Little Miss Can't Be Wrong

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Little Miss Can't Be wrong"
סינגל בביצוע ספין דוקטורס
מתוך האלבום Pocket Full of Kryptonite
יצא לאור 17 באוקטובר 1992
סוגה רוק אלטרנטיבי
שפה אנגלית
אורך 3:50
חברת תקליטים אפיק רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה ספין דוקטורס
הפקה פטר דננברג, פרנקי לרוקה, ספין דוקטורס
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Little Miss Can't Be Wrong הוא שיר של להקת הרוק האמריקאית ספין דוקטורס שיצא באוקטובר 1992 כסינגל המוביל מתוך אלבום הבכורה שלהם, Pocket Full of Kryptonite משנת 1991. השיר הגיע למקום ה-17 במצעד הבילבורד הוט 100, ולמקום השני בבילבורד במצעד המיינסטרים רוק. השיר אף הגיע למקום החמישי בניו זילנד כשסיים במקום ה-41 כסינגל הנמכר ביותר במדינה. הגרסאות החיות לשירים "What Time Is It" ו- -"Freeway of the Plains" (ששמו בטעות "Freeway of the Plains" בסינגל) נכללו כצד ה-B שלו.

רקע וכתיבת השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסולן כריס בארון הצהיר כי השיר נוצר בהשראת מערכת היחסים שלו עם אמו החורגת, למרות האמונה הרווחת שהשיר נכתב על חברתו לשעבר. הוא תיאר את אמו החורגת כ"נרקיסיסטית ממאירה". באוגוסט 2019 לבארון היה ציוץ בטוויטר שהפך לויראלי בנוגע ליצירת השיר, כשכתב: "אמי החורגת אמרה לי שאני אהיה שרת (לא שיש בזה משהו רע) ואגור במרתף של בית ספר ואנגן בגיטרה לחולדות. כתבתי שיר עליה. הוא נקרא Little Miss Can't Be Wrong. הוא הושמע ברדיו שלושה מיליון פעמים."

ביקורות על השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

עורך מהאתר AllMusic תיאר את השיר כ"קליט ללא הרף". אלן ג'ונס מה"Music Week" דירג אותו בשלושה מתוך חמישה, וכתב: "השיר המנועי-אקונומי הזה שמזכיר במעורפל בביצוע שלו חלק מהחומרים של סטיב מילר - אמור לזכות בתמיכה של רוק מודרני. זה אולי לא להיט בטופ 20, אבל אמור לנגוס בקצה התחתון של המצעד, ולהעלות את האלבום שלהם A Pocket Full of Kryptonite כלפי מעלה.". סילביה פטרסון ממגזין המוזיקה "Smash Hits" דירגה את השיר ב4 מתוך 5, וראתה בו כ"שיר לוחמני"

הקליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ הנלווה ל-"Little Miss Can't Be Wrong" הוקרן בבכורה באוגוסט 1992. בקליפ הלהקה נראית על רקע תפאורה צבעונית עם צבעים בפחיות ובסוף הקליפ שופכים האחד על השני את פחיות הצבע.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]