שיחת משתמשת:Zehavawi1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת Zehavawi1 בנושא הערך על עמותת ער"ן

ברוכה הבאה![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Zehavawi1, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Saifunny‏ • שיחה 11:12, 6 בפברואר 2022 (IST)תגובה

ער"ן[עריכת קוד מקור]

תודה על הרצון להעשיר את ויקיפדיה!

ראיתי שהוספת קישורים חיצוניים לפרקי "קישורים חיצוניים", ורציתי להסב את תשומת לבך לכך שלא כל קישור מתאים לפרק הזה. באופן כללי, קישור בפרק רלוונטי רק אם עוסק בהרחבה במושא הערך כולו ולא רק בהבט ספציפי או באירוע חדשותי ספציפי (למשל, בערך "צרפת" לא מתאים להוסיף בפרק הקישורים החיצוניים קישור למאמר העוסק בכלכלת צרפת או כזה על אירוע ספציפי שהתרחש במדינה). קישורים אלה עשויים להיות מתאימים לצורך הרחבת הערך בצורת הערות שוליים, אולם לא מתאימים לפרק ה"קישורים החיצוניים" ולכן ייתכן שיוסרו משם.

בנוסף, כדאי לשים לב לכך שגם קישורים שעיקרם דעות ולא עובדות, או כאלה המפנים לאתרי אינטרנט שאינם מוכרים כאמינים – אינם מתאימים לפרקי הקישורים החיצוניים. כמו כן, יש להימנע מצירוף מופרז של קישורים חיצוניים לאתר מסוים.

ניתן ללמוד עוד על הנושא בדף ויקיפדיה:קישורים חיצוניים. אם משהו לא ברור ניתן לכתוב לי פה או לפנות לקבלת עזרה בחממה. בהצלחה בהמשך תרומתך במיזם.
בברכה,מקף, תייגו אותי 20:04, 11 במאי 2022 (IDT) תודה שהסבת את תשומת ליבי לענין. החשיבה מאחורי הוספת הקישור היא שלמעשה בראיון יש הרחבה על מהות הארגון ולמה בעצם חשובה ההכרה הזו של בחירתו ב"אות הנשיא למתנדב". אם בכל זאת את חושבת שמיותר. אוריד את הקישור החיצוני ואוסיף אותו להערת שולייםZehavawi1 - שיחה 08:10, 12 במאי 2022 (IDT)תגובה

הערך על עמותת ער"ן[עריכת קוד מקור]

העמותה וגם את עושים עבודת קודש, אך אני מציע לך לקרוא את ויקיפדיה איננה עיתון, וכתיבה אנציקלופדית וכתיבה יח"צנית. דהיינו מה שמתאים לאתר של ער"ן לא מתאים בהכרח לאנציקלופדיה. לכן מחקתי פסקאות שלמות שלא מתאימות.

בברכת שבת שלום. HofEz96שיחה 16:04, 23 בפברואר 2024 (IST)תגובה

שלום לך,
תודה על הערותיך. חלקן אני מקבלת וחלקן לא.
באופן כללי להערה  "ויקיפדיה אינה עיתון...."אינה כתיבה  יח"צנית". "מאמרים אמורים להיות ניתנים לאימות "...
בכתיבת הערך  של ער"ן בויקיפדיה לא הכנסתי  אינפורמציה שיווקית על ער"ן. לא התיחסתי  לפרסומים של ער"ן על עצמה. כל העובדות המצוינות הן אילו שהופיעו בתקשורת הכתובה או הדיגיטלית המוכרת והנתונים ניתנים לאימות. אני התייחסתי (כמובן לפי הבנתי )לעובדות, שיתופי פעולה, מאמרים  שחשבתי שיש  להם חשיבות ומשמעות לציבור הקוראים. הפרסומים של ער"ן על העמותה, מופיעים באתר האינטרנט הרשמי של ער"ן.
אני אתייחס כעת לכמה דברים שמחקת ואני עדיין חושבת שכן צריכים להופיע בערך עצמו. מחקת את הפיסקה של ראיון שהתקיים בתקשורת בהקשר של מאמר שכתבה ד"ר שירי דניאלס "התמודדות של ילדים עם חרדה". כן חושבת שיש לזה משמעות וחשיבות  במלחמה  כעת וגם למלחמות הבאות על דרכי התמודדות (לא נראה לי יחצון ולא כתיבה עיתונאית).
גם האזכור שניתן באתר ynet  כיצד לנהל שיחה על אובדנות, או  אזכור מול התאבדויות חיילים הוא נושא קריטי ומשמעותי מאד, ואולי אזכור כזה הוא כן משמעותי וחשוב.
הפיסקה שמתייחסת להערכות ער"ן כתוצאה מלקחי המלחמה לגבי  מספר המתנדבים שעברו קורסים והן בשדרוג המערכות להתאמה טכנולוגית של צרכי השעה, הן אילו שקורות בשטח(לא משהו עתידי) .חברת אמדוקס עושה זאת בהתנדבות. חשוב לדעת שעמותות שמטפלות בבריאות הנפש, נערכות לקראת מצב חדש של הרבה אנשים שמזדקקים לטיפול נפשי ועוד הרבה מאד שיפנו בעתיד ותהיה הערכות מתאימה לכך.
את שאר ההערות אני מקבלת.
תודה לך על הבדיקה. Zehavawi1שיחה 10:32, 26 בפברואר 2024 (IST)תגובה