אליהו רביבו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אליהו רביבו
לידה 27 במאי 1973 (בן 50)
לוד, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה תואר ראשון בחינוך מהקריה האקדמית אונו.
מפלגה הליכוד
חבר הכנסת
15 בנובמבר 2022 – מכהן
(שנה ו־21 שבועות)
כנסות 25
תפקידים נוספים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אליהו (אלי) רביבו (נולד בכ"ה באייר ה'תשל"ג, 27 במאי 1973) הוא חבר הכנסת העשרים וחמש מטעם הליכוד ויו"ר הוועדה המיוחדת לעובדים זרים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד בלוד כבנם הבכור של יעקב ואסתר. הוא פעיל במפלגת הליכוד מאז הבחירות לכנסת הארבע עשרה ולראשות הממשלה (1996), ובד בבד היה עובד עיריית לוד. עם בחירת אחיו יאיר לראשות העיר ב־2013 פרש מתפקידיו בעירייה.

בבחירות המקדימות לקראת הבחירות לכנסת העשרים וחמש (2022) התמודד על ייצוג מחוז השפלה ברשימת הליכוד, מחוז שנציגו משוריין במקום ה־19 ברשימת הליכוד, ואחיו יאיר ניהל את מטה הבחירות שלו. לאחר שראש ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן, שזכה באותה משבצת בפריימריז הקודמים, פרש מההתמודדות והעביר את תמיכתו לרביבו,[1] גבר האחרון על מועמדותם של דוד שרן, שהיה מנהל לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגיא צור, חבר מועצת העיר רחובות, וזכה ל־48% מהקולות במחוז.

באפריל 2023 פורסם בערוץ 12 תחקיר של עמרי מניב ולפיו שבועיים לפני הפריימריז בליכוד שבהם זכה רביבו, סיפקה עיריית לוד בראשות אחיו יאיר אישורים חריגים לשני עסקים גדולים, מזהמים ובלי היתרים, השייכים לג'ומעה אזברגה, קבלן קולות ערבי של הליכוד, שתמך באחים[2].

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נשוי למירי, להם שלושה ילדים והם תושבי גדרה. לרביבו תואר ראשון בחינוך מהקריה האקדמית אונו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ מערכת רמלוד נט ובאר יעקב, ערב הפריימריז של הליכוד: תמיכה של כל מנהיגי האזור באליהו רביבו, באתר רמלוד נט באר יעקב, ‏5 באוגוסט 2022
  2. ^ עמרי מניב, ‏האחים רביבו וקבלן הקולות שפוגע בבריאות תושבי לוד, באתר ‏מאקו‏, 15 באפריל 2023