לי, השתגעו לגמרי? לחגוג יומולדת לויקיפדיה?!?!?!?!?!?!?! --אן שרלי - שיחה 17:08, 1 בינואר 2019 (IST)

הי אן שרלי, למה לא? אנחנו מציינים את העובדה שויקיפדיה העולמית נוסדה כבר לפני 18 שנה. זו ההזדמנות שלנו לעשות מפגש חברים ולאכול עוגה (את יכולה לראות איך העוגות נראו במפגשים קודמים...) ויקיפדיה העברית "צעירה" יותר, ויום ההולדת שלה בקיץ, אותו אנחנו מציינים במפגש הקיץ. אמא של גולן - שיחה 08:50, 2 בינואר 2019 (IST)
אני מציע לך לבוא לאחד המפגשים האלה. בני נוער רבים מגיעים ויהיה לך כיף. מפגש קיץ הוא המתאים ביותר וכדאי להגיע בליווי מבוגר (הורים או אחים וכו). גילגמש שיחה 08:52, 2 בינואר 2019 (IST)
הייתי באה בשמחה, אלא שאני לא רוצה למצוא את עצמי בהרצאה משעממת עם 40 מבוגרים. --אן שרלי - שיחה 16:30, 8 בינואר 2019 (IST)
הי, קודם כל המפגש עכשיו הוא סרט, מרי פופינס חוזרת. ומפגש בקיץ יכול להיות פיקניק, שזה גם לא הרצאה משעשעת. אבל תלוי מה עושים בכל מפגש... אמא של גולן - שיחה 18:45, 8 בינואר 2019 (IST)
אז אני אבוא אם אמא שלי תסכים ואם זה מספיק קרוב.--אן שרלי - שיחה 20:23, 9 בינואר 2019 (IST)
דף המשתמשת שלי כבר ענק! והוא גדל בקצב קריטי! --אן שרלי - שיחה 08:47, 11 בינואר 2019 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
מוענק לך בזאת על מאמצייך ועל נכונותיך בשיפור ערכים ובלימוד דברים חדשים. אני מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך, רק למעלה! צביקהאֲנִי עוֹד כָּאן אָז בּוֹא אֱמֹר שָׁלוֹם13:33, 11 בינואר 2019 (IST)
תודה. --אן שרלי - שיחה 16:12, 11 בינואר 2019 (IST)

דף הבחירות שלי[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על העריכה! אבל למה את לא חותמת? מתביישת? נדנד 'עלה הזית' - שיחה 19:35, 9 בפברואר 2019 (IST)

כנראה שכחתי. למה שאתבייש? --אן שרלי - שיחה 15:57, 11 בפברואר 2019 (IST)
ולמה את לא מצביעה שם?? נדנד 'עלה הזית' - שיחה 21:28, 14 בפברואר 2019 (IST)
כי לא הצלחתי להבין איך, וכתבתי את זה שם. --אן שרלי - שיחה 13:42, 15 בפברואר 2019 (IST)
נכנסים לעריכת קוד מקור וממלאים את המשבצות. במתאים ביותר לטעמך את כותבת את שמך, בשני המתאים את כותבת '2', בשלישי '3' וכו'. נדנד 'עלה הזית' - שיחה 13:44, 15 בפברואר 2019 (IST)
אוקי, אני אנסה, ואם אעשה את זה באופן שגוי תתקנו אותי. --אן שרלי - שיחה 13:46, 15 בפברואר 2019 (IST)
סבבה. נדנד 'עלה הזית' - שיחה 13:47, 15 בפברואר 2019 (IST)
ניסיתי עכשיו, ולא הבנתי איך. אפשר פשוט לומר לך את דעתי ושתכניס אותה שם? --אן שרלי - שיחה 13:50, 15 בפברואר 2019 (IST)
אין בעיה אבל ננסה שוב כי אני חושב שאני יודע מה הטעות שלך ומה שלי. אני חשבתי שאת רוצה להצביע בסקר על ההתאמה לראשות הממשלה ולא בהימורים. בדף ההימורים כשאת נכנסת לקוד מקור את יורדת עד לאחרון שכתב (שזה דוב ט.), ובשורה אחריו את כותבת את שמך איפה שיש סימן שאלה, ומשם כותבת מספרים לכל מפלגה. מה שכתבתי קודם מתאים לסקר. אם תסתבכי, אכניס בשבילך בשמחה. נדנד 'עלה הזית' - שיחה 13:56, 15 בפברואר 2019 (IST)
תודה רבה! --אן שרלי - שיחה 14:00, 15 בפברואר 2019 (IST)
זה חייב להיות בקוד מקור? --אן שרלי - שיחה 14:02, 15 בפברואר 2019 (IST)
אין לי מושג, אני תמיד עובד עם קוד מקור, בעיקר בגלל הסינון. נדנד 'עלה הזית' - שיחה 14:02, 15 בפברואר 2019 (IST)
אוף נו, זה קשה מדי. עדיף פשוט לוותר על כל העסק. --אן שרלי - שיחה 14:21, 15 בפברואר 2019 (IST)
כרצונך. אם תכתבי שם מחוץ לטבלה את דעתך אני בלי נדר אכניס אותה. כנ"ל לגבי הסקר. שבת שלום! נדנד 'עלה הזית' - שיחה 14:27, 15 בפברואר 2019 (IST)

הורדת תיבות משתמש.[עריכת קוד מקור]

אז עכשיו את לא אדיבה ולא נגד אלימות? david7031שיחה • ה' באדר א' ה'תשע"ט • 15:22, 10 בפברואר 2019 (IST)

בהחלט נשארתי אדיבה ונגד אלימות. אבל פשוט חשבתי שכדאי להוריד כמה תיבות. פשוט בגלל ששיש לי כבר יותר מדי. --אן שרלי - שיחה 15:25, 10 בפברואר 2019 (IST)
אפילו לא התקרבת למה שהולך בדף שלי, אבל תהני קריצה david7031שיחה • ו' באדר א' ה'תשע"ט • 19:37, 10 בפברואר 2019 (IST)
אתה באמת הגזמת! --אן שרלי - שיחה 15:56, 11 בפברואר 2019 (IST)
נכון, וגם כתבתי את זה: "משתמש זה התחרע על תיבת המשתמש שלו והוא מודה שהגזים עם מספר התבניות בתיבת המשתמש". david7031שיחה • ו' באדר א' ה'תשע"ט • 17:33, 11 בפברואר 2019 (IST)

מה זה "התחרע"? --אן שרלי - שיחה 17:36, 11 בפברואר 2019 (IST)

לא יודע בדיוק. המשמעות של אם זה הוא לעשות בלי גבולות. כמו "התפרע". נניח שאני כותב ערך עם המון מילים, אז התחרעתי על הערך. ואם אני לוקח את כל עשרת הגלידות האחרונות במכולת, אז התחרעתי על הגלידות. david7031שיחה • ו' באדר א' ה'תשע"ט • 17:45, 11 בפברואר 2019 (IST)
נשמע הגיוני. --אן שרלי - שיחה 17:47, 11 בפברואר 2019 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
אני שולחת ויקי אהבה כדי שיהיה כאן קצת יותר נעים. חושבת שפעילותך חשובה, טובה ומשמעותית. מאחלת לנו עוד עורכים כמוך. דריה - שיחה 11:07, 12 במרץ 2019 (IST)

???[עריכת קוד מקור]

נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 11:49, 18 באפריל 2019 (IDT)

למה אתה...? אן שרלי - שיחה 11:52, 18 באפריל 2019 (IDT)
התכוונתי לשאול למה מחקת את הדף, האם...? נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:32, 18 באפריל 2019 (IDT)
מחקתי אותו כי... כי אין לי מה לשים בו. מה הטעם לכתוב דף משתמשת, אם הוא לא משמש לכלום? אן שרלי - שיחה 13:33, 18 באפריל 2019 (IDT)
?! הוא משמש אותנו להכיר אותך. נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:34, 18 באפריל 2019 (IDT)
זו בדיוק הבעיה, שהוא לא מועיל ככזה. אן שרלי - שיחה 13:36, 18 באפריל 2019 (IDT)
ומדוע? נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:36, 18 באפריל 2019 (IDT)
פףףףףף.... אני לא יודעת. פשוט אין לי מה לכתוב בו כדי שיכירו אותי, או אולי אני לא יודעת מה לכתוב בו בשביל זה. אן שרלי - שיחה 13:39, 18 באפריל 2019 (IDT)
פשוט תכניסי תיבות משתמש שבאמת קשורות אלייך. ומה שכתבת לבד. נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:40, 18 באפריל 2019 (IDT)
אני לא מכניסה תיבות משתמשת שלא קשורות אלי!!! עם תיבות המשתמשת דווקא אין לי בעיה. הבעיה היא הדברים שאני כותבת בעצמי, ואני הרי לא יכולה לכתוב דף רק עם תיבות משתמשת!!!!!!!!!! אן שרלי - שיחה 13:44, 18 באפריל 2019 (IDT)
לא מבין, מה היה רע במה שכתבת על עצמך? נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:45, 18 באפריל 2019 (IDT)
לא היה רע, אבל אני פרפקציוניסטית... אן שרלי - שיחה 13:48, 18 באפריל 2019 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: הו, תכתבי את זה! נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:51, 18 באפריל 2019 (IDT)
כתבתי זאת בתיבות משתמשת טרם מחיקתי. אן שרלי - שיחה 14:26, 18 באפריל 2019 (IDT)
אבל עזוב את זה, נדנד, איני רוצה לבזבז מזמנך. אן שרלי - שיחה 13:48, 18 באפריל 2019 (IDT)
חס וחלילה, אבל רק רציתי לוודא שאת לא החלטת לפרוש. פסח כשר ושמח! נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:51, 18 באפריל 2019 (IDT)
היו זמנים שחשבתי לפרוש, לא מזמן, האמת, אבל עכשיו אני מבינה שבמקום לפרוש בגלל שאני כל כך לא מועילה פה (זו הייתה הסיבה) - אני יכולה פשוט להתחיל להועיל! ואז ראיתי שזה לא כל כך קל, בגלל שהספר "פוליאנה", עליו התכוונתי לכתוב דף ציטוטים, הלך לאיבוד בוכה. אן שרלי - שיחה 13:55, 18 באפריל 2019 (IDT)
שלום אן שרלי, צר לי שהספר אבד. כאן נמצאים ציטוטים באנגלית וכאן הספר כולו באנגלית. דוריאןDGW – Talk 12:08, 10 במאי 2019 (IDT)
תודה רבה! אמנם מצאתי בינתיים את הספר, וגם דף הציטוטים שלי עלה כבר לאוויר, אבל אני מודה לך מאוד על הנכונות לעזור. ודרך אגב, מסקרן אותי איך מכל הדפים מצאת את דף השיחה שלי שיש בו שאלה. אן שרלי - שיחה 16:02, 13 במאי 2019 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

את יכולה להועיל מאד בדברים שאת מתעניינת בהם. אם תעברי ערכים על נושאים שאת מכירה תראי שיש המון מה לשפר. תעברי על הערך של פוליאנה ואני בטוח שיהיה לך הרבה מה לערוך. בהצלחה! נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 13:57, 18 באפריל 2019 (IDT)

כעקרון הצדק אתך, אך הבעיה בוויקיפדיה היא - שכל הערכים מושלמים, מלאים ומדויקים. היוצאים-מן-הכלל היחידים הם הקצרמרים, ורובם המוחלט של הקצרמרים, (או אפילו כולם) אינם כלולים בתחומי העניין שלי. שוב אני חוזרת ואומרת, נדנד, שתודה רבה לך על ההתעניינות ועל הנכונות לעזור, אך איני רוצה לבזבז את זמנך לשווא. אן שרלי - שיחה 14:25, 18 באפריל 2019 (IDT)
יש הרבה מאד מה לשפר גם בערכים רגילים. טעויות, ניסוחים, הגהות. ושוב, פסח כשר ושמח ובהצלחה! נדנד 'עלה הזית' שיחה•י"ג בניסן ה'תשע"ט 14:27, 18 באפריל 2019 (IDT)
פסח כשר ושמח גם לך. אן שרלי - שיחה 14:48, 18 באפריל 2019 (IDT)
הי אן, יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות מבחינת גמדות, אימוץ ערכים, תיקונים, מציאת הערות שוליים, כותרות לתמונות ועוד. אבל גם בערכים יש עוד דברים שאין עליהם ערך: דוגמא: בדיוק אני וגולן קראנו את המסמכים הסודיים של גברת פרנקוויילר שזכה במדליית ניוברי (ב-1968!) וראינו שאין ערך על הספר או על הסופרת איליין לובל קוניגסברג (E. L. Konigsburg)‏. אם לא קראת, מומלץ. בכלל, במדליית ניוברי יש הרבה ספרים מעניינים וסופרים וסופרות שחסר עליהן ערך... חג שמח! פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 15:52, 18 באפריל 2019 (IDT)
רעיון טוב. גולן הוא ה... בן שלך? אן שרלי - שיחה 13:38, 19 באפריל 2019 (IDT)

היי! לא הייתי כאן הרבה זמן.. אוכל להגיד שכן, גולן הוא הבן של המשתמשת, ויצא שאני מכירה אותו.. לא? חח:) דרך אגב, הוא גם עורך כאן בוויקיפדיה.ילדת הפירות - שיחה 11:41, 23 באפריל 2019 (IDT)

איזה קטע! אן שרלי - שיחה 18:24, 25 באפריל 2019 (IDT)

תחשבי איזה מצחיק זה היה שגיליתי את זה.. ילדת הפירות - שיחה 21:36, 28 באפריל 2019 (IDT)

אני מתארת לעצמי... אן שרלי - שיחה 17:32, 1 במאי 2019 (IDT)