שיחת משתמש:Eladk/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת ערן בוט בנושא המקבץ השבועי: אוסקר
אבגדהוזחטי


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

חדר 514[עריכת קוד מקור]

הי אלעד, הסרט הוקרן קודם בפסטיבלים בעולם ובארץ, אח"כ יצא להקרנות מסחריות בארץ. אני לא הבנאדם לפנות אליו בנושא כיוון שנאלצתי לערוך את הדף בשם איגוד העורכים לאחר שהיוצר סירב לעדכן את הדף בעצמו במידע שהיה חחשוב לעורכות הסרט. נגה.

זה בסדר, אני כבר פניתי למי שיצר. דרך אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
בברכה, אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 16:03, 10 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: יד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:04, 10 בנובמבר 2012 (IST)

הסדנה[עריכת קוד מקור]

הייוש. כאשר אתה מתבקש לחתוך תמונה, תוריד קודם את הקובץ ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית (אם קיימת), וממנה תחתוך. אחרת זה יוצא קטן מידי. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 15:36, 11 בנובמבר 2012 (IST)

אחלה, באמת שמתי לב שהתמונה שעיצבת יצאה גדולה יותר :) תודה, אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 15:44, 11 בנובמבר 2012 (IST)
תגיד, באיזו תוכנה אתה משתמש לחיתוך תמונות? • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 22:01, 18 בנובמבר 2012 (IST)
PhotoScape- ממליץ- התוכנה נוחה באופן בלתי רגיל (בשונה מפוטושופ...) אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 22:05, 18 בנובמבר 2012 (IST)
יש מצב אתה מסייע לי במשהו? שולח לך מייל. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 23:09, 22 בנובמבר 2012 (IST)
עניתי לך אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 23:11, 22 בנובמבר 2012 (IST)

תודה על פעלך![עריכת קוד מקור]

ובהצלחה! יעל 17:37, 17 בנובמבר 2012 (IST)

מצטרף ליעל. אני מאוד שמח שהצטרפת לצוות הסדנה. בכל שאלה שיש לך בנושא מדיניות, או הדרך המומלצת לפעול , אתה מוזמן לפנות אלי. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 19:19, 17 בנובמבר 2012 (IST)
תודה רבה לשניכם אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 20:04, 17 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ניקיון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ניקיון. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:05, 17 בנובמבר 2012 (IST)

הצעת פורטל חדש[עריכת קוד מקור]

מתבצעת בויקיפדיה:פורטל/פתיחת פורטל חדש. אנא העבר את פנייתך מהמזנון לשם. לדעתי האישית אין מספיק ערכים בתחום. תודה, נויקלן 22:45, 19 בנובמבר 2012 (IST)

אין בעיה, אני אעביר כעת. יכול להיות שאין מספיק, אבל אולי כדאי לקשר את כל הערכים יחד לא רק בתוך תבנית בתחתית על דף שקשור לנושא, אלא בפורטל. חייב להיות בפורטל מספר מסוים של ערכים כדי לבנות אותו? אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 13:49, 20 בנובמבר 2012 (IST)

תרגום מפה[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד. תודה על התרגום! שים לב להערה שכתבתי בדף הסדנה. קלונימוס - שיחה 19:40, 20 בנובמבר 2012 (IST)

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

מזל טוב לרגל השעה החדשה! פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 15:04, 21 בנובמבר 2012 (IST)
בקרוב אצלך! אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 15:17, 21 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בריחה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בריחה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 11:10, 25 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: זהב - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זהב - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:05, 1 בדצמבר 2012 (IST)

לא מוכן למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום Eladk,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אני אוהב אותך, בת' קופר" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Eladk/‏אני אוהב אותך, בת' קופר". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 19:12, 2 בדצמבר 2012 (IST)

מה לא מוכן בו בדיוק למרחב הערכים? אלעד קראוזשיחהגם אני מעשיר את ויקיפדיה בשלל צבעים 19:44, 2 בדצמבר 2012 (IST)
בוצע בוצע תיקנתי את הערך- שיניתי את זמן העלילה, הוספתי מידע וגם קטגוריות ובינוויקי. אני מבקש רק להבא.. התבנית הזאת קצת אבסורדית בשבילי בייחוד שכתוב לפנות לחממה ואני נמצא שם בעצמי.. אין לי בעיה שתכתוב שהערך הועבר אבל להניח תבנית כזאת ועוד על ערך שהמצב שלו לא כל כך גרוע, הערך עומד בסטנדרטים, יש עוד המון ערכים במצב שלא עומד בסטנדרטים עוד יותר, בסך הכל הזמן של פסקת העלילה היה עבר ושיניתי אותו להווה- הערך לא במצב גרוע ולא רחוק מלהיות מוכן במרחב הערכים.. בכל אופן תודה ותיקנתי. אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 20:27, 3 בדצמבר 2012 (IST)
הערך איננו מתאים למרחב הערכים והחזרתי אותו לארגז החול. לגבי התבנית - זאת התבנית שיש. אם אתה רוצה, תציע שינוי בתבנית. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 21:45, 3 בדצמבר 2012 (IST)
בעקבות בקשה של חנה אני מפרט מה בעצם לא תקין בערך שלך והוא ראוי בגללו לתבנית שכתוב. כיום לא מקובל להשאיר במרחב הראשי ערכים שדורשים שכתוב. הערך שלך כולל פרק מרכזי אחד "עלילה" ומספר פרקי משנה קצרים. אני קורא להם "פרקי משנה" כי זה היחס שנתת להם בטקסט. זה לכשעצמו לא טוב כי פרק העלילה לא צריך להיות המרכזי בערך אודות סרט, אבל לא זאת הסיבה שבגללה הוחזר הערך.
הסיבה היא פרק העלילה עצמו. הוא טרחני מאוד ונכנס לפרטים שוליים. פרק העלילה לא צריך להחליף את הצפיה בסרט. הפרק צריך לתאר בקצרה את עלילת הסרט בלי להכנס לפרטים. בנוסף, מבנה המשפט בערך שיצרת הוא לקוי. חלק מהמשפטים קצרים וחלק ארוכים מדי. למשל: "בנאומו מספר גם שלילדה בשם ולי וולי (מארי אבגרופולוס) יש הפרעות אכילה, לבריון הקשוח של בית הספר הייתה חסרה מעט אהבה בילדותו ולכן הוא כה קשוח, ושחברו הטוב ריץ' מאנץ' (ג'ק קרפנטר) הוא הומו" - זה משפט ארוך מדי ואילו "דניס מבין שבת' היא לא מי שהוא חושב שהיא. לאחר מכן הם נוסעים ליער." - יש פה שני משפטים שצריך לאחד למשפט אחד כי יש קשר רעיוני ביניהם.
אם כך לסיכום כדי שהערך יהיה טוב ממש עליך לצמצם במידה ניכרת את פרק העלילה, להוסיף מידע לפרקים אחרים ולכתוב פרקים חסרים (למשל פרק ביקורת). אם אין לך כח לעשות את זה, אינך חייב והערך עדיין יהיה תקין, אך עליך לערוך את פרק העלילה ולצמצם אותו ולערוך את הערך. לתקן את הטקסט לכל אורך הערך ולערוך אותו. בעריכה השתדל להיעזר במדריכי הכתיבה שלנו. בסך הכל אני חושב שגם אתה רוצה שהערך שאתה כותב יהיה טוב ולא רק בקושי עובר את סף הסביר בכל הקשור לקבלה למרחב הראשי. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 05:36, 4 בדצמבר 2012 (IST)
היי גילגמש. תיקנתי את פסקת העלילה. מה אתה אומר עליה עכשיו? צימצמתי כמה שיכולתי והשארתי את הפרטים המהותיים. חוץ מזה, אני אוסיף היום פסקאות נוספות על ביקורות והכנסות כדי להרחיב את הערך. בברכה, אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 14:15, 4 בדצמבר 2012 (IST)
זה הרבה יותר טוב. אני לא יודע אם זה מספיק או לא למרחבים הערכים. אם אתה רוצה, אשמח לדבר איתך בפייסבוק או משהו כזה ולהנחות אותך. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 14:23, 4 בדצמבר 2012 (IST)
בסדר, חפש את השם שלי אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 19:27, 4 בדצמבר 2012 (IST)

דמדומים 4 חלק 2[עריכת קוד מקור]

אם הערך שאני כתבתי בטיוטה שלי: משתמש:Horns 123/דמדומים 4: שחר מפציע חלק 2 (סרט) באמת בסדר וזקוק רק לתיקונים קלים, האם תוכל לתקן ולהוסיף קישורים חיצוניים (אני עוד לא יודע איך עושים זאת)?. ואם הערך באמת מושלם, תוכל לאשר לי העברה למרחב הערכים?. מצפה לתשובה, Horns 123 - שיחה 21:41, 2 בדצמבר 2012 (IST)

לאלעד קראוז, תודה רבה על שאתה עוזר לי בעבודה על הערך, אני מתכנן מתחת לכל דמות להוסיף מעט מידע עליו. אחכה בסבלנות עד שתגמור, (תוכל להודיע לי בדף השיחה שלי), ושוב, תודה רבה!. Horns 123 - שיחה 20:59, 3 בדצמבר 2012 (IST)

היי :)[עריכת קוד מקור]

היה כיף לראותך! כנס בבקשה לסדנה, בבקשה האחרונה פדיחה אומר שכבר ביצעת אותה, אך אין לכך אזכור, אני לא רוצה להעלות תמונה שכבר בוצעה, האם בוצע? שיהיה סופ"ש נפלא. ונתראה... :) Itzuvit - שיחה סדנה 18:38, 7 בדצמבר 2012 (IST)

כן זה בוצע, פשוט שכחתי לשים את התבנית שזה בעבודה. מקווה שלא התחלת עדיין וגם לי היה כיף לראות אותך גיחוך בברכה, אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 18:40, 7 בדצמבר 2012 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: סליחה על ההתערבות, אבל אפשר פשוט לבדוק ביומן התרומות שלו כדי לפתור את השאלה... פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 18:42, 7 בדצמבר 2012 (IST)
אחלה. ואלעד מה זאת החתימה המטורפת הזאת? חחח סטלן. מציעה לקצץ... שבתשלום! קריצהItzuvit - שיחה סדנה 18:43, 7 בדצמבר 2012 (IST)
פדיחה, עדיף להעלות לוויקישיתוף, חשבתי שלשם העלה, גם לא ידעתי מתי נעשה, ברור שאפשר לבדוק מהרגע שכתבת, אבל גם לא ידעתי אם אתה מתלוצץ. Itzuvit - שיחה סדנה 18:43, 7 בדצמבר 2012 (IST)
מה זההה?? זה לא אמור להיות ככה החתימה!! אני אסדר את זה.. קריצה אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 18:47, 7 בדצמבר 2012 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אפשר לבדוק גם בוויקישיתוף וגם בוויקיפדיה. וחתימתו ארוכה כל כך כי הוא הטמיע את התבנית {{צבע גופן}}... תוכל לעשות את החתימה פשוטה על ידי הקוד <font color="green"> טקסט בירוק </font> <font color="turkuoise"> טקסט בטורקיז </font>. זה קוד HTML פשוט . בברכה, פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 18:51, 7 בדצמבר 2012 (IST)
כן אני יודע, פשוט חשבתי שהתבנית תקצר את זה קצת.. בברכה, (שימו לב עכשיו ) אלעד קראוזשיחהאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 18:52, 7 בדצמבר 2012 (IST)
נו, אין הבדל גדול בין span לבין font... --פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 18:54, 7 בדצמבר 2012 (IST)
אז מצוין ועיצובית, רציתי לשאול אותך בקשר לפוטושופ- איך משנים את הממשק לעברית? בברכה, אלעד קראוזשיחהאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 18:57, 7 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אוסקר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אוסקר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:05, 8 בדצמבר 2012 (IST)