לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Bat1957

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Hayden Von Feldheim בנושא אזהרה

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אתר, רעיון, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. כ.אלון - שיחה 14:38, 18 במרץ 2016 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אסור להוריד את תבנית הבהרת החשיבות מערכים. חזרה על הפעולה הפסולה תגרור חסימה לאלתר. גילגמש שיחה 16:37, 20 במרץ 2016 (IST)תגובה

ניסינו לתקן את הערך רשת מלונות מטיילים ונחסמנו. אני מניח שעברנו על אחד מחוקי העריכה. כמו כן הניסיון לפתוח ערך בשם תיירות מטיילת גם הוא נחסם.

ישנה שפה חדשה מול משרד התיירות ומערכת התיירות בישראל ובה המונח תיירות מטיילת שאותו הביאה רשת מלונות מטיילים. הכוונה בהקמת הרשת הייתה יצירת רשת שתתמחה בסגמנט מדויק והוא "התיירות המטיילת". רוב בתי המלון בארץ מוקמים כך שהם משרתים מספר רב של סגמנטים תיירותיים כגון תיירות נופשת שמטרתה להשאיר את האורח את הזמן המרבי במלון ולמכור לו שירותים נוספים, תיירות רומנטית אשר מתמקדת ברמת השירותים בתוך החדר. עירוב הסגמנטים יוצר תיירות יקרה מאוד בישראל. מטרת הרשת והבשורה שהיא מביאה היא מלונאות מדויקת לסגמנט כך שתאפשר רמת מחירים מותאמת. המודל זוכה להערכה רבה במשרד התיירות ומכאן להערכתנו חשיבותו בויקיפדיה.

אשמח אם נוכל להציג את הערך גם של תיירות מטיילת וגם של רשת מלונות מטיילים

שלום. אשחרר מחסימה אך אין להעלות את הערך שוב בלי שיהיה בשל למרחב הערכים.--היידן 17:27, 20 במרץ 2016 (IST)תגובה

העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Bat1957,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "תיירות מטיילת" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Bat1957/‏תיירות מטיילת". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 16:45, 20 במרץ 2016 (IST)תגובה


נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.

|אנא קרא/י את דף השיחה. הערך שכתבת הועבר לטיוטה. שם עליך להרחיבו. כדאי להסתייע במדריכי הכתיבה הר"מ. אנא פעל/י לפי הנוהלים. --היידן 17:03, 20 במרץ 2016 (IST)תגובה