מלחמת הכוכבים: כוחות הגורל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלחמת הכוכבים: כוחות הגורל
Star Wars Forces of Destiny
סמליל הסדרה
סמליל הסדרה
מבוסס על מלחמת הכוכבים מאת ג'ורג' לוקאס
סוגה סדרת רשת
יוצרים דייב פילוני עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים ג'ניפר מורו
בימוי בראד ראו
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 8
הפקה
חברת הפקה Lucasfilm Animation,‏ Ghostbot
הפצה Disney Digital Network, דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ריין שור עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 2 - 3 דקות
שידור
רשת שידור YouTube
תקופת שידור מקורית 3 ביולי 2017 – הווה
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מלחמת הכוכבים: כוחות הגורל אנגלית: Star Wars Forces of Destiny) היא סדרת אנימציה מאת לוקאס פילם שמשודרת בערוץ ה-YouTube של חברת וולט דיסני.

הסדרה הוכרזה על ידי דיסני ב-12 באפריל 2017 בתור הרחבה לעולם מלחמת הכוכבים. קדימון מיוחד של הסדרה הוצג יומיים לאחר מכן באירוע Star Wars Celebration השנתי באורלנדו.

הסדרה היא אוסף פרקים קצרים שאורכם נע בין 2 ל-3 דקות, ומתרחשת בנקודות זמן שונות ביקום מלחמת הכוכבים. הסדרה מתמקדת בדמויות מהמין הנשי.[1] פרק הבכורה הושק בשידור חי בערוץ דיסני ביוטיוב ב-3 ביולי 2017, וב-9 ביולי הערוץ החל לשדר את 7 הפרקים הנוספים בקצב של פרק אחד ליום. 8 פרקים נוספים של הסדרה עתידים להשתחרר בסתיו 2017. 

זאת הפעם הראשונה שלוקאס פילם מפיקה סדרת אנימציה דו־ממדית מאז הסדרה "מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים" ששודרה ב-2003. לדברי ההפקה, כוחות הגורל נוצרה בפורמט של פרקים קצרים מאחר שהסגנון התאים יותר לדפוס הצפייה של ילדים ברשת.

מוצרים נוספים בזיכיון הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במעמד ההכרזה על הסדרה, לוקאס פילם הודיעה על השקת קו צעצועים מאת הסברו, וסדרת ספרי ילדים. הצעצועים יהוו סוג חדש של דמויות שהגדרתו נמצאת בין דמויות פעולה לבובות. כל צעצוע יהיה בגובה 28 סנטימטר ויציג דמות שונה מהסדרה. הם יושקו ב-1 באוגוסט 2017, ויכללו בין השאר גם את הדמויות לוק סקייווקר וקיילו רן.

סדרת ספרי הילדים הנושאת את שם הסדרה תהווה אדפטציה לפרקי הסדרה. שני ספרים עתידים לפרסום עד כה, בשם הרפתקאות נועזות: הספר הראשון יעסוק בפרקים על הדמויות סבין, ריי, ופאדמה. הספר השני יעסוק בפרקים על הדמויות ג'ין, אסוקה, וליאה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Lisa, Respers France (13 באפריל 2017). "Star Wars heroines focus of Forces". CNN. נבדק ב-27 ביוני 2017. {{cite news}}: (עזרה)