שיחה:אפיציקלואיד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת E L Yekutiel בנושא שינוי שם

שינוי שם[עריכת קוד מקור]

הכתיב הנכון הוא כמובן אפיציקלואיד (עם ק'); ראו במילון מונחי האקדמיה, וכן למשל היפוציקלואיד, ציקלואידה, חבורה ציקלית ואנציקלופדיה.

אני לא מניח תבנית שינוי שם, כי בטקסט שבדף של התבנית כתוב:

"במקרים שבהם מדובר בשגיאה ברורה[...], אין צורך להשתמש בתבנית וניתן לבצע העברה ללא דיון מקדים."

אני לא מעביר עדיין, ומתייג את יונה בנדלאק, דניאל ב., hagay1000, פשוט, עוזי ו. (בנושאים מסוימים), דביר, איתי (לא בכל מה שקשור למתמטיקה), יואל, ruleroll (גאומטריה), רמי, Tshuva, בר, yotamsvoray, CodeGuru, Zardav, דוד שי, אכן, TergeoSoftware, MathKnight, מקף, E L Yekutiel, שגיא בוכבינדר שדור, YoavDvir, Meir2, Kivkiwi, Innaento בעלי הידע במתמטיקה, כי בתור עורך חדש שרק קרא את הנהלים, אני לא מכיר את הנוהג המקובל בפועל: האם במקרה כזה אכן פשוט מתקנים בלי לקיים דיון, כפי שציטטתי לעיל?

(לבצע טכנית את ההעברה אני יודע, ואעשה את זה ברגע שייאמר לי שזה אכן הנוהג המקובל).

תודה רבה! E L Yekutiel - שיחה 20:59, 18 במרץ 2023 (IST)תגובה

אני לא מבין כלום בתעתיק, אבל אם אתה בטוח תרגיש חופשי להעביר. כדאי להשאיר הפניה מהשם הנוכחי (הוא מציע לך את זה בזמן העברה). יש גם ערך אחד שמקשר לכאן (אתה יכול לראות אותו משמאל ב"דפים המקושרים לכאן") , כדאי לתקן שם את הקישור לאחר ההעברה. בהצלחה, רמי (Aizenr) - שיחה 21:14, 18 במרץ 2023 (IST)תגובה
אכן, אפיציקלואיד עם ק'. – ד"ר MathKnight (שיחה) 21:42, 18 במרץ 2023 (IST)תגובה
בוצע בוצע. תודה רבה @רמי ו@MathKnight!
תיקנתי את הקישור מהדף המפנה, וכן את האיות בויקינתונים, ואת האיות בתוך הערך עצמו יחד עם @דג קטן (תודה!).
בנוסף, ביצעתי עריכה קלה בפרק "משוואות", שהיה מנוסח קצת לא טוב; עדיין נדרשת מעט עבודה כדי לתקן את הפרק "שטח", את זה לא הספקתי לעשות.
תודה ושבוע טוב לכולם, E L Yekutiel - שיחה 22:16, 18 במרץ 2023 (IST)תגובה
לטובת מי שיקרא את השיחה הזו בעתיד, כותב בשביל הפרוטוקול: ביצעתי את התיקונים החסרים שהזכרתי בתגובה הקודמת. יש עדיין מקום לשיפורי סגנון, הוספות וכו', אבל עכשיו הערך לפחות נקי מטעויות (אם אני לא טועה ;) ). E L Yekutiel - שיחה 09:50, 19 במרץ 2023 (IST)תגובה