שיחת משתמש:ג'ו בלאק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת מגזין יהלום בנושא חופשה נעימה

יצאתי לחופשת ויקי, להתראות!


ארכיון 1


עונות של ה-MLS[עריכת קוד מקור]

שידרגתי את ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:עונת 1998 ב-MLS לויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/עונות ה-MLS ע"י הוספת הערכים על עונות 1996 ו-1997. הרעיון של הערכים הוא זהה בעיקרון לערך המקורי ומכאן המיזוג. מכיוון שהצבעת בהצבעה הנ"ל, אתה מוזמן לשנות את ההצבעה במידת הצורך. טרול רפאים 15:59, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

קנדומבלה תגובה ושאלה[עריכת קוד מקור]

כיוון שאחרי שעות של עבודה האקספלורר סגר לי הכל בבת אחת בלי לשמור כלום, אני עובדת יותר לאט ושומרת חלקים לא מעובדים עם זאת יש לי שאלה לגבי טבלה לא הבנתי איך להוסיף טבלה לטקסט והטבלה שלי לא ממש הצליחה האם מישהו יוכל לעזור לי עם זה? תודה --משוש30 23:08, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

בעקבות טענך בשיחה:יחיעם שורק העברתי את הערך להצבעת מחיקה, כרם יהושע 13:41, 3 נובמבר 2005 (UTC)

תודה, הצבעתי.--ג'ו בלאק 13:49, 3 נובמבר 2005 (UTC)

מתקפת איכות על ברזיל[עריכת קוד מקור]

שלום, בויקיפדיה מתכננים מספר מתקפות איכות, שהן ריכוז מאמץ לזמן מוגבל על נושא מסויים. אני עומד להציע מתקפת איכות בנושא ברזיל, בין השאר כדי לאזן את האירופוצנטריות של ויקיפדיה.

התחלתי להכין טיוטא של ההצעה ובה הערכים הדרושים בארגז החול שלי ואתה מוזמן להיכנס, ולהוסיף ערכים דרושים. הטיוטא נמצאת ב: משתמש:אורי ר./הצעה למתקפת איכות - ברזיל. הערות שונות ניתן להשאיר בשיחת היעד.

בשלב הראשון הוספתי את כל הערכים שמצאתי בויקיפדיה העברית העוסקים בעברית ועברתי עליהם כדי למצוא אילו ערכים דורשים הרחבה ואילו אינם קיימים. השלב השני יהיה להוסיף ערכים מתוך הויקי האנגלית, הפורטוגזית ומידע אישי. אתה מוזמן להוסיף ערכים לטיוטא האמורה.

אשמח אם תצטרף למתקפת איכות זו ותשתתף בה בצורה פעילה כמיטב יכולתך. בברכה, --אורי 06:28, 21 אפריל 2006 (IDT)

חופשה נעימה[עריכת קוד מקור]

[[ |70px]] חופשה נעימה
חופשת ויקי נעימה מגזין יהלום - שיחה 13:49, 7 במאי 2020 (IDT)תגובה