משתמשת:Setareh1990/ארכיון אחרון לפני חסימה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


כללי תעתיק מפרסית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישר כוח על העבודה היפה. אמנם אני איני מבין בנושאי התעתיק הפרסי, אבל התוספת עצמה והזמן והמחשבה שהשקעת בה חשובים, ויסייעו לנו רבות ליצור סטנדרטיזציה שהייתה בהחלט חסרה (בתחומים שאני אוהב להתעסק איתם כל נושא האימפריה הפרסית בעת העתיקה מאד לא מאורגן). תודה רבה גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:44, 25 ביוני 2015 (IDT)

אנטי-יהדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום Setareh1990,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אנטי-יהדות" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:06, 26 ביוני 2015 (IDT)

ויתרתי.--סתארה - שיחה 09:33, 28 ביוני 2015 (IDT)

אמנות פרסית ואדריכלות איראנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, קראתי לאחרונה את הערכים היפים שכתבת על איראן, ישר כוח. אשמח אם תשתתפי במיזם ויקיפדיה:המקבץ השבועי/אדריכלות במזרח התיכון, יש שם מספר ערכים שאולי יעניינו אותך.
כמו כן, אשמח אם תוכלי לכתוב/להרחיב בעתיד את הערכים אמנות פרסית (אנ') ואדריכלות איראנית. שני ערכים מאד חשובים ומרכזיים בתרבות הפרסית, שאני חושב שהרבה אנשים יתעניינו בהם.
תודה מראש וערב טוב, Eskimoco - שיחה 23:20, 28 ביוני 2015 (IDT)

הוספתי לרשימת ה- To do . --סתארה - שיחה 20:31, 29 ביוני 2015 (IDT)

קרדיט בעת העתקה בין ערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, כאשר את מעתיקה טקסט מערך אחד לערך אחר, כפי שעשית בערך המגזר השלישי, חשוב שתצייני בתקציר העריכה את מקור הטקסט, כדי לתת קרדיט לכותביו. בדיעבד ציינתי זאת בדף השיחה. דוד שי - שיחה 20:28, 1 ביולי 2015 (IDT)

לצערי לא ידעתי את זה לפני כן, זו הייתה הפעם הראשונה/שניה (במקביל) שעשיתי איחוד ערכים. אזכור את זה להבא, תודה! --סתארה - שיחה 20:32, 1 ביולי 2015 (IDT)

העברת ערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמתי לב שאת מרבה להעביר דפים, לעיתים ללא דיון כלל ולעתים לאחר דיון קצר מבלי לשמוע מספיק דעות או מבלי להתחשב בהם. שתי דוגמאות הם קבוצת הדפים שקשורה לשם כורדיסטאן והערך אנטי איראניות. דברים כאלו שנעשים בלי מחשבה ותכנון תחילה יוצרים בלגן ואי סדר שלא קל להתמודד איתם. אני מבקש ממך להקפיד לא להעביר שום ערך לשם חדש ללא שהנחת תבנית, קיבלת תגובות וחיכית לפחות שבוע. אם השינוי עוסק ביותר מדף אחד, אבקשך להתייעץ במשתמשים מנוסים שיאשרו ושייעצו כיצד להימנע מטעויות. תודה, בריאן - שיחה 14:55, 7 ביולי 2015 (IDT)

מילהאוזן[עריכת קוד מקור | עריכה]

יותר לי לשאול על סמך מה הוספת מראש את ההוספה? בגלל שם הספר הדומה? ביקורת - שיחה 10:36, 13 ביולי 2015 (IDT)

בהסתמך על הערה בערך באנגלית.--סתארה - שיחה 10:37, 13 ביולי 2015 (IDT)
מה שנאמר בערך באנגלית, הוא שיש להבחין בין שני הספרים, לא שהוא מבוסס על ספר זה. אנא בטלי את שאר ההוספה לערך, אם היא מבוססת על אותו "מקור". והשתדלי לא להוסיף לערכים מידע המבוסס על קריאה חלקית במקורות לא-משהו. ביקורת - שיחה 10:44, 13 ביולי 2015 (IDT)
היה הדבר היחיד שהוספתי.--סתארה - שיחה 10:49, 13 ביולי 2015 (IDT)

דברו אמת[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר נקודות אינן ברורות דַיָן, התוכלי להבהירן? הצבתי תבניות להבהרה ומקורות. תודה מראש על הטיפול בהן. ביקורת - שיחה 11:52, 13 ביולי 2015 (IDT)

עדכנתי, מקווה שהבנתי אותך נכון.--סתארה - שיחה 19:23, 13 ביולי 2015 (IDT)
מה זה אמור להיות הציטוט הארוך מגן השכלים? כותבי המסמך הם אלו שהביאו אותו כסימוכין, או את? ביקורת - שיחה 19:26, 13 ביולי 2015 (IDT)
כותבי המאמר.--סתארה - שיחה 19:27, 13 ביולי 2015 (IDT)
אוקיי, אני מאד לא משוכנע שיש חשיבות אנציקלופדית למניפסט שנכתב בידי אנשים מהדרג של הרב יחיאל אקשטיין. אבדוק זאת. ביקורת - שיחה 19:39, 13 ביולי 2015 (IDT)
לא שאני מכירה את פועלו, אבל הוא רק אחד מהחותמים. בכל מקרה בדקתי והסיפור סביב המאמר הזה נראה כדי גדול...--סתארה - שיחה 19:52, 13 ביולי 2015 (IDT)

פלורליזם דתי ביהדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראי נא הערותיי בדף שיחת הערך פלורליזם דתי ביהדות. בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 09:33, 19 ביולי 2015 (IDT)

קריפטו יהודים - הצעה לכתיבת ערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם הערך אנוסים אינו מכסה את הנושא הזה?

המונח "קריפטו יהודים" - יהודים בסתר - מופיע שם כבר בפיסקה הפותחת כשם נרדף לאנוסים.

79.182.143.117 00:14, 21 ביולי 2015 (IDT)

מכסה, אולי רק באמת אוודא שכל מה שהערך קריפטו מכיל נמצא באנוסים.--סתארה - שיחה 11:12, 21 ביולי 2015 (IDT)

תעתיק פרסי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוקר טוב,

כיצד היית מתעתקת את המילה "hazahrapatish"? ראי פה: en:Chiliarch ופה: [1]. כמו כן, מה התרגום המילולי של מילה זו? בנוסף, מה התעתיק כאן: کوه بمو. אני מחפש נוף יפה של הרי זגרוס. זה לערך כיבוש האימפריה הפרסית על ידי אלכסנדר הגדול. אני צריך גם נוף יפה ואופייני של הירקניה. מהערך האנגלי עולה שזה מחולק כיום בין שלוש פרובינציות: en:Gilan Province, ‏en:Mazandaran Province ו-en:Golestan Province מתוכן לפי המפה שלי נראה לי ששתי הראשונות רלוונטיות. אשמח אם תהיה לך עצה לשילוב של משהו שמאפיין את הנוף באזור זה בערך. ראי בבקשה גם את התעתיקים בפרק "הפלישה לפנים האימפריה הפרסית ומותו של דריווש". תעתקתי מאנגלית. גילגמש שיחה 07:43, 24 ביולי 2015 (IDT)

היי, צהריים טובים , סליחה שלא יצא לי לענות עד עכשיו, לא יצא לי להתחבר לויקיפדיה.
hazahrapatish: זה מפרסית עתיקה ולכן אני לא מכירה אבל זה נשמע קצת דומה ל"הכנת/סידור/ארגון הרגליים/בסיס", שמסתדר עם מה שנאמר במאמר מאנציקלופדיה איראניקה בו רשום שהפירוש המילולי הוא: "סדרן או שדרן". תעתיק: "هازاراپاتی". למרות שאני לא כ"כ בטוחה שזה התעתיק הנכון כי לא מצאתי את המונח בפרסית בחיפוש בגוגל, בכל מקרה השתמשתי בכללי התעתיק מאנגלית לפרסית.
" کوه بمو" ; תרגום/תעתיק: הר במו.
אעבור מאוחר יותר על התעתיק.--סתארה - שיחה 16:11, 28 ביולי 2015 (IDT)
זה נוף אופייני לאזור? אני צריך גם נוף להירקניה (ציינתי היכן נמצאת הירקניה כיום). ראי בבקשה בערך על כיבוש האימפריה הפרסית - בפרק שאין בו תמונה אפשר לשים תמונה אם זה נכנס. צריך להיות משהו עם הרים. אני לא לגמרי סגור על התיאור הגאוגרפי של האזור אז אני לא רוצה לבחור בעצמי. הערך הגיע למצבו הסופי פחות או יותר ועובר הגהות אחרונות. אני עוסק בהכחלת קישורים חשובים ואחר כך אציג אותו לדיון המתנה.
לגבי תעתיק - ביקשתי תעתיק לעברית ולא לפרסית. מדובר בתואר שלטוני כלשהו שהיוונים העתיקו מהפרסים. אצל היוונים זה "כיליארך" - שר אלף ואכן על כיליארכיה (יחידה בת 1000 לוחמים) מפקד כיליארך, אבל הם השתמשו בתואר הזה בהשאלה לתיאור אדם בעל משרה שלטונית בכירה. ראיתי שמדי פעם מתרגמים את זה ל"וזיר" (אנכרוניזם מובהק). אצלנו נשתמש ב"כיליארך" (לאחר התייעצות לגבי התעתיק מיוונית, נראה שאין ברירה אלא לבחור בתעתיק המשובש הזה ולא בתעתיק הנכון "כיליארכוס"). אני צריך לתאר למעשה את התהליך שבו עבר התואר והדרגה הפרסיים לשפה היוונית, תורגם בה, והופץ. נראה שהראשון שעשה שימוש בדרגה זו הוא אלכס שמינה לדרגה זו את המאהב שלו, הפייסטיון ואחריו התואר היה בשימוש של הדיאדוכים וכו'. אני צריך אותו להכחלת הערך "פרדיקס" שבכוונתי להגיש לדיון המלצה. גילגמש שיחה 16:18, 28 ביולי 2015 (IDT)
הירקניה זה האזור השני שקראתי לו אזור ירוק (אלו התמונות ממחוז גילאן ומזאנדראן שליד הים הכספי).
מגניב, אז בעברית התעתיק הוא: "האזאראפ'אתיש" או "האזאראפ'אתי" (לפי איך שמופיע במאמר באנציקלופדיה איראניקה).--סתארה - שיחה 16:21, 28 ביולי 2015 (IDT)
מקריאת הטקסט הבנתי דווקא שמדובר באזור די צחיח. את בטוחה שהוא יהיה כל כך ירוק בקיץ? זה אמור להיות איפשהו ליד טהרן, בין טהרן לים הכספי. שם אלכסנדר רדף אחרי דריווש. יש לי סקר ארכאולוגיה שמציין את המעבר של הצבאות אבל שמות הישוב בטוח השתנו כי הסקר הוא בן 100 שנים או משהו כזה אז לא כללתי את כל המידע מהסקר. גילגמש שיחה 16:27, 28 ביולי 2015 (IDT)
רוב האזור שקרוב יותר לים הרבה יותר ירוקי, אבל אם אתה אומר שמדובר באזור הגבול עם טהראן.. מה אתה אומר על זה?
כן, זה נראה מתאים יותר לתיאור. אשתמש בה. תודה רבה! גילגמש שיחה 17:15, 28 ביולי 2015 (IDT)

כוזרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי שאת כותבת ערך על תיאוריית האשכנזים ככוזרים. את יכולה להיעזר בין השאר במה שכבר כתוב כאן: ממלכת הכוזרים#הקשר בין הכוזרים ליהדות של ימינו, ואם את יוצרת ערב מורחב בנושא תוכלי אחר כך להפנות משם לערך המורחב. בברכה אוריאל, Orielno - שיחה 00:12, 29 ביולי 2015 (IDT)

תודה. גילגמש גם הפנה אותי לספר ממש שימושי בנושא. אבל ייקח לי עוד קצת זמן עד שאתפנה לקרוא אותו.--סתארה - שיחה 12:17, 29 ביולי 2015 (IDT)

הישות הציונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום סתארה. קראתי את הערך שכתבת, אני מבין שתרגמת אותו מוויקי אנגלית. מלבד בקשות ההבהרה שהוספתי בערך, יש לי שתי שאלות:

  1. "ולרמוז על האידאולוגיה הציונית של ישראל, במובן של תאוריית הקשר בעניין שאיפה ציונית להשתלטות עולמית" - בוויקי אנגלית כתוב להדגיש את האידאולוגיה הציונית של ישראל, ולא כתוב על תאוריית הקשר. האם עיינת בספר של Gray, Matthew ולקחת את זה משם? אני לא הבנתי מה הקשר.
  2. מדוע בחרת שלא להוסיף את העמדה של Virginia Q. Tilley?

יואב נכטיילרשיחה 11:04, 12 באוגוסט 2015 (IDT)

היי יואב,
  1. בחרתי להוסיף על תיאורית הקשר כי זו הסיבה שהם קוראים לזה ככה [הציונים (=האשכנזים = תיאורית הקשר של הבונים החופשיים = תיאוריית הקשר של הפרוטוקולים של זקני ציון = ציונים = ישראל) מתכננים קודם לכבוש את ישראל ואז להתרחב]; אני עומדת לבנות עוד כמה דקות את הערך תיאוריות הקשר על הכוזרים והיהודים שיסביר הכל.
  2. לא הוספתי את הערה של Virginia Q. Tilley כי זה לא רלוונטי לערך. אם אתה חושב שזה נחוץ אתה מוזמן להוסיף (למרות שלפי הכרתי את העניין גם על זה יש דיון כרגע במדינות האסלאמיות (לפחות בנוגע לאשכנזים), אז זה לא 100% גם ככה).
  3. למה הורדת את ירושלים תל-אביב?
--סתארה - שיחה 13:35, 18 באוגוסט 2015 (IDT)
  1. החיבור לתאוריית הקשר זו עמדתך האישית והלא-רלוונטית.
  2. לא ברור לי איך זה לא קשור לערך, אם זה מתייחס למונח ומסביר את המורכבות שלו. הוספתי את זה.
  3. הורדתי את זה כי זה לא קשור למונח "הישות הציונית".
יואב נכטיילרשיחה 14:20, 18 באוגוסט 2015 (IDT)
תיקנתי עם מקור לגבי הראשון. לגבי תל-אביב =~ ירושלים אנסה למצוא מקור מוסמך.--סתארה - שיחה 15:36, 18 באוגוסט 2015 (IDT)

יצרת טיוטה בשם לא נכון[עריכת קוד מקור | עריכה]

העברתי למשתמשת:Setareh1990/הפסיכולוגיה של האנטישמיות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:54, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום Setareh1990,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 18:22, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). Ldorfmanשיחה 16:48, 27 באוגוסט 2015 (IDT)

לאן נעלמת?[עריכת קוד מקור | עריכה]

אהבתי את הכתיבה שלך, ונראה לי שיש לך עדיין הרבה לתרום. שובי אלינו. -- ‏גבי‏ • שיח 22:10, 13 בינואר 2016 (IST)

חזרתי למרות שכבר הספקתי לשכוח די הרבה לגבי איך עורכים :-) --סתארה - שיחה 10:48, 11 במרץ 2016 (IST)

ברוכה השבה![עריכת קוד מקור | עריכה]

שבת שלום. ביקורת - שיחה 11:20, 11 במרץ 2016 (IST)

מצטרף למברכים. אני שמח שחזרת. אלדדשיחה 11:32, 11 במרץ 2016 (IST)
מקווה שתישארי. בראנד - שיחה 13:01, 11 במרץ 2016 (IST)

מערת שרח בת אשר[עריכת קוד מקור | עריכה]

רק מזכיר, שיש להעלות ערכים עם מקורות כלשהם. ביקורת - שיחה 19:18, 14 במרץ 2016 (IST)

נכון, סליחה שחכתי, אוסיף עכשיו :-).--סתארה - שיחה 19:32, 14 במרץ 2016 (IST)
וגם בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. , סליחה על הניג'וז. ביקורת - שיחה 19:25, 14 במרץ 2016 (IST)
חח, צודק, גם מזה כבר הספקתי לשכוח.. אקפיד יותר מעכשיו :-).--סתארה - שיחה 19:32, 14 במרץ 2016 (IST)
יש גם את המקורות הבאים שאת יכולה להיעזר בהם: [2] [3]. אגב יש גם את הערך קברי חנניה מישאל ועזריה באותו הסגנון שעדין לא נכתב. Eskimoco - שיחה 23:08, 14 במרץ 2016 (IST)

תבנית אנ'[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך! ראשית, כל הכבוד על תרומותייך לוויקיפדיה!

ראיתי שמספר פעמים עשית שימוש ב{{אנ}} בלי להוסיף קישור אדום (יודאופולוניה, קיפר אונד ויפר, מוחסן לארי). אני מתומכי השימוש בתבנית, ועדיין-בדיון שנערך במזנון בעבר, הוסכם כי השימוש בתבנית יהיה לצד קישורים אדומים. הרעיון הוא שהתבנית תקל על יצירת ערכים בוויקיפדיה העברית ולא רק תפנה קוראים לוויקיפדיות אחרות. לכן שמים את התבנית לצד קישור אדום ולאחר יצירת הערך יש להסיר את התבנית.

אודה לך על ההקפדה על כך בעתיד. בברכת המשך פעילות פורייה יפה מאודHummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:18, 19 ביוני 2016 (IDT)

אין בעיה, אקפיד מעכשיו. למרות שנמנעתי בכוונה מליצור את הקישורים האדומים; כי אם הייתי עושה אחד כזה על כל אחד שנוצר, כנראה שהייתי משאירה מלא אדומים ואח"כ היו מתעצבנים גם על זה. --סתארה - שיחה 19:27, 3 ביולי 2016 (IDT)

دستورگرامر[עריכת קוד מקור | עריכה]

سلام آيا شما دستور گرامر عبري به زبان فارسي داريد؟--Ghadr93 - שיחה 00:49, 26 ביולי 2016 (IDT)

שלום, ניסיתי לחפש באינטרנט - ולצערי גם שם אין את זה, אבל אם תרצה אולי אוכל לעזור בעריכת הערך אחרי שתסיים לעבוד עליו. --סתארה - שיחה 15:30, 26 ביולי 2016 (IDT)

הרשאת בדוקת עריכות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום Setareh1990,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, אלדדשיחה 22:29, 29 במרץ 2017 (IDT)

תודה רבה על כל תרומותייך לוויקיפדיה. אלדדשיחה 22:29, 29 במרץ 2017 (IDT)
לא כ"כ הבנתי מה זה אומר, אבל סבבה.--סתארה - שיחה 09:18, 30 במרץ 2017 (IDT)
היי סתארה וברכות. זה אומר שמעתה כל העריכות שלך אוטומטית מסומנות כבדוקות, להבדיל מעריכות של משתמשים חדשים, שהמנטרים אמורים לבדוק אותן ולסמן אותן כבדוקות. אגסי - שיחה 10:07, 30 במרץ 2017 (IDT)
היי סתארה. אגסי כבר הסביר לעיל, אבל אוסיף ואומר, במילה אחת, שזה אומר שסומכים על העריכות שלך, ולא בודקים אחרייך... ;-) אלדדשיחה 12:31, 30 במרץ 2017 (IDT)
נכון, אבל סומכים עד גבול מסוים. למשל, בערכים הנפיצים בודקים כמעט את כולם. ומי שמסתבך עם הכוחניים, הם בודקים את העריכות שלו די בקביעות.אגסי - שיחה 12:52, 30 במרץ 2017 (IDT)
טוב, תודה רבה לכולכם .--סתארה - שיחה 17:17, 2 באפריל 2017 (IDT)

היי סתארה, בעניין ההרשאה שקיבלת[עריכת קוד מקור | עריכה]

היום העלית תוספת לערך "רשלנות רפואית", והיו כלולים בתוספת הזאת מספר קישורים פרסומיים. כידוע, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וקישורים פרסומיים נמחקים על הסף. אנא, אם יש לך עריכות כלשהן, הימנעי לחלוטין מקישורים פרסומיים, כי הדבר אסור בוויקיפדיה.
אני מעוניין להשאיר את ההרשאה שקיבלת, אבל במקרה של קישור פרסומי, הדבר עלול להביא לשלילת ההרשאה, כי כפי שהסברתי לעיל, מי שיש לו הרשאה כזאת עריכותיו על פי רוב אינן נבדקות, בתור עריכות אמינות וכאלה שעומדות בסטנדרטים של ויקיפדיה. אלדדשיחה 20:38, 3 באפריל 2017 (IDT)

תיבות משתמש פרובוקטיביות[עריכת קוד מקור | עריכה]

די, את מגזימה ממש. תבנית:משתמש טהור גזע?! ראובן מ. - שיחה 12:13, 3 באפריל 2017 (IDT)

מה? זה מצחיק.. חוצמזה עוד לא הגעתי לסוף הסיפור.. אבל אם יש התנגדות חמורה אמחק את זה..--סתארה - שיחה 13:02, 3 באפריל 2017 (IDT)
גם לא נראה לי שזה באמת מזיק.. סתם תיבת משתמש.. חוצמזה אני אומרת את האמת..--סתארה - שיחה 13:03, 3 באפריל 2017 (IDT)
אפשר ללמוד עליך הרבה דברים מהתבניות, למשל שיש לך חסינות דיפלומטית :) אגסי - שיחה 13:26, 3 באפריל 2017 (IDT)
זו הייתה המטרה..--סתארה - שיחה 13:52, 3 באפריל 2017 (IDT)
אני חושב שתיבת המשתמש האחרונה היא כבר מוגזמת (למרות שברור לי שזאת לא דעתך). יש דברים שעדיף להימנע מהם, אפילו בתור פארודיה. ‏Lionster‏ • שיחה 18:59, 3 באפריל 2017 (IDT)
לא פרודיה, ובאמת שעדין לא הגעתי לסוף הדבר... למרות שזה באמת עצוב..--סתארה - שיחה 19:00, 3 באפריל 2017 (IDT)
אפשר אם כך להבין במה מדובר? תבנית משתמש בה את מצהירה על גזענות היא כידוע לא מקובלת, גם לא במיזם מקוון. ‏Lionster‏ • שיחה 19:02, 3 באפריל 2017 (IDT)
אבל זו האמת.. ויש גם איום נוסף והוא כתיבת הספר "שלה" [ודי סגורה על זה שזה הכל בגלל שרוצים לסגור את רשות השידור]...--סתארה - שיחה 19:04, 3 באפריל 2017 (IDT)
אם כך, נראה שאת אכן גזענית ובמקרה זה כדאי שלא תערכי כאן. אני לא חושב שיש מקום לגזענים בוטים בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 19:08, 3 באפריל 2017 (IDT)
גילגמש אתה לא רוסי?--סתארה - שיחה 19:09, 3 באפריל 2017 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: גילגמש, אני לא חושב שזו הייתה הכוונה, ומדובר פה כנראה בניסיון להביע דעה כלשהי (בצורה לא מוצלחת). בכל מקרה, אנא הימנעי להבא מתבניות בוטות כאלו, שגורמות תחושה לא נעימה לעורכים נוספים (ולא רק לי ככל הנראה). בדיוק כמו שלא ניתן לעשות שימוש בתבניות המצהירות על תמיכה בנאצים לדוגמה, יש גם גבולות מסוימים במסגרת המיזם, והגבול עובר היכן שהדבר פוגע באחרים. מאחר שברור לי שכוונתך אינה רעה, אודה לך אם תבחרי בדרכים אחרות להביע את דעתך להבא. תודה. ‏Lionster‏ • שיחה 19:12, 3 באפריל 2017 (IDT)
שלום לך מחקתי את תבנית:משתמש גזען, ובכוונתי למחוק כל תבנית שיצרת שסגנונה הוא בעייתי. אני מבקשת שלא תצרי תבניות בעיתיות. כאלה. תודה חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 19:13, 3 באפריל 2017 (IDT)
האמת שרציתי לעשות את זה.. אולי ככה יקלט לכמה אנשים איפה הם נמצאים..--סתארה - שיחה 19:14, 3 באפריל 2017 (IDT)
אוף, טוב..--סתארה - שיחה 19:14, 3 באפריל 2017 (IDT)

תבנית משתמש מרובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבחנתי כי את יוצרת כמות לא מבוטלת של תיבות משתמש, ראיתי לנכון להעתיק את ההודעה המופיעה בראש הדף לכאן. • חיים 7שיחה • 20:18, 3 באפריל 2017 (IDT)

עקב המשך פתיחת תיבות משתמש אישיות, חשוב לשים לב:

ביצירת תיבה כלשהי עליך לשאול את עצמך - כמה ויקיפדים ישתמשו בה?

אם לפי דעתך לא יותר מ-2-3 יתעניינו בתיבה, אין ליצור אותה בצורה הרגילה אלא יש להציבה בדף המשתמש שלך, על פי הוראות שבפסקה "יצירה בדף משתמש".

עקב המשך פתיחת תיבות משתמש אישיות, חשוב לשים לב:

ביצירת תיבה כלשהי עליך לשאול את עצמך - כמה ויקיפדים ישתמשו בה?

אם לפי דעתך לא יותר מ-2-3 יתעניינו בתיבה, אין ליצור אותה בצורה הרגילה אלא יש להציבה בדף המשתמש שלך, על פי הוראות שבפסקה "יצירה בדף משתמש".


רשלנות רפואית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיחזרתי את עריכתך בערך רשלנות רפואית, שימי לב, שאין בערך פירוט של סוגי רשלנויות רפואיות (ולו מכיוון שהם רבים מספור). כמו כן, העריכה שלך נראתה כעריכה פרסומית, בקישורים לאתרי עורכי דין, חלקם ללא כל קשר לתוכן הכתבה. לתגובתך אודה • חיים 7שיחה • 20:37, 3 באפריל 2017 (IDT)

אני חושבת שהנושא "הולדה בעוולה" יכול למלא ערך שלם ודי מעניין. הפסקה שהוספת בעייתית לא רק בגלל המקורות, אלא שהיא לא מתייחסת אל הסוגיה הכללית "הולדה בעוולה" אלא יותר על הנושא הספציפי - תביעה במקרה של הולדה בעוולה. מה גם שמשום מה נכתב שמדובר רק על מקרים של בעיות רפואיות גנטיות, כשלמעשה מדובר בקשת רחבה יותר של מקרים. ואחרון, הפסקה מתחילה ב"בישראל..." - הערך אמור לעסוק בנושא באופן כללי. אפשר להתייחס כמובן ליחס החוק הישראלי ולתקדימים משפטיים בישראל, אבל זה אמור להיות רק תוספת לנושא המרכזי. • צִבְיָהשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ז 20:57, 3 באפריל 2017 (IDT)

עריכותייך בערך "יגאל סבטי"[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך,
הערך נכתב ונערך בידי מספר כותבים. הסרת המידע שביצעת אינה מקובלת, גם אם מתקבל אצלי הרושם שכוונותייך טובות. מעתה, אנא גבי כל שינוי שלך בערך בתימוכין. בתודה, Ldorfmanשיחה 00:43, 1 במאי 2017 (IDT)

אזהרה לפני חסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    Ldorfmanשיחה 00:53, 1 במאי 2017 (IDT)
לשם ההבהרה, מדובר בערך אודות סבטי - לא ערך של סבטי. לפיכך, כל עוד לא הוכח שהמידע אינו נכון, הוא ישאר. אם ברשותך הוכחות לכך שמשהו מהפרטים אינו מדוייק, או אם תוכלי להמציא עבורנו תמונה נוספת, נשמח לשקול הסרה או החלפה. תוכלי לפנות בעניין למכר שלך. Ldorfmanשיחה 00:55, 1 במאי 2017 (IDT)
בהמשך למריו שניידר..--סתארה - שיחה 12:49, 4 במאי 2017 (IDT)

יש לארכב דפי שיחה, לא למחוק אותם.[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנא קראי ויקיפדיה:ארכוב. • צִבְיָהשיחה • ח' באייר ה'תשע"ז 13:52, 4 במאי 2017 (IDT)

תוספות בערך ציפי לבני[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ציפי לבני". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף שיחה:ציפי לבני.

את העלית מידע עם מקור לכתבה בעברית שכותבת במפורש שזה לא נכון ומקור איראני שהוא כנראה לא ממש אובייקטיבי. אז את סבורה שהסיפור נכון? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:40, 4 במאי 2017 (IDT)

חסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר מויקיפדיה:בקשות ממפעילים 08:12, 5 במאי 2017 (IDT)
יונה, אני מסכים אתך לחלוטין, בכל מה שהצעת. תחושתי היא שהיא לא באה לתרום. בעבר היא אכן באה לתרום, ועקבתי אחרי כל תרומותיה, אבל לאחרונה נראה שהדבר השתנה לחלוטין, מהקצה אל הקצה. יש למחוק כמעט את כל תרומותיה האחרונות, תבניות המשתמש וכו'. אלדדשיחה 15:20, 4 במאי 2017 (IDT)
נ"ב: גם לדעתי, יש לחסום אותה לצמיתות. אלדדשיחה 15:23, 4 במאי 2017 (IDT)
יונה ב., זה לא לבירורים בצורה מסודרת? Eldad, היא עשתה המון תיקוני לשון (הרבה מהם מולך) אבל גם הרבה ערכים, איך לומר זאת, משונים (לא כן?). ביקורת - שיחה 02:35, 5 במאי 2017 (IDT)
ראיתי מה שכתבה בערך ציפי לבני, מאד מוזר, כאילו יש מישהו אחר שעורך תחת שם המשתמש הזה. הופתעתי בזמנו מכל תבניות המשתמש המוזרות שיצרה ואת חלקן מחקתי . יש להבהיר לה בצורה חד משמעית שהמשך פעילות במתכונת זאת תביא לחסימתה מעריכה במיזם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:37, 5 במאי 2017 (IDT)
  • חסמתי לצמיתות את האפשרות לערוך מהחשבון עד לקבלת הסבר מספק מהמשתמשת.
  • כמו כן אוסיף בקרוב בקשה בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה לבדיקת החשד להשתלטות עוינת על החשבון.

ערן - שיחה 08:12, 5 במאי 2017 (IDT)

בהתאם לתוצאות הבדיקה, לא מדובר כאן ככל הנראה על מקרה של התחזות. ‏Lionster‏ • שיחה 21:30, 6 במאי 2017 (IDT)
אני גם מאוכזב ממנה, כי בעבר היא תרמה. אני רואה שהיא מחקה מדף שיחתה (ללא ארכוב), פסקה בנוגע לחסימתה ל-3 ימים ביולי שנה שעברה, בעקבות שהיא קיללה את דוד שי. ובסוף הפסקה היא כתבה לו "איחולים" שיש להסתיר. אגסי - שיחה 21:57, 6 במאי 2017 (IDT)
לא זכרתי את זה. בהתאם לדברים, וכל עוד אין התנצלות כלשהי, אני לא רואה מקום לשחרור החסימה, במיוחד מאחר ונראה שלא מדובר במעידה חד פעמית.. ‏Lionster‏ • שיחה 22:03, 6 במאי 2017 (IDT)

החלטה סופית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוחלט כי המשתמשת אינה מתירה לאיש לערוך את הערכים שיצרה + ליצור ערכים שחשבה ליצור.--סתארה - שיחה 12:14, 30 ביוני 2017 (IDT)

לא קשור, גם הוחלט שבינתיים, וייתכן בכלל הספר לא יכתב.--סתארה - שיחה 03:24, 1 ביולי 2017 (IDT)
שבת שלום. בטופס השמירה נאמר: "שמירת השינויים מהווה את הסכמתך לתנאי השימוש ואת הסכמתך הבלתי־חוזרת לשחרר את תרומתך בכפוף לרישיון CC BY-SA 3.0 ולרישיון GFDL. זוהי גם הסכמתך לכך שקישור או כתובת URL הוא ייחוס מספיק בהתאם לרישיון Creative Commons." . ביקורת - שיחה 19:33, 30 ביוני 2017 (IDT)