ויקיפדיה:ביכורים/Guycn2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

שלום לכולם!

שמי הוא גיא, ואני נמצא בוויקיפדיה כשמונה וחצי חודשים.

גילי צעיר מאוד יחסית למרבית העורכים בוויקיפדיה, ולצערי הדבר לעתים פוגע ב"קריירה" שלי בוויקי.

בתחילת דרכי בוויקיפדיה הייתי מאוד אובססיבי בכל הנוגע לענייני חשיבות. תמכתי בגישה שלכל ערך צריכה להיות חשיבות, ושמחיקת ערכים כי אינם בעלי חשיבות רק פוגעת בוויקיפדיה.

"שיגעתי" את הקהילה עם דיונים והצעות מטופשות במזנון בנוגע לשינויי מדיניות החשיבות, ולדבר היו השלכות רבות. מספר פעמים עמדתי להיחסם, והדבר אף הביא בזמנו להסרת הרשאות הניטור שלי.

הגעתי למסקנה שכל ההתעקשות הזו רק פוגעת בי, ושאני צריך לקבל דעות של אחרים. ומסתבר שצדקתי :) אני לא מקבל אזהרות בדף שיחתי כל שני וחמישי, הרשאות המנטר שלי הוחזרו, והסכסוך שלי עם מספר ויקיפדים איתם הייתי מסוכסך בעבר, נפתר.

ויקיפדיה הוא מקום נפלא לדעתי, אבל דבר אחד שמאוד מפריע לי (ואני מניח שלמספר ויקיפדים אחרים כאן) הוא ההתנגדות לכתיבה של קטינים בוויקיפדיה.

אז נכון, מרבית הקטינים באים פעם אחת לוויקיפדיה כדי להשחית, וחלקן הגדול של ההשחתות הן של קטינים בגילי, אך אין הדבר אומר שצריך להרוס את הסיכוי גם של מי שבא לתרום.

אני כותב ערכים בנושא האנימציה, ונעזר במיזם אנימציה. פה ושם אני גם עורך ומשפר ערכים בנושא מטאורולוגיה. חלק גדול מזמני בוויקיפדיה אני עוסק גם בניטור ובשיפור ותחזוקת תבניות.

אני משתדל לשמור על יחסים טובים ככל האפשר בין כל הוויקיפדים. לרוב אני מצליח להימנע מסכסוכים עם ויקיפדים, אך לצערנו הכימיה לא יכולה להיות מושלמת עם כולם.

לסיכום, באופן כללי, אני מאוד נהנה כאן, אך כאמור, בעיה שמאוד מפריעה לי כאן היא ההתנגדות לקטינים.

סליחה על שבירת השורות ועל הקישורים הפנימיים הרבים, אלו דבר שאני נוהג לעשות ומתקשה לשלוט בהם :)

שנה לועזית טובה! גיא. ‏Guycn2 - שיחה 22:43, 29 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]