שיחת משתמש:Sahar dahan1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Ldorfman בנושא ד"ר ולדיסלב דרינג

ד"ר ולדיסלב דרינג[עריכת קוד מקור]

שלום Sahar dahan1,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "ד"ר ולדיסלב דרינג" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:ד"ר ולדיסלב דרינג.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
בברכה, Kershatz - שיחה 23:34, 20 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

לתשומת ליבך, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" את אותו כותב (לשלוח לו "אזכור"), בדומה למקובל ברשתות חברתיות. המשתמש שתויג יקבל על כך התראה.
ברוב הפעמים, הדרך הפשוטה ביותר לתייג היא להקליד את התו "@" ואחריו שם המשתמש של מי שרוצים לתייג.
במצבים מסוימים, תיוג באמצעות @ אינו עובד. אם לאחר הקלדת @, לא מופיעה השלמה אוטומטית של שמות משתמש, יש להשתמש בשיטה בסיסית יותר, שהיא שימוש בתבנית {{א}} (בצורה "{{א|שם המשתמש}}") או הוספת קישור פשוט לדף המשתמש (על-ידי "[[משתמש:שם משתמש]]").
בכל פעם בה מתייגים, יש "לחתום" כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. למשל, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש בקוד [[משתמש:Ldorfman]] ולזכור לחתום בסוף ההודעה עם ~~~~. ניתן לקרוא מידע נוסף בדפים "{{תגובה ל}}" ו־"{{א}}".
אם התיוג בוצע באופן תקין, אצל המשתמש המתויג תתקבל התראה על כך בסמל הפעמון (פעמון2) שבראש החלון. אם לא התקבלה התראה כזאת, יש לצאת מתוך הנחה שבפועל, הנמען לא תויג.
למידע נוסף בנושא, ניתן לקרוא את הדף "עזרה:תיוג". בברכה, Ldorfmanשיחה 12:22, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה