שיחת משתמש:Yuri/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Yuri בנושא נושא הנספחים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מדוע שחזרת שם את העריכה? ‏– rotemlissשיחה 23:11, 2 בינואר 2009 (IST)

זה המשפט שהיה כתוב בערך לפני השחזור: "הצורך בהחלטה זו נבע מהתחדשות מצב הלחימה אחרי הפסקת האש שבאה בעקבות החלטה 338. החלטה זו הופרה הן על ידי מצרים והן על ידי ישראל. אולם בעוד שכוחות מצרים הפרו החלטה זו באופן מקרי, צמרת צה"ל החליטה להפר אותה באופן שיטתי - בצה"ל למעשה הוחלט להתעלם מהחלטת האו"ם, ולהמשיך את הלחימה. צה"ל תקף את מוצב בוצר, ניסה לכבוש את העיר סואץ ולכתר את איסמעיליה, וניסה לסיים את כיתור הארמיה השלישית המצרית, מהלך שנכשל." מדובר במשפט מוטה באופן ברור גם לעין הלא מיומנת. מעבר לכך ניסיתי למצוא סימוכין לכך שהמצרים המסכנים הפרו את הפסקת האש במקרה (מה זה אומר בדיוק לא הבנתי עד עכשיו), בעוד שצה"ל החליט לשים פס על החלטת האו"ם, ולהמשיך בלחימה (הייתי בטוח לתומי שהחלטות כגון אלה, אם בכלל, מתקבלות על ידי הממשלה), ללא הצלחה. קראתי גם את הערך המקביל באנגלית, ולא מצאתי בו איזכור לטענה השערורייתית הזו. יורי - שיחה 23:57, 2 בינואר 2009 (IST)
החזרתי מספר שינויים אחרים שביצעו בעריכה. ‏– rotemlissשיחה 22:22, 7 בינואר 2009 (IST)

מעבר רפיח[עריכת קוד מקור]

הי יורי, לא ברור לי מדוע החזרת את הערך למצבו הקודם. התאור בו היה כללי ולא מדויק, בניגוד לתאור המדויק שהוספתי (ולראיה, ראה את הערך באנגלית: rafah border crossing) אם יש משהו לא מדויק, נא להצביע על הטעות במקום לצנזר - ודרך אגב, אין טעות תודה על ההשקעה בוויקיפדיה

היי. אני לא זוכר בדיוק למה שיחזרתי אבל נראה לי שקיבלתי את הרושם שדווקא התיאור הקודם היה מדוייק יותר. אני רואה עכשיו שככל הנראה טעיתי, סליחה. בכל מקרה הוספתי מחדש משפט אחד שנמחק מהגירסה הקודמת ושעושה רושם כי הוא נכון. ברוך הבא לויקיפדיה :) יורי - שיחה 19:48, 7 בינואר 2009 (IST)

סע לקריית גת[עריכת קוד מקור]

איתי כהן - שיחה 22:57, 7 בינואר 2009 (IST)

תודה רבה, אכן פיספסתי את זה. שיחזרתי את הערך. דרך אגב אתה יכול לעשות זאת בעצמך כאשר אתה מגלה דבר כזה אבל בכל מקרה תודה. יורי - שיחה 01:00, 8 בינואר 2009 (IST)
טוב, היום נסעתי לקריית גת בעצמי... האם צריך לכתוב לו משהו נוסף כאן? איתי כהן - שיחה 13:56, 9 בינואר 2009 (IST)
הוספתי אזהרת השחתה. אני מקווה שזו תהיה האזהרה האחרונה שלו. במידה והוא יוסיף את הפיסקה לערך פעם נוספת צריך יהיה לבקש חסימה שלו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. יורי - שיחה 20:56, 9 בינואר 2009 (IST)

חשודים כג'ק המרטש[עריכת קוד מקור]

שלום Yuri,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "חשודים כג'ק המרטש" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, גאלוס - שיחה 10:37, 10 בינואר 2009 (IST)

תודה. אני זוכר את הערך ואני אנסה לסיים את העבודה עליו עד סוף החודש. יורי - שיחה 10:39, 10 בינואר 2009 (IST)

מכון מופ"ת[עריכת קוד מקור]

מעלת החומרים היא ד"ר ניצה ולדמן. זו שכתבה את המידע באתר השני. מאחר והיא מודעת לנושא זכויות היוצרים אני משחזר לערך שלה ליז'אנסק - שיחה 15:02, 10 בינואר 2009 (IST)

אתה משוכנע שזו באמת היא? יורי - שיחה 15:07, 10 בינואר 2009 (IST)
כן, ראה שיחה:המדור לסביבות הוראה ולמידה מקוונות ליז'אנסק - שיחה 15:09, 10 בינואר 2009 (IST)
ממה שהבנתי מדובר במישהיא שטוענת שהיא ד"ר ניצה ולדמן. השאלה איך ניתן לדעת שמדובר בה באמת? יורי - שיחה 15:12, 10 בינואר 2009 (IST)
לאף אחד אחר לא יהיה אינטרס להעלות את החומרים האלו ולהתחזות לניצה. אין הרבה אנשים שיודעים שניצה הייתה זו שכתבה את החומרים האלו. ואם תשים לב, בשיחת הערך היא ציינה את העובדה. ותמיד אפשר לכתוב לה nitsa@macam.ac.il או לגשת למכללת דוד ילין ולדבר איתה פנים אל פנים [1] ליז'אנסק - שיחה 15:51, 10 בינואר 2009 (IST)
אנחנו לא יכולים לדעת איזה אינטרסים יש לאנשים. אני חושב שסביר להניח שאכן מדובר בה אבל צריך לברר את זה קודם בוודאות בדרכים שציינת לפני שנותנים לכך אישור סופי. בנושא של זכויות יוצרים עדיף שלא לקחת סיכון. יורי - שיחה 15:54, 10 בינואר 2009 (IST)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי ליז'אנסק - שיחה 16:01, 10 בינואר 2009 (IST)

קיבלתי ועניתי. יורי - שיחה 16:07, 10 בינואר 2009 (IST)

FDR[עריכת קוד מקור]

קראתי קצת יותר לעומק - ראשית, עדיין בעיות תרגמת, ניסוח, כתיב, תחביר קשות ביותר. שנית - רוזוולט לא היה סוציאליסט. שלישית - הסעיף "הניו דיל ומדיניות הרווחה" בסעיף "הביקורת" אינו נכון לטעמי מהתחלה ועד הסוף. הביקורת הליברטריאנית על רוזוולט אינה ראויה לאיזכור כה נרחב. המדובר בזרם מחשבה שולי וקיצוני, והדבר מקביל לכך שבערך על דוד בן גוריון יביאו את ביקורתו של עוזי משולם על כך שהלה חטף את ילדי תימן. התיאור של המהלכים במלחמת העולם השנייה ולקראתה לוקה מעט בחסר, אם כי סביר, וודאי שהרבה יותר טוב מהעניין המביך שהיה לפני שלקחת ליד את הערך. בסך הכל אני שמח על שנמצא לערך חשוב זה גואל, אבל ודאי שהעבודה רבה משציפית, ובשל מרכזיות הערך אני מצפה לכתיבתו ברמה גבוהה ביותר. אלמוג 06:11, 12 בינואר 2009 (IST)

תוכל להביא כמה דוגמאות בקשר לבעיות הניסוח והתרגמת שאני אבין יותר טוב במה מדובר. בקשר לשאר דבריך לא נאמר בערך שרוזוולט היה סוציאליסט. מה שנכתב הוא שהוא ביצע רופורמות סוציאליסטיות. בקשר לפסקת הביקורת על הניו דיל כתבתי אותה לאחר שבמהלך העבודה על הערך התרשמתי כי קיימת ביקורת רבה על רוזוולט אשר נוגעת במדיניות הכלכלית ולא רק מהחוג הליברטריאניסטי. באשר לשאר דבריך אודה לך אם תצביע על מידע שחסר לדעתך בערך. יורי - שיחה 16:47, 12 בינואר 2009 (IST)

לנוחותך, על מנת שתוכל לבחון את הבעיות בערך, מובאים משפטי הפתיחה מהפיסקה "מושל ניו יורק" -

  • רוזוולט נודע כמושל רפורמי - לדעתי היה דווקא נוצרי פרוטסטנטי.
  • ובמהלך כהונתו בוצעו שדרוגים רבים בתשתיות החשמל ובשירות בתי הסוהר. - עברית קצת בעייתית. עדיף שלא להשתמש בפועל סביל "בוצעו" אלא לכתוב מי ביצע (רוזוולט?). כמו כן המילה "שדרוג" קצת בעייתית בהקשר זה.
  • הוא היה אחד המתנגדים החריפים ביותר של ה"טמני הול" (Tammany Hall), מנגנון עתיק יומין ומושחת במפלגתו הדמוקרטית בניו יורק, אך מכיוון שנזקק לתמיכתו של הגוף, אולץ למתן את דעותיו ונמנע מלפעול נגדו בגלוי. - פרט לבעיות ניסוח קלות (במפלגתו הדמוקרטית בניו יורק), כאן יש מקום להרחבה על הטאמאני הול, ואולי יציאה לערך מורחב שייכתב בעתיד.
  • לאחר נפילת בורסת המניות של ניו יורק באוקטובר 1929 ושקיעת המדינה בשפל הגדול, החל רוזוולט לנקוט במדיניות סוציאליסטית, ופיתח תוכנית רווחה מקיפה לטיפול במשבר. - לא היה סוציאליסט. לא נקט במדיניות סוציאליסטית.

בעיות אלו חוזרות לאורך כל הערך, והוא זקוק לעריכה לשונית קפדנית. באשר לביקורת על המדיניות הכלכלית של רוזוולט, מה לעשות שאתה הבאת ציטוטים מליברטריאנים בלבד, והשתמשת בטרמינולוגיה ליברטריאנית? הרפורמות שביצע לא היו סוציאליסטיות, הוא לא דגל בקולקטיביזם. רונלד דוורקין, למשל, מאפיין את התומכים במדיניות רוזוולט כתומכים ב"חבילת הערכים המגדירה את הליברליזם באמריקה". דוורקין הוא הוגה בעל חשיבות גדולה פי אלף מאשר תומס דילורנזו, או כל אחד אחר מ"האסכולה האוסטרית". באשר למלחמה, זה עניין של דגשים. לדעתי יש אירועים שניתן היה יותר להדגישם. זה עניין של "Fine Tuning" של הערך, שניתן לבצע רק לאחר תיקון הבעיות האחרות. אלמוג 07:12, 13 בינואר 2009 (IST)

קודם כל תודה רבה על הערותיך. ברצוני להתייחס לכמה מהם:

  • הוא אכן היה נוצרי פרוטסטנטי אבל אני לא רואה איך עובדה זו הפריעה לו להיות גם מושל רפורמי. בתקופתו בוצעו שינויים רבים ולפעמים אפילו מיני מהפכות באירגונים ובזרעות ממשל.
  • מסכים עם דבריך לעיל. המשפט יתוקן בקרוב.
  • מסכים. הערך על טמני הול יכתב בעתיד הקרוב ואני ארחיב על הנושא בערך.
  • בערך לא נכתב בשום מקום שרוזוולט היה סוציאליסט. נטען כי תוכניתו הכלכלית הייתה תכונית סוציאליסטית מכיוון שזה מה שהמציאות דרשה באותו הרגע. האם אין זה כך?

בכל הקשור לביקורת על מדיניותו הכלכלית של רוזוולט אני מודה שלמרות שקראתי מאמרים רבים בנושא בזמן כתיבת הערך הידע של בנושא זה עדיין מצומצם ביותר. ניסיתי לאזן והאמנתי שכללתי דעות מחוגים רבים אך יתכן מאוד שנכשלתי בכך. אני אודה לך מאוד אם תוכל לשכתב את הפיסקה מחדש ולכתוב אותה לפי ראות עיניך מכיוון שבנושא זה אני חושב שידי קצרה מלהושיע. יורי - שיחה 22:10, 13 בינואר 2009 (IST)

"רפורמי" - המדובר בבדיחה. התכוונת ל"רפורמיסט". "רפורמי" בעברית זה בן הדת היהודית הרפורמית. אבל זה רק בא להראות שבפיסקה של שלושה משפטים יש כמה שגיאות קרדינליות בעברית. לו הייתי מעניק לכל הערך את הטיפול שהענקתי לפיסקה זו הייתי מוצא עוד עשרות ומאות שגיאות. הערך במתכונתו הנוכחי רחוק מאוד מלהיות טוב מבחינת הכתיב והניסוח. מספר דברים נוספים - תכניתו של רוזוולט לא הייתה "סוציאליסטית", ויש לנכש את הביטוי הזה על כל הטיותיו מהערך. בעניין הביקורת, איני יודע מאיפה לקחת אותה. הנושא דורש לימוד ועיון רציני, הבאת דברים בשם אומרם, והבאת העמדות העיקריות ולא עמדות שוליים. בכך יקשה עלי לסייע, כי גם אני איני חש מספיק בטוח בעניין זה, וזאת גם לאחר שקראתי הרבה ולמדתי. אני רק יכול לומר לך שהעמדות שהבאת אינן עמדות הזרם המרכזי בנוגע לרוזוולט אלא ביקורת שולית ואיזוטרית. יש שתי אפשרויות, או שתתעמק בנושא, ותביא דעות נוספות לאיזון, או שתמחק את הפיסקה. במצבה הנוכחי אינה ראויה. אלמוג 22:17, 13 בינואר 2009 (IST)
אכן התכוונתי לרפורמיסט, טעות שלי. אם תוכניתו של רוזוולט לא הייתה סוציאליסטית אז מה היא הייתה? בעניין הביקורת, המקור העיקרי הוא מהויקי אינגליש בעיקר שמגובה גם במספר מאמרים שקראתי בנושא בזמן כתיבת הערך. העמדות שהבאתי הם ביקורת כלפי תוכניתו הכלכלית של רוזוולט. בשום מקום לא נטען כי מדובר בעמדה עיקרית, יתכן והייתי צריך להבהיר זאת יותר טוב בערך. למרות זאת, קיבלתי את הרושם שהביקורת על מדיניות הכלכלית של רוזוולט, למרות שהיא לא העמדה העיקרית, רחוקה מלהיות שולית ולכן מצאתי לנכון להזכירה. אני מסכים עם כך שחסרים דעות נוספות התומכות בניו דיל. אחת הסיבות לכך היא שהתקשתי למצוא מאמרים בנושא הזה ברשת. אני אנסה למצוא מאמרים של רונלד דוורקין ולקרוא אותם. אם יש לך מאמרים נוספים שאתה יכול להפנות אותי אליהם אני אשמח. יורי - שיחה 22:36, 13 בינואר 2009 (IST)

מייל[עריכת קוד מקור]

שלחתי • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 13:12, 21 בינואר 2009 (IST)

קיבלת תשובה. יורי - שיחה 13:35, 21 בינואר 2009 (IST)

יריבות לארי-מג'יק[עריכת קוד מקור]

אהלן יורי. הורדתי את תבנתי החשיבות, אתה יכול לארגן הצבעת מחיקה על בערך? אני פשוט לא יודע איך....המכונה הירוקה - שיחה 13:09, 24 בינואר 2009 (IST)

משפט הקופים[עריכת קוד מקור]

שלום Yuri,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "משפט הקופים" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Hmbr שיחה 18:58, 1 בפברואר 2009 (IST)

לגבי FDR, שלחתי לך מייל[עריכת קוד מקור]

בהמשך להודעתך בדף שלי. Ldorfman - שיחה 01:30, 2 בפברואר 2009 (IST)
... ואם כבר עסקנו בנושא בדף השיחה שלי, סטטיסטיקה על שימוש בדפדפנים ניתן למצוא כאן. לילה טוב. Ldorfman - שיחה 01:39, 3 בפברואר 2009 (IST)

דבר ראשון לא קיבלתי שום מייל. דבר שני, אין שום צורך לכתוב את אותה ההודעה פעמיים גם בדיון בדף השיחה שלך וגם בדף השיחה שלי רק כדי לוודא שאני אקרא אותה. דבר שלישי, הבנתי שהשינוי שביצע ברוקולי מקובל על כולם אז אפשר מבחינתי לסגור את הסוגייה הזו. יורי - שיחה 01:52, 3 בפברואר 2009 (IST)
בוודאי שקיבלת את המייל. אפילו התייחסת אליו כשכתבת בדף השיחה שלי שלדעתך, הרווח על-פי התמונה אינו משמעותי.
אני שמח שאתה עוקב אחר דיונים גם בדפים אחרים ושמח אני עוד יותר על כך שסיימנו את הסוגייה הזו. מי יתן ולא יחזרו עוד ויכוחים מסוג זה. צהרים טובים. Ldorfman - שיחה 14:47, 3 בפברואר 2009 (IST)

פרשת האי היווני[עריכת קוד מקור]

יורי שלום, מודה לך מאד על השקעתך הרבה בקריאת המאמר ובהבנתו לעומק, ובכל הערותיך הרבות - ובבחינה זו אתה "צדיק בסדום". מתנצל שביטלתי את עריכתך. לאחר מחשבה רבה, הלחטתי לערוך מחדש את החלק המשפטי הכבד בערך - בצורת טבלה שתהיה נוחה יותר להבנה ולהתמצאות. לא מבתר על שום נושא - כדי לתת תמונה מלאה לכל מי שמתעניין בנושא.
אודה לך אם תוכל להעיר לי על המבנה החדש, ואולי אולי - אוכל לשכנע אותך לשנות את הצבעתך. תודה ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 17:38‏, 09/02/2009 • ט"ו בשבט ה'תשס"ט

לא סתם החלטתי להשקיע מזמני בערך. הנושא מאוד מעניין ואני באמת חושב שלערך יש פוטנציאל טוב להפוך למומלץ. למרות זאת במצבו כרגע הוא לא ראוי. תראה, באופן עקרוני אני נגד טבלאות בערכים אלא אם אין ברירה אחרת. במקרה שלפנינו אני חושב שהייתה ברירה אחרת. למרות שאני רואה שבאמת השקעתה בניסיון לשנות את פני הערך כמעט ולא התייחסת להערותיי העיקריות בנושא התמקדות יתר ביועץ המשפטי לממשלה ובניתוח משפטי עמוק ומיותר של החלטתו. לדוגמה בחרתי סתם משפט אקראי שקפץ לעיניי: "מזוז נתן משקל יתר לנושא התמורה עבור מתת השוחד." זה משפט קשה לקריאה, לא מובן ולחלוטין מיותר בערך הזה. הערך צריך להיות פשוט לקריאה עד כמה שניתן ואין שום סיבה להשתמש בו במושגים משפטיים קשים כל כך כשניתן בהחלט להסתפק בלי זה. נוסף לכך, פסקת הביקורת על היועץ המשפטי ארוכה מידיי. אין שום צורך לעבור על כל דבריו של מזוז ולבקר אותם אחד אחד. בהחלט ניתן לתמצת את הנושא. למשל אני חושב שאין בכלל צורך בפסקת ביקורת נפרדת כמו שהיה בגרסה הקודמת. אפשר להוסיף את הדברים בפסקה על התגובות מיד אחרי המשפט: "החלטתו של מזוז עוררה מיד סערה בחוגים פוליטיים ומשפטיים. עימות תקשורתי פרץ בין מי שהייתה פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, שהמליצה המלצה הפוכה - להעמיד לדין את אריאל שרון ואת בנו." אני מבקש שתראה בבקשה שוב את הגרסה שלי לערך והסבר לי מה בדיוק לא אהבת בה? ניסיתי להיות מאוד נאמן לטקסט שכתבת ולכן לא ברור לי איזה מידע חשוב אתה אומר שהחסרתי? יורי - שיחה 19:00, 9 בפברואר 2009 (IST)
ויקיפדיה היא כלי חינוכי, ואני מנסה להיות דידקטי, ולהסביר לקורא שאיננו בקיא ברזי המשפט מהם הרכיבים הדרושים כדי לבסס הרשאה בשוחד. לכן כל נושא איננו עומד בפני עצמו, אלא מופיע תחת אחד הרכיבים. לדוגמה: ניתוח העסקת גלעד שרון - זה נושא שלא צריך לעמוד בפני עצמו, אלא צריך להופיע כאחד משני הנושאים תחת "מרכיב התמורה" - בצורה ברורה וחד משמעית. ניסיתי וזה לא יצא טוב בגירסה הראשונה שעוררה את חמתך (ואני מבין למה), זה גם לא יצא כל כך טוב בטבלה שניסיתי, ולכן כעת ראה גירסה חדשה עם טבלה שערוכה בצורה אחרת - אני מקווה שכעת זה יותר ברור ויותר קל להתמצא ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 22:22‏, 09/02/2009 • ט"ז בשבט ה'תשס"ט
זו בדיוק נקודת המחלוקת בינינו. אני לא חושב שהערך הזה הוא המקום להסביר מהם המרכיבים הדרושים כדי לבסס הרשאה בשוחד. אני חושב שהנושא הזה צריך להיות כתוב בערך שוחד ולא כאן. מאותה סיבה אני גם לא חושב שלמושגים כמו מרכיב התמורה, מרכיב מתת השוחד או היסוד הנפשי יש מקום כל כך מרכזי בערך. בגירסה שלי למשל, אני חושב שהנושא נשאר ברור גם בלי כניסה לפרטים אלה. זו כמובן דעתי ויתכן מאוד שיש אנשים שחושבים אחרת, נראה זאת בהצבעה. בכל מקרה אני מציע לך להתייעץ עם אנשים נוספים בנושא. יורי - שיחה 22:55, 9 בפברואר 2009 (IST)
ערך מומלץ צריך להיות קצת יותר מאשר ערך מצומצם על הנושא עצמו, אלא לכלול נקודת מבט רחבה יותר - ממנה ניתן ללמוד ולהשכיל לא רק על הנושא המצומצם. כך נהגתי ביתר הערכים שכתבתי והפכו למומלצים. אני מניח שיש שיחשבו ההפך. בכל מקרה - תודה רבה על הערותיך, שגרמו לי לתקן לא מעט ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 23:08‏, 09/02/2009 • ט"ז בשבט ה'תשס"ט


אתה[עריכת קוד מקור]

אתה זריז אתה • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 12:44, 15 בפברואר 2009 (IST)

רק לפעמים. ;) יורי - שיחה 12:55, 15 בפברואר 2009 (IST)

מייל[עריכת קוד מקור]

קיבלת? גילגמש שיחה 15:45, 15 בפברואר 2009 (IST)

קיבלתי ועניתי. יורי - שיחה 15:57, 15 בפברואר 2009 (IST)

הרשל'ה[עריכת קוד מקור]

יש לכתוב דמות אמתית ולא דמות המבוססת על דמות אמתית כי היה בדחן בחצרו של רבי ברוך ממז'יבוז' שנקרא הרשל'ה מאוסטרופולר והוא הדמות האמתית שליה מיוחסים כל בדיחות הרשל'ה. לכן צריך פשוע לכתוב שמדובר בדמות אמתית (כמו שמוטקה חב"ד הוא דמות אמתית ולא דמות בדיונית המבוססת על אמתית.

ישראל קרמרשיחה • כ"ב בשבט ה'תשס"ט • 23:35, 15 בפברואר 2009 (IST)

אתה מוכן להסביר לי מה כתבתה כאן? יורי - שיחה 23:39, 15 בפברואר 2009 (IST)

רגע קטן של עברית[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, יורי,
אני מדי פעם מעלה "רגע של עברית" בדפי שיחה שונים, אני מקווה שאין לך התנגדות. שמתי לב שאתה נוהג לכתוב בגוף שני (ל"אתה") "כתבתה", "אמרתה" וכו'. בעברית לא מוסיפים ה' לפועל בגוף שני. כך שכשאתה פונה למישהו, תכתוב לו: מה אמרתָ, מה רצית, כתבת, העליתָ תמונה (לא: העלתה תמונה) וכו'. אלדדשיחה 22:54, 18 בפברואר 2009 (IST)

אין לי התנגדות כלל ואני אף אשמח אם תעיר לי יותר בנושא. אני יודע שבעיות לא חסרות לי בתחום הזה ואני מאוד אשמח להשתפר. פעם הייתי כותב ללא ה' אבל לאחר שתיקנו אותי מספר פעמים שיניתי את מנהגי. אני מבין עכשיו שזו הייתה טעות ואני אחזור לכתוב כמו שכתבתי פעם. תודה על ההערה. יורי - שיחה 23:02, 18 בפברואר 2009 (IST)
בשמחה. חשבתי שאתה לא מכיר את הכלל (שכותבים בלי ה'). אם תיקנו אותך, זה אומר משהו לגבי המתקנים (אולי הם לא יודעים עברית כל כך...). בכל אופן, אם אראה משהו בולט נוסף, בשמחה אכתוב לך בהמשך בדף השיחה. אלדדשיחה 23:04, 18 בפברואר 2009 (IST)

התנגדות[עריכת קוד מקור]

כמובן שאין עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 00:05, 21 בפברואר 2009 (IST)

. יורי - שיחה 00:13, 21 בפברואר 2009 (IST)


אבקש את עזרתך[עריכת קוד מקור]

שלום, אנא כנס לערך אביונים.

בנושא אביונים וקראות ניסיתי ליצור קישור לערכים ישו ועוד אחד, אתה יכול לסדר את זה?. אגב אשמח להסבר איך לעשות זאת בעצמי להבא. הקוסם1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום, דבר ראשון בסופה של כל הודעה בדף שיחה נהוג לחתום את שמך ע"י הוספת הסימן ~ ארבע פעמים רצוף. בקשר לערך המדובר, אם הבנתי נכון אתה מדבר על קישור פנימי. כפי שאתה יכול לראות הצלחת להוסיף בהצלחה קישור לערך ישו. תיקנתי את הקישורים בערך שלך. הסיבה שלא הצלחת ליצור קישור כזה מקודם נעוצה בעובדה כי אתה לא מכיר את המערכת מספיק טוב עדיין. אתה מוזמן לקרוא את המדריכים שהשאירו לך בראש דף השיחה ובמיוחד את המדריך הזה ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד. למידע נוסף על קישורים פנימיים אתה מוזמן לעיין בדף ויקיפדיה:קישורים. בכל מקרה אני מאוד מציע לך לקרוא את המדריכים על מנת להבין את סטנדרטים הכתיבה הנהוגים כאן. בברכה, יורי - שיחה 20:16, 25 בפברואר 2009 (IST)

אהלן[עריכת קוד מקור]

מה שלומך, יורי? :)
בהמשך לרגע של עברית, תיקנתי מספר מילים בתגובתך (והשמטתי מילה אחת, ברשותך; אם אתה מתנגד, תוכל להחזיר אותה, אבל עדיף להימנע ממילים מעוררות מחלוקת ומעודדות אנטגוניזמים). אלדדשיחה 23:24, 6 במרץ 2009 (IST)

ושוב תודה רבה לך אלדד. בטעות כתבתי עם במקום אם. אני יודע כמובן את ההבדל, הבחנתי בטעות ורציתי לתקנה אבל אתה הקדמת אותי . שתי המילים האחרות הם אכן טעות נפוצה שלי. אני מודה שאיני יודע מתי כותבים עם י' בזמן עתיד ומתי עם א'. אשמח אם תעזור לי בנושא הזה. בנוגע למילה שהשמטת, היא אכן מעוררת אנטגוניזם אך נעשה בה שימוש כלפי יותר מפעם אחת, וחבל שלא הגיע אף אדם טוב כמוך ומחק אותה. בכל מקרה אני לא מתכוון להחזיר אותה להודעה, ולו רק בשביל לא לרדת לרמתם של אנשים שאני בז להם. יורי - שיחה 23:35, 6 במרץ 2009 (IST)
כמה מילים בתגובה:
ראשית, אני מאוד מעריך את סובלנותך, ואת השארת ההשמטה :) אני מודע למילים הקשות שהוטחו בעבר, אבל אנחנו צריכים לעשות מאמץ לא לרדת לרמתם של אחרים, ולשמור על שפיות הדיון ועל רמה הולמת והוגנת של טיעונים ונימוקים. שנית, ראיתי שאתה כן משתמש נכון בצורת העתיד, רק שלפעמים מתגנבת לך שגיאה בעניין היו"ד בעתיד, שכל כך שגורה אפילו (ובעיקר) אצל ישראלים ילידיים . באשר לעניין ה"עם" וה"אם" - אני יודע שאתה יודע, ופשוט תיקנתי שגיאה זו באותה מכה יחד עם תיקון שאר הדברים, כי כבר נכנסתי למוֹד של תיקון :) אל תדאג, אם אראה משהו שאתה לא מכיר או לא יודע, אשתדל להסביר בדף השיחה. במקרה הנוכחי הנחתי שאתה מכיר את הכול, וסתם היה מדובר בפליטות מקלדת, ולכן לא הרחבתי את ההסבר על אף אחד מהתיקונים. ושוב, אני מעריך מאוד את סובלנותך גם למקרה שחרג מתיקון העברית גרידא. אלדדשיחה 23:41, 6 במרץ 2009 (IST)
נ"ב: ובעניין פאדיחות ... קריצה, גם אני כותב לא אחת "עם" במקום "אם". כשזה קורה לי, אני מבין שהגיע הזמן ללכת לישון, או שעדיף לישון עוד קצת, כי קמתי מוקדם מדי... אז אל תתפלא אם תראה את זה גם אצלי (ושמתי לב שזו טעות שקורית אצל רבים וטובים; ההשערה שלי שזה משהו שהוא בלתי נמנע, גם אצל מי שיודע מתי לכתוב "אם" ומתי "עם", וסתם מדובר על מילים קרובות מדי, שהמוח מפספס בהן לא פעם). אלדדשיחה 23:51, 6 במרץ 2009 (IST)
יש צדק בדבריך. אני חושב שאני אקבל את עצתך ואלך לישון, במיוחד לאור העובדה שמחר אני צריך לקום בבוקר ולצאת לתפוס פושעים מוקדם מהרגיל. יורי - שיחה 23:56, 6 במרץ 2009 (IST)
נו, בהצלחה! ספקוינוי נוצ'י. אלדדשיחה 23:57, 6 במרץ 2009 (IST)
לגבי לשון עתיד: גוף ראשון - א', גוף שלישי י'. זה הכלל. עידושיחה 23:59, 6 במרץ 2009 (IST)
צודק לגמרי. אבל יורי כתב כך באותו קטע שאליו התייחסתי (ורק פעם אחת הוא כתב ב-י'). אתה צודק, כדאי להדגיש שבגוף ראשון, אני, תמיד נכתוב א' בעתיד; והסימן המנמוטכני, אם יש צורך בכזה: אני - אעשה, אני אגיד (ולא "יגיד") וכו'. אלדדשיחה 00:02, 7 במרץ 2009 (IST)
לרוב אני פועל יותר מתחושת בטן בעניין הזה ופחות מידע אמיתי. עכשיו אני יודע יותר כמובן, הכל תודות לכם. לילה טוב.

הרבי[עריכת קוד מקור]

לתשומת ליבך: בקישורים החיצוניים התבלבלת בין תיאורים לשמות אתרים. בתיאורים אכן ראוי לכתוב "הרב שניאורסון" אך אם שם האתר הוא "אוצרות הרבי" אי אפשר לקרוא לאתר "אוצרות הרב שניאורסון" - זה פשוט לא שם אתר האינטרנט. פורים שמח, ‏DGtal15:50, 9 במרץ 2009 (IST)

אתה צודק אך מדובר רק באתר אחד. בשאר האתרים נראה שצדקתי. בכל מקרה אני שמתי לב עכשיו שלכל אורך הערך יש שימוש בכינוי רבי במקום הרב שניאורסון. יורי - שיחה 16:34, 9 במרץ 2009 (IST)
אני צודק ביותר מאתר אחד. לפחות לפי הבדיקה שלי. אם זה כל כך נפוץ, אולי עדיף להתייעץ בדף השיחה (בעיקר כיוון שמדובר בערך רגיש) לגבי השם: הרבי, הרבי מלובביץ', האדמו"ר מלובביץ, הרמ"מ שניאורסון, הרב שניאורסון (יש הרבה שניאורסון, אז יש יתרון לשם אחר) וכו'. ‏DGtal20:10, 9 במרץ 2009 (IST)

לא הבנתי[עריכת קוד מקור]

[2]. תוכל להסביר מדוע 50% מהתגובה שלך כללה התקפה אישית? יוסישיחה 08:35, 10 במרץ 2009 (IST)

התגובה שלי הייתה בת שורה וקצת. להשתמש במושגים כבדים כמו 50% (שזה משהו כמו ארבע מילים במקרה הזה), והתקפה אישית ניראה לי קצת כמו הגזמה. בקשר להסבר, טוב אז נתחיל מזה שבדיוק חזרתי הביתה לאחר סיום משמרת לילה ויתכן שהראש שלי לא עבד כל כך טוב. ראיתי את דבריו של חגי בדיון והתרגזתי. חסימה נועדה לעצור התנהגות פסולה של משתמש. חגי נחסם ל-24 שעות ועכשיו נראה היה שהוא ממשיך באותה התנהגות פסולה שהביא לחסימתו מלכתחילה. אני לא מדבר רק על תגובתו הפרובוקטיבית בדיון שאני פתחתי, ראיתי תגובות שלו בהלך רוח דומה לפחות בדיון נוסף. אני שואל אותך, לאיזה תגובה הוא מצפה לקבל ממני ומאנשים אחרים לאחר שהוא רושם משפט כזה: "מיותר. נקבע לאחרונה רף תחתון של בית ספר יסודי בן 200 תלמידים הזכאי לערך. לכן כל בי"ס שעובר רף זה (יסודי מעל 200 תלמידים, כל תיכון כלשהו, כל ישיבה וכו') זכאי לערך ואין צורך בהתפתלויות מעבר לכך." הרי ברור שמדובר בניסיון להלהיט את הרוחות מחדש (כי בינתיים נראה שהעניינים קצת נרגעו וזה כנראה רע). בטח שזה לא נועד להביא לקידום הדיון במזנון. נראה כי התגובה האידיאלית מבחינתו הייתה להסית את הדיון לעבר נושא בית ספר הגליל שכבר נטחן מספיק. מכיוון שיש לי אלרגיה קשה לאנשים שמנסים להסית דיונים הנראים לי חשובים לעבר פסים אישיים, בחרתי להגיב כפי שהגבתי. אני רוצה לומר שאני באמת ובתמים מאמין שחסימה ארוכה יותר הייתה מטיבה עם כולנו, כולל עם חגי. בדיעבד אני מבין שנגררתי לפרובוקציה ועדיף היה שלא הייתי כותב את מה שכתבתי. שים לב גם שדבריי היו מתונים בהרבה מהתגובה לה זכיתי מחגי (שנמחקה בינתיים) זמן קצר לאחר מכן. בכל מקרה ההערה שלי נמחקה כבר וטוב שכך. אתה מוזמן דרך אגב לחוות את דעתך בדיון המדובר. ככל שיותר ויקיפדים יתנו תגובות לעניין כך יותר טוב. יורי - שיחה 11:49, 10 במרץ 2009 (IST)
אם מה שחגי חושב וכותב לגופה של הצעתך לעניין ערכי בתי ספר מנוגד למה שאתה חושב וכותב, אז לא מדובר בהתנהגות פסולה או בפרובוקציה, אלא בהשתתפות לגיטימית בדיון. ההתקפה שלך הייתה אישית ללא ספק (כמו תגובתו של חגי) וחלק מההסברים שלך (למעשה המשפט הראשון של ההסבר), ראוי שישמע אותם מושא ההתקפה. אני שמח לשמוע שגם אתה מוצא את התגובה שלך כטעות שאפשר להימנע מלחזור עליה. יוסישיחה 12:25, 10 במרץ 2009 (IST)
לצערי לא מדובר בהשתתפות לגיטימית בדיון כדבריך, אלא בפרובוקציה לשם פרובוקציה. צר לי שאינך רואה זאת. אין לי שום בעיה לשמוע דעות שמנוגדות לדעתי. ההיפך, אני רוצה לראות את ההצעה עוברת בפרלמנט ולכן יש לי אינטרס לשמוע את דעתם של כמה שיותר מתנגדים על מנת לנסות ולרצות אותם כדי שיצביעו בעד. באשר לדבריי לחגי אני מניח שניתן לסווג אותם בהגדרה של התקפה אישית למרות שכמו שאמרתי, כאשר כתבתי את המשפט הדבר נבע בעיקר מתוך שילוב של עצבים ועייפות. במקרה הספציפי הזה אכן היה מדובר בטעות בכך שנגררתי אחר התגרות. אני מקווה שאני לא יעשה את אותה טעות שנית. יורי - שיחה 13:00, 10 במרץ 2009 (IST)

לאנס ארמסטרונג[עריכת קוד מקור]

היי, בעריכה האחרונה שלך הסרת את שמו המקורי לחלוטין. רציתי לדעת מדוע עשית זאת. תודה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:48, 11 במרץ 2009 (IST)

היי ינשוף. זה לא מקובל לכתוב את השם המקורי בפתיח אם אין לזה חשיבות מיוחדת. אני מתכוון לערוך קצת את הערך ולהוסיף את זה בגוף הערך עצמו. אני יעשה את זה או היום או מחר. אני מקווה שלא איכפת לך. יורי - שיחה 21:40, 11 במרץ 2009 (IST)

שלום, מחקת את האסמכתאות שהבאתי לנושא הטקטיקה בטענה שמישהו מחשיב את עצמו לפרשן ושזה בפורום ולכן לא נחשב כאסמכתא. ובכן, יאיר בן עמי היה במשך כמה שנים טובות (לדעתי, לפחות 10 אבל אני לא בטוח) כתב "הארץ" לנושא מירוצי אופניים. כשתרגמו לעברית את שלושת ספריו של ארמסטרונג, לפחות בשניים האחרונים, הוא היה היועץ למתרגם מבחינת נושא האופניים המקצועי. למרות שאינני מסכים לפעמים לדעותיו, לדעתי, הוא בהחלט נחשב בישראל כאסמכתא. לגבי פורום, אין זה משנה באיזו מסגרת מומחה אומר את דבריו, כל זמן שזהותו ודאית והוא אינו מתלוצץ, הרי שדבריו הם דברי מומחה. בתור משתתף פעיל באותו פורום, אני יכול להבטיח לך שהמשתמש עם הניק יאיר בן עמי הוא יאיר בן עמי העיתונאי ולא מתחזה.אודי - שיחה 21:19, 16 במרץ 2009 (IST)

ערך גליוטינה[עריכת קוד מקור]

אם תקרא את הערך עד הסוף תראה שהפסקה שמחקתי כבר כתובה

אתה צודק. לא שמתי לב. להבא רק, כדי שאי הבנות כאלה לא יקרו שוב, עדיף יהיה אם תכתוב את ההסבר שרשמת כאן בתקציר העריכה. יורי - שיחה 17:10, 14 במרץ 2009 (IST)

הצבעה בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

מה שקלונימוס אמר במזנון לגבי פרסי חינוך וכו' ממש בעייתי. זה יפתח פתח רחב מאוד לכל מיני בתי ספר מגזריים שמקבלים פרסים בגלל לחץ פוליטי. אני חוזר בי לגבי התמיכה. נראה לי שצריך למשוך את ההצעה מהפרלמנט ולעבוד על זה עוד. אני יכול לרכז את זה אם אין לך כוח להתעסק עם זה יותר. אני יודע כמה קשה להעביר שינויי מדיניות פה.. מצטער, מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏23:57, 16 במרץ 2009 (IST)

בכל פרס ללא יוצא מן הכלל יש פוליטיקה. הפרס מעיד על חשיבות מוסיימת שיש לבית הספר. אם זה היה תלוי בי הקריטריון הזה לא היה נכנס. אני שייך למחמירים בנושא הזה. בכל מקרה תאמין לי שהפשרה הזאת עדיפה על פני המצב כיום. אתה לא תצליח להעביר את הקריטריונים שאתה רוצה. תהיה לכך התנגדות בטענה שהם קשוחים מידי. אני משוכנע שהטענה הזו תעלה גם בהצעה הזו. בסופו של דבר נגיע למצב שבו הנושא ימשיך להיות פרוץ וערכי הבל יכתבו על ימין ועל שמאל, ולך תנסה אחרי זה למחוק אותם בהצבעות מחיקה כשיש קבוצה שטוענת שהבית ספר חשוב ולקהילה אין קווים מנחים להסתמך עליהם כדי לקבוע אם זה נכון או לא. בכל מקרה גם ללא התמיכה שלך יש חמש חתימות וזה מספיק לקיום ההצבעה. יורי - שיחה 00:01, 17 במרץ 2009 (IST)
אוקיי. אני צריך לחשוב על זה. איפה אפשר לראות את הטיוטות עבודה והדיונים של ההצעה ? מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏00:06, 17 במרץ 2009 (IST)
משתמש:מלכת אסתר/ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי בתי ספר כנס שם לדף השיחה. היה גם את הדיון במזנון. מעבר לכך חלק ניכר ממה שכתב קולונימוס מתייחס בכלל לישיבות שלהם אין כל קשר לדיון הזה. יורי - שיחה 00:09, 17 במרץ 2009 (IST)
תודה. מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏00:13, 17 במרץ 2009 (IST)

פרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום יורי, במעלה דף זה כתבת: "אני רוצה לראות את ההצעה עוברת בפרלמנט ולכן יש לי אינטרס לשמוע את דעתם של כמה שיותר מתנגדים על מנת לנסות ולרצות אותם כדי שיצביעו בעד."

ובכן, כל עוד לא ייכתב במפורש שההצעה אינה חלה על ערכי ישיבות, קשה יהיה לי להצביע בעד הצעתך, וכנראה שכך גם ליהודה, שהצטרף לבקשתי, ולוויקיפדתיים נוספים. בברכה - ברי"אשיחה • כ"א באדר ה'תשס"ט • 01:08, 17 במרץ 2009 (IST)

בוצע. אני לא מבין למה מה שברור לי כל כך לא מובן לאחרים אבל שיהיה. יורי - שיחה 01:14, 17 במרץ 2009 (IST)
תודה רבה. ברי"אשיחה • כ"א באדר ה'תשס"ט • 01:14, 17 במרץ 2009 (IST)
נראה לי שהכי טוב שתכתוב משהו כמו "ההצעה חלה על מוסדות חינוך שאינם לבוגרים, כגון גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים (לרבות ישיבות תיכוניות ואולפנות)". בתקווה שההצעה תעבור בסוף, מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏01:22, 17 במרץ 2009 (IST)
הצעה לא נוגעת לישיבות מכיוון שהם דורשים קריטריונים מיוחדים. למרות זאת יתכן ובעתיד מי שיכתוב קריטריונים לישיבות ירצה להסתמך במשהו על הקריטריונים לבתי ספר. בכל מקרה מבחינתי כל ישיבה שעומדת במקרה באחד הקריטריונים שמוצעים עכשיו זכאית אוטומטית לערך. יורי - שיחה 01:36, 17 במרץ 2009 (IST)

יורי, מצטער לחזור לזה עוד פעם, אבל יש סתירה בדבריך הפרלמנט- "מדובר על בתי ספר נקודה. מכיתה א' עד כיתה יב'" אבל אמרת שההצעה לא חלה על ישיבות קטנות ותיכוניות שהן בתי ספר לתלמידים עד כיתה י"ב. (הצעה שלי, אתה לא חייב לקבל אותה - תמשוך את ההצעה ותגיש אותה שוב עוד כמה ימים) מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏02:19, 17 במרץ 2009 (IST)

מבחינתי ישיבה שונה מבית ספר ודורשת קריטריונים שונים. הייתי בטוח שהבהרתי את זה בדיון. יורי - שיחה 02:22, 17 במרץ 2009 (IST)
אוקיי. יש הבדל: ישיבה = מוסד לימודי לבוגרים. ישיבת תיכונית = בית ספר תיכון לכיתות ט'-י"ב. מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏02:30, 17 במרץ 2009 (IST)
עדיף שבכל מקרה תמשוך את ההצעה ותגיש שוב עוד כמה ימים בתוספת הבהרות. מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏02:31, 17 במרץ 2009 (IST)

ההצבעה בפרלמנט - פנייה לדיווח הפרעות[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת משתמש:חגי אדלר#פרלמנט. ההתנהגות של חגי הייתה מתחת לכל ביקורת ואני חושב שאין ברירה אלא לפנות לויקיפדיה:דיווח הפרעות. אם תרצה, אני יכול להגיש את התלונה בשמי. מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏13:11, 17 במרץ 2009 (IST)

יורי, הצטערתי לראות את הפארסה בפרלמנט. כהצעת יעול לתהליך אני מציע שנבצע מקצה QA להצעה ע"י כך שניתן רשימת שמות של בתי ספר ונראה אם הם עומדים בקריטריונים. אם יסתננו בתי ספר חסרי חשיבות דרך פרצות (כגון, אולי, ביה"ס הלן קלר) סימן שההצעה לא מספיק הדוקה. אם יתפסו ברשת הסינון בתי ספר שאין חולק על חשיבותם (כגון גמנסיה הרצליה) סימן שהרשת צפופה מדי. אני גם רוצה להתנצל שהצעותי אלה באות רק עכשיו, כאשר ראיתי את ההצעה סברתי שאין לי מה להציע לה כיוון שאינני מבין כלום בבתי ספר וחינוך (אני די חסר חינוך בעצמי). אני מרשה לעצמי להתערב בשלב זה כי בתהליכים נכונים אני דווקא כן מבין. תומר א. - שיחה 14:50, 17 במרץ 2009 (IST)
מיקי אם אתה רוצה להגיש תלונה בשמך אני לא מתכוון לעמוד בדרכך, אך אני לא ממליץ לך לעשות זאת. התנהגותו של חגי היא מתחת לכל ביקורת מאז שהוא הצטרף לויקיפדיה והמצב רק מחמיר ככל שעובר הזמן. לצערי אין הרבה מה לעשות עם זה ופשוט תאלץ ללמוד לסבול את זה כמו שרובנו עושים. תאמין לי שלהביא את התנהגותו המחפירה לדיון פומבי לא תביא לתוצאות. לפרטים נוספים אתה מוזמן לקרוא את: שיחת משתמש:חגי אדלר/בירורים, שיחת משתמש:חגי אדלר/בירורים2, שיחת משתמש:חגי אדלר/בירורים3 ו-שיחת משתמש:חגי אדלר/בירורים4, וזה רק על קצה המזלג. כפי שאפשר לראות הדיונים הללו לא הביאו אותנו רחוק ופתיחת דיון נוסף בפרעות לא תביא לדבר מלבד העמקת הפלגנות. אני מתכוון לעלות את ההצעה להצבעה פעם נוספת בימים הקרובים.
תומר מה שאתה מציע כבר בוצע על ידי. לפני שפתחתי בהצבעה בפרלמנט עברתי על חלק ניכר מערכי בתי הספר ובדקתי איך הם משתלבים עם ההצעה. לא מצאתי בעיות מיוחדות. כפי שאמרתי כל דבר אפשר להקצין. אני בכלל לא יודע אם ביה"ס הלן קלר הוא חסר חשיבות. אני לא יודע שום דבר על הבית ספר הזה, אז איך אפשר בכלל לדון עליו? מעבר לכך אין לך שום סיבה להתנצל. לא עשיתי שום דבר רע. יורי - שיחה 22:22, 17 במרץ 2009 (IST)

משתמש:Yumetriz/דף ראשי[עריכת קוד מקור]

התוכל לשנות את הדף ולשים בו את התבנית הזו ולמלא אותה בתוכן, כדי שנוכל להתחיל את הסטנדרט. דרור - שיחה 19:06, 18 במרץ 2009 (IST)

דרור אני לא בטוח שהבנתי מה אתה רוצה שאני אעשה. הדף הראשי לדוגמא נועד רק להדגים מה יהיה המראה של העמוד הראשי החדש. אי אפשר לקחת את הקוד שלו ולהעתיק אותו לעמוד הראשי האמיתי. יש עם זה בעיה. צריך שמישהו שמבין עניין קצת יותר טוב ממני ישנה את העמוד הראשי כנדרש. אני יכול לנסות לשים את התבנית בדף שלי אם אתה רוצה אבל ממה שהבנתי אין עדיין תמונה שעברה את ההצבעה. תקן אותי אם אני טועה. יורי - שיחה 19:37, 18 במרץ 2009 (IST)
עכשיו עברה אחת את ההצבעה.
שים בדף שלך במקום מה שעשית את התבנית: {{התמונה המומלצת|{{{1|}}}}} כאשר שים לב שזמנית שמתי את התמונה של ה-1 באפריל בתאריך של היום - כדי לעשות ניסוי מחר צריך לשים את התמונה בתאריך של מחר. עכשיו, מן הסתם זה ידרוש עוד תיקוני עריכה - אז תגיד לי מה צריך לעשות כדי שהתבניות יתאימו. דרור - שיחה 20:51, 19 במרץ 2009 (IST)
עשיתי ניסוי ראשון - תראה אם זה עובד בכל הרזולוציות. דרור - שיחה 20:53, 19 במרץ 2009 (IST)
אצלי יש רווח ענק מתחת לתמונה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:56, 19 במרץ 2009 (IST)
כנ"ל, אבל זה לא חדש לי, תמיד יש לי שם רווח • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 20:59, 19 במרץ 2009 (IST)
זה קשור לתמונה - או קשור לעובדה שהעמודה השמאלית ארוכה מידי? אולי כדי להעביר את החדשות אל מתחת התמונה לשם איזון. דרור - שיחה 21:02, 19 במרץ 2009 (IST)
זה קשור באורכם של כל המיזמים האחרים (ערך מומלץ, הידעת! וכו). יהיו ימים שהם יהיו קצרים ולא יהיה רווח ויהיו ימים כמו היום שהם יהיו ארוכים והרווח יהיה בולט. אי אפשר לעשות עם זה שום דבר לדעתי. אפשר לשחק עם זה כמה שרוצים. רווח תמיד יהיה בסוף בימים מסויימים. יורי - שיחה 07:31, 20 במרץ 2009 (IST)

פרלמנט[עריכת קוד מקור]

אם תתעקש, אבקש שתונח הגנה על הדף, וממילא אף אחד לא יוכל לערוך אותו או להצביע בו. ‏Yonidebest Ω Talk21:15, 18 במרץ 2009 (IST)

אני מתעקש. לא יתכן שאני אקבל ביקורות על כך שמשכתי את ההצעה כביכול כאשר ראיתי שהיא לא נוטה לכיוון שרציתי ומפעיל שיחזר אותי ועכשיו ההצבעה מאורכבת כי יש סיכוי שהיא הולכת להיות מוטת לכיוון השני. יורי - שיחה 21:19, 18 במרץ 2009 (IST)
לא ייתכן שתבצע מחטף ותחזיר הצעה שונה (עובדה שמיהרת לדפי השיחה של רבים להסביר שכעת ההצעה שונה) עם אותו הדיון ואותם המצביעים שהוקפאו! יחסיות האמת • כ"ב באדר ה'תשס"ט 21:23:11
ובכן, עכשיו לא משכת אותו. אני סגרתי אותו. ‏Yonidebest Ω Talk21:23, 18 במרץ 2009 (IST)
ומאיפה יש לך את הזכות לסגור הצבעה בניגוד לדעתם של 2 מפעילים? יחיסיות לא הגעתי עם הצעה שונה. פתחתי הצבעה בפרלמנט עם הצעה מנוסחת היטב ובמהלכה שיניתי אותה. זהו מהלך אסור וברגע שהבנתי מה עשיתי שיניתי בחזרה לנוסח המקורי. מבחינתי אם אתה מתעקש לסגור את ההצבעה חוק החודשיים לא חל עליי ואני אפתח הצבעה חדשה בזמן הקרוב. יורי - שיחה 21:25, 18 במרץ 2009 (IST)
הזכות נתונה לי מכוח שיקול הדעת שניחנתי בו. הבלאגן בפרלמנט יותר גרוע מהמחסן שלי. כמי שטרם הצביע או הביע עניין בהצעה, קבל את דעתי ורד מהנושא. בכלל, אני מציע שתתן לאחרים את המושכות. ‏Yonidebest Ω Talk21:28, 18 במרץ 2009 (IST)
האם על פי שיקול הדעת שלך, שנראה כי נאור בהרבה מזה של שני מפעילים, יש אפשרות לפתוח הצבעה חדשה על הנושא בתקופה הקרובה? יורי - שיחה 21:35, 18 במרץ 2009 (IST)
יורי, קרא דברי במזנון. העולם, וגם ויקיפדיה, יכולים לחכות חודשיים, להצעה מסודרת יותר ועם פחות בלאגן. כרגע ארכוב ההצבעה יתרום רבות לשקט בוויקיפדיה, שהיום חסר למדי. זהר מחוץ לחשבון 21:36, 18 במרץ 2009 (IST)
תגובתי דומה לזו של זהר. ‏Yonidebest Ω Talk21:39, 18 במרץ 2009 (IST)
תקרא את דבריי במזנון. אין לי שום בעיה עם ארכוב ההצבעה. אני זה שעשיתי זאת מלכתחילה. איפה הייתה כאשר ההצבעה הוחזרה בזדון בניגוד לדעתי? הייתה פעיל באותה עת ואף הגבת במזנון. למה חיכית בדיוק? ברגע שקיבלתי את מה שנראה לי כמו החלטת הרוב שהתקבלה על פי החוקים הקיימים פעלתי בהתאם והמשכתי בהצבעה. לאחר שראית שההצבעה החלה להיות מוטת לכיוון השני רק אז ארכבת אותה? שוב פעם אני שואל? למה רק אז? למה חיכית בשעות שלפני כן? אני אומר שוב, למרות שדרך פעולתך נראת לי שגויה ומעוררת תהיות אין לי בעיה עם ארכוב ההצבעה. מבחינתי הפארסה הזאת שנוצרה שלא על ידי לא התקיימה מעולם. אני לא רואה עצמי חייב לחכות חודשיים לפתיחת הצבעה חדשה אם יגובש נוסח חדש לפני כן. תהיה בטוח שאני לא אפתח בהצבעה חדשה לפני שזה יקרה. יורי - שיחה 21:53, 18 במרץ 2009 (IST)

לא נכנסתי לעומק הויכוח, אבל אין סיבה לפעול בכעס. העניין חשוב, אבל לא מספיק כדי להשתתף במהומה כל כך לא נעימה. בסך הכל קריטריונים שגם על העמידה\חוסר עמידה בהם יתווכחו בסוף (ראה דוגמה קווים מנחים לערכי רבנים שהתקבלו איכשהוא אבל עדיין יש הצבעות מחיקה ודיונים מייגעים על ערכי רבנים). בטח שבנושא ארכוב\שחזור ההצבעה לא צריך לפעול באמוציות. יוסאריאןשיחה 22:38, 18 במרץ 2009 (IST)

יוסאריאן לא אני התחלתי את כל הפארסה הזאת. אני ארכבתי את ההצבעה מזמן כשמישהו פתאום לאחר כמה שעות הגיע ושיחזר אותה ולאחר מכן פתח דיון במזנון ועוד כמה דפי שיחה. מבחינתי הנושא סגור. אני אמשיך לעבוד לשיפור ההצעה שאני חושב שתביא לתועלת רבה. לעקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי רבנים מעולם לא היה קונצנזוס והוא מעולם לא עבר את שלב ההצבעה ומסיבה זו הוא לא נחשב לחלק מהמדיניות ודואגים להזכיר זאת כמעט בכל הצבעת מחיקה בנושא. יורי - שיחה 22:42, 18 במרץ 2009 (IST)

הבהרה אתאיזם[עריכת קוד מקור]

יש להשאיר את ההבהרה הזאת שלדעתי מאד תורמת כי היא מציגה את ויקיפדיה כמקור ניטרלי שאינו מקודם אג'נדה מסויימת, יש לכתוב הבהרה דומה גם בערך אלוהים.

לדעתי זה מיותר והיא בכל מקרה הייתה כתובה בסטנדרטים לא אנציקלופדים. נחכה לשמוע דעות נוספות. יורי - שיחה 12:17, 20 במרץ 2009 (IST)

מיותר אבל מדוע?. אנא פרט. ואם אין ההבהרה היתה כתובה בסטנדרטים אינציקלופדיים, התואיל לשפץ אותה שתהינה כזו?, כי אני בהחלט מעוניין לראות את ההבדלים, הנה לך:

"יש לציין שרובם המכריע של הטיעונים אינם בהכרח עובדות אלא דעות שהמחלוקת על כל אחת מהן ארוכת שנים. טענות אתאיסטיות יכולות לבוא ממאמינים וההפך, לרוב הן דרך להבעת עמדה במחלוקת על קיומו של אלוהים. (ראה: פילוסופיה של הדת)."

גם אני בעד דעות נוספות אבל איך ומתי?.

אייר ג'ורדן[עריכת קוד מקור]

אתה מזיז אותו? אני רוצה לשחרר את הקטע. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' בניסן ה'תשס"ט • 14:52, 27 במרץ 2009 (IDT)

אני אכתוב את הערך ביומיים הקרובים. יורי - שיחה 14:53, 27 במרץ 2009 (IDT)

רגע של...[עריכת קוד מקור]

עברית, מזמן לא היה לנו :
כתבת: "עוד מעט אני יעביר את הערך לשם הזה". אם זה "אני", כבר הסברנו שצריך להיות: "אעביר". "אני" - בעתיד "א". הוא יעביר, אבל אני אעביר.
הדבר השני, שלא כל כך שייך לפינת העברית: כתבת שתעביר עוד כמה שעות את הערך, אם לא תהיה התנגדות. זה לא כל כך פייר, כי, ראשית, לא יכולים להספיק להביע התנגדות בתוך כמה שעות, ושנית, מדובר ביום שישי, כלומר, יום קצר עבור הדתיים שבינינו. כדאי להעלות את רצונך להעביר את הערך בדף השיחה, ולהמתין לפחות יומיים, בגלל סוף השבוע. אלדדשיחה 15:13, 27 במרץ 2009 (IDT)

אוף! הייתה לי הרגשה שזה עם א' ואפילו התלבטתי על זה כמה שניות אבל בסוף הלכתי על י'. בקשר להעברת השם של הערך, אין לי בעיה לחכות יומיים אבל אני לא מאמין שתהיה התנגדות. אם אין בעיה תחבירית עם השם החדש אני לא חושב שלמישהו תהיה בעיה. בסך הכל שתי השמות מקובלים אלא שהשם השני נראה יותר טוב בעברית וראיתי שמספר עיתונים בארץ כתבו בצורה הזו. יורי - שיחה 15:37, 27 במרץ 2009 (IDT)

כניסת השבת בסנט לואיס.[עריכת קוד מקור]

אם זה עוזר לך: בשיקגו השעה עכשיו היא שלוש וחצי בצהריים והשמיים כחולים בהירים. בניו יורק השעה כעת היא ארבע וחצי ובלוס אנג'לס זה אחת וחצי. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 23:29, 27 במרץ 2009 (IDT)

טוב, עושה רושם שהיא נכנס כבר בסנט לואיס אז נראה לי שאפשר להמשיך בדיון. אולי כדי אבל להוציא אותו מהמזנון ולהמשיך אותו במקומו הטבעי. מה אתה אומר? יורי - שיחה 23:36, 27 במרץ 2009 (IDT)
צריך שמישהו יקח סמכות וימחק טפלות והשמצות מהדיונים האלה בכל מקום שבו הם מתנהלים. ההצפה הזאת של כל ניסיון דיון, לא מאפשרת, דיון. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 23:49, 27 במרץ 2009 (IDT)
אכן הצדק איתך רק שיש בעיה מסויימת במחיקת דברי אנשים אחרים. נגרם מכך יותר מידי רעש אתה מבין. מסיבה זו אין ברירה אלא לחרוק שיניים ולמצוא דרכים להתמודד עם הבעיה. הדרך המועדפת עליי אישית היא התעלמות. יורי - שיחה 23:56, 27 במרץ 2009 (IDT)

מחיקה[עריכת קוד מקור]

תן לחגי הזדמנות לכתוב את נימוקיו להשארה. תומר א. - שיחה 23:20, 29 במרץ 2009 (IDT)

למה אתה מתכוון כשאתה אומר, תן הזמדנות? איך אני אמור לתת לו הזמדנות בדיוק? יורי - שיחה 23:21, 29 במרץ 2009 (IDT)
לא לפתוח את ההצבעה עד שהוא יכתוב. תומר א. - שיחה 06:10, 30 במרץ 2009 (IDT)
זאת הצבעת מחיקה, לא הצבעת מחלוקת. מה שאתה מבקש ממני לא מקובל. לא צריך לסבך כל נושא. בניגוד להצבעת מחלוקת בהצבעת מחיקה אין שום צורך בהסבר מעמיק של הנושא. אנשים יקראו את הערך ויראו בעצמם אם יש חשיבות או אין. יורי - שיחה 09:11, 30 במרץ 2009 (IDT)
כרצונך. תומר א. - שיחה 22:01, 30 במרץ 2009 (IDT)

עקרונות לכתיבת ערכים על בתי ספר[עריכת קוד מקור]

שלום יורי. הוספתי כמה הערות בארגז החול, אשמח לדעתך. מצטער שהתעכבתי כל כך בתגובה, אני פשוט עמוס מאד, וגם הייתי צריך לחשוב קצת. קלונימוס - שיחה

המרכז ללימודי משטרה[עריכת קוד מקור]

בא לך להעיף מבט? (למרות שאני מניח שאתה שונא את המקום yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 02:27, 1 באפריל 2009 (IDT)

אני מאוד שונא את המקום למרות שיש לי משם חוויות לא קטנות. אין לי הרבה מה להוסיף האמת. אני יודע שיש שם גם אורוות של סוסים משטרתיים והשוטרים שבמלמ"ש הם כוח תיגבור ארצי ולכן כל הקורסים נמשכים לרוב יותר זמן בגלל שיש הארכות עקב התיגבורים הרבים (הקורס שלי הואר בכמעט שלושה שבועות לדוגמא). רשימת הקורסים היא קטנה מידי. יש שם הרבה יותר קורסים ממה שנאמר. קורסי הסבה שונים (הסבה לחקירות, לבילוש, לסיור וכו...) קורס בלש מתקדם, קורס חוקר מתקדם, קורס בוחנים, קורס רכזי מודיעין. יש הרבה מאוד. חוץ מזה עבודה יפה :) יורי - שיחה 09:20, 1 באפריל 2009 (IDT)
הנחתי שאתה שונא אותו, מרבית השוטרים שאני מכיר שונאים. לי היו חוויות טובות שם כילד, ואני אוהב ללכת לירות שם, המטווח סבבה. האוכל על הפנים(בפעמים שאכלתי)...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 11:10, 1 באפריל 2009 (IDT)
המטווח שם אכן לא רע, אבל באופן כללי המקום כולו מדכא, וכאילו להוסיף לכך שמו בכניסה את השלט "בית של ממש במלמ"ש" (היית רחוק מלהרגיש שם כמו בבית). השיגרה היומיומית שוחקת אותך מהר מאוד. מעבר לכך, האוכל רעיל, והרס"ר, עלמני, חולה נפש (פעם ראיתי אותו מסתובב ליד הביתן שלי בזמנו החופשי, כשראשה למטה והוא סורק את האדמה, ומרים בדלי סיגריות). אבל חוץ מזה, אחלה מקום. יורי - שיחה 11:19, 1 באפריל 2009 (IDT)

עלה. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ז' בניסן ה'תשס"ט • 05:33, 1 באפריל 2009 (IDT)

יישר כוח. יורי - שיחה 09:21, 1 באפריל 2009 (IDT)

בתי ספר[עריכת קוד מקור]

ראית מה שהוספתי? קלונימוס - שיחה 20:47, 4 באפריל 2009 (IDT)

כן, מצטער שלא עניתי לך, הייתי קצת עסוק בשבוע האחרון. הכיוון הכללי שלך טוב אבל הבעיה עם כל הסעיפים שהצגת היא שהם כללים מידי. פירטתי על כך יותר בשיחת משתמש:Yumetriz/עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי בית ספר. נראה לי שכדי שנמשיך את הדיון שם אם זה לא מפריע לך. יורי - שיחה 23:10, 4 באפריל 2009 (IDT)
עניתי שם. חג שמח, קלונימוס - שיחה 23:30, 9 באפריל 2009 (IDT)

התנהגותך[עריכת קוד מקור]

שלום יורי, אף שחסמתי את חגי, מנימוקים שפירטתי בדף השיחה שלו ובדף השיחה שלי, אבקשך לשים לב להערות שהפנו כלפיך ויקיפדים אחדים בדף השיחה שלי. דוד שי - שיחה 06:52, 14 באפריל 2009 (IDT)

ראיתי ולקחתי לתשומת ליבי. יורי - שיחה 10:53, 14 באפריל 2009 (IDT)

תגובתך בהצבעת המחיקה[עריכת קוד מקור]

ראיתי את התגובה בדף ההצבעה. אני מקבל את האמור ובכל זאת הטעם הרע נשאר. חבל שלא המתנת חודש. האחד והיחיד - שיחה 00:31, 28 באפריל 2009 (IDT)

אם יש אנשים שהחליטו להשתמש בהצבעות מחיקה כדי להפוך את ויקיפדיה לזירה של מאבקים פוליטיים אז זה עצוב. בכל מקרה, לא אני ולא אתה צריכים להיות מושפעים מכך. יורי - שיחה 00:35, 28 באפריל 2009 (IDT)

תבניות חשיבות סרטים[עריכת קוד מקור]

שלום, מתי אתה מנקה את התבניות האלה? מרוב תבניות אי אפשר לראות מה הולך ברשימת המועמדים למחיקה... תודה, נרו יאירשיחה • ד' באייר ה'תשס"ט • 09:35, 28 באפריל 2009 (IDT)

זו עבודה של המפעילים, לא שלי. יורי - שיחה 13:26, 28 באפריל 2009 (IDT)

די[עריכת קוד מקור]

תודה, יוסישיחה 13:13, 28 באפריל 2009 (IDT)

הוא התחיל ראשון. יורי - שיחה 13:28, 28 באפריל 2009 (IDT)
כמובן שצפיתי את התגובה הזו, ופעלתי בהתאם. אם תעיין היטב ברשימת השינויים האחרונים, תגלה שלמרות שביקשתי גם ממך וגם מחגי להפסיק בשעה 13:13 (ואני מבקש לא להכניס משמעויות מיותרות לשעה המדויקת), קודם ערכתי את דף השיחה של חגי ורק אחר כך את שלך. יוסישיחה 13:33, 28 באפריל 2009 (IDT)

מה התפטרתי?[עריכת קוד מקור]

אתה לא שוטר חובה? תומר א. - שיחה 18:12, 11 במאי 2009 (IDT)

החובה נגמרה לפני חודש . התפטרתי מהעבודה שלי באזרחות. יורי - שיחה 18:16, 11 במאי 2009 (IDT)
אחרי חודש? שמעתי במשטרה מחפשים שוטרי סיור לחצי משרה . תומר א. - שיחה 19:03, 11 במאי 2009 (IDT)
אני אחזור למשטרה רק באימויי אקדח. היה נחמד, היה כיף, המון חוויות אבל זה נגמר וטוב שכך. תן לי קצת לנוח, לעבוד, ללמוד, ליסוע לחו"ל ליהנות, אולי אח"כ אני אחשוב על לתגבר את הכוח המידלדל של משטרת ישראל. יורי - שיחה 19:45, 11 במאי 2009 (IDT)

ליפתא[עריכת קוד מקור]

אכן החלטה למופת "לענ"ד לישיבה זו אין שום חשיבות. אם בהצבעת המחיקה יוחלט אחרת ניתן יהיה להוסיף את האיזכור בחזרה" - אפילו לא שורה אחת ! וְתֵן בְּרָכָה עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְשבְּעֵנוּ מִטּוּבָהּ, דני - שיחה 21:35, 14 במאי 2009 (IDT)

לקח לי כמה דקות טובות להבין על מה אתה מדבר. מתברר שזה על עריכה שביצעתי לפני חודש. אני עדיין לא ממש מבין מה אתה רוצה בדיוק. יורי - שיחה 21:45, 14 במאי 2009 (IDT)
ובכן בליפתא קיימת ישיבה. בויקיפדיה הוחלט כי אין מקום לערך מיוחד על הישיבה.לא הוחלט שיש למחוק כל איזכור לישיבה מעל דפי הויקיפדיה - רשות אשר נטלת לעצמך . וְתֵן בְּרָכָה עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְשבְּעֵנוּ מִטּוּבָהּ, דני - שיחה 21:56, 14 במאי 2009 (IDT)
באותו האופן אני יכול לטעון שלא הוחלט שיש לאזכר את הישיבה מעל דפי ויקיפדיה - רשות אשר נטלת לעצמך. במילים אחרות, אני לא נטלתי לעצמי שום דבר. לך יש דעה אחת, לי יש דעה אחרת. אז מה שבליפתא יש ישיבה? ביישוב שבו אני גר יש גם כן ישיבה. יש לנו גם מתנ"ס נחמד, שוק קטן וחמוד שפועל בימי חמישי ואחלה חנות שווארמה. אין שום סיבה לכתוב את זה בערך אנציקלופדי. ההיסטוריה של ליפתא היא בת קרוב לאלף שנה לפחות. איזו חשיבות כל כך גדולה יש ל"ישיבת לך לך" (שאם אני זוכר נכון מונה כ-15 תלמידים והוקמה רק לפני מספר שנים) שדורש את איזכורה בערך על מקום בעל היסטוריה עשירה כל כך. יורי - שיחה 22:23, 14 במאי 2009 (IDT)
דעתך חשובה, אך לא הבלעדית. תן גם לאחרים לפחות "להשחיל" שורה. וְתֵן בְּרָכָה עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְשבְּעֵנוּ מִטּוּבָהּ, דני - שיחה 23:07, 14 במאי 2009 (IDT)
אני לא מונע מאף אחד "להשחיל" שורה. כרגע יש לערך גירסא יציבה. אם אתה רוצה לפתוח דיון על הוספת האיזכור לישיבה אני לא מתכוון למנוע ממך זאת. אין לי גם כוונה להתעקש על עמדתי אם אני אראה שאני בדעת מיעוט ברורה. יורי - שיחה 23:10, 14 במאי 2009 (IDT)
לא על כל שורה נפתח דיון. אם אתה נוטה להסכים איתי, תחזיר את השורה. אם לא - נמשיך הלאה בחיים. הישיבה תתקיים וליפתא תתקיים עם ויקיפדיה או ללא ויקיפדיה. רק הקורא לא יבין למה העלימו אותה. וְתֵן בְּרָכָה עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְשבְּעֵנוּ מִטּוּבָהּ, דני - שיחה 23:13, 14 במאי 2009 (IDT)
אני לא נוטה להסכים איתך כפי שכבר הבהרתי. היה נדמה לי שהעניין חשוב לך כי פתחת אותו מחדש חודש לאחר שהמחלוקת הסתיימה. אני חושב שבאמת עדיף שנמשיך הלאה בחיים ולא ניתן לקרוא להרהר למה החלטנו לאזכר ישיבה קיקיונית באמצע ערך לא קשור. יורי - שיחה 23:22, 14 במאי 2009 (IDT)
למען ההיסטוריה הפיסקה הועתקה לדף השיחה של הערך. עבור תלמידיה, ואחד מהם מוכר לי היטב, הישיבה אינה קיקיונית היא החזירה אותו למסלול הרגיל. לפחות, היה רצוי שלא תעסוק בדברים שאתה לא מכיר. לילה טוב. וְתֵן בְּרָכָה עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְשבְּעֵנוּ מִטּוּבָהּ, דני - שיחה 23:36, 14 במאי 2009 (IDT)

עיצוב העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

האם יש לך עיצוב חדש שאתה מעוניין להציג בדף ויקיפדיה:עמוד ראשי/עיצוב 2009/חמשת המועמדים הסופיים? ‏Yonidebest Ω Talk00:51, 17 במאי 2009 (IDT)

אין לי עיצוב חדש. ככל הנראה אני אתמוך בעיצוב של ערך. יורי - שיחה 20:04, 18 במאי 2009 (IDT)

מסנג'ר[עריכת קוד מקור]

שלום,

הכנס בבקשה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 12:54, 19 במאי 2009 (IDT)

יופי,[עריכת קוד מקור]

תתחדש על שם המשתמש! וחג שמח! אלדדשיחה 13:39, 29 במאי 2009 (IDT)

דרך אגב, כל הכבוד על ההישג. מסתבר שה-quiz הזה באמת לא היה קל כל כך. עכשיו אני קצת יותר גאה בעצמי :) ובעניין הערך שהזכרנו, מקווה שתתקדם בו. אל תהסס לפנות אליי. אלדדשיחה 13:41, 29 במאי 2009 (IDT)
תודה. ה-quiz באמת לא היה קל בכלל. נתתי לעשות אותו לאמא שלי (שסיימה בית ספר ברוסיה) והיא הוציאה 7 מתוך 8 ואמרה שמדובר במבחן קשה. בקשר לערך אני אשתדל לסיים אותו בהקדם. ברגע שהוא יהיה גמור אני מיד ארוץ לקרוא לך. חג שמח. יורי - שיחה 18:05, 29 במאי 2009 (IDT)
איי איי סר, בשמחה! :) עוד מעט אלך לעשות את ה-quiz מחדש (נדמה לי שהם לא נותנים את התשובות, כך שאני יכול לנסות מחדש ולראות אם הפעם אקבל ציון גבוה יותר). אלדדשיחה 18:57, 29 במאי 2009 (IDT)

גם ממני, תתחדש. ‏Gridge ۩ שיחה 00:21, 2 ביוני 2009 (IDT).

תודה רבה. יורי - שיחה 00:23, 2 ביוני 2009 (IDT)
אפשר לשאול מה הייתה המשמעות של השם הקודם? ‏Gridge ۩ שיחה 00:23, 2 ביוני 2009 (IDT).
הרבה שואלים אותי את זה ולמעשה התשובה די מביכה. לא הייתה שום משמעות לשם הקודם. שלוש האותיות הראשונות היו קיצור של שמי ושם משפחתי ושאר האותיות היו אקראיות לחלוטין. פשוט מדובר בסתם כינוי שהמצאתי כשהייתי נער שטוטניק קטן ושנתקתי איתו כשהתבגרתי. יורי - שיחה 00:27, 2 ביוני 2009 (IDT)
מצבך טוב. לאורך השנים נתקעתי עם שמות מעפנים (ליימרים) ביותר, בחלקם אפילו היו לי שגיאות כתיב. תומר א. - שיחה 08:00, 2 ביוני 2009 (IDT)
מה שמזכיר לי שגם את השם שלי היו תמיד מבטאים לא נכון. זה היה צריך להיות יומטריז, ולא יומטריץ' כפי שכמעט כולם היו אומרים. בהתחלה עוד הייתי מתקן אבל די מהר ויתרתי. יורי - שיחה 09:13, 2 ביוני 2009 (IDT)
אני עדיין מתבייש לספר מה היו הכינויי אינטרנט שלי. תומר א. - שיחה 09:17, 2 ביוני 2009 (IDT)
תספר, סודך יהיה שמור איתי. קריצה יורי - שיחה 10:19, 2 ביוני 2009 (IDT)

הודעה[עריכת קוד מקור]

יורי שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:48, 1 ביוני 2009 (IDT)

מייקל ג'ורדן[עריכת קוד מקור]

שלום יורי,
ברכותי - הערך מומלץ כעת! התוכל לכתוב עבורו תקציר לעת יופיע בעמוד הראשי (כאן)? • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 00:20, 6 ביוני 2009 (IDT)

בוצע בוצע. יורי - שיחה 15:32, 6 ביוני 2009 (IDT)

בוררות בענין רשימת המאחזים[עריכת קוד מקור]

הדף נפתח. שנילישיחה 14:58, 25 ביוני 2009 (IDT)

נושא הנספחים[עריכת קוד מקור]

יורי, גם אם אתה מרגיש שנעלבת מיוני - או שאתה מרגיש שהתבטאויותיו כלפיך אינך הוגנות - אני אשמח אם תנמיך את גובה הלהבות. יוני הוא תורם מצויין וחשוב לוויקיפדיה, וגם אם הפעם אני לא חושב שתפקד באופן המוצלח ביותר - לא צריך להפוך זאת למתקפה ביקורתית עליו. העיקר היה ונותר ההצעה למרחב חדש. אני אמנם לא מעוניין במצב הנוכחי לחזור לדיון הפרטני, אבל גם מחוצה לו - בו נשאר בנושא זה. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:35, 27 ביוני 2009 (IDT)

תודה. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:41, 27 ביוני 2009 (IDT)
פעלתי לפי עצתך. והתבטאויותיו כמו גם מעשיו כלפי בשבוע האחרון ובמיוחד בדיון בנספחים, הם לא רק לא הוגנות אלא גם מעליבות. אם לומר את האמת זה די נמאס. בכל מקרה הרעיון של הנספחים יכול להועיל לדעתי מאוד אם הוא ייושם בצורה נכונה. אחרת זה יכול להיות פתח להרבה צרות. ברור שהדבר דורש דיון מעמיק וייתכן ובסוף באמת יתברר שלא ניתן יהיה לבצע אותו אבל לדעתי שווה לנסות. רק שכל עוד יוני מוביל את הרעיון אני באמת לא חושב שיש לזה סיכוי להצליח. יורי - שיחה 21:41, 27 ביוני 2009 (IDT)
שלום יורי. אודה לך מאוד אם תוכל לקרוא ולהתייחס להצעתי ב- שיחת ויקיפדיה:נספח#ניסיון להתקדם לעבר הצעה עם מכנה משותף רחב ככל הניתן, ובמיוחד לסעיפים 4 ו-5 שלה. אני מבטיח לעולם לא לבקש ממך להפסיק להשתתף בדיון שאתה נוטל בו חלק, אפילו אם עמדתך תהיה שונה מעמדתי ב-180 מעלות :) Lostam - שיחה 13:03, 28 ביוני 2009 (IDT)
היי לוסטם. אני אמשיך לעקוב אחרי הדיון אך כרגע אין לי חשק לחזור להשתתף בו. יורי - שיחה 21:41, 29 ביוני 2009 (IDT)