המכשף: הסירנות מהמעמקים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המכשף: הסירנות מהמעמקים
The Witcher: Sirens of the Deep
מבוסס על הנובלה "קורבן קטן" מאת אנדז'יי ספקובסקי
בימוי קאנג היי צ'ול
הופק בידי לורן שמידט היסריך
תסריט מייק אוסטרובסקי
ריי בנג'מין
מדבבים דאג קוקל
ג'ואי בייטי
אניה צ'אלוטרה
כריסטינה רן
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
דרום קוריאהדרום קוריאה דרום קוריאה
פוליןפולין פולין
חברת הפקה סטודיו מיר
Platige Image
Hivemind
חברה מפיצה נטפליקס
שיטת הפצה direct-to-video, וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 2024
שפת הסרט אנגלית
סוגה פנטזיה אפלה, סרט פעולה, סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המכשף: הסירנות מהמעמקיםאנגלית: The Witcher: Sirens of the Deep) הוא הוא סרט פנטזיה אפל מונפש אמריקאי שהופק על ידי לורן שמידט היסריך עבור שירות הזרמת המדיה "נטפליקס" ועלילתו מתרחשת במהלך עונתה הראשונה של הסדרה "המכשף".

הסרט עתיד לעלות לשירות בשלהי שנת 2024.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שגראלט מריוויה, צייד מפלצות אשר עבר מוטציות שונות שהקנו לו יכולות על-אנושיות, נשכר לחקור סדרה של התקפות בכפר השוכן על חוף הים ומוצא את עצמו נמשך לסכסוך בן מאות-שנים בין תושבי הכפר לבני הים, הוא נאלץ לסמוך על סיועם של חבריו – ותיקים וחדשים – על מנת לפתור את התעלומה לפני שהעוינות בין שתי הממלכות תסלים למלחמה כוללת.[1]

צוות המדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2021, במהלך אירוע הטודום (אנ') של שירות הזרמת המדיה "נטפליקס", הוכרז לראשונה על פיתוחו של סרט אנימה עלילתי שני לאחר פיתוחו והפצתו של הסרט "המכשף: סיוטו של הזאב".[2] בחודשים שלאחר מכן, הצהיר המפיק טומק בגינסקי כי עלילת הסרט תתבסס ישירות על נובלה של אנדז'יי ספקובסקי שנכתבה במסגרת סדרת "המכשף", בניגוד לכתיבת עלילה מקורית על בסיס אירועים שנרמזו עליהם על ידי ספקובסקי לאורך הסדרה.[3] בנובמבר 2023, עם חשיפת הקדימון הראשון לסרט, נחשף כי עלילת הסרט תתבסס על הנובלה "קורבן קטן" מתוך "חרב הגורל" וכי על עבודות הפיתוח וההנפשה הופקדו אולפני ההנפשה הדרום-קוריאניות "סטודיו מיר", "Platige Image" ו-"Hivemind" – שעבדו בעבר על הסרט "סיוטו של הזאב".[4]

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנובמבר 2023, נמסר כי את דמותו של גראלט מריוויה ידבב דאג קוקל, אותו דיבב בעבר בסדרת משחקי המחשב "The Witcher"; לאחר שהנרי קאביל, שגילם את דמותו למשך שלוש עונותיה הראשונות של סדרת הטלוויזיה, פרש עקב אי-הסכמות על פיתוח הדמות ועלילת הסדרה. בנוסף, נמסר כי ג'ואי בייטי ואניה צ'אלוטרה ישובו לדבב את דמויותיהם של יסקיאר וינפר מוונגרברג, ועל הצטרפותה של כריסטינה רן הצטרפה לצוות המדבבים.[5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ ‘The Witcher: Sirens of the Deep’ Will Pull You Under in 2024, Netflix Tudum
  2. ^ Earl, William (September 25, 2021). "The Witcher Renewed for Season 3, Expands Universe With New Projects". Variety. Penske Media Corporation. Retrieved November 18, 2023.
  3. ^ Liu, Narayan (December 14, 2021). "The Witcher's Next Anime Comes Directly From the Books". CBR. Valnet Inc. Retrieved November 18, 2023.
  4. ^ Campione, Katie (November 10, 2023). "The Witcher: Sirens Of The Deep Anime To Premiere On Netflix In 2024 — Watch The Teaser". Deadline Hollywood. Penske Media Corporation. Retrieved November 18, 2023.
  5. ^ Boycillo, Andrea Dawn (November 13, 2023). "The Witcher: Sirens of the Deep Release Date, Plot, Cast & All You Need to Know!". Epicstream. Gfinity Digital Media. Retrieved November 18, 2023.