שיחת משתמש:אלי גודין/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אלי גודין, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:29, 7 באוקטובר 2015 (IDT)

צמד ילד[עריכת קוד מקור]

שלום לך וברוך בואך לוויקיפדיה! האם הלהקה "צמד ילד" הוציאה אלבום מסחרי? אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:29, 7 באוקטובר 2015 (IDT)

בקרוב. וכן, לא בגלל סיבות כאלה ואחרות כתבתי להם ערך כי אם בגלל הפופולאריות והיוקרה שהיא צברה לעצמה תוך שנה, בשירים מתנות קטנות ועוד. ותודה.אלי גודין - שיחה 23:41, 7 באוקטובר 2015 (IDT)
היי אלי, לצערי הלהקה אינה עומדת בקווים המנחים לכתיבת ערכי להקות וזמרים ולכן העברתי אותה למרחב המשתמש שלך (משתמש:אלי גודין/צמד ילד) עד שתעמוד בקווים המנחים. שמחתי לקרוא שאתה מעוניין לתרום בהרחבה, אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:45, 7 באוקטובר 2015 (IDT)

הנושא בטיפול כעת !!! אלי גודין - שיחה 09:06, 8 באוקטובר 2015 (IDT)

הלהקה עדיין לא עומדת בקווים המנחים והעברתי אותו פעם שניה למרחב המשתמש שלך. נא לא לחזור להעביר את הערך עד שייצא אלבום מסחרי. תודה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:18, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

כתגובה למה שכתבה אילי ומה שהגבת אציין שאם השאלה נוגעת לקווים מנחים מבחינת חשיבות אנציקלופדית (ועל מה מתאים ומה לא מתאים לכתוב בוויקיפדיה) אז אין קווים מנחים ספציפיים ללהקות ומוזיקאים מלבד סעיף בויקיפדיה:מדיניות המחיקה#סיבות למחיקה מהירה שמגדיר שערכים על זמרים ולהקות שלא הוציאו אלבום עשויים להימחק במחיקה מהירה (אבל אני חושב שיש חריגים לשני הצדדים - כאלו שלא הוציאו אלבום והם זכו להצלחה מספקת לפני כן, או כאלו שהוציאו אלבום ועדיין אינם חשובים). עורכת יקרה, אנא בדקי היטב פרט מסוים 'רק' שנייה לפני שאת לוחצת על לחצן שמירה. ואגב, לא שבאמת משנה לי אם הערך 'צמד ילד' יופיע בויקי או לא, אני יוכל להבטיח לך שאוכל להירדם בשלווה בלילה בלא לקום באמצע מסויט או שטוף דמעות, אלא שנורא מרגיז אותי ההתנהלות של 'הוותיקים' פה שחושבים שהיות והם ותיקים אז ממילא הם בעלי האתר, אז נכון בא נודה על האמת ואני רק שבוע פה אבל זה לא סיבה שבהרבה ערכים שאני 'הקטן' חושב שיש לי מה להוסיף או לשפר או לחדד, לבוא ולמחוק קטעים מסוימים בפזיזות גרידא בלי לחשוב שנייה אחת ! אז בבקשה מר 'אופק כחול' או איך שלא קוראים לך נא לחשוב שנייה לפני שאת מוחקת ערך ממרחב הערכים שלא על דעת כולם ובלא לעלות את זה לכל הפחות לדיון, ולחשוב האם זה מוצדק. אני באתי בשורות אלה להעביר מסר ערכי ולא פוגעני, אם דבריי יוצאו מהקשרם אני מתנצל מראש.אלי גודין - שיחה 12:53, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

יקירי, אני לא חושבת שבגלל שאני ותיקה אז אני בעלת האתר או פזיזה, רחוק מזה. מצד שני אני כן מכירה קצת את הנהלים באתר ולכן אני יכולה לומר לך שטעות בידך, כן קיימת התייחסות מעבר למדיניות המחיקה, כאן. בירכתי אותך בבואך לכאן ואין לי ספק שלכל אדם יש יכולת לתרום, כולל אותך. אבל אולי, לפני שממהרים לרגוז, כדאי לשאול שניה? במיוחד אם חדשים באתר?... סתם נקודה למחשבה. יום טוב, אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:05, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

אוקיי, קראתי. למיטב ידיעתי עברת על שני סעיפים וכדלהלן: א."אם האישיות שברצונכם לכתוב עליה אינה תואמת את העקרונות הללו, ואתם עדיין רוצים לכתוב עליה ערך, העלו את הנושא לדיון" וככל הידוע לי את מחקת בלא להניד עפעף, דבר שלפחות היה יכול לעלות לדיון. ב. מוזכר שתמיד יש יוצא מן הכלל, ולדעתי בכל אופן הלהקה הזו שברה שיאים בפופולאריות שחצתה מגזרים הוי אומר שגם אנשים אשר אינם נמנים עם בני המגזר שלהם היוו להם לנושא שיחה. ועכשיו גם אם עובדתית אני לא צודק אז נכון הוא הדבר מאוד למחוק את הערך, אבל מה נעשה שהמניעים שלך למחיקת הערך הם אחרים וחסרות כל טיעון מוצדק אלא רק מטיפ טיפה אגו או לא יודע, מה יכול לעבור לבן אדם בראש?אלי גודין - שיחה 13:26, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

כמו ששמת לב, בנוסף לקווים המנחים יש התייחסות מפורשת במדיניות המחיקה המהירה כך שבהתאם למקובל היה אפשר למחוק את הערך. מכיוון שכתבת לי שהלהקה מתעדת להוציא בקרוב אלבום בכורה לא מחקתי את הערך אלא העברתי אותו למרחב המשתמש שלך. אתה רשאי כמובן לחשוב כל דבר על המניעים שלי. אני לא חושבת שיש לי עוד מה לתרום לשיחה הנוכחית. שבת שלום, אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:12, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

היי חברים..![עריכת קוד מקור]

בס"ד ברוך הבא לויקיפדיה! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:46, 7 באוקטובר 2015 (IDT)
ברוך הבא, אך שים לב לנושא הבא ויקיפדיה:מלחמת עריכה. נא להפסיק לשחזר את הערך יונתן שינפלד, בברכה, אילי - שיחה 07:37, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

היי אילי! אם באת בשם החוק אז אני לא חושב שזה הוגן לכופף את החוק הויקיפדי לטובתך ללא טיעון מוצדק בו זמן שאני רשמתי למעלה {בדף של יונתן שינפלד} טיעון שלטעמי הוא נורא מוצדק, נא לשים לב לעוד פרטים ולא 'לשחק אותה' ראש קטן. ותודה.אלי גודין - שיחה 09:50, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

כל טענה שיש לך אודות הערך, העלה אותה בדף שיחת הערך. כך נוהגים כאן. כל עריכה סופרלטיבית שלך וכל עריכה שלא תהייה אנציקלופדית בעליל, תשוחזר. כמו שאמרת אתה בטבילת האש הראשונה שלך, אז במטותא ממך, נהג לפי הכללים. אילי - שיחה 08:08, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

היי. אך חושב אני שמי שהעלה טענה אודות הערך שלא בדף השיחה זו היתה את. גבירתי, אנא מינעי ממני להסיט את התגובה הזאת נגדך. תודהה.אלי גודין - שיחה 12:41, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

אני סיימתי בזאת. אילי - שיחה 16:20, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

עלית לקרתא נהוג בנימוסיה[עריכת קוד מקור]

עלית לקרתא נהוג בנימוסיה. בברכה שלמה. ביקורת - שיחה 13:30, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

א. עשית את זה מאד מהר. אבל אתה היחיד שמפסיד ממהלך כזה, במקום לנצל את הפלטפורמה לחידוד היכולות הבינאישיות שלך, גם אם אתה צודק. אישית, אמליץ לך לנסות אם יש לך את זה ולא להתייאש מראש מיכולותיך.
ב. מה שיותר חשוב, יש לי הרגשה של דז'ה וו, ולכן: אם חלק מהטקסט שלך מועתק ממקום אחר בוויקיפדיה, חייבים לתת קרדיט לכותב המקורי (כך זה לפי תנאי הרישיון של כל חומר שמועלה לוויקיפדיה). אם אכן כך הוא, אנא עשה זאת (רשום בסוגריים: קרדיט למשתמש:פלוני). בהצלחה ב"זמן חורף". ביקורת - שיחה 09:13, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

היא עבירה חמורה שנענשים עליה כבר בעולם הזה, קובץ:הרב משה שמואל שפירא.jpg שהעלית, הוא תמונה מפורסמת של הרב, ואם אתה לא חושב שתוכל להגן בבית משפט על העובדה שאתה הוא זה שצילם אותה, הייתי מציע לך לבקש את הסרתה בוויקישיתוף. אם אתה חושב שכן תוכל להוכיח את בעלותך על התמונה, כי אתה צילמת אותה, אנא כתוב זאת כאן ונשמח להשתמש בה. ביקורת - שיחה 09:16, 18 בדצמבר 2015 (IST)

עכשיו אני רואה שהעלית עוד תמונות. ביניהן אחת שצולמה בלונדון, ואחרת שצולמה בתשס"ג (2003) וכתבת שצולמה ב-2015. התמונה של ר' דוד שפירא עם המחזור מאד יפה ולא הכרתי אותה, אני מאד מבקש שאם צילמת את אחת התמונות תבקש את הסרת כל השאר, כי אחרת כל התמונות בחזקת חשודות עד שלא תמצא הסבר סביר למה שקורה פה. ביקורת - שיחה 09:20, 18 בדצמבר 2015 (IST)

בבקשה[עריכת קוד מקור]

שלום. תקן בבקשה את שקילקלתי, ואנא פתח ראשי תיבות. לא כולם מכירים את ראשי התיבות האלו. Nachum - שיחה 10:24, 22 בפברואר 2016 (IST)

לא הבנתי מה קילקלת. בכל אופן הערך בטיפול כעת, בברכה אלי גודין - שיחה

חתימה על ציטוטים במיזם הציטוט היומי[עריכת קוד מקור]

שלום,תודה רבה שאתה פעיל במיזם הציטוט היומי! רק דבר קטן:תוכל לחתום (ולהצביע בעד) הציטוטים שאתה מציע כשאתה מציע אותם? אני אמנם לא אחראי המיזם,רק יחסית פעיל בו.אני גם לא עשיתי את זה בעבר,והעירו לי על כך. תודה רבה.המקיסט - שיחה 09:11, 18 ביולי 2016 (IDT)

אגב,אולי תיבות המשתמש שלהלן יעניינו אותך:
שם התבנית תצורתה
{{משתמש פעיל במיזם הציטוט היומי}}
משתמש זה פעיל במיזם הציטוט היומי
{{משתמש ציטוט יומי}}

המקיסט - שיחה 09:13, 18 ביולי 2016 (IDT)

כוכב בעד![עריכת קוד מקור]

כוכב הבעד
תודה על תרומתך למיזם הציטוט היומי! Like המקיסט --- על דא ועל הא 17:53, 27 ביולי 2016 (IDT)

ראית את תשובתי בדף השיחה שלי?[עריכת קוד מקור]

היי אלי גודין. ראית את תשובתי בדף השיחה שלי? המקיסט --- על דא ועל הא 21:33, 30 ביולי 2016 (IDT)

אכן. יש לציין שהוכחת לי את רצינות כוונתיך באשר לכך שבאמת נצמדת לדבריך, ראיתי שהבאת אמינות לדבריך בציטוט האחרון בטקסט די טרחני... אגב, יש עוד כמה נקודות שהייתי רוצה לעבוד איתך על כך בשיתוף פעולה מאמין שכבר בימים הקרובים אצור איתך קשר. תודה לך מכובדי. בברכה, אלי גודין • באתי להושיט עזרה - שיחה 21:51, 30 ביולי 2016 (IDT)

תודה רבה! (כן, אני מודע לכך שיש לי נטייה לכתוב טקסטים די טרחניים... ). אשמח לשתף עמך פעולה. המקיסט --- על דא ועל הא 22:18, 30 ביולי 2016 (IDT)
תרצה שאעזור עם הציטוט מחשבות (כדי שיעמוד בתנאים, ומי יודע, אולי ייבחר ויוצג בדף הראשי...)?המקיסט --- על דא ועל הא 22:22, 30 ביולי 2016 (IDT)

לא, ממש לא.. אני דווקא כן הייתי רוצה.. אני פשוט הספקתי לשכוח את זה, יש לי הרבה דברים בחיים שמעסיקים אותי, ובדבר קטן זה אני לא באמת חושב שאתה חושד בי שאני יטריח אותך. מה, אתה חושב שאם היה זה באמת רצוני לא הייתי כותב לך על זה..? אגב מה דעתך על הציטוט שהעליתי כעת למרחב הציטוטים? תודה. בברכה, אלי גודין • באתי להושיט עזרה - שיחה 22:32, 30 ביולי 2016 (IDT)

זה בסדר גמור מבחינתי, זו לא הטרחה, רק עניין של כמה דקות... אתה מתכוון לציטוט של ביבי נתניהו? נחמד, רק שבגלל זכויות יוצרים הוא לא מתאים להצבעה (פירטתי גם בדף ההצבעה: ציטוט נחשב לחופשי מזכויות יוצרים רק אחרי 70 שנים... מצטער, אחרת הייתי מצביע בעד). אם העלת ציטוט אחר, אני לא ראיתי אותו.המקיסט --- על דא ועל הא 22:36, 30 ביולי 2016 (IDT)

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! !! המקיסט --- על דא ועל הא 10:21, 31 ביולי 2016 (IDT)

היי, תודה! אבל אתה מוכן להסביר לי על מה? בברכה , אלי • No more crying - שיחה 11:04, 31 ביולי 2016 (IDT)

היי. רשמת בדף המשתמש שלך שנולדת ב-31 ביולי... המקיסט --- על דא ועל הא 11:07, 31 ביולי 2016 (IDT)

שמח שמח העתקתי את זה מדף משתמש אחר... נכון. היום הוא 31 אבל התאריך הוא אפריל... תודה על האיחול באיחור...!!שמח

אה, אוקיי... בכיף. להבא אאחל בזמן .המקיסט --- על דא ועל הא 11:20, 31 ביולי 2016 (IDT)

אל תעשה את זה[עריכת קוד מקור]

עריכתך בדף לי מין-הו, הייתה עריכה מזיקה, אם אינך יודע מהו "ערך יתום", קרא בבקשה את ויקיפדיה:ערכים יתומים, ואל תפעל על דעת עצמך. אין לשייך ערך על שחקן לקטגוריה על סרטים. כל זה מכביד על פעולת הניטור השוטף, כמשתמש ותיק אני מצפה שתהיה גם מנוסה ותקפיד על דברים מעין אלו. ביקורת - שיחה 12:54, 31 ביולי 2016 (IDT)

תבניות חשיבות[עריכת קוד מקור]

נראה שאתה נהנה להניח אותם. אם כך מה דעתך לטפל גם בקטגוריה:משחקי מחשב, וקטגוריות המשנה, שאני מניח שאין להם חשיבות מרובה. אין לי כוח להיכנס לנושא הזה לכן לא עשיתי זאת, אבל נראה שאתה נהנה לעשות זאת, לכן אשמח שגם כאן נסה להסיר את המוץ מהתבן. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ד' באב ה'תשע"ו • 17:12, 8 באוגוסט 2016 (IDT)

אלון גל[עריכת קוד מקור]

ראה נא עריכתי האחרונה. אם אתה לא מסכים לה נא כתוב בדף השיחה אייל ההמ - שיחה 00:32, 9 באוגוסט 2016 (IDT)

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
שְכּוֹיֵיח! על פניותיך למשתמשים חדשים! המקיסט --- על דא ועל הא 21:46, 12 באוגוסט 2016 (IDT)

אברהם אלקנה כהנא שפירא[עריכת קוד מקור]

1.ראשית אתה שחזרת לנו עריכות ולנו אנו לך. 2.אין לך זכויות יותר ממני ,אני לא מדבר על נרו יאיר שהשאיר את הציטוט מהעיתון. 3.כל הערך הרב אברהם שפירא מלא בציטוטי מעיתונים (כולל הפרשה ששיחזרת מנתיב מאיר) וככה בעוד אלפי ערכים. 4.השגתי פרטים מדויקים על הכתבה,כך שאני עומד להעלות גם את זה. 5.אם תמשיך במלחמות עריכה אני אבקש לחסום אותך. 6.ודבר אחרון אין לי ספק שאתה נלחם בי בגלל העבר שלי עליך ולא בגלל אוביקטיביות מרכז הרב1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)


לדעתי "חסידישע מייסעס" (מעשיות חסידיות) ששאול שיף היה כותב בהצופה אינן ראיות לכלום. לעצם העניין ברור שמסוף שנות השבעים הר"א שפירא שימש כראש ישיבה בפועל. הרצי"ה בכלל לא היה נוכח בישיבה עקב מצבו. למעט במקרים יוצאים מהכלל (כמו יום ירושלים). --שפ2000 - שיחה 21:29, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

− −

על כך שנתת לי מדליה Daniel - שיחה 14:39, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

תודה! בברכה, Eli - שיחה 14:40, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

בבקשה ! אין בעד מה Daniel - שיחה 14:42, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

− −

בן ציון רוזנפלד[עריכת קוד מקור]

− אלי, לא היתה לי בעיה עם ארכוב דברי מאתמול, כי הספיק לי שקראת. אבל כעת נאלצתי לבטל עוד עריכה שלך, שאני בטוח שהייתה בשוגג, אבל זה כבר מה שנקרא "שוגג קרוב למזיד" ושגגת תלמוד עולה זדון. יש בערך קישור לדף של נשוא הערך באתר אוני' בר אילן ושם יש קישור לדף קורות החיים שלו. משתמש אמר לך מפורשות שיש שם מקורות, אז במקום לבטל את דבריו ולומר לו "מה אתה שח?" הייתי מצפה ממך לחפש ולבדוק למה הוא התכוון, או לשאול אותו. ביקורת - שיחה 23:45, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

− −

הצבת תבניות מקור[עריכת קוד מקור]

− − קרא בעיון רב את תבנית:מקור. לפני הוספת התבנית, חובה לבדוק האם מצוין המקור ובפרט במקומות הבאים: בקישורים החיצוניים שמופיעים בפסקה. בהערות השוליים המופיעות בפסקה. ועוד. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 23:46, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

− −

הארת פנים לאנונימיים[עריכת קוד מקור]

− − ערב טוב!

− − בעקבות הביטול הזה פנית למשתמש עם {{אזהרה}}.

− − כפי שאומרים בוויקי האנגלית, יש להניח כוונה טובה-לא כל עריכה מצדיקה יחס כזה. בהתנהגות כזו אתה יכול להרתיע משתמש שיכול לתרום לוויקיפדיה או אף לגרום לו להפוך למשחית ולהעסיק עוד מנטרים שלא לצורך. אנא הסתכל בראש הדף קטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים וקטגוריה:תבניות פנייה למשתמשים-תבנית אזהרה היא צעד אחד לפני חסימה ובמקרה זה היא לא הייתה נחוצה והיה עדיף לעשות שימוש ב{{בוטל}}.

− − אנא השתדל להבא לפעול בצורה הדרגתית ולקחת בחשבון אפשרות שלא כל עריכה של אנונימי היא השחתה. בתודה מראש ובברכת פעילות פורייה, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 00:11, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

− −

דיוק בערכים[עריכת קוד מקור]

− − שלום אלי. בערך ברוך יוסף פייבלזון התנסחת בסגנון הגיוגרפי שאינו מקובל אצלנו. מלבד זה, הערך היה מלא באי דיוקים. טעית למשל הן בשנת הפטירה העברית והן בשנה הלועזית, ואם זה לא מספיק - גם שתי הטעויות לא התאימו זו לזו. טעית בשנה שבה הוגלו לסיביר, טעית בשנה שבה נפטר האח הצעיר, טעית בסיבת המוות. זה לא לעניין. אני מבקש שתקפיד הקפדה יתירה, הן שלא לכתוב בסגנון המקובל בפרסומים החרדיים, והן על הדיוק בפרטים. איננו יכולים להרשות לעצמנו ערכים עם כל כך הרבה שגיאות. נרו יאירשיחה • י"ג באב ה'תשע"ו • 11:57, 17 באוגוסט 2016 (IDT)

בהמשך לאמור, אני מחכה להסבר בקשר למה שהיה בבנימין אוראל, מקווה מאד שתניח את הדעת בהסבר כלשהו. ביקורת - שיחה 12:49, 18 באוגוסט 2016

את המידע שכתבתי שם זה לא היה מדוייק, אבל אני חושב שזה היה בנו של שמואל אביגדור. אין לי מקורות חזקים לזה אם כי אני יודע על אישה קיבוצניקית שנפטרה לפני כמה שנים ולה היה בן עו"ד, לפי הרקע הזה סביר להניח שהוא (בנימין אוראל) היה בנו של שמואל אביגדור. בנוסף לזה אני זוכר שבנו השני של אליהו מאיר היה חרש מלידה. אבל שוב אני מסייג את דבריי באי ודאות מוחלטת. אנא קבל התנצלותי, עריכתי הייתה בתום לב. בברכה, Eli - שיחה 13:03, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

תודה על ההתנצלות. כדי למנוע טעויות דומות בעתיד אני מבקש שלא תערוך יותר אלא רק בצמוד למקורות מפורשים. נרו יאירשיחה • י"ד באב ה'תשע"ו • 14:54, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

ותוך אזכור מפורש של המקור, בהערת שוליים, או בתקציר העריכה. ביקורת - שיחה 15:07, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

− −

הגנה עצמית (ארגון)[עריכת קוד מקור]

− − שלום אלי, ציפיתי ממי שנכווה ברותחין שייזהר ברותחי רותחין. הערך הזה הוא דוגמה לכל מה שלא אמור להיות באנציקלופדיה ודינו מחיקה מהירה. די נראה לי שהיה ראוי שאבקש את חסימתך בשלב זה, אבל אני מחכה לראות אם יש שותפים לי בהרגשה זו. אני ממש ממש מצטער. ביקורת - שיחה 16:22, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

אל תצטער! תשמח שאתה מציק לי, כי למיטב זכרוני אתה אוהב להציק לי. לא? בברכה, Eli - שיחה 16:29, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

העברתי את הערך לדף משתמש:אלי גודין/התארגנות יהודים להגנה עצמית, משום שהערך רחוק מאוד מלהיות ראוי לשכון במרחב הערכים, ואפילו השם שנתת לו היה שגוי. דוד שי - שיחה 18:59, 18 באוגוסט 2016 (IDT)