שיחת משתמש:מר נוסטלגיה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת המאו"ר בנושא תגובות

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מר נוסטלגיה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 13:02, 8 במרץ 2022 (IST)

הונחה תבנית חשיבות על ערך שכתבת[עריכת קוד מקור]

שלום מר נוסטלגיה,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך Jade שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום מר נוסטלגיה,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך Jade שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות
- Crocodile2020 ‏• שיחה 08:26, 9 במרץ 2022 (IST)

קומפדיה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, ברוך הבא לויקיפדיה. התוספות שאתה מוסיף לערכים מעניינות ומרחיבות מאוד את הערך אך לא כתובות בסגנון אנציקלופדי. הכתיבה צריכה להיות בשפה גבוהה יותר, עם פיסוק נכון וקישורים פנימיים לערכים אחרים. אציע לך לקרוא במדריכי העזרה שמופיעים כאן בשתי ההודעות מעליי לפני שתמשיך להוסיף ולתרום לערכים אחרים.

דבר חשוב נוסף, הוא העלאת תמונות. שים לב כי הלוגו שהעלת אינו "תמונה חופשית" אלא נחשב בשימוש הוגן. לכן, אין להעלותו לויקישיתוף אלא רק לויקיפדיה באמצעות תבנית מתאימה. בהתאם לכך, העלתי את הלוגו בקובץ:Compedia.png ועדכנתי בערך. ראה בבקשה כיצד ערכתי את התוספות האחרונות שלך בערך קומפדיה, וזאת עוד עריכה חלקית כשיש עוד עבודה בכדי לשפר אותן. עבור בבקשה על התוספות שהוספת ושכתב אותן בהתאם לכללים. בינתיים אאלץ לשחזר אותן עד לתיקון והוספה מחודשת בצורה תקינה. אם תרצה, אפשר לקבל חניכה צמודה בויקיפדיה:חממה. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:10, 9 במרץ 2022 (IST)

@רונאלדיניו המלך תודה רבה על הטיפים אני משתדל להשתפר כל הזמן ולגבי התמונות כל התמונות שאני מעלה הם נוצרות על ידי ואני מאשר אותן לשימוש מלא לכולם בכל פלטפורמה בלי יוצא מהכלל יוסף נהוראי - שיחה 11:14, 9 במרץ 2022 (IST)
למה הכוונה נוצרו על ידי? אם עשית צילום מסך, זה לא אומר שהזכויות על התמונה הן שלך אלא של מי שיצר את התמונה המקורית. בגלל זה גם נמחקו התמונות האחרונות שהעלת. כרגע, עדיף לא להעלות תמונות מהמשחקים אלא רק את תמונת העטיפה של המשחק, וגם את זה עדיף רק אם יש ערך ספציפי על המשחק עצמו. אני מתלבט האם להסיר את הקישורים שהוספת בערך ליוטיוב משום שהם מציגים סרטונים שמפרים זכויות יוצרים ולא הועלו על ידי היוצרים המקוריים. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:17, 9 במרץ 2022 (IST)
@רונאלדיניו המלך הסרטונים פורסמו באישור החברה ויש לי מייל על זה

וחא הבנתי מה הבעיה בתמונות יוסף נהוראי - שיחה 11:18, 9 במרץ 2022 (IST)

אם החברה אישרה את הפרסום, עליהם לשלוח מייל עם האישור לפי ויקיפדיה:OTRS. הסרטונים שמופיעים בסוף הערך קומפדיה מקושרים לערוץ "מסע נוסטלגי" שנראה לי יותר כמו דף מעריצים מאשר חברה רשמית. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:20, 9 במרץ 2022 (IST)
@רונאלדיניו המלך מסע נוסטלגי הוא אכן דף מעריצים כמוני שמעוניינים לשמר את החומר ואני לא חושב שאת החברה זה מעניין כל כך מי מפרסם מה ביוטיוב

אני יגיד לך את האמת זה מוריד לי את כל החשק אני מאד משתדל פה להוסיף ידי בתחום שאין אותו לרבים בארץ וזה רטרו גיימינג כחול לבן רוב החברות בתחום נסגרו מזמן ומכל מה שהיה פעם נשארה רק קומפדיה שאני יודע שלא אכפת להם לא מהסרטונים ולא מהתמונות כי אילן-המייסד- שלח לי הודעת תודה על זה שאני משמר את החומר של פעם אז בבקשה תשתדל להבין מה אני מנסה לעשות פה יוסף נהוראי - שיחה 11:23, 9 במרץ 2022 (IST)

אני מעריך את התרומה ומקווה שתחליט להישאר כאן. חשוב להבין שלא מדובר בעניין אישי אלא בכללים שנקבעו על ידי הקהילה ואפשר ללמוד אותם בקלות. השארתי כרגע את הקישורים בערך עד שמישהו אחר יחליט מה לעשות איתם. עניין זכויות היוצרים הוא רגיש יותר. אף אחד לא רוצה לפגוע בזכות שעלולה להיגרר למאבקים משפטיים. החוק הוא פשוט, או שיש אישור להעלות או שאין ואז מוחקים את הקובץ. כמובן שאפשר לקשר למקור חיצוני כמו כתבה על המשחק שבה יש תמונות. אני חושב שכרגע אין צורך ביותר מתמונה אחת בערך. אם הקשר שלך עם מפתח המשחק טוב, ויש תמונות שתרצה להעלות, תבקש ממנו לאשר לך לפי הפורמט ותוכל להעלות לויקישיתוף אך לדעתי זה עדיין מוקדם בשבילך להתעסק בכך. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:38, 9 במרץ 2022 (IST)
@רונאלדיניו המלך הקשר שלנו הוא אכן טוב. וזה אכן מוקדם בשבילי

אני רוצה לתרום מהידע שלי חבל לי יוסף נהוראי - שיחה 11:40, 9 במרץ 2022 (IST)

@רונאלדיניו המלך וחבל לי שלחברה שיש לה כל כך הרבה זכויות בגיימינג הישראלי לא יהיה את הלוגו שלה

ואני מציין שוב יש ברשותי ידע שאין להרבה אנשים. אבל הרבה רוצים לדעת אותו אני מפרסם אותו במשך השנים בכל מיני מקומות ובויקפדיה זה המקום הנכון ביותר לדעתי יוסף נהוראי - שיחה 11:42, 9 במרץ 2022 (IST)

@רונאלדיניו המלך ואשמח שוב להסבר איך מעלים לויקפדיה בלי לעלות לויקישיתוף יוסף נהוראי - שיחה 11:44, 9 במרץ 2022 (IST)
כדאי לבקש חונך בויקיפדיה:חממה שיוכל להדריך אותך על תחילת הכתיבה כאן. תוכל למצוא הסבר על העלאת קבצים בעזרה:העלאת תמונה חופשית. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:45, 9 במרץ 2022 (IST)
@רונאלדיניו המלך אוקיי ביקשתי תודה רבה.

אגב ראיתי שהשתתפת בדיון על הדף שיצרתי על חברת jade בבקשה אל תמחקו אותו הידע ששמתי שם הוא ידע שהצטבר לי במשך עשור! הרבה מהדברים שם לא ידועים (כמו לדוגמא שמות המייסדות או למה החברה נסגרה רם היא כל כך הצליחה) ולכן הוא חשוב מאד כי הוא יצטרף לחבילת דפים שאני מתכוון בעזה לפרסם פה בנושא חברות גיימינג כמו לדוגמא חברות גיליוטין. וחברת מיראז הידועה לשימצה יוסף נהוראי - שיחה 11:58, 9 במרץ 2022 (IST)

@רונאלדיניו המלך אני יגיד לך את האמת המשתמש המכונה דוד55 מתכוון לצץמחוק לי את הערך על jadeלמרות הכל וזה מצער אותי

לפחות תעבירו אותו כמו שהוא לתוך הדף של חברת קומפדיה יוסף נהוראי - שיחה 12:58, 9 במרץ 2022 (IST)

הערך לא נמחק באופן אוטומטי, בגלל זה מקיימים דיון. בהתאם להחלטה שתתקבל, כנראה שנאחד את המידע לתוך הערך קומפדיה. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 13:19, 9 במרץ 2022 (IST)
@רונאלדיניו המלך האם זה יעשה אוטמאטי וגם האם תעבירו את הסמל של החברה זה חשוב לי כי לקח לא מעט זמם למצוא אותו יוסף נהוראי - שיחה 13:24, 9 במרץ 2022 (IST)

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

dMy‏ • שיחה • 00:07‏, 10/03/2022 • ז' באדר ב' ה'תשפ"ב
@DMY על מה אתה מדבר ?? איסו פרסומת אין לי פה שום קשר לחברה או למי מטעמה אני אפילו לא יודע מי בעלי החברה בבקשה תחזיר את הדף עבדתי עליו קשה מאד יוסף נהוראי - שיחה 00:14, 10 במרץ 2022 (IST)
אני באמת לא מבין איך פרסומת לחברה שלא קיימת היום ??? אני דורש שתחזיר את הדף עבדתי עליו קשה מאד  !!!! יוסף נהוראי - שיחה 00:15, 10 במרץ 2022 (IST)

שחזור[עריכת קוד מקור]

שלום מר נוסטלגיה,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "תקוע מחשבים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:מר נוסטלגיה/‏תקוע מחשבים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 06:59‏, 10/03/2022 • ז' באדר ב' ה'תשפ"ב

@DMY תודה לך עכשיו אני מבין אותך אבל להגיד לי פרסומת על דבר דעבדתי עליו זמן כה רב זה חירפן אותי מאד תודה שהעברת לי את הטיוטה ואני מבטיח לשפר את הערך יוסף נהוראי - שיחה 09:30, 10 במרץ 2022 (IST)
ברגע שסיימתי להוסיף ולהרחיב אותו איפה איך אני יכול לשחזר אותו יוסף נהוראי - שיחה 11:34, 10 במרץ 2022 (IST)

עצה[עריכת קוד מקור]

אל תדאג, תככים כאלה קורים לפעמים ועוברים אותם. כרגע כדאי שלא תתחרפן, ותנסה לקבל את העצות של אנשים. יש משחקי וידאו אחרים שאפשר לכתוב עליהם, וזה תחום שדורש תשומת לב רצינית. עצותיי: תקרא את ויקיפדיה:כתיבה אנציקלופדית וכתיבה יח"צנית, תיקח איזה יום הפסקה, ואז תכתוב ערך על משחק וידאו שאתה בטוח שיש לו חשיבות. בהצלחה. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!07:06, 10 במרץ 2022 (IST)

@שוקו מוקה אני ישמח להצטרף למיזם שלך איך עושים זאת ? יוסף נהוראי - שיחה 09:36, 10 במרץ 2022 (IST)
פשוט תבחר ערך מהרשימה (או ערך בנושא משחקי וישאו שלא מופיע בה, גם זה בסדר), ותוסיף לדף השיחה שלו את התבנית {{מיזם משחקי וידאו}} ברגע שתסיים לכתוב אותו. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!09:41, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה מהו הזאנר האהוב עליך ? אני אישית אוהב רטרו גיימינג ישראלי בגלל זה יצרתי את הערך של תקוע מחשבים כי היא היתה חברה שהשפיעה רבות על משחקי הלומדה והחשיבה יוסף נהוראי - שיחה 09:47, 10 במרץ 2022 (IST)
אני אוהב.ת בעיקר משחקי קצב ומשחקי חשיבה. אגב, אם אתה רוצה לכתוב על משחקי לומדה, יש לי רעיון לערך בשבילך שיש לו חשיבות וודאית - מכונת הזמן של מריו (אנ'). 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!09:50, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה לגבי מכונת הזמן אני צריך יותר ללמוד את זה

רציתי לשאול אם את אוהבת משחקי קווסט כחול לבן וכדו ,? יוסף נהוראי - שיחה 09:56, 10 במרץ 2022 (IST)

פחות משחק.ת בכאלו, אבל פיפוש נמצא בוישליסט שלי ב-steam כבר תקופה. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!09:59, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה פיפוש הוא באמת טוב

רק מה שמוזר שאני לא רואה את כל מה שצריך לערוך במסגרת המיזם יכול להיות כי אני משתמש בפלאפון ? יוסף נהוראי - שיחה 10:03, 10 במרץ 2022 (IST)

כן. לפעמים הטלפון דופק את זה... אבל פשוט תמצא ערך לא קיים על משחקי וידאו או ערך שתרצה להרחיב ותעשה זאת. הרשימה היא אך ורק הצעה. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!10:05, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה סבבה

אגב למה יש נקודת עיצור בהטיה של זכר ונקבה אצלך ? יוסף נהוראי - שיחה 10:07, 10 במרץ 2022 (IST)

בדף המשתמש שלי יש הסבר. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!10:08, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה כן עכשיו ראיתי

אני חייב לשאול כאדם שהוא בוגר יותר האם לא נראה לך שזה גיל מוקדם מדי לקבל החלטה כזאת-אין חובה לענות- יוסף נהוראי - שיחה 10:10, 10 במרץ 2022 (IST)

האמת? אני דווקא מרגיש.ה שזה היה מאוחר מדי. ועדיין לא עשיתי אף ניתוח או וואטאבר ואני לא בטוח.ה אם אני בכלל רוצה לעשות כאלה. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!10:14, 10 במרץ 2022 (IST)
@שוקו מוקה אני מניח שאני בחיים לא אבין את זה

אבל שיהיה זו החלטה שלך יוסף נהוראי - שיחה 10:15, 10 במרץ 2022 (IST)

כללי ההתנהגות[עריכת קוד מקור]

שלום. בעקבות דבריך בדף שיחה:אני פורים (סרט) שם כתבת "זה היה אישי נגדו", רציתי להבהיר: יש לשמור על כללי ההתנהגות של המיזם. זה כולל להגיב עניינית ולא אישית נגד משתמשים אחרים, גם אם יש להם דעה שונה שלך בנושאים שונים. תודה, Dovno - שיחה 00:06, 11 במרץ 2022 (IST)

@Dovno קיבלתי ואני מפנים פשוט לפי דעתי לאדם שאין לו ידע בנושא מסויים לא יכול להביע דעה באותו נושא

אבל מבטיח לא להגיב שוב ככה (או לפחות לנסות) יוסף נהוראי - שיחה 00:21, 11 במרץ 2022 (IST)

תודה. שים לב גם שחלק מהימנעות מהתייחסות לגופו של אדם זה גם לא לקפוץ להנחות מה כן ומה לא תחומי הידע שלו - זה לא רלוונטי, יש להגיב לטיעונים עצמם. בנוסף, הניחו כוונה טובה. בברכה, Dovno - שיחה 00:41, 11 במרץ 2022 (IST)
@Dovno סבבה אני מקווה שראית מה הגבתי שם ואם זה מקובל עליך מבחינתי לא אתנגד וזה כבר יכול להיעשות יוסף נהוראי - שיחה 01:00, 11 במרץ 2022 (IST)

Jade[עריכת קוד מקור]

בבקשה אל תסיר את התוכן מהערך, יש דרכים אחרות לפעול בהן. Alon112 - שיחה 22:53, 12 במרץ 2022 (IST)

@Alon112 הם גם ככה רוצים למחוק את הערך הזה שלקח לי המון זמן לערוך ואם לא צריכים אותו אז חלאס נמאס אני לא משחית אני עורך  !!!! יוסף נהוראי - שיחה 22:57, 12 במרץ 2022 (IST)
הם רוצים למחוק בעצמם. בקש "העברה לטיוטה פרטית עד למציאת מקורות". גפן אקורד - שיחה 22:58, 12 במרץ 2022 (IST)
@Alon112 מה זה משנה המחקר שעשיתי הוא המקיף ביותר ואין לו הרבה מקורות אני פשוט עצבני על זה שבעיני אנשים שיש להם מעט ידע בתחום הגיימינג אומרים לי שלערך אין חשיבות יוסף נהוראי - שיחה 23:00, 12 במרץ 2022 (IST)
וסף נהוראי, אני משוכנע שזה מאוד מאכזב שמבקשים למחוק ערך שמאוד השקעת בו ואני לא מזלזל בזה. אבל צריך להבין שזאת לא הדרך להתמודד עם האכזבה שלך ואתה לא יכול פשוט למחוק את כל התוכן מהערך. באתר הזה יש נהלים ואנחנו צריכים להקפיד עליהם. אם אתה מעוניין לוותר על הניסיון להציל את הערך, פשוט הנח לו - הוא יימחק בתום דיון החשיבות שלו. אם אתה מעוניין להמשיך לעבוד עליו ושידונו עליו שוב בעתיד - תבקש שיעבירו אותו לטיוטה. או, שפשוט תוכל להמשיך ולנסות לתרום במקומות אחרים, חבל לשבור את הכלים בגלל הדבר הזה. גם צריך לזכור שכולם שווים פה - אנשים עם הרבה ניסיון בגיימינג ואנשים בלי ניסיון בכלל, ולכן אין טעם להתעסק ברמת הניסיון של אנשים שונים, אלא לנסות לשכנע בעמדה שלך. Alon112 - שיחה 23:02, 12 במרץ 2022 (IST)
בסדר הפנמתי אני ישמח אם תסיר את האזהרה זה היה מתוך עצבים
וכמו שאמרתי אני עורך ולא משחית יוסף נהוראי - שיחה 23:05, 12 במרץ 2022 (IST)
אין בעיה, הסרתי. מבקש שתנסה לשלוט בעצמך בפעם הבאה. Alon112 - שיחה 23:07, 12 במרץ 2022 (IST)
אני ינסה יוסף נהוראי - שיחה 23:08, 12 במרץ 2022 (IST)

הירשם מחדש למיזם החונכות[עריכת קוד מקור]

שלום רב. אני פרשתי ממיזם החונכות. כנראה שלפני כן שויכת אלי כחניך, ולכן שאלות שלך מגיעות לדף השיחה שלי. אנא הירשם מחדש כדי לקבל חונך פעיל. בהצלחה. יואב ר. - שיחה 08:58, 13 במרץ 2022 (IST)

מנהלי הוגוורטס[עריכת קוד מקור]

שלום

ביטלתי את עריכתך בדף "הוגוורטס", כי היא הכילה שגיאות כתיב ("ריבלנקלו", "אפלפאף"), מידע לא מבוסס (במיוחד לגבי פרופסור וויקניס, תוכל להביא מקור למה שכתבת לגביה? אני די בטוחה שהיא לא מוזכרת בספרים). בנוסף, הכנסת לערך טבלה ריקה.

אם תרצה, אולי יהיה לך נוח יותר לעבוד על השינויים בטיוטה ולשלב אותם בערך לאחר שתסיים לעבוד עליהם. בכל מקרה, אל תכניס שוב מידע למרחב הערכים בצורה כזו. בהצלחה, יהודית1000 - שיחה - 💜 16:14, 13 במרץ 2022 (IST) שתהיה בריאה הייתי באמצע לעשות טבלה אני מרווה שלא הרסת לי ואל תדאגי אני יביא מקורות להכל יש טון חומר באנגלית שלא תורגם לעברית תמתיני בסבלנות

שתהיה בריאה הייתי באמצע לעשות טבלה אני מקווה שלא הרסת לי ואל תדאגי אני אביא מקורות להכל יש טון חומר באנגלית שלא תורגם לעברית תמתיני בסבלנות יוסף נהוראי - שיחה 16:27, 13 במרץ 2022 (IST)
עכשיו יש לי התנגשות עריכה מה אני עושה עבדתי על הטבלה הזאת שעות !!!! יוסף נהוראי - שיחה 16:30, 13 במרץ 2022 (IST)
אם את אוהבת את הארי פוטר את הולכת לאהוב את מה שאני הולך להוסיף יוסף נהוראי - שיחה 16:36, 13 במרץ 2022 (IST)
ראיתי את מה שהוספת עכשיו לערך ואני חושבת שזה לא מתאים למרחב הערכים, אבל לא רוצה לשחזר אותך שוב. אני מבקשת שתעבוד על התוספת שלך בטיוטה (כאן, למשל), ואחרי שתסיים תמזג את הטיוטה עם הערך. (אני בהחלט אוהבת את הארי פוטר, אגב ולכן חשוב לי שהערכים שלנו עליו יהיו הכי אנציקלופדיים שאפשר.) יהודית1000 - שיחה - 💜 16:41, 13 במרץ 2022 (IST)
אוקיי. אז מה אם את לא אוהבת את זה תעמידי את זה לדיון פתוח זה ערך אינצקלופדי דעתך לא קובעת ואת לא יכולה לערוך כפי רצונך יוסף נהוראי - שיחה 16:49, 13 במרץ 2022 (IST)
זה לא עובד ככה. על פי מדיניות ויקיפדיה, זכותי לשחזר את העריכה שלך, אבל לך אסור להחזיר את העריכה שלך בחזרה (זה נקרא מלחמת עריכה). אתה עורך חדש, לכן לא התעקשתי על זה, אבל אם לא תתקן את בעיות הדקדוק ותספק מקורות למה שכתבת אעביר את המידע לטיוטה בעצמי. (זה לא כזה אסון - פשוט תעבוד על החומר בנחת בטיוטה, וכשתסיים תוכל להעביר בחזרה למרחב הערכים). יהודית1000 - שיחה - 💜 16:55, 13 במרץ 2022 (IST)
ראשית כל: סיימתי לבנתיים לתרגם מכאן והלאה אני יתרגם לאחור אז בבקשה תעזרי לי ואל תתנגשי בי .
את מוזמנת לתקן את שגיאות הכתיב שלי גם לאנשים עם קשיים מותר לכתוב ובמקום לתקן אותם בהתנשאות תתקני את הערך יוסף נהוראי - שיחה 16:58, 13 במרץ 2022 (IST)
וגם מחקתי את התמונות ואני יעלה אותם בצורה חוקית רק סבלנות ולא ישר למחוק יוסף נהוראי - שיחה 17:03, 13 במרץ 2022 (IST)
ואגב תסתכלי טוב הוספתי מקורות לרוב וממש בקרוב אני יוסיף להכל רק סבלנות
ומה שאמרתי אני יתרגם לאחור הכוונה שאני הולך לתרגם את כל המנהלים שידוע עליהם מפרופסור בלאק עד המייסדים
אז זה יהיה כיף גדול ויעשיור את הידע שלך רק תתאזרי בסבלנות ותסלחי לשגיאות שלי כי כל אחד עם הבעיות שלו ואני מזמין אותך לעזור לי הכל נמצא במקורות שהבאתי יוסף נהוראי - שיחה 17:00, 13 במרץ 2022 (IST)
ולגבי מה שאמרת "בלי מקורות" אז כנראה אני גאון אם המצאתי את כל המידע הזה ויש לי עוד הרבה חחחחחחח יוסף נהוראי - שיחה 17:05, 13 במרץ 2022 (IST)
חחח
אני שמחה שאתה משפר את החומר, אבל למה שלא תעשה את זה בטיוטה? מצטערת אם זה נראה כהתנשאות, אבל אסור שיהיו שגיאות במרחב הערכים. הדרך היחידה לעבוד על התוספת שלך בלי התערבות של עורכים אחרים היא בטיוטה. אם תרצה תוכל לקבל עזרה מויקיפדים ותיקים, אבל לא על חשבון מרחב הערכים. יש צורה לכתוב בויקיפדיה, ואני לא רוצה להעביר לך את החומר לטיוטה נגד רצונך. עשה זאת בעצמך בבקשה. יהודית1000 - שיחה - 💜 17:07, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 רק בעיה אחת אני לא יודע איך

וגם מה הבעיה שאת תתקני לי אותם כי אנמ לא יודע שץבאיחו שגיאות כתיב מדובר יוסף נהוראי - שיחה 17:09, 13 במרץ 2022 (IST)

@יהודית1000 אשמח גם אם תסבירי לי איך אני יכול להעלות את התמונות בצורה חוקית יוסף נהוראי - שיחה 17:12, 13 במרץ 2022 (IST)
העברתי את המידע למרחב המשתמש שלך, כאן. עכשיו תוכל לעבוד עליו ללא הפרעה. נסה לעבור על המשפטים ולבדוק אם הם תקינים. לגבי התמונות - זה תלוי, מאיפה יש לך אותן? יהודית1000 - שיחה - 💜 17:20, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 לקחתי אותן מהמקור שזה אתר מעריצים. במקור התמונות האלו מגיעות בכלל ממשחקי המחשב בעיקר. וגם מהסט של הצילומים אם הספקת לראות את התמונה של פרופסור בלאק הוא מופיע בברור בסרט החמישי מאחורי דמבלדור יוסף נהוראי - שיחה 17:23, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 אבל חבל שהעברת את זה אליי ואז הסרת את זה כי ראיתי את הליקויים ותיקנתי את זה אז למה להעביר ? יוסף נהוראי - שיחה 17:25, 13 במרץ 2022 (IST)
עדיין יש ליקויים. קרא שוב את הטבלה - האם הניסוחים תקינים לדעתך?
לגבי התמונות - זה בעייתי, כי התמונות האלו מוגנות בזכויות יוצרים. תוכל לקרוא על זה עוד בויקיפדיה:רישוי תמונות. יהודית1000 - שיחה - 💜 17:40, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 תקצרי לי את המידע מה זה שימוש הוגן ואיך אני משתמש בו ואיך לעזאזל ויקפדיה יודעת שלא אני יצרתי את התמונות שזה ירד אוטומטית ? יוסף נהוראי - שיחה 17:43, 13 במרץ 2022 (IST)
שימוש הוגן פירושו שהתמונה לא חופשית, אבל יש סיבה מוצדקת להעלות אותה בכל זאת. עושים את זה רק אם ממש אין ברירה. אני לא יודעת איך התמונות נמחקו, אבל כנראה שעורך אחר מחק אותן בשל הפרת זכויות יוצרים. יהודית1000 - שיחה - 💜 17:48, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 סבבה אני ישמח שתעזרי לי למצוא דרך לעלות אותם ועברתי שוב על הטבלה ולדעתי הכל תוקן אדמח אם תיכנסי שאני יוכל להחזיר אותה לערך יוסף נהוראי - שיחה 17:53, 13 במרץ 2022 (IST)
אני לא חושבת שיש דרך להעלות את התמונות, אבל אני לא מומחית לזכויות יוצרים, אתה יכול לשאול בדלפק הייעוץ לגבי זכויות יוצרים ליתר ביטחון.
לא שינית שום דבר בטבלה - היא עדיין זקוקה לתיקונים. אם אתה רוצה עזרה בתיקון, אתה יכול לבקש סיוע מהחונך שלך או ממתנדבים אחרים בחממה. בהצלחה, יהודית1000 - שיחה - 💜 17:59, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 בטח ששיניתי הרבה טעויות כתיב וגם ניסוח יותר טטב תסתכלי בעצמך יוסף נהוראי - שיחה 18:02, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 ותסלחי לי אבל לזה אני קורה התנשאות את אומרת לי שאני טועה אבל לא אומרת איפה יוסף נהוראי - שיחה 18:02, 13 במרץ 2022 (IST)
סליחה, בדקתי את הטבלה שבטיוטה ולא את זו שבדף השיחה שלך ולכן לא ראיתי את השינויים שביצעת. אני לא יכולה כרגע לעבור על הטבלה ולהצביע על הטעויות בעצמי - יש לי מחר בגרות במתמטיקה. מצטערת. אם אתה מעוניין בעזרה, בקש סיוע מהחונך שלך או ממתנדב אחר מהחממה. יהודית1000 - שיחה - 💜 18:07, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 סבבה אז אני יתקן מה שאני רואה ואני מעלה אותה בהצלחה במטמטיקה חמדולילה אני אחרי זה יוסף נהוראי - שיחה 18:10, 13 במרץ 2022 (IST)
תודה. אבל אל תכניס את הטבלה למרחב הערכים לפני שאתה מתייעץ עם החונך שלך או מתנדב אחר. יהודית1000 - שיחה - 💜 18:12, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 מה שתגידי .... יוסף נהוראי - שיחה 18:34, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 לכי בבקשה לגמור את הבגרועות שמחר במטמטיקה לא תכתבי באיזה נעלם ארמנדו דיפט בטעות חחחחח יוסף נהוראי - שיחה 18:35, 13 במרץ 2022 (IST)
חחח תודה יהודית1000 - שיחה - 💜 20:25, 13 במרץ 2022 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── התאכזבתי לראות שהוספת את הטבלה לערך מבלי להתייעץ. היא לא מתאימה עדיין למרחב הערכים. החזר אותה בבקשה למרחב המשתמש והתייעץ עם אחד החונכים. אם לא תעשה זאת איאלץ לבקש התערבות של מפעילים, ואולי אפילו חסימה. יהודית1000 - שיחה - 💜 22:25, 13 במרץ 2022 (IST)

@יהודית1000 את רצינית ?! זה אחרי התיקון ואחרי הכל מה זה צריך להיות כתוב שאת שומרת מצוות אז תכבדי מבוגרים ממך קצת כבוד והערכה למאמץ של אנשים הערך מתוקן ומושלם אם חסר משהו בואי נתקן אבל די שיגעת אותי את צריכה להתבייש יוסף נהוראי - שיחה 22:37, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 מה זה התאכזבתי ? אני בגיל שלך חוצפה כזאת יוסף נהוראי - שיחה 22:38, 13 במרץ 2022 (IST)
אני באמת מצטערת אם נפגעת, אבל הרי ביקשתי שוב ושוב שתתייעץ עם חונך לפני שתחזיר את הפיסקה. יהודית1000 - שיחה - 💜 22:45, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 התייעצתי עם עוד חברים והם בדרך לבחון את זה מי שראה עד עכשיו אולי העיר על שגיאות הקלדה וזהו אין לאנשים מושג על מה את מדברת אני לא מקבל את הביקורת שלך ואת מוזמנת לומר לי מה לא בסדר ?! ואני לא נפגעתי אני עצבני כמו שלא הייתי בחיים יוסף נהוראי - שיחה 22:48, 13 במרץ 2022 (IST)
לכן ביקשתי שתתייעץ עם חונך: יש טקסטים שהם נהדרים בפני עצמם, אבל לא מתאימים לאנציקלופדיה. יש דרך מקובלת לכתוב בוויקיפדיה - במיוחד לגבי הערות שוליים וכדומה - וחונכים הם האנשים שמכירים את ויקיפדיה היטב ומוכנים לתת מזמנם ומנסיונם למשתמשים חדשים, שמטבע הדברים עדיין לא מכירים את כל הנהלים כאן. אין מה להיפגע מהעברה לטיוטה - גם הדבר הראשון שאני כתבתי בוויקיפדיה הועבר לטיוטה, כולנו התחלנו ככה, והדרך להתמקצע ולהשתפר היא על ידי עבודה עם חונך. יהודית1000 - שיחה - 💜 22:52, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 את מוזמנת להעביר את התלונה הלאה או לעזור ולתקן ממך אני מפסיק לקבל הערות שלום לך יוסף נהוראי - שיחה 22:59, 13 במרץ 2022 (IST)
היא מנסה לעזור לך כדי שלא יחסמו אותך. למפעילים לא תהיה כל כך הרבה סבלנות. גפן אקורד - שיחה 23:18, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 ברגע זה הערך מהוקצע לחלוטין מוותר על העזרה שלה תודה רבה יוסף נהוראי - שיחה 23:22, 13 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 חסימה אני לא אקבל על זה יוסף נהוראי - שיחה 23:24, 13 במרץ 2022 (IST)
אם זה שווה משהו בעינייך אז הלילה עשית אותי אדם כועס ועצבני ולדעתי נעשה לי עוול ומבחינתי אין מחילה יוסף נהוראי - שיחה 23:50, 13 במרץ 2022 (IST)
ורק כדי להוכיח לך ! הטבלה פה היא שפורסמה בדף הראשי אולי תאמרי לי מה הבעיה בה יוסף נהוראי - שיחה 00:00, 14 במרץ 2022 (IST)

מנהלי בית הספר לדורותיהם[עריכת קוד מקור]

למנהלי בית הספר תפקיד חשוב ודעתם נחשבת גם מחוץ לכתלי בית הספר. בפרק זה יסוקרו המנהלים שידועים לנו לפי הסדר שלהם. ההיסטוריה של התואר "מנהל הוגוורטס" לא התחילה אצל המייסדים אלא אחריהם, שמו של הראשון לא ידוע אך הוא מכונה בתרגום חופשי "האישיות" (individual ) והוא כיהן לראשונה בתואר זה במאה ה11 פסל שלו מופיע בכניסה לאולם הגדול (ניתן לראותו בסרטים) ומשם התואר הזה התגלגל בין מאות המנהלים השונים שהיו לבית ספר הוגוורטס[1]

שם שנות חיים שנות כהונה ביוגרפיה בית
פרופסור דיליס דרוונט סוף המאה 16 עד 1768 1741-1768 היתה מרפאת בבית החולים ע"ש הקדוש מנגו משנת 1722-1741 ואחר כך עמדה בראשות ניהול בית הספר. בעולם הקוסמים מגדירים אותה "אחת מהמנהלות המפורסמות של הוגוורטס יחד עם הברארד ודמבלדור" כנראה רייבנקלו
פרופסור פיניאס בלאק 1847 – 1925 תאריך מדויק לא ידוע סב סבו של סיריוס בלאק (שגם נקרא על שם אחיו של פיניאס שנפטר צעיר) הוגדר על ידי סיריוס כ:"המנהל הגרוע בתולדות הוגוורטס" מופיע בעיקר בספר החמישי והשביעי ולמרות התנהגותו המתנשאת עזר רבות ל מסדר עוף החול בגלל יכולתו לנוע מהבית ספר למפקדה וחוזר. בית סלית'רין
פרופסור אליזבת בורקס המאה ה16 עד 1925 תאריך מדויק לא ידוע דגלה בעליונות של טהורי-דם, קשורה בקשר דם לבעלי החנות בורגין וברגס, אחרי מותה שמרה על דלת הכניסה של המועדון של סליתרין אבל בכל פעם שתלמיד היה נכנס למועדון היתה אומרת:"זכרו להיות מגעילים לבוצדמים" ובגלל זה פוטרה מתפקידה לאחר מלחמת הקוסמים הגדולה השניה תמונתה הוסרה מבית הספר וכיום שוכנת באחוזת מאלפוי. בית סלית'רין
פרפוסור הליאוטרופ וויקניס מתה בשנת 1943 תאריך מדויק לא ידוע קוסמת מהמוכשרות בדורה עם חיבה גדולה לתורת הצמחים היתה ידועה בזכות יכולתה "לדבר עם פרחים" שמה נגזר מהצמח Heliotropium. היתה פעילה מאד ב"תנועה לזכויות הטרולים" לא ידוע
פרופסור ארמנדו דיפט 1637-1971 1965-1971 מהקוסמים הקשישים ביותר שהיו בדורו. אירוע חשוב שקרה בתקופתו היתה תקיפתה והריגתה של מירטל המיללת על ידי היורש של סלית'רין. בספר הוא מתואר כאדם זקן קירח ועייף גריפינדור רייבנקלו או הפלפאף
פרופסור אלבוס דמבלדור 1881 –1997 1971-1997 מוגדר על ידי רבים כ:"המנהל הטוב ביותר בכל הזמנים" עשה רפורמות רבות בתחום הלמידה בהוגוורטס ולימד את המקצועות שינויי צורה, והתגוננות מפני כוחות האופל. ורוב עלילת ספרי הארי פוטר מתרחשת בתקופתו בית גריפינדור
פרופסור דולוריס אמברידג 1961-הווה 1995/2020

בציר זמן שונה

החליפה לזמן קצר את פרופסור דמבלדור כמינוי פוליטי של שר הקסמים. וגם לזמן ארוך יותר בציר הזמן החלופי שיצר אלבוס סוורוס פוטר. התנהלותה היתה כושלת בעיקר כי צוות המורים ורוב התלמידים למעט "פלוגת הפיקוח" לא שיתפו איתה פעולה ואף גרמו להכשלתה. היתה ידועה בשנאתה למה שכינתה "בני תערובת" למרות שהיא בעצמה היתה חצוית דם בית סלית'רין
פרופסור סוורוס סנייפ 1960 – 1998 1997-1998 קוסם מוכשר מאד. לימד את המקצועות שיקויים וההתגוננות מפני כוחות האופל. מונה אחרי שרצח את פרופסור דמבלדור וכיהן כשנה וקצת בתפקיד זה. הוגדר על ידי הארי פוטר כ:"אחד האנשים האמיצים שהכרתי" מכונה:הנסיך חצוי הדם. בית סלית'רין
פרופסור מינרווה מקונוגול 1998-הווה קוסמת מוכשרת במיוחד ממוצא סקוטי מונתה לאחר שלורד וולדמורט רצח את פרופסור סנייפ. יש לה ידע רב בכל מקצועות הקסם בייחוד בשינויי, צורה ובדו-קרב. לפי סדרת הספרים עדיין מכהנת בראשות הבית ספר. מעולם לא התחתנה ויש לה אח אחד. חצוית דם. בית גריפינדור

נחסמת לעריכה באתר[עריכת קוד מקור]

שלום יוסף, מה שלומך?
נאלצתי להפעיל את כלי החסימה, ולחסום לך את האפשרות לערוך באתר במשך שלושה ימים. יהודית התנגדה לעריכתך, וביצעה שחזור מנומק. ע"פ וק:מלחמת עריכה, אין לשחזר אותה ולהחזיר את עריכתך, כיוון שהובעה אליה התנגדות. אני מקווה שהתנהגות כזו לא תחזור בעתיד. בנוסף, אבקש להפסיק לתייג עורכים באופן כה סיטונאי. זה מציק ומטריד. אני עוקב אחר חטיבת הדיון הזו, ועל כן אראה כל תשובה שלך. הבהרה/חידוד: הנכונות שלך לתרום לאתר ניכרת, רק צריך היצמדות לנהלים, ואני מוכן לסייע. בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 23:33, 13 במרץ 2022 (IST)

לא תייגתי אף אחד ( כי אני לא יודע איך עושים את זה) אני בסך הכל ערכתי את הדף ותקנתי לפי בקשתה את שהיה דרוש תיקון אין לי מושכ מה היא רוצה ממני
ואגב זה מוגחך לחסום מעריכה אדם עם מערכת VPN אבל אני יכבד אתכם ולא אשתמש בכלי הזה ואבקש הסבר על החסימה ואם דברי צודקים אז להסיר את החסימה יוסף נהוראי - שיחה 23:40, 13 במרץ 2022 (IST)
אבל סיימתי לערוך אותו הוא מקצועי לחלוטין וזו ביתה עבודת תרגום מאד קשה אני ממש מבקש שתסיר את החסימה אני התצבנתי עליה כי היא לא אומרת מה דרוש תיקון ואפילו לא מוכנה לעזור ובמקום זה הולכת לבקש חסימה
בבקשה ממך עשה צדק פה ותסיר את החסימה ותן לי לעלות את הדף שערכתי יוסף נהוראי - שיחה 23:49, 13 במרץ 2022 (IST)
יהודית1000 כתבה לך באופן מאוד מנומס, סבלני ומקצועי לגבי הבעיות בעריכות שלך. למרבה הצער נראה שבחרת לדחות את המשוב שלה ואף לראות בכך התנשאות או פגיעה אישית בך.
בנוסף, אין למחוק דיונים מדף השיחה.
נראה שיש לך הרבה רצון טוב לתרום, אבל אתה לא יודע עדיין איך לעשות את זה בצורה שמתאימה למיזם. לכן, פנה בבקשה לחממה כדי למצוא לך חונך שיעבוד איתך ויסביר לך איך לתקן את העריכות שלך. אתייג את גארפילד שכן בהתאם לעריכות האחרונות ייתכן שיש הכרח בחונכות מנדטורית. Dovno - שיחה 00:16, 14 במרץ 2022 (IST)
מה שתגיד....לגבי המחיקות חשבתי שמותר לי כי זה דף שלי אבל אם לא אז לא
⟨ תוכן הוסתר
אני מקווה שחופש הביטוי מתיר לי לשנוא משהו......או שגם זה אסור יוסף נהוראי - שיחה 00:33, 14 במרץ 2022 (IST)
תודה בכל מקרה @Dovno יוסף נהוראי - שיחה 00:38, 14 במרץ 2022 (IST)
בשל התגובות שלך שהסתרתי נחסמת גם מדף שיחתך ליום. מקווה שלאחר מכן תחזור עם גישה אחרת, ובטח לאנשים שרק ניסו לעזור לך באופן מנומס. Dovno - שיחה 00:54, 14 במרץ 2022 (IST)
יוסף נהוראי-אין בעלות על ערכים, אתה תמיד יכול להשתמש בדף השיחה כשמישהו מתנגד לעריכה שלך. אפשר גם לשאול בנימוס את מי שביטל אותה... זה דבר שקורה הרבה באתר.

דובנו-לדעתי חונכות מנדטורית תהיה מהלך מהיר מדיי משום שהוא חדש מאוד ואני ממליץ לגארפילד שימתין איתה טיפה, גם לי נראה סביר שהוא יגיע לשם בהמשך. omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 06:40, 14 במרץ 2022 (IST)
לגבי תיוג – יש משתמשים שלא אוהבים שמתייגים אותם יותר מפעם אחת, יש כאלו שלא אכפת להם כל עוד זה לא יותר מדי פעמים, ויש כאלה שישמחו אם תתייג אותם בכל פעם שאתה חושב שאולי הם ירצו להגיב.
בדרך כלל, אני מתייחס לאנשים כאפשרות השנייה (לברירת מחדל), ומשנה אם צריך (בדרך כלל לכיוון האפשרות הראשונה ולא השלישית). אני אישית משתייך לקבוצה השלישית. —מקף 08:31, 14 במרץ 2022 (IST)

היי @Dovno למה הסרת לי את מה שכתבתי בדף של הפלפאף ? אילו טעויות יש לי שם

ערכים שיצרת[עריכת קוד מקור]

שלום יוסף, אני רואה שיש שלושה ערכים בדף המשתמש שלך שכתבת שיצרת אותם, בודאי התבלבלת - את הערכים בנימין לנדאו ואלעד שער לא אתה יצרת, אלא תרמת להם, שים לב להבדל. יושב אוהלשיחה • י"ב באדר ב' ה'תשפ"ב 16:56, 15 במרץ 2022 (IST)

אני יצרתי אותם לפני שנים רבות מאד ממשתמש אחר עוד כשהייתי בן 15 יוסף נהוראי - שיחה 16:59, 15 במרץ 2022 (IST)
אה וואו, כל הכבוד. אז אולי כדאי שתוסיף הבהרה זו בסוגריים. יושב אוהלשיחה • י"ב באדר ב' ה'תשפ"ב 17:11, 15 במרץ 2022 (IST)
@יושב אוהל קיבלתי יוסף נהוראי - שיחה 17:13, 15 במרץ 2022 (IST)

חונכות מנדטורית[עריכת קוד מקור]

זה נראה מהתנהלותך שאינך מבין את נהלי האתר, וכמו כן שאינך בקיא עדיין בהילכות כתיבה אנציקלופדית (שנשענת על מקורות אמינים, זמינים וכוללת כתיבה עניינית ונקייה מסופרלטיבים או הבעת דעה). לפיכך אני מבקש שתסור לדף החממה ויקיפדיה:חממה ותמצא שם חונך שיוכל לסייע לך לפעול באתר. בינתיים אני חוסם אותך ממרחב הערכים. זה אומר שאתה יכול לכתוב ערכים במרחב הטיוטה ורק אחרי אישור חונך הם יוכלו לעבור למרחב הערכים. אני יודע שאלו צעדים שיכולים להתפרש כפוגעניים, אבל שים לב שמדובר בצעדים שנועדו לסייע לך להיקלט בקהילת הכותבים שלנו תוך דיאלוג ולמידה מחונך שאתה בוחר, מאשר להגיע לחלופה של חסימות איומים ובירורים. בהצלחה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:37, 15 במרץ 2022 (IST)

@גארפילד על מה אתה מדבר ? אם על התקרית עם יהודית1000 אז סיימנו את הנושא ואנו דנים בו בטוב טעם אכן נחסמתי והתנצלית והבנתי

ודבר שני כנראה שאינך עוקב כי כבר ביקשתי חונך ובקשתי עומדת ללא תגובה אבל עד שאקבל חונך שאין לי מושג מה זה אומר לא אמנע מעצמי מלערוך, לנהל ולהתנהל בכבוד פה במיזם יוסף נהוראי - שיחה 17:41, 15 במרץ 2022 (IST)

@גארפילד אני מזמין אותך להיכנס לדף שלי ולראות את העריכות הטובות שעשיתי לדוגמא בדף של משחקי the witcher וכן העריכות שלי על כל משחקי מריו שאין לי מושג מי עשה אותם כל כך גרוע

החסרון שלי הוא בהתנהלות ואני אכן לומד ומכבד ניהלתי היום מספר רב של דיונים בלי התלאמות ובכבוד הדדי יוסף נהוראי - שיחה 17:44, 15 במרץ 2022 (IST)

@גארפילד למה חסמת אותי מה עשיתי ??? יוסף נהוראי - שיחה 18:03, 15 במרץ 2022 (IST)
גארפילד, אשמח שתאשר לי להיות החונך של יוסף נהוראי. גופיקו (שיחה) 19:21, 15 במרץ 2022 (IST)
@גארפילד מה קורה @מקף אמר מזמן שהוא מוכן להיות חונך אבל אתה לא משחרר יוסף נהוראי - שיחה 10:42, 20 במרץ 2022 (IST)

חונכות[עריכת קוד מקור]

בעקבות פנייתך בחממה והפסקה שמעליך, אני מוכן להיות החונך שלך.
אם תצטרך עזרה במשהו תוכל לפנות אלי בדף השיחה שלי או לתייג אותי.
אני נכנס לוויקיפדיה 2-3 פעמים ביום אז אם אני לא מגיב מייד, חכה בסבלנות עד שאתפנה.
יש משהו שאתה רוצה שאני אעזור לך בו כרגע? גופיקו (שיחה) 19:20, 15 במרץ 2022 (IST)

וואו תודה רבה ! איך אני מעביר את זה וגם מה זה אומר חונכות ואיך זה עוזר לי ? יוסף נהוראי - שיחה 19:27, 15 במרץ 2022 (IST)
כמו שגארפילד כתב מעליי, המטרה היא שאני אעזור לך להשתלב בקהילת ויקיפדיה ולהכיר את הכללים.
מה אתה רוצה להעביר? גופיקו (שיחה) 19:31, 15 במרץ 2022 (IST)
את הידיעה שיש לי חונך ושהוא יכול להוריד ממני את החסימה יוסף נהוראי - שיחה 20:05, 15 במרץ 2022 (IST)
אוקיי איך זה עובד בפועל האם על כל עריכה שאני רוצה לעשות או ערך שאני רוצה לכתוב אני צריך לפנות אליך?
כי יש לי דף ששחזרתי בלי אישור ואני ישמח לדעת איך עושים זאת כמו שצריך וגם יש לי תמונות שלי שצילמתי אבל הרובוט מחק לי אותם יוסף נהוראי - שיחה 20:08, 15 במרץ 2022 (IST)
כרגע אתה חסום, אז אתה לא יכול לבצע עריכות, אם אתה רוצה אני יכול לעשות את זה בשמך.
אם יש ערך שאתה רוצה לכתוב תכתוב אותו בטיוטה.
לגבי התמונות, על איזה תמונות מדובר? אולי אוכל לעזור לך בעניין. גופיקו (שיחה) 20:13, 15 במרץ 2022 (IST)
אני ישמח לדעת איך משחזרים את הדף הזה
והתמונות נמחקו לגמרי מהשרתים אז אני יטפל בזה בהמשך יוסף נהוראי - שיחה 20:19, 15 במרץ 2022 (IST)
הי גופיקו כמה דברים. מאחר שהערכים שאתה כותב כמעט ואינם מכילים הערות שוליים, אני לא יכול לאשר לך לסייע ליוסף נהוראיי בכתיבה של ערכים.
אתה בהחלט יכול לעזור לו ולחנוך אותו באופן שבו כותבים בקוד html, כיצד פונים לאנשים ושאר מנהלות; אבל אישור סופי לערכים שהוא כותב יהיה חייב להגיע מעורך מנוסה שעותב ערכים אמינים שבהם יש שימוש נכון בהערות שוליים.
שנית - יוסף נהוראי חסום רק ממרחב הערכים. הוא יכול להשתתף בשיחות בדפי שיחה ולהציע הצעות לשיפור, הוא יכול לכתוב במרחב הטיוטה וכן הלאה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:21, 15 במרץ 2022 (IST)
@גארפילד היי גארפילד אז אולי תתן לי לבנתיים רק לערוך ערכים קיימים ולא ליצור ערכים חדשים תאמין לי שאני מחפש חונכים ופניתי באופן פרטי לכמה וכמה אנשים אבל איש לא מוכן יוסף נהוראי - שיחה 20:28, 15 במרץ 2022 (IST)
גארפילד, הבנתי. תודה על ההסבר.
יוסף נהוראי, מכיוון שהערך נמחק בעבר בעקבות דיון חשיבות, בשביל לשחזר את הערך צריך לפתוח דיון שחזור בדף השיחה ובו להסביר מה השתנה מאז הפעם הקודמת ולמה לערך יש חשיבות. גופיקו (שיחה) 20:34, 15 במרץ 2022 (IST)
איפה עושים את זה ? ובעקבות הודעתו של גארפילד מה לעשות הלאה? יוסף נהוראי - שיחה 20:36, 15 במרץ 2022 (IST)
אנא הגב בשיחה:תקוע מחשבים#דיון שחזור. גופיקו (שיחה) 21:03, 15 במרץ 2022 (IST)
מציאת חונך היא עניין קשה. זה ידוע. אבל לצערי לא אוכל לאשר לך להוסיף ולערוך במרחב הערכים כיוון שהבנתך את האתר, האידיאולוגיה שלו והאופן בו אנו מתייחסים לידע אינה מספיקה. זה מסוג הדברים שתעבוד עליו עם החונך שלך באופן פרטי. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 21:11, 15 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו אז גם אם זה יקח שבוע ? זה הזוי אני מפציר בך תסתכל בעבודות הטובות שכן עשיתי לדוגמא על הקונסולה שלgame&watch בבקשה חשוב על זה ותבחן את ההתנהגות שלי תראה שאני יותר טוב ממה שאולי אתה חושב יוסף נהוראי - שיחה 21:37, 15 במרץ 2022 (IST)
@גארפילד אז גם אם זה יקח שבוע ? זה הזוי אני מפציר בך תסתכל בעבודות הטובות שכן עשיתי לדוגמא על הקונסולה שלgame&watch בבקשה חשוב על זה ותבחן את ההתנהגות שלי תראה שאני יותר טוב ממה שאולי אתה חושב יוסף נהוראי - שיחה 21:38, 15 במרץ 2022 (IST)
הנהלים אומרים לחכות שבוע כדי שיהיה אפשר לשמוע הרבה דעות. בבקשה תכתוב שם למה יש חשיבות לחברה.
אני לא אמרתי בשום שלב שאתה לא טוב, אתה רק צריך להכיר את הכללים ואתה תסתדר מצוין, אני רואה שיש לך הרבה רצון לתרום וזה מעולה. גופיקו (שיחה) 21:44, 15 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו חחח סליחה אחי אני תייגתי אותך בטעות התכוונתי לשלוח לגרפילד יוסף נהוראי - שיחה 21:49, 15 במרץ 2022 (IST)
עדיין לא הגבת בשיחה:תקוע מחשבים#דיון שחזור, אנא עשה זאת בהקדם. גופיקו (שיחה) 21:51, 15 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו אני יגיד לךתאת האמת ירד לי כל החשק לערוך נראה לי אני יפרוש החוקים פה יותר קשים מהצבא יוסף נהוראי - שיחה 21:56, 15 במרץ 2022 (IST)
זה באמת לא כל כך מסובך, אבל אתה לא חייב אם אתה לא רוצה. גופיקו (שיחה) 22:02, 15 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו המסובך פה זה למצוא חונך פניתי ליותר משלושה בפרטי וכולם דחו אותי ובסך הכל רציתי לתרום מהידע שלי זה מייאש האמת בא לי לבכות ממש ככה בסך הכל טעות אחת כבר אני לא.יכול לתרום מהידע שלי ?! הייתי שמח אם גארפילד היה רואה את זה יוסף נהוראי - שיחה 22:06, 15 במרץ 2022 (IST)
יוסף, אולי לא ראית - מקף כתב שהוא מוכן להיות חונך שלך. יהודית1000 - שיחה - 💜 22:08, 15 במרץ 2022 (IST)
גם אני... גופיקו (שיחה) 22:09, 15 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 למה הוא לא פנה אליי פה ? יוסף נהוראי - שיחה 22:12, 15 במרץ 2022 (IST)
גופיקו, מקף הוא חונך בחממה, אז כנראה שהוא מוסמך מטעם גארפילד גם לעניין המקורות.
יוסף, הוא תייג אותך בדף השיחה שלו. תסתכל. באופן כללי, כשאתה פונה למישהו בדף השיחה שלו, הוא יענה לך באותו מקום. יהודית1000 - שיחה - 💜 22:14, 15 במרץ 2022 (IST)
@יהודית1000 תודה לך כבאץר פניתי אליו םץפשוט מרוה האנשים שדיברתי איתם שכחתי שפניתי גם אחיו

אני מניח שזה שם את המריבה מאחורינו ותודה רבה לך יוסף נהוראי - שיחה 22:17, 15 במרץ 2022 (IST)

יהודית1000 - שיחה - 💜 13:29, 18 במרץ 2022 (IST)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום מר נוסטלגיה/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. שמים לב לפעילותך המבורכת כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:מר נוסטלגיה/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, גופיקו (שיחה) 15:19, 22 במרץ 2022 (IST)

@גופיקו היי גופיקו אני בכלל לא חדש יוסף נהוראי - שיחה 15:22, 22 במרץ 2022 (IST)
התחלת לערוך הרבה רק לאחרונה. לא חייבים להיות ממש חדשים. גופיקו (שיחה) 15:38, 22 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו טכנית התחלתי לערוך לפני שנים. אבל אני חסום מעריכה אז ככה שאני לא אהיה לכם לתועלת יוסף נהוראי - שיחה 15:50, 22 במרץ 2022 (IST)
בסדר,אתה לא חייב. גופיקו (שיחה) 15:53, 22 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו שלא תחשוב אני אשמח מאד מאד. אבל מה הטעם אם אני לא יכול לעזור אגב התחלתי לעבוד על הטיוטה הראשונה שלי כדי להגיש אותה לגארפילד מעוניין לראות אולי ולהגיד מה עוד צריך לעשות ? יוסף נהוראי - שיחה 15:56, 22 במרץ 2022 (IST)
בסדר, תהיה אולי בהמשך. נראה שאתה מסתדר מצוין עם מקף בקשר לחונכות. גופיקו (שיחה) 15:58, 22 במרץ 2022 (IST)
@גופיקו אוקיי. תודה שהזמנת אותי ואני מבטיח להיות שם ברגע שאני אשוחרר יוסף נהוראי - שיחה 15:59, 22 במרץ 2022 (IST)

הטיוטות[עריכת קוד מקור]

היי יוסף,
עניתי לך בדף השיחה שלי על הטיוטות, אשמח שנמשיך.
אם אינך יכול בימים הקרובים, זה גם בסדר. אני אארכב את הדיונים בינתיים, ונמשיך כשתתפנה לכך.
מקף @ תייגו אותי :] 23:45, 14 באפריל 2022 (IDT)

@מקף אני יגיד לך את האמת קצת ירד לי החשק. אני ימשיך לערוך אבל בקצב איטי כי יש לי עוד דברים לעשות. יוסף נהוראי - שיחה 23:54, 14 באפריל 2022 (IDT)
בסדר גמור, כל העבודה תישמר.
אולי תיקח חופשת-ויקי לחג?מקף @ תייגו אותי :] 23:56, 14 באפריל 2022 (IDT)

תשובך לשאלתך בשיחת ויקיפדיה:פרשת בובות קש 2022#בואו נחשוב[עריכת קוד מקור]

יוסף נהוראיי היקר.

אני פונה אליך כאן כדי להימנע מהתנגשויות + כדי שהדברים לא יבלעו.

דבר ראשון, הייתי ממליץ לך בחום להירגע מעט, לקחת נשימה עמוקה ולנסות לפתוח דף חדש עם ויקיפדיה. לא כאדם מתנשא, לא כמדריך, אלא כחבר, שווה בין שווים, בויקפדיה העברית. אם תחייך לעולם, הוא יחייך אליך חזרה.

כעת, בסיס הטענה שלך הוא שלא היינו קשובים לצרכיו של גפן אקורד. אני רוצה להראות לך שהדבר לא נכון מיסודו.

אתחיל בצעד האישי שלי - גפן הבהיר לי באותו דיון בבירורים שהוא נפגע מהדברים שכתבתי לרמי סערי קצת קודם לכן. אני בחרתי לנסות את הגישה שאני מאמין בה גם בחיים האמיתיים - מי שהקיז את הדם, הוא זה שצריך להושיט את היד לשלום. לכן כתבתי לו, הצעתי לו לסייע לו להשתלב, ניסיתי להסביר את הצד שלי, בלי התנשאות ובלי משוא פנים. אפילו התנצלתי. עד היום, אגב, לא קיבלתי כל תשובה ממנו, לא באופן פרטי ולא באופן ציבורי. בלתי אפשרי לעזור לאדם שלא רוצה שיעזרו לו.

אמשיך. איש השום, אחד ממפעילי המערכת החביבים בויקיפדיה העברית, האמין בגפן אקורד ותמך בעריכותיו מהיום הראשון. אם אצטט את דבריי מדף הבירורים, כתבתי שם את הדברים הבאים: "כששומי פנה אליו (והוא עדיין מאמין בו, ראה את דבריו לעיל), הוא "זכה" לדברים האלה: ”גם אתה, כשתרגיש בחילה מהתנהלותך ומבחירותיך ותתחרט, אל תטרח להתנצל.“. כשהתו השמיני פנה אליו, והסכים עם שומי (שוב, אותו השומי שתומך בעריכות האמיצות של גפן), הוא זכה לזה: ”עוד מפעיל שמועל בתפקידו ומגבה בשתיקתו בריוני מקלדת, ורק לי בוער לו להגיב“. גם כעת, גפן בוחר ללכת לכתוב מניפיסט במקום לקבל אותנו כבני אדם שווים לו." (הקישורים נמצאים בדבריי בדף ההוא).

לכן דבריך פשוט לא הוגנים.

לגבי החלק השני של הטיעון שלך, שכביכול(!!) מצדיק פתיחת "בובות" כאלו בכדי לחזק את עמדתו - זו גישה שגוייה מיסודה. אני מוכן, אם תרצה, לעבור איתך על דיונים שהשתתפתי בהם, בהם כתבתי "אני עדיין לא חושב שאתם צודקים, אבל אני מקבל את דעתכם" (במילים כאלו ואחרות). בבסיס הדבר מצויה ההבנה (ואם יורשה לי - הבחירה) שגם אם אני לא מסכים (ואתה לא מבין כמה מפריע לי שאנשים כותבים כאן "גטבורג", זה נוראי) עם החלטות מסוימות, וגם אם חלק מהערכים, הנהלים והקריטריונים הם לא בדיוק לטעמי והייתי מנסח אותם אחרת לגמרי, יש דבר חשוב מזה. מה שגפן ביצע עם הבובות שלו זה לא שכנוע, כי אם כפייה. יש שלל דוגמאות (להבדיל) למערכות יחסים מהסוג הזה, של כפייה, וזה לעולם לא נגמר טוב. אם יש משהו ש"מטריף" כל אדם דעתן, הוא שמנסים לכפות עליו משהו בכוח הזרוע.

אדם בוגר (הכוונה כאן לא לגיל כמובן) צריך לדעת להביע את דעתו, אך לא להילחם עליה בחירוף נפש. אדם חפץ חיים לא יכול לנסות לכפות את דעתו בכוח. אנחנו לא מגיעים לכאן להילחם. ההחלטות מתקבלות כאן באופן דמוקרטי (ומבוסס).

לכן הצעתי אליך היא כדלקמן: אם יש אנשים שלא באים לך טוב בעיניים, פשוט אל תסתכל עליהם. אני בספק (אשמח אם תפתיע אותי) שיש לך עניין מיוחד בספרות צפון-מזרח אירופית למשל, שזהו תחום העניין של רמי סערי, ולכן הסיכוי שתיפגשו תוך כדי עריכה באתר אמור לשאוף לאפס. מאותה סיבה שאני ואתה טרם דיברנו, אגב, כי אתה לא מסתובב סביב ערכי סקנדינוויה, ואני לא מסתובב בערכים בהם אתה נוהג לערוך. נסה לחפש את הטוב באנשים. נסה לדחוף סמיילי פה ושם. קשה לי מאוד להאמין שאם תחייך, אנשים לא יחייכו אליך בחזרה. אל "תחפש צרות" או ריבים. אם אני כותב לרמי סערי על דפי האתר, אתה לא חייב לרוץ לשם ולכתוב נגדו (או להזכיר אותו בדפי שיחה אחרים). נסה פשוט להמשיך הלאה, בחיוך. אני מבטיח לך שרע יותר לא תרגיש. מה יש לך להפסיד?

אם אצטט גדולים ממני:

מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב.
נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה.
סוּר מֵרָע, וַעֲשֵׂה-טוֹב; בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ.

תהילים פרק לד

מוזמן לפנות אליי בכל עת (גם דרך הדיסקורד), ובהצלחה . נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 16:57, 26 במאי 2022 (IDT)

@אנדרסן שלום לך קודם כל ישר כח על הכתיבה עם המחשבה העמוקה אהבתי.

לעצם הטיעון אני ינסה לקצר רמי סערי וגפן בעיניי הם לא הסיפור, אני אכן לא מכיר אותו או את פרי עטו, ואין לי עניין בתרבות סקנדינבית למרות שאני יודע עליה לא מעט. רמי וגפן בעיניי הם הנמשל לסיפור שקורה כאן שניהם מתבטאים לא יפה, שניהם מתנשאים ומתעלמים אחד מקבל באן (וזה מגיע לו) והשני אפילו לא מקבל אזהרה ואני לא מבין למה ?!

יצא לי להתנהל בשיח של ויקפדים מול רמי והוא לא רחוק מגפן או מכמה אנרכיסטים אחרים פה ואני אפילו מתבייש לומר שהוא מתבטא באותם דיבורים שקיבלתי עליהם הרחקה רצינית.

מפריע לי שאנשים נכנסים בגפן על הצורה שלו אבל אף אחד לא מתעסק עם רמי כי לדעתי הוא שייך לקליקה הנכונה עכשיו אולי תבין אני מחפש פה תיקון ולא את הבן אדם.

לעצם הטיעון השני אני לא מצדיק את במעשה הטיפשי והמטופש שלו אני רק אומר שמעשים קיצוניים לא נעשים רק מתוכנו אלא גם מהסביבה כולם שואלים אותי למה אני מצדיק את גפן ? ואני בכלל לא אני רק חושב שיש על האנשים פה חובה לחשוב איפה אנחנו יכולים לשנות.

לסיכום גפן זה נושא למחשבה

ורמי סערי זה נושא אחר על הוגנות בויקפדיה. כתבת דברים יפים מאד ואתה ראוי למענה ארוך יותר אבל מה שהלב חושק הזמן עושק. וגם זה לא נוח לכתוב בפון אם יש דברים שתרצה לחדד אני ישמח כי אתה נשמע לי כמו איש שיחה ראוי. תודה שטרחת וכתבת יוסף נהוראי - שיחה 18:03, 26 במאי 2022 (IDT)

@אנדרסן דבריך עמוקים וראויים לתגובה רציניצ אבל עדיף בדיסקורד הדם שלי הוא mr.nostalgia #1553 אשמח מאד לדבר שם יוסף נהוראי - שיחה 18:15, 26 במאי 2022 (IDT)
כי לפעמים אדם "מתפוצץ", ולפעמים אדם מתעצבן כל כך שהוא אומר דברים שהוא לא היה אומר במקרים אחרים. מעטים אלו המסוגלים למשול ברגשותיהם כל הזמן. לכן, כאשר רמי סערי אומר משהו פעם אחת, בדף השיחה "הנידח" שלו, ברגע של כעס, אפשר להמשיך הלאה אחרי כמעט חודשיים. השמיים לא נופלים. אבל כאשר זו תופעה, כאשר כל התבטאות היא ארסית, כלפי כל אדם (וזה היה המצב עם גפן עד הבטחתו לבירוקרטים), זו בעיה. בסיטואציה כזו, זה גם לא נושא לחשיבה. אילו גפן היה נוהג בחוסר כבוד כלפי מי ש"עצבן אותו", זה לא היה מקובל בשום צורה ודרך, אך הייתי יכול להבין לפחות את "הצד השני", להבין מהיכן זה מגיע. אך מאחר וגפן תקף ללא הרף את אלו שהסכימו איתו, ניסו להושיט לו יד, ולמעשה עשו את אותו חשבון נפש שאתה מציע כבר מזמן, ונתקלו בחוסר מענה מחד, או מארסיות מאידך, זה בהחלט מסיר את הקרקע מהטיעון שלא הציעו לו עזרה, ליווי או לעשות חשבון נפש. חשבון נפש בעיניי זו לא סיסמה ריקה, יש בזה משהו משמעותי מאוד, אבל כדי שזה יהיה אפשרי, חייבים לקבל משהו, קצה חוט, ולו את הדבר הקטן ביותר, מ"הצד השני". תחשוב על זה.
אם תרצה לשוחח, אתה מוזמן לפנות אליי ("החשבון" שלך, כך נאמר לי על ידי דיסקורד, נעול לזרים). שבת שלום! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 12:56, 27 במאי 2022 (IDT)
@אנדרסן אכן שיחה מרתקת ותובנות מעניינות תודה רבה לך שהקדשת מזמנך אני מסכים עם חלק מהדברים ועם חלק פחות אבל הכי חשוב שמסכימים על לא להסכים.

אני מקווה שנתראה פה באיזו הזדמנות ועד אז שבת שלום יוסף נהוראי - שיחה 14:06, 27 במאי 2022 (IDT)

תגובות[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לאחרונה לתגובות שלך אשר על רוב תוכנם היה השוואה בין הציבור החילוני לחרדי, רציתי רק להסב את תשומת לבך שהחרדים מהויים כ13% מכלל האוכלסייה מה שאמר שרף החשיבות של הזמרים/רבנים/שדרנים נמוך ב87% מהרף בציבור החילוני.
יתירה מכך דיון בסגנון כזה לא מוביל לשום מקום זה סתם יוצר אמוציות אצל משתתפים חילוניים בדיון.
הצעתי העלה טענות ענייניות. המאו"ר - שיחה 15:32, 29 במאי 2022 (IDT)

@המאו"ר אשמח לדוגמא ספציפית ואם צריך אתקן את תגובותיי יוסף נהוראי - שיחה 17:59, 29 במאי 2022 (IDT)
המאו"ר, רק לגבי הנתונים. טעות לחשוב שכל שאר האחוזים הם הציבור החילוני. יש אחוז משמעותי של ערבים, דתיים לאומיים, דוברי רוסית, מסורתיים. גם במספרים זה לא נכון. יש לך 100%, אתה מוריד מהם 13 אחוז ונשאר עם 87%. אבל ההפרש הוא 87-13 שהוא 74%. Yyy774 - שיחה 09:11, 31 במאי 2022 (IDT)
@Yyy774 אני מסכים עם המספר ולעניות דעתי בכל ערך שעוסק בחרדים במיוחד בעניני מפלגות מקומיות ותרבות או עיתונות צריך שזה יהיה הרף דהיינו אם זמר חילוני נחשב כאשר יש לו 1 מיליון צפיות, אז חרדי או ערבי צריכם רק 14% מזה, אולי באמת נפעל לזה איפה עושים את זה ? יוסף נהוראי - שיחה 09:17, 31 במאי 2022 (IDT)
אני לא מכיר כלל אוטומטי הקובע שמכמות צפיות מסויימת יש חשיבות ולכן המספרים פחות משמעותיים. נתקלתי בדיון בו דתיים הכריעו שמקהלת מלכות - אם אני לא טועה - חשובה במגזר. חשיבות מגזרית יש, כמות צפיות כנראה שלא. Yyy774 - שיחה 09:26, 31 במאי 2022 (IDT)
אתה צודק. התכוונתי באופן כללי שצריך לתרגם זאת למידיניות לדוגמא איך להגדיר ספר חרדי כ:רב מכר וכדו' יוסף נהוראי - שיחה 09:27, 31 במאי 2022 (IDT)
איני מכירה אותך, אבל לאחרונה אני נתקלת שוב ושוב בהערות לא ראויות שלך. וגם הגבתי לך בדף השיחה של בחירת בודקים, עד שראיתי שאין טעם. אינך מקשיב לעצות טובות שאתה מקבל. גם כאן אינך מקשיב להמאו"ר. אתה לא נמצא בוויקיפדיה חרדית וגם לא בוויקיפדיה סופר ימנית, ומן הנמנע שתראה דעות שאינן לטעמך. למד לא להגיב בכאלה אמוציות. ראיתי את התגובות שלך היום בבקשות מפעילים,שפע תגובות שרובן היו מאד מיותרות. אני מקווה שהפעם תקשיב לי, כי הדרך שבה בחרת לפעול, לא תואיל לך. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 02:22, 31 במאי 2022 (IDT)
לילה טוב לך ! ראשית אפתח בשאלה האם לגיטימי בעינייך לשלוח לבן אדם הודעה באמצע הלילה ? (2:20)
ושנית כמו שאמרתי לעיל אשמח לדוגמא ספציפית (כנראה שאין כזאת)
ושלישית אינני מכיר אותך ואינני זקוק לעצותייך כיוון שיש לי חונך נאמן.
ולגבי בקשות למפעילים אינני רואה איך זה עניינך כלל ועיקר ומה עוד שהצדק איתי אז אינני חושש.
לילה טוב ונתראה מתי שהוא יוסף נהוראי - שיחה 02:51, 31 במאי 2022 (IDT)
תשובות:
  1. כן, אתה לא חייב להיכנס, תגיב בבוקר.
  2. חלק גדול מהתגובות שלך בדף השיחה של הצבעת הבודקים הם בעייתיים. הגבתי לך שם, התעלמת. השאלה שלך עכשיו היא היתממות.
  3. אתה בוויקיפדיה, אתה לא יכול למנוע ממישהו להעיר לך אם התנהלותך בעייתית. אין לי מושג מי החונך שלך, והאם הוא חונך גם להתנהגות או רק לערכים. אבל אם הוא גם חונך להתנהגות, הוא לא עושה עבודה טובה.
  4. לגבי בקשות מפעילים, תתרגל לכך שזה עניינו של כל מי שמחליט שזה עניינו. אנחנו רוצים ויקיפדיה שנעים לערוך בה, ותגובותיך פוגעות בכך. הייתי מפעילת מערכת 9 שנים. ועסקתי רבות בעורכים שהתנהלו כמוך.
  5. מצער שבמקום להקשיב לי אתה ממשיך בשלך. ברק כמפעיל שאני מאד מעריכה את הדרך בה אתה פועל, לתשומת לבך תגובותיו של יוסף נהוראי. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 07:37, 31 במאי 2022 (IDT)
בוקר טוב גם לך ☺️ גברת חנה את ממש קרן שמש של אור ותקוה

אינני יודע מה את רוצה, איזו דרך אני פועל ומה לעשות ומה לא לעשות את מגיע לפה ומפזרת איומים כאוות נפשך אז הנה לך אשה יקרה איומייך לא עובדים וגם אני יודע לתייג אז אני יתייג את @מקף סתם כי בא לי.

לא ידעתי שהיית מפעילת מערכת תשע שנים זה מסביר למה ויקפדיה נראית ככה היום. 🤪 מסכן גארפילד היקר הוא צריך לתקן את הברוך הזה 🥳


שיהיה לך יום נפלא ומלא בעשייה ברוכה 😗 נ.ב בבקשה אל תאכלי אותי קחי המבורגר במקומי 🍔 נ.ב.ב אני לא מאמין שהגבת לי לשני השאלות הראשונות 🧚‍♀️ להבא ויקיפדית מוכשרת כמוך אמורה לזהות שאלות רטוריות שרוקדות מתחת לאף שלך 😀 יוסף נהוראי - שיחה 07:48, 31 במאי 2022 (IDT)

@Hanay עוד משהו קטן אם תסתכלי בשיח של המפעילים מי שצונזר היה החבר היקר שלך פעמי-עליון. אז אני מקווה שגם לו את נותנת עצות ידידותיות כי כנראה את דואגת שתהיה פה אווירה טובה 😻

<הוסתר. ברק>

@המאו"ר עכשיו הבנתי משהו שניסית ללמד אותי ! אתה בעצם אומר שבכל דיון שקשור לציבור החרדי צריך להוריד את הרף ב87%. לזה התכוונת ? יוסף נהוראי - שיחה 08:48, 31 במאי 2022 (IDT)

מכתב פתוח[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב לך גב' חנה ! קודם כל יש לך נכדים מתוקים מאד יהי רצון שתזכי לעוד נכדים כאלה.

ובשונה מהנכתב בדף שלי, אני רוצה להיות יותר רציני, אני יודע שאת לא רגילה בויקפדיה לשיח מכבד, אבל לדעתי לבוא אליי ולתייג מפעיל כשאין לי מושג אפ' מה את רוצה זה לא יפה, וזה מעביר את השנאה לדור חדש של ויקיפדים.

אני ואת שונים אבל אין זה אומר שאיננו יכולים להסתדר אם נקבל על עצמנו (רק אני ואת) שיח מכבד ביננו. ונשתמש בהרבה יותר אימוג'ים יהיה פה הרבה יותר כיף.

אינני שונא לך ואפ' לא היתה לי הזדמנות להכיר אותך אנא קחי זמן כדי לחשוב על זה יוסף נהוראי - שיחה 08:57, 31 במאי 2022 (IDT)

נהוראי, בוויקיפדיה ממשיכים שיחה במקום בו היא החלה. העברתי את תגובתך בדף שיחתי לכאן. אודה לך אם תגיב רק כאן ולא אצלי. תודה. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 14:06, 31 במאי 2022 (IDT)
אין לי מה להגיב אני מחכה לתגובתך על מכתבי האם קראת אותו בתשומת לב ? ומה תגובתך ? יוסף נהוראי - שיחה 14:08, 31 במאי 2022 (IDT)
אני לא מאמין שאת עושה את זה ועוד אחרי שכבר הוזהרתי על זה אני מצפה שנדבר ונתפייס אבל את מתעקשת לחסום אותי מדוע ? לא עשיתי לך שום דבר רע @מקף יוסף נהוראי - שיחה 14:19, 31 במאי 2022 (IDT)
זה מה שכתבת היום בבקשות מפעילים: "כבר הוזהרתי על זה בידי ברק אביגיל כך שאין טעם לבקש עונש נוסף. יש לציין שבדף השיחה שלה פנית אל הגברת הנכבדה עוד מהבוקר בבקשה להתפייס והיא בניגוד לנהלים מחקה את השיחה בטענה שהיא התחילה בדף שלי דבר שכמובן לא היה ולא נברא אך היא מנסה בכח לחסום אותי. אינני מכיר אותה ומעולם לא עשיתי לה כל רע אני חש שיש כאן התנכלות מכוונת"
היחיד שמתנכל לך הוא אתה עצמך. אינך מכיר את הנהלים, ויש כלל מאד ידוע בוויקיפדיה: "שיחה ממשיכים במקום בו היא החלה". אני מקווה שתזכור זאת עכשיו. אני רק 13 שנים בוויקיפדיה, אולי תשאל למשל אחרים ותיקים יותר ממני כי אתה לא מאמין לי? אני לא צריכה פניות פיוס בדף שיחתי, אני צריכה שתתחיל להתנהל בסדר. מבחינתי זה המבחן היחיד שלך. שינוי השם לא ישנה דבר. שינוי התנהגות ישנה. שיהיה לך הצלחה. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 17:22, 31 במאי 2022 (IDT)
חבל שזו הגישה שלך אינני מנסה לפייסך וגם לא אנסה, אני מנסה שנתפייס ביחד אבל אם את לא רוצה שיערב לך צר לי שאינך רוצה שניישר את ההדורים ביננו.

ההערה לגבי שינוי השם לא קשורה שכן הגשתי בקשה לפני שבוע

תודה לך ושלום ואני מקווה שנראה ימים יפים של שלום ופיוס מר נוסטלגיה - שיחה 17:27, 31 במאי 2022 (IDT)

Yyy774 שמתי לב אחרי כמה דקות לטעות שלי בחישוב, אבל כבר התנתקתי מהרשת, למעשה נראה לי שהדברים לא הובנו וחבל. המאו"ר - שיחה 16:10, 6 ביוני 2022 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

תתחיל לרסן את לשונך ולקחת ברקס מהמקלדת לפני שאתה פולט דברי הבלים. הסתרתי כאן תגובה שלך, אתה עצמך הפרת את כללי הקהילה בדף ההצבעה של הבודקים (יחד עם עוד שני משתמשים), ואינך מסוגל לענות ברצינות לביקורת שמופנית אליך לדף השיחה (הוספת סמיילים שטותיים, שמתאימים לגנון). השאר אותם שם - אנחנו כותבים אנציקלופדיה. אם תמשיך להפר את כללי הקהילה אאלץ לחסום אותך. יש לשקול להצמיד לך חונך מהחממה. זו אחלה הצעה שכדאי מאוד שתיישם אותה. החונך ילווה ויעזור לך במהלך הזמן הקרוב. אם תזדקק לעזרה במציאת חונך, דבר איתי. בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 12:44, 31 במאי 2022 (IDT)

@Barak a לאור העובדה שהבנתי שטעיתי וששיניתי את דברי בכלל לפני שפנו לחסימתי, ראה מה העיתונאי המנטר כתב :

שיחת משתמש:העיתונאי המנטר#לגבי בקשות החסימה ההדדיות

לחנה כתבתי בנפרד בדף שיחתה: שיחת משתמשת:Hanay#מכתב פתוח

יש לציין שהעיתונאי המנטר ראה גם את הדו שייח ביני לבין חנה ולא ראה לנכון להתערב.

לגבי האימוג'ים בסך הכל ניסיתי להקליל את האוירה, כמובן לעקוץ אותה היתה טעות.

אני גם מבקש ממך לפנות לדף של פעמי עליון ותראה שסיימנו את המריבה בצורה בוגרת מאד וידידותית, לאור זאת אבקש ממך לשקול להסיר את האזהרה

מחכה להתייחסותך יוסף נהוראי - שיחה 13:03, 31 במאי 2022 (IDT)

ראיתי עכשיו. כל הכבוד. לומדים מטעויות, מקווה ששלושתיכם לא תחזרו עליהן. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 13:05, 31 במאי 2022 (IDT)
@Barak a אני רוצה לשאול משהו כנה ובבקשה אל תכעס או תחסום, אפשר ? יוסף נהוראי - שיחה 13:07, 31 במאי 2022 (IDT)
אתה יכול לכתוב לי מייל אם תרצה שזה יהיה בערוץ פרטי יותר. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 13:08, 31 במאי 2022 (IDT)
@Barak a אין צורך בפרטי. אני רק רוצה תשובה כנה: האם אינך רואה בהתנהגותה של חנה קצת רצון לנסות לטמון לי פח ? שים לב שאפילו לא ניהלנו דו שיח רציני והיא כבר פנתה אלייך הייתי מצפה לאחר המכתב הכנה שכתבתי לה שהיא תסיר את הפניה ותבוא לדבר איתי כמו שעשיתי עם פעמי עליון.

כמו כן אם האזהרה הוסרה אשמח שתשנה את הכותרת ל'הבהרה' יוסף נהוראי - שיחה 13:45, 31 במאי 2022 (IDT)

@Barak a עכשיו היא מבקשת חסימה שלי לאחר שהיא מחקה את מה שכתבתי בדף שלה ולאחר שאני פונה אליה לשיחת פיוס יוסף נהוראי - שיחה 14:17, 31 במאי 2022 (IDT)
האזהרה היא אזהרה, לא הבהרה. "לטמון לך פח?", אני לא חושב שזה המקרה. לגבי הבקשה לחסימה, אני מעדיף לשמוע חוות דעת של מפעיל נוסף. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 14:26, 31 במאי 2022 (IDT)
@Barak a למב אתם מתעלמים מהקריאה שלי לפיוס מהבוקר ומזה שהיא מחקה שיחה שלמה מדף השיחה שלה בניגוד לנהלים יוסף נהוראי - שיחה 14:27, 31 במאי 2022 (IDT)
א. הפסק לתייג אותי. אני עוקב אחרי חטיבת דיון זו, ואגיב כשאתפנה. ההתראות האלו מפריעות מאוד.
ב. אכן נהוג להתחיל שיחה מאיפה שהיא התחילה, ולא לפצל אותה לעוד דפי שיחה.
ג. לא כל אחד מעוניין להתפייס. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 14:29, 31 במאי 2022 (IDT)
עזוב לא משנה בא נתחיל בתהליך ונראה מה יקרה אשמח אם תדבר עם העיתונאי המנטר יוסף נהוראי - שיחה 14:31, 31 במאי 2022 (IDT)