שיחה:בחדרי חרדים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־1 בינואר 2006
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־1 בינואר 2006
לקישור למאמרים באתר זה משמשת התבנית בחדרי חרדים.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.
לקישור למאמרים באתר זה משמשת התבנית בחדרי חרדים.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.


אני בספק אם יש מקום לערך הזה. מה ייחודו של הפורום הזה על שאר פורומים? odedeeשיחה‏ 21:28, 1 ינואר 2006 (UTC)

אם כך שים אותו להצבעת מחיקה לוציפר 21:29, 1 ינואר 2006 (UTC)

קיוויתי שאפשר להמנע מהבירוקרטיה הזו. זה לא זכאי למחיקה מהירה? (*תקווה*) odedeeשיחה‏ 21:34, 1 ינואר 2006 (UTC)
לא יודע אני לא בקיא כל-כך לוציפר 21:35, 1 ינואר 2006 (UTC)
עדיף שתשאל קודם את הנוגעים בדבר (ראה שיחה:פרשנות התלמוד הבבלי בערך באמצע) כרם יהושע 21:48, 1 ינואר 2006 (UTC)
אז הוא "פורום חשוב", אך "רדוד וצעקני". אינני רואה מה מותר הפורום הזה מאלף אחרים ולאחר עיון נוסף בפורום הזה על תכניו הדלים והרכילותיים ברור לי שאין מקום לערך כזה. אני מעלה להצבעת מחיקה. odedeeשיחה‏ 22:05, 1 ינואר 2006 (UTC)
אני לא מסכים כל כך. עד כמה שאני מבין זה אחד הפורומים החשובים ביותר ברשת בשפה העברית. גילגמש שיחה 22:06, 1 ינואר 2006 (UTC)

גם אני חושב שמדובר בערך חשוב כיון שהאתר בחדרי חרדים מצביע על המהפך הגישתי של החרדים כלפי האינטרנט וזה צוהר של העולם החרדי בעיני הציבור החילוני בלי צנזורהמיכאלי

לעודד: זהו, שלא צריך לאהוב את החרדים - לצורך העניין, ולא צריך לסמפט את השקפת עולמם, כדי להעריך את חשיבות הערך.
דווקא מכיוון שפורום אינטרנטי של חרדים הוא תופעה חברתית ייחודית ויוצאת דופן (ויש שיוסיפו "ומעט ביזארית"), דווקא לכן - יש מקום לערך כזה בויקיפדיה. Danny-w 18:47, 2 ינואר 2006 (UTC)
מה הקשר לשנאה או לסימפטיה? ההצעה שלי למחוק לא הייתה ממניעים אמוציונליים אלא ענייניים - מצב הערך כשהצעתי למחוק אותו היה בכי רע ולא הוסבר בו ייחוד הפורום (ובמקרה, או שלא, עיון בפורום לא הצביע על משהו מיוחד). אי אפשר היה להבין מהכתוב שיש מקום לערך הזה, וזאת לאחר שהוא כבר עבר כמה שכתובים וויקיזציה של מספר ויקיפדים. כעת המצב אחר. odedeeשיחה‏ 19:45, 2 ינואר 2006 (UTC)

מדוע פעמים רבות מלה המופיעה בסוף שורה בערך חוזרת בתחילת השורה הבאה?

לא ראיתי אף מקרה כזה. רוצה לתת דוגמה?

הערך מייחס את הפורום ל"חרדים" בהכללה, למרות שחרדים רבים גם באינטרנט מדירים את רגליהם ממנו בשל בעיות הלכתיות רבות הנובעות ממנו, ובעיקר בעיה של "לשון הרע", שהגדרתו ההלכתית שונה מהגדרתו החילונית, ומשמעותו לפי ההלכה כל דיבור רע, ואפילו הוא אמת, יש להימנע מדיבורו, כתיבתו, שמיעתו וקריאתו. רבים מהחרדים באינטרנט נזהרים מאוד שלא להיכנס לפורום מסיבה זו, ולדעתי כדאי מאוד להביע את העובדה הזו היכנשהו בערך, כדי שישקף יותר את המציאות. לדידם של המדירים רגליהם מהפורום, הרי שרוב המשתתפים שם הם בגדר "שבאבניקים" או בדרך להיות כאלה.

אני מניח שהציבור חכם מספיק להבין שרוה החרדים אינם באינטרנט כלל, ואם כן לא בהכרח בבח"ח. מה שכן כדאי לציין הוא שהפורום לא מקובל על כלל החרדים שכן גולשים בשל עודף לשה"ר ורכילות. אני לא חושב שרוב הגולשים הנמנעים באמת מאמינים שהכותבים בבח"ח הם באמת שבבניקים או בדרך לשם, זו הגזמה. DGtal 16:51, 19 מאי 2006 (IDT)

לינק לא רלוונטי[עריכת קוד מקור]

הלינק לכתבה של תמר רותם על חרדים הגולשים בצ'אטים לצרכי הכרויות, נראה לי לא קשור לערך. רעיונאי

למה? גילגמש שיחה 16:03, 28 יוני 2006 (IDT)
הערך הוא כמדומני על הפורום "בחדרי חרדים", הכתבה האמורה היא על חרדים שמחפשים הכרויות אינטימיות באינטרנט. לא נראה לי שהערך הוא על חרדים ואינטרנט.רעיונאי 06:29, 29 יוני 2006 (IDT)


לינק לא רלוונטי 2[עריכת קוד מקור]

הסרתי את הלינק לפורום אברכים והכנסתיו בגוף הערף במקומו. לא כל אתר שמוזכר בערך אמור להופיע ב"קישורים חיצוניים". בןאישאחד 20:48, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה

הקישורית קשורה לסביבת הערך. כל ערך נושא למטה קישוריות הקשורות לחומר הנמצא בטקסט הערך ושיש לו סביבה תואמת
שים לב לערכים אחרים בויקיפדיה, ותראה שלא מקובל לתת קישורים לכל מה שמוזכר בגוף הטקסט, אלא אם כן יש לו זיקה ישירה לגוף הערך. מסיבה זו העברתי את הקישור שלך למקו הנכון בגוף הערך, ומי שירצה לדעת על הפרט האיזוטרי שמוזכר שם ימצא מיד את המקום. בןאישאחד 23:10, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה
ראה בקישוריות למטה עוד קישוריות שהן רחוקות מההשוואה לקישורית פורום אברכים.

כשמדובר בערך שגופו עוסק בפורום חרדי, טבעי שיובאו ערכים תואמים. קישוריות סביבתיות קרובות בפרט שהקישורית מוזכרת בקטע הערך עצמו.

אד הומינם. לגופו של ענין, הצעתי לך לפנות לבורר. בןאישאחד 23:18, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה


אקבל כל בורר שתפנה אליו. אני מציע את דוד שי.

בסדר. בינתיים הכנסתי תיקון בערך, שמצדיק את הקישור שלך בסופו.:)בןאישאחד 23:29, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה
קיצצתי את כל ההתייחסות ל"פורום אברכים" למשפט אחד. כל השאר היה מידע שמקומו בעיתון, ולא באנציקלופדיה. הלינק ל"פורום אברכים" מיותר בעליל, גם בערך העוסק ב"ידיעות אחרונות" אין לינק לאתר "מעריב". דוד שי 23:50, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה
תודה. בןאישאחד 23:58, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה

קיבלתי. Rrol

ואני הפכתי את ההתייחסות לרוטר למשפט כללי יותר. אין כל ייחוד בפורום שברוטר דווקא. נתנאל 10:58, 27 במרץ 2007 (IST)תגובה

דב פוברסקי סא"ל במיל' או שמדובר בהשחתה?

עדכון הערך על אתר בחדרי חרדים[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אנו בעלי האתר, חברת גלובל נטוורקס. הערך כפי שהוא מופיע כעת בויקיפדיה מלא אי דיוקים ומאוד ומגמתי. ככל הנראה מי שכתב אותו עשה זאת על מנת לפגוע באתר על כן, שכתבנו את הערך מחדש, כולל הצגת העובדות הנכונות. במידה והערך לא כתוב בסטנדרטים של כתיבת ערכים - נשמח לתיקונים, אבל לא להחזרת הערך הקודם שכאמור גם כתוב בצורה רעה ומאוד מגמתית תודה מראש ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

חלק מהעריכות שלכם היו, לעניות דעתי, בעייתיות אף הן. אני ממליץ שתציגו כאן את כל התיקונים המוצעים וכל ההערות שתתקבלנה על ידי הקהילה תתוקננה בערך על ידי העורכים. ‏DGtal00:25, 5 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

בשמחה רבה

1. משפט הפתיחה "בחדרי חרדים הוא פורום חרדי פופולרי באתר הפורומים הייד פארק" כבר לא רלוונטי. ראשית, אין שום קשר כיום בין אתר הייד פארק לאתר בחדרי חרדים. שנית, הערך הנ"ל אמור להתייחס לאתר בחדרי חרדים בכתובת http://bhol.co.il ולא רק לפורום (שממנו אכן צמח האתר אבל לא הוא העיקר). על כן, משפט הפתחיחה שאותו אנו מציעים: "בחדרי חרדים הינו פורטל האינטרנט הגדול בעולם למגזר החרדי, ומהווה מקור מידע מקצועי ואמין אודות המתרחש בציבור החרדי, בארץ ובעולם בכל החוגים החרדיים. הפורטל מבוסס על מגוון רחב של ערוצי תוכן בתחום האקטואליה, כלכלה, צרכנות, בריאות, חינוך, משפחה ועוד לצד מאות פורומים כשהראשי והעיקרי בינהם הוא פורום 'בחדרי חרדים' (כשם האתר). הפורום נחשב למוקד הפעילות החרדית באינטרנט, וככזה הוא מייצג את השינויים המתחוללים בחברה זו.

2. הבעלות, כפי שמופיע בעמודה השמאלית היא כלל לא הייד פארק (גם מעולם לא היתה...). הבעלות היא: גלובל נטוורקס טכנולוגיות אינטרנט http://www.gnetworks.co.il. בנוסף, לא מוזכר בערך רכישת האתר ע"י החברה בשנת 2007 והמהפך שעבר האתר בתקופה זו. על כן, ברצוננו להוסיף את הפסקאות הבאות בקטע "הפורום והאתר": בשנת 2007 נרכש האתר ע"י חברת גלובל נטוורקס, שהפכה את האתר לפורטל תוכן המעסיק כיום מעל ל-50 אנשי צוות: עורכי תוכן, כתבים, צלמי סטילס, צלמי וידאו ומערך עיתונאי חרדי שפועל לילות כימים להביא לקוראים החרדיים מידע חדשותי מהימן ומקצועי: מבזקים, ידיעות חדשותיות, מאמרים, דעות ותצלומים נדירים מהשטח. האתר סוקר את כל המתרחש בחברה החרדית ומביא לגולשיו סיפורים וידיעות חדשותיות אותם לא יקראו בשום מקום אחר. כיאה לאתר חדשות, האתר הספיק להביא לקוראיו מספר לא מבוטל של ידיעות בלעדיות וחשיפות שגרמו להרבה רעש ומהומה ואף הגיעו לאמצעי התקשורת הגדולים.

בנוסף לידיעות החדשותיות ואקטואליה היום-יומית, האתר מביא לגולשיו גם כתבות, ידיעות וסיפורים מתוך חצרות הרבנים והאדמו"רים, ידיעות פוליטיות רבות העוסקות בשליחי הציבור החרדיים, וכן כתבות רבות מתחום שונים. המדורים המובילים באתר הינם: אקטואליה וחדשות, פוליטי, אינטרנט ומחשבים, פרסום ושיווק, בריאות, מדע, כלכלה, צרכנות, חינוך, מוסיקה, משפחה ספרות. בנוסף באתר קיים מדור הוידאו אליו מועלים מידי יום ביום עשרות כתבות וידאו בנושאי אקטואליה, שמחות ואירועים, הרצאות ודרשות, מוסיקה חסידית ועוד. אתר בחדרי חרדים מעסיק צלמי וידאו הפזורים בכל חלקי הארץ, לרבות ריכוזים חרדיים: ירושלים, בני ברק, אלעד, מודיעין עילית ועוד וראשונים להביא כל סיפור חדשותי מתועד ומצולם. כמו כן, במדור הוידאו עולים שידורים ישיר של אירועים גדולים וחשובים לציבור החרדי: שידור לילי של ההילולא ממירון, חתונות, הלוויות, כנסים, דרשות רבנים ועוד.

העורך הראשי של האתר הוא דוד רוטנברג בצוותא עם הרב דב פוברסקי. דוד רוטנברג הוא עיתונאי חרדי חסיד חב"ד, לשעבר העורך של המוסף "קולות" של העיתון החרדי "בקהילה". כיום יועץ לבטאונים שונים כגון שבועון כפר חב"ד, משפחה, ושעה טובה.

לקראת סוף שנת 2010 מתוכנן לעלות האתר בעיצוב ובמראה מחודש. בנוסף לכך, אמורה לעלות בחודשים הקרובים גרסה באנגלית של האתר.

3. בקטע "הכרזת הרבנים נגד האינטרנט" כלל לא מצויין כיצד הסתיים המאבק ועצם העובדה שהמכתב הנ"ל לא נותר מאומה. על כן, היינו מבקשים להוסיף בקטע זה את הפסקה הבאה: בחודש אפריל 2010, לאחר חמישה חודשים בלבד מאז פרסום המכתב, לא נותר מאומה מהחרם והעורכים הראשיים דוד רוטנברג ודב פוברסקי חזרו לתפקידם. בנוסף מאז גדלה כמות העובדים במערכת בחדרי חרדים באופן דרמטי. וכיום מועסקים באתר כמה עשרות כתבים, צלמי סטילס, צלמי וידאו ועורכים.

4. בקטע "תוכן, פיקוח וצנזורה" כתוב: "בחדרי חרדים זוכה לביקורת מהממסד החרדי בטענות על רכלנות ואלימות מילולית של כותביו". הביקורת היא לא על כך. אם ישנה ביקורת היא על עצם קיומו של הפורום, אבל בשום אופן לא על אלימות מילולית. אנו מקפידים ודואגים לעבור על כל מילה שנכתבת בפורום. אם חלילה נכתבים דברים לא ראויים כגון קללות, השמצות, פגיעה ברבנים וכד' - ההודעה מוסרת מיידית והגולש נחסם לצמיתות! כאמור, אלו מקרים שכמעט אף פעם לא מתרחשים.

5. בקטע "הפורום והאתר" כתוב: "האתר מכיל גם מדור וידאו, המשדר 24 שעות ביממה ע"פ לוח שידורים ומתיימר להיות ה"טלוויזיה" של המגזר החרדי". היה נסיון שכזה להריץ תוכניות מוקלטות המתאימות למגזר החרדי במשך 24 שעות ביממה. לאחר פיילוט שנמשך כחודש החלטנו להסיר את זה. מדור הוידאו שלנו עשיר דיו ואין שום צורך ברצועות שידור מוקלטות 24 שעות ביממה. בשורה התחתונה: שידור רציף של וידאו לא קיים כיום כלל באתר ובכל מקרה מעולם לא התיימרנו להיות הטלויזיה של המגזר.

DGtal, אנו ממתינים לתשובה ממך/תיקון הערך. מדובר בדבר חשוב מאוד מבחינתינו. תודה מראש ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום שוב, כבר עבר שבוע מאז עריכת הערך וההודעה של DGtal‏ אבל כלום לא נעשה בנידון. בנוסף לכל התיקונים שהוזכרו לעיל, אמש פורסמה כתבה בישראל היום שמחזקת את כל נושא החרם נגד האתר. נשמח גם לשילובה בערך בהקדם
http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=8418
אתם פשוט עושים עוול, הן לקוראים והן לאתר, שאתם משאירים את הערך כמו שהוא מלא טעויות ושגיאות ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה


בינתיים כדאי שתסירו את העובדות השגויות בעליל בעצמכם, תוך שינוי מינימלי. הערות 1+2 מכילות הרבה פרטים מיותרים לערך אנציקלופדי.
46.116.25.31 00:04, 5 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

קיבלתי חלק מההערות שלכם ותיקנתי. רוב המלל שלכם מתאים לפרסומת ולא לערך אנציקלופדי, ולכן נשאר בחוץ. אם יש לכם הערות נוספות אנא כתבו אותן פה.--גמדקנאי - שיחה 13:15, 27 בפברואר 2011 (IST)תגובה

שלום עורכי ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שוב ביטלתם עריכה על הערך ושוב עשיתם זאת ללא שום הסבר ושוב אתם מטעים את הגולשים שלכם בערך לא מעודכן בעליל, מלא טעויות ושגיאות שהופכות את ויקיפדיה לבדיחה אחת גדולה. אז תסגרו את הערך הזה וזהו. למה אתם משאירים אותו מלא שגיאות, מזלזלים באלו שמוכנים לתרום ולעדכנו ואפילו לא מתייחסים לאף הערה שהועלתה כאן? 77.124.230.216 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 28 באוקטובר 2010תגובה

ערך לא מעודכן בעליל[עריכת קוד מקור]

בחדרי חרדים נמכר נערך ונעשתה לו מתיחת פנים, זכות הציבור לי לדעת מי הבעלים מה האתר מי בעדו ומי נגדו. לסיכום לערוך את הערך בדחיפות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

תגובה להערת האלמוני: אתה צודק ותודה על הערתך. הויקיפדיה נכתבת בימים אלה ממש על ידי מתנדבים מכל רחבי הארץ. אתה מוזמן להצטרף אלינו ולערוך את הערך. בברכה, דני. ‏Danny-w23:30, 20 בינואר 2011 (IST)תגובה

שלום רב, אשמח אם תחזירו את הגרסה המעודכנת, המפורטת והנכונה ביותר מה-4 באוקטובר 2010. תודה

מקור[עריכת קוד מקור]

http://news.walla.co.il/?w=/10/2522082 קיפוד מקופד - שיחה 18:05, 4 באפריל 2012 (IDT)תגובה

דיווח שאורכב ב-26 ביוני 2020[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

שלום רב אני ייצגתי בהליך הפלילי בפרשיה זו ראיתי לנכון לעדכן כי הפרשיה בסופו של יום הגיעה להסדר טיעון במסגרתו המנכל נשלח ל 4 חודשי מאסר בפועל. הסמנכל לא הורשע והוטלו עליו שעות התנדבות לטובת הציבור אשמח להעביר את גזר הדין. מדובר בפסיקה תקדימית מאחר ועד לאותו מועד, ולמעשה גם עד היום, לא נפתח הליל פלילי כנגד אתר פרטי בגין כך שבוא סחר בתכנים שמופיעים בו. הטענה שאתר פרטי רשאי לדרוש שיפוי ופיצוי ממי שמבקש להשפיע על התוכן שמפורסם בו נדחתה בביהמש ונקבע שמדובר בסחיטה באיומים . ניתן ליצור קשר ואשמח להעמיד לרשותכם את כתב האישום המתוקן גזהד ונימוקי בית המשפט לעונש. בברכה שלומי שרון, עו״ד

מר שרון, אם תירשם לאתר, תוכל להעלות קבצים לאתר. דגש חזק - שיחה 15:30, 24 ביוני 2020 (IDT)תגובה
כתב האישום פחות משנה. גם נימוקי בית המשפט הם רק חלק מפסק הדין. מדוע לא מפרסמים אותו? יש כאן משהו חסוי? נרו יאירשיחה • ד' בתמוז ה'תש"ף • 18:07, 26 ביוני 2020 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבחדרי חרדים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 20:59, 4 במאי 2023 (IDT)תגובה