שיחת קטגוריה:משפחת שלוש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שם הקטגוריה[עריכת קוד מקור]

לא עדיף לקרוא לה "משפחת שלוש"? emanשיחה 00:25, 4 אפריל 2006 (UTC)

הייתי מעדיף להשאיר זאת לעת עתה כ"צאצאי משפחת שלוש", עד שאוכל לכתוב כמה פסקאות על המשפחה בכללותה. תומר ש 20:56, 5 אפריל 2006 (UTC)
זה קטגוריה לא ערך. אין שום בעיה שיהיה ערך בשם "משפחת שלוש" וגם קטגוריה בשם "קטגוריה:משפחת שלוש". אחרי זה יהיה צריך לשנות את זה בכל הערכים. אז צריך כבר עכשיו לתת לקטגוריה את השם שיהיה לה בסוף. אם גם אתה מסכים שבסוף זה צריך להיות שם הקטגוריה, אז כדאי לשנות עכשיו, ויפה שעה אחת קודם. emanשיחה 21:14, 5 אפריל 2006 (UTC)
ביצעתי השינוי - באמת נראה תקין יותר... תומר ש 00:17, 7 אפריל 2006 (UTC)

נראה לי שכדאי להתחיל לחלק את הקטגוריה אחרת[עריכת קוד מקור]

לא לפי א-ב אלא לפי קטגריות שונות: אישים, חברות, שכונות, חברות, אתרים היסטוריים וכו. ככה יהיה יותר קל להוסיף ערכים ולסווג אותם למקום הנכון להם.

מספר הערכים לא מצדיק את החלוקה הזאת. תקבל הרבה קטגוריות עם מעט מאוד ערכים. זה לא כל כך יעזור לקוראים למצוא ערכים בנושא דומה. גילגמש שיחה 04:38, 28 ביולי 2020 (IDT)תגובה
זה בדיוק העניין- כדי להרחיב את הקטגוריה בצורה נרחבת. ואתן קטגוריה לדוג, בתים: בית אהרן שלוש, בית יוסף אליהו שלוש, בית יעקב שלוש, הבתים התאומים, בית כהן-שרת, בית הלל שלוש ("קפה אירופה" של ימנו) ועוד. אם היא לא מספיקה לטעמכם אפשר להרחיב את הקטגוריה ל"אתרים" וככה להוסיף את גשר שלוש האחים שלוש ועוד. לא חסר ערכים על המשפחה הזאת- ולכולם ערך היסטורי ואנציקלופדי.
כרגע אין פה מספיק ערכים כדי לפצל בצורה כזאת. אם יתווספו אז בוודאי יהיה טעם בפיצול. גילגמש שיחה 14:36, 28 ביולי 2020 (IDT)תגובה