שיחת משתמש:עמית זית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Alonr בנושא מקור תמונה

ברוך בואך לויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

שלום וברוך בואך לויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית ופתוחה שכל אחד יכול לא רק לקרוא ולהיעזר בה, אלא גם לערוך אותה.

להלן מעט מידע שאנו מקווים שיהיה לך לתועלת:

  • עריכה: אם יש לך מה להוסיף או לשפר בערך שקראת, הנך יכול לעשות זאת, ואף כדאי שתעשה זאת. לחץ על הלשונית "עריכה" בראש העמוד ותקן כמיטב הבנתך. (לפני שמירת השינוי, מומלץ ללחוץ קודם על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהעריכה נעשתה כראוי.) לפרטים נוספים: איך לערוך דף.
  • דפי שיחה: בראש כל דף בויקיפדיה, מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה על הערך. בדף זה ניתן לדון עם משתמשים אחרים בתוכנו של הערך. ניתן להוסיף בקלות הערה לדף השיחה באמצעות לחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף.
  • חתימות: מומלץ מאוד לחתום בסוף כל הערה שכתבת. כדי לעשות זאת הוסף ארבעה סימני ~ (זרקא, tilde) בסוף הטקסט שכתבת. סימנים אלו יהפכו אוטומטית לחתימה הכוללת את שמך, קישור לדף המשתמש שלך, והשעה והתאריך בהם נכתבה ההודעה. החתימות מיועדות לדפי השיחה בלבד. בויקיפדיה לא נהוג לחתום על המאמרים עצמם.
  • דפי משתמש: לכל משתמש רשום בויקיפדיה יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש (אליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש) משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. דף השיחה של המשתמש (כמו דף זה) משמש כדי להשאיר למשתמש הודעות אישיות.
  • הודעה אישית: כדי להעביר מסר או הודעה למשתמש מסוים, יש להיכנס לדף השיחה של אותו משתמש (בלחיצה על שמו, ולאחר מכן מעבר ללשונית השיחה) ולהשאיר בו הודעה. לאחר הוספת הודעה בדף השיחה, המשתמש יקבל חיווי על כך שממתינה לו הודעה.
  • קבלת עזרה: אם אתה זקוק לעזרה נוספת אתה יכול לקרוא את דפי העזרה. אם אתה רוצה לשאול שאלה כללית הקשורה לויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכד'), אתה מוזמן לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספיציפית, או שאתה זקוק לעזרה בנושא מסוים, אתה מוזמן לפנות לדלפק היעוץ.
  • לתשומת לבך: אין להכניס לויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. מעשה כזה מהווה עבירה פלילית חמורה ופגיעה במדיניות שלנו.

אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הויקיפדים.

בהנאה!

(התנצלות: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, אנו משתמשים בלשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה!)

טרול רפאים 23:45, 19 מרץ 2005 (UTC)

מה המקור לתמונה? טרול רפאים 23:45, 19 מרץ 2005 (UTC)

מה המקור של התמונה החדשה? טרול רפאים 13:58, 20 מרץ 2005 (UTC)
המקור הוא אתר "רעננה שלנו", שמקושר מהערך, וככל הנראה יש למחוק אותה. ערןב 14:03, 20 מרץ 2005 (UTC)

מקורות לתמונות[עריכת קוד מקור]

בנוגע לשאלתך בדף השיחה של טרול רפאים - לא. ישנן תמונות רבות שצולמו על ידי ויקיפדים, כמו גם תמונות זכויות היוצרים להן פקעו או תמונות ממקורות חופשיים או אפילו תמונות שנתקבל אישור מפורש להשתמש בהן, לאחר שמישהו כתב דואר אלקטרוני למחזיק הזכויות וביקש רשות. בברכה, ערןב 06:33, 20 מרץ 2005 (UTC)

עמית שלום, אמש העלת תמונה לערך חניף קוריישי. האם תוכל לציין את מקור התמונה ? בברכה John Doe 14:13, 22 מרץ 2005 (UTC)

עמית שלום.
א. ראה תשובתי בקשר לתמונה בדף השיחה שלי.
ב. רצוי במידה ותירגמת ערך ממקור כלשהו לתת קרדיט למקור ממנו תורגם בתקציר.
ג. הערך פיטר סלרס כנראה תורגם מהויקי האנגלי ולא הוזכר שם שמוצאו יהודי. גם מקורות נוספים ברשת לאישוש יהדותו לא מצאתי. אודה לך אם תוכל להביא סימוכין ליהדותו.
בברכה John Doe 10:03, 23 מרץ 2005 (UTC)
עמית שלום, בעקבות התיעצות עם משתמש נוסף אני הוריד את התמונה של חניף קוריישי מהויקפדיה כל עוד אין אישור מהאתר. (ראה שיחת משתמש:John Doe#חניף קוריישי. בברכה John Doe 06:37, 25 מרץ 2005 (UTC)

יהודים מפורסמים באומות העולם[עריכת קוד מקור]

שלום עמית, לפני שאתה מוריד שמות או כותב "הוא אינו יהודי" (מה שאינו מקובל), כתוב את הסתייגויותיך ראשית בדף השיחה. בברכה, דורית 16:16, 6 יוני 2005 (UTC)

תמונה:The Strand Cacutta.jpg[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה The Strand Cacutta.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, ערן 20:50, 22 אוגוסט 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Peter sellers.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, ‏אלוןשיחה 13:28, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה