שיחת משתמש:אפק7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת אפק7 בנושא זכות הצבעה

שפעת החזירים[עריכת קוד מקור]

המילה 'חזיר' לא מוזכרת בתלמוד?! תריץ חיפוש במנוע חיפוש ותראה שדווקא כן. נת- ה- - שיחה 18:05, 29 באפריל 2009 (IDT)תגובה

כוונתי ב"אינו מוזכר במפורש" היתה שהחזיר מכונה בגמרא ובחז"ל בכלל "דבר אחר". אין 'הימנעות חרדית' מהשימוש במילה חזיר, יש נטיה כללית ביהדות לשימוש בלשון נקיה (עיין בערך). לילה טוב. אפק - שיחה 23:20, 29 באפריל 2009 (IDT)תגובה

שלום לך![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אפק7, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אני רואה שאתה חדש כאן, ולומד בישיבת מקור חיים עם אח שלי...
אם תצטרך עזרה בכל דבר אשמח לעזור לך ותוכל לפנות אליי בדף השיחה שלי מתי שרק תרצה. גוונא - שיחה 18:46, 12 במאי 2009 (IDT)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

אפק שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:33, 1 ביוני 2009 (IDT)תגובה

מזנון[עריכת קוד מקור]

של אפרים, העברתי את הודעתך לויקיפדיה:לוח המודעות. זה זוכה לחשיפה רחבה ונאה ושם המקום להודעות מסוג זה. אם תרצה לנסח מחדש את דבריך שם, אתה מוזמן. בברכה, דורית 22:32, 5 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

דורש בשלומך[עריכת קוד מקור]

נ.נ - שיחה 00:19, 18 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

אפק שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

חגיגות היובל מתקרבות ובאות, DMY מפשפש בארכיונים, תמרה באלבום התמונות ואדעולם יוצא לחפש את השבטים האבודים. על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:32, 4 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

אפק שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הוויקיפדיה העברית חצתה את סף המאה אלף ערכים והטילדה הרביעית מגיבה! הרצאות היובל, תאוריות קשר, ארכאולוגיה, גותיקה וסוף סוף תשובה לשאלה מי הוויקיפד הפופולרי ביותר, כל זאת ועוד בגיליון החגיגי!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot23:06, 16 בפברואר 2010 (IST)תגובה

תנועת הנוער עזרא[עריכת קוד מקור]

לא זכור לי בועידה החליטו לבטל את ססמת התנועה, אשר הורדת בעריכתך הזו סול במול - שיחה 14:26, 23 במרץ 2010 (IST) לא הורדתי אותה בגלל שהורידו אותה בועידה אלא כי היא לא שייכת למקומה. ההמנון והסמל הם חלק בלתי נפרד מהפעילות היום-יומי ומייחדים את התנועה לעומת הסיסמא - אני לא יודע אם היא בכלל עוד בתוקף וגם אם כן אין סיבה שתהיה שם. היאלא ייחודית. אפק - שיחה 22:05, 23 במרץ 2010 (IST)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

שלום, המשתמש טוקיוני מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, טוקיוני 23:24, 30 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

שנה עברה מאז יצא הגיליון האחרון, והנה זה קורה - הטילדה הרביעית חוזרת במהדורה מחודשת, ובעיצוב רענן!
מהו באמת תפקידו של הדייל? מדוע בן לאדן לא ידע מנוח בוויקיפדיה גם לאחר מותו? מי מאוכזבת ממצב החינוך בארץ? ואיזו ויקיפדית זכתה לתהילת עולם בוויקישיתוף?! מאמרים נוקבים וכתבות מרתקות נוספות ממתינים לכם בגיליון החדש!

ערן בוט - שיחה 23:40, 14 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

עריכתך זו, סתם הערה קטנונית[עריכת קוד מקור]

בתקציר העריכה כתבת, "ויקיזיציה, מעבר מגוף ראשון לשלישי". אינני רואה שום גוף ראשון בטקסט המקורי שאותו תיקנת ושום תוספת של גוף שלישי בטקסט שלאחר התיקון.

להזכירך: גוף ראשון פירושו דיבור של אדם על עצמו או על קבוצת אנשים הכוללת אותו. לדוגמה "אני הלכתי", "אנחנו חושבים", "אני אטופל". גוף שני פירושו דיבור של אדם על אדם אחר או על אנשים אחרים שאיתם הוא מתקשר ברגע זה. לדוגמה "אתה הלכת", "את חושבת", "אתם תטופלו", "אתן צאנה וראנה". גוף שלישי פירושו דיבור של אדם על אדם אחר על על אנשים אחרים שאינם מתקשרים עימו ברגע זה. לדוגמה "הוא הלך", "הם חושבים", "הן עוזבות", "היא תטופל".

לשם הנוחות והזיכרון נוטים לקרוא לגופים הראשון, השני והשלישי בשמות הבאים:

  1. גוף ראשון - מדבר, מדברת, מדברים, מדברות (כתלות במין ובמספר של הדוברים).
  2. גוף שני - נוכח, נוכחת, נוכחים, נוכחות (כנ"ל).
  3. גוף שלישי - נסתר, נסתרת, נסתרים, נסתרות (כנ"ל).

רוב תודות וכל טוב סלה, אביתר ג'שיחהתרומות • ח' באלול ה'תשע"ג • 12:39, 14 באוגוסט 2013 (IDT).תגובה

אחת הפסקות בהן טיפלתי היא זו: "מטרתנו כפולה: לחשוף בפני הקוראים פרסומים מחקריים חדשים שנדפסו בשפות אלו, ולפתוח לקורא הישראלי צוהר לנושאים שנמצאים על סדר היום הציבורי והאקדמי במדינות האזור, להלכי הרוח ולמגמות העכשוויות בחיי התרבות של אזורנו." בסופו של דבר החלטתי פשוט למחוק אותה, אבל התקציר נשאר. תודה בכל אופן. אפק - שיחה 16:35, 14 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אה. תודה. שבת שלום! אביתר ג'שיחהתרומות • י' באלול ה'תשע"ג • 14:04, 16 באוגוסט 2013 (IDT).תגובה

ביאור באמת לא עובד?[עריכת קוד מקור]

מיגו{{ביאור|מתוך שיכולתי לטעון טענה יותר טובה אני נאמן}}

נסה [ביאור 1]
  1. ^ מתוך שיכולתי לטעון טענה יותר טובה אני נאמן
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:01, 25 בינואר 2015 (IST)תגובה

חטיבת גבעתי[עריכת קוד מקור]

שלום. ראיתי שעדכנת מספר עדכונים בקשר לחטיבת גבעתי, ובהם את שמו של מפקד הסיירת הנוכחי ושמו המלא של קודמו. לפני מספר שנים הייתי בקשר עם רס"ן ירון סימסולו (שהיה בתחילת תפקידו כקצין אג"ם של חטיבת גבעתי ובעבר מפקד סיירת גבעתי), ועודכנתי על ידו בשמות מפקדי הסיירת/פלחה"ן/עורב בעשור וחצי האחרונים, בכדי לעדכן אותם בערך החטיבתי. מאד התפלאתי (בהמשך) שלא שובץ כמג"ד בחטיבה לאחר ששימש קצין האג"ם החטיבתי (התפקיד השלישי בחשיבותו בהיררכיה במפח"ט החטיבה) של עופר וינטר וירון פינקלמן. רציתי לדעת האם ידוע לך או באפשרותך לברר האם עודנו במערכת הצבאית ובאיזה תפקיד?

בנוסף עודכנתי שככל הנראה נדב דנינו ואלי טולדנו ישמשו כמפקדי גדודים רותם/צבר בחטיבה בשנת 2018, ידוע לך האם הם אכן סגורים לתפקיד?
אשמח לתשובה. תודה רבה. בברכה, אודי. 109.65.4.125 03:35, 23 בנובמבר 2017 (IST)תגובה
מאד אשמח אם יש באפשרותך לענות או לברר. תודה. אודי. 79.181.122.211 15:49, 23 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

שלום אודי, אישית אני כבר לא בעניינים אבל ביררתי ולהלן התוצאות. סימסולו היום סמח"ט דרומית וכנראה לא יקבל מג"ד. דנינו עדיין לא יצא לפו"ם, אולי יקבל מג"ד בהמשך. טולדנו יהיה מג"ד צבר הבא אחרי חממי. אפק - שיחה 22:30, 23 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

  • ממש תודה על הטרחה והבירור, מעריך מאד. צר לי על סימסולו, כפי שציינתי עמדתי בקשר איתו לפני כ-4 שנים, מאד חביב ומדבר בגובה העיניים, ומקצוען של ממש, ויעידו תפקידיו, החל בדובדבן עד מפקד פלגה, מפקד סיירת גבעתי, סמג"ד דובדבן, קצין אג"ם של חטיבת גבעתי, ועוד. לדעתי שילם מחיר מפאת גילו המבוגר יחסית, מכיון שהרמטכ"ל החליט להצעיר את גילאי המג"דים.
  • כפי שכתבתי, אני עדכנתי בעבר את כל רשימות מפקדי הגדודים שקד/צבר/רותם/גדס"ר ומפקדי היח"טיות, למעט רשימת מפקדי עורב גבעתי שאינה מושלמת. וזאת לאחר שעמדתי בזמנו בקשר עם ירון סימסולו (כאמור), דני פרל מעמותת סיירת שקד, ואפילו עם סא"ל ניר בן חמו דרך הרל"שית שלו דאז. היום אני בקשר פחות אדוק. אם בהמשך יהיה לך ידע, בדבר מפקדים נוספים מהעבר של עורב גבעתי או החלפות של מפקדים בפלוגות החטיבתיות, אני מאמין שתעדכן בערך החטיבתי.
  • 'ברשותך עוד אחת בקטנה', ו'לא אטריח אותך עוד מעבר לזאת'. כפי שכתבתי הבנתי שדנינו יהיה המג"ד השני (בנוסף לטולדנו) ולדבריך לא כך יהיה. ידוע לך או בידך לברר מי יהיה מפקד גדוד רותם לאחר טל אשור?
שוב תודה. בברכה, אודי. 79.176.128.180 00:08, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

ממש מעריך את כל הטרחה שלך לטובת הערך על החטיבה! זה ממש לא טרחה בשבילי לברר אם יש לך עוד שאלות. בכל אופן את אשור יחליף עומרי רוזנקרנץ. אשתדל לעדכן אם אדע על עוד חילופים. אתה בוגר החטיבה או שסתם החלטת להשקיע בערך? אפק - שיחה 02:47, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

תודה. אני בוגר חטיבת כפיר. אבל משקיע בזמני הפנוי בכל הערכים של חטיבות החי"ר. (גם בערכים צבאיים אחרים אבל בעיקר חי"ר - מה לעשות חי"רניק בנשמה ). עוזר לאחרים וגם נעזר באחרים ובכללם אתה, וע"כ תודתי.
ד.א. עדכנתי לאחרונה שסא"ל אלי ג'ינו משמש כסגן מפקד החטיבה, לאחר שראיתי בסרטונים של החטיבה שהוא מופיע לצד המח"ט בר כליפא והסקתי שהוא הסמח"ט (מכיון שבתפקידו הקודם שימש מחוץ לחטיבה כמפק"ץ במלט"ק). אם טעיתי בדבר זהותו של הסמח"ט וידוע לך אחרת, אשמח אם תתקן אותי.
אני מבין שאתה בשונה ממני כן בוגר חטיבת גבעתי?!
שוב תודה, אודי. 79.176.128.180 03:05, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

ניחשת נכון, הוא אכן הסמח"ט. ואני אכן בוגר החטיבה... אפק - שיחה 18:51, 27 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

תודה רבה על כל הבירורים. בברכה, אודי. 79.182.90.40 00:35, 28 בנובמבר 2017 (IST)תגובה
  • שוב שלום. ברשותך מספר שאלות. 1) משתמש אנונימי עדכן כי מפקד פלחה"ן גבעתי הוחלף ושמו של המפקד הנוכחי הוא טל כהן (טלכו) ומשתמש בשם 'אלעדב' שחזר אותו, האם ביכולתך לברר זאת? 2) לשאלתי בעבר ענית כי המג"דים הבאים הם אלי טולדנו ועמרי רוזנקרנץ, לאחרונה הייתה כתבה ב"אתר צה"ל" על רס"ן נתנאל שמכה ובה נאמר כי הוא ימונה למג"ד בחטיבה, שאלתי היא האם שונה השיבוץ של המג"דים כלומר שמכה יתפוס את מקומו של טולדנו או רוזנקרנץ, או שהוא בכלל מיועד להיות מג"ד רק ב-2019?
3) לאחרונה נאמר לי שסמח"ט גבעתי אלי ג'ינו וסמח"ט הקומנדו יהודה לב (לשעבר מג"ד שקד) שמשמשים בתפקידם משנת 2017 ימשיכו שנה נוספת כלומר עד שנת 2019, ידוע לך או ביכולתך לברר זאת? (אני משתדל להתעדכן ולעדכן את הערכים הויקיפדים בדבר שינויי תפקידים ועוד... ומכאן שאלותיי). 4) בעבר עדכנתי את כל שמות מפקדי הסיירת ומפקדי הפלחה"ן, עורב גבעתי נשארה היחידה ששמות חלק ממפקדיה אינם מעודכנים, יש ביכולתך להשלים את החסר? מאד מקווה שלא העמסתי עליך! תודה רבה. בברכה, אודי. 79.176.53.129 04:51, 8 ביוני 2018 (IDT)תגובה
היי אודי, אני משוחרר כבר יותר משנה, אבל אנסה לבדוק עם חבר שעדיין משרת בחטיבה. מעריך את המסירות ואשמח לעזור בכל מה שאפשר. אפק7 - שיחה 00:44, 9 ביוני 2018 (IDT)תגובה
בהצלחה בחיים האזרחיים. תודה על מאמציך לברר... בברכה, אודי. 79.176.93.49 00:59, 10 ביוני 2018 (IDT)תגובה
המקור שלי נמצא בהשתלמות בחו"ל, אבל שלח את התמונה הזו, נתנחם בה בינתיים מבית הספר לקצינים בגרמניה.

אפק7 - שיחה 19:09, 12 ביוני 2018 (IDT)תגובה

שוב תודה על מאמציך לברר. אחכה בסבלנות. בהצלחה לחבר. בברכה, אודי. 79.179.137.58 21:08, 13 ביוני 2018 (IDT)תגובה
ולהלן תשובתיו:

. אכן המפ התחלף ואכן זהו שמו של הנוכחי. 2. לא שונה שום מינוי, שמכה יהיה מגד הגדסר. 3. גם זה מידע מהימן. הם אכן נשארים שנה נוספת. 4. מה מרווח השנים שיש למלא?

אפק7 - שיחה 08:59, 17 ביוני 2018 (IDT)תגובה

  • ראשית תודה רבה על הקדשת זמנך!
1) בעקבות תשובתך אני מעדכן חזרה את ערך המשנה של הפלחה"ן על המפקד החדש טל כהן (טלכו). 2) זאת אומרת שטולדנו ורוזנקרנץ יהיו מג"די צבר ורותם (בהתאמה) בשנת 2018, שמכה יהיה מג"ד גדס"ר רק בשנת 2019? מכיון ששמכה סיים קורס פו"ם כעת בשנת 2018, ידוע מה יהיה תפקידו עד שיבוצו כמפקד הגדס"ר? ד.א. הבנתי שמג"ד צבר היוצא אסף חממי ישובץ כמפקד בית הספר של חטיבת הקומנדו-עוז?
3) מעניין, מפני שאלי ג'ינו כבר סא"ל משנת 2012 אז שימש כסמח"ט צפונית לפני היותו מג"ד גדס"ר, זה פז"ם רציני, ועכשיו עוד ממשיך עד שנת 2019 כסמח"ט, חשבתי שכבר ישובץ למח"ט, לשם השוואה, יהודה לב מכהן כסא"ל משנת 2015 אז שימש כרע"ן חי"ר במל"י לפני היותו מג"ד שקד.
4) רשימת מפקדי הפלנ"ט מעודכנת ב'רצף יחסי וכמעט מלא' מתחילת שנות 2000/2001 אז שימש כמפקד, סרן דודו כהן (מפקד בא"ח גבעתי הקודם??), ולאחריו כיהן כמפקד סרן יהודה הכהן, אבל הרשימה 'חסרה כמעט לחלוטין' משנת ההקמה (ידוע מהי שנת ההקמה?) עד שנת 2000 כאמור. בנוסף, למיטב ידיעתי מפקד היחידה הנוכחי שמואל בטיט הוחלף/אמור להתחלף בקרוב. שוב תודה. בברכה, אודי. 79.181.31.108 04:26, 20 ביוני 2018 (IDT)תגובה
אני מבין שהטרחתי אותך יותר מידי. בכל אופן תודה רבה על הבירור והעזרה עד כה. בברכה, אודי. 79.177.38.46 01:00, 22 ביוני 2018 (IDT)תגובה
  • שלום אפק7. שאלת אותי מה מרווח השנים שיש למלא לגבי מפקדי עורב גבעתי. מתחילת שנות 2000/1 הרשימה יחסית מעודכנת גם אם לא באופן מלא. משנת ההקמה עד שנת 2000 כאמור, הרשימה כמעט חסרה לגמרי. תודה רבה. בברכה, אודי. 79.176.60.4 02:14, 19 ביולי 2018 (IDT)תגובה
אהלן וסליחה על ההתעכבות. לא יודע לגבי בן חמו ובראל. לגבי המפקדים - אנסה במילואים הבאים (בטח יהיה המון זמן פנוי) למצוא את זקני הפלנ"ט שיעזרו להשלים את החסר. אבל זה ייקח כמה חודשים טובים. אפק7 - שיחה 01:18, 20 ביולי 2018 (IDT)תגובה
אפק7 תודה, עזרת לי רבות. בהצלחה במילואים מתי שלא יהיה. אחכה בסבלנות. אם תתעדכן במידע חדש לגבי חילופים תוכל מן הסתם לעדכן בעצמך, למשל מי החליף את שמואל בטיט בפלנ"ט. ד.א. לגבי בראל התעדכנתי שהוא משמש כקמב"ץ פיקוד מרכז. לגבי בן חמו אין לי מושג. תודה רבה. בברכה, אודי. 109.66.94.119 23:21, 22 ביולי 2018 (IDT)תגובה

Virtue signalling[עריכת קוד מקור]

שלום אפק7,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Virtue signalling" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אפק7/‏Virtue signalling". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 16:09, 26 ביוני 2018 (IDT)תגובה

שלום רב לך ![עריכת קוד מקור]

מכיוון שכתבת את הערך החשוב לדעתי ג'ורדן פיטרסון ולכן סביר שאתה יודע מהו פוסט מודרניזם רדיקלי ומהם השלכותיו ההרסניות על המחקר המדעי, אני מזמין אותך להשתתף בהצבעה שיזמו כמה משתמשים כאן שאני מזהה כתומכים בפוסט-מודרניזם רדיקלי (או שהם "בני ברית" של כמה כאלה כאן). יש פה לדעתי ניסיון לטאטא ידע מדעי שהפוסט מודרניים הרדיקליים מחשיבים ל"פונדמנטליזם ביולוגי":

בבקשה תראה - ויקיפדיה:רשימת_מועמדים_למחיקה/:התפתחות_הזהות_המגדרית.

בברכה. 79.176.28.25 03:45, 13 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אביב צנזור". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, Dovno - שיחה 07:32, 10 ביוני 2020 (IDT)תגובה

תודה על התיקון, מתנצל על הטעות. לא הכרתי את הגאדג'ט, אשתמש בו מעתה. אפק7 - שיחה 11:15, 10 ביוני 2020 (IDT)תגובה