שיחת משתמש:Danny-w/ארכיון3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Odedee בנושא טלאצ'טלי

שיחת משתמש:Danny-w/ארכיון3

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בלדד השוחי

אני יודע שאתה בלדד השוחי


...אני לא, אבל תודה על המחמאה.
נכון, שאם הייתי בלדד השוחי, הייתי בוודאי חתום על הסכם סודיות שאוסר עלי להיחשף, כך שהייתי אומר אותם דברים :-)
אבל אני לא. תודה בכל אופן על המחמאה :-))
Danny-w 16:22, 22 אפריל 2006 (IDT)

שאול פרידלנדר

תבורך, כבר מזמן הצקתי לכל מיני ויקיפדים כדי שיכתבו עליו, ועכשיו בא לציון גואל. כל הכבוד. Harel - שיחה 14:10, 21 אפריל 2006 (IDT)

תודה. :-) Danny-w

גזענות וגזעי האדם

שמחתי לראות את עריכתך בגזעי האדם. עד כה נמנעתי מלעשות כן בעצמי משום שהבתחתי להמתין עד שניישב את סוגיית הגדרת הגזענות בערך גזענות. תודה על הצעד הנחוץ והמתבקש. --אורי 23:45, 6 מאי 2006 (IDT)

על לא דבר :-) Danny-w

אודה לך אם תוכל להסתכל בשינויים שהוכנסו בערך הגזע הים-תיכוני וכן להערותי בדיון על המועמדות למחיקה. אולי תשנה את הצבעתך. בתודה.--Act 21:21, 7 מאי 2006 (IDT)

לאור העובדה שלמעלה משני שלישים מהערך הגזע הים תיכוני אינם עוסקים כלל בערך, אלא במונח הגזע ביחס לבני אדם באופן כללי, שילבתי את המידע בערך גזעי האדם. כעת הערך, על אף שהשתפר בצורה משמעותית, מיותר לחלוטין. אודה לך אם לאור שילוב זה תדבק בהצבעתך למחוק את הערך. בברכה, אורי 10:59, 8 מאי 2006 (IDT)
ראיתי את הערתך בדבר שם הערך. אני מבין שאין לך התנגדות לערך עצמו אלא לשמו בלבד. אין צורך למחוק. אפשר להפנות לשם חדש אף ללא הצבעה. אולי תשנה את הצבעתך? בברכה --Act 09:24, 9 מאי 2006 (IDT)

תבנית לשכתוב

אנא נמק דעתך מדוע לשכתב את הלכה (שיקיר פשוט שאל אותי וראיתי בגרסאות קודמות שזה אתה...). סתם ככה - יש לכתוב בתוך זוג סוגריים מסולסלות "לשכתוב" ולא בסוגריים מרובעות. שכוייח על עבודתך. כ"ה במ"טמונים היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 18:40, 8 מאי 2006 (IDT)

לא אני שמתי את המילה "לשכתוב" (לא במרכאות ולא בסוגריים). היא היתה שם לפניי. לכן אין לי כל התנגדות להסרתה. אני מניח שיש לשאול את מי שהציב את התבנית. מאחר שגם אני לא רואה סיבה ברורה להשארתה, אני מניח שבמקרה זה, ניתן להסיר את התוית, ולציין את הדבר בדף השיחה של הערך, על מנת שהעורך שמעוניין בתוית "לשכתוב" יסביר את עמדתו. דני.
טיפלתי בנושא, אני מתנצל על אי ההבנה. חוץ מזה מה שלומך דני? בברכה, Shayakir 08:53, 9 מאי 2006 (IDT)
שלומי בסדר, תודה :-) Danny-w
סליחה, כנראה לא בדקתי טוב בגרסאות קודמות. בכל מקרה, יום טוב. כ"ו במ"טמונים היהודי.

הצעה לסיום הויכוח בערכי הגזענות

לדני שלום, אנא ראה הצעתי לדוד שי: שיחת משתמש:דוד שי#בוררות בעניין גזענות. בתקווה שהרעיון מקובל עליך, --אורי 03:27, 11 מאי 2006 (IDT)

הצעתי היא - להפוך את הערך הזה לערך הראשון שבו - מסיבות ערכיות - נציב את תבנית "NPOV". פירוט ההצעה בשיחה:גזענות/דיון כללי. Danny-w 14:16, 11 מאי 2006 (IDT)

כצפוי מהמשך העריכות ללא התקדמות קונסטרוקטיבית בדיון, הסלים המצב לכדי מלחמת עריכה בערך הגזע הים-תיכוני והגנה עליו מפני עריכה. עד כה טרם הגיבו בדיוןם על הצעת הפשרה באופן ענייני הויקיפדים המתנגדים לדעתו של מורט ושלי. אנא עשו זאת בשיחה:גזענות/דיון כללי#הצעת פשרה קונסטורקטיבית (אני מקווה) ונוכל להתקדם ולהפסיק להזבז זמן יקר. בתודה, --אורי 00:06, 15 מאי 2006 (IDT)

מועצה אזורית ערבות הירדן

אודה לך אם תגיב בדף השיחה של הערך. Kw0 23:15, 21 מאי 2006 (IDT)

עניתי שם. Danny-w

חיות כיס

שלום דני, שים לב ששחזרתי את העריכה האחרונה שלך בחיות כיס כיוון שוולבי אדום צוואר הוא מין בסוג קנגורו ולא סוג בפני עצמו. חשובה ההבחנה בין רמות המיון השונות, מין (Species) היא רמת מיון מתחת לסוג (Genus). השם המדעי של כל מין מורכב משתי מילים, המילה הראשונה היא שם הסוג והמילה השנייה היא שם המין הספציפי בסוג (לדוגמה השם המדעי של וולבי אדום צוואר הוא Macropus rufogriseus, כלומר הוא מין בסוג Macropus=קנגורו). בברכה, ערן 20:48, 25 מאי 2006 (IDT)

קיבלתי. :-) Danny-w

מפעיל נולד

דני,
ברצוני להביא את שימך למועמדות לתפקיד של מפעיל מערכת. האם תסכים לקבל תפקיד זה? --בברכה, Asbl, איי אס בי אל 06:46, 28 מאי 2006 (IDT)

כן. Danny-w
האם אתה עוסק בפעולות הדורשות שימוש באמצעים העומדים לרשות מפעילי מערכת? כלומר, אתה עוסק בשחזור השחתה? Yonidebest Ω Talk 02:25, 29 מאי 2006 (IDT)

עשיתי זאת כמה פעמים בעברי כאן :-)
ראה לדוגמה: [1], [2], 3, 4, 5 :תמיהה האם קיים הסוג הביולוגי "בילבי" Thylacomys - לאחר בדיקה, 6 :שינוי הסיווג של ה"תסמונת" מרפואה לסיפרות, לאחר בדיקה, ועוד. Danny-w

מפעיל נולד2

אין בהצבעתי נגדך משום דעה כנגד היותך ראוי להיות מפעיל. לא יצא לי לראות "עבודות ניקיון" מטעמך כגון שיחזורים מהשחתות או בקשות למחיקת ערכים ממפעילים וכן פניות מצדך למפעילים בבקשה שיחסמו משחיתים (במילים אחרות, ועל אף תרומתך הרבה לפרוייקט נראה לי שאתה עוסק במהות של הפרוייקט ובתרומה חשובה לכתיבתו, ולא בשוליים הצרים של עבודות הניקיון ההכרחיות אך לא תורמות לגדילת הפרוייקט), ולכן אני סבור שיכולות מפעיל לא הכרחיות לעבודתך. אם אתה חושב שאני טועה אשמח שתעמיד אותי על טעותי. דרור 15:07, 30 מאי 2006 (IDT)

זה בסדר. :-) תודה. לא אני יזמתי את ההצעה למנותי כמפעיל, אלא הגבתי לבקשה. אני מסכים עם המבקרים שרוב עבודותיי בויקיפדיה לא היו בתחום ההשחתה אלא בתחום יצירת ערכים ועריכתם. Danny-w 15:25, 30 מאי 2006 (IDT)
מניסיון אציין כי עבודת מפעיל יכולה לתפוס 50% ויותר מהזמן המושקע בדרך כלל בויקיפדיה. דרור 15:35, 30 מאי 2006 (IDT)

היי דני, שים לב למה שכתבתי בשיחה: הארווי מילק. בוקר טוב אלמוג 06:05, 31 מאי 2006 (IDT)

לא ייאמן

באיזו מהירות העלאת את הערך של הכבשה. דורית 17:07, 11 יוני 2006 (IDT)

תודה :-)
מזמן כבר תכננתי, וזה לא יצא... כך שעם כתיבת הערך על דנה אולמרט הדלת כבר היתה פתוחה... :-)
Danny-w 17:10, 11 יוני 2006 (IDT)
אין ספק שאני אחד הוויקיפדים היותר מוצלחים. HansCastorp 17:09, 11 יוני 2006 (IDT)
עכשיו חייבים להוסיף תמונה. לי אין, לא צילמתי באף מצעד:/. צריך לחכות לעשרה באוגוסט, למצעד העולמי. HansCastorp 17:12, 11 יוני 2006 (IDT)

שלום, ראיתי שהוספת יידוע בטקסט ל"ארגון הנוער הגאה", זה היה שמו של הדף קודם ואני העברתי אותו לארגון נוער גאה עפ"י אתר האינטרנט של הארגון - השם מופיע כך בלוגו שלהם וגם בפרק "אודות איגי" (ציטוט): "נוער גאה" הינו ארגון התנדבותי (סוף ציטוט). ציינת אמנם שהנך מתנדב בארגון, אך יש סתירה בין עריכתך לבין המוצהר באתר. בברכה, גברת תרד 21:49, 21 יוני 2006 (IDT)

שני השמות (עם היידוע ובלעדיו) מתקיימים יחדיו. לא שללתי את שינוי שם הערך ל"ארגון נוער גאה". אלא שבמקביל, כאשר מדובר או נכתב על ארגון הנוער הגאה, מקובל לעתים רבות להוסיף את היידוע. ראו כאן לדוגמה. כאשר דנים בארגון ספציפי - והדבר אינו מובהק משמו (כמו במקרה הנוכחי) - נהוג בעברית להשתמש ביידוע. אין בכך כדי להשפיע על השם הפורמלי.
Danny-w 00:32, 24 יוני 2006 (IDT)

אדריכלות ישראלית

הועבר לשיחה:אדריכלות ישראלית.

בתיאור הברוטליזם הישראלי, קיים אזכור לאדריכל רם כרמי. לדעתי אזכור זה בעייתי, משום שזהו האיזכור היחידי בכתבה לאדריכל מסויים. יש כאן משום פתיחת תיבת פנדורה: מדוע לא יוזכרו אדריכלים אחרים? ואיפה בדיוק נפסיק?

אשמח לקבל תגובות --Archiuser 14:24, 26 יוני 2006 (IDT) הועבר משיחה:אדריכלות ישראלית.

יישר כח על התרגום. האם תוכל להכניס תקציר של כמה שורות לתוך הערך איי הבתולה האמריקאיים כדי שלא תהיה הפניה לערך מורחב בלי תוכן ראשוני. תודה, DGtal 07:56, 30 יוני 2006 (IDT)

בוצע. :-) Danny-w 08:40, 30 יוני 2006 (IDT)

חל שינוי ניכר במספר הערכים המוכחלים. מה לגבי ההצבעה שלך? ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:קבוצות כדורגל בליגה הבכירה הסלובקיתעידו ••• שיחה 17:49, 1 יולי 2006 (IDT)

שים לב שהערך הועלה שוב למחיקה, הפעם בצורה "עצמאית". גדי אלכסנדרוביץ' 00:03, 2 יולי 2006 (IDT)

הצבעה

שלום דני, ראיתי את דבריך בהצבעה על מחיקת ויקיפדיה:חוקה. שים לב למה שכתב ערן בהצבעתו למחוק: כבר יש לנו את ויקיפדיה:הצבעות. הדף הנוכחי הוא כפילות שרק מוסיפה מקום לטעויות בגלל חוסר עדכון. אין טעם לעדכן תוצאות של כל החלטה במקומות רבים ושונים. לאור זאת אני מבקש שתשקול שוב את הצבעתך. odedee שיחה‏ 22:15, 2 יולי 2006 (IDT)

שכויח! :)

אכן, בנית ערך לתפארה! וכל ההשראה הייתה מן הערך על "חבילה הגיעה"? :) כל הכבוד. לילה טוב, אלדד 03:48, 16 יולי 2006 (IDT)

תודה :-) Danny-w

תמונה בערךהקיץ האחרון

היי. התמונה שהוספת אמנם קודרת, אבל אני חושב שהיא לא מוסיפה לערך אלא קצת תלושה. כך גם הכותרת שנתת לה. אולי כדאי בכל זאת לוותר עליה? ערןב 11:00, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

קיבלתי ואני מסיר את התמונה. Danny-w 11:02, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
תודה. ערןב 11:03, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

סיינטולוגיה

שלום,

תודה על התגובה על סיינטולוגיה.

למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר ש"הערך משקף את השניות"? איך אוכל לשפר אותו?

בתודה מראש + שבוע טוב. --אמיר א. אהרוני 23:58, 5 אוגוסט 2006 (IDT)


שלום ושבוע טוב.
ערך מומלץ הוא חלון הראווה של הויקיפדיה, ועליו להיות דוגמה למצויינות. עיין כאן ברשימת הקריטריונים להמלצה.
הערך עצמו הוא מרתק, אך לא ניתן להתעלם מכמה מאפיינים בו, שבאים לידי ביטוי גם בדף השיחה שלו. כשכתבתי על השניות בערך, כוונתי היתה לכך שקיימות בעניינו שתי עמדות מנוגדות, שלא היה ניתן לגשר על הפערים ביניהן, עד שהיה צורך בחסימה חלקית של הערך לעריכה. ערך הנתון במלחמות עריכה, כלומר שיש בציבור אנשים שבאופן עקבי אינם מסכימים עם הנאמר בו, נחשב כערך שאינו יציב, ואינו מתאים בשלב זה לקריטריונים דלעיל. אני מציע להמתין תקופה, אולי ממושכת, שבה לא יהיו חילוקי דיעות משמעותיים על אופן כתיבתו, לפני הגשתו לבחירה כ"ערך מומלץ". דני. Danny-w 00:46, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

תשים לב שהערך ננעל בגלל השחתה חוזרת ונשנית שנעשתה ללא הסבר על-ידי משתמש(ים) אנונימי(ים), כך שזו לא ממש מלחמת עריכה.
מלחמת העריכה האמיתית הייתה לפני יותר מחצי שנה וכעת הערך יציב למדי.
אם אלה הסיבות היחידות להתנגדותך, אני מבקש שתשקול את הצבעתך שוב.
בברכה. --אמיר א. אהרוני 01:18, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

ברוך הבא

שלום דני, מדוע אתה מעתיק את הודעת ברוך הבא ולא משתמש בתבנית {{ברוך הבא}}? תבנית זו מתעדכנת כשצריך, ואינה מסורבלת כמו ההעתקה של התוכן לדף השיחה. בברכה, דורית 12:43, 11 באוגוסט 2006 (IDT)

הי דורית ושבוע טוב.
אני לא מעתיק את כל הטקסט, אלא מוסיף לתבנית את המילה subst, דבר שמאפשר לצופה לראות את העריכה, ולכן מאפשר שקיפות. התבנית שאני כותב היא {{subst:ברוך הבא}} Danny-w

מובן שזה ההיפך הגמור משקיפות... שקיפות היא לראות מה הקלדת, לא מה כתוב בתבנית אחרת ורק כאילו הקלדת... odedee שיחה20:53, 12 באוגוסט 2006 (IDT)

טעות. היעדר שקיפות היה אם לא הייתי מציין את קיומה של subst בתבנית. אז אכן הייתי נראה כמי שטורח ומעתיק את כל הטקסט... אלא שאני אינני מסתיר את עובדת השימוש בקוד subst. יש להדגיש, שקוד זה מאפשר עריכה ושינוי רק בטקסט שבדף השיחה של הגולש החדש, ואינו פוגע בתבנית עצמה.
אני באמת מאמין, שכתיבת התבנית באופן שבו ניתן לראות את הטקסט - ולכן לערוך אותו בדף השיחה של הגולש החדש- הוא יצירת קשר אישי יותר, והוא מודל בריא לאופן כתיבה בויקיפדיה. אני עושה זאת מתוך כוונות טובות. ובקשר להערתך דורית, מובן שגם כאן התבנית מתעדכנת אוטומטית. יום נעים. דני. Danny-w 09:36, 13 באוגוסט 2006 (IDT)

לא התכוונתי שאתה מסתיר משהו, חלילה, אלא שהגולש אינו יכול לדעת שכתבת subst ולא הקלדת את הטקסט - ובעצם, זו המטרה של subst. אתה גם טועה לגבי עדכון - מרגע ששמרת אין עוד שום קשר בין הטקסט בדף השיחה לבין התבנית. מבחינת ויקיפדיה, לאחר שלחצת "שמור" כאילו הקלדת את כולו, ולכן הוא לא יתעדכן כשהתבנית תעודכן - אין שום קשר ביניהם. odedee שיחה09:52, 13 באוגוסט 2006 (IDT)

הצעתי בעניין היירונימוס

דני, מה דעתך על הצעתי בעניין שיחה: הירונימוס? אלדד 01:31, 14 באוגוסט 2006 (IDT)

עניתי שם. דני. Danny-w 01:57, 14 באוגוסט 2006 (IDT)

ז'ורז' סרה וקטגוריותיו

דני, נראה לי שכדאי להחזיר את הקטגוריה "ציירים", מעבר לציירים צרפתים. בדקתי בקטגוריה, ויש שם גם אוסף ציירים ממדינות רבות (שבקטגוריות שלהם יש גם קטגוריה של ציירים מאותה מדינה וגם ציירים). האם יש כאן טעם לפגם? אלדד 02:33, 15 באוגוסט 2006 (IDT)

הכפילות ידועה לי, וקיימת בחלק גדול מהציירים. היא מיותרת (הרי אם אדם הוא צייר הולנדי, אזי סביר להניח שהוא גם צייר...), ומרוקנת מתוכֶן את הקטגוריה הכללית יותר "ציירים", קטגוריה שבה היו אמורים להיכתב רק אותם ציירים שאינם נמצאים בקטגוריות משנה. את הערך ז'ורז' סרה תיקנתי מכיוון שאותו כתבתי (מזמן), וכרגע שמתי לב לכפילות. אני מודע לכך שאין אחידות בנושא - וכדי להתמודד עם המצב ניתן לפעול באחת משלוש דרכים: (א) להשאיר את המצב כך, בחוסר אחידות; (ב) לבטל את הרישום לקטגוריה "ציירים" בציירים הנמצאים בקטגוריות המשנה; או - (ג) להכניס לקטגוריה הכללית "ציירים" גם את כל ערכי הציירים בקטגוריות המשנה. בכך ניצור קטגוריית ענק בת מאות ערכים (ובפוטנציאל - מעל אלף ערכים), שלכן לא תהיה יעילה. דני. Danny-w 02:46, 15 באוגוסט 2006 (IDT)
אל תגיד לי שאתה עובר עכשיו על ציירים ומסיר את הקטגוריה הכפולה... :). אני פורש, לילה טוב, אלדד 03:32, 15 באוגוסט 2006 (IDT)

טלאצ'טלי

אתה מוכן להסביר את זה? עמית 23:42, 17 באוגוסט 2006 (IDT)


ערב טוב. אלה השינויים שעשיתי בערך "טלאצ'טלי" בחודש ינואר 2006:
א. הוספת ה"א הידיעה ("משחק הכדור העתיק ביותר", במקום "משחק כדור העתיק ביותר") - כמקובל בעברית;
ב. חיבור שני המשפטים הקצרים (לאחר הוספת ה"א הידיעה) למשפט אחד;
ג. צימצום רווח, כלומר הצמדת שתי משפטים בודדים שהיו נפרדים זה מזה, כך שתצא פיסקה;
ד. הוספת הקטגוריה "אינדיאנים".
פָּרֵט בבקשה: לגבי איזה שינוי מתוך אלה שציינתי כאן אתה מבקש הסבר? תודה, דני. Danny-w 02:28, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
"המנצח במשחק היה מוקרב לאלים, וזאת בניגוד למקובל במשחקים רבים כיום". אני מבין שהיום מקריבים דווקא את המנוצחים? עמית 09:43, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
מה שכתוב במשפט ההוא - נכתב עוד לפניי, לא נגעתי בתוכן ולא שיניתי את המשפט הקיים. ההגהה שלי היתה צימצום רווח (דבר טכני בלבד). ובלי קשר, הקרבת המנצח (ולא המנוצח) היא באמת דבר יוצא דופן, שלא היה מוכר לי קודם. למעשה, אם חושבים על זה, מדובר במהלך מטרפד, שעלול לגרום לבינוניות ולאי רצון לנצח. אולי בגלל זה המשחק נכחד LOL :-) Danny-w
דאאני! שום תירוץ לא יעזור, ואל תעשה את עצמך לא מבין: ממה שכתבת (ואתה זה שכתב את זה, חד משמעית) משתמע שהיום נהוג להקריב דווקא את המפסידים. עמית 11:50, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
ואגב, עובדתית, הייתה לשבויים מוטיבציה גבוהה לנצח. בכל מקרה היו הורגים אותם, אך בדרך של עליה כקורבן הם כיפרו על בושת נפילתם בשבי. עמית 11:51, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
עמית, תסתכל שוב, הוא באמת לא כתב את זה, אלא רק צימצם רווח. הטקסט כבר היה כתוב. טעות שלי, מצטער. pacmanשיחה 11:52, 18 באוגוסט 2006 (IDT)

לפקמן ועמית, תודה על הכבוד אבל אתם מחליפים אותי בערן. אני באמת רק צימצמתי רווחים. ראו כאן. דני. Danny-w

תסתכל בתמונה. אתה לא רק צימצמת את הרווח, אלא גם הוספת את המשפט. pacmanשיחה 12:04, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
אין צורך להתדיין כל כך הרבה. דני, בלי לשים לב יצרת שם משפט מטעה למדי. קורה, מתקנים. זהו. odedee שיחה12:08, 18 באוגוסט 2006 (IDT)
זאת הגרסה הראשונה לגמרי, מ- 29/1/04 הניסוח בעניין הקרבת המנצח כבר היה כתוב בה. בכל מקרה, אם טעיתי אפשר לתקן :-) דני. Danny-w