שיחת משתמש:Amitayzl/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Amitayzl בנושא מזרחנים סקוטים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Amitayzl, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Shani - שיחה 17:34, 21 באוקטובר 2015 (IDT)

מנת סביח עבורך![עריכת קוד מקור]

מרחבא Yardengruman - שיחה 17:01, 2 בנובמבר 2015 (IST)

העברת טיוטות למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום עמית, מחקתי לבקשת את הטיוטה משתמש:Amitayzl/בית המשפט העליון של הממלכה המאוחדת. לתשומת לבך, אפשר להעביר טיוטה למרחב הערכים בדרך של העברה השומרת על כל היסטוריית העריכות. ראה ויקיפדיה:שינוי שם ערך. אני ממליצה שתפעל כך להבא. לאחר ההעברה תיווצר הפניה משם הטיוטה, ותבקש רק את מחיקתה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:46, 4 בפברואר 2016 (IST)

תודה Amitayzl - שיחה 18:48, 4 בפברואר 2016 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

זה אני מכאן:

שיחה:אינטרנט#ניסוח לא מובן

נרשמתי לויקיפדיה ואני זקוק למעט עזרה: ראשית איך אני בדיוק עונה לך (ואיך ענית אתה לי) בלי שום כפתור "השב"? הממשק לא ברור לי. בנוסף אני מעוניין לפתוח ערך חדש שאינו קיים ואינני יודע כיצד לעשות זאת (עד היום רק ערכתי ערכים קיימים). אודה לך אם תעזור לי.

ברוך הבא לויקיפדיה! :-)
הדרך העיקרית לתקשר עם משתמשים אחרים בויקיפדיה היא בעזרת דף המשתמש ודף שיחת המשתמש שלהם. הדף הזה (שאתה קורא עכשיו) הוא דף השיחה שלי (בגלל זה הכותרת שלו היא "שיחת משתמש:Amitayzl". כדי שאני אוכל להיכנס לדף השיחה שלך, אני צריך לדעת מה שם המשתמש שלך (יכול להיות שאתה משתמש:Sahar121221?). ועוד משהו, בויקיפדיה נהוג לחתום על הודעות בדפי שיחה, חותמים ע"י כתיבת ארבע טילדות (~~~~) או ע"י לחיצה על כפתור החתימה שלמעלה (מימין לכפתור הקישור). החתימה כוללת באופן אוטומטי קישור לדף המשתמש, ולדף שיחת המשתמש. כדי לענות למשתמש, פשוט עורכים את את הדף שבו הוא כתב את ההודעה המקורית בדיוק כמו שעורכים דפי ערכים. מה שאתה צריך לעשות כדי לענות לי עכשיו, זה ללחוץ על "עריכת קוד מקור" ולכתוב את תשובתך/שאלותיך. (ולא לשכוח לחתום). תכתוב לי משהו כדי שאדע שקראת את זה, ואז נמשיך לדבר :) Amitayzl - שיחה 13:14, 15 בפברואר 2016 (IST)
או קיי, הבנתי שאתה משתמש:Newdarwin. נמשיך לדבר בדף השיחה שלך.Amitayzl - שיחה 13:19, 15 בפברואר 2016 (IST)

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 14:08, 16 בפברואר 2016 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! אנדרסן - שיחה 16:32, 16 בפברואר 2016 (IST)
תודה Amitayzl - שיחה 17:52, 16 בפברואר 2016 (IST)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

תודה על העידוד (: Newdarwin - שיחה 22:14, 28 בפברואר 2016 (IST)
על לא דבר Amitayzl - שיחה 22:15, 28 בפברואר 2016 (IST)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Amitayzl/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:24, 28 בפברואר 2016 (IST)

נשמע נחמד, אשתדל לכתוב משהו כשיהיה לי זמן. Amitayzl - שיחה 22:30, 28 בפברואר 2016 (IST)
תודה על היענותך המשך ערב נעים, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:35, 28 בפברואר 2016 (IST)
היי, יצא לך לחשוב קצת על הנושא? יש לך הערכה למועד כתיבה? (לצורך תכנון פנימי שלי) אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:57, 16 במרץ 2016 (IST)
יצא לי לחשוב . אשתדל להתחיל בסופ"ש הקרוב, ונראה מה יהיה אח"כ. אחרי שאתחיל יהיה לי קל יותר להעריך כמה זמן זה ייקח. Amitayzl - שיחה 00:05, 17 במרץ 2016 (IST)
תודה רבה על הכתיבה המעניינת! בהחלט מעניין לשמוע על הרקע רציתי לעדכן שקטעים חדשים מיועדים להתפרסם בעמוד המיזם באופן מסורתי מדי חודש, כך שאם תרצה להוסיף או לשנות בחודש הקרוב יש ימים ספורים.. אם אתה מעוניין להמשיך ולכתוב וזקוק לזמן נוסף כמובן ניתן לדחות את מועד הפרסום לחודש הבא. מה אתה חושב? אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:19, 29 במרץ 2016 (IDT)
אני רוצה לחשוב על זה עוד קצת גם זה אומר לדחות את הפרסום. תודה Amitayzl - שיחה 21:10, 29 במרץ 2016 (IDT)
איך הולך? אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:21, 22 באפריל 2016 (IDT)
מקווה לסיים בערך בסוף השבוע הזה. Amitayzl - שיחה 16:28, 22 באפריל 2016 (IDT)
סקרנית לדעת איך זה יסתיים קריצה אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:25, 11 במאי 2016 (IDT)
את יכולה לראות את הדף כגמור (אלא אם כן משהו חסר לדעתך). אם זה עדיין אקטואלי קריצה Amitayzl - שיחה 00:31, 11 במאי 2016 (IDT)
מגניב, תודה רבה! הדף יעלה בסוף החודש לעמוד המיזם. לדעתי הוא ערוך בצורה בנויה טוב והנושא שהעלית הוא מאוד מעניין, לא חושבת שמשהו חסר. מקווה שלא יצאתי נודניקית מדי לילה טוב, אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:47, 11 במאי 2016 (IDT)
שמח לשמוע ....וממש לא יצאת נודניקית ;) . Amitayzl - שיחה 00:55, 11 במאי 2016 (IDT)

בראוניס בשבילך![עריכת קוד מקור]

בראוניס בשבילך! תהנה :) Hillaer112 - שיחה 18:39, 11 במרץ 2016 (IST)

Catedral de La Laguna[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת משתמש:83.61.155.162 Amitayzl - שיחה 15:22, 16 במרץ 2016 (IST)

Hello[עריכת קוד מקור]

Hello, thank you very much again, I would create this article in Hebrew but not speak this language can help?: Amaro Rodríguez Felipe.--81.38.23.118 20:46, 16 במרץ 2016 (IST)

Hey there! First of all, if you want to contribute here I strongly suggest you to register and only edit via your account. You could also register on anther wikipedia and make your account global. Secondly, what do mean by "not speak this language", do you not understand Hebrew at all? Machine translations are not warmly accepted here. This is because Hebrew differs a lot from Indo-European languages, making machine translation to Hebrew very poor. I really want to help you and I may fix some small mistakes here and there, but I will not be able to rewrite complete machine-translated articles on a regular basis. So, if you don't know Hebrew at all, I offer you to focus on the languages you do know, thus contributing much more to humanity as a whole, also keeping in mind that whoever wants to use machine-translated articles can produce them himself (or herself). Even if you don't know any Hebrew, yet are eager to help specifically here, you might still be able to help, by for example, uploading pictures to existing articles. Thanks for your coopeation Amitayzl - שיחה 23:03, 16 במרץ 2016 (IST)

עזרה קטנה...[עריכת קוד מקור]

היי. ראיתי הרבה אנשים שנתנו לי קישורים לערך מסוים בויקיפדיה וכשנכנסתי הקישור הוביל בדיוק לקטע המבוקש בדף (כלומר לכותרת המשנה המדויקת). רציתי לדעת איך בדיוק עושים את זה? איך מביאים קישור לקטע ספציפי בערך מסוים? Newdarwin (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בעזרת #. למשל ככה: [[ישראל#היסטוריה]] יראה כמו ישראל#היסטוריה. אפשר לקשר ככה רק לתת כותרות. דוגמה נוספת: ישראל#שורשים היסטוריים. למידע רב נוסף (כולל קישור למקומות בערך שאינם כותרות משנה), ראה עזרה:קישורים. וטיפ כללי: אם אתה רואה משהו שמישהו עשה, ורוצה לדעת איך עושים זאת, אתה יכול ללחוץ על "עריכת קוד מקור", ופשוט להעתיק את קוד המקור שיצר את הקישור/טבלה/תמונה/גרף. בהצלחה רו רוAmitayzl - שיחה 12:19, 18 במרץ 2016 (IST)
אני מקווה שאתה עוקב אחרי הדף של, אבל למקרה שלא, אני מתייג אותך. Amitayzl - שיחה 13:15, 18 במרץ 2016 (IST)
לא עקבתי אחרי הדף אבל מעכשיו כן (:
נראה לי שלא ירדת לסוף דעתי. אני מדבר על קישורים שניתנו לי באתר אחר לגמרי ולא במסגרת שיחה בויקיפדיה, למשל באתרי פורומים. בנוסף האם תוכל להסביר לי איך מתייגים משתמש? אני מניח שזה מורכב משני סוגריים מרובעים, משתמש:(וכאן שם המשתמש) ואז לסגור. אני צודק? ולסיום: לעיתים אני כותב הערות בדפי שיחה של ערכים ורוצה לדעת אם עונים לי ומה. האם המשתמש חייב לתייג אותי כדי שאקבל התראה על כך או שיש דרך להגדיר התראות למקרה כזה?Newdarwin - שיחה 04:07, 20 במרץ 2016 (IST)
  • מתייגים משתמש פשוט ע"י קישור לדף המשתמש שלו. לחלופין, אפשר לתייג גם עם תבנית:א או עם תבנית:תגובה ל, לדוגמה Newdarwin. (בכל הדרכים, צריך לשים לב שאם לא תחתום בסוף ההודעה התיוג לא יעבוד).
  • כדי לדעת אם ענו לך אתה צריך לעקוב אחרי הדף, ע"י סימון "עקוב אחרי דף זה" או בעזרת הכוכב משמאל ל"גרסאות קודמות". אתה פשוט צריך להתרגל לעקוב אחרי כל דף שאתה מגיב בו. שים לב שמעקב אחרי דף לא ייצור התראה כמו תיוג, אבל תוכל לראות את השינויים בדפים האלה ברשימת המעקב שלך. אתה יכול להגדיר קבלת הודעות RSS על שינויים ברשימה. אני ממליץ פשוט בכל פעם שאתה נכנס לויקיפדיה, לבדוק קודם כל רשימת המעקב שלך. אם יש לך רעיון טוב יותר לאיך שזה יתבצע, אתה יכול להציע אותו בפיתוח התשתית. אם אתה חושש שלא תזכור לעקוב אחרי כל הדפים, אתה יכול להוסיף לחתימה שלך משפט כמו "נא לתייג אותי", ולקוות שהמשיב אכן יתייג אותך.
  • אפשר לעשות את זה עם תגית של HTML (כמו בכל דף אינטרנט), אבל אני לא זוכר איך. אתה יכול לשאול במזנון או בדלפק הייעוץ או בהכה את המומחה. Amitayzl - שיחה 11:20, 20 במרץ 2016 (IST)
בחרתי לכתוב זאת בחתימה, ופתחתי שאלה חדשה בדלפק הייעוץ. שוב תודה!אם אתם מגיבים לי אנא תייגו אותי - שיחה 04:19, 21 במרץ 2016 (IST)
שמחתי לעזור . שים לב שהחתימה עדיין צריכה לכלול גם שם המשתמש שלך, כדי שיהיה ברור גם מי אתה. אתה יכול לעשות משהו דומה לזה: Newdarwin אם אתם מגיבים לי אנא תייגו אותי - שיחה. --Amitayzl - שיחה 10:11, 21 במרץ 2016 (IST)

בעניין גומז[עריכת קוד מקור]

זה כנראה נכון, אבל כעבור כמה שעות היא הסירה את הפוסט ואמרה שהיא מתפללת לשלום שני הצדדים. בקיצור, עדיף לא להעלות את זה לערך. אלדדשיחה 01:15, 19 במרץ 2016 (IST)

הנה קישור (חיפשתי כשראיתי את התוספת של האלמוני... :)). אלדדשיחה 01:17, 19 במרץ 2016 (IST)
זכרתי את הציוץ הזה גם בלי הקישור (ואין לי בעיה שזה ייכתב בערך, ולמעשה הנחתי שכבר היה כתוב שם במקום אחר). העניין הוא שהאלמוני ייחס לה אמירה אנטישמית בוטה ומיליטנטית ומניע אנטישמי באופן מפורש: "פוסט כשנאה ליהודי ישראל באינסטגרם "תלחמו למען עזה" והוסיפה יהודי ישראל הם רוצחים". כמובן, אלא לא היו ולא ולא נבראו. Amitayzl - שיחה 01:55, 19 במרץ 2016 (IST)
אני דווקא חושב שצריך לכתוב על הציוץ הזה בערך (יש לו חשיבות אנציקלופדית לקהל קוראי העברית יותר מלרוב הפרטים שבערך), פשוט לא באופן שקרי. Amitayzl - שיחה 02:03, 19 במרץ 2016 (IST)
תראה מה כתבתי. בנוסף, יש הד חלש יותר בתקשורת לציוץ "תשוחרר פלסטין". הכל כמובן לא מתקרב לדברי האנונימי. אגב, לא ראיתי שהיא מחקה את הפרסום המקורי, אלא רק שפרסמה הבהרה. חוץ מזה, אולי כדאי להעביר את הדיון הזה לשיחה:סלינה גומז. Amitayzl - שיחה 03:00, 19 במרץ 2016 (IST)
הייתי קצת עייף אתמול, מאוחר בלילה :) אכן, צדקת. בכל אופן, מסכים אתך. אלדדשיחה 08:14, 19 במרץ 2016 (IST)
העתקתי לשיחה:סלינה גומז. Amitayzl - שיחה 11:37, 20 במרץ 2016 (IST)

מנטר[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,--היידן 20:39, 28 במרץ 2016 (IDT)

אמיתי, שים לב שלרשותך עומדות תבניות כמו: תבנית בוטל
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, וזאת כדי להקל עליך כמנטר. בהצלחה.--היידן 20:47, 28 במרץ 2016 (IDT)

שלום -היידן, אני מצטערת, אבל עמית לא עומד בתנאי הסף של 1500 עריכות במרחב הערכים והמרחבים המשיקים לו. ראה ויקיפדיה:מנטר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:49, 28 במרץ 2016 (IDT)


אמיתי. אני מצטער אבל אאלץ לבטל את ההרשאה לעת עתה . אשמח אם תמשיך. קל מאד להגיע ל 1500 עריכות. אם תזדקק לעזרה אל תהסס לפנות אליי.--היידן 20:51, 28 במרץ 2016 (IDT)
אין בעיה היידן. Amitayzl - שיחה 22:24, 28 במרץ 2016 (IDT)
נתתי לך את ההרשאה. בהצלחה בהמשך.--היידן 06:51, 14 באפריל 2016 (IDT)

בקשות למפעילים[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב אמיתי. כאשר אתה שולח בקשות למפעילים, כדאי ליידע באיזה ערך מדובר כדי שנוכל להגן/למחוק/לשחזר וכ"ו. בברכה, --היידן 06:54, 2 באפריל 2016 (IDT)

שלום היידן, שמתי על הערך תבנית תבנית "למחוק", ומתחת להודעה האוטומטית ביקשתי גם הגנה. אלדד מחק את הערך ואז נשארה רק ההערה שיש להגן עליו (הוא גם הגן עליו). Amitayzl - שיחה 14:42, 2 באפריל 2016 (IDT)
OK --היידן 14:46, 2 באפריל 2016 (IDT)

וילפריד ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום עמית, ברוך הבא לויקיפדיה. מחקת את העריכה שלי מאתמול בערך של וילפריד ישראל. העניין הוא כזה. עכשיו יוצא סרט חדש באורך מלא, על אותו וילפריד ישראל. על הסרט הזה עבדנו במשך 4 השנים האחרונות. אתמול הסתבר לנו, שכל התייחסות לסרט הראשון והקצר (!!!) שהקרנו לראשונה בשנת 2012 עלולה מאוד (!!!) לפגוע בסיכויי קבלתו והתייחסות הפסטיבלים אליו. את הסרט הקצר שאותו החזרת לעריכה הנוכחית נמנענו להראות בטלוויזיה הישראלית ובפסטיבלים בחו"ל, על מנת שלא לפגוע בסיכויי הסרט הארוך שיוצא עתה. מרגע שגורמים מקצועיים בקשו מאיתנו להוריד את ההתיחסות הנ"ל, מיהרתי לעשות זאת. אין מישהו שרוצה יותר מאיתנו להפיץ וליידע את העולם על מעשיו וסיפורו של איש זה. לכן אבקש ממך. לא לבטל את העריכה שלי. אתה רשאי להכניס בה תיקונים כפי שציינת לגבי סקרנות וכאלה. אבל אל תפגע בעניין עצמו. אתה מוזמן גם ליצור איתי קשר דרך המייל ophir-at-amdocs.com ואני מבטיח לך שאשתף אותך בכל שתרצה ואענה על שאלותיך. תודה רבה (Ophirbaer - שיחה 16:34, 15 באפריל 2016 (IDT))

ראיתי שגילגמש ביטל בשנית את עריכתך. איני יודע מה המדיניות במקרה כזה, ואשמח לשמוע את דעתו של גילגמש. Amitayzl - שיחה 16:41, 15 באפריל 2016 (IDT)
העסקים של עורך זה או אחר אינם מעניינו. לא נהוג לפנות במייל לשם בירור סוגיות העולות בוויקיפדיה. הקוראים צריכים לקבל מידע רציני ואנצ' על הערכים ולא עריכה מטעמו של כותב זה או אחר. למעשה, עלי להזכיר שאין בעלות על ערכים בוויקיפדיה ויש דף מדיניות מיוחד העוסק בסוגיה זו. בלי קשר לסוגיה זו, אבקש להקפיד לאיית את הכינוי עם י. גילגמש ולא חלילה גלגמש. גילגמש שיחה 16:45, 15 באפריל 2016 (IDT)
גילגמש, השארת החלקים הפרסומיים ("מסקרנת" וכו') כמובן אינה עומדת על פרק ולדעתי זה ברור בשלב זה גם לאופיר. לעומת זאת, אם יש באזכור קיומו של הסרט הקצר כדי לפגוע במאן דהוא, אולי כן צריך לשקול למחוק אזכור זה? לא הייתי רוצה להיות אחראי על פגיעה בפרנסתו של מישהו. Amitayzl - שיחה 16:58, 15 באפריל 2016 (IDT)
הטענה שפרסום בוויקיפדיה יש בו כדי לפגוע במועמדות בפסטיבל די מגוחכת בעיני. מדובר בערך עם צפיה נמוכה מאוד. אנו צריכים לפעול באופן שוויוני כלפי כל הערכים. פעם זה זה פעם אחרת יגידו שפרסום של חקירה פוגע בפרנסתו של פלוני, פעם אחרת זה עוד משהו. אין לדבר סוף. כיצד פרסום של אמת יכול לפגוע? אם הערך היה שגוי, מילא, אבל בפרסום של טענות אמיתיות אין פגיעה ממשית. במיוחד במקרה הנוכחי - הסרט פורסם כבר לפני שנתיים. האם זה לא ידוע למנהלי הפסטיבל ורק הפרסום בוויקי הוא אבן הנגף העיקרית? נשמע לי חלש. גילגמש שיחה 17:50, 15 באפריל 2016 (IDT)
אני נוטה להסכים עם גילגמש. לOphirbaer, אם אתה מעוניין בכל זאת לפרש בדיוק כיצד אתה עלול להיפגע מהפרסום, תוכל לעשות זאת בשיחה:וילפריד ישראל. לחלופין, אתה יכול לפנות לביורוקרט. Amitayzl - שיחה 17:57, 15 באפריל 2016 (IDT)
לבירוקרט יש 0 סמכות בעניני תוכן ואין סיבה מיוחדת לפנות דווקא אליו. מעמדו שקול למעמדו של כל משתמש אחר בעל זכות הצבעה. גילגמש שיחה 18:57, 15 באפריל 2016 (IDT)
אין ספק באשר לכך. אבל ביורוקרט יכול לשמש כבורר אם אופיר ירצה בכך, והוא גם מישהו שהקהילה סומכת עליו, והכי קרוב שאפשר למישהו שיכול לייצג את הקהילה, אם מדובר בעניין שאי אפשר לדון בו בפומבי.Amitayzl - שיחה 19:02, 15 באפריל 2016 (IDT)
כל משתמש יכול לשמש בורר. הבירוקרט לא מוסמך לייצג את הקהילה. הקהילה העניקה לו הרשאת בירוקרט. לא נובע מכך שיש לו יתרון כלשהו, אפילו זניח ביותר על פני כל משתמש אחר. אין להעניק סמכות ברמיזה שלא ניתנה במפורש. גילגמש שיחה 19:04, 15 באפריל 2016 (IDT)
עמית וגילגמש (עם י'), שניכם לא מדייקים בהבנת הנקרא ותוך כדי כך לוקחים לעצמכם חירויות שחורגות ממה שאתם דורשים ממני. גילגמש במידה רבה בהרבה מעמית. ולעניין עצמו. קיומו של הסרט הקצר, אינו פוגע בפרנסתי. פרוייקט הסרט הוא פרוייקט התנדבותי (!!) של קבוצה מצומצמת ביותר שלקחה על עצמה את האתגר להביא את סיפורו של האיש לקהלים רבים ונרחבים ככל האפשר. כמובן שיוצרי הסרט עצמו, הם אנשי מקצוע שמתפרנסים מכך, אך אלו מקבלים את שכרם בלי קשר לכניסת הסרט לפסטיבל סרטים זה או אחר. גילגמש, עם כל מומחיותך בתורת הויקפדיה, מסתבר שישנם עדיין תחומים בהם אתה מבין פחות מאנשי מקצוע. לכן אסביר שוב. בשנים אלו, נוצרים לשמחתנו סרטים רבים בנושאים שונים ומגוונים. היכולת של סרט מסויים להכנס לפסטיבל סרטים היא מראש מצומצמת ותלוייה בגורמים רבים. אחד מהם הוא היכולת להביא סיפור "חדש", סיפור שטרם סופר. בדיוק מסיבה זו, נאלצנו מאוד להתאפק ולסרב לבקשות ערוץ 10 וערוץ 1, להקרין את הסרט הקצר, מייד לאחר צאתו. סרט קצר זה נועד להיות מבחן ההתכנות לסרט באורך מלא, שהוא שלם יותר ועוסק גם בדילמות, שאותו ייעדנו לקהלים רחבים ככל האפשר. עתה באו אלינו גורמי מקצוע, ואמרו כך: ברגע שלקטור של פסטיבל מסויים, שאינו מכיר את הסיפור, פותח גוגל וויקיפדיה ורואה שלכאורה כבר יצא סרט ב-2012, נגמר הסיפור. הוא עובר לסרט הבא, מבלי להתעכב על כך שסרט קצר זה, מעולם לא הופיע בהופעה מסחרית כלשהי, או באיזהשהי הקרנה טלויזיונית כזו או אחרת. את זה לא אני אומר, שהרי אם הייתי יודע זאת, הייתי נמנע מהכנסת הסרט הקצר לויקיפדיה מלכתחילה. את זה אומרים לנו גורמי מקצוע. גילגמש, הייתי מציע לך לבחון לכן בקצת יותר שיקול דעת, את שימושך במילה "מגוחכת". ואילו הייתי מעוניין בפרסום לשם פרסום, האם הייתי מוחק את הקטע שבו מופיע השם שלי עצמי וההישג שלי כשותף בהפקת הסרט הקצר? ואם עוד לא הבנתם זאת, הערך של וילפריד ישראל בויקיפדיה, לא היה שם כלל, לפני שיזמתי אני את הכנסתו. מאחר והייתי טרוד בעוד מגוון שלם של משימות בפרוייקט זה, בקשתי מאדם אחר שיכניס את הערך הראשוני, והתחלתי לעדכן אותו ולהוסיף עליו רק כשהתפנה לי זמן לכך. פרוייקט הסרט של וילפריד התחיל מבחינתי, בדיוק לפני 6 שנים, באפריל 2010. לפני 4 שנים, אחרי הצלחת הסרט הקצר עם קהלים קטנים ומיוחדים, החלטנו לצאת שוב לפרוייקט עוד יותר אתגרי שמשמעותו ליצור סרט באורך מלא, שיופנה לקהלים הרחבים ביותר, לא מסיבות פרנסה או כסף, אלא מסיבות של ערכים הומנים אוניברסלים. כן, יש דבר כזה. בנוסף לאנשי המקצוע, הצוות המצומצם של 3 מתנדבים השקיע בכך אלפי שעות עבודה, כולן בהתנדבות, ועתה הסרט מושלם ומוכן לצאת להתמודד עם סרטים אחרים ורבים. שוב - לא על פרנסה מדובר כאן, אלא על היכולת להפיץ סיפור שאנחנו רואים בו ערך חינוכי, היסטורי, הומאני ואוניברסאלי ממדרגה ראשונה.

אני מעריך את עבודתכם כשומרי השער של ויקיפדיה, אבל עליכם גם להקפיד על כך ש"השררה" והכח שלכם, למחוק, לבטל, ולקצץ יעמדו אכן במטרה הגדולה והנרחבת של הויקיפדיה, לאפשר לציבור רחב ומגוון לא רק לעדכן את הויקיפדיה אלא גם ללמוד ממנה. וכשמדובר על ערך ספציפי בו אתם במקרה הטוב, מומחים הרבה פחות ממני, ובמקרה הפחות טוב, שמא קצת בורים, שווה לחשוב קצת, אולי אפילו להתייעץ, בטרם אתם מפעילים את הגרדום האלים, כפי שעשיתם. תודה שהגעתם עד לכאן. אני אחשוב ואשקול איך להמשיך הלאה. (Ophirbaer - שיחה 13:54, 16 באפריל 2016 (IDT)).

אין לי שררה או כוח למחוק, לבטל או לקצץ יותר משלך יש, Ophirbaer. אם אתה מעוניין להביא את העניין לידיעת עורכים נוספים, המקום הוא שיחה:וילפריד ישראל. אם לא תהינה תגובות שם, תוכל לפרסם מודעה קצרה בלוח מודעות. למען הסר הספק, הדיון הזה נוגע רק לבקשתך למחוק את המידע על הסרט הישן. אין מניעה להוסיף מידע על הסרט החדש, ואני בטוח שגם גילגמש לא יתנגד לתוספת כזו, כל עוד היא ניטרלית ואנציקלופדית. אני מאחל לך הצלחה רבה עם הסרט הזה ובכלל. בברכה, Amitayzl - שיחה 15:12, 16 באפריל 2016 (IDT)

ue:cn[עריכת קוד מקור]

לידיעתך יש גאדג'אט (העדפות => גאדג'טים) שמציע בחיפוש את המקביל העברי גם כשהקלדת כשהמקלדת באנגלית. כך כשאתה מקליד ue:cn יוצג גם וק:במ. עוד משהו בלשונית עוד מופיע "חסימה" "הגנה" "מחיקה" "הסתרת גרסה" וכאשר אתה לוחץ עליהם מופיע תיבה שבה אתה כותב את הסיבה לבקשה ואז זה נשמר בבקשות מפעילים ומוסיף חתימה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בניסן ה'תשע"ו • 21:39, 20 באפריל 2016 (IDT)

תודה --Amitayzl - שיחה 22:46, 20 באפריל 2016 (IDT)
בכיף. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בניסן ה'תשע"ו • 22:50, 20 באפריל 2016 (IDT)

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר[עריכת קוד מקור]

היי תודה שתמכת בי בדף ההוא של השחתת הדף מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר Galy1201 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שמחתי לעזור Galy1201. דרך אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. Amitayzl - שיחה 17:46, 23 באפריל 2016 (IDT)

WP:AR[עריכת קוד מקור]

Wikipedia: administrators requests. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:40, 24 באפריל 2016 (IDT)

ראה גם מיוחד:דפים המתחילים ב/WP: יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:45, 24 באפריל 2016 (IDT)
הכוונה המקורית שלי הייתה להגיע לוק:במ אם אקליד וק:במ במנוע החיפוש בלי לשים לב שאני במוד של אנגלית (ואז התוצאה תהיה ue:cn), פשוט כי זה קרה לי כמה פעמים :-). בכל מקרה, אני חושב שאיישם את עצתו של מלא כל הארץ כבודו ואבקש חסימה ישירות מדף השיחה של המשתמש. Amitayzl - שיחה 22:19, 24 באפריל 2016 (IDT)
לאחר שכבר כתבתי לגבי גאדג'ט ההיפוך שמתי לב שכנראה התכוונת לאחר לחיצת אנטר, ובכל זאת החלטתי להשאיר זאת כדי לא להיראות לגמרי מנותק. דרך אגב מיישמים בשי"ן שמאלית ולא בסמ"ך. שמחתי לעזור. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 21:30, 2 במאי 2016 (IDT)

הממם. זה לא תקני. כי שימוש בנקודתיים לא יוצר מרחב שם חדש, אלא יוצר ערך עם שם מוזר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:22, 24 באפריל 2016 (IDT)

יגאל מה כוונתך ב"שם מוזר"? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 21:30, 2 במאי 2016 (IDT)
דף במרחב הערכים, כלומר ערך, בעל שם "ue:cn" יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:35, 2 במאי 2016 (IDT)
הוספתי אחרי התנגשות עריכה -מלא כל הארץ כבודך, לדעתי הוא מתכוון "שם שיש בו ':', ולכן נראה כאילו הוא נמצא במרחב חדש, הגם שלמעשה הוא במרחב הראשי". (אגב, לא חשבתי שזה יוצר מרחב חדש, פשוט לא חשבתי שזה משנה). Amitayzl - שיחה 21:37, 2 במאי 2016 (IDT)
לא, כשדיברתי על מוזר התכוונתי מוזר. תארו לעצמך אנציקלופדיה מודפסת עם ערכים על ישראל והרצל ופתאום ערך שנקרא ככה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:40, 2 במאי 2016 (IDT)
אבל מכיוון שזו לא אנציקלופדיה מודפסת והיא גם אף פעם לא תודפס וגם אין שום קישורים לאותו ue:cn אז אין סיבה שמישהו אי פעם יגיע לשם ויתהה על השם המוזר. לכן אני לא רואה מה לא תקין. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 21:47, 2 במאי 2016 (IDT)
אין לי שמץ של מושג איפה קראתי את הכלל הזה, זה היה ממש מזמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:52, 2 במאי 2016 (IDT)
אם תמצא תודיע. לא דחוף. גם לא נראה שההפנייה עומדת להימחק. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 21:54, 2 במאי 2016 (IDT)
בסדר. איזו הפניה??! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:03, 2 במאי 2016 (IDT)
רק עכשיו שמתי לב שאנחנו בפסקה הלא נכונה. הערתו הראשונה של עמית בפסקה זו נראתה (ועודה נראית) לי כשייכת לפסקה שיחת משתמש:Amitayzl#ue:cn והגבתי כאילו זה אותה פסקה. לשאלתך ההפניה עליה דיברתי היא ue:cn אותה יצר עמית. אתה מוכן להיות שפן ניסויים? תגיד לי האם תוייגת. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:12, 3 במאי 2016 (IDT)
תוייגתי. Amitayzl - שיחה 22:37, 3 במאי 2016 (IDT)
התיוג בא ממקום אחר Amitayzl - שיחה 22:38, 3 במאי 2016 (IDT)
שתי הכותרות הן של אותו דיון. אני יצרתי את ue:cn ואז משתמש:IKhitron מחק אותה ויצר במקומה את WP:AR, ובמקום להמשיך את הדיון שם פתח דיון חדש. Amitayzl - שיחה 22:45, 3 במאי 2016 (IDT)
הבעיה בזה שהדיון התנהל בפסקה הזו הוא שלא יכלתי לענות ליגאל שההפניה המדוברת היא ”הכותרת. אלא מה?” בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:50, 3 במאי 2016 (IDT)
שפן הניסויים שלי הוא יגאל. אנסה בצורה אחרת, תגיד לי אם תוייגת ומאיזה (תקציר) עריכה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:43, 3 במאי 2016 (IDT)
לא, האיזכור בתקציר לא מתייג. בעניין פסקה אחרת - לא ידעתי כלל שהיא קיימת. אז איזו הפניה לא עומדת להימחק? זאת שכבר נמחקה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:49, 4 במאי 2016 (IDT)
בדיוק Amitayzl - שיחה 00:58, 4 במאי 2016 (IDT)
אז איך היא יכולה להמחק שוב? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:01, 4 במאי 2016 (IDT)
לדעתי, מלא כל הארץ כבודו לא שם לב שהיא כבר נמחקה. Amitayzl - שיחה 01:10, 4 במאי 2016 (IDT)
נכון בהחלט. בגלל הבלבול בפסקה ראיתי שהכותרת עדיין כחולה לכן הייתי בטוח שההפניה עוד לא נמחקה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 12:10, 4 במאי 2016 (IDT)

בנוגע לאיתי מתיתיהו[עריכת קוד מקור]

כיום מכהן כיו"ר "Helpapp" המוגדרת כחל"צ חברה לתועלת הציבור האם עדיין אין ערך אנציקלופדי ?Shiraz231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לצערי לא.Amitayzl - שיחה 12:59, 25 באפריל 2016 (IDT)

יש סמכות גבוהה יותר שניתן לפנות אליה?Shiraz231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין בויקיפדיה סמכות גבוהה יותר או פחות בענייני תוכן. כל המשתמשים בעלי זכות הצבעה (ותק של חודש + 100 עריכות בזמן האחרון) שווים. כל הפניות שלך נעשו במקומות פומביים, וסביר להניח שראו אותן עשרות עורכים שונים. אם למישהו הייתה דעה אחרת, מאוד לא סביר שהוא שומר אותה לעצמו. לפיכך, בלתי סביר שיש מישהו באתר שיתמוך בערך. כלומר, עדיף להניח לעניין. סטנדרט החשיבות כאן מאוד גבוה. אפילו בצלאל סמוטריץ' נמחק בהתחלה וחזר רק לפני שנה. Amitayzl - שיחה 21:00, 25 באפריל 2016 (IDT)

תודה רבה על המידע המועיל, אך נותר בי הספק , מה הקריטריון על פיו מגיע לאדם ערך בויקיפדיה או לא ? האם יו"ר חל"צ זה לא עניין של הציבור הרחב? שואלת כדי להרחיב את הידיעהShiraz231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ראי חשיבות, מדיניות המחיקה, עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים וביוגרפיה עצמית. לא תמיד יש הסכמות בין העורכים השונים לגבי חשיבותו של ערך, ובמקרה של מחלוקת נערכת הצבעה (בניגוד למקרה הזה, שבו אין מחלוקת, אלא יש קונצנזוס לגבי חוסר חשיבות). הנה דוגמה להצבעת מחיקה הנערכת ברגעים אלו ממש, ונוטה (כרגע לפחות) לכיוון מחיקה. Amitayzl - שיחה 23:25, 25 באפריל 2016 (IDT)

משתמש -> משתמשת[עריכת קוד מקור]

הי עמית, אני מפנה את תשומת לבך לקיומה של התבנית {{המ}}, קל יותר להסביר לעורכות חדשות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:57, 26 באפריל 2016 (IDT)

תודה, לא הכרתי אותה עד עכשיו . Amitayzl - שיחה 23:01, 26 באפריל 2016 (IDT)

כיצד להפוך טיוטה לערך[עריכת קוד מקור]

שלום חברים, פתחתי טיוטה לערך חדש ובינתיים אני מוסיף אליה וממנה קישורים. הייתי מענויין להפוך אותה לערך ולהמשיך ליצור אותה. Vikitlv - שיחה 00:12, 13 במאי 2016 (IDT)

Vikitlv, בעוד ארבעה ימים תוכל להעביר את הדף ממרחב הטיוטה למרחב הערכים (עניין טכני). Amitayzl - שיחה 00:28, 13 במאי 2016 (IDT)
עד אז אתה יכול יכול להמשיך לעבוד בטיוטה. לתשומת לבך, ויקיפדיה קבעה סטנדרט גבוה יחסית לערכים, הן מבחינת חשיבות אנציקלופדית, והן מבחינת תוכן, אמינות ועיצוב. כרגע הערך לא עומד בסטנדרט הזה ולכן לא יוכל לצאת מהטיוטה. אם אתה צריך עזרה, אתה יכול לבקש ממני, ואתה יכול לבקש מכל העורכים בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. כדאי גם לוודא איפה הערך עומד מבחינת חשיבות. אנסה לברר זאת. בברכה, Amitayzl - שיחה 00:36, 13 במאי 2016 (IDT)

כנ"ל לגבי יורו סופרים, שהעברתי לטיוטה:יורו הסופרים. אשמח להשיב לכל שאלה שלך. Amitayzl - שיחה 01:01, 13 במאי 2016 (IDT)

רציתי להגיד לך[עריכת קוד מקור]

שאתה בחור טוב :) פרח בשבילך ראובן מ. - שיחה 23:44, 29 במאי 2016 (IDT)

בכיף ראובן מ. :-) Amitayzl - שיחה 11:56, 30 במאי 2016 (IDT)

כל הכבוד![עריכת קוד מקור]

אני שם לב פעם ועוד פעם לתשומת הלב וזמן ההדרכה שאתה מקדיש לעורכים אחרים, אנונימים ורשומים, במסגרת דלפק הייעוץ ובכלל. כל הכבוד! ביקורת - שיחה 20:40, 7 ביוני 2016 (IDT)

תודה Amitayzl - שיחה 20:41, 7 ביוני 2016 (IDT)

כוכב לחבר בצוות![עריכת קוד מקור]

כוכב הצוות
:-) ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ד' בסיוון ה'תשע"ו ♦ 19:44, 9 ביוני 2016 (IDT)
תודה Meni yuzevich פרח בשבילךAmitayzl - שיחה 20:36, 9 ביוני 2016 (IDT)

סדרת קושי[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "סדרת קושי" ולא ערכת אותו מאז ה-ינואר 2016. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, - ALPR - שיחה 04:26, 12 ביוני 2016 (IDT)

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
תודה על העזרה לי בפרט ולויקיפדיה בכלל. אור/Doror - שיחה 21:26, 17 ביוני 2016 (IDT)

אנ' לצד קישור אדום[עריכת קוד מקור]

שלום לך! ראשית, כל הכבוד על תרומותייך לוויקיפדיה!

ראיתי שעשית לאחרונה שימוש ב{{אנ}} בלי להוסיף קישור אדום (תבנית:חדשות ואקטואליה). אני מתומכי השימוש בתבנית, ועדיין-בדיון שנערך במזנון בעבר, הוסכם כי השימוש בתבנית יהיה לצד קישורים אדומים. הרעיון הוא שהתבנית תקל על יצירת ערכים בוויקיפדיה העברית ולא רק תפנה קוראים לוויקיפדיות אחרות. לכן שמים את התבנית לצד קישור אדום ולאחר יצירת הערך יש להסיר את התבנית. מאחר והוחלט שקישורים אדומים בדף הראשי אסורים, אז גם אין להוסיף את {{אנ}} (ולכן הסרתי אותה)-במקום זאת, במקרה דומה ניתן לבקש את יצירתם באמצעות תבנית:לטיפול דחוף (כרגע הערך עוד מופיע ברשימה).

אודה לך על ההקפדה על כך בעתיד. בברכת המשך פעילות פורייה יפה מאודHummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:18, 19 ביוני 2016 (IDT)

Hummingbird אני מכיר את המדיניות לגבי קישורים אדומים בעמוד וזו הסיבה שלא הוספתי קישור אדום. אני יודע שתבנית אנ מוצבת בד"כ ליד קישורים אדומים כדי לעודד את הכחלתם, אבל אני רואה בה גם כלי להפנות את הקורא למידע נוסף שאינו קיים בעברית. במקרה הזה חשבתי שהקישור חשוב להבנת הידיעה ולכן השתמשתי בתבנית. מדיניות שאין להוסיף תבנית אנ ללא קישור אדום אינה מוזכרת בדף התבנית, ובדף שיחת התבנית (לאחר ההעברה מהמזנון) לא מצאתי קונצנזוס לעמדה זו (חנה ו-Liadmalone התנגדו, אתה תמכת). ‏ Amitayzl - שיחה 20:17, 19 ביוני 2016 (IDT)

תבניות להעברת נושאים מדף לדף[עריכת קוד מקור]

תוכל להוסיף את השורות למעלה ולמטה ביתר יעילות עם {{הועבר}} עם הפרמטר |מ= למעלה, ולמטה להוסיף {{סוף העברה}} בלי פרמטרים נוספים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז בסיוון ה'תשע"ו • 12:10, 23 ביוני 2016 (IDT)

תודה רבה!Amitayzl - שיחה 12:27, 23 ביוני 2016 (IDT)

הארי פוטר (דמות)[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת משתמש:Drapso12345678910

תיוג אנונימיים[עריכת קוד מקור]

לא עובד ואין סיבה שיעבוד. בעיקר לא באמצעות {{א}}. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ו • 00:26, 4 ביולי 2016 (IDT)

תודה מלא כל הארץ כבודך, לא ידעתי. אתה יודע למה כך? ‏ Amitayzl - שיחה 00:38, 4 ביולי 2016 (IDT)
כל הכבוד!. {{א}} מוסיפה (בכאילו) תחילית "משתמש:" וכמובן שאנונימי הוא לא משתמש. כמו כן נדמה לי שהאזכור קשור רק לשמות משתמש. הסבר טכני יותר מפורט, אין לי מושג. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ו • 00:46, 4 ביולי 2016 (IDT)
בס"ד מתייגת את משתמש:ערן. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 19:35, 6 ביולי 2016 (IDT)
ראיתי את האזכור. אין לי מה להוסיף לדיון. ערן - שיחה 20:37, 6 ביולי 2016 (IDT)

הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl.

רציתי להזמין אותך אישית להשתתף במיזם ויקייטנה שבאחריותי. המיזם מתאים לכל הגילאים ופועל בימים ראשון עד שישי, אבל לא תמיד חייבים להראות נוכחות.
המיזם בא במטרה לגוון בפעילויות, לרכוש ידע נוסף, וכמובן, לתרום לויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תרצה להשתתף במיזם.

בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 09:39, 6 ביולי 2016 (IDT)

מכון אברהמסון[עריכת קוד מקור]

היי עמיתי מה שלומך? רשמת שמכון אברהמסון לא מוזכר במחקר הארץ ומחקת את מה שהוספתי. המכון כן מוזכר כבר בהתחלה- תרסיס "אנטי סמוק" - הדרך הטבעית גמילה בהילינג - אהוד אברמסון מדבקות ניקוטינל טיפול באנרגיה טבעית זריקת "די לעישון" דיקור סיני - קליניקת חרמון-מן דיקור סיני - קופת חולים מכבי האם אני יכולה להשיב את הכתוב? Advika88 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

Advika88, היית צריכה לקשר לדף הזה ישירות. אני אקרא אותו ואשיב לך. בכל מקרה אני מצפה לגילוי נאות או הכחשה מפורשת שאת עובדת עבור המכון בהתאם למדיניות כפי שכתבתי בדף שיחתך. ‏ Amitayzl - שיחה 23:03, 9 ביולי 2016 (IDT)
החזרתי את הפסקה לגבי הבדיקה ושכתבתי אותה. שימי לב שחלק ממה שכתבת אינו מאושש ע"י כתבה זו ולכן אין להשיבו לערך בשלב זה. אני מעתיק את פנייתך זו לדף שיחתך, עקב הנוהג הוויקיפדי להמשיך שיחות במקום שבו החלו. בנוסף, אני עדיין מצפה לגילוי נאות. ‏ Amitayzl - שיחה 00:00, 10 ביולי 2016 (IDT)

לגבי המשחית בערך משפחת סימפסון[עריכת קוד מקור]

שלום. רק שאלה קטנה: לא עדיף להשתמש קודם בתבנית אזהרה (שהיא מעט יותר מתונה בניסוח שלה)? הרי זו השחתה ראשונה שלו. תודה. משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 21:54, 23 ביולי 2016 (IDT)

הוספתי לאחר התנגשות עריכה: משתמש:המקיסט, ונדליזם חמור במיוחד מצדיק לדעתי אזהרה חמורה גם בפעם הראשונה. בלי קשר, לפי המוסכמות בויקיפדיה אין לכלול תבנית בחתימה מסיבות טכניות. ‏ Amitayzl - שיחה 21:59, 23 ביולי 2016 (IDT)
אוקיי, בסדר. אני כנראה קצת יותר נחמד למשחיתים בתקווה שיחזרו לתלם. לגבי התבנית, זה דבר שאני מתאר לעצמי שידוע שאני משתמש בו (ראה את הדיון במזנון על חתימה אוטומטית, שם הרעיון הוצע, וגם אני מוזכר שם), ולא הייתי מודע לזה. סליחה.משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 22:02, 23 ביולי 2016 (IDT)
ראיתי את הדיון וגם שם הובהר למיטב הבנתי (לפחות בשלב שבו קראתי אותו) כי לפי המדיניות הקיימת שימוש כזה בתבנית בחתימה אינו תקין. לגבי האזהרה, תמיד עדיף להניח כוונות טובות וכו' אבל אם מישהו מבצע השחתה לשם השחתה הכוללת קללות בוטות, או תוכן פוגעני (הומופוביה, גזענות וכו') ניתן להזהיר עם תבנית לך, ולפעמים גם לחסום ללא אזהרה. כמובן, במקרה של ספק עדיף להניח כוונה טובה (או למצער, כוונה רעה אך לא מרושעת) ולהשתמש בתבנית רכה יותר. ‏ Amitayzl - שיחה 22:09, 23 ביולי 2016 (IDT)
אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון לדבריהם של ערן ושל יונה בנדלאק, שהסכים עמו. גילוי נאות-לא קראתי לעומק את המשך הדיון אז במזנון (עד עכשיו לא שמתי לב לכך שהוא רשם שהדבר אסור, ובכלל, ראיתי את תגובתו של יונה רק למחרת, אחרי שכבר התחלתי להשתמש בתבנית, ולא התעמקתי בה, כמו גם בזו של ערן). מצטער. בכל מקרה, ביטלתי את השימוש בתבנית, וחזרתי לחתימה סטנדרטית. המקיסט--- על דא ועל הא 22:19, 23 ביולי 2016 (IDT)
אין צורך להצטער. לא קרה כלום קריצהAmitayzl - שיחה 22:20, 23 ביולי 2016 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

שלום Amitayzl איך אני יכול למחוק מאמר טיוטת משתמש: משתמש:משתמש:Ghadr93/אחמד Motevasseliyan? --Ghadr93 - שיחה 22:52, 23 ביולי 2016 (IDT)

אתה נכנס לערך ומציב בו את {{תבנית:למחוק}}. במחילה, אתה בטוח שאתה דובר עברית ולא משתמש בגוגל טרנסלייט (למשל השימוש במילה "מאמר" במקום "ערך" מתאים לגוגל טרנסלייט)? ‏ Amitayzl - שיחה 22:54, 23 ביולי 2016 (IDT)
תוֹדָה רַבָּה. שלום--Ghadr93 - שיחה 23:19, 23 ביולי 2016 (IDT)

נחום שמיר מנכ"ל חברת השילומים[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת משתמש:אורי 51

Translation from Ukranian to English[עריכת קוד מקור]

I'm very sorry of impossibility to talk to you in Hebrew. You have request for the translation of a football poster. The translation is on the talk page in Ukrainian Wikipedia.

It would be nice to learn Hebrew.

With the best regards.

--В.Галушко - שיחה 16:02, 13 באוגוסט 2016 (IDT)

.Thantks В.Галушко I've seen it there. If you want to learn Hebrew you can try Doulingo. ‏ Amitayzl - שיחה 18:28, 13 באוגוסט 2016 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

לויקיפד יסודי שהופך אבן על אבן למען נוטרות ואמינות ערכי ויקיפדיה מגיע מכל מדליה שכזו! הצלחות בהמשך! בברכה, Eli - שיחה 19:33, 23 באוגוסט 2016 (IDT)
תודה רבה!Amitayzl - שיחה 19:35, 23 באוגוסט 2016 (IDT)

הועבר לדף שיחת משתמש:77.138.67.142

מזרחנים סקוטים[עריכת קוד מקור]

אמיתיזיל תודה שאתה עוזר לי עם ויליאם מונטגומרי ואט. אתה היחיד המראה אלי כאן איזה יחס אנושי כשכל השאר מתנכלים ורופדים. שוב ושוב נמחקת הקטגוריה מזרחנים סקוטיים. בלי דיון, בלי להודיע, בלי לשאול, פשוט מוחקים כי יכולים. מה, אין מזרחנים סקוטים? מה, אין קטגוריות אחרות של סקוטים? למה לא מודיעים לי שמחקו קטגוריה שיצרתי? למה לא שואלים? למה לא מתייעצים? למי לפנות אם מפעיל משתמש בסמכוחותיות המחיקה שלו סתם בשרירותיותיות בלי לנמק, ואם מנמק בנימוק שגוי (אני עדיאיין מחכהכה להתנצלות על 'קצמרר דורש שכתוב')? יש בכלל מקום כזה או פשוט לנטוש ולהגיד שלום ותודה על הדגים? פונה אליך בין היתר כי הזמנת אותי להירשם. קודם תראו לי שאתם שווים את זה, עדעכשיו זה לא נראהאה ככהה.109.66.133.215 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הקטגוריה מיותרת כי קיימת כבר קטגוריה:מזרחנים בריטים. אילו היו בקטגוריה על הבריטים נניח 80 ערכים, אז היה הגיון בפיצולה לתת קטגוריות (סקוטים, ולשים וכו'). אני כבר כתבתי את הנימוק הזה בתוך הדף של הקטגוריה, אבל זה כנראה נמחק לפני שראית. פתיחת קטגוריה נוספת מסרבלת ללא צורך את עץ הקטגוריות. ‏ Amitayzl - שיחה 15:17, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
לשאלתך, אם מפעיל שוגה, ניתן לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים (במקרה של מחיקה לא מוצדקת, יש לכתוב בפסקה של "בקשות אחרות"). ניתן גם לפנות למפעיל המסויים שמחק בדף שיחתו באופן מנומס וללא תקלדות כדי שייקח את הפנייה ברצינות ולא יחשוב שאתה טרול.‏ Amitayzl - שיחה 15:25, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
מדוע שמפעיל שמוחק לא יפנה אלי וייוועץ עמי / יסביר לי אם דעתי אינה נחשבת (וכנראה שאינה נחשבת) לפני שהוא מבצע פעולת מחיקה של עריכה שהקדשתי לה מחשבה, זמן ומאמץ? מדוע שמפעיל יחשוב שאני טרול רק בגלל שפתחתי קטגוריה שאני חושב שהיא מועילה והכרחית והוא אינו חושב כך? האם משהו בהתנהלותי עד עתה גורם לחשוב שאני טרול? האם השחתתי ערכים? האם הכנסתי מידע שגוי? האם הצקתי או הטרדתי משתמשים אחרים? מה זה חזקת הטרוליות הזו? מדוע שמפעיל לא ייקח כל פנייה שמגיעה אליו ברצינות? מדוע עלי להיאבק על כל צעד ושעל שאני עושה מבלי שמישהו יסביר לי בצורה הגיונית ומסבירת פנים למה מה שאני עושה לא ראוי להיעשות לפני שמבטלים את פעולותי ולא אחריהן?
ולגופו של עניין. ואט אינו המזרחן הסקוטי היחיד. סקוטלנד היא מדינה עם התייחסות מיוחדת ל'אוריינטליזם' (וראה הערך SCOTTISH ORIENTALISM בוויקי האנגלית). הקטגוריה "מזרחנים סקוטים" בוויקי האנגלית כוללת לא פחות מ-34 אישיםים. המדובר באסכוללה עם שורשים עמוקים המגיעה למאה ה>18 וראוי להקצות לה קטגוריה משלה. אבל אולי עדיף שמישהו שלא ממש מבין ימחק את הקטגוריהה בלי להסביר רק בגלל שהיא 'מסבכת את עץ הקטגוריות'. כי הוא מפעיל. ואני סתם מזרחן לא רשום ואפילו לא סקוטי.
ברור שלא יניחו שאתה בחזקת טרול רק רציתי לציין שעדיף להתנסח באופן רהוט וללא שגיאות, כפי שעשית בערך שכתבת, כדי לסייע למפעילי המערכת ולשאר המשתמשים (שאינם אלא בני אדם, עם כל החסרונות הכרוכים בכך) לעמוד נכונה על כוונותיך. המטרה של הקטגוריות היא טכנית לחלוטין: לסדר את הערכים הקיימים. כאשר יהיו (במהרה בימינו) מספיק ערכים על מזרחנים בריטים, נשמח מאוד לפצל את הקטגוריה. מס' הערכים הפוטנציאלי אינו רלוונטי לעניין הקטלוג, משום שקטגוריה נועדה רק לסדר ערכים קיימים. ‏ Amitayzl - שיחה 15:55, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
ועוד משהו, את הנימוק שכתבתי כאן כתבתי (בפחות פירוט) גם בדף של הקטגוריה כנימוק למחיקה. אתה כנראה לא ראית אותו כי הוא נמחק לפני שהספקת. אילו היית רשום ניתן היה להודיע לך בדף שיחתך, אבל כמשתמש לא רשום שה-IP שלו משתנה בקצב מהיר (היו לך לפחות שלוש כתובות שונות בימים האחרונים) קשה לתקשר איתך אם אתה לא מי שיוזם את השיחה.‏ Amitayzl - שיחה 16:03, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
עושה מאמץמץ לכתוב בלי שגיאות. יש טקסט ויש סבטקסט. הטקסט אומר מה שהוא אומר. אם זה חכם או לא, וקידיפדי או לא אפשר להתווכח. הסבטקסט אומר 'נעשתה הכרעה שרירותית על ידי חברי למפעילות, ואשתמש בכל נימוק הגיוני או לא הגיוני כדי לעמוד מאחוריה'. עם זה כבר קצת יותר קשה להתווכח. לו הייתי מתקבל כאן באופן קצת יותר מאיר פמנים וקצת פחות מעליב, ולו דעתי הייתה נשמעת ולא נדחקת פעם אחר פעם בנימוקים טכניים כי אז אולי היו יותר ערכים על מזרחנים סקוטים שהייתי כותב. נראה לי שתישארו עם קצרמר על ואט, עד שיבוא עוד אחד מהמיליונים הרבים שהמזרחנות הסקוטית בוערת כאש בעצמאותיהם ויכתבו אותם. לא נורא. תוכלו להשאיר את המזרחין האומלל ואט בקטגוריה שאינו שייך לה של 'מזרחנים בריטים', והקוראים לא ייחשפו להיסטוריה רבת ההוד ודרך החשיבה הספקטקולרית של אסכולת המזרחנות הסקוטית. ואולי עדיף כך? אמר מי שאמר Ignorance is bliss. ודאי התכוון לוויקיפדיההעברית. ולאור כל זאת למה להירשם? אני אוהב שמעליבים אותי? שמזלזלים בי? שמנפנפים אותיבלי נימוק? שלא מתחשבים בדעותי (בלי לדעת מי אני ומה אני?) אם הייתי אוהב את כל אלו הייתי נרשם מייד. לעת עתה נראה לי שאוותר על התענוג.

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ראשית חשוב לי להדגיש שאני לא מפעיל מערכת. שנית, כפי שאמרתי לך כאן, את הנימוק למה יש למחוק את הקטגוריה כתבתי עוד לפני שהיא נמחקה כך שאתה לא יכול לטעון שמדובר בהחלטה שרירותית שאני "מגבה" בדיעבד. אני מאוד אשמח אם תכתוב ערכים על מזרחנים סקוטים והקטגוריה תפוצל. אם אינך רוצה - זכותך. ‏ Amitayzl - שיחה 16:34, 8 בספטמבר 2016 (IDT)

טוב אז תגיד לי איפה אני יכול להביא את תלונתי וקבילתי בפני הפורום הראוי שיידון בשאלה אם הקטגוריה ראויה או לא? וגם להתלונן על אלו שהם אכן מפעילים, שעכשיו הסתבר לי שאינך מפעיל, אז אכן המפעילים פועלים בשרירות ואינם מנמקים. זה יותר גרוע מגיבוי הדדי. זו התעלמות ממני ומרגשותי,מחשבותי, דעותי. אני רוצה מישהו שישמע אותי בפורום רחב ויחליט. איפה המקום לךזה?
אם יש לך טענות כלליות נגד הקהילה אתה יכול להירשם, ואז לכתוב את דבריך בדף המשתמש שלך. אתה יכול לבקש את שחזור הקטגוריה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים כפי שאמרתי, אבל זה מיותר לחלוטין כי אין שום היגיון שתהיה קטגוריה עם ערך אחד או שניים. אתה יכול לכתוב גם בשיחת קטגוריה:מזרחנים בריטים שלדעתך צריך לפצל אותה, ולהמתין לתגובה. אם יוחלט לפצל (שוב, כרגע לא סביר לדעתי), זה אומר שאתה תצטרך להקים את כל הקטגוריות החדשות ולקטלג מחדש את כל הערכים בקטגוריה. דרך אגב, אולי נראה לך שאף אחד לא שם לב אליך, אבל זה לא נכון. הדיונים שלך ושלי פומביים וניתן לראות אותם בדף שינויים אחרונים, שהוא אחד הנצפים באתר, ואני מניח שכמה סקרנים כבר קראו את דבריך, ולקחו אותם לתשומת לבם.‏ Amitayzl - שיחה 16:59, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
ועוד משהו: המפעילים אינם עובדים בוויקיפדיה אלא מתנדבים כמו כולם, והם נבחרים בהליך שכולל הצבעה.‏ Amitayzl - שיחה 17:05, 8 בספטמבר 2016 (IDT)