Kingdom Hearts Birth by Sleep

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
נולד מתוך שינה
Kingdom Hearts Birth by Sleep
שלושת הדמיות הראשיות של המשחק ומיקי
כללי
תאריך הוצאה 9 בינואר 2010
סוגה משחק פעולה-תפקידים
פיתוח Square Enix
הוצאה לאור Square Enix עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Ubisoft Square Enix
עיצוב Tetsuya Nomura
סדרה Kingdom Hearts
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד, משחק רשת
פלטפורמות PSP PlayStation 3
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Kingdom Hearts Birth by Sleepיפנית: キングダム ハーツ バース バイ スリープ) הוא משחק אקשן תפקידים שפותח והופץ על ידי Square Enix לקונסולת ה-PSP, אף על פי שזה המשחק השישי בסדרת Kingdom Hearts המשחק הוא פריקוול למשחק הראשון ומתרחש 10 שנים לפני המשחק הראשון בסדרה, כמו שאר המשחקים בסדרה גם המשחק הזה הוא קרוס אובר של דמיות ממשחקי פיינל פנטזי וסרטי דיסני, המשחק משלב דמויות וסביבות מסרטים של חברת דיסני ודמיות ממשחקי התפקידים Final Fantasy של חברת סקוור אניקס. המשחק יצא לאור לראשונה ביפן ב-9 בינואר 2010 והגיע לצפון אמריקה מאוחר יותר ב-7 בספטמבר 2010 ושוחרר לשאר העולם רק ב-10 בספטמבר 2010.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק הוא פריקוול למשחק הראשון ומתרחש 10 שנים לפני המשחק הראשון בסדרה,

לעומת המשחקים הראשים בסדרה במשחק הזה ניתן לשחק עם שלוש דמויות וכל אחת עם סיפור משלה. המשחק מתחיל ב-Land of Departure שם רואים לראשונה את טרה, אקווה, ונטאס, שלושה חברים שחולמים להיות קיבלייד מאסטרים ומתאמנים על ידי מאסטר אריקאס (Eraqus) כדי לעשות זאת הם צריכים לעבור את הבחינה של Mark of Mastery. טרה ואקווה נבחנים ביחד אבל בסיבוב הראשון מאסטר זאנורווט (Xehanort) מחבל בבחינה ומכריח את ונטאס להתערב, בסיבוב השני טרה ואקווה נלחמים אבל למרות שאקווה עוברת את הבחינה טרה נכשל בגלל האפלה שבתוכו.

עולמות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אדמת התפלגות (Land of Departure) - העולם שבו מתחיל המשחק שם מתאמנים טרה, אקווה, וואנטס כדי להפוך לקיבליידס מאסטרים.
  • טירת החלומות (Castle of Dreams) - עולם שמבוסס על הסרט סינדרלה בעולם ניתן לפגוש דמיות מוכרות מהסרט כמו סינדרלה, הפיה הטובה, והאמא והאחיות החורגות של סינדרלה.
  • הגנים הקורנים (Rediant Garden) - עולם שבורך בזוהר של ממלכת האור ונשלט על ידי אנסם החכם.
  • מיראז' ארנה (Mirage Arena) - הזירה במשחק שבו שחקנים יכולים ללכת כדי לשחק במולטיפלייר או להתחרות לבד.
  • ארץ הגמדים (Dwarf Woodlands) - עולם מהסרט שלגיה ושבעת הגמדים, ממלכה שנשלטת על ידי מלכה מרשעת משתמשת בכוח של מראה קסומה כדי להבריח את שלגיה ולשלוט בממלכה.
  • ארץ לעולם לא (Neverland) - מהסרט פיטר פן, ארץ לעולם לא הוא אי שבו גרים פיטר פן וטינקרבל והילדים האבודים ושודדי הים.
  • קולוסיאום האולימפוס (Olympus Coliseum) - מהסרט הרקולס בעולם פגשים את הרקולס הצעיר בזמן האימונים שלו עם פיל בנוסף פגשים גם את זאק מפיינל פנטזי קריסס קור.
  • הטירה המכושפת (Enchanted Dominion) - עולם מהסרט היפהפייה הנרדמת עולם שבו הנסיכה אורורה נפלה לשינה עמוקה על ידי הכישוף של המכשפה הרעה מליפיסנט.
  • חלל עמוק (Deep Space) - העולם הזה בעצם נמצא בחללית הוא מבוסס על החלק הראשון של הסרט לילו וסטיץ' שבוא סטיץ מנסה לברוח מהחללית.
  • קיבליידס גרביירד (Keyblade Graveyard) - בית קברות לקיבליידס זה מדבר מלאה קיבליידס חסרי חיים שהמאסטרים שלהם נהרגו במלחמת הקיבליידס.
  • דיסני טאון (Disney Town) - עיר שבו כל הדמיות של דיסני מתאספות כדי לעשות מסיבה אבל רק למי שיש הזמנה יכול להיכנס.
  • מיסטיריוס טאוור (Mistirios Tower) - זה עולם שמבוסס על הסרט פנטסיה העולם הוא בעצם מגדל אחת שבו גר המאסטר ין סיד אחד המאסטרים הקיבליידס החזקים ביותר שיש והמורה של המלך מיקי.

מצב המולטיפלייר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו במשחק הקודם בסדרה Kingdom Hearts 358/2 Days גם במשחק הזה יש אפשרות לשחק במולטיפלייר שבו שחקנים יכולים להילחם אחד נגד השני או להילחם ביחד נגד בוסים. יש גם מיני משחקים ששחקנים יוכלים לשחק ביחד Command Board סוג של משחק קופסה ואפשרות להתחרות ביחד אחד נגד השני במשחקי מרוצים. מצב המולטיפלייר במשחק נקרא מיראז' ארנה, נתן לשחק עד שישה שחקנים ביחד, בנוסף יש בזירה בונסים וסקילים חדשים שנתן להשיג רק בזירה. בגרסת הפיינל מיקס של המשחק נוספו בוסים חדשים לזירה ובונוסים שלא היו במשחק.

בגרסת ה-HD רימייק של המשחק לפלייסטיישן 3 הזירה נשארה אבל הוחלט להסיר את מצב המולטיפלייר טאצויה נומורה אמר שהסיבה היא שהמפתחים רצו להתמקד בפיתוח של Kingdom Hearts 3.

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו לשני המשחקים הראשונים בסדרה גם למשחק הזה יצא גרסת Final Mix שמוסיפה הרבה שינויים למשחק כמו רמת קושי חדשה איובים חדשים ובוסים סודים חדשים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]