שיחת משתמש:Itayba

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת קיפודנחש בנושא חפירת פורות

גילגמש שיחה 23:00, 26 פבר' 2005 (UTC)

שלום איתי, הורדתי את חתימתך מהערך תסמונת אטקסיה טלנגיאקטזיה כיוון שזה אינו מקובל בויקי, ומאחר והקרדיט מצויין בגרסאות הקודמות של הערך. בנוסף, אם מדובר בעריכה משנית, יש לסמן את התיבה ואם אפשר, אז לציין את מהות השינוי שביצעת בערך בתקציר. בהצלחה בהמשך, דורית 23:27, 26 פבר' 2005 (UTC)

תשובה: בהוראות יש בקשה מפורשת להוסיף חתימה, בכל אופן בהתחשב בכך שאני הכנסתי את הערך מלחתחילה אנני מבין מדוע הורדת את חתימתי. --Itayba 20:26, 27 פבר' 2005 (UTC)

מצטערת, הייתי צריכה להשאיר הודעה קודם לכן, עניתי לך בדף השיחה שלי. דורית 23:43, 28 פבר' 2005 (UTC)

שלום, מה מקור התמונה שהעלת לשרת? תודה. גילגמש שיחה 13:12, 27 פבר' 2005 (UTC)

גם אני מצטרף לשאלה. ראיתי שהעלית תמונות נוספות, והייתי רוצה לדעת מה מקורן. רוב האתרים ברשת אינם מאפשרים העתקה של תמונותיהם ומגנים עליהם בזכויות יוצרים, אך יש גם כאלה המאפשרים שימוש חופשי בכל תמונותיהם. במידה וזהו אכן המצב, יש לציין את האתר ממנו הועתקה התמונה בדף תיאור התמונה (הדף אליו מגיעים כאשר לוחצים על התמונה עצמה). בברכה, רועי שיחה 14:54, 27 פבר' 2005 (UTC) תשובה: אני צבעתי את הדגימות ואני צילמתי אותן במסגרת עבודתי כעובד מחקר באוניברסיטת תל אביב. החולות מהן הוצאו הגידולים חתמו על טופס לפי אמנת הלסינקי המאפשר לבצע בגידולים שהוצאו מהן צביעות היסטוכימיות ולפרסם את הממצאים תוך כדי שמירה על אנונימיות. לגבי תרביות התאים- אני זרעתי אותם וצבעתי אותם. אם יש אפשרות אני אשמח לציין ליד התמונות את שמי ואת שמות שאר עמיתי למחקר

כן, האפשרות הזאת קיימת ועדיף לציין בכל פעם שמעלים את התמונות מה מקורן. על מנת לעשות את זה, יש ללחוץ על התמונה ויתפח עמוד התמונה, בו אפשר לציין דברים כאלה. עורכים אותו כמו כל עמוד אחר. תודה. גילגמש שיחה 03:09, 28 פבר' 2005 (UTC)

אוטוזומלי[עריכת קוד מקור]

הערך מופיע בדף המשתמש שלך למרות שהוא לא קיים. טרול רפאים 23:03, 27 פבר' 2005 (UTC) תוקן

אורגניזמים[עריכת קוד מקור]

היי. קיים כבר הערך אורגניזם. לפני כתיבת ערך חדש עליך לבדוק שהוא לא קיים, כולל צורות איות שונות, הטיות, יחיד/רבים וכדומה. תודה, --Pixie 16:45, 6 מרץ 2005 (UTC)

עדיף לטפל קודם בערך סרטן (מחלה) לפני שעובדים על כל הצורות האפשריות שלו. טרול רפאים 23:20, 11 מרץ 2005 (UTC)

תשובה:

א. יש כבר ערך "סרטן מחלה"

ב. סרטן הוא מושג כללי המאחד מספר רב של מחלות שונות בערך כמו המושג "מחלות וירליות" או "מחלות חיידקיות" אי אפשר לדון במחלות כמו סרטן השד וסרטן הדם בערך אחד כמו שאי אפשר לדון בעגבת ודלקת ריאות בערך אחד למרות שהן מחלות חיידקיות).

הערך מסומן לשכתוב.
לא טענתי שלא צריך את הערכים (ולכן הם לא נמחקו) אלא שהמצב הנוכחי מגוחך, כי דווקא הערך הקריטי נמצא במצב לא תקין. טרול רפאים 23:33, 11 מרץ 2005 (UTC)
גילתי שהמצב יותר גרוע ממה שנראה על פניו, כרגע הערך סרטן (מחלה) נמצא בסכנת הפיכה לקצרמר מכיוון ש-50% ממנו לא תורגם בכלל (הוא מופיע באנגלית). אין טעם לטפל בכל סוגי המחלות של סרטן לפני הטיפול בערך הראשי! טרול רפאים 23:40, 11 מרץ 2005 (UTC)
סרטן השד הוא המחלה הקטלנית ביותר בקרב נשים בגילאים 45-55, שכזה הוא ראוי לערך (למרות שבכוונתי להוסיף על הערך עוד פרטים ותמונות). בדומה לערך "איידס" שבו הרבה יותר מידע מאשר מערך "נגיף"

ערכי שנים[עריכת קוד מקור]

שלום,
שמתי לב שהוספת כמה עשרות ערכי שנים. ובכן, יש לנו בוט שעושה את זה וכל עריכה שלא במסגרת תבניות של הבוט תדרס על ידו. גילגמש שיחה 15:09, 25 יוני 2005 (UTC)

היי,
נראה לי שיש 3 סוגים ולא שניים. נ.ב. מקובל לענות בדף שיחה שבו החל הדיון. במקרה זה, בדף השיחה שלך. גילגמש שיחה 21:06, 26 יוני 2005 (UTC)

ישנם שני קומפלקסים קלסיים של MHC- סוג אחד וסוג שתיים, יחד עם זאת יש אזור כרוזומלי הנקרא MHC סוג 3 נמצאים בו גנים ובעיקר פסאודו גנים הדומים מיבנית לMHC הקלסי, אבל תפקידם אינם ידועים. מה שידוע הוא שהאזור קשור למחלות אוטו אימוניות. ידוע גם על החלבון CD1d המציג גליקו-ליפיד ודומה לMHC I. חלבונים אלו ואחרים בדרך כלל לא מוזכרים בסיפרי אימונולוגיה לפחות לא ביחס לפונקציונליות שלהם. אבל אולי כדי להזכיר בהערה שהם קיימים. --Itayba 21:29, 26 יוני 2005 (UTC)

אצלנו בהרצאה הזכירו פעם את ה-MHC 3 אבל אני כבר לא זוכר מה הוא עושה, אז כדאי באמת להזכיר את זה בהערה. גילגמש שיחה 21:32, 26 יוני 2005 (UTC)

מקור תמונות[עריכת קוד מקור]

איתי שלום. ראיתי שהעלת את התמונה תמונה:Class 1.jpg. אני משער שיצרת את התמונות בעצמך. בין אם יצרת ובין אם לא, אשמח אם תוכל לפרט את מקור התמונה בדף ולשים את תבנית הרישיון המתאימה. אתה יכול לראות בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות את רשימת התבניות הקיימות עד כה. אם יצוץ צורך אשמח לעזור. בתודה, אמיתי 21:38, 26 יוני 2005 (UTC)

    • הוספתי הערה בטקסט בתמונה שבו הצהרתי על העובדה שאני ציירתי אותה.

המודל מצוי בעשרות סיפרי אימיונולוגיה ואלפי מאמרים. אפשר לראות תמונות דומות ב: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Search&db=books&doptcmdl=GenBookHL&term=mhc+tcr+cd3+AND+125310%5Buid%5D&rid=imm.figgrp.690 או http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Search&db=books&doptcmdl=GenBookHL&term=mhc+tcr+cd3+AND+125313%5Buid%5D&rid=imm.figgrp.695

בקרוב אפרט בטקסט את מבנה הרצפטורים ואת אופן פעילותם. בברכה --Itayba 08:08, 27 יוני 2005 (UTC)

האם תוכל לומר לי תחת איזה רישיון אתה מפיץ את התמונה? אמיתי 08:21, 27 יוני 2005 (UTC)
האם הדרך שרשמתי את הזכויות נכונה?
לא. כדי להוסיף תבנית רושמים את שם התבנית כאשר היא מוקפת בסוגריים מסולסלים. לדוגמה, אם נרצה להוסיף את התבנית "לדוגמה" נרשום בדף: {{לדוגמה}}.
בכל מקרה, מתניה סידר בינתיים את התבנית. הסתכל על השינוי שביצע ותראה את ההבדל.
אשמח להמשיך ולעזור אם יהי צורך. אמיתי 14:12, 27 יוני 2005 (UTC)

אימונולוגיה[עריכת קוד מקור]

היי איתי. ברכותיי על עריכותיך האחרונות בנושאי האימונולוגיה ועל התרשימים היפים שהכנת. ברצוני להעיר מספר הערות, כיוון שכרגע עבדתי כמעט שעה על סידור תוספותיך ב-MHC ובלימפוציט T, ואנו רוצים לחסוך זמן ועבודה כפולה:

  • אם קיימת קטגוריית משנה, אין לשייך מאמר גם לקטגוריה הראשית. MHC, למשל, ישוייך אך ורק לקטגוריה:אימונולוגיה ולא גם לקטגוריה:ביולוגיה.
  • אנא הקפד על שימוש נכון בקישורים פנימיים. קישרת, למשל, לציטוכין, אך קיים מאמר באיות שונה: ציטוקין. קישרת לתאי מסט, אך קיים מאמר בשם העברי, תא פיטום. הצצה קלה בקטגוריית האימונולוגיה תגלה לך את כל המאמרים הקיימים ואת השם המדויק שלהם.
  • הדרך בה הכנסת את התמונות למאמרים לא מקובלת כל כך. רצוי שלא לשים שתי תמונות האחת מול השניה, כשבאמצע פס דק של טקסט. בנוסף, טקסט ההסבר שהוספת לתמונות ממש ארוך, ויכול להוות מאמר בפני עצמו... זה נראה מסורבל ומקשה על הקריאה. ברשותך אעביר את הטקסט לתמונה עצמה ואשאיר במאמר רק שורת הסבר קצרה.
  • רצוי להשתמש בלחצן ה"הראה תצוגה מקדימה". כך תחסוך לעצמך זמן ותמנע היסטוריית גרסאות עצומה ומיותרת.

תודה ובהצלחה, Pixie 21:09, 27 יוני 2005 (UTC)

בנוסף, לדעתי יש טעות בתמונת ה-MHC מסוג II; כתוב בה "MHC מסוג 1". האם תוכל לתקן? Pixie 21:28, 27 יוני 2005 (UTC)

שלום איתי,
הוספתי תבנית "GFDL" שהיא ברירת מחדל לתמונות. לתמונתך תמונה:DCIS.jpg אם אתה רוצה רישיון אחר, אנא שנה את התבנית. גילגמש שיחה 16:32, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום איתי, שים לב להערה שכתבתי לך בויקיציטוט. בברכה, Ofeky 09:25, 22 אוגוסט 2005 (UTC)

(תגובה)? Ofeky 17:02, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום, שלחתי לך את פרטי המפגש, במידה ולא קיבלת את הדוא"ל, אנא הודע לי בדף שיחתי כדי שאשלח שוב. תודה, דורית 21:02, 17 ספטמבר 2005 (UTC)

יפה שהופעת, כבר חששתי שאולי יחשדו שחטפתי אותך ביום א בדרך החוצה. אם יש לך הערות לגבי המפגש, אשמח אם תוסיף ב-ויקיפדיה:מפגשים/מפגש ספטמבר. דורית 16:17, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

ויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום איתי,

נהניתי מאוד לראות את התמונות שאתה מעלה. יש סיבה מיוחדת לא להעלות אותן לויקישיתוף? זה יאפשר להרבה יותר אנשים להנות מהן... נדב 12:22, 16 נובמבר 2005 (UTC)

הבחנה בין גידול סרטני לבין סרטן (מחלה)[עריכת קוד מקור]

ההבחנה בין ערך שמתייחס למחלה בהיבט של הגוף כולו , דרכי הטיפול וכדומה צריך להמשיך לקבל שם ערך "סרטן (מחלה)" . ערך שמתייחס לרמה של ריקמה סרטנית ( או גידול סרטני או גידול ממאיר) בהביט של הריקמה צריך לקבל שם ערך אחר. בחרתי שם ערך "גידול ממאיר" .כדי שתהיה חשיבה בכוון אחיד צריך , אם כן , להוריד את דף ההפניה "גידול סרטני" מהערך סרטן (מחלה) (הורדת {REDIRECT גידול סרטני } מהעריכה של המאמר "סרטן (מחלה)" ) . ההבחנה דרושה בעיקר לצרכי הפניה מערכים קרובים .אלו מתייחסים לעתים להיבט החולה כגוף ולעיתים מתייחסים לריקמה. הערך נמצא כרגע תחת שם מאמר "גידול ממאיר". אשמח לקבל חוות דעת נוספת.Rubinjo 17:46, 11 נובמבר 2005 (UTC)

תשאיר הודעה לאיתי בדף שיחתו, שיחווה דעתו, כי הוא התחיל את הערך ותרם ל לא מעט. דורית 18:11, 11 נובמבר 2005 (UTC)

לדעתי לא ניתן להפריד את הגידול מן המחלה כיוון שהטיפול המחלה הוא ברובו תקיפת הגידול הממאיר. כך שהוצאת הפרק "ביולוגיה של גידולים ממאירים" תקשה להבין את ההיגיון שבאסטרטגיות הטיפול השונות.

מה שכדאי לעשות זה לכתוב ערך על הגידול הממאיר מבחינה היסטולוגית ופיזיולוגית, ללא קשר למחלה ולדרך ריפוייה. ניתן להכליל בערך מונחים כמו קרצינומה, סרקומה, גליומה וכו. כמו כן אפשר להכניס מידע על הביולוגיה של הגידול- לדוגמה תהליך אנגיונזה והירידה באדהזיה הגורמת ליצירת גרורות. בערך שכתבתה עד כה יש מעט מאוד מידע חדש שאינו מופיע או צריך להופיע הערך הראשי, לכן קשה להצדיקו במתכונת הנוכחית.

יתכן שיש מקום לערך שלישי "התא הסרטני" שיסביר את השינויים שחלים בתא הסרטני מבחינת הגנים והחלבונים המשחקים תפקיד כולל תופעות כמו אפופטוזיס או חלוקת התא, ואת הגורמים לשינויים כמו חומרים קרצינוגניים מן הסביבה.

בכל אופן הערך העיקרי שאליו יופנו המשתמשים הרגילים (בד"כ תלמידי בית ספר או מי שמתעניינים מסיבות אישיות) צריך להמשיך להיות סרטן (מחלה), למרות שאפשר לשקול להוציא ממנו חלקים קטנים לטובת הערכים החדשים- לדוגמה החלק על p53 או טלומראז. אני מציע שלא תמחק כלום לפני שאתה בטוח שהערכים החדשים טובים מספיק.

נ.ב. קראתי את הערכים שלך ואני שמח על הצטרפותו של רפואן מקצועי.

שלום,
ראה בבקשה את הערתי בשיחה:ELISA. גילגמש שיחה 09:19, 20 דצמבר 2005 (UTC)

קרצינומה[עריכת קוד מקור]

היי איתי. שאלה לי אלייך: בערך קרצינומה כתבת כי מדובר בגידול סרטני, אך לפני מספר שנים אבי סבל ממה שמוגדר בהיסטוריה הרפואית שלו כ- carcinoma in situ of colon. ממה שידוע לי, לאימי ולאבי בעצמו הוא לא סבל מגידול סרטני אלא מגידול שפירי. מי טועה? תודה. צ'סשיחה 16:08, 27 דצמבר 2005 (UTC)

שלום, carcinoma in situ- CIS היא השלב הטרום סרטני של קרצינומה, המצב נחשב ל"סרטן שלב 0". במצב זה תאים בעלי מאפיינים ציטולוגים של תאי סרטן יוצרים גוש אבל הגוש אינו חודר לריקמה הבריאה ולכן קל בד"כ להוציא אותו. חשוב לזכור שגידול סרטני - או אם לדייק גידול פולשני הוא בדרך כלל התפתחות של גידול שפירי (למרות שיש גידולים שפירים שאינם הופכים לגידולים סרטניים כמו מיומה ברחם).

תוכל לראות גידול in situ ב סרטן השד

הרשה לי לאחל לך ולאביך חג שמח ואריכות ימים --Itayba 16:55, 27 דצמבר 2005 (UTC)

תודה רבה על התשובה המפורטת. חג שמח גם לך ולבני ביתך. צ'סשיחה 17:26, 27 דצמבר 2005 (UTC)

תבנית למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, מדוע שמת תבנית למחיקה מהירה בערך הולוקן? בברכה Shayakir 22:25, 27 דצמבר 2005 (UTC)

המידע המצוי בערך הוא בדיוק המידע המצוין בטבלת לוח הזמנים הגאולוגי
אבל, לאחר שקראתי בעיון את מדיניות המחיקה וההגדרה למחיקה מהירה היא "דף קצר מאד כמעט בלי הגדרה או הקשר" אינה בהכרח חלה על הערך, ומאחר שהורדת הערך עלולה להקשות על ההגעה לטבלת לוח הזמנים הגאולוגי אני מוריד את תבנית המחיקה.

--Itayba 12:13, 28 דצמבר 2005 (UTC)

שלום איתי, בוודאי שמת לב לחיזוק המשמעותי של אגף הביולוגיה והמיקרוביולוגיה בוויקיפדיה, בדמות המשתמש החדש משתמש:Dbn. נדמה לי שבעיקר אתה ופיקסי יכולים להתייחס לנושאים שהוא מעלה בדפי השיחה, ולכן אני ממליץ שתעבור על דפי שיחה שהוא כתב (תמצא אותם כאן) ותתייחס אליהם. דוד שי 08:22, 7 ינואר 2006 (UTC)

הועבר לשיחה:ניל"י


שלום,
זאת הודעה לכל משתתפי דיון מחיקת קטגוריית להט"ב ידועים. הדיון מתקיים בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:להט"ב ידועים. שים לב בבקשה, נוספה אופציית הצבעה נוספת, שלא הייתה קיימת בעת הצבעתך. גילגמש שיחה 12:20, 1 פברואר 2006 (UTC)

קעקועים וסרטן[עריכת קוד מקור]

היי, האם ידוע לך מידע המאשר/שולל את הדעה שקעקעים מסרטנים? 88.152.244.29 23:10, 15 פברואר 2006 (UTC)

כנ"ל 88.152.213.34 18:47, 17 פברואר 2006 (UTC)

שלום, לא מצאתי מחקרים באוכלוסיות גדולות שקבעו שיש קשר מובהק בין קעקועים לסרטן, אבל בספרות המקצועית דווחו מיקרים של סרטן עור מסוג מלנומה, קרצינומה של תאי בסיס, וקרצינומה של תאי קשקש באזורים שעברו קעקוע.

בנוסף נמצא קשר בין קעקועים למצבים של לרגישות ופיגמנטציה. נדירים יותר הם הדיווחים על הדבקה בשחפת, הרפס סימפלקס, הרפס זוסטר, פסוריאוזיס, זאבת וגרנולומה. --Itayba 20:36, 17 פברואר 2006 (UTC)

הבהרה: המידע בוויקיפדיה נועד להעשרה בלבד ואינו מהווה ייעוץ רפואי.

הצבעת מחיקה של הערך עובל[עריכת קוד מקור]

שלום

לא מזמן הצבעתה בהצבעה למחיקת הערך עובל. ההצבעה הזאת נסגרה, ובמקומה נפתחה הצבעה חדשה. אנה גש להצבעה החדשה להביע את קולך הצבעה חדשה

--בברכה, Asbl, איי אס בי אל 11:48, 21 פברואר 2006 (UTC)

היי איתי. לפני יומיים מחקתי את הקטגוריה, והיום פתחת אותה מחדש... הרגשתי שהיא מהווה כפילות מוחלטת עם קטגוריה:גנטיקה; כל הערכים שהופיעו בה הופיעו גם בגנטיקה. הערכים שהוספת לה עכשיו הופכים אותה למעורפלת (חלבון וחלבון כימרי? אז למה שלא נוסיף את כל החלבונים באשר הם? קינאז? עכשיו צריך להוסיף את כל האנזימים? נוגדן? נוסיף את 40 הערכים בקטגוריה:אימונולוגיה?)

בכל פעם שכתבתי ערך באחד הנושאים הללו התלבטתי ארוכות אם לשייכו לביולוגיה מולקולרית, וזה מעיד על הערפול שלה. חצי מכל הנושאים בביולוגיה הם מולקולריים... ולכן מצאתי לנכון למחוק. אני לא אתעקש עכשיו אם אתה מרגיש בה צורך עז, אבל אני חושב שהיא יותר מבלבלת מאשר תורמת. אין אף לא ערך אחד שיישאר ללא קטגוריה אם היא תימחק. בברכה, Pixie 22:22, 27 פברואר 2006 (UTC)

טעיתי שלא בדקתי את ההסטוריה של הקטגוריה, באמת בשלב מסויים הבחנתי שרוב הערכים לקוחים מגנטיקה. לדעתי יש שוני מסוים בין גנטיקה לביולוגיה מולקולרית. ביולוגיה מולקולרית מתרכזת במחקר כמו PCR, לעומת גנטיקה המתקכזת בתופעות טיבעיות כמו מחלות גנטיות תיאור מנגנוני התורשה. מאחר שנכון להיום אין הרבה ערכים הקשורים ישירות למחקר מולקולרי אפשר לדחות את הכמת קטגוריה של ביולוגיה מולקולרית.--Itayba 11:02, 28 פברואר 2006 (UTC)
אני לא מכחיש שיש תחום כזה, ביולוגיה מולקולרית, ושהוא שונה מגנטיקה; אני רק אומר שכרגע אין הצדקה להקים לו קטגוריה. אז מה הוחלט, נמחוק? (אני מוכן לחסוך לך את הורדת הערכים ולעשות זאת בעצמי). Pixie 19:30, 28 פברואר 2006 (UTC)
בסדר--Itayba 21:20, 28 פברואר 2006 (UTC)

הצעת איחוד[עריכת קוד מקור]

שלום איתי,
ראה בבקשה את הצעתי בשיחה:אדרנלין#איחוד. גילגמש שיחה 20:11, 10 מרץ 2006 (UTC)

לצערי איני מבין בנושא די כדי לגבש דעה --Itayba 14:20, 11 מרץ 2006 (UTC)

שלום, אני כאן על מנת להזכיר לך שהערך תרמותרפיה נמצא בעבודה מדצמבר :/ בברכה אוי וי 07:19, 13 אפריל 2006 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את השינוי פה - [1]. גילגמש שיחה 16:46, 28 אפריל 2006 (IDT)

השינוי לא נכון--Itayba 22:14, 28 אפריל 2006 (IDT)

אני מניח שאחרי התיקון שלך זה בסדר. גילגמש שיחה 22:16, 28 אפריל 2006 (IDT)

גידול שפיר[עריכת קוד מקור]

שלום רב, העתקתי דברים שכתבת בשיחה:סרטן (מחלה), ויצרתי את הערך גידול שפיר. אני משער שתוכל להרחיבו. דוד שי 22:54, 29 אפריל 2006 (IDT)

היי איתי. ראה שאלתי שם. Pixie 21:15, 2 מאי 2006 (IDT)

אלקטרופורזה בג'ל[עריכת קוד מקור]

אני מכינה פרוייקט גמר בנושא אלקטרופורזה. תהיתי אם מישהו יוכל לעזור לי לחשוב על אלגוריתם לתרגום אלקטרופורזה לתוכנת מחשב שתוכל לדמות את התהליך- כל נוסחה או השערה שתוכלו לחשוב עליה תעזור.

בתודה מראש, אנה.

כמה שאלות, באיזו מסגרת את מכינה את העבודה- בית ספר/ אוניברסיטה/ ביולוגיה/ הנדסה כימית/ מחשבים, האם חשוב לך החומר המופרד- DNA או חלבונים?

תוכלי למצוא נוסחאות כאן- [2] [3] --Itayba 01:50, 6 מאי 2006 (IDT)

תודה רבה, עזרת לי מאוד. העבודה היא במסגרת בית-סיפרית, זהו פרויקט הגמר שלי, והחומר המופרד הוא חלבונים. כעיקרון אני והשותף שלי משפרים את הגירסה הקיימת של התוכנה "פרוטלאב" אם היא מוכרת לך. אודה לך מאוד אם תמצא לי עוד חומר בנושא, כי התקשיתי למצוא מידע רלוונטי בנושא מתוך מסות החומר הקיימות באינטרנט.

מתקפת האיכות[עריכת קוד מקור]

היי איתי. אנא סייע לי להציל את מתקפת האיכות, זרוק לנו ערך או שניים או כמה עריכות. המתקפה זקוקה להתנעה מחדש (ואתה ברשימה של המתנדבים...). אל תדאג, אני פונה לכולם. מסתבר שבשביל להנהיג מתקפה בויקיפדיה צריך להיות קודם כל נודניק! אלמוג 19:41, 9 מאי 2006 (IDT)

מה אתה אומר על זה?[עריכת קוד מקור]

היי,
ראה בבקשה את הערך הזה: המוליזה. גילגמש שיחה 20:15, 9 מאי 2006 (IDT)

Can you help me about image of Hussein Ibn Ali (Sheriff of Makka). I dont'understand hebrew language, so I can' read if it is in PD. Thanks. --193.205.100.24 11:28, 17 מאי 2006 (IDT). My username is "Cloj" and I work on Italian Wiki


it is PD (old image) --Itayba 14:41, 18 מאי 2006 (IDT)

היי איתי, ראה נא את השינוי שאלמוני עשה בערך. תודה, odedee שיחה‏ 20:13, 17 מאי 2006 (IDT)

יש בשינוי מעט דברים רלוונטים אבל הרבה שגיאות גסות (שלא לדבר על כתיב), השיחזור מקובל עלי--Itayba 14:55, 18 מאי 2006 (IDT)

Itayba שלום,

אני כבר עושה הֵערך ’’שמע’’ ב–it.wiki, ואני רוצה לאתקשר לתמונה Shma.gif.

צריך לי לשים (לאתקשר?) את התמנה ל–commons. משאוה נגד זה?

תסלח בבקשה העברית שלי...

ראובן

[http::/it.wikipedia.org/wiki/Discussioni utente:Ub|Ub] 83.31.121.165 12:06, 4 יוני 2006 (IDT)

סופר אנטיגן[עריכת קוד מקור]

סופר אנטיגן-כפי שזה נראה לי, אתה יכול לכתוב את זה תוך כדי הפסקת הקפה שלך... --Sir kiss 13:37, 16 יולי 2006 (IDT)

שלום ראיתי שערכת את הערך אווסטין. והכנסת לשם גרף שמראה את יעילות התורופה. האם תוכל לומר לי את המקור המדויק לגרף הזה? בתומ"ר maruvkay

עניתי בערך --Itayba 15:08, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

שלום. שלחתי אליך מייל הרגע. בברכה סקרלט 21:38, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

לא קיבלתי, נסי שנית --Itayba 00:20, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
שלחתי שוב. סקרלט 07:55, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

משום מה זה לא מגיע, שילחי לי ב itay_bar בהוטמייל . com

--Itayba 09:01, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

נשלח. תודה סקרלט 09:59, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

מתאמפטמין[עריכת קוד מקור]

שלום איתי, האם אתה יכול לבדוק את הערך, להציע שינויים ולהצביע בויקיפדיה:ערכים מומלצים/גאים להציג? תודה. שי זייד שי זייד‏ 15:41, 12 אוגוסט 2006 (IDT)

אבדוק את הערך בתוך מספר ימים--Itayba 21:16, 13 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
תודה על העזרה. האם אני יכול לעזור במשהו? האם אתה חושב שהערך מתאים להיות ממולץ? שי זייד דברו איתי15:12, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

כן זה ערך טוב מאוד וקשה לעשות ערך מומלץ בכימייה , משהו שקצת מפריע לי הוא בחלוקה לפרקים, לדעתי צריכה להיות חלוקה ל3 פרקים מרכזיים: כימיה, השפעה רפואית/ביולוגית (כולל פרמקולוגיה ותופעות לואי) ושימושים פליליים (כולל הסקירה על ענישה והעולם התחתון). אם תקבץ את הפרקים הללו אפשר יהיה להוציא משפטים חוזרניים.

ושוב, קבל ח"ח --Itayba 17:18, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

תשמע, קודם כל, חשבתי שיהיה נחמד לעשות את פסקת הכינויים כפסקה הראשונה (כדי לפתוח את הערך בלהראות את הפופולריות של המתאמפטמין וקצת לעשות אתנחתה), אבל זה לא משנה. חוצמזה, יש פרק על השפעה רפואית/ביולוגית אבל מה שאין זה חיבור של השפעה/התמכרות פסיכולוגית ופיזיולוגית כאחד, ואת זה אני צריך לשנות באמת. לבסוף, אין לי מידע מועט על הענישה בישראל ומידע זה מופיע בסוף הערך וקשה יהיה לדעת מה הולך בעולם התחתון וכתוב על העולם התחתון במועט בפיזור בערך בפסקאות "הפצה" ו"היסטוריה". לסיכום, נראה לי שצריך באמת לחבר בין התמכרות פסיכולוגית ופיזיולוגית ולראות אחר כך מה ניתן עוד לעשות. שי זייד דברו איתי18:03, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
יש עוד מידע יחסית רב בנוגע לחוקיות בעולם, אבל-לפי דעתי, מידע זה הוא מיותר בגלל מעמסה וחוסר עיניין. שי זייד דברו איתי18:06, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

שיפוט בתחרות?[עריכת קוד מקור]

שלום,

כפי שאולי ידוע לך, תחרות הכתיבה השנייה תיערך בחודש ספטמבר. כרגע היא בשלב מקדמי, וטרם הותחל בפרסום המסיבי שלה. זה השלב לגייס שופטים לתחרות, ולצערי בינתיים נראה שאין התנפלות על התפקיד - אולי איננו "זוהר" מספיק. אנחנו צריכים שלושה שופטים (אולי שניים, תלוי בביקוש) בכל אחד משלושת בתי התחרות, וכן במקצה של תחרויות המשנה.

כל מה שצריך כדי להיות שופט בתחרות זה להיות ויקיפד מנוסה ורציני, להיות בעל ידע רלוונטי כלשהו בבית שבו שופטים, וגם קצת זמן פנוי ומרץ, במיוחד לקראת סופה של התחרות בסוף חודש בספטמבר.

מכיוון שלאור היכרותי איתך אני מעריך שאתה עשוי לענות על כל הקריטריונים האלה, אני פונה אליך בבקשה לשקול תפקיד של שיפוט בתחרות הכתיבה. אחרי התחרות הראשונה, שהייתה מוצלחת מאוד ונכתבו במסגרתה ערכים מעולים רבים, הכוונה היא שהתחרות השנייה תהיה טובה לא פחות, ולא רק חיקוי חיוור לתחרות הראשונה.

אנא בקר בדף התחרות, התרשם, ושקול את בקשתי.


בידידות, Harel - שיחה 11:58, 24 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

חלון תרפויטי[עריכת קוד מקור]

שלום איתי, רוקח חדש (גלנוס) הצטרף לשורותינו. הוא כתב את הערך חלון תרפויטי. התוכל לחוות דעתך? יתכן שתוכל להיות לו לעזר. תודה, דורית 14:46, 8 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

נוגדנים בשרות הסרטן[עריכת קוד מקור]

הי איתי, תודה על ההערות בנושא חלון תרפויטי. הערות נוספות יתקבלו בשימחה בשיחת הערך
. אני עובד על הערך תרופה אם אתה רוצה להציץ. מה דעתך על השאלה המעניינת האם Rituximab הוא כימותרפיה מבחינת ההגדרה הפרמקולוגית?--גלנוס 00:08, 10 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אנני יודע למה אבל בדרך כלל כימוטרפיה היא 1- חומר כימי כלומר מולקולה קטנה. 2- חומר ציטוטוקסי - חומר ההורג באופן עצמאי תאים סרטניים- לא על ידי המערכת החיסונית. 3- חומר בעל טווח פעולה רחב- ציטוטוקסי לסוגים רבים של תאים.

לגבי מבטרה לדעתי זהו טיפול לא כימותרפי, אני לא יודע על Bexxar או Zevalin --Itayba 00:34, 10 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תמונה בעייתית[עריכת קוד מקור]

הי איתי. עניתי (באיחור רב) בשיחת תמונה:Cancer male.jpg. אשמח להתייחסותך. נדב 11:11, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דעתך[עריכת קוד מקור]

שלום איתי, התוכל למסור דעתך באשר לדיון על קטגורית תרופות בדף שיחתי? תודה, דורית 16:18, 15 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

החברה לסרטן[עריכת קוד מקור]

הועבר ל שיחה:החברה האמריקנית לסרטן

דאהר אל עומר[עריכת קוד מקור]

תודה על תשומת הלב שהקדשת לערך, ואשמח אם תראה את תגובתי בשיחה: דאהר אל עומר. כמו כן, האם יש משהו מעניין או מוסיף לערך בערך בערבית שניתן להוסיף לערך שלנו? ומהו הדף שאליו מפנה הערך בערבית? הערבית הבסיסית שלי לא מגעת עד כדי הבנה מלאה של הטקסטים האלו. אלמוג 10:42, 6 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תמונה:Avastin.gif[עריכת קוד מקור]

שלום, לתמונה הנ"ל אין רשיון. אנא הוסף רשיון מתאים וודא כי גם לשאר התמונות שהעלאת לוויקיפדיה יש רשיון מתאים ותקין. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 14:24, 7 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הוסף רישיון--Itayba 15:15, 7 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

דם טבורי[עריכת קוד מקור]

היי איתי, בעל עניין כזה או אחר ביצע בערך עריכה מסיבית, אודה לך אם תבדוק אותה. תודה, ‏odedee שיחה 11:34, 31 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

זה לא התכום שלי אבל אני אעיף מבט--Itayba 21:29, 31 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הצבעת מחיקה דמוגרפיה של זמביה[עריכת קוד מקור]

לידיעתך, הוסיפו להצבעת המחיקה של הערך דמוגרפיה של זמביה בה הצבעת, גם את הערך כלכלת זמביה. motyka שיחה 22:27, 29 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

אינטרפרון[עריכת קוד מקור]

היי, ראה נא את ההערה בשיחה:אינטרפרון. אני חושב שהערך קשה להבנה ללא ידיעה מוקדמת רבה. תיקנתי כמה דברים שוליים שם, אך אם תוכל לשפרו, זה יהיה מעולה. תודה, ‏odedee שיחה 11:08, 15 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

שים לב[עריכת קוד מקור]

הערך נוגדנים חד שבטיים שכתבת נותר עם תבנית בעבודה... האם אפשר להסיר? כמו כן כתבת בו "אלקטרופורציה". הערך אצלנו הוא אלקטרופורזה. האם יש צורך ליצור הפניה או שזו תקלדה? תודה, ‏odedee שיחה 20:05, 24 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

  • הורדתי את תבנית העריכה, אולי בעתיד אוסיף עוד נתונים אבל נכון להיום ניתן להמשיך לערוך את הערך,
  • אלקטרופורציה הוא תהליך חירור על ידי חשמל , לעומת זאת אלקטרופורזה הוא הפרדה על ידי חשמל- שתי תהליכים שונים לחלוטין
בברכה--Itayba 20:59, 27 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

נוגדן תוך ורידי[עריכת קוד מקור]

לעיונך, תרגיש חופשי לתקן ישר --גלנוס 12:44, 1 בינואר 2007 (IST)תגובה

ראה נא[עריכת קוד מקור]

את שיחה:ציטופלזמה. תודה, ‏odedee שיחה 22:19, 4 בפברואר 2007 (IST)תגובה

התבנית[עריכת קוד מקור]

היי איתי, מצטער, לא ראיתי את התבנית "בעבודה" שהצבת, ולכן המשכתי לערוך. אלדדשיחה 19:31, 23 במרץ 2007 (IST)תגובה

אגמור עוד מעט ואודה לך אם תערוך את הערך שאגמור. איתי--Itayba 19:51, 23 במרץ 2007 (IST)תגובה
סיימתי --Itayba 22:24, 23 במרץ 2007 (IST)תגובה

מתקפת איכות[עריכת קוד מקור]

שלום איתי.
כיום מתקיימת מתקפת איכות בנושא מזון ובין היתר מטרותיה להרחיב ולכתוב ערכים בנושא בריאות, תזונה ומערכת העיכול, וצריך כותבים שמבינים בנושא. תוכל, לדעתך, להושיט יד בעניין? כמובן שאתה יכול גם לכתוב ערכים בנושאים אחרים... אם לא תוכל - אתה מכיר אולי מישהו שכן יוכל לעזור בתחום בוויקיפדיה? בתודה מראש, תומר ~ הצטרפו למתקפת האיכות בנושא מזון 01:24, 9 באפריל 2007 (IDT)תגובה

שים לב[עריכת קוד מקור]

העריכה הזו שערכת אחריה היא תרומה של טרול - משתמש:Rubinjo. אם אינך יודע בוודאות שמה שנכתב שם נכון, אנא מחק הכל. תודה, ‏odedee שיחה 09:44, 13 באפריל 2007 (IDT)תגובה

טקרולימוס[עריכת קוד מקור]

ראיתי מתרומותיך שאתה ממוחה גדול לחקר הסרטן בכלל ולדיכוי מערכת החיסון בפרט. אשמח אם תציץ בערך, אני צריך במיוחד עזרה בפרקמולוגיה של התרופה. אני בקושי זוכר מיהם החלבונים המעורבים וקצונג ממש לא מרחיב. איור יכול להיות מתנה משמיים. בתודה מראש גלנוס 18:18, 22 באפריל 2007 (IDT)תגובה

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Al Azhar Egypt.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, איתמר ק. 15:24, 5 במאי 2007 (IDT)תגובה

התמונה מתוך הערך הערבי, תודה על תשומת הלב--Itayba 19:26, 5 במאי 2007 (IDT)תגובה
התמונה לא נמצאת בערך הערבי. איתמר ק. 12:28, 11 במאי 2007 (IDT)תגובה
התמונה הוסרה מסיבה לא ברורה מן הערך הערבי, לכן היסרתי אותה מן הערך העיברי, במקומה שמתי את התמונה מן הערך האנגלי. בברכה --Itayba 23:52, 11 במאי 2007 (IDT)תגובה

סיוע[עריכת קוד מקור]

ראיתי את הרקע שלך והערכים שהעלת. האם תוכל להציץ בפרק מישל רבל#עבודתו המדעית ולראות שלא כתבתי שם שטויות (התבססתי על מספר מקורות מידע רובם באנגלית וזה לא ממש תחום שלי, יותר נכון לאמר: ממש לא בתחום שלי). אני לא אגע בערך עוד בימים הקרובים כך שאם תרצה לתקן הרשות נתונה. אני פונה גם למשתמש:Pixie שגם הוא ערך כמה ערכים בתחומים קרובים. תודה שנילישיחה 21:28, 5 במאי 2007 (IDT)תגובה

Dizengoff.jpg[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 14:58, 24 במאי 2007 (IDT)תגובה

שמתי שימוש הוגן (למרות שכנראה שהתמונה חופשית, ראה דף שיחה) --Itayba 18:05, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה
כנ"ל לתמונה:Normal.jpg. תודה, ‏אלוןשיחה 11:23, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה
אני הכנתי את הרקמה ואני צילמתי אותה --Itayba 18:05, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה
מצטער להמשיך להציק, אבל מה בקשר לתמונה:Hem.jpg, תמונה:Heme.jpg, תמונה:Hem1.jpg, תמונה:Hem2.jpg, תמונה:Spm2.jpg, תמונה:Rna.jpg? אם גם אותן צילמת, כל הכבוד על האיכות. שוב תודה, ‏אלוןשיחה 18:20, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה
מודה באשמה--Itayba 00:55, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

Ghassan.GIF[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 04:18, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

טופל--Itayba 22:12, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

Habash.jpg[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 04:30, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

טופל--Itayba 22:33, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

Infliximab_p.jpg[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 15:04, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

לאור כעשרת הפניות הנ"ל, אודה לך אם תעבור על רשימת ההעלאות שלך ותוודא שלכולם יש מקור + תבנית-רישיון מתאים. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 16:46, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

KmTarceva.gif[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 19:29, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה

Km_herceptin.gif[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 19:29, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מחלת בסט[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף השיחה של הערך. ‏Almighty ~ שיחה 16:02, 11 ביוני 2007 (IDT)תגובה

Image:Bio hood.JPG[עריכת קוד מקור]

היי, אתה צילמת את התמונה? אם כן, עדיף לשנות ל-GFDL-self או להגיד self-made. יונתן שיחה 18:57, 20 ביוני 2007 (IDT)תגובה

גורם שעתוק[עריכת קוד מקור]

ראה שאלתי בדף השיחה. תודה :] ‏Almighty ~ שיחה 23:17, 12 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Al Azhar Egypt.jpg[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. ספק מקור ורישיון או בקש את מחיקתה. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 22:50, 17 ביולי 2007 (IDT).תגובה

תמונה:IMG 0975.JPG[עריכת קוד מקור]

אהלן, אני מאמין שאתה הוא שצילמת את התמונה הנ"ל, אך אודה לך אם תבהיר זאת בדף התמונה במקום המתאים. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 11:33, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

וליד הראשון[עריכת קוד מקור]

תיתוש, שכחת? סקרלטשיחה 14:31, 7 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

ליבי מתמלא בושה וכלימה כאשר אני רואה את שטרם הספיקותי לסיים את קורות חייו של הח'ליף החשוב וויליד הראשון. במיוחד אני ניכלם כאשר אני חושב על העלמה הענוגה סקרלט היושבת שבועות בביתה אי שם וממתינה במתח לעז לדבר גורלו של הח'ליף האמור. זה הזמן להתחייב בפני סקרלט ושאר מועדון המעריצות של וליד כי לא רחוק היום והערך יושלם. מבטיח!--Itayba 23:16, 9 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

שים לב בבקשה לשיחה:נרגילה#תבניות דרוש מקור שהצבתן נראית מוטת[עריכת קוד מקור]

תודה, יוספוסשיחה 17:57, 8 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

סליחה ומחילה[עריכת קוד מקור]

ייתכן שקיבלת היום הודעת מערכת מוויקיפדיה בנושא אחזור סיסמה, וייתכן שאף סיסמתך שונתה בלי שממש ביקשת - ורציתי ליטול כאן אחריות מלאה על המחדל... לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסתי לוויקי, ניסיתי הבוקר להיכנס, ולא הצלחתי. כשהתחלתי להטיל ספק בזיכרון שלי, ניסיתי שמות משתמש אחרים שאני מחזיק באתרים נוספים, שאחד מהם הוא Itayba. במהלך הסיפור גם ביקשתי אחזור סיסמה, כאמור, ואני מצטער אם סניליותי גרמה לך לטרחה. בסופו של דבר הבעייה הייתה רק בכך שוויקיפדיה רגישה לאותיות גדולות/קטנות, וזכרוני אכן לא בגד בי... --איתי בנר 16:20, 11 באוקטובר 2007 (IST)

מקצרמר למובחר[עריכת קוד מקור]

שלום Itayba,

זה עתה התברר לי כי המועד הקובע לגרסה הסופית בתחרות נקבע אתמול, ב-12 בצהריים. אני הסקתי שמדובר בחצות הלילה של יום רביעי (אתמול). לפיכך, עבדתי אמש עד חצות, במטרה להכניס בו שינויים אחרונים. תיכננתי את מעשיי לפי ההנחה השגויה הזו, ולכן רוב העבודה שלי אתמול הייתה "לשווא". רציתי לדעת אם אתה והשופטים האחרים של הבית הראשון תוכלו להתחשב בזה. אם לא, אקבל זאת בהבנה. בתודה מראש, פרמיוןשיחה 17:36, 11 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

תמונה:2D gel1.jpg[עריכת קוד מקור]

היי, חסר רישיון. ‏Gridge ۩ שיחה 18:44, 23 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

תודה. ‏Gridge ۩ שיחה 19:29, 23 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

וסטרן בלוט[עריכת קוד מקור]

שלום.

כנראה ששכחת מהערך. לטיפולך סקרלטשיחה הפתיעו אותי 01:20, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

רימון מצוי#סגולות רפואיות[עריכת קוד מקור]

אהלן איתי,

אני מקווה שאתה עדיין בסביבה. כפי שציינתי בשיחה:רימון מצוי#סגולות רפואיות, הפיסקה הנדונה תשמח להיבדק אצל רופא. תודה וכל טוב, ליאור ޖޭ 18:50, 1 בפברואר 2008 (IST)תגובה

Southern Blot[עריכת קוד מקור]

היי, אנא ראה את שיחה:תספיג דנ"א#שם הערך. תודה, ערן - שיחה 11:30, 20 באפריל 2008 (IDT)תגובה

חוות דעתך[עריכת קוד מקור]

שלום איתי,
אני מעוניין להעלות ערך לוויקי, שקשור גם, בין היתר, ישירות לתחום עיסוקך. לצורך כך אני מעוניין לשלוח אותו אליך באימייל, לפני העלאתו, כדי לקבל את חוות דעתך. אודה לך אם תשלח לי אימייל דרך ויקי, כדי שאוכל לשלוח אליך את הערך (בקובץ וורד). אלדדשיחה 21:45, 9 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שלחתי אליך. אלדדשיחה 22:31, 9 ביוני 2008 (IDT)תגובה

מיקרוסקופ קונפוקאלי[עריכת קוד מקור]

אני חושד שהתבלבלת ביצירת הערך. תוכל לתקן? ‏DGtal21:55, 20 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

תוקן

תמונה:Ranat gan.jpg[עריכת קוד מקור]

תמונה מוצלחת מאוד, כל הכבוד על היוזמה. ‏Gridge ۩ שיחה 22:02, 20 בנובמבר 2008 (IST).תגובה

בלונדי (כלבה)[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:בלונדי (כלבה)". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:29, 25 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

כתיבה פולמוסית[עריכת קוד מקור]

רק עכשיו שמתי לב לקטע שכתבת בנתיב (כתב עת): "כתב העת אינו עוסק בהשלכות המוסריות של הכיבוש על מדינת ישראל". נדמה לי שאתה משתמש מספיק ותיק בשביל לדעת שאסור להכניס בצורה בוטה ופולמוסית שכזאת את דעותיך הפוליטיות לערכים שאתה כותב. בברכה, יחסיות האמת • ט' בכסלו ה'תשס"ט 23:45:01

אנסה למצוא נוסח ביקורתי אחר.--Itayba - שיחה 00:13, 7 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

שלום איתי, לפני ימים אחדים שלחתי לך מייל דרך ויקיפדיה. דוד שי - שיחה 09:20, 1 בפברואר 2009 (IST)תגובה

מרד טאיפינג‎[עריכת קוד מקור]

שלום Itayba,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מרד טאיפינג" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, סתם עומרשיחה 14:48, 20 במרץ 2009 (IST)תגובה

קובץ:Hgt genome 20433 1146249563.gif[עריכת קוד מקור]

היכן באתר המקושר נמצאת התמונה? הידרו - שיחה 02:20, 29 באפריל 2009 (IDT)תגובה

אם תיכנס ל Genome Browser באתר הנ"ל תוכל למצוא כל גן בגנום האנושי, במקרה הזה בחרתי בגן OPN1LW, אם יש לך קושי אמור לי.

עזיז בק[עריכת קוד מקור]

סחטין על כתיבת הערך. אני ותמרה, עורכים מעין מחקר קטן על אלתר לוין, שספרו של עזיז בק מציג באור חדש ומרתק. אם יש לך מידע על עזיז בק שאינו שאוב מספרו של טאובר, ואם יש לך מידע על פואד מידאני, מי שתרגם את הספר של בק לערבית, אשמח אם נוכל לדבר. טוקיוני 22:21, 18 ביוני 2009 (IDT)תגובה


שלום Itayba,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ההיסטוריוגרפיה של הציונות" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:32, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

מיקרוסקופיה קונפוקאלית או קונפוקלית[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת תחרות הפיזיוויקי, נכתב מחדש הערך מיקרוסקופיה קונפוקלית, מבלי ששמנו לב שהערך שלך מיקרוסקופיה קונפוקאלית כבר קיים. שאלתי בדלפק הייעוץ הלשוני ונאמר לי שמקובל אצלנו בויקיפדיה לכתוב ללא ה'א' הנוספת, ורציתי לקבל את אישורך לאחד את שני הדפים. טוקיוני 18:58, 26 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

אכן מוטב למזג את הערכים, אודה לך אם תצרף את התמונות התאים שצילמתי. Itayba - שיחה 22:30, 27 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

נגישות לעיוורי צבעים[עריכת קוד מקור]

לידיעתך, דיאגרמת הנוגדן שתרמת לויקיפדיה, קובץ:Antibody_s.gif, אינה נגישה לעיוורי צבעים. אנא ראי את ההסבר בדף השיחה של הקובץ שיחת קובץ:Antibody s.gif. תודה. עִדּוֹ (Eddau)..... ''הוצא תורה מציון - תרגם ערכים לאנגלית''... - שיחה 00:05, 7 בפברואר 2010 (IST)תגובה

טמוקסיפן[עריכת קוד מקור]

שלום, אנא בדוק את צמד ההעריכות האלה. תודה, חזרתי - שיחה 18:11, 3 באפריל 2010 (IDT)תגובה

איקריוטיים[עריכת קוד מקור]

שלום, בימים האחרונים ערכו אלמונים שינויים רבים בתוכן הערך, תוכל לבדוק אם הם נכונים? תודה, ‏odedee שיחה 23:03, 3 באפריל 2010 (IDT)תגובה

סופר אנטיגן 2[עריכת קוד מקור]

שלום! ערך יפה שכתבת מזמן. עם זאת, הוא עדיין "יתום", כלומר אף ערך אחר מצביע עליו. האם תוכל בבקשה לעזור לי למצוא מאמץ? תודה רבה - ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:09, 23 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

יולי גסן[עריכת קוד מקור]

כשכתבת "יהודה סלוצקר" התכוונת ליהודה סלוצקי, או שאלו אנשים שונים? תודה, אריה ה. - שיחה 14:21, 27 במאי 2011 (IDT)תגובה

הספר ממנו כתבתי את הערך אינו ברשותי עוד, אבל לא מצאתי בגוגל עוד יהודה סלוצקר והנושא הוא בהחלט בתחום המחקר של יהודה סלוצקי. --Itayba - שיחה 01:13, 28 במאי 2011 (IDT)תגובה

עדכון בנוגע לערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום Itayba,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערכים המהפכה האמריקאית, וזמן מה לא ערכת אותם.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 19:49, 29 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

הדיקטטור הגדול[עריכת קוד מקור]

בנוגע לשינויים שעשית בערך הדיקטטור הגדול:

בברכה, קולנואני - שיחה 02:34, 1 בינואר 2012 (IST)תגובה

אישור תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, תוכל בבקשה לארגן אישור ממיכל שרון לקובץ קובץ:2D gel1.jpg, בבקשה? יש הנחיות בויקיפדיה:OTRS. מתניה שיחה 10:17, 6 בינואר 2012 (IST)תגובה

פרדריק דאגלס[עריכת קוד מקור]

האם תוכל להוסיף את האסמכתאות עליהם התבססת, כדי שהערך לא יוסר מרשימת הערכים המומלצים? ראה דיון בויקיפדיה:ערכים מומלצים/רשימת המתנה. תודה. RF - שיחה 20:07, 21 בינואר 2012 (IST)תגובה

חפירת פורות[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:יוסי
שלום. תוכל בבקשה להציץ בAdenoviridae? ערך יפה ומשכיל את הקורא, אך יש בו קצת בעיות תרגום. מה ששבר אותי זה "פורות בממברנת הגרעין" ("Nuclear Pores"(אנ'), אני מניח). קיפודנחש - שיחה 02:10, 24 בינואר 2012 (IST)תגובה