שיחה:אלופיטאי/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Ofek j בנושא חשיבות

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

חשיבות[עריכת קוד מקור]

לא רואה פה חשיבות ולא מדובר בערך, אלא צבר משפטים לא אמינים "פרנסתו של היישוב היא מייצור טבק ומספינות המגיעות מפוטונה כל יום ראשון." לא נראה שהכותב מכיר את הנושא. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 03:52, 7 במאי 2016 (IDT)

הערך עבר עריכה ועכשיו הוא קצרמר על יישוב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:12, 8 במאי 2016 (IDT)
יונה ב., האם שם האי לא אמור להיות אלופי? בורה בורה - שיחה 08:16, 8 במאי 2016 (IDT)
צודק, תיקנתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:27, 8 במאי 2016 (IDT)
לא מדובר בערך רציני ולא מדובר ביישוב בעל חשיבות. לכל היותר יש מקום לכתוב ערך על האי. נא לספק מקור שיש תיירות לאי הנ"ל ממנה נובעת פרנסה כלשהי, זה בכלל לא מה שנרשם בויקיפדיות האחרות (גם שם בלי מקור), כנ"ל לגבי הפרנסה כביכול של התושב הבודד מטבק. לא רציני, לא אמין. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה
נחמד שזרקת על כל מילה בערך תבנית מקור, כולל מספר התושבים היום. אם אתה מתקשה בקריאה באנגלית, המקור הוא בשורה הראשונה של הקישור שהובא כמקור פעמיים (תחת שם האי}, כך שאפילו לא צריך להתאמץ ולחפש. בורה בורה - שיחה 13:40, 8 במאי 2016 (IDT)
באמת ? אולי אני מתקשה בקריאה באנגלית, כי המקור שמובא פעמיים הוא בצרפתית ומתייחס לאוכלוסיה ב-2008 ולא נכון ל"היום" (בדקתי שוב בלוח השנה וגיליתי שאנחנו ב-2016). וגם ביחס ל-2008 המקור מתייחס לאי Alofi בלי אזכור של ""כפר" בשם Alofitai‏ מעניין שבערך הצרפתי על האי Alofi יש שני תושבים נכון ל-2013, אז כנראה שהכפר הפך בינתיים לכרך‏ .‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 14:17, 8 במאי 2016 (IDT)
נא לדייק, גם בצרפתי וגם בסקר 2013 חי שם איש אחד. עדכנתי את המקור. בורה בורה - שיחה 14:41, 8 במאי 2016 (IDT)
נא לדייק, כפי שרשמתי בערך הצרפתי על האי, מופיע שחיים שם שני אנשים Alofi (île). כמובן שייתכן וויקיפדיה הצרפתית טועה, רק מראה כמה לא ניתן לסמוך על ויקיפדיות אחרות בנושאים שלא מבינים בהם כמו במקרה זה שתורגם ערך באופן שגוי ככל הנראה מוויקיפדיה האנגלית ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 14:59, 8 במאי 2016 (IDT)
אבל בערך הצרפתי על הכפר מופיע 1 עם מקור. לכן עדכנתי את המקור בערך. בורה בורה - שיחה 15:01, 8 במאי 2016 (IDT)
יש טענה ש-Alofitai הוא היישוב היחיד באי Alofi, המקור של הלמ"ס הצרפתי מתייחס ל-Alofi ולא נרשם בו Alofitai, כאשר באותו מקור [1] יש יישוב בשם Ganiu בכלל שממוקם במקום אחר במפה, בנוסף יש מפה בערך הצרפתי עם יישוב באי בשם Sologa. יש להסביר מה כל זה. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:09, 8 במאי 2016 (IDT)
Ganiu + Sologa הם חופים! אלופיטאי הוא המקום המיושב היחיד באלופי, אני לא מבין למה על כל דבר קטן אתה רוצה מקור! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:23, 8 במאי 2016 (IDT)
Alofitai לא מוזכר בלמ"ס הצרפתי. אני רוצה מקור כיוון שברור שהערך נכתב ללא הכרת הנושא, הכיל ועדיין מכיל שגיאות וטענות לא מבוססות ולא ברורות. אתה לא מסוגל לספק מקורות למה שאתה כותב, אל תכתוב. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:26, 8 במאי 2016 (IDT)
ראה [2] צילום לווין של האזור (Sologa) אתה רואה כאן יישוב? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:27, 8 במאי 2016 (IDT)
ועם אתה רוצה מקורות תיתן הזדמנות למצוא אותם ואל תיכנס איתי למלחמות עריכה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:29, 8 במאי 2016 (IDT)
אין פה שום מלחמת עריכה, אתה רוצה להביא מקורות ולשפר את הערך, תביא מקורות. אתה לא רוצה להשקיע ולעשות עבודה מינימלית על ערך שכתבת, עדיף שלא תכתוב אותו בכלל. אל תוריד תבניות דרישה למקורות בלי שאתה מביא מקורות. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:33, 8 במאי 2016 (IDT)
ofek j גם באלופטאי בגוגל מפות לא רואים בתים רק את הכנסיה. כך שזה לא אומר שsologa הוא רק חוף. סביר להניח שהיה שם יישוב, גם אם היום לא גר שם אף אחד. כמו כן, גוגל מפות אינו אתר מהימן למקומות ישוב, במיוחד לא במקומות נידחים. האתר מאפשר לראות תמונות לוויין אולי כהוכחה למשהו אך זה לא תמיד עוזר. האי נראה כולו מכוסה יערות, זה עדין לא אומר שאין ישובים ביערות שלא נראים בתמונות הלוויין. גם אני חושב שאלופאי הוא היישוב היחידי שמיושב באי וזו כנראה הסיבה שה-INSEE מצוין שם האי ולא שם הישוב.אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:00, 8 במאי 2016 (IDT)
אין מה לחשוב כאן, זאת עובדה, שTomtom לא מוכן לקבל... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 18:52, 8 במאי 2016 (IDT)
עריכה זו של משתמש:ofek j‏ [3], בה הסיר תבניות מקור וחשיבות היא הפרה בוטה של נהלי ויקיפדיה. אני מציע להעביר את הערך למרחב המשתמש. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 19:52, 8 במאי 2016 (IDT)
נגד אין תגובה, אני לא ארד לרמה הזו... מספיק לשחק מלוכלך... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 19:58, 8 במאי 2016 (IDT)
מוצע שתמצא חונך שיסייע לך בהשתלבותך בכתיבה, בסטנדרטים הנדרשים ובנהלי המקום, ואז גם תבין מדוע הייתה התנגדות מוצדקת להעניק לך הרשאות "בדוק עריכות אוטומטית". אולי אתה רואה בכתיבה כאן כמשחק כמו שהגדרת וכשעשוע לשעות הפנאי שלך, אולם יש המנסים לכתוב פה אנציקלופדיה רצינית ואמינה על מנת לתרום לידע האנושי , ערך זה לא עומד בכך. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 20:09, 8 במאי 2016 (IDT)
פניתי למפעילי המערכת כדי שנימנע ממילים גסות וטיוחים... אין לי משהו נגד אף אחד מכם, (הערך הזה הגיע אחרי תקופה פוריה וטובה שלי). ודאי שאני מתייחס לויקיפדיה ברצינות, אני יושב המון זמן כל יום על המחשב כדי להעשיר אותה! (ה"משחק" היה מטאפורי). הערך הזה היה אחד ל... אתה יכול לעזור לי למצוא מקורות במקום להטיח בי למצוא כאלה? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:13, 8 במאי 2016 (IDT)
ofek j, שים לב לבקשות כאן אותם מפנים משתמשים אחרים כאן ופעל בהתאם. --היידן 20:21, 8 במאי 2016 (IDT)
אני שמח שאין לך משהו נגדי, וגם לי אין משהו נגדך, לא זכור לי שהיה בינינו שיג ושיח בעבר. בוודאי אין מקום למילים גסות ואני לא רואה שהיו מילים כאלו בדיון. אני לא מבין תקצירי עריכה שלך כמו "על כל שטות tomtom שם בקשה למקור", אם זה שטות זה לא צריך להופיע בערך. לגבי התייחסות לוויקיפדיה ברצינות, התייחסות זו היא לא רק פונקציה של זמן השקעה אלא גם מענה רציני לדרישות מקור, ופעילות בהתאם לנהלי המקום. לגבי המקורות, עשיתי חיפוש באתר הלמ"ס הצרפתי ובגוגל ספרים, ולא מצאתי מקורות ראויים, אלא כל חיפוש רק העלה תהיות נוספות שחלקם העליתי פה בדף השיחה. לאחר החיפוש הבסיסי הראשוני הגעתי למסקנה שאין בכלל מקום לערך הנ"ל, על "יישוב" עם אדם אחד, והצעתי לשנות את זה לערך על האי (שגם חשיבותו נמוכה בעיניי והיה מספיק אזכורו בערך על ואליס ופוטונה). בערך כזה צריך יהיה לכתוב על ההיסטוריה של האי, על ההתיישבות במקום, גאוגרפיה וכ', כל הפרטים האלו לא קיימים כיום בערך. אם אתה (וגם אני) מתקשה למצוא מקורות לכך, זה סימן שזו הייתה בחירה שגויה לכתוב את הערך מלכתחילה, כי התהליך הנכון הוא קודם לאתר ולבדוק מקורות לערך ורק אחרי זה לכתוב אותו. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 20:25, 8 במאי 2016 (IDT)
לשם שינוי גם אני בעד שינוי לערך על האי, שמח שהגענו לפשרה , חייב ללכת, לילה טוב, ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:27, 8 במאי 2016 (IDT)
תודה, אם הבנתי נכון אפשר יהיה למחוק את הערך הנוכחי ואם תרצה תוכל לכתוב ערך על האי שיגובה באסמכתאות ומקורות (על האי יש יותר מידע כולל בוויקיפדיות אחרות כולל תמונות) ויתייחס בין השאר לנקודות שציינתי (בערך על האי יהיה פירוט על הגאוגרפיה של האי, מיקומו, היסטוריית התיישבות מקומית, שלטון ופרטים דומים). ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 20:35, 8 במאי 2016 (IDT)
העברתי לטיוטה (לא משתמש - פשוט טיוטה)! יכול להיות שיהיו משתמשים שבידם מקורות מידע ויוכלו לתרום לטיוטה ולהעבירה למרחב הערכים (והפעם כמו שצריך!). ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:50, 8 במאי 2016 (IDT)
הורדתי הערות שוליים ודרישת מקורות, הטיוטה הנ"ל מהווה בסיס בלבד לערך שיכול להיות שיבנה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:53, 8 במאי 2016 (IDT)