שיחת משתמש:Keiser Soze

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

[[[הארי פוטר]]][עריכת קוד מקור]

ההנחיות שכתבתי היו די ברורות: השלב הבא הוא העברה לטיפול חירום, לא להצבעת מחיקה, אלא אם יש בעיה מהותית בסוג ערך שהובהרה בהצבעת ההצעה להורדת ההמלצה. נא לתקן את ההוספה ולהעביר לטיפול חירום. DGtal 21:55, 31 מאי 2006 (IDT)
סליחה על הביורוקרטיה שאני "כופה" עליכם, כפי שצוין בדיון ההצבעה. האם תוכל לבצע את הצדדים הטכניים של העברה לנוהל החירום של הדיון, ואם אתה גם מתנדב להתעסק בצדדים הטכניים לחתום? (הבהרה: החתימה איננה יוצרת מחויבות לשיפור תוכן, אלא רק להליכים הטכניים שמצויינים שם - רישום במקומות שונים וכו'). DGtal 22:34, 31 מאי 2006 (IDT)
סליחה אבל אני שמתי את הערך בהצבעה להסרת המלצה, כי זו דעתי. אני לא מבין בתהליכים האחרים, ואני לא ראיתי דיון שבו הוחלט להעביר את הערך לטיפול חירום כזה או אחר. בכל מקרה, ערך שדורש טיפול חירום - אסור לו להיות מומלץ עד לאחר הטיפול המתבקש, ולאחר שעבר הצבעה מחודשת, כמקובל. Keiser Sozeשיחה 22:45, 31 מאי 2006 (IDT)
בנוהל ההסרה כתוב בדיון מה צריך לעשות בכל שלב. אני כתבתי את הנוהל, והוא התקבל בקונצנזוס ללא התנגדות. ההגיון היה שערך מומלץ לא הגיע לשם סתם, אלא שהוא באופן בסיסי מוצלח וראוי אלא שקרה משהו (במקרה זה הסטנדרטים עלו) והקהילה (או לפחות 4-5 חברים בה) רוצה לחזור בה מההמלצה. זה היה ההגיון של הדירוג. בזמן הקצר שהנוהל קיים הערך סאונה כבר שופר בגלל הדיונים האלה, ומלחמת העולם השנייה קרוב לוודאי שתאבד את ההמלצה, אבל גם היא עברה נוהל חירום מסודר, שם הובהר מה צריך לתקן, ולפחות יצאה מזה הצעה למתקפת איכות. אם הארי פוטר יעבור נוהל מסודר, אז תהיה רשימה מסודרת של פגמים, וכיוון שיש פה יחסית הרבה בקיאים בתחום (אני הישראלי היחיד שלא קרה את הסדרה), יש מצב לשיפור ממשי. אתה כמובן מוזמן לחלוק על הנוהל, וייתכן מאוד שאתמוך בך בנוגע לערכים שהומלצו לפי יצירת הנוהל המסודר של ההצבעה והארכוב, אבל בינתיים יש נוהל מוסכם, ואני רק מבקש שתיתן שבוע/שבועיים צ'אנס. לא יקרה כלום אם הערך ישופר עוד 10% בשבועיים האלה, גם אם בסוף תוסר ההמלצה. DGtal 23:02, 31 מאי 2006 (IDT)
אם זה הנוהל שלפיו הולכים, אז אין ברירה אלא ללכת לפיו גם עכשיו, למרות שאני מתנגד לו. כמו כן, דעתי הובהרה בנושא הערך הנ"ל: אני חושב שיש לשכתב אותו מהייסוד, למחוק שם הרבה מידע מיותר וליצור ערך ראוי לשמו. גם אם לא יהיה מומלץ בסוף התהליך. אני יכול לתרום בנושא, יש לי בקיאות די גבוהה בכל מה שקשור לסדרת הספרים הזאת. Keiser Sozeשיחה 23:24, 31 מאי 2006 (IDT)
אני שמח שיושרו ההדורים. האם תוכל לציין את הסכמתך להעברה לטיפול חירום בדיון הכללי יותר? לגבי תוכן אי ההסכמה: אם תציע סעיף שלפיו גם במקרה של ערך במצב קטסטרופלי (ולא רק במקרה של סוג ערך לא מתאים) ניתן לדרוש שהשלב הבא יהיה הצבעה ולא טיפול, אני כנראה אתמוך בכך. מומלץ להציע זאת בשיחת ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הצגת ערך בעייתי, ונראה מה תגיד הקהילה. חג שמח, DGtal 23:31, 31 מאי 2006 (IDT)
אני כנראה אציע את זה. בנוגע להסכמתי, אני לא מסכים להעברתו של הערך לטיפול חירום, אבל זה מה שהנהלים אמרו, לפי איך שאתה הצגת את זה, ולכן כך כנראה יש ללכת. Keiser Sozeשיחה 23:36, 31 מאי 2006 (IDT)
מה דעתך על נוסח כזה: "לפי הנוהל הקיים הערך הארי פוטר צריך לעבור כעת לטיפול חירום. בכוונתי לערער על הנוהל הנוכחי, אך בשלב זה הנוהל דורש העברה לטיפול חירום. " אתה כמובן מוזמן לבדוק אם מה שטענתי אכן בנוהל. גם הכותב לפעמים טועה בהבנת הנקרא. DGtal 23:48, 31 מאי 2006 (IDT)
מה שאמרת אכן הוא חלק מהנוהל המסורבל. שוב אני לא מסכים עם הנוהל הזה, לכן אני לא אעשה צעד לכיוון העברת הערך לסטטוס של "טיפול סחוף". מצד שני, אם וכאשר יהיה הערך במצב כזה, אני אשמח לעזור ולנסות להצילו. כמו כן, גם במידה ותוסר ההמלצה מהערך, אין זה אומר שאין לשכתבו, לכן גם אז אני אנסה לעזור במלאכה זו. Keiser Sozeשיחה 23:52, 31 מאי 2006 (IDT)
הבנתי. אני בכל מקרה לא באיזור עד אחרי שבועות, אז אני מניח שהבלאגן שיצרתי יסתדר בלעדי. DGtal 00:49, 1 יוני 2006 (IDT)
לתשומת לבך: שיחת ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הצגת ערך בעייתי#פרשת הארי פוטר - עדכון הנוהל. DGtal 11:56, 1 יוני 2006 (IDT)

הופתעתי לראות שעדיין לא הגבת או אף הצבעת בהצבעה זו. כידוע, גם אני חובב סיינפלד ומחזק את ידך במפעלך, אבל שים לב להערתי לצד קולי (למחוק): המידע הבסיסי מופיע כבר בערך הראשי ואין סיבה להגזים. זהר דרוקמן 15:23, 1 יוני 2006 (IDT)

תודה שהערת את תשומת ליבי. חבל שראיתי את זה מאוחר מדי.. חבל שהערך ימחק ... Keiser Sozeשיחה 15:34, 1 יוני 2006 (IDT)

לכס או לאכס[עריכת קוד מקור]

מאחר שההברה הראשונה מוטעמת, יש להוסיף "אלף". אתה עצמך כתבת "כארמידס" ולא כרמידס, וכך נכון. ראה ויקיפדיה:כללים לתעתיק מיוונית. שמחה 21:37, 2 יוני 2006 (IDT)

אוקיי, תודה על התיקון. אני לא בקיא ביוונית, כך היה שם היצירה בערך אפלטון. Keiser Sozeשיחה 21:38, 2 יוני 2006 (IDT)

שלום!

בשעה טובה הגיעה מתקפת האיכות על ברזיל ללא פחות מ- 158 ערכים חדשים. יחד עם זאת זה הזמן לשנס מותניים לקראת ימיה האחרונים של המתקפה. העבודה עודנה מרובה ולאחר המאמץ הרב שהושקע במתקפה כולנו רוצים שהיא תסוכם לא רק ככמותית (מה שחשוב בפני עצמו), אלא גם כאיכותית. אנא שימו לב לעדכון האחרון בויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל#מצבה הנוכחי של המתקפה. עוד כמה ימים ונוכל לטפוח לעצמנו על השכם בלב שקט, בברכה ובהערכה רבה, --אורי 00:13, 4 יוני 2006 (IDT)

ההצעה שלך למתקפת איכות בנושא ספרות[עריכת קוד מקור]

אין לי ממש רעיונות איך לעזור לך בזה, אבל הנה רשימה של מיזמים בנושא בויקיאינגלית:

en:Wikipedia:List of WikiProjects#Literature - כמובן שזה לא יעזור עם הספרות הישראלית, אך אולי זה יוסיף לך רעיונות. דניאל צבי 23:22, 4 יוני 2006 (IDT)

בנוגע להצעתך מכאן, ראיתי שרק שני ספרים של אלי עמיר זכו לערך, א"ב יהושע זכה לגורל גרוע בהרבה, כשאף אחד(!) מספריו המרובים לא זכה לערך והוא בעצמו קצרמר, כמו כן רצוי לטפל בערכיהם ובערכי ספריהם של הסופרים הבאים:
  1. מאיר שלו.
  2. יצחק שלו.
  3. דויד גרוסמן.
  4. מרים ילן שטקליס.
  5. סופרת הילדים רבקה אליצור.
  6. סופר הילדים לוין קיפניס.
  7. סופר הילדים והצייר נחום גוטמן.
  8. המשוררת והסופרת לאה גולדברג.
  9. המשוררים יהודה עמיחי, נתן אלתרמן, נתן זך, רחל המשוררת, ועוד רבים וטובים אחרים.

אפשר לעיין לצורך רעיונות לשיפורים, בקטגוריית הסופרים הישראלים או בקטגוריית המשוררים הישראלים, למשל.

אביתר ג' 20:42, 22 בנובמבר 2007 (IST).תגובה

רעיונות יעזרו[עריכת קוד מקור]

שיחת משתמש:גילגמש#איפה טעינו? - יש לך רעיונות? דלמוזיאן - שיחה 15:34, 8 יוני 2006 (IDT)

הוא אירכב את הדיון הזה.. כנראה בלי רצון להמשיך אותו.. Keiser Sozeשיחה 20:38, 8 יוני 2006 (IDT)
וגם לא הבנתי איזה מצב צריך לא להישנות? המצב הוא שיש יותר אשר תומכים בהשארתו של הערך הכי מיותר בויקיפדיה. Keiser Sozeשיחה 20:39, 8 יוני 2006 (IDT)

מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, אסף 23:44, 26 יוני 2006 (IDT).

מתקפת בקשת ערך יוצאת לדרך בעוד יומיים[עריכת קוד מקור]

שלום, מתקפת האיכות בנושא ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך תחל בעוד יומיים, ב-2 ביולי 2006 ותמשך שלושה שבועות, עד ה-22 ביולי 2006. החלטתי להזכיר לכל מי שנרשם כמוכן להשתתף במתקפה. ישנם תחומים רבים שבהם ניתן לתרום במסגרת המתקפה הזו, כמצופה מדף בקשת ערכים כללית. המטרה של המתקפה היא לתת לקוראי הוויקיפדיה את הערכים שמעניינים אותם, ולכן אני רואה חשיבות רבה במתקפה הזו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה :-)
Yonidebest Ω Talk 02:15, 30 יוני 2006 (IDT)

שלום Keiser Soze. רק רציתי להגיד תודה רבה על העזרה במתקפה החשובה שזה עתה הסתיימה בתחום הממשל בישראל. תודה רבה על כל עריכה, תרומה, הרחבה, כתיבת ערך או כל עזרה אחרת. אתה יכול לקרוא את הסיכום המפורט הכולל מסקנות למתקפות עתידיות ולהגיב בדף השיחה אם יש לך הערות או הצעות לעתיד. תודה רבה, בברכה, אסף 23:23, 3 יולי 2006 (IDT).

Picture of Hassan Nasrallah[עריכת קוד מקור]

שלום,

since my hebrew is very bad - english: What kind of license does the picutre of Hassan Nasrallah have. I would like to put it in the german article of him - could you maybe upload it to the commons or give me a comment if you allow me to do that in case it has a proper lincense? Whatever the case, please give me a short note to: [[1]] Thanks, Mandavi

אף אני מצטרף לבקשת ההבהרה. אנא הוסף את מקור תמונה:HassanNasrallah.jpg ואת הרשיון המתאים, אחרת היא תימחק. odedee שיחה22:00, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

האדם הוא בר חלוף, האומנות היא בת עלמוות -היפוקרטס[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך להיות אלמוות ולא עלמוות. גיל בכר 11:55, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

רשיונות לתמונות[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, איתמר ק. 12:42, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הוספתי רשיון לכמה תמונות, אך לא ידעתי מה הרשיון של התמונות מסיינפלד ושל ויקי קנפו. איתמר ק. 12:42, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תבנית ארכיון לדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום, יצרתי תבנית:תיבת ארכיון לארכוב דפי שיחה של ערכים ודפי שיחה של משתמשים (מבוססת על תבנית דומה מויקיאנגלית), יתכן שברצונך להשתמש בה כדי להציג את קישורי הארכיון בדף שיחתך בצורה מסודרת. על כל שאלה או בקשה נא להשאיר הודעה בדף השיחה שלי. בברכה, יות ≈שחייה≈ 14:48, 20 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

Image:OldMaid234158.jpg[עריכת קוד מקור]

Here is a problem with your picture I've used in Commons

http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Image%3AOldMaid234158.jpg&diff=4479055&oldid=3685745

?would you be so kind and give an answer there

user:Julo 83.27.40.54 04:13, 22 בפברואר 2007 (IST)תגובה

מבקש זכות להשתמש בתמונתו של טומי לפיד[עריכת קוד מקור]

אני כותב ערך על "שינוי" בוויקי ספרדי, ואני מאוד רוצה להכליל את התמונה של יוסף "טומי" לפיד אם זה אפשרי.


es:Usuario:CDacco-

המשתמש אליו אתה פונה לא פעיל כבר זמן רב. בהנחה ואתה מדבר על התמונה הזו, מדובר בתמונה שמקורה באתר הכנסת, ועל כן אנו משתמשים בה תחת שימוש הוגן. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:35, 24 בפברואר 2009 (IST)תגובה