שיחת משתמש:העיתונאי המנטר/ארכיון 10

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת הארי פוטר 73 בנושא מזל טוב

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

??[עריכת קוד מקור]

אני פשוט מעדכן את הויקיפדיה שלו כי חסר פרטיים. Jlironx - שיחה 19:44, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

ראה מה שכתבתי בדף השיחה שלך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:45, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

סבבה :) Jlironx - שיחה 19:47, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

שתדעה רק.[עריכת קוד מקור]

אני פשוט עובר על כל המיוצגיים של ייצוג 1 - יוצרים ואמנים בע"מ. שהיא משלמת לי על עומר חזן (לא על כולם) Jlironx - שיחה 19:50, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:51, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

שינוי שם קטגוריה[עריכת קוד מקור]

היי הארי. שינית את שם הקטגוריה מקטגוריה:להט"בים נאצים לקטגוריה:להט"בים במפלגה הנאצית. בדיון לשינוי שם השתתפו שלושה עורכים שלא הביעו הסכמה לשינוי השם, בעוד שלושה אחרים הביעו הסכמה. במצב כזה, אין לשנות את שם הקטגוריה. תוכל בבקשה להשיב את השם לקדמותו? תודה. דוג'רית - שיחה 13:46, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

כן, יבוצע. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:47, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
השאלה היא האם Euro know מתנגד לשינוי או לא. לא הצלחתי להבין זאת לפי דבריו (כי הקטגוריה לא מחשיבה נאצים שלא היו במפלגה הנאצית). בכל אופן, לעת עתה החזרתי את השם הקודם. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:49, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
הוא כתב: "אני לא חושב שצריך לשנות את השם". זה אומר שהוא לא תומך בשינוי השם. כמו כן, הדיון החל ב-25.9 כך שניתן שבוע כמקובל. דוג'רית - שיחה 13:54, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
דוג'רית, הוא אמר זאת על סמך טענה לא נכונה. אם אני לא טועה, כל האנשים בקטגוריה הם חברים במפלגה הנאצית. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:55, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
מה זה נאצי שהוא לא חבר במפלגה הנאצית? נילס אנדרסן - שיחה 14:13, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
נילס אנדרסן, ייתכן שהכוונה לאדם בעל דעות נאציות. בכל אופן, אין אנשים כאלו בקטגוריה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:53, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
אנדרסן, אשמח אם תביע את דעתך בדיון. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:56, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

שיחזור עריכה שלי בדף של שי ניצן[עריכת קוד מקור]

שחזרת לי עריכה בדף של שי ניצן. תוכל להתיחס לזה בדף השחה של הערך? היימדאל - שיחה 19:28, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

היימדאל, ביצעתי שינוי שמתאים יותר לערך לטעמי. מה דעתך? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:31, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
משתמש:הארי פוטר 73, השינוי עדיין מטעה, בפועל בממשלה היו 7 שרים ממפלגות שמאל-מרכז ו16 ממפלגות ימין, כך שאומנם היו מספר חברי כנסת ממלפגות הימין שהצביעו נגד, אך רוב השרים ממפלגות הימין, בכללם ראש הממשלה נתניהו, גם הוא מהימין נצביעו בעד. העריכה שלך נותנת את הרושם ש"הימין" התנגד כאשר בפועל שי ניצן מונה בתמיחה של רוב שרי הימין בממשלה ובתמיכתו של ראש הממשלה אז והיום בנימין נתניהו. היימדאל - שיחה 19:46, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

העברת טיוטות גנוזות למרחב הערכים ונטישתן[עריכת קוד מקור]

מדבר על קונסטרוקטיביזם (יחסים בינלאומיים) והמכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש. שים לב שאחרי ההעברה אין לנטוש אותן סתם ככה. בערך הראשון היה צריך לקשר לויקינתונים ובערך השני היה צריך להכניס תבנית מתאימה וכמובן שניהם היו צריכים להיות מקוטלגים. על פניו שניהם לא כל כך בשלים וזקוקים לעוד עבודה רבה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:36, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

HiyoriX, מדובר בשני קצרמרים לגיטימיים. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:37, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מסכים עם רוי, זו לא הפעם הראשונה שאתה עושה דברים כאלו. לא פעם העברת ערכים למרחב הראשי עם {{בעבודה}} או {{להשלים}} ונטשת אותם, מאלף ואחד תירוצים. זו לא דרך עבודה, אנחנו אנציקלופדיה ולא ארגז חול. הקצרמרים האלו מזיקים יותר מאשר מועילים - ריק מתוכן ממשי, לא שלמים ודורשים עבודה נרחבת. לולא פנייתי, ערך זה היה נשאר דל ומביש. כנ"ל לערך זה, שאתה לוקח קרדיט על כתיבתו בדף המשתמש שלך על אף ההבדלים העצומים בין גרסתך ההיא לנוכחית. אמרתי לך את זה בעבר, ואני אשוב ואומר - שום גמדים לא יבואו. מו סיזלאקהטברנה 21:18, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

תעביר את זה הלאה[עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על הטילדה! העברתי את המיזם למשתמש הנכון. אני שמח לראות שאתה ממשיך את פעילות המיזם הרבה מעבר למצופה (פרסום גיליון כל כמה חודשים זה באמת ראוי להמון פרגונים) וגיליונות נכתבים ומתפרסמים בתכיפות. ישר כוח והמשך כך! שְכּוֹיֵיח!.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:50, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
המקיסט, תודה רבה. אעביר הלאה הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:41, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: לטיפול דחוף-8[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא לטיפול דחוף-8. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

איך אתה עושה ככה?[עריכת קוד מקור]

איך אתה פתוח אריכון בדף שיחה? Jlironx - שיחה 18:13, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

הערתי לך כבר בעבר על דרך הארכוב של דף שיחתך. זו זכותך המלאה לארכב אל תוך הארכיון את השרשורים השונים, אך מקובל לעשות זאת רק לאחר התיישנות. אצטט את דבריי, מלפני חצי שנה - ”לא נוח לך עם ההודעות שנשלחו אליך ואתה בוחר להתעלם מהן. זה לא עובד ככה, אתה לא יכול לכופף את הכללים לנוחיותך בכל פעם שבא לך. תן להודעות שלושה ימים לפחות להתיישן, תואיל בטובך להתייחס אליהן בכלל - ואז תארכב”. אציין כי גם שמזן, מפעיל מערכת, צידד בעמדתי וקבע ש”אכן מקובל לחכות מעט לפני ארכוב”. אתה, אגב, הסכמת לעניין (”בסדר”).
ציפיתי להתייחסות קונקרטית להערות שלי ושל רוי, אך בחרת שלא להגיב. אשמח, באמת ובתמים, להבין מהי עמדתך בעניין. לקחת טיוטות שנזנחו, שיפצת מעט את תוכנן והעברת אותן אל מרחב הערכים בנטישה מוחלטת - מבלי לקשר לויקינתונים, מבלי להכניס תבניות נתונים ומבלי לקטלג. עם זאת, כן זכרת לקחת קרדיט על כתיבת בדף המשתמש שלך. לא, שחלילה, יש לי בעיה עם זה. אם יש לך השגות כלשהן על כך שהחזרתי את הערכים לטיוטה, אני אשמח לדון בזה - יש לי מה לומר, ואני בטוח שגם לך יש.
בברכה מועדים לשמחה ושבוע טוב, מו סיזלאקהטברנה 13:37, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

אני דווקא הגבתי והסברתי שלדעתי מדובר בשני קצרמרים לגיטיימים. לאחר שיטוט מהיר בויקיפדיה, אתה יכול למצוא ערכים קצרצרים כמו זה ולראות שעורכים רבים דווקא חושבים שמקומו כן במרחב הערכים. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:55, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
הגבת לרוי, לא לי. על חשיבות טיוטה זו אינני מערער, אך על זו כן. אין לי שום בעיה לקיים דיון בדבר החשיבות האנציקלופדית של אותו ערך - אני אפילו אשמח. עם זאת, אתה חוטא מן העיקר - דפוס בפעולותיך, מרדף נמרץ אחר סטטיסטיקה גבוהה של עריכות וערכים על חשבון איכותו של מרחב הערכים. אתה מעביר בשיטתיות ערכים עם {{להשלים}} או {{בעבודה}} אך זונח אותם - ממכלול תירוצים חסרי בסיס. על קצה המזלג? זה, זה וזה. לולא היה מדובר במקרה זניח של ערך או שניים לא הייתי טורח להביע את דעתי, אך זה דפוס שחוזר על עצמו - וחייב להיפסק. כתבת 142 ערכים, אך חלק נרחב מהם הוא קצרמרים חסרי תוכן מהותי. כאילו לא די בכך, לקחת קרדיט על שתי טיוטות על אף שהן פרי עבודה של אחרים שנזנח במרחב הטיוטה. תראה, אין שום בעיה עם קצרמרים - גם אני כתבתי כמה כאלו. עם זאת, אני לא מתיר אותם בכוונה עם {{להשלים}} או "שוכח" {{בעבודה}}. בחצי השנה האחרונה אמרתי לך את זה כבר 4 פעמים, ואחזור על כך גם בפעם החמישית: שום גמדים לא יבואו. זו לא המלצה, זו מדיניות. מו סיזלאקהטברנה 14:15, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
טוב. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:51, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
"טוב", ואתה עדיין תמשיך באותה הדרך. אני מלא הערכה, כנה ואכפתית, לפועלך באנציקלופדיה והרצון האדיר שלך לתרום למיזם. אבל שוב ושוב, פעם אחר פעם, אתה מאכזב אותי בתגובותיך. כל דבריי - מנומקים, מבוססים. ואתה? "טוב". אני מייחל לזה שפעם אחת, מתישהו, תואיל בטובך לענות לי כמו שצריך. מו סיזלאקהטברנה 15:00, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
מו סיזלאק, ביקשת שאענה לך פעם אחת כמו שצריך. אז הנה.
לפני שאתייחס למקרה הזה, אני רוצה להזכיר לך את ההיתקלויות השונות שלנו בויקיפדיה. בשיחה הראשונה שלנו, הצבת תבנית חשיבות על שני ערכים שלי: תור (סדרת סרטים) ותור: אהבה ורעם. בדיעבד, אין לי ספק שהמעשה הזה תרם לאנציקלופדיה וברור שהוא לא נעשה מכוונה רעה. אף על פי כן, האופן בו ניסחת את הדברים פגע בי מאוד: ”בשניהם ניכרת בעיה חמורה בכתיבה”. זאת גם לא הייתה הבעייה בערכים - במקרה של הערך על סדרת הסרטים הבעייה הייתה שלמעשה מדובר בחלק קטן מיקום מארוול ולא בסדרה נפרדת, ובמקרה של תור: אהבה ורעם הבעייה הייתה שאין מספיק "בשר" לערך (וזה לא שהיה מספיק מידע באינטרנט, הסרט ייצא בעוד שנתיים לפחות). בכל אופן, הסיבה להעברה לטיוטה היא ממש לא "בעיה חמורה בכתיבה". אז הסכמתי איתך כי לא רציתי לבזבז את הזמן שלי על ויכוחים והעדפתי להמשיך בתרומה שלי כרגיל. אלא שאז ראיתי את דף המשתמש שלך: ”מה קרה לחונכות המנדטורית? הרבה יותר מידי ילדים פעילים פה, מקימים לעצמם "בית ספר" וממלאים את מרחב הערכים בתרגמת נוראית, כתיבה לא טובה וניסוחים מזעזעים. פעם הייתה משמעות לחממה (בה אני צמחתי באופן אישי), אבל היום זו כבר נהייתה הפקרות קשה שצריך לעקור מהשורש.” הרבה יותר מדי ילדים, תרגמת, כתיבה לא טובה, ניסוחים מזעזעים... ואתה עדיין מתפלא שקשה לי לראות בדבריך ביקורת בונה. סלח לי, אבל זו ממש לא ביקורת בונה. זה ניסיון לכפות על כל עורך צעיר חונך, שממש לא דרוש לכל אחד. בבקשה ממך - אל תאשים את העורכים הצעירים בכל הבעיות של ויקיפדיה.
אצטט כאן את מה שכתב בריאן בדף שיחתי לאחר הבירור שפתחתי: ”לעניין עצמו, קראתי את השיחה כאן וכמעט לכל אורכה בלטה לי ההתנשאות של The Turtle Ninja. שורה של גערות ונזיפות, גם כאשר משתמש:הארי פוטר התקפל מול הלחץ והסכים לקבל את דעת הנוזף שאין חשיבות לערכים שכתב, אבל אז מיד קיבל נזיפה נוספת על כך שהוא "סותר את עצמו" בכך שהוא מקבל את הטענה שנטענה נגדו. לי זה נראה כמו הצקה לשמה... בנושא בית ספר ויקיפדיה, אני אישית לא רואה מקום שמשתמשים יכתבו הודעות השמצה על מיזם. אם אכן יש בעיה גורפת בעריכות של משתמש או קבוצת משתמשים, התייעץ בקהילה כיצד לפעול, הצע את עצמך כחונך (בצורה נעימה ולא פטרונית)...” (ההדגשה שלי).
אחר כך ניסית להעמיד למחיקה שני ערכים יקרים לליבי, והרי ברור שלא הגעת אליהם במקרה. עשיתי טעות כשגייסתי מצביעים - אני יודע, אך דע שהכל נעשה מתוך רצון אמיתי לתרום למיזם החשוב שלנו. לפני שהספקת לצאת לחופשת-ויקי, הספקת לגלות את גילי לאנונימי (שאמרתי לו שאני לא מעוניין להשיב על השאלה ששאל אותי) ואף קראת לי בשמי פעמים רבות ללא אף בקשת רשות (ואפילו להסתיר את עריכותיך לא דאגת). ואז, יצאת לחופשת ויקי-ארוכה ולא התראינו עד חודש ספטמבר. עם חזרתך לויקיפדיה, פנית אליי באופן פוגע ומעליב כשאמרת לי מספר פעמים ”המירוץ חסר התכלית אחר מיקום גבוה בסטטיסטיקה פוגע באנציקלופדיה ולא מטיב לה” או כשערערת על חשיבותה של עסקת ענק שאין עוררין על חשיבותה, שגם בגרסתה הבסיסית זכאית לערך משלה, רק בשל החשיבות הרבה שיש לה.
גם אני בן אדם וגם אני עושה טעויות, אבל הכל עשיתי לטובת ויקיפדיה, ולא לטובת שום סטטיסטיקה. אין לי בעייה עם ביקורת, להפך. אני דווקא חושב שבסופו של דבר הבנתי איפה אני טועה. אבל יש דרך לעשות דברים. כשאתה אומר ”הארי, המירוץ שלך אחר סטטיסטיקה מוליד ערכים קצרצרים וחסרי תוכן מהותי” או ”והערך בעברית פשוט מביש - ניסוחים לא טובים, חוסר במקורות ומלא בספקולציות” לא מדובר בביקורת בונה. מדובר בדברים מעליבים ופוגעים. תאר שהיו אומרים דבר כזה על אחד הערכים שאתה כתבת, לא היית נפגע?
אני מבקש ממך דבר אחד פשוט - אם אתה רוצה להעביר לי ביקורת, עשה זאת בצורה נחמדה יותר ופחות פוגעת. ביקורת כמו שנתן לי טל כאן למטה - היא דוגמה לכך. טל, הלוואי וכל המשתמשים היו כמוך
אני מכבד אותך ומעריך אותך כעורך (גם אם זה לא נראה לך ככה), אז אנא ממך כבד גם אתה אותי. בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:45, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
הנקודה כאן הובהרה לפני כמה פסקאות וחבל שהדיון כאן נגרר לפסים אישיים. מו, כבר פניתי אליך כמה פעמים לגבי דרך ההתבטאות שלך וההשתלחות כאן קצת מוגזמת. אני מניח שכוונתו טובה ורוב הדברים הוא יתקן כשילמד וישתפר. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 00:07, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
טל, אני רואה את הדיון הזה כשאלה ערכית על עתיד קהילת הויקיפדים. עם זאת, הארי הוא זה שבוחר להסיט את עיקר דבריי ל"רדיפה" ו"תקיפה". בכל וויכוח ומחלוקת אליהן נקלעתי בהשתתפותו - הצגתי טיעונים ענייניים, מבוססים ומנומקים היטב, בעוד הוא בחר ברוב הזמן לסנן או לענות במקרה הטוב עם שתי מילים. דרך ההתטאות שלי מכבדת, ומעולם לא השתלחתי בו בצורה אגריסיבית. כבר בפנייתי הראשונה אליו, הצעתי לו ממקום טוב לחפש חונכות. כמי שסבל מבריונות של ממש מצד מפעילים ועורכים בצעירותו - לא הייתי מעלה על הדעת לפעול ככה נגד אחרים, בשום מצב. כשטעיתי, וטעיתי - התנצלתי, בכנות ומעומק הלב.
הארי, חיוך רחב נמרח על פניי כשראיתי שהגבת לי כשהתחברתי. ואני לא ציני, אני מתכוון לזה ברצינות מוחלטת. אבל אז קראתי את תוכן הודעתך, והתאכזבתי. במקרה הטוב, זה היה סיכום ממזג. פעם נוספת, במקום לענות לטיעוניי בדבר הארכוב של דף שיחתך ואיכות ערכיך, בחרת לקחת את הדיון למחוזות אישיים. עם זאת, ניכר כי אתה סוחב משקעים מההתקשורת בינינו בחודשי אפריל ומאי, ולכן ראוי שאגיב לכל הנושאים אותם העלית.
  1. על חוסר החשיבות האנציקלופדית של "תור: אהבה ורעם" ו"תור (סדרת סרטים)" אני עומד עד לרגע זה, ומדבריך ניכר שאתה מסכים איתי על כך - הראשון הוא מוצר עתידי ורחוק שאין עליו מידע מספק, והשני הוא חלק מזיכיון רחב ואינו מצדיק ערך עצמאי. בדיעבד, נראה כי זו הייתה טעות להאשים אותך בתוכן הירוד של "תור (סדרת סרטים)", היות וכל מה שעשית היה רק ללקט את הכתוב בערכים שונים. אם האמנת אז בחשיבות, לא היית צריך להסכים איתי בעל כורחך כדי ”לא... לבזבז את הזמן... על ויכוחים... ו... להמשיך בתרומה... כרגיל”. אם גם היום אתה מאמין בחשיבות אותם ערכים, אני מציע לפתוח בדיון שחזור.
  2. דבריי ההם נכתבו מתוך כאב ודאגה אכפתית וכנה לאיכותה של האנציקלופדיה החופשית השיתופית. עם זאת, לאחר שהבנתי כי גם חבריי נפגעו - הסרתי אם אותם דברים מתוך כבוד. למען הסר ספק, גם התנצלתי עליהם. אני עומד מאחוריהם, אך ברור לי שעשיתי זאת בלשון תקיפה מידי.
  3. כבר בדיון הראשון שלי ושלך, ביקשתי את סליחתך. פעמיים, אגב. אצטט את עצמי - ”אני לא נטפל אליך, ואין לי דבר אישי נגדך. אם נעלבת מדבריי - אני מתנצל, זו לא הייתה כוונתי.”, ”אני ושב ואומר - לא התכוונתי להעליב אותך באופן אישי, ואני מתנצל אם נפגעת.”. אני עומד מאחורי דבריי בדף המשתמש, אך ברור לי שבעניין "תור" כשלתי בלשוני - ואני מתנצל פעם נוספת.
  4. הטרמינולוגיה בה בחרת מצערת אותי, היא חוטאת למציאות ומוטה לחלוטין. אל "ג'ייקוב קובלסקי" ו"טינה גולדשטיין" הגעתי בזמן קריאה מקיפה של דף המשתמש שלך, ואין בזה פסול. זה לגיטימי לחלוטין, והצבת {{חשיבות}} נעשתה אך ורק מתוך שיקולים אנציקלופדיים. אני ו-Fett העלנו עשרות טיעונים נגד עמדתך, אליהם מעולם לא הגבת (למעשה - עד עצם היום הזה). בהצבעת המחיקה, בחרת לירוק על היושר והמוסרה - גייסת בצורה אסורה משתמשים לעמדתך, דרך לוח המודעות ופנייה אישית. למעשה, אתה מודה כי גייסת מצביעים ורימית - מעשה חמור, שבגינו ראוי לפתוח את אותן ההצבעות מחדש. אגב, אחרי המחיקה של "בלטריקס לסטריינג'" אתה זה שהניח באופן שרירותי תבנית חשיבות על "ג'ון ריית'" - בלי לכתוב דבר אחד נגד הערך, כלום. סתם נקמנות ילדותית. כש-Fett גער בך, ובצדק - הסרת את התבנית. הדונים על "קובלסקי" ו"גולדשטיין" היו עניינים לחלוטין. אני כיבדתי את הדמוקרטיה, והנחתי לנושא לאחר הכרעת הקהילה (על אף שהיא הושגה במרמה).
  5. כשאנונימי שאל את גילך, כתבתי בסך הכל כי אתה ככל הנראה בן נוער עקב השתתפותך במיזם בית הספר. מחקת את הודעתי (על אף שהיא לא הייתה אאוטינג, אלא ציון פרט שאתה "הסגרת"). בנוגע לשימוש בשמך האישי - אתה משקר. נקבתי בשמך פעמיים או שלוש עד שביקשת ממני לא לעשות את זה עוד, ואז הפסקתי לחלוטין. כשחזרתי לאחר חופשת-ויקי ארוכה, זה ברח מזכרוני - התנצלתי באופן אישי. זו הייתה טעות אחת חמורה מצידי, וביקשתי את מחילתך. אז אל תצייר את זה כאילו אני מנסה לפגוע בך באופן אישי - זו לא המציאות. יש עובדות.
  6. אתה מצטט את אחת האמירות שלי שאני הכי גאה בהן - ”המירוץ חסר התכלית אחר מיקום גבוה בסטטיסטיקה פוגע באנציקלופדיה ולא מטיב לה”. מה לעשות, כשאתה כל-כך מתגאה במיקומך בסטטיסטיקה ובתארים שלך בדף המשתמש - זו התחושה שמתקבלת. הצגתי הרבה יותר מידי מקרים בהם הבאת למרחב הערכים טיוטות לא בשלות וקצרמרים לא ראויים, וציינת בפניך את המדיניות - "שום גמדים לא יבואו". אבל גם לאחר "מכירת נשק ישראלי לגרמניה המערבית" (שרבים הסכימו איתי בדבר חוסר החשיבות), המשכת להעביר ערכים עם {{להשלים}} ו-{{בעבודה}}. גם כשמפעיל מערכת, רוי, העיר לך על כך - לא ענית בצורה עניינית, רק התגוננת. בסופו של דבר, אנחנו עורכים באנציקלופדיה - זה לא ארגז חול.
  7. ציינת שתי אמירות. הראשונה - ”המירוץ שלך אחר סטטיסטיקה מוליד ערכים קצרצרים וחסרי תוכן מהותי”, מאחוריה אני עומד בגאווה. ושנייה - ”והערך בעברית פשוט מביש - ניסוחים לא טובים, חוסר במקורות ומלא בספקולציות”, ממנה אני חוזר. היא הייתה קיצונית מידי, לא במקומה ותוקפנית - ואני מתנצל על כך.
  8. אתה מבקש שאבקר אותך בצורה נחמדה, אבל אתה מתעלם מכל ביקורת שמופנית אליך. כל ביקורת. אני שב וחוזר - עד היום לא התייחסת לאף אחד מעשרות הטיעונים שהועלו נגד ערכי "הארי פוטר" השונים, עד היום אתה ממשיך לעבור בצורה מפורשת על מדיניות ולהעביר שלל ערכים שלא בשלים למרחב הראשי ועד היום אתה מארכב דפי שיחה מבלי להתייחס להודעות, רק כי יש הודעות מסוימות שלא נוח לך איתן. אז באמת, אני שואל אותך הכי ברצינות - למה אתה מצפה ממני? בן אדם מנסה להסביר לך, ללמד אותך, ומה אתה עושה? כותב לי סיכום ממזג של 7,000 בתים. בחייאת, אתה הודית בזה שגייסת מצביעים ורימית בהצבעות - אתה מבין עד כמה זה חמור? בחייאת, אתה הודית בזה שאתה מעביר במודע טיוטות שאינן בשלות למרחב הראשי - אתה מבין עד כמה זה חמור?
יש לך שפע של כוונות טובות ורצון אדיר לתרום כאן, ואני מעולם לא ביטלתי את זה. כתבתי לך את זה עשרות פעמים, ואני אכתוב שוב - אתה עושה עבודה ניטור טובה ואתה מועיל וחיוני למיזם, אבל לצערי אתה חוטא שוב ושוב. רוצה לשנות את דעתי? תתייחס בצורה ענייניית וברורה, לא מתמסכנת, לדברים שאני, רוי וטל כתבנו על הערכים שלך. ואם בא לך, אני אשמח לשמוע למה הצבת תבנית חשיבות על הערך של Fett. ובכלל, אני באמת רוצה לדעת מה טענות הנגד שלך לערכי "הארי פוטר". ולא, אני לא ציני. במקום להמשיך להתנצח איתי על כלום ושום דבר, אני בטוח שאם שנינו נשלב כוחות - התרומה המאוחדת שלנו למיזם תהיה אדירה. אבל כל עוד אתה בוחר להמשיך להשתמש בתרירוצי "רדיפה" ו"התנכלות", אנחנו נמשיך לעמוד במקום. אני אמשיך לפקפק בחשיבות עריכות, אני אמשיך להתווכח בדיוני מהות ותוכן. לא מתוך איזושהי "שנאה" אישיית כלפיך, אלא מתוך אהבה גדולה לויקיפדיה העברית. ואני שב ואומר - אם אי פעם נפגעת ממשהו שכתבתי, זו לא הייתה הכוונה שלי ואני מצטער. מו סיזלאקהטברנה 01:20, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
אין פה שום התנצחות. אתה פונה אליי בשפה תקיפה ולא מכבדת. ואני לא המשתמש היחיד שחושב כך. בתגובה שלי התנצלתי על הטעויות השונות שביצעתי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 10:27, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
התחלתי לרשום כאן תגובה ארוכה אבל נמאס לי מלהגיב לטענות שלך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:08, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
ראיתי שתויגתי פה וקראתי מתוך עניין את הדיון. הארי, אם הרבה אנשים באים ומעירים לך על עריכות שלך ועל הפעולות שאתה עושה באתר, כנראה שמשהו באמת לא בסדר. במקום לעבור למגננות אוטומטיות ולהתמסכנות (רדיפה! תקיפה! אתה פוגע בי באופן אישי!) אתה יכול לנסות להקשיב לביקורות הענייניות שנותנים לך ולשפר את עצמך. גם אני בעצמי בעבר חטאתי בהתגוננות האוטומטית הזו וההתמסכנות וברגע שהתחלתי להקשיב לדברים שאנשים אומרים לי הכל פתאום נעשה ברור יותר והיחסים שלי עם כלל עורכי האתר השתפרו. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 11:17, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
Ofek j, הבנתי את הביקורת. אבל לכל דבר יש דרך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:19, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

בחייאת, כמה אפשר להתנצל בפנייך? ראיתי כל כך הרבה הפניות להתנצלויות בהודעה של מו וכל הזמן התגובה שלך הייתה אותה תגובה מתמסכנת ומתגוננת. שוב אני אומר, תנסה להקשיב לעורכים שמבקרים אותך ותהפוך לעורך תורם הרבה יותר לאתר. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 11:26, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

אופק, אני לא רוצה שיתנצל בפניי. אני מקשיב לביקורת ומבין. אחזור לפעולת הניטור הטובה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:11, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
ביקורת היא חלק חיוני מלמידה והתפתחות. מה שאתה רואה כ"רדיפה", נחשב בעיניי ולדעת רבים כמאבק על איכותה של ויקיפדיה. לאורך כל דבריי, ביותר מ-20,000 בתים בדיון הנוכחי ויותר מ-50,000 בתים בכלל הדיונים, העליתי טענות מבוססות ומנומקות היטב. מעולם לא תקפתי אותך באופן אישי (אך ידעתי להתנצל כשהדברים התפרשו כך), ותמיד שמרתי על שיח ענייני. מבלי להתדרדר למחוזות אישיים ולא נעימים, הקדשתי זמן רב למענה ראוי על כל דבריך האחרונים - סתירה מפוטרת, מבוססת ומנומקת של כל טענותיך, והוכחות חותכות לכך שאתה מתעלם בשיטתיות מן הביקורת שמופנית כלפיך. זה לא "רק מו סיזלאק מחפש אותי", זו קבוצה של ויקיפדים טובים שאכפתיים כלפי הקהילה ומרחב הערכים. לצאת לחופשת-ויקי כדי להתנתקות מכל אשמה ולהשכיח את הדיון זו לא חוכמה, הרי בסוף? אתה תחזור, לצערי, לסורך. ואני אגלה לך משהו: אני אהיה שם, להגן על ויקיפדיה. כשתכתוב ערכים טובים - אשבח ואהלל. כשתעלה קצרמרים חסרי תוכן ולא בשלי ם -אבקר, בכל כוחי. זו לא "רדיפה", כי זה שיח שאני מנהל עם משתמשים נוספים. ההבדל בינך לבינם? הם מקשיבים, לומדים, מבינים ומקבלים. כך כשהם מבקרים אותי, אני מאזין לדבריהם בחיוך רחב. מו סיזלאקהטברנה 18:23, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
מו סיזלאק, אני מעריך את הביקורת הכנה. אני עוד אפתיע אותך, ולא אשוב "לסורי". הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:45, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

עזרה.[עריכת קוד מקור]

אפשר שתעורך לי את דף השיחה לאריכון? Jlironx - שיחה 19:36, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

היי Jlironx, בוודאי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:47, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

אז אתה יכול לעשות לי עכשיו? הארי פוטר 73 Jlironx - שיחה 18:27, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

Jlironx, כן, מה להכניס לתוך הארכיון? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:51, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

את הכל חוץ מעריכה בתשלום Jlironx - שיחה 18:51, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

וככה אולי אני ילמד גם להיכנס :) או שאתה תסביר לי על הדרך. Jlironx - שיחה 18:52, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

Jlironx, נסה לקרוא את ויקיפדיה:ארכוב. אם לא תבין משהו, אסביר לך בעצמי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:40, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

אתמול שלחו לי את זה לא הבנתי כלום תאמת. עדיף שתעשה אתה אחי. Jlironx - שיחה 19:49, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

Jlironx, נהוג לארכב רק לפי זמן ולא לפני נושא. תרצה שאארכב את כל השיחות שלך עד כה לתוך הארכיון? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:10, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

כן אחי הארי פוטר 73 Jlironx - שיחה 02:39, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

מרואן-->מרוואן[עריכת קוד מקור]

היי הארי, לאחר הדיון בוק:יל על השם מרוואן, נראה שיישמת באופן חלקי בלבד את ההמלצות. הסרת את תבנית שינוי השם בערכי ה"מרוואנים" אך לא שינית את ערכי ה"מרואנים". מצפה לגישה אחידה. peledy - שיחה 20:03, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

הייתי בטוח ששיניתי, מוזמן לשנות במקומי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:11, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
peledy, התפניתי לכך. תוכל להפנות אותי לערכים? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:47, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
אישים ששמם הפרטי הוא מרואן, בבקשה. peledy - שיחה 00:47, 5 באוקטובר 2020 (IDT)
נראה שפתחו דיון חדש בנושא או שהמשיכו את הקודם. עדכן אותי במידת הצורך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 10:32, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

ערכים[עריכת קוד מקור]

היי, אני מצטרף לדבריו של מו סיזלאק. יצא לי להשלים בתקופה האחרונה מס' ערכים שכתבת לאחר שהייתה בהם שורה אחת ותבנית שכל כולה נשאבה מויקינתונים. אני מעריך את הרצון לתרום ואני מודע לכך שמידי פעם יימצא מי שירחיב אבל זאת לא דרך פעולה. אם אתה מתרגם ערך, תרגם עוד פסקה, עוד כמה שורות או לפחות את הבסיס בכדי שהערך יעמוד בפני עצמו. קח בחשבון שהכמות חשובה אבל האיכות פי כמה וערך מפורט ומקיף, יציג אותך באור מרשים יותר וכויקיפד שאכפת לו. הכי חשוב, אם אינך בקיא בנושא או בתרגום, עדיף שהקישור ישאר אדום מאשר שהקורא יגיע לערך בן שורה אחת. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 21:27, 4 באוקטובר 2020 (IDT)

היי טל, אקח לתשומת ליבי. תודה על הביקורת הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:46, 4 באוקטובר 2020 (IDT)
19:24, 5 באוקטובר 2020 (IDT)

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על פועליך במרחב הערכים, תוך העברות הערכים ותיקון הקישורים. המשך כך. Hello513 - שיחה 12:20, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 12:30, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

שאלה של רונן גוריון (16:00, 6 באוקטובר 2020)[עריכת קוד מקור]

היי שלום, רציתי לשאול כיצד אני מוסיף תמונה לערכים שאני פותח, אני לא מצליח... --רונן גוריון - שיחה 16:00, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

תמונה שאתה צילמת או תמונה שכבר קיימת בויקישיתוף? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 16:15, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
מתייג: רונן גוריון ישראל קלרשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשפ"א • 17:43, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

תקשיב אחי. בקשר לארכיון[עריכת קוד מקור]

נסיתי לעשות כמו שעשית בעריכה אחרונה בדף שיחה שלי וזה לא עובד. אתה יכול להסביר לי איך מכנסים אותם לארכיון? (או שאפשר שתעשה לי צילום מסך איך אתה מכנס אותם) Jlironx - שיחה 16:33, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

Jlironx, פשוט נכנסים לארכיון ומעתיקים את התוכן שאתה רוצה לארכב (ולאחר מכן מוחקים אותו מדף השיחה). שים לב שאתה מארכב דברים שקרו לפני שלושה ימים ומעלה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 17:02, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
אפשר שתעשה צילום מסך? ככה אני יבין יותר טוב. Jlironx - שיחה 17:11, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
Jlironx, אני לא כל כך מבין איך אפשר לצלם מסך של זה... בכל אופן, פשוט תגזור את התוכן שאתה רוצה לארכב ותדביק אותו בארכיון. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 17:13, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
דרך אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. אולי אתה כבר יודע את זה אבל אתה לא משתמש בזה... הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 17:14, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
פשוט להיכנס לארכיון ולהיכנס לאחרון שבו ולדבק את האחרונים שיש? Jlironx - שיחה 17:53, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
עשיתי נכון אחי. תראה Jlironx - שיחה 17:57, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
כן. מזכיר שוב: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:04, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

סבבה. Jlironx - שיחה 21:05, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

הארי, ראה שיחת משתמש:Jlironx#ארכוב ושאר ירקות. מו סיזלאקהטברנה 09:50, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

הגבתי שם. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 09:54, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

שיחה:אינטר אסקלדז[עריכת קוד מקור]

אם התיוג לא פעל, נא ראה הערתי שם. סאבעלוטודו - שיחה 18:15, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

היי סאבעלוטודו, התיוג באמת לא פעל אז תודה שהפנית אותי לדיון. במקרים כאלה בדרך כלל עדיף לחדש את הדיון (ולהתייחס אליו כאילו החל לפני שבוע). אם תקבל תמיכה בעמדתך מצד ויקיפד אחד נוסף, אין מניעה מביצוע ההעברה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:17, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

מה הבעיה בשם הזה?[עריכת קוד מקור]

לא שיש שם קללה המילה "לא חשוב" באמת אחי אתה נופל עלי סתם בגלל המילה "לא חשוב". Jlironx - שיחה 21:14, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

אני לא "נופל עליך". אני חושב שעדיף לארכב לפי סדר כרונולוגי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 21:16, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

כוכב נאמן![עריכת קוד מקור]

כוכב הנאמנים
תודה שעזרת לי וגם למדת אותי בקשר לארכיון.

מאחל לך להיות מפעיל מערכת :) Jlironx - שיחה 21:26, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

Jlironx, תודה על הכוכב ועל האיחול הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 21:27, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

איך?[עריכת קוד מקור]

איך אתה עושה את מה שיש לך. שאתה כתוב משהו זה מראה אצלך שונה ולא כמו אצל כולם. Jlironx - שיחה 20:22, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

עריכת החתימה נעשית באמצעות דף ההעדפות האישי. החתימה מופיעה בתיבת הטקסט "חתימה" (בלשונית "פרטי המשתמש"). כאשר אין טקסט בתיבה זו (ברירת מחדל), החתימה כוללת קישור לדף המשתמש שלך ולדף השיחה שלך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 20:27, 8 באוקטובר 2020 (IDT)
תיוג: Jlironx. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 20:27, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

אבל אני יכול לעשות גם? Jlironx - שיחה 20:29, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

כן, כל אחד יכול! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 20:29, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

שישן החולות[עריכת קוד מקור]

היי. אני כתבתי את הערך. ראיתי ששינית את שם הדף (וגם את שם המין). לדעתי זו טעות. העכביש מוכר בשם six-eyed sand spider. נכון ששם זה מתייחס לקבוצת עכבישים במשפחה, אך זהו שמו הלא מדעי. השם שנתת בעצם מערבב בין שמו ה"מדובר" לשמו המדעי. אני מבין את הצורך בייחודיות, אך שמו המדעי מספק זאת, ושמו הלא מדעי אמור להיות כפי שהוא נשמע באנגלית. למיני עכבישים רבים אין שמות בעברית מכיוון שאינם חיים באיזורינו ולכן לא היה צורך לתת להם שם, במיוחד שם לא מדעי, ולכן המתודה הטובה ביותר היא לציין בדף את שמותיהם המדעיים ולצידם את שמותיהם הלא מדעיים המתורגמים אחד לאחד מאנגלית. CitizenX73 - שיחה 18:20, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

CitizenX73, התקיים דיון בדף השיחה. אם אתה צודק ואם לא - על מנת לשנות את השם בחזרה עליך לפתוח דיון שינוי שם חדש בדף השיחה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:27, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
קראתי יותר בעיון ואני מסכים. פתחתי את הדיון בעצמי. אנא נמק גם שם. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:30, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

שוחחתי עם ראש מחלקת פרוקי הרגליים והעכבישאים במוזיאון לזואולוגיה. שמה דר' אפרת גביש-רגב. לדבריה, לא נהוג לתת שמות עבריים למינים שאינם חיים בארץ, וגם אם כן, זה קורה במקרים בודדים ולמינים יוצאי דופן. מעבר לכך, תהליך מתן שם הוא יחסית ארוך ועשוי לקחת חודשים ארוכים ולעיתים אף מעבר לכך. לכן כרגע הדבר הכי נכון לעשות הוא לשנות את שם הערך לשמו המדעי של המין. היא הוסיפה שהיא תמסור בקשה לתת שם גם למין הנ"ל אך כאמור זה יקח זמן. כמו כן, היא הוסיפה עוד כמה נקודות מעניינות לגבי מינים אחרים והעלתה רעיון לקיום שיחת ועידה שבה נוכל לחדד ולתקן מספר דברים. אחד הדברים המעניינים שהיא אמרה שכרגע השם 'ארסנים' שניתן לממשפחת עכבישים אינו שם מאושר רשמית ונמצא בתהליכי אישור מתקדמים, והשם שישן (או ששן) הוא מוטעה מיסודו כי ישנם משפחות נוספות של עכבישים שלהם שש עיניים CitizenX73 - שיחה 21:10, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

CitizenX73, מוזמן לשנות בחזרה. רק אל תשכח להסיר את תבנית שינוי השם בדף השיחה לאחר מכן. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 21:17, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

מצטער, לא יודע מה התהליך ואיך עושים את זה. הידע הנוכחי שלי בעריכות ויקיפדיה די מצומצם. אודה לך אם תעשה זאת. מה לגבי שיחת ועידה כמו שהציעה אפרת? עם מי עושים את זה? איך מארגנים את זה? CitizenX73 - שיחה 22:59, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

CitizenX73, ניתן לנסות זאת לארגן זאת פורמלית דרך ויקימדיה ישראל או לא פורמלית דרך חדר צ'אט (אפשרות מיוחדת ליצירת קשר שקיימת בויקיפדיה). אם אתה ואפרת בעניין, אולי נוכל לתאם פגישה מראש דרך חדר הצ'אט של ויקימסע (לצערי, חדר הצ'אט בויקיפדיה לא פעיל למיטב זכרוני) ולהעלות בה כל מיני רעיונות לגבי שינויי שמות של ערכים על בעלי חיים. מוזמן לפנות אליי לצורך תיאום פגישה כזו מראש. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:29, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
על המדיניות הראויה שהצעת. לא נורא שהיא לא עברה (בהפרש של שני קולות בלבד!).. אני חושב שמה שאפשר להפיק מזה זה פנייה למפעילים בבקשה שיותר יהיו פעילים בנושא (נסה לפנות ליונה, ערן או אמירו- שאמר שישמח לעזור גם). אתה יכול גם לתאם מראש עם מפעיל לפני שאתה רוצה לפרסם, ואז זה יחסוך את ההמתנה. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:12, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:23, 10 באוקטובר 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: ואן היט וונדרס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ואן היט וונדרס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

חדשופדיה - 2020 שבוע 43[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #42
עודכן ב־26 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ואן היט וונדרס • נשאר עוד כשבוע לסיומו של מיזם ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת • מתקיימים במזנון דיונים לגבי הכינוי "תנא" בערכים על חכמים המופיעים בספר הזוהר בלבד וכן דיון בנושא הפנייה לחב"דפדיה


בקשת שליחת חדשותפיה[עריכת קוד מקור]

למה אתה לא כותב במפורש את מה שצריך לשלוח בבקשות ממפעילים אלא יותר דפי משנה אצלך (כמו למשל משתמש:הארי פוטר 73/המוני/1). מה דעתך על פניה בסגנון: נא לשלוח הודעה המונית עם הכותרת "חדשותפדיה 3000 שבוע 25", תוכן {{חדשופדיה/קוד|2020/42|42}} לרשימת התופצה ויקיפדיה:רשימות תפוצה/חדשופדיה.

פניה זו גם תחסוך ממך ליצור דפי משנה לא נדרשים וגם תסייע למפעיל למלא את הבקשה כי אתה כותב במפורש את תוכן שלוש השדות שהוא צריך למלא (כותרת הודעה, תוכן הודעה, ורשימת תפוצה).
בנוסף, כפי שראית היום יש מפעיל נוסף שיסייע לשלוח הודעות ואם הבקשות יעשו ביום ראשון, אני משוכנע שהיא תשלח עוד באותו היום ברוב המוחלט של המקרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:10, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

יונה, לא ידעתי שזה אפשרי, אנהג כך בהמשך. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 12:43, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

כוכב לכתב!
כל הכבוד על החדשופדיה החדשה. כמה זמן היית צריך לחכות עד שהמפעללם שלחו את ההודעה? ישראל קלרשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשפ"א • 17:49, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה! ישראל. נראה שבזכות המינוי של המפעילים החדשים הזמן התקצר משמעותית וההודעה נשלחה תוך פחות מעשר דקות הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:30, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
נראה לי שזה לא המפעילים החדשים אלא המפעיל החדש קריצה ישראל קלרשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"א • 18:32, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מסכים איתך לגמרי, Hiorix עושה עבודה מצוינת בניטור אחר דף הבקשות ממפעילים הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:33, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
נכון, הייתי מתייג אותו אבל אני לא זוכר את השם שלו... ישראל קלרשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"א • 18:35, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
Hiorix עושה עבודה טובה אבל אתם מצפים ממנו ליותר מידי. אני לא חושב שהוא זמים 24 שעות כך שבמזל זה לקח 10 דקות ולא שעה עד שאני הייתי רואה את זה. באופן כללי תבדוק מתי בקשת בפעמים שלקח כמה ימים עד ששלחו. אני מניח שמדובר על יומים חמישי-שבת ולא על ראשון-רביעי. אבל אין לי ום בעיה שתשבחו את Hiorix. הוא מגיע במלוא המרץ אני מקווה שזה ישאר כמה שיותר (המפעיל הקודם שהגיע ככה היה פעיל במלוא המרץ כחצי שנה עד שתש כוחו או השתנו הנסיבות שאפשרו לו להשקיע את הזמן שהוא השקיע לפני כן). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:15, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
יונה, לא ציפיתי שדבר כזה יקרה, אני לא מצפה מהמפעילים להיות זמינים 24/7, אבל כן שההודעה תישלח עוד באותו יום. כל עוד זה מתקיים, הכל מצוין הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 21:24, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

איך יוצרים דף הפניה לערך קיים תחת שם אחר?[עריכת קוד מקור]

ככותרת, כך השאלה. תודה, טאנג17 - שיחה 11:45, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

טאנג17, מה כוונתך ב"ככותרת"? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:45, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
התכוונתי, לשאלה שבכותרת הפסקה; במיזם סין ישנה דרישה להקמת הערך ג'אנג ג'ישין, זהו שמו המקורי של צ'יאנג קאי שק, עליו ישנו ערך. כיצד אני הופך את הדף הנדרש לערך המפנה לדף של צ'יאנג? טאנג17 - שיחה 11:52, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
טאנג17, ישנם שתי אפשרויות:

בעורך החזותי

  1. לחץ על שלושה פסים בקצה השמאלי של הסרגל העליון () ואז על "אפשרויות".
  2. היכנס אל "הגדרות דף"
  3. סמן את התיבה "להפנות את הדף הזה אל הדף".
  4. רשום את שם דף היעד בשורה מתחת לתיבת הסימון ("דף היעד להפניה").
  5. שמור את האפשרויות – "החלת שינויים", ושמרו את הדף.

בעורך קוד המקור

  1. רשום את שם הדף המפנה (כלומר השם האלטרנטיבי של הדף המבוקש) בשורת החיפוש.
  2. תלחץ על הקישור האדום, ובכך נגיע ל"עריכת דף חדש".
  3. תקיש בסרגל העריכה על תפריט "מתקדם", וממנו נלחץ על הכפתור "הפניה" ( הפניה )
  4. בדף שאתה יוצר תופיע השורה: #הפניה [[שם דף היעד]]
  5. תחליף את "שם דף היעד" ב"גרגרנות" (ללא המירכאות), ונקיש "תצוגה מקדימה". תוכן הדף ייראה כך:
  6. תלחץ "פרסום השינויים".
לפרטים נוספים, ראה ויקיפדיה:דף הפניה ואם לא הבנת משהו, מוזמן לשאול הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 12:18, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
טאנג17, רק אומר שאני אישית ממליץ לך לבחור באפשרות של עורך קוד-מקור, אבל תבחר במה שנראה לך יותר נוח הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 12:22, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
הצלחתי, תודה רבה טאנג17 - שיחה 12:26, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
18:24, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

פרסום מיזם בטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

היי, תגיד, יש מצב שאני אכתוב משהו קצר על מיזם הקומיקסאים בטילדה הרביעית? אני מקווה שזה יימשוך עורכים נוספים למיזם. סנדמן המלך | דברו! | בואו לעשות קומיקס! 22:23, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

היי יפתח, בכיף. רק בבקשה תשלח לי את הכתבה במייל, אני מנסה לשמור על חשאיות😂 הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:30, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

JWB[עריכת קוד מקור]

תרגיע קצת איתו. שינוי התבנית של שכתוב/עריכה צובע לי את העריכה בצבע בולט בשינויים האחרונים וזה מציק. אם אתה רוצה לשנות את כל התבניות שלא יהיו הפניות, הדרך לכך היא להשתמש בבוט ולא ידנית. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:57, 14 באוקטובר 2020 (IDT)

הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:59, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
HiyoriX, שים לב שאני מבצע כעת בעזרת הכלי שינויים מסוג אחר שלא אמור לצבוע את העריכה בצבע בולט. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:06, 14 באוקטובר 2020 (IDT)

קיבלת אישור להפעלת הבוט/JWB? לא עושים דבר כזה מבלי להתייעץ קודם ולקבל אישור, מושך בשבט איבד את ההרשאות שלו בגלל פעולה דומה לפני כמה ימים. אין הבדל בחומרה. מו סיזלאקהטברנה 23:13, 14 באוקטובר 2020 (IDT)

מו סיזלאק, ביצעתי פעולות אחדות (ולא מזיקות לטעמי) בהחלפת תבניות ולאחר שהעירו לי הפסקתי. אם בכל זאת גרמתי נזק, אשמח אם תסב את תשומת ליבי ואתקן אותו בהקדם האפשרי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:16, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
אני רוצה להבהיר שלא מדובר בבוט ושאני בודק כל עריכה בנפרד באופן מיטבי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:17, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מצטרף לבקשה להימנע מעריכות כאלה. רשימת המעקב שלי הוצפה כתוצאה מזה. גם אם הקהילה תחליט שיש צורך בשינויים האלה, יש לבצעם באמצעות חשבון עם דגל בוט כך שדף השינויים האחרונים ורשימת המעקב לא יוצפו בעריכות סרק. ‏Guycn2 · 23:17, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
אוקיי, לא אעשה עוד עריכות כאלו. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:18, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
הארי, לא טענתי שעשית נזק. אמרתי דבר אחר - אתה מפעיל בול/JWB ללא אישור וזה אסור. אני מזכיר: רק לפני כמה ימים, משתמש איבד את הרשאותיו בגלל זה. אין שום סיבה לביצוע ידני ואישי של העריכות האלה חוץ מסטטיסטיקה (וסלח לי שוב שאני מעלה את ה"תירוץ" הזה, אך זו דעתי והיא רק התחזקה כעת). גיא צדק - צריך שחשבון עם דגל בוט יעשה את זה. מו סיזלאקהטברנה 23:21, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
אוקיי, מקבל את הביקורת לגבי הפעלת הבוט/JWB. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:23, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
יפה שאתה רוקד על התחום האפור, כי אתה ממשיך לעשות את אותו הדבר בדיוק - פשוט באופן ידני. זו, בעיניי, חוצפה - שרק מחזקת את טענותיי כלפיך. דווקא התרשמתי מהבגרות בה הודית בטעותך והפסקת, אבל התאכזבתי מאד לראות שאתה ממשיך. שלושה משתמשים מעירים לך על בוט/JWB, והפתרון שלך זה לעשות את אותו הדבר בדיוק - רק ידנית. אחר כך אל תגיד שאני "רודף" אותך או מעליל מעשיות שווא, אתה זה שמביא על עצמיך את הביקורת שלי. מו סיזלאקהטברנה 23:33, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
מו סיזלאק, אני לא משנה את שם התבנית. רק מוסיף נושא. אין בזה שום דבר פסול, להפך. זה כמו קטרוג של קצרמר. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:57, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
אתה יודע טוב-טוב על מה אני מדבר, אל תיתמם. אתה ממשיך במשחקים ובהתחמקויות, אין בדרך הזו תכלית. את מה שרצית לעשות כבוט/JWB, אתה עושה ידנית. זה בדיוק אותו הדבר. הניסיון הזה לצבור סטטיסטיקה כבר הופך למגוחך. מו סיזלאקהטברנה 23:58, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
מו סיזלאק, רציתי לעשות את זה דרך JWB כדי להקל על התהליך של הוספת נושא. תוכל להסביר לי מה הבעיה בהוספת נושא? אם הוא מופיע כחלק מהתבנית כנראה שרצו להשתמש בו...הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 00:00, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
איזה כיף, חסכת לי את העבודה - אתה מודה באשמה. רצית לבצע שינוי במספר ערכים מרובה דרך בוט/JWB, אך בעקבות ההערות שהופנו אליך - אתה מבצע את זה באופן ידני. מה ההבדל? ובכן, אין הבדל. אתה גם לא שולל את הטענה שלי, אז אולי אתה סוף סוף מודה בה - אתה בסך הכל מנסה לצבור עריכות ולהגיע למיקום גבוה בסטטיסטיקה, שזהו מרדף חסר תכלית. אין שום גדולה בציון "הישג" מפוקפק של 10,000 עריכות, כשגם העריכה של "ציון הדרך" היא JWB. מו סיזלאקהטברנה 00:06, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
אין שום פסול בפעולותיי, גיא ורוי העירו לי על החלפת שם התבנית, לא על הוספת הנושא, שהוא תהליך רצוי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:15, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
אומנם הבנתי ששום דבר לא ישכנע אותך שאני מבצע את פעולותיי לטובת ויקיפדיה, ולא לטובת שום סטטיסטיקה מטופשת, אבל אני רוצה רק לספר לך שסיווג הערכים נעשה כהכנה לקראת מיזם השכתוב שעתיד בוודאי לחזור לפעול במסגרת מיזם ה-300,0000. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:20, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
אני לרגע לא אמרתי שהעריכות עצמן לא בסדר, הטענה שלי היא אחרת לגמרי. תקרא שוב את מה שכתבתי, הסברתי את עצמי יפה מאד. ואם אתה לא רודף אחרי סטטיסטיקה מטופשת, למה אתה מתגאה כל כך שוב ושוב ב-10,000 עריכות שרובן המוחלט הוא צ'קטי, JWB ושינויים טכניים מינוריים? וכמובן, למה אתה טורח לעדכן את דף משתמש במיקום שלך בסטטיסטיקה ובציוני הדרך? הרי לפי מה שאתה אומר, זה טיפשי ואתה מסכים שאין שום תוכלת בזה. מו סיזלאקהטברנה 13:19, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
משתמש:The Turtle Ninja, יש משתמשים שאוהבים לעדכן את דף הסטטיסטיקות שלהם ואני לא רואה בכך בעיה מושך בשבטשיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"א • 13:20, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
כמו מושך בשבט, גם אני לא רואה בכך בעיה. כל ציוני הדרך, התבניות, הערכים שכתבתי וכל מה שרשום בדף המשתמש - זה לצורך תיעוד אישי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:25, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
הארי, אתה מתגאה כמעט בכל פורום אפשרי במספר העריכות שלך. מה שאתה לא מציין, זה שהרוב המוחלט שלו הוא צ'קטי, JWB ושינויים טכניים מינוריים - לא עריכת והוספת תוכן מהותי. אם באמת לא אכפת לך מהסטטיסטיקה, אז למה אתה דואג לציין אותה ולהתגאות בה? אין שום תכלית בזה, המיקום הגבוה ומספר העריכות המרובה לא יקנה לך איזשהו "מעמד" או יעניק לך מפעילות מערכת. להיפך, זה רק מרחיק אותך מהאפשרויות התאורטיות הללו. אם אכפת לך מטובת המיזם, היית אמור לבקש אישור להפעלת בוט/JWB, או, במקרה הטוב ביותר - לא לעשות את זה בכלל, לבקש ממשתמש עם בוט דגל לבצע את הפעולה. ככה הייתי גם מאמין לך שאתה לא סתם מחפש לצבור עריכות. מו סיזלאקהטברנה 15:37, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

אריה כהן[עריכת קוד מקור]

היי הארי, לאחר שביצעת את ההעברה, כנראה שכחת ליצור דף פירושונים. בדף השיחה הועלו אריה כהן הרב, הפוליטיקאי והאדריכל. peledy - שיחה 02:16, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

בוצע בוצע הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:15, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

בקשה להסרת הרשאות - העברה מדף הבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

כוכב ויקיגמדי עבורך![עריכת קוד מקור]

כוכב ויקיגמדי
כל הכבוד על המיזם שלך למיין את תבניות השכתוב/עריכה/וכיו"ב - על הדרך הזכרת לי ובטח לאחרים שאני בדרך כלל שוכח לסווג אותן כשאני מוסיף לערכים, וזה בהחלט מגביר את הסיכוי שמישהו יגיע לטפל, אז תודה גם על התזכורת ישר כוח! איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 13:38, 17 באוקטובר 2020 (IDT)
איש השום, שימחת אותי מאוד הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:00, 17 באוקטובר 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: משבר האקלים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא משבר האקלים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

רעיון לחדשופדיה[עריכת קוד מקור]

אולי כדאי לכתוב שם על מיזם ה-300,000 ערכים שראיתי שאתה מתחיל לקדם. גם אם יגיע באיחור במקרה זה זה לא יהיה נורא. אגב, ראיתי גיליון אחד לפני שבוע, האם אתה חושב לחזור לפעילות? Theshumai (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

החדשופדיה אכן יחזור לפעילות עכשיו, והאמת שזה רעיון מצוין! גיליון חדש של החדשופדיה יפורסם בקרוב דרך אגב, אשמח לראות אותך משתתף במיזם, תוכל לתרום לו המון! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:02, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
כיף לשמוע בינתיים רק יצא לי להציע לאנשים להכניס תוכן שהם מקדמים, במילותיהם שלהם. אם יהיה לי רעיון אשמח להכניס משהו שנראה לי... אולי אם יהיה תיקון של מדיניות המרכאות בעקבות הדיון במזנון כדאי יהיה להכניס את זה (אכניס זאת אם כן). עכשיו כשזה פעיל, באמת אנסה לשים לב להזדמנויות להכניס לשם משהו. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 13:48, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
איפה יש הסבר על המיזם? מושך בשבטשיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"א • 13:51, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
מושך בשבט, כאן. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:00, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה. יצרתי את הערך פרח בר. צריך לציין את זה איפשהו? מושך בשבטשיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"א • 20:06, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
מושך בשבט, תלוי - במסגרת איזה מיזם משנה יצרת את הערך? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 21:33, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
המקבץ השבועי, אבל אולי כדאי ליצור דף של דפים שנוצרו במסגרת המיזם כדי שנוכל לעקוב? מושך בשבטשיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"א • 14:09, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
וכדאי ליצור תבנית "משתמש מיזם 300000" או משהו כזה? מושך בשבטשיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"א • 14:09, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
מושך בשבט, אין קשר בין מיזם ה-300K למקבץ השבועי. לגבי התבנית - אשמח אם תיצור אחת כזו. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:22, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מתכוון לאוסף מקבצים ישנים. מושך בשבטשיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"א • 14:23, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
בע"ה בהמשך היום/השבוע אצור את התבנית. מושך בשבטשיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"א • 14:23, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
יצרתי. {{משתמש מיזם 300000}} מושך בשבטשיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"א • 14:14, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

חדשופדיה - 2020 שבוע 43[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #43
עודכן ב־26 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

מתקיים סקר אודות אודות הכלים למשתמשים חדשים כאן. • מיזם 300,000 ערכים יצא לדרך! מוזמנים להשתתף ולהרחיב, להשלים, לשכתב, לערוך ולכתוב ערכים במסגרתו.

@[עריכת קוד מקור]

@ ויקי4800 - שיחה 16:25, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

19:31, 19 באוקטובר 2020 (IDT)

למה, בעצם, לא לבקש מבוט לבצע את הפעולה הזו? כל עמוד השינויים האחרונים הוצף, זה מקשה על הניטור ופוגע בו באופן ישיר. אם היית ממתין יום-יומיים ונותן למשתמש עם דגל לעשות את זה, העולם לא היה חרב - זה לא כזה קריטי. מו סיזלאקהטברנה 09:57, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

סליחה, אתה צודק. בפעם הבאה שאסכם דיוני שינוי שם של קטגוריות עם יותר מ-30 ערכים אפנה למפעיל בוט. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 09:58, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
אם זה שינוי ב-5 או 10 ערכים, אני עוד יכול לקבל את זה. אבל יותר מ-30? זה להזיק. מקווה שבאמת תפעל ככה להבא. מו סיזלאקהטברנה 15:28, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
בגלל זה עושים את ההעברה בפעימות של 20-30 גג (כבר יצא לי להעביר קטגוריות עם למעלה מ-150 ערכים) והפסקות ארוכות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:33, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
הבהרה: בפעמים הבאות אפעל באופן שרוי הציע. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 15:35, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
שני הדרכים לגיטימיות כמובן, בוט יהיה יותר איטי (מבחינת זמינות) אבל לא יראה בשינויים האחרונים, cat-a-lot בפעימות יהיה יותר מהיר אבל יראה בשינויים האחרונים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:40, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
רוי, חבל שאתה מעודד את זה. אין שום סיבה שהעבודה הזו לא תעבור לבוט, החיפזון הוא מהשטן ולהמתין בהעברת הקטגוריות לא ייפגע במרחב הערכים. כל שינוי טכני ולא מהותי כמו זה, שמיועד למספר ערכים מרובה - שיילך לבוט. מו סיזלאקהטברנה 15:49, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
אם זאת תופעה שצריך למגר אותה, אפנה למפעיל בוט במקום. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 17:31, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

זכייתך בתחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת – כתיבת ערכים 2020[עריכת קוד מקור]

שלום רב! על פי החלטת השופטים, הנך זכאי לשי בתחרות, כה לחי! אבקשך לשלוח את פרטי ההתקשרות אליך, לדוא"ל ovedco -at- gmail.com. תודה - ‏Ovedcשיחה 18:05, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! Neriah - שיחה 18:28, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! כל הכבוד! TheStriker - שיחה 18:29, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! 79.178.12.178 18:34, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Omer abcd - שיחה 18:35, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה לכולם! מחמם את הלב הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:23, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
Ovedc, שלחתי לך את פרטי ההתקשרות. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 19:32, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מזל טוב! Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble23:58, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:27, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! !!המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:58, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה המקיסט! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:19, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! !!! ארז האורז - שיחה 18:26, 23 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה ארז הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:35, 23 באוקטובר 2020 (IDT)

המקבץ השבועי: נשיאות ארצות הברית-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נשיאות ארצות הברית-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:22, 25 באוקטובר 2020 (IDT)

מיזם 300,000[עריכת קוד מקור]

חשבתי אולי יהיה כדאי לראיין את משתמש:Brion_VIBBER לטילדה הרביעית שתצא בעז"ה לכבוד המיזם או ההגעה לשלוש מאות, שים לב ברשימת תרומותיו לתרומה הראשונה, יום טוב שמיה רבהשיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"א • 12:44, 25 באוקטובר 2020 (IST)

שמיה רבה שים לב שמדובר באחד ממפתחי התוכנה של מדיה-ויקי ועובד של הקרן (mw:User:Brion VIBBER ו-mw:User:Brion Vibber (WMF)). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 12:49, 25 באוקטובר 2020 (IST)
HiyoriX לא ידעתי, תודה, בכל זאת, אפשר לראיין כמה מהעורכים הראשונים, אפשר למצוא שמות של כמה מהם בציוני דרך בויקיפדיה העברית שמיה רבהשיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"א • 12:53, 25 באוקטובר 2020 (IST)

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

🎂 🍻 מזל טוב! Amit91803 - שיחה 09:40, 26 באוקטובר 2020 (IST)

תודה רבה Amit91803 הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 09:56, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! הארי! ויקי4800 - שיחה 10:01, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה ויקי4800 הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 10:02, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! יאירשיחה 10:06, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מצטרף לברכות, מ ז ל ט ו ב !HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:10, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה לשניכם, מעריך הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 10:28, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! ליום ההולדת. דני Danny-w - שיחה 10:51, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה רבה דני! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:15, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Mbkv717שיחה • ח' בחשוון ה'תשפ"א • 11:27, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה רבה Mbkv717 הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:37, 26 באוקטובר 2020 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! !! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:51, 26 באוקטובר 2020 (IST)

תודה המקיסט הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:51, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מזל טוב יא מקסים אחד איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 12:23, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה רבה איש השום הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 13:12, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 16:20, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 16:21, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! חברהסודית - שיחה 16:23, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! הארי Omer abcd - שיחה 16:24, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! ! TheStriker - שיחה 16:28, 26 באוקטובר 2020 (IST)
תודה לכולכם. כיף להיות חלק מהקהילה שלנוהארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 16:49, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מזל טוב! תזכה לשנים ארוכות, נעימות וטובות בבריאות איתנה! מושך בשבטשיחה • ח' בחשוון ה'תשפ"א • 17:07, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:26, 28 באוקטובר 2020 (IST)
אופק כחול, תודה רבה! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 15:27, 28 באוקטובר 2020 (IST)

קצת באיחור, אבל better then never - 🎂 🍻 מזל טוב!. מו סיזלאקהטברנה 17:25, 28 באוקטובר 2020 (IST)

תודה רבה מו סיזלאק! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:29, 28 באוקטובר 2020 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! !Ewan2 - שיחה 02:49, 29 באוקטובר 2020 (IST)
תודה Ewan2 הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:31, 29 באוקטובר 2020 (IST)
איך פספסתי?! מ ז ל ט ו ב ! אלדדשיחה 22:30, 31 באוקטובר 2020 (IST)
אלדד, תודה רבה!!! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:38, 31 באוקטובר 2020 (IST)
סליחה על האיחור - מ ז ל ט ו ב ! . אסף טל דורון 317 - שיחה 14:54, 2 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה אסף טל דורון 317! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 15:42, 2 בנובמבר 2020 (IST)

300,000[עריכת קוד מקור]

ישר כח על ניהול המיזם! אם תצטרך עזרה במשהו אני פה מושך בשבטשיחה • ח' בחשוון ה'תשפ"א • 13:44, 26 באוקטובר 2020 (IST)

הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 14:02, 26 באוקטובר 2020 (IST)
בינתיים אני מתכונן לתחרות כתיבת ערכים.אני רוצה לכתוב ערך רציני על בית הכנסת אוהל יצחק, ובינתיים פניתי למפמ"ר תושב"ע שכתב על זה ספר וביקשתי לקחת תמונות. מושך בשבטשיחה • ח' בחשוון ה'תשפ"א • 17:09, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מושך בשבט, שאפו! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:18, 26 באוקטובר 2020 (IST)

רשימת תפוצה חדשה[עריכת קוד מקור]

אני רוצה ליצור רשימת תפוצה חדשה: המיזם השבועי. הרשימה תביא בכל שבוע מיזם נבחר אחר. לדעתך לרעיון יהיה ביקוש ויהיה כדאי ליישם אותו? בתודה, ס.ג'יבלי - שיחה - הצטרפו למיזם סין 14:49, 26 באוקטובר 2020 (IST)

לא חושב שיהיה ביקוש. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 16:47, 26 באוקטובר 2020 (IST)
למה? ס.ג'יבלי - שיחה - הצטרפו למיזם סין 17:25, 26 באוקטובר 2020 (IST)
זאת לא המטרה של רשימת תפוצה, לטעמי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:58, 27 באוקטובר 2020 (IST)

חדשופדיה[עריכת קוד מקור]

הוספתי מידע לגיליון הבא. אני לא בטוח אם יש סטנדרט מסוים שאתה אמור לעשות (מרגיש לי קצת "חסר" גיליון ובו רק דבר אחד), אם כן, אשמח אם תעשה זאת ואם נכתוב על זה כמה מילים בדף המיזם שאוכל לבצע זאת בעצמי בפעם הבאה איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:10, 26 באוקטובר 2020 (IST)

איש השום, לא הבנתי. אילו דברים להוסיף? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:09, 26 באוקטובר 2020 (IST)
לא הייתי בטוח אם אייטם אחד בגיליון זה מספיק, היה זכור לי שבזמנו במקבץ היו כמה דברים קבועים שהיו מצטרפים (נניח, עדכונים מהפרלמנט או מהצבעות מחיקה וכו', לא זוכר מה היית עושה). אני גם מניח אבל לא בטוח שכל המעטפת שיש למעלה ולמטה היא בהכרח חלק מהתבנית האוטומטית או שצריך להוסיף שם משהו נוסף. בקיצור, בכל מקרה חשבתי שכדאי לעדכן אותך שפתחתי גיליון, למקרה שיש עוד משהו שתרצה לזרוק פנימה איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:15, 26 באוקטובר 2020 (IST)
איש השום (Theshumai), תודה על פתיחת הגיליון השבועי! אשמח אם תוכל לבקש שליחת הודעה המונית שלו בדף הבקשות ממפעילים. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:17, 26 באוקטובר 2020 (IST)
אבל אבל אבל - קיוויתי שהוא יתמלא עוד קצת קודם לכן... זה גם לא כזה דחוף מה שהוספתי... נראה לי חבל לשלוח לעשרות דפי שיחה רק בשביל זה. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:46, 26 באוקטובר 2020 (IST)
אוקיי, מקסימום נשלח יותר מאוחר השבוע. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 23:04, 26 באוקטובר 2020 (IST)
אפשר לכתוב על תחרות אתרי מורשת מושך בשבטשיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"א • 17:00, 29 באוקטובר 2020 (IST)
19:38, 26 באוקטובר 2020 (IST)

מגזין יהלום, שוב[עריכת קוד מקור]

שים לב כי 79.176.32.210 זו כתובת IP של מגזין יהלום, ולכן יש לשחזר כל עריכה שלה. עם זאת, אתה סימנת את העריכה הזו כ"בדוקה" והשארת אותה על כנה. אני נוטה להאמין כי אתה מבצע את עבודת הניטור שלך במרחב הערכים אחרת משימוש זה, ומקווה שבפעם הבאה בה תיתקל בעריכותיהם של חסומים - תבטל. ולא, זה לא משנה שלא הייתה השחתה בהודעתו. יש כללים, ואותם אנחנו ממלאים - היה צריך לבטל. מו סיזלאקהטברנה 17:17, 27 באוקטובר 2020 (IST)

מו סיזלאק, לא ידעתי שזה מגזין יהלום. אדע להבא. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 17:51, 27 באוקטובר 2020 (IST)
מו סיזלאק, כותרות כמו שבחרת לא משרות אווירה נעימה. אפשר בהחלט להאיר את עיני הארי פוטר גם בלי להעיר לו בצורה כזו. דגש חזק - שיחה 17:54, 27 באוקטובר 2020 (IST)
הוא בירך אותך כבר קודם ושוחזר, ולכן הנחת היסוד היא שזה הוא. בנוסף, מי עוד מחבריך חסום ולכן נדרש לערוך מ-IP? בוא, זו לא תעלומה. הכל טוב, רק שים לב להבא. אסור לתת למזיקים לגיטימציה. מו סיזלאקהטברנה 17:55, 27 באוקטובר 2020 (IST)
מוזר, לא שמעתי לב ששחזרו אותו כאן. מקבל את הביקורת הבונה והכנה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:01, 27 באוקטובר 2020 (IST)
מודה לך על ההבנה , זה ממש לא מובן מאליו. סומך עליך. מו סיזלאקהטברנה 18:01, 27 באוקטובר 2020 (IST)
מצטרף לדגש לגבי הכותרת, ומזמין את מו לשנות אותה לכותרת נייטרלית יותר. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:36, 27 באוקטובר 2020 (IST)

ברכה[עריכת קוד מקור]

כוכב ההארי פוטר
על תרומתך חסרת התקדים בנושא! Desertboyשיחה • 🎶אם יש בחירות תשים את בפייס, שים בפייס ובטוייטר!🎶 - המשך יום נעים 08:57, 28 באוקטובר 2020 (IST)
תודה רבה הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 09:14, 28 באוקטובר 2020 (IST)

עזרה[עריכת קוד מקור]

היי הארי. לא לפני הרבה זמן היינו שותפים לשיחה אודות איזשהו סוג של עכביש. הסיבה שאני פונה אליך כעת שוב היא שאני עורך ערכים נוספים וישנה איזושהי מחלוקת שמתפתחת למלחמת עריכות ושיחזורים, ואני לא מעוניין בדבר כזה. יצרתי קטגוריה על דמות מסויימת שהיה קיים כבר ערך אודותיה, וישנו משתמש אנונימי שנכנס וערך מחדש את מה שיצרתי, כאשר בעצם הוא לא הוסיף שום עובדה אלא רק שינה עובדה למשהו שאינו נכון ובעיקר את נוסח המלל. הבעיה כאן היא ערך שיש בו תוכן שבחלקו אינו נכון וגרוע מכך, ההתנסחות בו אינה מוצלחת בלשון המעטה, עד כדי כך שבתחילה הייתי בטוח שמדובר בהשחתה. אחרי שראיתי את זה שיחזרתי את מה שכתבתי במקור אבל תוך זמן קצר אותו משתמש אנונימי, כתגובה, שיחזר את השינויים שלו. כמו שאמרתי, אין לי שום כוונה לפתוח במשחק מטקות כאן. למי פונים? מה עושים במקרה כזה? מדוע בעצם נותנים למשתמשים אנונימיים אפשרות עריכה בזמן שיש מקרי השחתות וכתיבת עובדות שאינן נכונות? CitizenX73 - שיחה 21:33, 28 באוקטובר 2020 (IST)

היי CitizenX73, מצטער לשמוע שנקלעת למלחמת עריכה. בגלל שאין לי מושג מה בדיוק קרה, אני ממליץ לך לכתוב מה לא בסדר בדף השיחה של הערך/הקטגוריה המתאימ/ה. אוכל לעזור יותר אם תפנה אותי לערך המדובר. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית
נראה לי שהתיוג לא עבד אז הנה: CitizenX73. ראיתי שתייגת אותי, אבל אני צריך דוגמאות ספציפיות. בבקשה תקשר אותי לעריכות שגויות שביצע. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:13, 28 באוקטובר 2020 (IST)

אני לא בטוח שאני יודע איך לקשר (משתמש: שם המשתמש?) ולא כ"כ הבנתי אם קראת או לא את הדיון שיצרתי בדף השיחה בו תייגתי אותך. בכל אופן, אני צופה בתחרויות סנוקר כבר שנים רבות ובעבר אפילו גם שיחקתי במספר תחרויות חובבנים בארץ. יצרתי ערכים בעברית על שחקנים, והכנסתי קטגוריית 'סגנון משחק' כמעט לכל ערך עברי של שחקן סנוקר. אתה יכול להבין שאין לי בעיה בהתנסחות ולא היה מלכתחילה שום פגם בניסוח שלי באותו ערך, אך לצערי אותו משתמש ראה לנכון צורך לשינוי. ומה שאותו אנונימי בעצם עשה הוא לשנות את המלל במקומות רבים ככל האפשר עם התנסחות לא טובה ללא שום תרומה אמיתית בהוספת אינפורמציה, ובנוסף הוא חזר על שמו של השחקן פעמים רבות מדי. נראה כאילו הוא מעריץ של אותו שחקן שרוצה להאדיר את שמו. תוכל להכנס לקטגוריית 'סגנון משחק', ולהשוות בין העריכות. להצביע על מקומות ספציפיים זה קצת בעייתי כי כמעט כל השינויים שנעשו הם בעייתיים בהתנסחות. אבל למשל, עובדה לא נכונה היא שאף אחד לא הגדיר את השחקן 'כ- front runner הטוב בכל הזמנים בהסטוריית המשחק'. זו בדייה, ולדעתי, רק לשם האדרה. CitizenX73 - שיחה 23:09, 28 באוקטובר 2020 (IST)

CitizenX73, אם הוא מוסיף מידע לא נכון, אני ממליץ לך לפנות למפעילים על מנת שיחסמו אותו או לפחות יסבירו לו כיצד הוא טועה. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 07:32, 29 באוקטובר 2020 (IST)

זכייתך בתחרות ויקישטעטל[עריכת קוד מקור]

אות הוקרה על תרומתך למיזם ויקישטעטל

הארי פוטר 73 היקר,

אני מתכבדת להודיעך שזכית בפרס השלישי (המשותף) בתחרות הכתיבה ויקישטעטל תש"ף, על הערך המושקע שכתבת, קהילת יהודי ברודי.

צוות השיפוט והמארגנים רוצים בפרט להביע את הערכתם על השקעתך הרבה בערך, גם לאחר סיומה של התחרות.

בנוסף, אנו מוקירים את תרומתך הרבה למיזם, בערכים נוספים ובתמונות שהועלו כחלק מכתיבתם.

נשמח להשתתפותך ולתרומתך גם בעתיד, במיזם החשוב לתיעוד ושימור המורשת הקהילתית של העם היהודי. כֹּה לֶחָי!

בהוקרה רבה ובתפילה שנמשיך לתרום ביחד לוויקיפדיה העברית, תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 11:37, 29 באוקטובר 2020 (IST)

תלם, תודה רבה לך ולצוות השופטים! מה הכוונה בפרס השלישי המשותף? הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:50, 29 באוקטובר 2020 (IST)
הכוונה שהפרס השלישי משותף לשני זוכים, כפי שתוכל לראות בדף התחרות. אגב הערך הפך ליותר ויותר מושקע, מקיף ויסודי - גם לאחר סיום התחרות. את התחרות הבאה בכוונתי לפתוח מוקדם אף יותר, כיוון שכתיבת ערך על קהילה זה דבר שדורש זמן רב. מוזמן להשתתף! תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 11:56, 29 באוקטובר 2020 (IST)
מקווה גם שהערך יוכל בעתיד להיות מוגדר כערך מומלץ. ראיתי שהגשת בעבר, הוא בהחלט מתקדם לשם. חזק ואמץ! ראית שכתבתי לך שם הצעה בדף השיחה של הערך? תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 11:57, 29 באוקטובר 2020 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אשמח להשתתף בתחרות נוספת, אם תתקיים. אני בהחלט מסכים שלוקח זמן רב לכתוב ערך מקיף על קהילה יהודית. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 11:58, 29 באוקטובר 2020 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אני אכן פועל לטובת שיפור הערך גם בימים אלו, ראיתי את ההערה, אבל לא מצאתי מידע שמגובה במקורות איכותיים בערך האנגלי. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 12:03, 29 באוקטובר 2020 (IST)
אקח את זה בחשבון הארי. לגבי מידע מהערך באנגלית, אם הוא נראה מסודר ולא כלאחר יד, חושבת שאתה יכול לסמוך על זה - ובהמשך להוסיף מקורות. הרבה כותבים מוסיפים מידע טוב, ללא הערות, בכל זאת לא נראה לי שכדאי להתעלם מהמידע. תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 13:38, 29 באוקטובר 2020 (IST)

🎂 🍻 מזל טוב! כול הכבוד! הערך פשוט מדהים בהחלט יכול להפוך למומלץ! ויקי4800 - שיחה 14:15, 29 באוקטובר 2020 (IST)

המקבץ השבועי: סוריה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סוריה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:21, 31 באוקטובר 2020 (IST)