שיחה:עומדים ביחד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 חודשים מאת InternetArchiveBot בנושא בעיה בקישורי ארכיון בערך (אוגוסט 2023)

מקור התקציב של הארגון: עורכים אנונימים המוסיפים מקורות לא אמינים[עריכת קוד מקור]

תחילה, גילוי נאות: איני נמנה על תומכי הארגון "עומדים ביחד". שנית, ישנם אנשים שאינם רשומים כמשתמשים שעורכים שוב ושוב את הפסקה אודות מקור התקציב של הארגון בטענה לא מבוססת אודות "דמי חבר" – הסימוכין שהובא לכך הוא 70 אלף ש"ח שכביכול נאספו מתורמים אקראים מההמון, אולם באתר גיידסטאר לא מצוינים דמי חבר בשנים הקודמות כך שלא ברור כמה כספים אכן התקבלו מתורמים אמיתיים. בעריכה האחרונה אף נטען לשווא כי "מקור ההכנסה הגדול" הוא תרומות, למרות שהמקור שהובא הוא אתר "פאנד מי" ולא מקור משפטי אמין, ולמרות שהמחזור הכספים של "עומדים ביחד" הינו 3 מיליון ש"ח בשנה שעברה כך ש-70 אלף זה רחוק ממקור הכנסה גדול, שלא להגיד מהקור ההכנסה הגדול בה"א הידיעה. האם ניתן להגן על הערך מפני עריכות אנונימיות? --אדי97 - שיחה 16:56, 9 בפברואר 2022 (IST)תגובה

בעיה בקישורי ארכיון בערך (אוגוסט 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:33, 17 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אני מנסה לעשות תיקונים זעירים בויקיפדיה מדי פעם. וממעט לעקוב מה קרה עם הנסיונות שלי. יתכן שאני מזיק יותר מאשר מועיל. ולא ברור לי מהו תהליך הארכוב. מנסה לכתוב שלא ברור לי מה השגיאה כאן. האם יש בעיה עם הקישור? אם יש בעיה, מהי? אני גם לא מצליח להבין מה הקשר בין הלינק לערך. האם העדר הקשר הוא הבעיה? למה הנושא עלה בדף השיחה?