שארמל סאליבן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
שארמל סאליבן
לידה 2 בנובמבר 1970 (בת 53)
גארי, אינדיאנה, ארצות הברית
שם במה שארמל
פייסלי
המלכה שארמל
האחות שארמל
סטורם
משקל 57 ק"ג
גובה 1.70 מטר
מקום מגורים פריינדסווד, טקסס, ארצות הברית
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 1998–2009 (כ־11 שנים)
מאמנים WCW Power Plant
OVW
דייב פינלי
מולי הולי
מידע אישי
בן או בת זוג בוקר האפמן (פברואר 2005–?) עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שארמל סאליבן-האפמןאנגלית: Sharmell Sullivan-Huffman; נולדה ב-2 בנובמבר 1970), הידועה יותר בשם הבמה שלה, שארמל היא מתאבקת עבר אמריקאית.

החיים שלפני[עריכת קוד מקור | עריכה]

שארמל היא הבוגרת של ספלמן קולג' באטלנטה, ג'ורג'יה ובשנת 1991 הוכתרה כמיס בלאק אמריקה.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WCW‏ (1998–2001)[עריכת קוד מקור | עריכה]

סאליבן הצטרפה לארגון World Championship Wrestling בחודש דצמבר של שנת 1998 בשם "סטורם" כאחת מנערות הריקוד שנקראו באותה תקופה "נערות נייטרו". כשהנערות החלו להיות יותר מעורבות בעלילות של הארגון, היא שימשה כמלווה לזירה של המתאבק בשם "האמן" והיא נודעה בשם "פייסלי". כפייסלי היא ערכה את הופעת הבכורה שלה בזירה כשהיא מנצחת את טמי לין סיטץ' ב-26 באפריל 2000 במסגרת התוכנית המשנית של הארגון בשם Thunder (בעברית: רעם). לאחר פיטוריו של "האמן", היא שימשה כמלווה לזירה של קווי ווי.

WWF/WWE‏ (2001–2002 ; 2005–2007)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שארמל ובוקר טי בארגון TNA

בשנת 2001 לפני ש-WCW נרכשה על ידי ארגון ה-WWF, סאליבן שוחררה מהחוזה שלה והוחתמה לחוזה פיתוח אצל ה-WWF במטרה להפוך אותה למתאבקת במשרה מלאה ולהשתמש בה כמראיינת מאחורי הקלעים. את תחילת קריירת האימון שלה החלה בארגון Ohio Valley Wrestling (בקיצור: OVW, שהוכר כארגון הבת של ה-WWF) ושימשה כמלווה לזירה של אדג' וכריסטיאן תחת השם "אחות שארמל". האימון שלה נקטע בעקבות פציעה, מה שגרם לה בעצם לפרוש מקריירה בזירה. בנובמבר 2001 סאליבן תיפקדה כמראיינת מאחורי הקלעים בתוכנית סמאקדאון, אך הפסיקה להופיע ולמעשה פרשה מקריירה בהיאבקות כמעט שנה לאחר מכן.

סאליבן חזרה בשנת 2005 כמלווה לזירה של בעלה במציאות, בוקר טי. ביחד השניים היו מעורבים בפיוד נגד קורט אנגל. במשך הזמן שארמל הפכה לדמות הרעה והשנואה על הקהל כשהיא החלה להפריע בקרבות של בוקר מבלי כוונתו וידיעתו. ההתערבות שלה גרמה לזכייה של בעלה באליפות ארצות הברית מכריס בנואה, מה שגרם גם לבוקר טי להפוך לדמות הרעה ולאחר מכן הוא התוודה על כך שזה היה התכנון שלו בכל הזמן הזה. שארמל ובוקר טי פתחו בפיוד נגד הבוגימן (שדמותו נודעה כדמות האוכלת תולעים) ובמהלך קרב בין בוקר לבוגימן באירוע רסלמניה 22, הבוגימן ניסה לנשק את שארמל כשתכולת פיו מלאה בתולעים. לאחר ניצחונו של בוקר טי בטורניר המסורתי, מלך הזירה, דמותו נודעה בשם "המלך בוקר" ודמותה של שארמל כ"מלכה שארמל". כחלק מדמויותיהן, הצמד החלו לדבר במבטא בריטי מזויף וטיפחו תכונות שחצניות ומתנשאות מעל אחרים. ב-11 ביוני השניים הועברו כחלק מתהליך הדראפט לתוכנית Raw, אך הם ביקשו יותר זמן מסך ועלילות שונות ובחודש אוקטובר של שנת 2007 שארמל ובוקר ביקשו להשתחרר מהחוזה שלהם וקיבלו את מבוקשם.[1] שארמל ערכה הופעה נוספת בארגון במסגרת טקס היכל התהילה של שנת 2013 כשצפתה בבעלה בוקר נכנס אל היכל התהילה.

TNA‏ (2007–2009)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שארמל ערכה את הופעת הבכורה שלה באירוע "בראשית" של הארגון Total Nonstop Action (בקיצור: TNA) שנערך ב-11 בנובמבר 2007 במהלך קרב על אליפות העולם של הארגון כאשר היא תוקפת את קרן אנגל (אשתו לשעבר במציאות של קורט). באירוע "ההחלטה הסופית" שנערך בתחילת חודש ינואר של שנת 2008 שארמל ובוקר טי נלחמו בקרב זוגות מעורב נגד רוברט רוד ומיס ברוקס וניצחו לאחר הצמדה של שארמל על ברוקס. לאחר מכן נעדרה שארמל מפעילות ושבה באירוע דסטיניישן X לאחר הקרב של בוקר ורוד. באירוע לוקדאון, שנערך ב-13 באפריל שארמל ובוקר ניצחו את רוברט רוד ופייטון בנקס.

שארמל הייתה חסרת פעילות בעקבות הפיכת דמותו של בוקר לדמות הרעה, אך שבה באירוע "דרך הניצחון" במהלך הקרב המרכזי בין בעלה לסמואה ג'ו. באוקטובר 2008 השניים הצטרפו לקבוצת Main Event Mafia. באירוע "ההחלטה הסופית" שארמל והביוטיפול פיפל הפסידו ל-ODB, טיילור ויילד ורוקסי. באירוע "דרך הניצחון" 2009 הפסידה שארמל לג'נה מורסקה לאחר עזרה מאווסום קונג. לאחר מכן היא ביחד עם טרייסי ברוקס התחרו בטורניר על אליפות הזוגות של הנשים כדי לייצג את קבוצתן, אך הפסידו כבר בסיבוב הראשון לאווסום קונג וראישה סעיד. באירוע "הדרך לתהילה" שארמל ובוקר טי ערכו את הופעתן האחרונה ולאחר מכן עזבו את הארגון.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסאליבן בן חורג בשם ברנדון מנישואיה הראשונים. היא ובוקר החלו להפגש בזמן ששניהם עבדו תחת הארגון WCW. השניים התחתנו בפברואר 2005 ולהם שלושה ילדים, ששני הראשונים הם תאומים, בן ובת, שנולדו ב-5 באוגוסט 2010.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Wrestling Observer Newsletter – WON
    • הקרב הגרוע ביותר לשנת 2009 - נגד ג'נה מורסקה באירוע ויקטורי רוד
  • הישגים בארגון ההיאבקות World Wrestling Entertainment – WWE
    • חברת היכל התהילה (2022)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא שארמל סאליבן בוויקישיתוף
  • שארמל סאליבן, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]