טיוטה:רייצ'ל דר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רייצ'ל אליזבת דר היא דמות מסדרות הספרים פרסי ג'קסון, גיבוריי האולימפוס וגורלו של אפולו. רייצ'ל היא חברה טובה של הגיבורים הראשיים בסדרה, ודמות משמעותית להתפתחות הסיפור. מסוף הספר האחרון של פרסי ג'קסון היא גם האורקל מדלפי.

רייצ'ל אליזבת דר היא בת תמותה שיכולה לראות דרך ערפול.

רייצ'ל נולדה לבני הזוג דר, קבלנים עשירים בחברה הגבוהה, ולמרות זאת, אפילו שהם לא תורמים ולא נחמדים כל כך, רייצ'ל כן.

היא הייתה מאוהבת בפרסי ג'קסון אבל היא לא עשתה עם זה כלום.

רייצ'ל פוגשת את פרסי בספר השלישי, שם הוא מכה בה בטעות בחרב, ואם היא לא הייתה בת אדם היא הייתה מתה מפגיעת החרב. כיוון שהיא ראתה את החרב, היא מתגלה כרואה בערפול .

רייצ'ל ופרסי מתחילים להיות חברים טובים בספר הרביעי בו היא עוזרת לפרסי, אנבת' צ'ייס וגרובר אנדרווד לנווט במבוך .שם היא זוכה בהערכתה של אנבת' בכך שהיא קולעת לקרונוס מברשת שיער מפלסטיק כחול בעין

פרסי ג'קסון ורייצ'ל ידידים טובים, ובתחילת הספר החמישי כמעט והתחיל ביניהם רומן .

בספר החמישי, רייצ'ל נאלצת ללכת ללמוד בבית ספר לבנות בשם קלריון, אפילו שהיא לא רוצה, כי היא הבטיחה לאביה שאם היא תוכל ללכת לעירמנהטן שם מתנהלת המלחמה [הסופית בקרונוס, היא מוכנה ללמוד בקלריון.

מאוחר יותר היא הופכת להיות האורקל החדשה של מחנה החצויים ו מנבאת לראשונה את הנבואה הגדולה החדשה. מאוחר יותר היא הופכת לנציגת היוונים בניסיונות הדיפלומטיה עם מחנה יופיטר הרומי. היא מקשקשת על הנבואות שהיא ציירה בקיר המערה שלה לאחר שהאל אפולו, שמפעיל את ה נבואות שלה, מנוטרל, בספר האורקל הנסתר .