שיחה:הוקי קרח/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Slav4 בנושא המלצה: הוקי קרח

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: הוקי קרח[עריכת קוד מקור]

הערך מועלה להצבעה, בהצלחה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 21:48, 21 במרץ 2011 (IST)

ערך ששיפצתי מקצרמר עלוב למדי. נתמך גם על ידי ערך משופץ מהיסוד ל-NHL וערכים חדשים או משופצים לכל 30 הקבוצות שלה, וערך חדש ל-IIHF, פדרציית ההוקי קרח הבינלאומית. Tdunskyדברו אלי • תם ונשלם פרוייקט קבוצות ה-NHL! בואו ל-NHL ובחרו לכם קבוצה. 08:44, 4 בפברואר 2011 (IST)
1. חסר לי מאוד על מערכי משחק (כמו שיש לדוגמא ערך על הטוטאל פוטבול) בערך, וזה חשוב להבין איך בעצם משחקים.
2. פרק הציוד רשימתי מדי, ולא ניתן להבין ממנו כמעט דבר (אבל ייתכן שזה מה שניתן לעשות אז זה לא כזה מהותי מבחינתי).
3. אין בכלל מידע על השפעתו הכלכלית של ההוקי קרח. אני מאוד מתקשה להאמין שזה אכן המצב.
4. האם אין מה לכתוב על תרבות הוקי קרח? האם יש מסורות? יריבויות אגדיות ובעלות שם עולמי?
5. אני יודע שהוקי קרח הוא ענף ספורט מאוד פופולרי, אבל התקשיתי להבין זאת מהערך.
6. יש פירוט יתר על ה-NHL. הליגה אמנם חשובה, אבל גם בערך על כדורסל (לדוגמא) אין מקום לפירוט כזה על ה-NBA. מעבר לכך, אני בספק רב אם יש בכלל מקום לפרק כזה. ה-NHL, על פי ההגדרה בראש הערך עליה, היא ליגה בענף. היא אולי הליגה הטובה והבולטת ביותר, אבל זה לא מצדיק אזכור כזה נרחב.
7. יש מקום לפרק על המבנה הארגוני של הענף. בכדורגל יש את IFAB שהוא גוף שאחראי על חוקת הכדורגל, את פיפ"א שהיא הפדרצייה הבינלאומית, את הקונפדרציות האזוריות, ואת ההתאחדויות המקומיות לכדורגל. הנושא אכן מוזכר בערך, אולם באופן ספורדי מדי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:02, 23 במרץ 2011 (IST)
כמה תשובות:
1. לדעתי הרבה פחות מהותי, אבל אין בעייה להוסיף.
2. לא רואה אפשרות לפרט יותר, הפרק גם גדוש בתמונות להמחשה, ולא ברור לי מה לא מובן בו.
3. צר לי, אני לא מכיר השפעה כלכלית מהותית של הוקי קרח ולא חושב שיש לפרק כזה מקום.
4. תרבות הוקי קרח - יש יריבויות שמפורטות בערכים המורחבים על ה-IIHF, ה-NHL וערכי קבוצות ה-NHL. לא חושב שיש להן מקום בערך הראשי (גם בענפים אחרים אין התייחסות ליריבויות בערך הראשי). אפשר להתייחס לתרבות אוהדים, לדעתי משני לחלוטין.
5. לדעתי התייחסתי לזה רבות בערך, כולל היכן הוא פופולרי ומהם המפעלים והליגות החשובות כולל נתוני קהל וטלוויזיה. לא יודע איך לעשות את זה יותר מובן מזה.
6. בהחלט יש מקום לפרק נפרד על ה-NHL. היא הליגה הגדולה והחשובה ביותר, אבל היא לא רק ליגה נפרדת, היא גם מסגרת ניהולית וחוקית נפרדת (כמו ה-NBA בכדורסל). בהערה הבאה שלך ביקשת פירוט של המבנה הארגוני של הענף, וה-NHL הוא חלק חשוב ונפרד בו. הורדתי בפירוט עליה, אבל לא יתכן ערך על הוקי קרח בלעדיה.
7. בהוקי קרח הבינלאומי אין את המבנה המסובך שיש בכדורגל או בכדורסל. יש את ה-IIHF שהוא גם הגוף שמנהל את החוקה, אין קונפדרציות אזוריות, ויש התאחדויות מקומיות שמסונפות ישירות ל-IIHF כפי שכתוב גם בערך. Tdunskyדברו אלי • תם ונשלם פרוייקט קבוצות ה-NHL! בואו ל-NHL ובחרו לכם קבוצה. 17:04, 23 במרץ 2011 (IST)
  • בהתאם להערות 1 ו-4, התווספו פרקים על תפקידים ומערכים ועל תרבות בענף ומקומו בתרבות הכללית, במיוחד בקנדה. Tdunskyדברו אלי • תם ונשלם פרוייקט קבוצות ה-NHL! בואו ל-NHL ובחרו לכם קבוצה. 23:59, 23 במרץ 2011 (IST)
  • בעד על פי מה שראיתי בוויקיפדיה האנגלית אפשר עוד להרחיב הרבה (נושא הפציעות, טקטיקות משחק, הוקי אגמים, טבלת שחקנים רשומים יחסית לאוכלוסייה), אבל גם כך ראוי הערך להופיע בעמוד הראשי. אביהושיחה 12:23, 25 במרץ 2011 (IST)

ברוב קולות המצביעים, הערך הומלץ. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 09:25, 1 באפריל 2011 (IDT)