פגישה מאוחרת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פגישה מאוחרת
Mickey's Delayed Date
הכרזה הקולנועית לסרט
הכרזה הקולנועית לסרט
בימוי צ'ארלס ניקולס
הופק בידי וולט דיסני
תסריט ארט סקוט
מדבבים וולט דיסני
לאונה לדו
ג'ימי מקדונלד
מוזיקה אוליבר ולאס
אנימטור ג'רי הת'קוק
ג'ורג' קרייסל
ג'ורג' ניקולס
ג'ק בויד
מקס קוקס
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה וולט דיסני הפקות
חברה מפיצה RKO Radio Pictures
הקרנת בכורה 3 באוקטובר 1947[1]
משך הקרנה 7 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט קצר, סרט הנפשה, סרט קומדיה, סרט לכל המשפחה, סרט מוזיקלי
דף הסרט ב־IMDb

פגישה מאוחרתאנגלית: Mickey's Delayed Date) הוא סרט הנפשה קצר אמריקאי משנת 1947 שהופק על ידי וולט דיסני הפקות והופץ על ידי RKO Radio Pictures. הסרט בוים על ידי צ'ארלס ניקולס ומציג את מיקי מאוס השוכח מהפגישה שלו עם מיני מאוס.[2] זהו הסרט הקצר ה-120 בסדרת סרטי "מיקי מאוס" שיצאו לאקרנים והיחיד באותה השנה.[3]

זהו הסרט האחרון בו וולט דיסני דיבב את דמותו של מיקי מאוס.[4]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כועסת על כך שהוא מאחר לפגישה שלהם, מיני מתקשרת למיקי, שבכלל ישן על הכורסה בביתו. פלוטו עונה לטלפון ומלקק אותו כשהוא שומע את קולה של מיני, הריר שלו מתיז איכשהו על מיני מהקצה השני. היא מנגבת את פניה ומבקשת ממנו לתת את הטלפון למיקי. ברגע שמיני מעירה אותו, היא מזהירה את מיקי שאם הוא לא יגיע בחמש עשרה הדקות הקרובות, הקשר ביניהם נגמר.

בעזרת פלוטו, מיקי מתלבש מתלבש היטב בטוקסידו לקראת לפגישה, אך מאבד את הכרטיסים למסיבה בדרכו החוצה. פלוטו, שנשאר בבית לאחר ציוויו של מיקי, מבחין בכרטיסים ולוקח אותם במהירות חזרה למיקי.

תוך כדי החיפזון להספיק להגיע בזמן, הכובע צילינדר של מיקי עף לתוך פח אשפה. מיקי מושיט את ידו אל תוך הפח כדי להשיג את כובעו, אך פלוטו נתקל בפח מבלי משים לב מהצד השני, מגלגל את הפח כשמיקי בתוכו במורד הרחוב עד שמתנגש בפנס רחוב. מיקי יוצא מפח האשפה כשבגדי הטוקסידו שלו הרוסים ומגלה שהגיע ליעדו, שם מיני מברכת את בואו ואף מחמיאה לו על התלבושת. זה מסתדר למיקי, מכיוון שהמסיבה שהוא ומיני הולכים אליה היא מסיבת תחפושות בנושא "זמנים קשים". מיני אומרת למיקי שהם יכולים להיכנס ברגע שמיקי ייתן את הכרטיסים. מיקי מבין שהוא השאיר את הכרטיסים בבית, אבל פלוטו מגיע בדיוק בזמן כדי לתת להם את הכרטיסים ובסוף הכל בא על מקומו בשלום.

דמויות ומדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הופץ בישראל בדיבוב עברי, כשעל מלאכת הדיבוב הייתה אחראית שפרירה זכאי.

טריוויה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Kaufman, J.B.; Gerstein, David (2018). Walt Disney's Mickey Mouse: The Ultimate History. Cologne: Taschen. ISBN 978-3-8365-5284-4.
  2. ^ "Mickey's Delayed Date". www.bcdb.com
  3. ^ Lenburg, Jeff (1999). The Encyclopedia of Animated Cartoons. Checkmark Books. pp. 107–109. ISBN 0-8160-3831-7. נבדק ב-6 ביוני 2020. {{cite book}}: (עזרה)
  4. ^ Scott, Keith (3 באוקטובר 2022). Cartoon Voices of the Golden Age, Vol. 2 (באנגלית). BearManor Media. {{cite book}}: (עזרה)