שיחת משתמש:יובל מדר/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


היי,

אתה יכול לעזור לי בבקשה להקים את האסם הזה - ויקיפדיה:איך להקים אסם/תבנית שנות חיים? גילגמש שיחה 08:13, 20 אוקטובר 2005 (UTC)

כוונתך להוספת התבנית לערכים, או להקמת העמוד עצמו? (איסוף שמותיהם של אישים מתאימים נוספים מהקטגוריות לרשימה, למשל)
אשמח לעזור בשניהם, אבל אוכל להתפנות לכך רק בערב כיוון לא אהיה בבית רוב היום.
בוקר טוב, אגב. :) יובל מדר
התכוונתי להכנת הדף עצמו. יש כמה אלפי שמות שצריך להכניס. אם אתה זמין רק בערב, אז לא משנה. אנסה לגייס מישהו אחר. תודה בכל מקרה. גילגמש שיחה 08:21, 20 אוקטובר 2005 (UTC)

קטגוריה בתמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, שמתי לב שהכנסת קטגוריה לתמונה הזאת. אני לא חושב שזה מקובל. Yonidebest Ω Talk 14:34, 8 נובמבר 2005 (UTC)

לא ידעתי זאת. (הנחתי שהסיבה לכך שהתמונות אינן מקוטלגות הינה עצלנות גרידא. וכהוכחה, תבניות הרשיונות השונים משייכות תמונות לקטגוריות. למשל קטגוריה:עטיפות ספרים. אך ייתכן כמובן שהנוהג עוסק בקטגוריות מעורבות.)
יש לך התנגדות אישית לעניין, או שהתכוונת רק לציין בפניי את הנוהג? יובל מדר
גם התנגדות וגם לציין. הקטגוריות נועדו לרפרוף בערכים מסוימים הקשורים לנושא מסוים, לא לרפרוף בתמונות בנושא זה. התמונות מקוטלגות לפי רשיון באמצעות התבניות. אבל יודע מה, אפנה מהמזנון לכאן כדי לוודא שבאמת הנוהג הוא כמו שאמרתי. Yonidebest Ω Talk 14:52, 8 נובמבר 2005 (UTC)
זה אכן לא מקובל, אך כפי שציין יובל הסיבה לכך היא עצלנות. מה שכן, לפני שמחליטים על מבצע גדול כל כך צריך לקיים דיון במזנון. גילגמש שיחה 14:59, 8 נובמבר 2005 (UTC)
התכוונתי להעלות את השאלה למזנון באמת, אבל נראה שיוני השיג אותי. :) אחכה לראות את מה תהיה הכרעת הוויקיפדים בנושא. יובל מדר
הוא רק הפנה את תשומת הלב לדיון הזה. גילגמש שיחה 15:20, 8 נובמבר 2005 (UTC)

מחיקת תמונה[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת את תמונה:1e comm.png? היא בשימוש בפורטל:כלכלה... צביקה 14:58, 15 נובמבר 2005 (UTC)

האמנתי שהחלפתי אותה באחרת לאחר מכן.
על כל פנים, עשיתי זאת עכשיו. יובל מדר

שלום יובל,

הערך כפי שקראת לו בשם הוא מאמר, ולא נמצא בארגז חול. אם אתה רוצה ערך זמני, אולי כדאי להעבירו לארגז חול? האם הוא לא עלול לעלות כמאמר אקראי בצורה זו?ladypine 18:05, 9 דצמבר 2005 (UTC)

המממ... אני לא בטוח.
ליתר בטחון, אעביר אותו לארגז החול שלי. יובל מדר

תבנית ויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

יש לך טעות. החזרתי את התבנית למצבו הקודם. אל תשנה עוד ערכים עם תבנית זו. Yonidebest Ω Talk 21:04, 9 דצמבר 2005 (UTC)

במחשבה שניה, ראה בדף שיחתי. Yonidebest Ω Talk 21:18, 9 דצמבר 2005 (UTC)
מצטער על ההאשמה החצי-כזבה... בברכה, Yonidebest Ω Talk 21:36, 9 דצמבר 2005 (UTC)
סלחתי. :) בברכה, יובל מדר

יש אישור![עריכת קוד מקור]

ליובל מדר היקר - אתה יכול להכניס תבניות לאיפה שרק בא לך.

  • בברכה
  • מיכאלימיכאלי 17:21, 15 דצמבר 2005 (UTC)
נפלא. תודה. :) יובל מדר

החזרתי את הקישור בערך האורגים (משחק מחשב). מדובר באתר מקיף ומעמיק יותר מהמקבילה העברית שהובאה, ואין שום סיבה להעדיף דווקא אותה, כשאפשר את שניהם גם יחד. גדי אלכסנדרוביץ' 21:09, 18 דצמבר 2005 (UTC)

אוקיי, אין לי התנגדות. יובל מדר

אתה תגיע למפגש?דרור 15:54, 23 דצמבר 2005 (UTC)

יש מפגש? מתי ואיפה? **הולך להסתכל** יובל מדר
בהחלט ייתכן. (המיקום מאד נוח לי)
אתן בהמשך השבוע תשובה בטוחה. יובל מדר

שלום יובל,

אני לא מכירה את הנושא מקרוב, ולא מאמינה בו, רק קיבלתי הסבר ממישהו שמאמין בזה, כך שלצערי אין לי עוד הרבה לתרום. אבל בסוף הערך יש טבלה מטושטשת...אורנה - ladypine 21:25, 28 דצמבר 2005 (UTC)

תודה, על כל פנים. :) יובל מדר

אפשרויות ההצבעה השתנו בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:גלריית דגלים. אנא ודא שההצבעה שלך במקום המתאים. תודה, Yonidebest Ω Talk 14:27, 29 דצמבר 2005 (UTC)

שלום יובל, זכויות היוצרים על הטלכרט לא שלי, אבל הכרטיס שלי ונסרק על ידי ולכן ניתן להוסיף תבנית לשימוש הוגן. אתה יכול להתיחס אל זה כמו בערך אפרים קישון שמישהו סרק את התמונה מגב הספר, ומי אמר שאריאל קיבל זכויות יוצרים מהצלם? תחשוב על זה... (ואת הערות ה"נפלאות" שלך אשמח אם תשמור לעצמך) סקרלטינה 08:02, 3 ינואר 2006 (UTC)

בהחלט ייתכן, לא הייתי בטוח. (לכן, כתבתי הפרת זכויות יוצרים אפשרית) אגב, גם לא הייתה תבנית שימוש הוגן על התמונה המדוברת (בדקתי עכשיו בגרסאות המחוקות ליתר בטחון)
על כל פנים, סיבת המחיקה הייתה שהתמונה לא הייתה בשימוש.
ועל אילו הערות את מדברת, אגב? יובל מדר
שלום יובל, חבל שלא הערת לי בדף השיחה לגבי החששות שלך אם התמונה מפרה זכויות יוצרים או לא, יש פרק זמן של שבוע לגבי הברור. לגבי הערות התבלבלתי עם משתמש אחר, קבל את התנצלותי על האשמות לשווא (הלכתי לעמוד בפינה) :) תודה סקרלטינה 12:26, 3 ינואר 2006 (UTC)
אוקיי, אעשה זאת בעתיד במקרה הצורך.
אבל האם גם במקרה זה היה טעם בכך? (לאחר שבמשך מעל ל20 יום לא נעשה בתמונה שימוש - בניגוד להגדרת הטיפול ההוגן) יובל מדר
כשסרקתי את הטלכרט היה ערך, אבל מברור הסתבר שהוא היה מועתק ולכן התמונה היתה ללא שימוש כמה ימים טובים. סקרלטינה 12:31, 3 ינואר 2006 (UTC)
שלום שוב, אתה יכול להיות בטוח אם מישהו סורק למשל טלכרט, זכויות היוצרים של הסורק. ראה תשובה של דרור אבי בדף השיחה שלו. תודה סקרלטינה 13:04, 3 ינואר 2006 (UTC)
תודה רבה! זה יהיה שימושי בעתיד. :) יובל מדר 14:32, 3 ינואר 2006 (UTC)
זה לא נכון, וזה לא מה שאמרתי - נא קראו בעיון את תשובתי. סריקה מהווה בדרך כלל הפרה של זכויות יוצרים. דרור 16:51, 3 ינואר 2006 (UTC)


בחיי דרור אני כבר מבולבלת, אז אפשר לסרוק את הטלכרט או לא? סקרלטינה 16:58, 3 ינואר 2006 (UTC)
טלקט, שטרות כסף ובולים אפשר לסרוק - עדיף לצלם במצלמה דיגיטלית. רוב הדברים האחרים אסור. ניתן לראות את אלה כ"תמונות" שהושארו במקום ציבורי - ועל כן אין מניעה שעובר אורח יצלם אותם. דרור 17:36, 3 ינואר 2006 (UTC)
ולכן, PD או שימוש הוגן? (או אולי בכלל רשיון אחר?) יובל מדר

נבוך וקורץ[עריכת קוד מקור]

מוטב מאוחר באשר אף-פעם..הוספתי לפרצופונים גרסאות קורצות ונבוכות. מקווה שתהיה מרוצה יותר ממני מהתוצאה.אורי מוסנזון 20:31, 11 פברואר 2006 (UTC)

אני מאד מרוצה! תודה! יובל מדר

מחיקת תמונות[עריכת קוד מקור]

ב-15 בפברואר מחקת מספר תמונות שהופיעו בערך טופולוגיית רשת בטענה (השגויה) כי הן אינן בשימוש. אין לי ספק שזו טעות שנעשתה בתום לב, אך כדאי לבדוק מה גרם לה וכיצד ניתן למנוע אותה בעתיד. Costello 15:17, 26 פברואר 2006 (UTC)

כמה מוזר.
אני זוכר את הקבצים המדוברים (בשל מספרם הגדול) - הגעתי אליהם דרך העמוד תמונות שאינן בשימוש, שם נמצאו במשך מספר ימים. עם זאת, איני משוכנע שבדקתי בעמודי תיאור התמונה עצמם האם תמונות אלה אכן אינן בשימוש.
אני מתנצל, לכן, על מחיקת תמונות אלה.
אני מקווה שלא מדובר בטעות רחבת היקף יותר, מאחר שבימים האחרונים מחקתי תמונות רבות מהעמוד הנ"ל... יובל מדר
שאר התמונות הוחזרו לוויקיפדיה פרט לExtended-star-topology.png שלא נמצאה בתמונת המקור. יובל מדר

החזרתי את ההגנה לקקה. זו הפניה בלבד כך שמי שרוצה לתרום ממילא יעשה זאת בערך צואה, והסיבה שההשחתה האחרונה הייתה לפני חודשיים היא שמאז לא ניתן היה עוד להשחית. זה ערך שמועד לפורענות ואינני רואה שום סיבה להוריד את ההגנה. odedee שיחה‏ 18:05, 17 מרץ 2006 (UTC)

תיאורטית, הערך מועד לפורענות. אבל מעשית, הוא הושחת רק פעמיים עד היום. (כולל גרסאות מחוקות) בכל מקרה, הגנת יתר על הפניות לא מטרידה אותי כל עוד לא תוסף תבנית ההגנה אליו. (ממילא לא ניתן לראות אותה, והיא גורמת לערך להופיע ברשימת הפניות לא תקינות.) יובל מדר

היי, התמונה הזו לא נמצאה בכל הויקיפדיה. אני אעלה תמונה שלה רק בפוזה אחרת, בסיידר? אוי וי 19:34, 25 מרץ 2006 (UTC)

נפלא! (הנחתי שתהיה קיימת תמונה באותו השם. כנראה שהתמונה המקורית נמחקה) יובל מדר
וכך לגבי התמונות הזו וזו כן כן וגם זו וזו וזו ואת זאת לא מצאתי. תנסה אתה לחפש כי הרמתי ידיים לגבי התמונות הראשונות בברכה אוי וי 19:42, 25 מרץ 2006 (UTC)
לדעתי, אם לא ניתן למצוא לתמונות מקור בקלות, צריך לסמן אותן כחשודות. יובל מדר
אוקיי. תודה אוי וי 19:46, 25 מרץ 2006 (UTC)

ניסיון לשכנוע[עריכת קוד מקור]

הי יובל,

אני רוצה לנסות לשכנע אותך לשנות את אופן הצבעתך באחד מהסעיפים בהצבעה בנושא הצ'ק-יוזר.
האם לאפשר רק למפעיל מערכת להציע את עצמו לתפקיד, או לכל משתמש וותיק מספיק? (קיימת אופציה בהצבעה לאפשר רק למשתמשים עם 2000 עריכות וותק של שנה להציע עצמם).
דווקא בגלל שזה תפקיד רגיש אני חושב שיש לאפשר גם למשתמשים וותיקים ואמינים שאינם מפעילי מערכת להיות אחד מתוך השלושה שיקבלו את התפקיד.
ראשית, כיוון שיש כמה משתמשים, כגון משתמש:Act, או משתמש:ערןב, או משתמש:Dovi שהוא ביורוקרט בויקימילון שלדעתי ניתן לסמוך עליהם יותר מאשר כמה ממפעילי המערכת. בין הויקיפדים שאינם מפעילי מערכת יש אנשים שהיו בתפקידים שדרשו אחריות רבה ואמון רב במשך חייהם. לעומת זאת, אני חושש מאוד שאם כל שלושת הויקיפדים שיקבלו הרשאת בודק יהיו גם בעלי הרשאת מפעיל מערכת, עלולה להווצר "קליקה" של מפעילי מערכת שיהיו חסינים לא רק לחסימה לעריכה, אלא גם יוכלו להפעיל בובות קש ללא חשש. החשש שלי מבוסס על כך שלפחות עד לאחרונה היו כמה מפעילי מערכת (ובראשם גילגמש) שהגנו זה על זה מתוך קשרי חברות גם כשפעלו בצורה תוקפנית ולא הוגנת מול ויקיפדים אחרים שהיו בדעות שונות משלהם.

לא עדיף שיהיה גם בודק אחד שיהיה אדם אמין במיוחד ושלא יהיה מפעיל מערכת? אוהד ל 18:10, 5 אפריל 2006 (UTC)

אסביר לך את הבעיה שלי. אני לא מפקפק באמינותם של המשתמשים שציינת, (יכולתי להשבע שערןב מפעיל, למעשה) אבל החוקים שנקבעים עכשיו אינם חוקי שעה שיתבטלו בעוד חודש, ולא ניתן לדעת מתי יועלו לדיון פעם נוספת. (אם בכלל)
הבעיה היא שבעתיד יופיעו ללא ספק משתמשים "קבועים" רבים (ולא קשה מדי להשיג 2000 עריכות בלי לעשות דבר אם אתה באמת מעוניין בכך) ולא אוכל לבטוח באמינותם כפי שאני בוטח בוויקיפדים הנוכחיים, פשוט כיוון שלא אכיר אותם. להבדיל, מספרם של מפעילי המערכת יישאר קטן יחסית, וקל לי יותר להאמין שאוכל להכיר את האנשים שאצביע עבורם.
אעיר, אגב, שאני אישית מתנגד למתן סמכות Checkuser לאחד ממשתמשי ויקיפדיה והייתי מעדיף שהסמכות הייתה נשארת בידי הדיילים של ויקימדיה. (וכך הייתה נשמרת גם השקיפות) יובל מדר 18:59, 5 אפריל 2006 (UTC)
תודה על התשובה המהירה. אני מבין ומכבד את עמדתך. מקווה שתמשיך לעקוב ולהשתתף בהצבעות החשובות יותר בפרלמנט. בנוגע לערןב, הוא היה בעבר מפעיל מערכת אבל ויתר על הרשאת המפעיל שלו. אוהד ל 19:17, 5 אפריל 2006 (UTC)

לגבי הערתך במזנון[עריכת קוד מקור]

"בעבר ניתן היה להיות "נחמד" לכל עורך, להתייחס אליו בסבלנות, לעקוב אחרי עריכותיו ולהציע דרכי טיפול עד שהיה הופך לתורם מן השורה. עם גידול ויקיפדיה, לא ניתן עוד לעשות את זה. למעשה, אדם אחד לא יוכל אפילו לעבור יותר על רשימת השינויים האחרונים אלא אם ישקיע את כל זמנו בוויקיפדיה."

למה לדעתך צריך שיהיה אדם אחד שעובר על כל השינויים שברשימת השינויים האחרונים? כל הרעיון הוא שאנשים רבים יעשו זאת. מאותו נימוק, אפשר עדיין להתייחס "נחמד" לכל עורך שבאמת רוצה לתרום משהו (מספרם די נמוך, למרבה הצער). גדי אלכסנדרוביץ' 10:37, 7 אפריל 2006 (UTC)

מסיבה טכנית לחלוטין - אני לא יכול לחשוב על שום דרך לחלק את הפיקוח על השינויים האחרונים לאנשים רבים בצורה כזו שלא יוותרו ערכים לא בדוקים, וכל ערך ייבדק על ידי אדם המבין בו. יובל מדר
אם מה שמטריד אותך הוא שלא נצליח לגרום לכך שכל ערך ייבדק על ידי אדם שמבין בו - תנוח דעתך, גם לפני שנה, כשאפשר היה לעבור על כל הערכים, זה עדיין לא הבטיח שכל ערך נבדק על ידי אדם שמבין בו - רק על ידי אלו שמטורפים מספיק לעבור על כל הערכים, והם לא הבינו בהכל.
השאלה האמיתית, ובה אתה נוגע, היא האם הדרך היחידה לפקח על הערכים היא מעקב אחרי רשימת השינויים האחרונים. גדי אלכסנדרוביץ' 08:05, 8 אפריל 2006 (UTC)
פתרון חלופי אפשרי הוא שימוש ברשימות המעקב, אבל אז איך נוכל לדעת שכל ערך יהיה תחת פיקוח בכל רגע נתון? יובל מדר 08:06, 8 אפריל 2006 (UTC)
זהו, שלא נוכל לדעת. בשלב כלשהו הורה צריך להכיר בכך שהוא לא יכול לעקוב אחרי הילד שלו 24 שעות ביממה, וכך גם אנחנו. השאלה האמיתית היא כמה נזק ייגרם בשל כך. לדעתי רשימות המעקב מצמצמות אותו מאוד, שכן אני די בטוח שבהן יהיו הערכים שבאמת חשוב לפקח עליהם.
מה שכדאי לעשות, ולדעתי כבר הציעו זאת פעם, זה לאפשר לראות עבור כל ערך ברשימות המעקב של מי הוא נמצא. גדי אלכסנדרוביץ' 08:09, 8 אפריל 2006 (UTC)
אי שם במרתפי הוויקיפדיה יש דף למפעילים בלבד ובו רשימת הערכים שאינם במעקב של איש. בחיי. Harel - שיחה 08:11, 8 אפריל 2006 (UTC)
"דפים לא נצפים"? מגניב. עכשיו צריך רק לשפר קצת - לדעת מי צופה, וכמה. אין טעם בדף ש"נצפה" על ידי בן הטבע. גדי אלכסנדרוביץ' 08:25, 8 אפריל 2006 (UTC)
אכן, תודה על פיסת המידע החדשה. (הייתי משוכנע שמדובר ברשימת ערכים שאיש לא עיין בהם בתקופה האחרונה) יובל מדר

תמונות חשודות[עריכת קוד מקור]

ראיתי שמחקת תמונות חשודות, סוף סוף מישהו דואג למחוק את הכמות הגדולה שהצטברה שם. רק תשים לב לא למחוק תמונות שהושמו עליהן תבנית תמונה חשודה באותו השבוע (למשל תמונה:Margot Klausner.jpg שהוספתי אליה את התבנית היום בערך ב-1 בלילה וכבר בבוקר היא נמחקה), כדי שיהיה למעלי התמונות זמן לתת מידע על פרטי זכויות היוצרים. תודה, ערן 10:38, 21 אפריל 2006 (IDT)

אתה צודק בהחלט. מסיבה כלשהי הייתי משוכנע שכבר סוף אפריל ועבר (לפחות) שבוע מאז ה21.4... :-/ אז למעשה מחקתי עוד כמה תמונות שלא עבר שבוע מאז שסומנו. יובל מדר

תמונות בעיתיות מוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום יובל, מה יש לעשות עם תמונות כגון תמונה:SandraDayOConnor.jpg, שנמצאות בוויקישתוף, אבל חסר בהן פרטי זכויות יוצרים? האם כדאי להפסיק את השימוש בתמונה בוויקיפדיה העברית, או לתת לה להישאר ואם יעבור הזמן ולא יימסרו פרטים התמונה תמחק מוויקישיתוף והם ידאגו להסיר את השימוש בה גם כאן? ערן 14:39, 28 אפריל 2006 (IDT)

הממ... זו שאלה טובה. :)
אתה מתכוון לתמונות שקיימות בוויקיפדיה העברית באותו השם, או בתמונות שקיימות רק בוויקישיתוף ובשימוש בוויקיפדיה העברית?
אישית, אני בודק אם קיים מידע מספיק בוויקיפדיה האנגלית, ואם לא מסמן את התמונה כחשודה במקרה הראשון. אבל במקרה השני, לא עושה כלום ומשאיר את העבודה לאנשי ויקישיתוף. (אולי התמונה תגלה ככשרה, אחרי הכל.) יובל מדר
במקרה הזה סביר להניח שזו תמונה ממשלתית אמריקנית, ולכן היא PD. emanשיחה 17:10, 28 אפריל 2006 (IDT)

שינוי שם משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי במקרה את הודעתך בשיחת משתמש:דוד שי/ארכיון45#שינוי שם משתמש, ועליך לפנות לכתובת ה־Subversion, ליצור תיקייה בשם Renameuser תחת התיקייה extensions אצלך, ולשמור לשם את הקובץ שהפניתי אותך אליו. אז הוסף את הקוד הבא לסוף הקובץ LocalSettings.php:

# Extensions
require_once("extensions/Renameuser/SpecialRenameuser.php");

בהצלחה! (אגב, אני לא משוכנע שזה רעיון טוב לשנות את השם של עצמך (כביורוקרט), אם כי אני לא בטוח שזה יזיק.)

– רגע! אם אתה משתמש בחוות ויקי, כלומר שאינך אחראי על ההתקנה, בקש ממנהלי הוויקי לעשות את הדברים שהצעתי ולהתקין את ההרחבה Renameuser, ואמור להם שהיא מותקנת בוויקיפדיה. ‏– rotemlissשיחה 23:20, 28 אפריל 2006 (IDT)

תודה רבה! באמת התכוונתי לפנות אלייך בנושא, אבל עוד לא עשיתי זאת. :)
בהזדמנות, האם יש באפשרותי לשנות את שמותיהם של מרחבי שם קיימים או ליצור מרחבי שם חדשים? יובל מדר 23:38, 28 אפריל 2006 (IDT)
ראיתי את שאלתך בנוגע להחלפת שם משתמש, הייתי שמח אם תודיעני כשתמצא פתרון לכך :) Sefi28 14:35, 3 מאי 2006 (IDT)
באתר Wikia, כלומר? (בוויקיפדיה ניתן לפנות לדוד שי, כאמור)
עוד לא פניתי אליהם למעשה, אבל אומר לך כשאעשה זאת. יובל מדר

רציתי לשלוח לך מייל, אך לא הגדרת דואר. אודה לך אם תתן לי אותו. גילגמש שיחה 01:58, 10 מאי 2006 (IDT)

זהו, כתובת הדואר אושרה. :) יובל מדר

תמונה של וודקה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. אפשר לדעת למה מחקת את התמונה של הבקבוק וודקה מהערך משקה חריף?--Metal-wikiped 21:42, 10 מאי 2006 (IDT) עומס אדיר של תמונות, לטעמי, שלא תרם לערך. אם אני לא טועה, יש בו מעל ל5 תמונות בקבוקי משקאות אלכוהוליים שונים אחת על גבי השנייה. יובל מדר

בוודאי שיש תמונות של בקבוקי משקאות אלכוהוליים שונים, הרי זה נושא הערך! הרי לא שמתי 5 תמונות של בקבוקי בירה. בכל תמונה יש משקה אלכוהולי שונה. ושים לב, ושלמרות ה"עומס", התמונות בקושי מגיעות לאמצע הדף. ואם כבר להוריד, אז למה דווקא את התמונה של הוודקה? אין שום סיבה הגיונית. בקיצור, אם אין לך נימוק יותק משכנע, אני מחזיר את התמונה.--Metal-wikiped 22:02, 10 מאי 2006 (IDT)
אתה מוזמן. :) יובל מדר

סימון לאינדקס[עריכת קוד מקור]

עוזי העיף את הסימון שהצעת לאינדקס של תת חבורה, ואני נוטה לומר שהצדק עמו - זה סימון מבלבל שמתנגש עם הסימון לדברים אחרים, ולדעתי הסימון השני יותר יפה וברור (וגם משתלב טוב עם משפטים כמו ). השאלה שלי היא איפה נתקלת בסימון שלך (האם, כמו שאני מנחש, בקורס "מבנים אלגבריים" של האו"פ?). גדי אלכסנדרוביץ' 08:18, 12 מאי 2006 (IDT)

ניחשת היטב. אבל זה לא נורא כל כך, כיוון שהסימן השני מופיע גם כן בספר הלימוד. יובל מדר

למה בעצם צריך את הסגנון המודגש המגעיל והמסורבל לכתיבה הזה? בכל ספר שאני מכיר (אמנם, אני לא מכיר את זה של האו"פ) מסמנים חבורות ותת חבורות באותיות רגילות: G,H וכו'. גדי אלכסנדרוביץ' 15:19, 13 מאי 2006 (IDT)

אין לי מושג. ראיתי שזה נעשה בשאר הערך, ורציתי להיות עקבי. יובל מדר

היי, האם יש סיבה מסוימת שהכנסת את התמונה הספציפית לתבניות האזהרה, ולא את תמונה:Achtung.svg? לפחות אצלי ב-FF היא נראית הרבה יותר טוב. odedee שיחה‏ 10:39, 14 מאי 2006 (IDT)

מראה בלבד, למעשה. אתה מוזמן להחזיר אותה אם אתה מעדיף את המראה הקודם. (יכול להיות שזה קשור לFF, וייתכן שזה סתם עניין של טעם. :) מאחר שלא מזהירים אותי לעתים תכופות מספיק, לא יטריד אותי שינוי זה או אחר) יובל מדר
החלפתי. אם אתה רוצה אזהרה, אפשר לסדר משהו :-) odedee שיחה‏ 10:19, 15 מאי 2006 (IDT)

ברוך השב![עריכת קוד מקור]

וזהירות - קורס הטופולוגיה של הפתוחה קשה למדי. גדי אלכסנדרוביץ' 20:04, 19 מאי 2006 (IDT)

תודה על הברכות ועל האזהרה! :) יובל מדר

ארכוב דפים על־ידי העברתם[עריכת קוד מקור]

שלום. שמתי לב שארכבת את הדף הכה את המומחה באמצעות העברתו. הדבר אינו מומלץ, ויש להעביר את ההודעות ידנית, כדי שכל ההודעות הישנות תישארנה בהיסטוריית הדף. לפיכך שיחזרתי את ההעברה והפכתי את הארכיון לרגיל. ‏– rotemlissשיחה 15:09, 30 מאי 2006 (IDT)

אני חושב שיש יתרון אחד להעברה על פני העתקה - ניתן לקשר בין הטקסט לאנשים שיצרו אותו. (כיוון שהגרסאות הקודמות הרלוונטיות מצורפות לעמוד) לא ניתן לעשות את זה במזנון, נגיד אם תהיה מעוניין באחד מהדיונים מארכיון 92.
מצד שני, כדי לעשות את זה יהיה צורך בעבודת נמלים מאומצת כדי לחתוך את הגרסאות הקודמות בנקודות הנכונות. (עבור המזנון מדובר במעל למאה) יובל מדר 07:30, 31 מאי 2006 (IDT)
ואם רוצים לארכב מחדש? עדיף להשאיר את הגרסאות הקודמות הרלוונטיות בדף הראשי של הדיונים, ומי שירצה יוכל לעיין בהן. זה עדיף על המצב המעשי שייגרם באם נארכב דפים כך, שבו הוא לא יודע איפה הגרסאות הקודמות, כי פעם הן הועברו ופעם לא. שלא לדבר על כך שאנחנו מארכבים לפי דיונים, ולא לפי גרסאות, כך שייתכן שנארכב לארכיון 3 עד פתיחה של דיון מסוים, אך עוד יגיבו לדיונים קודמים. בקיצור – קשה עד בלתי אפשרי לעשות זאת, ולכן עדיף לדבוק בשיטת ההעתקה. ‏– rotemlissשיחה 15:07, 2 יוני 2006 (IDT)
נקודה טובה, לא חשבתי על זה. טוב, אני מניח שוויקיפדיה פשוט לא נועדה להיות פורום... יובל מדר 15:14, 2 יוני 2006 (IDT)

שלום. בויקיפדיה עברית יש ערך בייקונור, כשהכוונה היא לאתר שיגור קוסמודרום בייקונור. הייתי רוצה אם תוכל כי אני לא יודע איך: לפצל את הערך לשניים- ערך קוסמודרום בייקונור וערך בייקונור (עיירה). אני כבר אמלא את התוכן שלהם.

ביטול ריענון העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

שלום

לא הבנתי על סמך מה הכרזת על ביטול ריענון העמוד הראשי? איך אתה יודע שזה מרענן אצל כולם ולא רק אצלך? emanשיחה 14:33, 2 יוני 2006 (IDT)

העובדות קובעות כך, פשוט. איש לא שינה את העמוד הראשי מאז העריכה שלי, ובכל זאת תוכן העמוד מתעדכן. (לפחות אצלי. זה אינו המצב אצלך?) יובל מדר 14:58, 2 יוני 2006 (IDT)
היתה היום תלונה.
וחוץ מזה כשזה כך, אי אפשר לדעת האם מישהו עשה את מה שאתה מציע או לא. הקיצור, אני מציע לחזור למתכונת הישנה emanשיחה 14:59, 2 יוני 2006 (IDT)
אני מניח שהגרסאות הקודמות האלה לא יהרגו אף אחד. אבל כדאי יהיה לברר מדוע נתקל אותו משתמש בבעיה, והאם ניתן להמנע מרענונים אלה. (ניתן יהיה לדאוג לרענון אוטומטי על ידי בוט, אני מניח, אם יש חשש שאף מפעיל לא יעשה זאת) תוכל להצביע לי על המקום בו הועלתה התלונה? יובל מדר 15:14, 2 יוני 2006 (IDT)
בשיחה:עמוד ראשי emanשיחה 15:37, 2 יוני 2006 (IDT)
הממ... אבל דורית עדכנה את העמוד בלי לערוך אותו בעצמה, כך שנראה שהבעיה היא שאיש לא עשה את זה פשוט, ולא שהשיטה לא עובדת. (מה שמותיר את האפשרות לעדכון אוטומטי של העמוד בלי לייצר גרסאות קודמות) יובל מדר 15:47, 2 יוני 2006 (IDT)
אנחנו לא יודעים אם זה פתר את הבעיה אצלו, כי הוא לא הגיב. emanשיחה 15:50, 2 יוני 2006 (IDT)

תמונות כפולות[עריכת קוד מקור]

היי יובל, תראה את הכלי הזה: CommonsClash. הוא ממש נוח לבדיקת תמונות כפולות שנמצאות גם בוויקישיתוף. בברכה, ערן 21:27, 8 יוני 2006 (IDT)

מעולה! תודה רבה! :) יובל מדר

אני רוצה לכתוב על האריתמטיקה של גבולות. לא נראה לי להכניס את זה בערך גבול. מה אתה מציע? כבר הכנסתי בערך הזה את גבול של הרכבה. אבל נראה לי צריך לעשות ערך חדש של "משפטים על גבולות" או "אריתמטיקה של גבולות". מה דעתך ? Maromn 18:01, 9 יוני 2006 (IDT)

היי! השם אריתמטיקה של גבולות נשמע לי טוב למדי. :) יובל מדר