שיחה:מנזר כרמיזן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מבקר כותב:[עריכת קוד מקור]

תגידו, אתם זוכרים שזה ערך על המנזר ההוא? אני מבין את חשיבות הארוע, אבל זו אפיזודה קטנה בהיסטוריה של מנזר שקיים מאה ומשהו שנה.

על הרצח בכרמיזן[עריכת קוד מקור]

מהכירות אישית עם החייל לשעבר:

אסור היה לו לעבוד, דבר שסיבך את מעמדו.

למרות שדיווח מיידית על הכתובות שנמצאו (מיד במוצאי שבת) וכתובתו הידועה של השומר, ולמרות שהשומר אכן שהה בביתו בדהיישה, המשטרה לא פעלה במשך יומיים.

בערב שלאחר הרצח, בצאתו מחקירה נוספת במשטרה, הוא נעצר בידי הצבא, והודיעו לו ש"הרובה שלך הרג". הוא נחבש בכלא ונשפט בטענה הטכנית שאסור היה לו להשאיר את הרובה, מכיוון שנעילת ארון הברזל, המשרד והבניין לא היו מספיקים (כפי שבדיעבד אכן התברר). הוא נדון לשנת מחבוש, ישב בכלא במשך חודשיים על כך, ושוחרר מששככו הרוחות, והנושא ירד מבמת העיתונות.

כיום הוא בתחושת אשמה בעניין אחריותו לרצח, אך יחד עם זאת בעל טענות כבדות כלפי המשטרה על אזלת ידה במניעת הרצח, ועל הכנסתו לכלא בצעד טכני, לדעתו ממניעים מדיניים.
-- (משתמש:פשוט [משה]שיחה) • כ"ג באלול ה'תש"ע • 11:30, 2 בספטמבר 2010 (IDT)תגובה


אתם עורכים את הערך ממניעים פוליטיים! הוא השתכר??!! כאילו זאת הצדקה או סיבה לרצח? לא רוצים לפרסם שהרוצח השתחרר? מנסים להסתיר את העובדות?!

"בעיתונות אותה תקופה נכתב שהמחבל דיבר עם השניים ארוכות, שהם התחננו על חייהם וסיפרו שהם חברי תנועת שלום עכשיו" איזה שטויות, אם בעיתון המציאו שטויות כאלה אז זאת סיבה מספיק טובה כדי להכניס את זה לערך? אבל הסרט בו המחבל מדבר ואומר איך הוא רצח אותם אתם לא מפרסמים. ואם הם לא היו פעילי שלום עכשיו אז זאת סיבה מספיק טובה כדי לרצוח סטודנטים או בכלל כל אדם. אתם מחליאים.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במנזר כרמיזן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:43, 5 בפברואר 2023 (IST)תגובה