שיחת משתמש:משה.מ.

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Yonidebest בנושא אור_זרוע.gif

ועוד שאלה: מיהו הרע"ב שאתה מצטט? תוכל לפתוח את ראשי התיבות? בברכה, אחיה פ. 09:58, 12 אוקטובר 2005 (UTC)

התכוונתי לר' עובדיה מברטנורא כמובן. פתחתי את ראשי התיבות בערך "אבטליון". משה.מ. 13:44, 12 אוקטובר 2005 (UTC)

בשקט בשקט, ובלא לעורר מהומות, נפתחה בליל אמש מתקפת האיכות על בית המקדש.

ליש וPpesel עסקו בערכי אישים, בעוד DGtal הרחיב את הכתוב על מזבח העולה, משתתפים אחרים בעיקר עסקו בהוספות קטנות ועניינים טכניים. התחלה טובה - אך עוד רבה הדרך לפנינו.

מתקפה זו מתחילה בזמן שקשה לכתוב בו - חלקנו מתקשים בשל המצב הבטחוני, חלקנו מתמודדים עם תקופת המבחנים (ולימודים בכלל), וחלקנו נמצאים בימיו האחרונים של זמן קיץ.

האחראי הראשי על המתקפה, הללג, משתייך לקבוצה האחרונה, ולא יוכל למלא את תפקידו עד למחרת תשעה באב (ה-4 לאוגוסט). למרות מאמצים רבים, עוד לא נמצא מי שיטול על עצמו את מילוי מקומו בתחילת המתקפה - מתנדבים מתבקשים לגשת לדף השיחה של המתקפה. בברכה, דניאל צבי 19:35, 23 יולי 2006 (IDT)

חתימה[עריכת קוד מקור]

אל תשכח לחתום את דברים על ידי שימוש בארבע פעמים ~. דרור 15:52, 15 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

קרה קופה[עריכת קוד מקור]

שלום משה,

אני מכירה את שם המשחק כמנוקד בצירי (או סגול) בפ"א. איני יודעת מה משמעות המילה. האם יש לך סימוכין לשינוי הניקוד? תודה, ladypine 12:11, 20 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

הניקוד שונה בחזרה על ידי משתמש משה.מ לצירה. HansCastorp 12:13, 20 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

התעטשות[עריכת קוד מקור]

שלום משה.מ.,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התעטשות" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דניאלשיחה 00:02, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אור_זרוע.gif[עריכת קוד מקור]

העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להמיחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 14:46, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה