ויקיפדיה:ביכורים/Hanay

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת הילולים

אני נמצאת בוויקיפדיה מעל שמונה שנים, התחלתי לערוך במאי 2009, ויש לי רשימה ארוכה של עורכים להלל ולהודות להם ובטח אפספס כמה, אז אלה ששכחתי, אני מבקשת את סליחתכם מראש .

אתחיל ב-Yanshoof שבחרתי בו בימי הראשונים כחונך, לא היה לו מושג בארכאולוגיה, אבל התמיכה הרבה שלו בימיי הראשונים חיממה לי את הלב והקלה עלי מאד. ינשוף הפחית מאד את פעילותו בוויקיפדיה, וזה חבל, ינשוף חזור!!!!.

אני רוצה להודות לגילגמש, שהאמין בי מההתחלה, ולאחר שלושה חודשים בוויקיפדיה, הזמין אותי להשתתף בתחרות הכתיבה השישית במסגרתו כתבתי את הערך על פלינדרס פיטרי.

אני רוצה להודות לגל אמיר שערך בוויקיפדיה בתחילה בשם משתמש אלמוג ולאחר שחזר בשנית, בשם פומפריפוזה. גל ראה את השקעתי הרבה בערך פלינדרס פיטרי, והציע את עזרתו. הוא סייע לי להכחיל ערכים רבים שנדרשו לכתיבת הערך, ולאחר מכן בנה יחד איתי בחודשים אוקטובר-דצמבר 2009 את פורטל:ארכאולוגיה של המזרח הקרוב. גל היה אחד הכותבים האיכותיים ביותר בוויקיפדיה העברית, וכתב ערכים מומלצים רבים.  הלוואי והיה חוזר לוויקיפדיה, הוא חסר פה מאד.

אני רוצה להודות לרוליג שהיה אלוף בסדנה לגרפיקה, והלוואי ויחזור. לברוקולי שסייע לי רבות בימי הראשונים, בעצות טכניות ובהכוונה כללית בנושאים שונים. לעודד שסייע לי רבות בנושא הטיפול בבעיית אורלינג, לא שכחתי את עזרתך.

אני רוצה להודות למתניה שלימד אותי בסבלנות רבה מאד איך מטפלים בכרטיסים במסגרת OTRS, זה הקל עלי מאד את החלטה להצטרף למתנדבי OTRS. ואני במערכת מאז ינואר 2013. לגיאה שמאז שהוא הצטרף לצוות OTRS, הוא מקל עלי מאד, ויש לי פרטנר להתייעץ איתו.

אני רוצה להודות לכותבים המופלאים אילי ומוטי. הנוכחות שלכם בוויקיפדיה היא ברכה לכולנו, גם מבחינת איכות הכתיבה, וגם מבחינת ההתנהלות. לדוד שי וערן, בדוד אני נעזרת פעמים רבות כשאני זקוקה לעצה חכמה, וערן, הוא האיש שממלא את כל משאלותיי הטכניות בנחמדות ביעילות ובחוכמה.

אני רוצה להודות לדני וגארפילד על מיזם החינוך בבאר שבע המופלא שלהם. ועל היוזמה הרבה שלהם במיזמי כתיבת ערכים כמטלה אקדמית באוניברסיטת בן-גוריון. לאלדד, על הסיוע הרב שלו בתעתיקי שמות בכלל ותעתיקי שמות ערביים לעברית בפרט, ובכך הוא מסייע לי רבות במיזמי כתיבת ערכים כמטלה אקדמית של לימודי נשים ומגדר באוניברסיטת חיפה.

אני רוצה להודות לאריאל פלמון על המאמצים הרבים שהשקיע בעבר לפשר בין ויקיפדים, מי כמוני יודע שזה מאד קשה, וגם על חברותו רבת השנים והתמיכה הרבה שהוא נתן  ונותן לי.

אני רוצה להודות לציפי על מיזם ויקינשים שלה, ועל מיזם נשים באדום. את הגברת בפעילותיך את הנוכחות הנשית בוויקיפדיה גם מבחינת כמות העורכות וגם מבחינת ערכי הנשים, לי זה נותן הרגשה טובה יותר.

אני רוצה להודות למפעילים הפעילים, שלא חוששים להיכנס לעומק הוויכוחים בין הוויקיפדים. זאת פעילות שפעמים רבות היא כפוית טובה. אני רוצה להודות לכל עורך בוויקיפדיה שלקח על עצמו להוביל מיזמי כתיבת ערכים כמטלה אקדמית. זאת פעילות לא קלה, אבל היא חשובה מאד, והלוואי והיו לנו יותר מיזמים כאלה.

אני רוצה להודות לכל העורכים בוויקיפדיה שכותבים ערכים מומלצים. זאת כתיבה קשה מאד, הכוללת חיפוש מקורות איכותיים, הליכה לספריות כי חלק גדול מהמקורות האיכותיים אינם זמינים במרשתת. אני משווה את חבלי כתיבת ערך מומלץ לחבלי לידה. תהליך קשה אבל התוצאה נותנת סיפוק רב.