שיחת תבנית:לטיפול דחוף/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

מדיניות טיפול דחוף - העברה מהמזנון[עריכת קוד מקור]

ראו גם את שיחת תבנית:לטיפול דחוף/ארכיון 4#לא דף לבקשת ערכים ושיחת תבנית:לטיפול דחוף/ארכיון 4#הוספת שירים וסרטים לרשימה

כמו שכמה מאתכם כבר בטח שמו לב, המצב בתבנית הטיפול הדחוף ממש גרוע. זאת אומרת, ממש גרוע. בגרוע אני מתכוון לשתי בעיות:

1. הראשונה, והדחופה ביותר לדעתי, היא שהערך שרשימת ההמתנה מתמלאת בלי סוף בערכים שאינם דחופים באמת (דוגמאות: "בחזרה לעתיד: מתקן השעשועים", ג'ק פלאש המקפץ (שיר)) ולפעמים אפילו לא מתקרבים לכך, ובכך דוחקים את הערכים הדחופים האמיתיים (דוגמאות: "מלחמת האזרחים של גינאה ביסאו", "היסטוריה של הפילוסופיה") למטה ומעכבים מאוד את הכתיבה שלהם (במקרה הטוב, התבנית מתרעננת כל שבוע. זאת אומרת שלערך במקום החמישי ברשימה ייקח מעל חודש בכלל להגיע לתבנית).

2. השנייה, שרשימת ההמתנה גדלה מדי - אובייקטיבית, בלי קשר לדחיפות הערכים. בכל רגע נתון יש ברשימת ההמתנה בערך 8 ערכים.

הגורמים (לדעתי):

1. הבעיה הראשונה נגרמת מהוספה של ערכים לא דחופים לתבנית. מאוד לא נעים לי מה שאני עומד להגיד עכשיו, אבל לפחות כרגע 75% מהבעיה היא באחריותו של המשתמש יוניון ג'ק - שאם תבדקו את הגרסאות הקודמות לא פעם ולא פעמיים ולא עשר פעמים הוסיף לתבנית (וממשיך להוסיף) שירים, מחזות זמר, דמויות ספרותיות ועוד ועוד ועוד. מדובר ביוזמה יפה וערכים טובים, אבל מקומם לא בטיפול הדחוף. ערכים כמו "עלובי החיים: המחזמר" לא דחוף. צר לי. זה לא שמדובר בספר עלובי החיים - אלא במחזה. ממש לא דחוף. שימו לב גם שהמשתמש ממשיך לעשות זאת אחרי שרבים כבר העירו לו (ראו את דף השיחה שלו, לדוגמא) והוא אפילו לא טורח להגיב להם.

2. הבעיה השנייה נובעת כנראה מכך שהתבנית עצמה קטנה מדי - אולי נשקול להגדיל אותה?

צריך לעשות משהו. השאלה היא מה? אני לא עד כדי כך בקיא. Theodor2001 - שיחה 16:04, 8 באוקטובר 2015 (IDT)

להגדיל ודאי שלא צריך. בעיית הערכים הדחופים-הלא דחופים, היא בעיה ישנה שקיימת גם לפני פעילותו של המשתמש המוזכר. אני חושב שבעבר דובר על מעין אחראי על המיזם שיסנן מעט את התוכן, אבל אני לא זוכר מה יצא מזה. בריאן - שיחה 16:06, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: הייתי מציע לתת 3 שורות: 1. ערכים דחופים אקטואלית; 2. ערכים דחופים אנציקלופדית; 3. בקשת ערכים (שורה זו תעודכן רנדומלית בקצב גבוה יותר מזה הקיים). בהזדמנות זו, למה אי אפשר למזער את מדיה ויקי:Recentchangestext בדפי השינויים האחרונים ורשימת המעקב, למי שרוצה. במסכים קטנים זה ממש תופס את כל הדף ומכריח אותך לגלול למטה. דומני שאם זה יאופשר נוכל יותר בקלות לשקול הוספת שורות. ביקורת - שיחה 16:10, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
ביקורת, אני נגד שלוש שורות. לדעתי הבעיה היא במשתמשים ולא בתבנית עצמה. זה ייצור בלגן גדול מאוד שלא באמת יועיל בכלום. Theodor2001 - שיחה 16:14, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
התבנית הזו היא בסך הכל כלי שנועד "לפתות" אנשים לכתוב ערכים. ברמה זו אין עדיפות מסויימת לערכים מסויימים, ואני בטוח שבעיני יוניון ג'ק למשל עריכה צולבת הוא ערך ליבה מהותי שאנציקלופדיה רצינית לא יכולה לוותר עליו, בניגוד למלחמת האזרחים של גינאה ביסאו שהיא סכסוך מקומי, פוליטי בעיקרו. שאפשר גם אפשר לחיות בלעדיו, אם יוזכר בשורה וחצי בערך גינאה ביסאו. ביקורת - שיחה 16:17, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אין אחראי למיזם? נרו יאירשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשע"ו • 16:18, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אני לא חושב שתבנית שנועדה בסה"כ לפתות לכתיבת ערכים צריכה להיקרא "לטיפול דחוף". שם כזה מתאים לבקשה לכתיבת ערכים בנושאים חמים, שכרגע מדובר עליהם ולא ניתן לקרוא עליהם בויקיפדיה. Liad Malone - שיחה 16:25, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
מסכים מאוד. Theodor2001 - שיחה 16:31, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אני בעד ההצעה של ביקורת. ויקיפדים רבים כותבים ערכים לא בגלל שהם דחופים, אלא בגלל שמדובר בנושא שמעניין אותם. לכן צריך לתת אופציות רבות בתבנית, מחולקות לנושאים לפי דרגת חשיבות. אגסי - שיחה 16:38, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
ממש לא. בשביל זה יש את ויקיפדיה:בקשת ערך. חצי חציל 19:15, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אחזור כאן שוב על מה שאמרתי בעבר - התבנית הזאת היא בדיחה עצובה. בשמונה השנים שאני פה היו כלולים בה, אולי, שמונה ערכים שכתיבתם היתה דחופה באמת. אני מתבייש כל פעם שאני רואה אותה בדף השינויים האחרונים. יש לבטל אותה או למנות אחראי מיזם. חצי חציל 19:02, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: :
1. מסכים עם ביקורת, מדובר בדף שייעודו לתת מבט על ערכים שחסרים (קצת מזכיר משהו, לא?).
2. אף על פי כן, לא כל נושא שבמקרה עבר בראשו של אדם דורש ערך. לדעתי הערכים שצריכים להופיע ששם הם ערכי יסוד (לדוגמה: ג'וגינג שאכן מופיע שם) ולא ערכים שבמקרה ויקיפד גילה שלא קיימים ורצה שייכתבו (והיה עצלן מכדי לכתוב אותם).
3. במקרה ויחליטו על מינוי אחראי לדף ה"לטיפול דחוף" אני מעלה את מועמדותי.
בברכה, (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 19:06, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אחת הסיבות לבעייה זו היא שדפי בקשות הערכים אינם פעילים. איני יודע איך אפשר לגרום להם להיות פעילים יותר. אני מסכים שצריך לקבוע כללים מה נחשב דחוף ומה לא. ‏עמיחישיחה 19:14, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
החשיפה במדיה ויקי:Recentchangestext עושה את העבודה. הבעיה היא הלוקיישן היקר. לכן אציע כך: ערכים יועלו אם ימצאו 3 תומכים למועמדותם בדף המיזם. זה דבר שניתן ליישם מיידית בלי תלות בהצעתי הקודמת. במקביל יתווסף קישור לערכים נוספים שיפנה גם הוא לאותו דף (הקישור הקיים לא אינטואיטיבי לכל אורח). ביקורת - שיחה 19:40, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
על איזה דף מיזם מדובר? חצי חציל 19:43, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
חשבתי שעמיחי אחראי על הדף הזה. אם לא, והוא מסכים, למנות אותו עם אחריות ויכולת "כיסוח" מלאה. אחרת, להעיף את הדבר הזה. בורה בורה - שיחה 19:51, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אני לא אחראי על המיזם. רק דואג לרענן את הרשימה כשעובר שבוע. אם נקבע כללים - אוכל לאכוף אותם. ראיתי ששי ג"כ הציע את עצמו. ‏עמיחישיחה 22:46, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
תבנית:לטיפול דחוף. למעשה יגאל טיפל לאחרונה בהבאת הרבה ערכים מבוקשים לדף, כעת נותר לקבוע את סדר העדיפויות. חבל לבזבז את הדבר החשוב הזה על לא כלום. ביקורת - שיחה 20:45, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
אם אתה רומז על לדחוף אותי לאחראי לטיפול דחוף, אז אין שום סיכוי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:48, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
לא צריך אחראי למיזם. הסרתי את הערך en:Beautiful: The Carole King Musical ואני מניח שיש קונצנזוס שזה לא "לטיפול דחוף". כל אחד יכול להסיר ערכים לא-דחופים בעליל, אבל עדיף להקל עם ערכים גבוליים כמו en:MCA Records. באופן כללי, אני מסכים שצריך לשלב בין ערכים אקטואליים בעלי חשיבות מובהקת (זוכי פרס נובל, אסונות טבע וכד') וערכי ליבה אנציקלופדיים. אפשר לנסות להחיות את מיזם "בקשת ערך", אבל בנפרד. יואב נכטיילרשיחה 22:23, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
כל מיזם גדול צריך אחראי. בלי אחראי המיזם מתדרדר. זה נכון לכל מיזם וגם למיזם הזה. לכן, כדאי מאוד למנות ויקיפד ותיק, שבקיא בנוהלי העבודה שלנו שיכול לקחת על עצמו את התבנית הזאת. אני מסכים שהלוקיישן יקר ויש לנצל אותו היטב. עם זאת, חשוב להבדיל בין ערך "חשוב" לערך "דחוף". הערך "היסטוריה של הפילוסופיה" הוא אכן חשוב מאוד ואכן כדאי להקדים את כתיבתו, אבל ערך כזה דורש מומחיות רבה. עד שלא יגיע המומחה המתאים שמצוי בחומר לא תהיה התקדמות. אפילו אם יהיה בוט שיודיע לכל הוויקיפדים שהערך חסר - אפילו זה לא יעזור. מקסימום יכתב קרצמר או תרגום חלקי מאנגלית. התבנית צריכה לשרת לפי דעתי שתי מטרות: מצד אחד להציע ערכים קלים לכתיבה על נושאים קלילים יחסית שלא דורשים מומחיות מיוחדת ומצד שני לא להתדרדר לערכים שכתיבת אינם דחופה במיוחד. גילגמש שיחה 22:33, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
זאת ממש לא המטרה של התבנית. היא פאקינג מופיעה בדף השינויים האחרונים. קוראים לה "לטיפול דחוף". המטרה שלה היא לטפל בערכים יש דחיפות שיטפלו בהם. דוגמאות? יש דודל בלי ערך בעברית וברור שאלפי אנשים מחפשים לקרוא עליו היום? לטיפול דחוף! מגיע לארץ אמן גדול שכולם רוצים לקרוא עליו והערך שלו במצב מביש? לטיפול דחוף! כבר יומיים מדברים בחדשות על איזו פריצת דרך מדעית שלא כתבנו עליה מילה? לטיפול דחוף, שיהיה אפילו קצרמר, העיקר לעלות על הגל! למישהו מתחשק לכתוב ערך קליל שאין בו שום דחיפות? תמצאו לכם פלטפורמה אחרת! או שתשנו את שם התבנית. כמו שהיא עכשיו היא מבישה. חצי חציל 23:53, 8 באוקטובר 2015 (IDT)
תדונו כמה שתרצו, אבל תגיעו בסוף למסקנות ותמנו אחראי. אחרת חבל על הזמן של המשתתפים בדיון. נרו יאירשיחה • כ"ו בתשרי ה'תשע"ו • 01:35, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אי אפשר "למנות" אחראי. צריך לפרסם הודעה ולשאול מי מתנדב. חצי חציל 02:29, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מסכים עם העקרונות של חצי חציל ומסכים שבעתיים עם גילגמש שחייבים אחראי. מציע שוב את עמיחי שידע מה לעשות בלי עקומת לימוד גבוהה וגם לא הביע התנגדות. בסה"כ התפקיד הזה אינו דורש יותר מדי "התמכרות" כמו אחראי מומלצים למשל. בורה בורה - שיחה 03:39, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

הצעה טובה וישימה. נעשה הצבעה (נראה שזה קרוב לקונצנזוס) ונסגור עניין? אילן שמעוני - שיחה החיים הם גבול של אתה פופולר 06:43, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

האם יש ערך שנכתב עקב הופעתו ב"ערכים דחופים"? אם לא אז אולי כדאי לוותר על זה? ובכלל מה ההגדרה של ערך דחוף? Geagea - שיחה 07:03, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
בואו נמתין לתגובה של עמיחי. גילגמש שיחה 07:31, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

יש נוהג פסול בכל הקשור לשימוש בבמה זו, והוא לשים ערכים שברצונך שיכתבו בעת שאין בהם כל דחיפות או הכרח בוויקיפדיה. מקום זה נועד כדי להוביל ליצירת ערכים שחייבים להיכתב במהרה, כגון ערכים אקטואליים או כאלה הקיימים בעשרות ויקיפדיות אחרות וחסרונם מביך. (דוגמה לערך כזה, שנפתח בזכות במה זו לאחרונה, הוא טלקומוניקציה, וגם רק בתור קצרמר). מוטב שנטיל רף מסוים שיסנן ערכים מיותרים רבים מלהיכנס לתבנית זו. ‏Archway שיחה 07:42, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אני כתבתי כמה ערכים לאחר שהופיעו ברשימת הערכים לטיפול דחוף. אני מסכים עם מרבית הביקורת על הרשימה ומציע שרק האחראי יוכל להוסיף ערכים והמציעים יציעו ברשימה נסתרת. בברכה. ליש - שיחה 07:44, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
מסכים, אך מציע שגם משתמשים ותיקים (או לכל הפחות, מנטרים) יוכלו להוסיף. ‏Archway שיחה 07:53, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
יש הרבה מנטרים... צריך יד אחת בלבד, אבל אפשר יהיה לנסות לשכנע את האחראי בדף השיחה. בברכה. ליש - שיחה 08:28, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
כמה הערות טכניות ואחרות:
  • יש הטיה ב"לטיפול דחוף" לדפים אדומים/כתיבת ערכים חדשים. ערך שזוכה לקוראים רבים ולחשיפה והוא במצב לא טוב (קצרמר חסר במידע, דורש שכתוב ועריכה) יכול גם כן להיכלל ב"לטיפול דחוף".
  • הרחבה של התבנית לכמה שורות תתפוס יותר מדי מקום, אבל אפשר לחשוב על כמה סדרות של לטיפול דחוף (נניח תבנית:לטיפול דחוף/1 , תבנית:לטיפול דחוף/2 , תבנית:לטיפול דחוף/3) שיתחלפו לפני שעות (סדרת אחת תופיע ב3, 6, 9 ו-12 וסדרה שנייה תופיע ב 2, 5, 8 ו-11 וכו') במקום להרחיב את התבנית. ייתכן שכדאי גם להגדיר הרכב מומלץ לסדרות כאלו - סדרה אחת מוקדשת לערכים אקטואליים ודחופים, אחרת לערכים חשובים חסרים ואחרת לקצרמרים חשובים.
  • Wikitrends של יוהאן גונרסון הוא כלי שמאפשר לעקוב אחרי מספר הצפיות בערכים ביום/שבוע/חודש האחרון. זו יכולה להיות דרך טובה לדעת מה הקוראים חושבים שחשוב. (אבל רק על ערכים קיימים, ופתחתי בקשה/באג לחשוף מידע דומה גם על ערכים לא קיימים)
ערן - שיחה 10:02, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
ערן, אם כבר מדברים טכנית, מה בדבר הצעתי לאפשר הסתרה של כל הטבלה? זה חשוב מאד עבור מנטרים שמרפרשים את הרשימה הרבה ונאלצים להסתפק בחצי מסך (בלי גלילה), או לתת אפשרות למקם את הטבלה בתחתית הדף ולא למעלה. ביקורת - שיחה 10:10, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
ביקורת: במיוחד:העדפות תחת גדג'אטים יש אפשרות של "הסתרת אפשרויות הסינון בדף השינויים האחרונים" שמכווצת את החלק העליון של דף השינויים האחרונים. ערן - שיחה 12:50, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אני בעד הרעיון של ערן. נראה לי משלב טוב את מה שעלה פה. Theodor2001 - שיחה 10:28, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
נגד הרעיון של ערן (תבנות מתחלפות לפי שעות), בעד הרעיון של בורה בורה ואחרים (מינוי אחראי מיזם אשר הוא ורק הוא בורר את ההצעות ומעדכן את התבנית עצמה). חצי חציל 10:59, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
כפי שכתבתי לעיל - אסכים להיות אחראי אם וכאשר ייקבעו כללים ברורים. אני מסכים שכל ערך שאינו באמת "דחוף" אלא רק "חסר" - אין מקומו בתבנית. ‏עמיחישיחה 11:01, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אני חושבת שהרשימה הארוכה שהוכנסה לרשימת ההמתנה היא מיותרת ומזיקה. כבר קרה לי שהוספתי בתוך התבנית ערך שהיה דחוף בגלל המאורעות והערך הוסר בגלל שלא היה בתור. תור של מה? אני בעד מחיקת כל רשימת ההמתנה שנמצאת שם עכשיו. גם לפני כן הוכנסו ערכים שלא היו דחופים על ידי אנשים, אבל לפחות זאת הייתה יוזמה של מישהו שהערך היה חסר לו. היה כאן מקום ליוזמה והמנגנון עבד. מי היה זה שיצר את הרשימה האינסופית הזאת? לא מצאתי כל התייחסות לכך בדף השיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:15, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
עמיחי, אני מציע שתקח על עצמך את ניהול התבנית הזאת, אפילו שהכללים לניהולה לא הוגדרו עדיין באופן סופי. יש רעיונות שונים חלקם טובים בעיניך וחלקם אולי פחות. אני מציע שתנהל את התבנית בדרך שתמצא לנכון, כמובן תוך התחשבות בדיון שהיה פה. אני חושב שצריך לתת לך צ'אנס לגבש את הכללים תוך כדי עבודה. הדבר היחיד שאני כן חושב שצריך להיות - רק אחראי יוסיף ערכים לתבנית. לגבי רשימת המתנה - האחראי צריך לנהל אותה. גילגמש שיחה 11:20, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
מסכים עם גילגמש. וואו אני חושב שזאת הפעם הראשונה שאני כותב את המשפט הזה. חצי חציל 11:32, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
אני שמח שגרמתי לאחדות ואני מסכים לקבל עלי את התפקיד. אבל לפני כן הבה נדון במה שכתוב בפתיח של התבנית. אני מעתיק אותו לפה - לשינויים ועריכות! ‏עמיחישיחה 11:36, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

מדיניות הטיפול הדחוף - לעריכה[עריכת קוד מקור]

הנה המדיניות הקיימת. מה לשנות? ‏עמיחישיחה 11:36, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

תבנית זו מיועדת לבקשות דחופות של ויקיפדים לגבי כתיבת ערכים לא קיימים, או השלמת ערכים שהם קצרמרים או שיש בהם חסרים בולטים. ערך לטיפול דחוף הוא כזה שתרומתו לקידום ויקיפדיה היא תרומה מהותית.

  • הכנסת ערך לרשימה על ידי משתמש איננה מעידה כי הוא בעל חשיבות אנציקלופדית. על כן, טרם כתיבתו יש לשקול באופן עצמאי את סוגיית החשיבות האנציקלופדית שלו.
  • לערך מבוקש שאינו דחוף משמשים הדפים ויקיפדיה:בקשת ערך ורשימות הערכים המבוקשים בפורטלים.
  • הופעת ערך בתבנית אינה ערובה לכך שייכתב. ערכים שאינם נכתבים מוצאים לאחר זמן מה מן הרשימה. כדי שבקשתך לא תאבד במקרה כזה, יש למצוא את האכסניה המתאימה באחת מרשימות הערכים המבוקשים ולהוסיפו גם שם.
  • את הערך החדש יש להוסיף בסוף הרשימה, ולציין אותו גם בתקציר העריכה. בתקציר העריכה רצוי גם להסביר את הדחיפות בערך.
  • ויקיפדים הרוצים להוסיף ערך לרשימה כאשר היא מלאה, יכולים להסיר ערכים מצד ימין של הרשימה, אם אלה שהו בה כשבוע, או להוסיף את הערך לרשימת ההמתנה.
  • לשם ציון מקור עבור בקשות לכתיבת ערכים חסרים ניתן להשתמש בתבנית {{אנ|שם הערך בוויקיפדיה האנגלית}} כדי לקשר לערכים בוויקיפדיה האנגלית. אם לא נמצא בוויקיפדיה האנגלית ערך שישמש כמקור, ניתן לצרף לבקשה קישור חיצוני ללא תיאור שיפנה למקור מקוון חלופי.
  • ראו גם שיחת ויקיפדיה:הצעות לערכים חדשים.

הערות[עריכת קוד מקור]

"ערך לטיפול דחוף הוא כזה שתרומתו לקידום ויקיפדיה היא תרומה מהותית" - המלה "מהותית" בלבד יכולה לתאר גם עריכות שאינן "דחופות". Liad Malone - שיחה 11:47, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

"ויקיפדים הרוצים להוסיף ערך לרשימה כאשר היא מלאה, יכולים להסיר ערכים מצד ימין של הרשימה, אם אלה שהו בה כשבוע, או להוסיף את הערך לרשימת ההמתנה." - אם וכאשר יתמנה אחראי למיזם תפקידו יהיה לעדכן את הרשימה ולא תפקידם של ויקיפדים אקראיים. (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 11:56, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
  • אני מציעה שוויקיפדים יוכלו להוסיף ערכים לרשימת ההמתנה, אבל לא לתבנית. תפקיד זה ייוחד רק לאחראי על הדף. בנוסף תהיה בסמכותו של האחראי גם להסיר ערכים מרשימת ההמתנה אם יראה שמדובר בערכים שאין בהם באמת כל ייחוד או דחיפות. זה כמובן ידרוש מעורבות רבה יותר מהאחראי למשל כמו בתקופה זאת כשמתפרסמים שמות זוכי פרס נובל ולחלקם אין ערך בוויקיפדיה העברית. אם יסתבר שיש כאלה שמציפים את רשימת ההמתנה בערכים איזוטריים אז תעשה אליהם פנייה בנושא עם הסבר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 12:07, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
בעד חזק רעיון מעולה לדעתי. Theodor2001 - שיחה 12:18, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
בעד הצעתה של חנה, בתוספת שהאחראי יוכל גם להקפיץ ערכים בתור, כדי שלא יצא מצב שבו ערך באמת דחוף ייתקע שבוע מאחור. בריאן - שיחה 12:46, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לבריאן, זה חלק מהתפקיד להפעיל שיקול דעת. למשתמש:Archwayh. זה מסוג של יותר מידי טבחים, האוכל נשרף. עמיחי מוכן לקחת זאת על עצמו. וממילא הוא כבר התעסק עם זאת בעבר. עדיף אחראי אחד. אם עמיחי ירגיש שיש לו בעיית עומס הוא יגיד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:20, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
למה לא למנות כמה אחראים? חבל להעמיס הכל על עמיחי. ‏Archway שיחה 12:57, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
  • אני מציע שזאת לא תהיה רשימת "המתנה" אלא רשימת "הצעות". התפקיד הראשון של האחראי(ם?) יהיה לנפות את הרשימה המגוחכת הנוכחית. לא טרחתי אפילו לעיין בה, אבל הניחוש שלי הוא שאפשר להעביר אותה as is לויקיפדיה:בקשת ערך. באופן אידאלי, לא צריכה להיות רשימת המתנה בכלל - אפשר לחשוב כמה מקרים דחופים יש. כל מי שרוצה יוכל לכתוב את הצעתו, כמובן שרצוי שיפעיל בעצמו שיקול דעת לפני העריכה - אין סיבה שהאחראי יהיה היחיד שמצופה ממנו לשיקול דעת. לאחר שנכתבה ההצעה ברשימה הנ"ל, האחראי ידאג להעביר אותה לתבנית או לויקיפדיה:בקשת ערך, לפי שיקול דעתו. אם הכל דופק כמו שצריך, הרשימה אמורה להיות פחות או יותר ריקה רוב הזמן. את כל התהליך הזה יש להבהיר בכמה משפטים בדברי ההסבר לתבנית. חצי חציל 13:16, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

גרסה חדשה למדיניות בעקבות ההערות[עריכת קוד מקור]

ערכתי ע"פ הערותיכם והדיון וגם עדכנתי על דעתי. הורדתי ושילבתי מספר דברים וגם הוספתי. מה דעתכם? עוד הערות? תוספות? תיקונים? ‏עמיחישיחה 22:56, 10 באוקטובר 2015 (IDT)

תבנית זו מיועדת לבקשות דחופות של ויקיפדים לגבי כתיבת ערכים לא קיימים, או השלמת ערכים שהם קצרמרים או שיש בהם חוסרים בולטים. ערך לטיפול דחוף הוא כזה שהינו בעל חשיבות אנציקלופדית וכתיבתו דחופה עקב אירועים אקטואליים או שהוא ערך בסיסי שחוסרו באנציקלופדיה פוגע בשלמותה.

  • על מנת להציע בקשה לערך יש להוסיף אותה לרשימת ההמתנה. אחראי התבנית הוא שיקבע את הערכים שיעלו לתבנית ואת סדרם.
  • ערך מבוקש שאינו דחוף או ערך שהופיע בתבנית ולא נכתב - מומלץ להוסיפו באחת מרשימות הערכים המבוקשים או בדף ויקיפדיה:בקשת ערך.
  • את הערך החדש יש להוסיף בסוף רשימת ההמתנה, ולציין אותו גם בתקציר העריכה. בתקציר העריכה רצוי גם להסביר את הדחיפות בערך.
  • לשם ציון מקור עבור בקשות לכתיבת ערכים חסרים ניתן להשתמש בתבנית {{אנ|שם הערך בוויקיפדיה האנגלית}} כדי לקשר לערכים בוויקיפדיה האנגלית. אם לא נמצא בוויקיפדיה האנגלית ערך שישמש כמקור, ניתן לצרף לבקשה קישור חיצוני ללא תיאור שיפנה למקור מקוון חלופי.
  • ראו גם שיחת ויקיפדיה:הצעות לערכים חדשים.

  • אני הייתי מדגיש אחראי המיזם, והוא בלבד, רשאי לערוך את התבנית או ניסוח דומה. כמו כן הייתי מציין כמובן מי האחראי ואיך אפשר לפנות אליו.
  • כמו כן הייתי מציע להיעזר בכלי שערן נתן
  • אני גם הייתי מעדיף שאתה תהיה זה שאחראי להעביר את הבקשה למקום המתאים אם היא לא מתאימה לתבנית, ולא הוויקיפד שהציע.
  • ודבר אחרון, הייתי משתמש במונח רשימת הצעות ולא רשימת המתנה, המטעה. חצי חציל 23:25, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
עמיחי, הייתי מוסיפה את המשפט: "ערך שאינו עומד בקריטריונים של דחיפות, יוסרו מרשימת ההמתנה על ידי האחראי". חשוב שרשימת ההמתנה לא תוצף בבקשות לא דחופות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 12:37, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

שאלת מינוי אחראי לדף[עריכת קוד מקור]

במיזמים רבים יש אחראי מיזם, למיטב הבנתי ל"{{לטיפול דחוף}}" אין. אני מאמין שצריך למנות אחראי לדף, כיוון שללא אחראי עלול הדף להפוך למוקד בקשות ערכים אקראיים, ולא למיזם חשוב שינסה לדאוג לכך שערכים חשובים ייכתבו. תפקידו של אחראי מיזם זה לדאוג לדף, לטפח אותו ולשמור עליו מהתנוונות. אשמח לשמוע האם לדתעכם יש צורך למנות אחראי לדף.
בלי קשר, אני מציע דף משנה שיידאג שיכתבו ערכים חסרים שהופיעו עליהם דודלים, ראו דוגמת מריה גאטנה אנייזי. (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 12:34, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

השאלה נדונה בהרחבה בדיון ויש תמיכה גורפת למדי למינוי אחראי. יש גם מתנדב שמוכן לקחת על עצמו את המשימה. גילגמש שיחה 12:55, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
ולעניין הדודלים, תוסיף בויקיפדיה:ערכים לא קיימים. ערן - שיחה 12:56, 9 באוקטובר 2015 (IDT)
גם אני מציע את מועמדותי. אבנר - שיחה 11:28, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
אם יהיו שני אחראים למיזם זה מצויין, ותוכלו להתחלק במעמסה. Danny-wשיחה 12:30, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
מסכים עם דני חצי חציל 13:13, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
עכשיו שאבנר הציע את מועמדותו - אין לי בעייה שהוא יהיה אחראי בלעדי. מה שאתה מעדיף. בכל מקרה, אני מציע שתעבור על ההצעות והתיקונים ותביע את דעתך. ‏עמיחישיחה 15:54, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

בחירת אחראי התבנית:לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

בהמשך לדיון דלעיל, אני מציע למנות את אבנר לאחראי התבנית:לטיפול דחוף ע"פ הכללים החדשים שנכתבו לעיל. הדיון יימשך בשיחת תבנית:לטיפול דחוף.

מי בעד? ‏עמיחישיחה 23:09, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

שאלת את אבנר אם הוא רוצה את זה בכלל? כמו כן, האם אבנר פעיל מספיק כדי לבצע את העבודה הזאת באופן שוטף? ומה קרה למועמדות שלך? אתה כבר לא רוצה? לא הבנתי. גילגמש שיחה 05:59, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
אבנר הציע את מועמדותו בסעיף הקודם ומתחייב לעשות את תפקידו על הצד הטוב ביותר. אבנר - שיחה 07:43, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
מצטער, לא ראיתי. אם הציע וגם התחייב אז בבקשה - אני בעד. גילגמש שיחה 07:45, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
אבנר, האם אתה רואה את התפקיד באופן מצומצם, כמוגבל לאחריות על הטיפול בהכנסה והוצאת ערכים מהרשימה? או במובן הרחב, כאחראי שהתבנית תהיה יותר אפקטיבית מבעבר? וזה אומר גם לחפש דרכים (גם יצירתיות) כדי לעודד חברים לכתוב ערכים מהתבנית. לטעמי, הבעיה המרכזית היא לא אלה ערכים יש בתבנית, אלא שקצב כתיבת הערכים מהתבנית ממש לא משביע רצון. אולי צריך לפרסם סטטיסטיקה כמה ערכים מהתבנית נכתבו בחודש האחרון, ומי כתב הכי ערכים מהתבנית. אגסי - שיחה 09:20, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מצטרף לתמיכה באבנר. Danny-wשיחה 10:03, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
תזכורת, גם אני הצעתי את מועמדותי, אני מאמין שביכולתי להיות פעיל לפחות שעה ביום (עם חופשות לעתים). (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 09:23, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
אגסי, כמוך, אני מעוניין שהתבנית תהיה יותר אפקטיבית. הכלי הוא, עדיין, הוצאה והכנסת ערכים מהרשימה. אני מקווה שניהול נכון בהתאם להערות שנשמעו כאן יעשה את ההבדל. בכל מקרה זה יהיה תהליך של ניסוי וטעיה (באיזו תדירות לעדכן את הרשימה, איזה סוג ערכים לכלול בה). קשה להחליט מראש מה יעבוד. המבחן בסופו של דבר יהיה כמה ערכים נכתבו לאורך זמן. אבנר - שיחה 10:48, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

הגנה קבועה על התבנית לזמן הקרוב[עריכת קוד מקור]

היות שוויקיפדים רבים התרגלו לערוך את התבנית הזאת, אני מציע להגן עליה באופן קבוע בהגנה המקסימלית (רק מפעילי מערכת יכולים לערוך) ולמנות את עמיחי למפעיל מערכת. הוא היה כבר מפעיל מערכת ומכיר את הנהלים והוא משתמש ותיק ומוכר כך שאני לא רואה בכך בעיה. ההגנה על התבנית למשך כמה חודשים או אולי אפילו חצי שנה תעביר את המסר בצורה הברורה ביותר - אין לערוך את התבנית. ככה עשינו גם עם המומלצים. כשרק הקמנו את המדור אז פשוט הגנו על הרשימה רק האחראי היה יכול להוסיף. עם הזמן ההגנה התייתרה וכיום הרשימות אינן מוגנות. גילגמש שיחה 18:22, 10 באוקטובר 2015 (IDT)

זה בלתי אפשרי, כי ההצעות מדברות על כך שוויקיפדים יוכלו להציע הצעות. לאחר שתתקבל החלטה אפשר יהיה לפעול בהתאם להחלטה, יש מספר ויקיפדים פעילים שם ואפשר יהיה לפנות אליהם עם הסבר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:34, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
לא הצעתי להגן על דף ההמתנה, רק על התבנית עצמה, מה שמופיע בשינויים אחרונים. בטוח אפשר להפריד בין הדברים האלה. גילגמש שיחה 19:53, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
טכנית זה אפשרי, מעשית אני לא חושב שזה נכון למנות מישהו למפעיל מערכת רק כדי שיוכל למלא תפקיד ספציפי. ואני אפילו לא מדבר על זה שלא שאלנו אותו. ויקיפדים התרגלו? הם ישנו הרגלים בעזרת כותרת גדולה, הערה נסתרת בגוף הטקסט, וכמה שחזורים. שבוע והחיים חוזרים למסלולם. חצי חציל 19:57, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
+1 לחצי חציל. Badidipedia - שיחה 20:50, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
גם אני מסכים שאין לקבל הצעה קיצונית כזו, שלפיה אפילו מנטרים לא יוכלו לערוך את התבנית. אגסי - שיחה 21:05, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
אם אתה רואה עריכה שנראית לך לא נאותה, אתה מוזמן לשחזר (ולהעיר הערה ידידותית למי שערך אותה). לא מדובר על תבנית שגלויה לקוראי האתר ולכן לא נורא אם תוכנה "יושחת" לזמן מה. Tzafrir - שיחה 22:28, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
אפשר להרחיב את הדף "בקשות ממפעילים" ולהוסיף שם פסקה בשם: "9: בקשות להוספת ערכים לתבנית "לטיפול דחוף"". בינתיים אני מציע לשקול להוסיף לרשימה את הערך הפיגועים באנקרה (אנ') (2015 Ankara bombings) בינתיים יש 17 בינוויקי (לא שזה בהכרח מלמד על החשיבות). אגסי - שיחה 22:38, 10 באוקטובר 2015 (IDT)
לא רוצים להגן לא צריך. מה הקשר לבקשות ממפילים? עמיחי אינו מפעיל כרגע... גילגמש שיחה 22:40, 10 באוקטובר 2015 (IDT)

איך מעודדים כתיבת הערכים בתבנית לטיפול דחוף?[עריכת קוד מקור]

מבלי לגרוע מחשיבות קביעת נהלים להוספת ערכים לתבנית, לדעתי צריך גם להקדיש מחשבה למציאת דרכים חדשות, כדי לעודד חברים לכתוב ערכים שמופיעים בתבנית. זאת בהנחה שיש מקום לשפר את קצב כתיבת הערכים שבתבנית. אגסי - שיחה 14:16, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

אולי נצמצם דיונים במזנון, זה יפנה זמן לכתיבת ערכים. דוד שי - שיחה 19:42, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
אפשר ללכת בכיוון שאתה מציע, למשל, להכריז על שבוע כתיבת ערכים, שבו נסגור את המזנון וכיכר העיר לשבוע, אם כי זה עלול לעורר מהומה לא קטנה, ולא בטוח שזה מה שידחוף את האנשים לכתוב ערכים מהתבנית לטיפול דחוף. ובכול מקרה זה יכול להוות רק פיתרון זמני. לתחושתי, צריך להעניק לכותבי ערכים מהתבנית איזה תמריץ או חיזוק, ויש כל מיני רעיונות בכיוון. כמובן שגם האפשרות האחרת היא לא לעשות כלום, ולהשאיר את המצב הקיים, בלי לנסות לשפרו. אגסי - שיחה 20:30, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
כפי שנאמר כבר קודם מעלי, רוב הערכים הרשומים בהמתנה לטיפול דחוף, אינם דחופים: לא מבחינה אנציקלופדית ולא מבחינה חדשותית. למעשה אין סיבה טובה דיה - לתת להם קדימות על פני ערכים אחרים. הרי משום כך נדרש אחראי ונדרשת הרפורמה. מכיוון שהתבנית איבדה את משמעותה המקורית. אני מצפה מהאחראי החדש להפעיל שיקול דעת ו"לוותר" על אותן בקשות שאין בהן דחיפות, לטובת ערכים אחרים, דחופים באמת, כאלה שאנציקלופדיה טובה אינה יכולה להתקיים בלעדיהם, או כאלה המדוברים בחדשות או בתרבות העכשווית ולכן נדרשים באופן דחוף. בברכה, דני. Danny-wשיחה 09:53, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

יאללה[עריכת קוד מקור]

נראה שפוטנציאל עניין הקהילה בדיון מוצה, אני מציע לחתוך עניינים. עמיחי הסיר את מועמדותו. האם יש כאן מתנגדים למינוי אבנר ושי לאחראי המיזם? אם אין, צאו לדרך ושיהיה בהצלחה. חצי חציל 21:11, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

לדעתי מספיק אחראי אחד. ‏עמיחישיחה 21:35, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
עזוב דעות. מתנגד שיהיו שניים? חצי חציל 22:09, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
עדיף אחד. אבנר - שיחה 22:39, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
בדבר כזה עדיף אחראי אחד. גילגמש שיחה 08:37, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
חבל על העיכוב באיוש התפקיד, העבודה רבה, אני מסיר את מועמדותי. יאללה שי :-) בהצלחה! אבנר - שיחה 10:57, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
בהצלחה! גילגמש שיחה 11:01, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
מכל המועמדים לא ברור לי מי בסופו של דבר הוא האחראי. אני ממליצה להתחיל בלהסיר את כל רשימת ההמתנה (או כמעט כולה) הנמצאת בדף תבנית:לטיפול דחוף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:28, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
שי. אבנר - שיחה 12:09, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
מה? (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 12:11, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
לא משנה, הבנתי שענית לחנה ולא פנית אליי. (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 12:12, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
מסכים עם דברי חנה. אני ממליץ לאבנר אחראי המיזם, כמטלה ראשונה, להסיר (למחוק) את רשימת ההמתנה, ש-98% ממנה כלל אינם ערכים לטיפול דחוף. ("ערך לטיפול דחוף" =הוא ערך שאנציקלופדיה טובה אינה יכולה בלעדיו, או ערך הנדון בימים אלה בחדשות או בתרבות, ולכן צפוי חיפוש שלו על ידי הגולשים). בברכה, דני. Danny-wשיחה 14:56, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
עמיחי ואבנר הסירו את מועמדותם. בהצלחה שי אבידן, הפשל שרוולים והתחל בנקיון. אני מזמין את כולם לבחון את השינויים שערכתי בתבנית ולשנות או לתקן במידת הצורך. חצי חציל 15:02, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


כאמור, אני קורא לאחראי המיזם לקחת יוזמה, עכשיו כשנבחר, ולמחוק את כל רשימת ההמתנה. אין שום דבר "דחוף" ב-* פולנים, נשף תחבורה אישית מהירה מקפצה (בריכה) העונה היבשה טכנאי שיניים שידור חוזר ענתיקה מסכת חמצן מצביע לייזר אהדה מורל (פסיכולוגיה) הארמון המלכותי של מדריד נמל אנטוורפן בר (עסק) דלפק (אנ') איגוד חברות התקליטים הצרפתי - וזו רק דוגמה קטנה ממה שרשום שם.
בברכה, דני. Danny-wשיחה 15:10, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

בוודאי. אני חוזר על החזון שהצגתי פה קודם - רשימת הצעות (לא המתנה!) ריקה. במצב אידאלי, כל ערך הנוסף לרשימה יועבר ממנה למקום המתאים (ברוב המוחלט המקום המתאים אינו התבנית) תוך כמה שעות/ ימים. חצי חציל 15:21, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

בהצלחה שי! ‏עמיחישיחה 21:52, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

שאלת מדיניות מהירה[עריכת קוד מקור]

הייתי רוצה להציע תוספת לחוקי הדף. החוק לדעתי כבר קיים אבל לא מצאתי אותו כתוב.

  • ערך אשר הופיע בתבנית יישאר בה שבוע או עד שייכתב/ישוכתב.

האם מישהו מתנגד להוספת הסעיף? (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 16:54, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

נשמע טוב. Theodor2001 - שיחה 17:44, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

סוף העברה

בהנחה שאתה מתכוון ל"המוקדם מבין השניים" - אני לא רואה בזה צורך. אם אכן נצליח להגיע למצב שאין רשימת "המתנה" מפוברקת ומפוצצת, מה מפריע לנו שערך חשוב וחסר יישאר בתבנית גם שבועיים או חודשיים? אתה תהיה זה שתחליט את סדר העדיפויות, לא חוק יבש. חצי חציל 17:59, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מסכימה עם חצי חציל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:03, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מסכים עם הכותבים מעלי. אם מדובר בערך לטיפול דחוף באמת (שאנציקלופדיה לא יכולה להתקיים בלעדיו, או שהוא בחדשות וכו') - עליוו להיות ברשימה ואין סיבה להגביל את הופעתו לשבוע.
וכפי שהצעתי - יש למחוק את כל רשימת ההמתנה הנוכחית. לרוקן את הדף. אין בה ערכים לטיפול דחוף!!. (ואם יהיה משהו חדש שהוא באמת "לטיפול דחוף" - נציב אותו שם מחדש). בהצלחה. דני. Danny-wשיחה 18:28, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

הורדת הכוונה לרשימת ההמתנה[עריכת קוד מקור]

היי, שי, אני רואה שאין יותר הכוונה איפה לשים ערכים לרשימת ההמתנה (ההצעות). זה יגרום למצב שישימו אותם ממש בסוף, לאחר כל עשרות הערכים של טבלת ההעמודות, וחבל, כי אז יקח להם המון זמן להגיע לתבנית. הרגנתי את זה בכוונה ככה שכל הערכים מתוך הטבלה יהיו בסוף, למה להוריד את זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:57, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

הי יגאל, אני הורדתי את המשפט הזה. אחת הסיבות העיקריות לרפורמה היא הרצון לחסל את עשרות הערכים בטבלת העמודות. אני מקווה ששי יצליח לעשות זאת בימים הקרובים, והרשימה תהיה ריקה או קרובה לריקה רוב הזמן. חצי חציל 18:01, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
היי, חצי חציל, אז תשים לב שהמשפט התחתון איבד את המשמעות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:14, 13 באוקטובר 2015 (IDT)
צריך להחזיר למעלה בתקווה ששי ינפה את הרשימה הזאת מהר ככל האפשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:18, 13 באוקטובר 2015 (IDT)

כרגע התבנית במתכונתה החדשה והמצומצמת מציעה רק 8 ערכים ועוד אחד בהמתנה. מי שמעדיף לכתוב ערך אחר חשוב, יתקשה יותר כעת למצוא הצעות. המבחן של הסידור החדש הוא בתוצאה, כמה ערכים ייכתבו במשך שבוע או חודש.
בהתאם לאג'נדה שלי שעלינו לעודד כתיבת ערכים מהתבנית- מי שיכתוב את הערך הפיגועים באנקרה (2015) (שטיפס ל-21 בינוויקי) יקבל ממני תודה גדולה בדף השיחה של הערך, וגם שירותי ויקיגמדות בערך. אגסי - שיחה 11:13, 14 באוקטובר 2015 (IDT)

סדרי עדיפויות[עריכת קוד מקור]

היי. אני מבין שכל הערכים ברשימת ההמתנה אפשר להחשיב כלא דחופים, תלוי בהגדרת הדחיפות, למרות שהוספתי 99% אחוז מהם. מה שאני לא מבין, זה למה הם פחות דחופים מערכים שכן נשארו, כמו, מצפה קמיאוקה וכאלו. זה היה בחדשות או משהו? אשמח להסבר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:07, 14 באוקטובר 2015 (IDT)

היי יגאל, לגבי מצפה קמיאוקה, פרס נובל לפיזיקה ניתן לפיזיקאים העובדים שם, והוא אחד ממצפי הנייטרינואים הגדולים בעולם. האם יש לך עוד דוגמאות לערכים שהוסרו וחסרים או לערכים שמופיעים בתבנית ואינם דחופים באמת? אני פתוח להערות. (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 13:09, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
תודה. הבנתי ומסכים. לא יודע בעניין אלו שכן שם, כי אולי אני לא מכיר משהו בחדשות בעניין אחו ויחסי רוסיה איראן. בכיוון ההפוך - אני אעבור על זה, אבל אני לא חושב שאמצא משהו. כל מה שרשמתי בטבלה ההיא היה ערכים שאף אנציקלופדיה לא יכולה להקרא אנציקלופדיה בלעדיהם. בעניין הופעה בחדשות - זה כבר עניין אחר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:14, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
בדיון למעלה נאמר שרוב הערכים אינם דחופים, והאנציקלופדיה יכולה להסתדר בלעדיהם. אני מסכים שחלקם היו ערכים חשובים (הפלישה ליוגוסלביה, ג'וגינג) אבל לא היה דחוף שייכתבו. (שימנשמע?) מה, אין? 13:20, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
כן, אני מבין. ואחו והשני? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:22, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
יגאל, לגבי יחסי איראן-רוסיה, אני מאמין שמדובר בערך די חשוב לאור המצב בסוריה, והעובדה שמדובר בשתי מעצמות. לגבי אחו, זה ערך שדי צריך שייכתב, את לא חושב. (שימנשמע?) מה, אין? 15:41, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
הראשון - מסכים. השני - מופתע. כן, הוא צריך להכתב, אבל באותה מידה כמו עוד 80 ערכים שהורדת. יש לי רעיון מסקרן. אני אחשוב על זה ואציע לך, כנראה כבר היום. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:53, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
יגאל, אני לא מוריד את הערך משתי סיבות: הראשונה היא כי לא אני הכנסתי אותו, ויכול להיות שמי שהכניס אותו עשה זאת מסיבה טובה. השנייה היא שאם אני אסיר את כל הערכים שאינם באמת דחופים לתבנית לא יהיה בשר, היא תראה קטנה ומסכנה. אז מדי פעם אני אשים בה ערך לא דחוף, פשוט כי מעט ערכים נראים פחות טוב. (שימנשמע?) מה, אין? 16:56, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
יפה מאוד, הכנסת עוד נדבך במה שאני עומד להציע לך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:57, 14 באוקטובר 2015 (IDT)
שי, אני ממליצה שתוסיף את כל זוכי פרס נובל של השנה שאין עליהם ערך בוויקיפדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:32, 14 באוקטובר 2015 (IDT)

בעיה במלבן הצהוב[עריכת קוד מקור]

פתחתי דיון בשיחת תבנית:לטיפול דחוף/פתיח, אבל אני חושש שאף אחד לא ראה אותו, אז אני מפנה לשם מכאן. יזהר ברקשיחה • א' בחשוון ה'תשע"ו • 16:46, 14 באוקטובר 2015 (IDT)

הצעה לשינוי[עריכת קוד מקור]

היי, שי אבידן. שיניתי את הפתיח כך שבמצב העריכה רובו לא יופיע כדי לצמצם את המסך. מה דעתך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:54, 26 באוקטובר 2015 (IST)

נראה מצוין. זה אכן עוזר כאשר לא צריך לגלול לתחתית הדף בגלל כל הדברים שכתובים שם. תודה יגאל. בברכה, (שימנשמע?) מה, אין? 10:32, 27 באוקטובר 2015 (IST)
בשמחה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:35, 27 באוקטובר 2015 (IST)

יישר כח[עריכת קוד מקור]

לשי על ניהול המיזם. מספר שבועות לאחר הרפורמה ולדעתי אפשר לציין, עם הזהירות המתבקשת, שנעשה כאן שינוי עצום וחיובי. שאפו לכולם. חצי חציל 18:01, 4 בנובמבר 2015 (IST)

אני מצטרף לברכות לשי. כל הכבוד. דני. Danny-wשיחה 13:07, 8 בדצמבר 2015 (IST)

"היסטוריה של הפילוסופיה"[עריכת קוד מקור]

יש לי הרגשה, שאף אחד לא הולך לתרגם ערך כל כך מעמיק וכל כך ארוך כמו "היסטוריה של הפילוסופיה". (דהיינו, כל ההיסטוריה של כל הפילוסופיה). אני מציע למחוק את ההצעה הזו מרשימת הטיפול הדחוף. תודה. Nirshamty - שיחה 12:49, 24 בנובמבר 2015 (IST)

נרשמתי, זו בדיוק הסיבה שבגללה הערך בתבנית, כדי שיטפלו בו. (שימנשמע?) מה, אין? 09:57, 25 בנובמבר 2015 (IST)
לדעתי Nirshamty התכוון שהסיכוי שהערך ייכתב כל כך נמוך שחבל שהוא תופס מקום לערך חשוב אחר בעל סיכויים יותר גבוהים שייכתב. מה גם שהערך הזה נמצא כבר מעל לשבועיים בתבנית אולי כדאי לשקול תחלופה. בברכה, Avishay - שיחה 20:58, 25 בנובמבר 2015 (IST)
ונגיד שכן תמצאו מי שיתרגם ערך כזה באופן מוצלח, מי יוכל לקרוא ערך כל כך עמוק ורחב? זה ערך שמכסה קורס של איזה 20 יחיות לימוד באוניברסיטה. רדו מהנושא. 94.159.171.58 20:27, 4 בדצמבר 2015 (IST)

ערכים חסרים[עריכת קוד מקור]

94.159.182.104 13:04, 8 בדצמבר 2015 (IST)

עדכון התבנית[עריכת קוד מקור]

שי אבידן, התבנית לא מתעדכנת כבר זמן רב. האם יש לך זמן להקדיש לנושא? אבנר - שיחה 16:20, 10 בדצמבר 2015 (IST)

אבנר, כן, ותודה שהערת לי. (שימנשמע?) מה, אין? 15:57, 11 בדצמבר 2015 (IST)
יש בתבנית ערכים שנמצאים בה יותר מחודש וגם ערכים שהוחלט שאין מקומם שם. אבנר - שיחה 16:03, 11 בדצמבר 2015 (IST)
אילו ערכים? (שימנשמע?) מה, אין? 16:06, 11 בדצמבר 2015 (IST)
את היסטוריה של הפילוסופיה וסן-דני אפשר להחזיר לתחתית החבית. כדאי למחזר כי גם הדינמיקה עושה חשק. ביקורת - שיחה 16:09, 11 בדצמבר 2015 (IST)
גם תעשיה כימית לא צריך להיות שם. מזכיר לך שהמקסימום הוא 5. אבנר - שיחה 16:17, 11 בדצמבר 2015 (IST)
אנני אעדכן את התבנית, תודה על הערותיכם. אבנר, ממתי המקסימום הוא 5? (שימנשמע?) מה, אין? 16:25, 11 בדצמבר 2015 (IST)
אין לי תאריך אך זה מה שהתקבע. אבנר - שיחה 16:32, 11 בדצמבר 2015 (IST)
מאז אני זוכר את התבנית וזה לא הרבה זמן (שנתיים), אני חושב שהממוצע הוא 7-8. אני חושב שהמשתמשים בתבנית כולם משתמשים "כבדים" שעובדים על המיזם גם ממחשב נייח או לפטופ עבודה, כך שניתן לקבוע את רוחב המסך המינימלי על 15" ולפי זה לקבוע את כמות בערכים שנכנסים בשורה אחת, במקום להיצמד למספר מסויים. ביקורת - שיחה 18:23, 12 בדצמבר 2015 (IST)

בחייך, ביקורת, לכל אחד יש גודל אותיות משלו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:15, 12 בדצמבר 2015 (IST)

אז למדוד לפי גופן בגודל 20,לא מכיר מי שמשתמש בגופן גדול יותר ועוסק באופן שוטף בקריאה/כתיבה. ביקורת - שיחה 21:00, 12 בדצמבר 2015 (IST)

ערכי הלכה אקטואליים[עריכת קוד מקור]

שי, הדלקה עושה מצווה, ופרסומי ניסא הם ערכים הלכתיים שקשורים לחנוכה, כך שהם לא אקטואליים או דחופים כרגע, ואם יש משהו דחוף יותר אתה יכול להחליפם. ביקורת - שיחה 09:45, 17 בדצמבר 2015 (IST)

ניהול ביקורתי מדי[עריכת קוד מקור]

הצעתי לערך המהפכה המינית (אנ') נפסלה מהופעה בתבנית "לטיפול דחוף", ללא הנמקה. נדמה לי שערך שיש קישור אליו מעשרים ערכים אחרים, ועוסק בנושא חשוב, ראוי לקבל הזדמנות להופיע ימים אחדים בתבנית "לטיפול דחוף". הצעה אחרת, לערך בית הקברות היהודי העתיק בקרקוב (אנ') נפסלה בנימוק "מה דחוף בבית קברות? המתים לא הולכים לשום מקום" . שני הערכים שהזכרתי דחופים לא מפני שקרה בשבוע האחרון אירוע שהופך אותם לאקטואליים, אלא מפני שלא ראוי שאנציקלופדיה שיש בה 183,000 ערכים תמשיך לסבול מהיעדרם של ערכים אלה. דוד שי - שיחה 08:50, 9 בינואר 2016 (IST)

גם "זיהוי חללים" הוא ערך בסיסי מאוד במדינתנו ואף אחד לא מוכן להכניס אותו לרשימה הדחופה. אפילו כשהרשימה חצי ריקה אף אחד לא מגיב לבקשותיי להכניס אותו אליה. 94.159.139.95 08:59, 9 בינואר 2016 (IST)
דוד שי, לגבי הערך המהפכה המינית, לאור ההערות הנ"ל אני מבין ששגיתי ויש להחזירו לתבנית, וכך אעשה. לגבי בית הקברות היהודי העתיק בקרקוב, אינני רואה מה כה דחוף בערך שכזה, או מדוע הוא כה חסר באנציקלופדיה. אשמח אם תסביר לי.
לאותו אלמוני, הייתי שמח אילו היית מחזיר את הערך עם קישור לויקיאנגלית או למאמר שייתן חומר בסיסי לפתיחת הערך. אם תעשה זאת אכניס את הערך לתבנית. (שימנשמע?) מה, אין? 10:53, 9 בינואר 2016 (IST)
ומדוע אדריכלות בתי כנסת דחוף פחות מהערכים המופיעים בתבנית כעת? ‏עמיחישיחה 00:00, 17 בינואר 2016 (IST)
כיוון שאף ערך אינו מקשר אליו מלבד פורטל:אדריכלות, ולעניות דעתי האנציקלופדיה יכולה להמשיך ולהתקיים בלעדיו. (שימנשמע?) מה, אין? 09:24, 17 בינואר 2016 (IST)
אם כי אני תומך בדעתם של עמיחי והאלמוני (אני לא רואה סיבה שערך יתום לא יהיה דחוף - פה מדובר בדיון בנושא אחר. חוץ מזה, אנשים נמנעים לקשר לערכים אדומים), חשוב לי לציין ששי אבידן הוא המנהל של העניין הזה והוא מי שמחליט מה דחוף ומה לא. Theodor2001 | שיחה | כתבו ערכים דחופים! 17:03, 18 בינואר 2016 (IST)
אני תוהה מדוע שי, הסיר את בקשתי להוספת הפרק "מלחמת האזרחים בסוריה" בערך חלב שהוא ערך מומלץ. הערך עומד בפני הסרת המלצה בעיקר בגלל פרק לא מעודכן. למה למשל הכרה בינלאומית בישראל יותר דחוף. או יותר מכך אקדח סיכות תמיהה. צר לי שי, אבל השיקולים שלך לא ברורים, ופעמים תמוהים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:14, 24 בינואר 2016 (IST)
ולאן נעלמה הבקשה להרחיב את הערך על ג'ייקוב פרג' רפאל ג'ייקוב שנפטר לפני מספר ימים ופוסט אודותיו בפייסבוק הפך לוויראלי. ‏עמיחישיחה 19:33, 24 בינואר 2016 (IST)
אני סבור שיש מקום ב"לטיפול דחוף" לכל הערכים שהוזכרו כאן (מה שיחייב אולי תחלופה מהירה יותר). תפקיד המנהל צריך להיות מחיקה של ערכים שחוסר חשיבותם בולט. בקשות לערכים ראויים, שכתיבתם תקדם את ויקיפדיה, יש להשאיר. דוד שי - שיחה 20:29, 24 בינואר 2016 (IST)
בעבר (הקרוב) ערכים נותרו בתבנית שבוע ימים לכל היותר. ‏עמיחישיחה 22:01, 24 בינואר 2016 (IST)
  1. חנה, אינני בטוח שהוספת פרק מסוים מתוך ערך היא פעולה נכונה בתבנית, בעיקר כי מעולם לא נתקלתי בכזאת בקשה לתוספת בתבנית. ואילו הייתי מכניס את הבקשה, באיזה שם? חאלב#מלחמת האזרחים בסוריה? חאלב במלחמת האזרחים הסורית?
  2. עמיחי, לגבי מר ג'ייקוב, הערך התווסף לרשימת ההמתנה אדום, והיה כחול כאשר הורדתי אותו ממנה, האין זו המטרה? (שימנשמע?) מה, אין? 09:01, 25 בינואר 2016 (IST)
הערך ג'ייקוב פרג' רפאל ג'ייקוב נכתב קצרמר ללא קשר להיותו ברשימת ההמתנה. הוא דורש הרחבה משמעותית. וכעת עם פטירתו היו פרסומים רבים אודותיו. ‏עמיחישיחה 11:57, 25 בינואר 2016 (IST)
שי, התשובה לשאלתך היא כן. זה שלא נתקלת בכך מעולם, זאת לא סיבה לבטל כך את הבקשה. מי שמנהל את התבנית הזאת, צריך לדעת להפעיל שיקול דעת סביר. אם אינך בטוח או אינך מבין, אתה יכול לשאול. אני מצטערת להגיד זאת, אבל יותר ויותר אני מגיעה למסקנה, שכדאי להחזיר את התבנית לטיפולו של עמיחי, כפי שהיה במשך זמן רב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:18, 25 בינואר 2016 (IST)
צר לי שי, אבל אני תומך בדברי חנה. נראה לי שהדיון האחרון שבו הדברים נקבעו היה נמהר מדי. לראיה הביקורת הרבה שעולה בתקופה האחרונה ממשתמשים שונים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:56, 25 בינואר 2016 (IST)
חנה ודני, לא נפגעתי. אחרי הכול, זו קהילה דמוקרטית. אם עמיחי מוכן לקחת על עצמו את התפקיד, וכולם מאמינים שזה הדבר שהכי יתרום לאנציקלופדיה, אני זורם. (שימנשמע?) מה, אין? 16:57, 25 בינואר 2016 (IST)
שי, מה דעתך שאחליף אותך באופן זמני (נגיד, לחצי שנה) ואז תחזור לתפקיד? החידושים שהנהגת הם מצוינים - רק היישום לוקח קצת זמן. אנשים צריכים זמן להתרגל לשינוי... גם אני. וצריך לגבש יחד את הנוהג החדש. מה אתה חושב? מה כולם חושבים? ‏עמיחישיחה 19:35, 25 בינואר 2016 (IST)
בסדר, הנה ההצעה שלי: ב-1 בפברואר עמיחי יחליף אותי, ובתחילת אוגוסט נבחן מחדש את המצב. (שימנשמע?) מה, אין? 10:04, 26 בינואר 2016 (IST)
יפה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:20, 26 בינואר 2016 (IST)
אם זה מקובל על כולם - זה מקובל גם עלי. אשתדל ללמוד את התפקיד בימים הקרובים. ‏עמיחישיחה 20:26, 26 בינואר 2016 (IST)
יפה מאד. חצי חציל 21:20, 26 בינואר 2016 (IST)

בהצלחה[עריכת קוד מקור]

עמיחי, בהצלחה! כפי שסוכם, השרביט עובר אליך. (שימנשמע?) מה, אין? 08:55, 1 בפברואר 2016 (IST)

בהצלחה! תודה שי על הנסיון. חצי חציל 12:25, 1 בפברואר 2016 (IST)
בהצלחה ותודה לשניכם. בריאן - שיחה 13:14, 1 בפברואר 2016 (IST)
תודה רבה! אשתדל לטפל בפיקדון עד שובך בעוד חצי שנה. ‏עמיחישיחה 14:25, 1 בפברואר 2016 (IST)
בהחלט בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:15, 1 בפברואר 2016 (IST)
בהצלחה! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 17:12, 1 בפברואר 2016 (IST)
שי אתה אדם מיוחד. במקום להתווכח ולריב וויתרת באופן אצילי. כל הכבוד! בראנד - שיחה 21:25, 1 בפברואר 2016 (IST)

אונוניום[עריכת קוד מקור]

עמיחי, שי, הערך נכתב בשם אונונניום, כך שאפשר להסיר מהרשימה, או לתקן. בריאן - שיחה 13:14, 1 בפברואר 2016 (IST)

תודה! ‏עמיחישיחה 14:26, 1 בפברואר 2016 (IST)

קרב טייגון\טג'אן[עריכת קוד מקור]

היי. תרגמתי חלק מהערך האנגלי על הקרב. לדעתי אפשר להסיר מהרשימה. קרב טג'אן. אוּדוֹני - שיחה 21:45, 19 באפריל 2016 (IDT)

יהדות בגדאד[עריכת קוד מקור]

הערך קיים בשם יהדות בבל. אוּדוֹני - שיחה 00:31, 15 במאי 2016 (IDT)

זה הערך על יהודי כל המדינה. הבקשה מתייחסת לעיר בגדד בלבד. ‏עמיחישיחה
הבנתי. בכל זאת, הערך באנגלית אליו מקושר עוסק ביהדות בבל כולה, אז כדאי לקשר למקורות רלוונטיים לכתיבת הערך. אוּדוֹני - שיחה 11:39, 15 במאי 2016 (IDT)
אתה מוזמן להוסיף. ‏עמיחישיחה 14:40, 15 במאי 2016 (IDT)

מיה סלע‏[עריכת קוד מקור]

שלום, נוספה בקשה להוסיף לתבנית את מיה סלע‏, ולאחר בקשתי נוסף המקור הזה, שבו אין הרבה מידע - [1]. מה אתם אומרים? האם ערך אודותיה יעבור את סף החשיבות האנציקלופדית? תודה, ‏עמיחישיחה 15:21, 22 במאי 2016 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

עמיחי, מה דחוף בהארי פוטר והילד המקולל? (שימנשמע?) מה, אין? 18:54, 5 ביוני 2016 (IDT)

אני הוספתי אותו. הספר השמיני בסדרה הכי מפורסמת בעולם יוצא בחודש הבא לחנויות, ואין לנו ערך לא עליו ולא על המחזה שגרם לכתיבתו. אז לפחות שיהיה אחד משותף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:10, 5 ביוני 2016 (IDT)
מה שיגאל (IKhitron) אמר. ‏עמיחישיחה 23:25, 5 ביוני 2016 (IDT)

שאהר-אה סוחתה[עריכת קוד מקור]

הי עמיחי, תרגמתי את הערך מן האנגלית והעליתי למרחה הערכים תחת השם "שהר-י סוח'תה". סיון ל - שיחה 10:43, 28 ביוני 2016 (IDT)

תודה רבה רבה! בשם הדורות הבאים. ‏עמיחישיחה 12:10, 28 ביוני 2016 (IDT)

התנגשות הרכבות באיטליה (2016)[עריכת קוד מקור]

עמיחי, [2] למה לא דחוף? תאונה שבה ניספו למעלה מ-20 איש? יואב ר. - שיחה 11:46, 20 ביולי 2016 (IDT)

אין לי בעייה שהערך ייכתב. אבל למה הוא דחוף יותר מתאונות אחרות בהן נהרגו 20 איש? ‏עמיחישיחה 12:02, 20 ביולי 2016 (IDT)
אולי כי התאונה התרחשה לפני שמונה ימים? דווקא ביחס לתאונות ישנות יותר ניתן לשאול מה דחוף בהן. יואב ר. - שיחה 12:15, 20 ביולי 2016 (IDT)
הנה הקישור לערך בויקיאנגלית, אם אחרים ירצו לעיין בו: Andria–Corato train collision. יואב ר. - שיחה 13:03, 20 ביולי 2016 (IDT)

איגוד חברות התקליטים הצרפתי[עריכת קוד מקור]

עמיחי, עוד פעם, מה דחוף באיגוד חברות התקליטים הצרפתי? עברתי על הערך באנגלית והוא לא מעביר הרבה מידע מעבר לטבלאות. (שימנשמע?) מה, אין? 12:24, 20 ביולי 2016 (IDT)

יש גם ערך בשפות אחרות. אם ייכתב בצורה רחבה - נרוויח. ‏עמיחישיחה 12:47, 20 ביולי 2016 (IDT)

הקפצה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שמיינהיימר הוקפץ, וטוב שכך, מדוע סופת חול שזכה בפרס אופיר השבוע לא הוקפץ גם הוא? אין ספק שהוא מגוגל הרבה כרגע. חצי חציל 10:14, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

תודה! לא שמתי לב. ‏עמיחישיחה 21:48, 25 בספטמבר 2016 (IDT)
בכיף. חצי חציל 21:51, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

ארמון ארדשיר[עריכת קוד מקור]

תרגמתי מן האנגלית את הערך על "הארמון של ארדשיר", רגע לפני שיוצא מ"לטיפול דחוף"...(ולמה בעצם הוא היה כל כך דחוף?) סיון ל - שיחה 23:09, 3 באוקטובר 2016 (IDT)

מתוך הערך "בשנת 1997, איראן הוסיפה את ארמון ארדשיר ואתרים אחרים באזור פירוזאבאד כאתרים פוטנציאליים לרשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו". תודה על כתיבתו! ‏עמיחישיחה 23:44, 4 באוקטובר 2016 (IDT)

ערך לא דחוף לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

היי. תגידו, למה אין לנו ערך על סוס דשא בוץ? זה ישן, אבל לדעתי מאוד חסר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:48, 3 בנובמבר 2016 (IST)

אתה מוזמן להציע הצעות דחופות יותר. כרגע אין, אז גם בקשות גבוליות מאושרות. ‏עמיחישיחה 22:05, 3 בנובמבר 2016 (IST)
המשפט הראשון שלך לא מסתדר עם השני. להציע את זה עכשיו כשאין הצעות דחופות או לא? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:04, 3 בנובמבר 2016 (IST)
אני לא מכיר את המושג שאתה מדבר עליו. ‏עמיחישיחה 23:16, 3 בנובמבר 2016 (IST)
האם מדובר בזה (אנ')? ‏עמיחישיחה 23:30, 3 בנובמבר 2016 (IST)
כן. בזמנו כל העולם דיבר על זה. גם כאן קצת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:38, 4 בנובמבר 2016 (IST)
אז אתה מוסיף להצעות? ‏עמיחישיחה 22:01, 5 בנובמבר 2016 (IST)
הולך להוסיף עכשיו. חיכיתי לאישור שלך. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:02, 5 בנובמבר 2016 (IST)

עבודה בעגלות בארצות הברית[עריכת קוד מקור]

משתמש:Atbannett, מדוע הצעה זו אושרה כטעונה טיפול דחוף ? זו לא תופעה חדשה. בסך הכל מישהו הורשע שם בפלילים בקשר לכך. יואב ר. - שיחה 17:40, 9 בנובמבר 2016 (IST)

לדעתי, זו תופעה שנמשכת כבר שנים רבות וראויה לערך, ללא קשר למשהו שקרה לאחרונה. ‏עמיחישיחה 19:32, 9 בנובמבר 2016 (IST)
זו פינה לטיפול דחוף. זה לא דחוף, זה רגיל כמו הרבה ערכים אחרים. אינני מבין את שיקול הדעת שלך. יואב ר. - שיחה 20:25, 9 בנובמבר 2016 (IST)
זה בתחום האפור. ראה גם בפיסקה לעיל. שניהם נושאים שעניינו או מעניינים אנשים רבים (לפחות בזמן מסוים). ‏עמיחישיחה 23:11, 9 בנובמבר 2016 (IST)

גל השריפות בישראל (2016)[עריכת קוד מקור]

מה אתם אומרים? זה ערך נדרש? אנציקלופדי? דחוף? ‏עמיחישיחה 15:05, 24 בנובמבר 2016 (IST)

נדרש ואנציקלופדי. אבל עדיף לחכות שזה יסתיים (אינשאללה), ורק אז לכתוב. כרגע זה רק יביא מוקד שריפה בדף השיחה של הערך המיועד. שום דבר לא בוער :-( • צִבְיָהשיחה • כ"ג בחשוון ה'תשע"ז 15:07, 24 בנובמבר 2016 (IST)
כנראה שיש חשיבות, אבל כרגע עדיף להמתין למסקנות מבוססות ולא להסתמך רק על השערות. כתיבת ערך אקטואלי בעודו מתרחש זה תמיד מקור לבזבוז זמן ולערך לא מדוייק, בלשון המעטה. בוא נשאיר את עדכוני החדשות למי שמתעסק בכך. ‏Lionster‏ • שיחה 15:17, 24 בנובמבר 2016 (IST)
בעד כתיבה. ערך חשוב שעשוי למשוך אליו הרבה קוראים. אבל הכתיבת חייבת להיות נטולת השערות למיניהן. כדאי לכלול בערך שכזה רשימה של שריפות.--‏Mikey641שיחה 16:09, 24 בנובמבר 2016 (IST)
בעד כתיבה. למרבה הצער, לא פחות חשוב מהשריפה בשער הגיא (1995). היום כבר נפתח ערך (דל בינתיים) בוויקי האנגלית en:November 2016 Israel Wildfires אגסי - שיחה 16:35, 24 בנובמבר 2016 (IST)
גם אני בעד הכתיבה. השערות לא, אבל הערכות של גורמי הביטחון ותגובות מרכזיות במערכת הפוליטית - בהחלט. יזהר ברקשיחה • כ"ג בחשוון ה'תשע"ז • 16:42, 24 בנובמבר 2016 (IST)
רצוי מאד להמתין לשוך המשבר לפני כתיבה. יואב ר. - שיחה 16:43, 24 בנובמבר 2016 (IST)
בעד כתיבת הערך, אבל כנראה עדיף לחכות עם אי אילו האשמות. (שימנשמע?) מה, אין? 16:45, 24 בנובמבר 2016 (IST)
תודה לכולם. אני מעלה את הבקשה לתבנית בעקבות תמיכתכם בחשיבות האנציקלופדית. אני בטוח שמי שיכתוב את הערך יתחשב בצד האקטואלי שבו ולא יכתוב אותו כמו עיתון. ‏עמיחישיחה 16:46, 24 בנובמבר 2016 (IST)

אחראי חדש לתבנית[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם. לאחר תקופה בה הייתי ממלא מקומו של שי כאחראי התבנית, בזמן שהיה עסוק בלימודיו - אני שמח להחזיר לו את הפקדון. בהצלחה רבה שי! ‏עמיחישיחה 16:35, 30 בנובמבר 2016 (IST)

תודה רבה. עקבתי אחר התבנית וראיתי כיצד התנהלה בעודך אחראי. את התנהלותה וההערות שניתנו בדיון שהתקיים בינואר השנה אקח לתשומת ליבי. (שימנשמע?) מה, אין? 16:40, 30 בנובמבר 2016 (IST)
תודה רבה לעמיחי ובהצלחה לשי! חצי חציל 17:34, 30 בנובמבר 2016 (IST)

יצירת דף משנה לדפים שלא נכתבו[עריכת קוד מקור]

עמיחי ויגאל, ראיתי שיגאל הקים את ויקיפדיה:ערכים לא קיימים/לטיפול דחוף, אבל הוא לא התעדכן כבר שנה וחצי. אני מציע ליצור דף משנה לתבנית שאליו מעבירים הצעות שלא נכתבו בזמן הופעתן בתבנית (החל מהחודש הזה) ויופיע בהסתרה בראש דף השיחה. השם תבנית:לטיפול דחוף/לא טופלו נראה לי טוב. מה דעתכם? (שימנשמע?) מה, אין? 09:27, 2 בדצמבר 2016 (IST)

הדף לא התעדכן כי אף אחד לא עדכן אותו. מה שאתה מציע זה בדיוק מה שזה. ישבתי אז במשך שעותר רבות והכנתי את כל מה שהצטבר בתקווה שמישהו יוסיף דברים חדשים סשותף. לא צריך דף חדש, אלא להמשיך עם זה. ואם אין הרגע את הפער של שנה, אפשר לכתוב שם בינתיים על התאריכים הללו טרם עודכן, או משהו בסגנון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:50, 2 בדצמבר 2016 (IST)

ברנאר קזנב[עריכת קוד מקור]

הערך הורחב, נ"ל אפשר להוריד מהתבנית. נתנאל - שיחה 18:16, 8 בדצמבר 2016 (IST)

חסד של אמת (ארגון)[עריכת קוד מקור]

אני בספק אם יש מקום לערך הזה, ודאי שלא תחת "לטיפול דחוף". זק"א הוא למעשה ארגון "חסד של אמת", כפי שמופיע באותיות בולטות על סמלו וזה היה שמו של הארגון בראשיתו. יש צורך בהפניה מחסד של אמת (ארגון) לזק"א. Oyשיחה 11:17, 12 בדצמבר 2016 (IST)

הערך באנגלית אינו מדויק. מדובר בעצם בחברה קדישא. הקישור מוביל ל"חסד של אמת" בוויניפג, שהם החברה קדישא של הקהילה היהודית שם (הייתי שם...). בקיצור, צריך למחוק את הערך באנגלית וודאי לא לתרגם אותו לעברית. ‏עמיחישיחה 15:44, 12 בדצמבר 2016 (IST)

כדאי להרחיבו.

ליטל שמש[עריכת קוד מקור]

תגיד, שי אבידן, למה דחית הצעה בלי הסבר? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:00, 15 בדצמבר 2016 (IST)

לא דחיתי אם כי עשיתי cut ושכחתי לעשות paste. (שימנשמע?) מה, אין? 19:04, 15 בדצמבר 2016 (IST)

תבניות שיוצאות מהמחזור.[עריכת קוד מקור]

על פי הכתוב בתבנית: ”אחראי המיזם יתעדף את הבקשות ויציב את הדחופות בתבנית, ויעביר בקשות לא דחופות לקטגוריה:ויקיפדיה - ערכים מבוקשים, ויקיפדיה:בקשת ערך” השאלה האם הערכים שלא נכתבים, נכנסים ומועברים לרשימות הרלוונטיות? אסף (Sokuya) - שיחה 23:48, 15 בדצמבר 2016 (IST)

שי אבידן ?? אסף (Sokuya) - שיחה 16:20, 17 בדצמבר 2016 (IST)
כן? מה השאלה? האם יש תלונה כלשהי? (שימנשמע?) מה, אין? 16:28, 17 בדצמבר 2016 (IST)
אין תלונה. זאת באמת שאלה. לפני כמה חודשים זה לא היה קורה. הייתה פעם אחת שעשיתי זאת בעצמי. אסף (Sokuya) - שיחה 16:31, 17 בדצמבר 2016 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

שי אבידן עכשיו אני מתלונן, לאן צריך להכניס את הערך בשיקטש (איסטנבול) (אנ') כערך מבוקש? לא עשית זאת. אסף (Sokuya) - שיחה 12:27, 20 בדצמבר 2016 (IST)

שאלה טובה. בדקתי והכי הגיוני לדעתי זה לכאן או לכאן. מה דעתך? (שימנשמע?) מה, אין? 15:55, 20 בדצמבר 2016 (IST)
לדעתי גם וגם. זה גם אופציה של קשר "או". קיום שני התנאים. אסף (Sokuya) - שיחה 14:26, 21 בדצמבר 2016 (IST)

פיצול[עריכת קוד מקור]

מציע לפצל לערכים שיש לכתוב בדחיפות ולערכים שיש להשלים בדחיפות. במצב הנוכחי, רוב הערכים שמוצגים אלו כאלה שלא נכתבו, ולכן ערכים שיש להשלימם לא זוכים למענה. מאחר שהם מוכחלים זה נראה כאילו מישהו כבר מטפל בהם. ★ ℬ𝐴ℛשיחה07:40, 19 בדצמבר 2016 (IST)

אני לא רואה בזה צורך. (שימנשמע?) מה, אין? 11:00, 20 בדצמבר 2016 (IST)
אני מזדהה עם הבעיה וצריך למצוא לה פתרון. לאו דווקא הפתרון המוצע. הרי אפשר שהשורה לטיפול דחוף תראה כך:
לטיפול דחוף: [...] ערכים [...] השלמה: [...] ערכים [...].
כמובן שהשלמה צריך להופיע אם ורק אם יש ערך לטיפול דחוף שהוא להשלמה. אסף (Sokuya) - שיחה 12:11, 20 בדצמבר 2016 (IST)
Sokuya הצעתך טובה, אך למה שלא יהיו שתי שורות אחת תחת השנייה? אחת להשלמה ואחת לכתיבה. ★ ℬ𝐴ℛשיחה14:08, 21 בדצמבר 2016 (IST)
לא יודע, זה לא תלוי בי. אבל אני קיבלתי את הרושם שצריך להיות שורה אחת בלבד. מספר מצומצם של ערכים. אסף (Sokuya) - שיחה 14:25, 21 בדצמבר 2016 (IST)

"השטחים הפלסטיניים"[עריכת קוד מקור]

אני כותב כאן, כי לא מצאתי היכן נערך דיון בעניין. למיטב הבנתי הכוונה למעשה ליהודה ושומרון וחבל עזה, שכבר קיים. בכל מקרה - נדמה לי שמדובר בנושא שנוי במחלוקת שיש לחשוב היטב לפני שמציגים אותו כצורך דחוף. הרי אחר שייכתב יטען מי שכתב שזה הרי היה צורך דחוף לכתוב אותו. נרו יאירשיחה • ה' בטבת ה'תשע"ז • 11:09, 3 בינואר 2017 (IST)

קראתי את פסקת הפתיחה בערך באנגלית ועוד קטעים נוספים ממנו, ואת פסקת הפתיחה בערך יהודה ושומרון וחבל עזה וקטעים נוספים. דעתי היא שמדובר בשני ערכים די דומים בעוד שהערך en:yesha שאליו מקושר הערך הקיים לא בדיוק נכון. אשמח לדעת מה דעתך ומה דעת הקהילה בכלל. (שימנשמע?) מה, אין? 15:26, 3 בינואר 2017 (IST)
לדעתי אין צורך בערך הזה בכלל, ואני חושב שזו סיבה מספיק טובה להוציא אותו מהרשימה (אלא אם רוב ברור יחשוב אחרת). "לטיפול דחוף" לא צריך לכלול ערכים שהצורך בהם שנוי במחלוקת. איך בעצם נכנס הערך לרשימה? נרו יאירשיחה • ה' בטבת ה'תשע"ז • 17:12, 3 בינואר 2017 (IST)
הערך נכתב ב-35 ויקיפדיות, חשוב שיהיה גם בוויקיפדיה העברית. הוא נכנס כמו שכל הערכים נכנסים. לצורך העניין, הוא אחד משבעת הערכים שהצעתי בשבוע האחרון. לדעתי יש צורך בערך הזה, ואני חושב שזו סיבה מספיק טובה להשאיר אותו ברשימה. ★ ℬ𝐴ℛשיחה23:35, 3 בינואר 2017 (IST)
הערך קיים ב-35 אנצקילופדיות כי אין בהן הערך יהודה ושומרון וחבל עזה. זה צריך להישאר בטיפול דחוף כי הצעת את זה? עושה רושם שאינך מבין מהו טיפול דחוף. גם בלי הרשימה הנ"ל, אם בכוונתך להשקיע זמן בערך הזה - אנא הבא בחשבון שקרוב לוודאי יתקיים לגביו דיון חשיבות ולא בטוח שישרוד. נרו יאירשיחה • ו' בטבת ה'תשע"ז • 20:30, 4 בינואר 2017 (IST)
אם לא שמת לב, זה על משקל דברייך "לדעתי אין צורך בערך הזה בכלל, ואני חושב שזו סיבה מספיק טובה להוציא אותו". דעתך חשובה לנו, אבל לא עד כדי כך. בכל אופן, הטענה שלך היא שהערך הזה הוא מקביל ליהודה ושומרון וחבל עזה? ★ ℬ𝐴ℛשיחה17:47, 5 בינואר 2017 (IST)

הצעת חוק ישראל היום[עריכת קוד מקור]

אביעדוס למה צריך ערך על הצעת חוק? אם היה כבר חוק, אולי אז היה על מה לדבר. ★ברשיחה12:36, 19 בינואר 2017 (IST)

אמנם לא התעמקתי מספיק בנושא אך אם יורשה לי להעיר, הצעת החוק נוגעת לחקירת אחת הפרשות שנתניהו קשור אליהן (במקרה זה, תיק 2000) וגם התערבות בנושא העיתונות. להבנתי המידע מוזכר בערך ישראל היום. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 18:01, 24 בינואר 2017 (IST)

יורם פרידמן[עריכת קוד מקור]

אינני חושב שיש הצדקה לערך על אודותיו. נכון שהספר רוץ ילד, רוץ מבוסס על סיפורו, אבל יש כבר ערך לספר. אין צורך בערך נפרד לפרידמן. בהזדמנות זו אני מציע שוב להפעיל סינון גבוה יותר בעת הכנסת ערכים לתבנית, כדי למנוע דיוני חשיבות שבהם יטען כותב הערך שהוא עשה זאת בגלל שראה את הנושא בתבנית. נרו יאירשיחה • כ"ד בטבת ה'תשע"ז • 17:27, 22 בינואר 2017 (IST)

גדעון רמז ואיזבלה גינור[עריכת קוד מקור]

למה הם לא דחופים? הם מופיעים בחדשות מדי חמש דקות עכשיו. אני מסכים שכל אחד לחוד לא דחוף. אם כי מוזר שלאורן נהרי יש ערך, ולגידעון רמז, המפורסם והבכיר יותר, אין. אבל לא הצעתי לבד, אלא ערך לזוג. חבל שלא עשיתי את זה לפני חודשיים, כשהם גילו לעולם שאבו מאזן הוא סוכן קג"ב, ושמם התגלגל בלי הפסקה במהדורות החדשות בכל העולם, אבל גם עכשיו, כשמדברים על השפעת רוסיה על הבחירות בארצות הברית, זה זמן מצויין ליצור עליהם ערך. ואז, לא דחוף, לפצל אותו. הערך שלה סביר להניח שבסוף יהיה קצרמר, שלו ערך מומלץ. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:11, 22 בינואר 2017 (IST)

אני מסכים עם יגאל. ‏עמיחישיחה 22:14, 22 בינואר 2017 (IST)
הפעם יגאל צודק! הערכים האלה חשובים, ובמיוחד גדעון רמז שללא ספק חשוב יותר מרוב הערכים בתבנית. אין זה מכובד שיש להם ערכים בוויקיפדיות אחרות ולא בוויקי העברית. אגסי - שיחה 23:02, 22 בינואר 2017 (IST)
הפעם? כלומר בכל הפעמים האחרות שאמרתי אי פעם משהו, תמיד טעיתי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:14, 22 בינואר 2017 (IST)
שוב אתה מפרשן את דבריי בצורה שגויה :) הפוסטים האחרונים שלך שראיתי (בכיכר העיר, בוויכוח שהיה לנו) היו שגויים, ואילו הפעם אתה צודק. אגסי - שיחה 23:22, 22 בינואר 2017 (IST)
אה. הם לא היו שגויים, הם נראו שגויים מנקודת מבט השוגה. זה בסדר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:30, 22 בינואר 2017 (IST)
יגאל, עכשיו ברור לכול למה כתבתי שהפעם אתה צודק, כי לצערי, שוב חזרת לסורך, עם השגיאות, והפעם גם בדף הזה. אני, לעומת זאת, צדקתי לאורך כל הדרך, וגם לגבי הצורך שלך להגיד תמיד את המילה האחרונה. אז תגיד אותה ונסיים :) אגסי - שיחה 23:39, 22 בינואר 2017 (IST)
לא רוצה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:43, 22 בינואר 2017 (IST)
מצחיקים אתם. יואב ר. - שיחה 00:54, 25 בינואר 2017 (IST)

טיפול בערכים שלא טופלו[עריכת קוד מקור]

בעבר ערכים שלא התקבלו או ערכים שהתקבלו ולא נכתבו היו מועברים למקומות אחרים כדי שיטופלו במשך. כרגע נראה שערכים לא נרשמים (סליחה אם אני טועה) ולכן אני מציע לייצר נוהל מסודר ולחלק את האחריות לכמה גורמים. הרעיון הוא כזה:

  1. אם הוחלט שערך אינו דחוף, אפשר להעבירו לתחתית רשימת ההמתנה (חלק נפרד ברשימה לערכים לא דחופים שייכנסו כ"ממלאי מקום" בתבנית. ממה שראיתי הרעיון כבר הוצע בעבר). לחילופין, אפשר להעבירו מיידית לויקיפדיה:בקשת ערך. כדי להוריד נטל מאחראי "לטיפול דחוף" אפשר לוותר על הצבת הערכים במקום הספציפי המתאים (פורטל:XYZ/ערכים מבוקשים) אלא למקום בדף בקשת הערך ומישהו אחר כבר יעביר אותם למקום המתאים (אני מוכן לקחת חלק בהעברה למקומות הספציפיים מתוך דף בקשת ערך).
  2. אם הוחלט שיש ספק לגבי חשיבות של ערך מסוים, ניתן להעביר אותו לרשימה מתאימה תחת "ויקיפדיה:ערכים לא קיימים", כדי שלא יכתבו אותו לחינם (המלצה שלילית).
  3. את הערכים שנכנסו לתבנית והתיישנו העבירו לויקיפדיה:ערכים לא קיימים/לטיפול דחוף-ממליץ לחדש את הפרקטיקה הזו. הדף ההוא יכול גם לשמש את ויקיפדיה:בקשת ערך. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 20:31, 24 בינואר 2017 (IST)
זאת לא פרקטיקה. יישבתי שבועות רבים ויצרתי את כל השימות הללו מיצירת ויקיפדיה עד אותו יום בתקווה שאנשים ירצו לטפל בהם שותף אם אין צורך להשלים את הפערים. כנראה שלא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:33, 24 בינואר 2017 (IST)
אני לא חושב שאין צורך, לדעתי מעט אנשים נחשפו לדף ההוא-אני ראיתי את הדף רק לאחרונה ואני חושב שאני לא היחיד. אפשר להפוך את זה להרגל-במקום רק למחוק את הקישורים, להעביר אותם לשם (כמו העברת דיונים לארכיון). כבר קישרתי לדף מויקיפדיה:בקשת ערך. לדעתי אם נחשוף את הדף טוב יותר, יעשו בו יותר שימוש (למשל, אולי ישלבו קישורים ממנו במיזמים). ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 19:17, 25 בינואר 2017 (IST)

מדד תל אביב 90[עריכת קוד מקור]

היי, שי אבידן, תגיד, למה פסלת את זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:53, 11 בפברואר 2017 (IST)

אינני מבין מה דחוף במדד זה. (שימנשמע?) מה, אין? 19:56, 11 בפברואר 2017 (IST)
יש סך הכל שלושה מדדים בבורסת תל אביב, וחייבים שאנשים שרוצים לדעת מה זה ימצאו ערך על כל אחד. כבר יומיים שהמדד קיים, ולנו אין כלום. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:21, 11 בפברואר 2017 (IST)

חוק האומנה[עריכת קוד מקור]

שלום. מבקש להבין את שיקולי הדעת. מפני מה הערכים שכעת בתבנית הינם דחופים וערך על הענין הזה הנוגע במישירין לחיי אדם להווה ולעתיד של משפחות אינו דחוף. ? מדובר בחוק שמהווה שינוי מרחיק לכת ומסדיר לראשונה את הנושא. שנכנס לתוקפו רק לאחרונה. מי-נהר - שיחה 20:22, 5 במרץ 2017 (IST)

א. אני יכול להגיד "לא ידעתי". ההצעה הייתה ללא מקורות וחיוש זריז ברשת לא העלה כי מדובר בנושא כה חשוב.
ב. אם תציע מחדש עם מקורות, אעלה לתבנית. (שימנשמע?) מה, אין? 21:02, 5 במרץ 2017 (IST)
מודה לך על התייחסותך ומקבל הערותיך. מי-נהר - שיחה 21:03, 5 במרץ 2017 (IST)
אם כבר נדרשנו לכך איני בטוח מה צריך להיות השם הראשי האם חוק האומנה או כמו שכתוב בספר החוקים חוק אומנה לילדים, התשע"ו 2016 ? אשאל גם בשיחה הדפים הרלוונטים. תודה. מי-נהר - שיחה 21:26, 5 במרץ 2017 (IST)

גחולאמרייזה פאחלוי[עריכת קוד מקור]

צ"ל "ע'ולאם-רזא פהלווי" (غلامرضا پهلوی). סיון ל - שיחה 09:20, 8 במאי 2017 (IDT)

אברהם סיני[עריכת קוד מקור]

הערך אברהם סיני נמחק בעבר, מה השתנה שכעת דחוף לטפל בו? מתייג את שי אבידן. בר - שיחה 13:00, 9 במאי 2017 (IDT)

הדף נמחק ללא דיון ב-2007, בהחלט יכול להיות שסיבת המחיקה אז הייתה כתיבה גרועה. אני מאמין שישנה חשיבות לאברהם סיני. ראה כי כתוב בתבנית שהכללת ערך כלשהו בתבנית אינה ראיה לחשיבותו. (שימנשמע?) מה, אין? 15:54, 9 במאי 2017 (IDT)
ערן אתה מחקת את הערך, מה דעתך? בר - שיחה 18:59, 9 במאי 2017 (IDT)
הדף נמחק כיוון שהיה אולטרה קצרמר לשכתוב. האם יש חשיבות אנציקלופדית לערך כזה? כן. האם זה ערך יסודי שחסרנו פוגע בשלמות או דחוף ואקטואלי? כנראה שלא. ערן - שיחה 20:19, 9 במאי 2017 (IDT)

הסבר[עריכת קוד מקור]

מדוע הערך המתקפה על חברי הקונגרס בוירג'יניה לא הוכנס לתבנית? זה אירוע אקטואלי, שהיה השבוע. תמיר ~ שיחה ~חברים של כולם בעולם ~ הכל על הכל 19:59, 17 ביוני 2017 (IDT)

תמיר, ראשית, לא כל ערך אקטואלי מוכנס מיידית לתבנית, ושנית, הוא יוכנס בקרוב, אל תדאג. (שימנשמע?) מה, אין? 20:10, 17 ביוני 2017 (IDT)
בסדר גמור. תודה רבה ותודה על המענה המהיר. תמיר ~ שיחה ~חברים של כולם בעולם ~ הכל על הכל 20:14, 17 ביוני 2017 (IDT)

הקרב בין מיוות'ר ומקרגור[עריכת קוד מקור]

זכה לסיקור תקשורתי גדול בארץ. (אנ') תומר - השאר הודעה אחריי הביפ... 04:37, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה! הוספתי. בפעם הבאה מוזמן להציע בדף עצמו. ‏עמיחישיחה 14:43, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

קבר נחום האלקושי[עריכת קוד מקור]

שולב בערך "נחום" על נחום הנביא (-האלקושי). אין צורך לכאו' בערך נוסף. דיקן - שיחה 15:21, 23 באוקטובר 2017 (IDT)

מי כמוך ואין כמוך[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך. תנכיסט - שיחה 13:57, 25 בפברואר 2018 (IST)

תודה רבה תנכיסט! ‏עמיחישיחה 17:52, 26 בפברואר 2018 (IST)

מטס[עריכת קוד מקור]

לא רציתי להתערב בעריכת התבנית: flypast צ"ל מטס, air show צ"ל מפגן אווירי (כרגע הפנייה לאווירובטיקה) ‏Hummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 07:37, 25 באפריל 2018 (IDT)

ככה יותר טוב? ‏עמיחישיחה 14:27, 25 באפריל 2018 (IDT)

הוספת ערך[עריכת קוד מקור]

רציתי להציע את כתיבת הערך (אוק').

תודה! האם הוא דחוף? ‏עמיחישיחה 15:34, 30 במאי 2018 (IDT)


נאסר מאלק מוטיאי[עריכת קוד מקור]

צ"ל "נאסר מלכ מוטיעי (בפרסית: ناصر ملک‌ مطیعی). סיון ל - שיחה 19:32, 3 ביוני 2018 (IDT)

אנשי עסקים המקורבים לראשי ממשלה[עריכת קוד מקור]

לדעתי חשוב ודחוף להוסיף לוויקיפדיה ערכים על האנשים האלה, שמייצגים קשרי הון-שלטון ונמצאים בכותרות. חשוב שאם מישהו ישאל את עצמו מי זה פרטרידג', מיליקובסקי או אונגר (ויש עוד) אז שהוא יוכל למצוא את המידע האמין ביותר בוויקיפדיה. -- ‏גבי‏ • שיח 11:23, 8 ביוני 2018 (IDT)

תודה על ההערה. לדעתי, אפשר לשקול להוסיף את שמם כדוגמה בערך קשרי הון-שלטון, אבל לא נראה לי שיש צורך בערך עצמאי עליהם, ודאי לא בדחיפות. ‏עמיחישיחה 14:27, 8 ביוני 2018 (IDT)
ברור שיש צורך בערך עצמאי. יש הרבה ערכים בוויקיפדיה על אנשי עסקים המעורבים בפוליטיקה וחשיבותם לא מוטלת בספק. מדובר באנשים שהם אנשי סודם של ראשי ממשלה ומסייעים להם כלכלית. לגבי הדחיפות - על פי הכתבה לעיל נראה לי ששמותיהם של פרטרידג' ומיליקובסקי יופיעו בקרוב די הרבה בכותרות העיתונים, וכדאי לכתוב עליהם מבעוד מועד. -- ‏גבי‏ • שיח 08:00, 9 ביוני 2018 (IDT)
רמי אונגר היא איש עסקים ותיק ובולט (בין השאר יבואן קיה בישראל), וראוי לערך בלי קשר לקשריו עם אולמרט. דוד שי - שיחה 11:23, 9 ביוני 2018 (IDT)
הוספתי את אונגר. לא ברור לי אם שני האחרים חשובים או דחופים מספיק. נא לספק מקורות. ‏עמיחישיחה 01:39, 10 ביוני 2018 (IDT)
על נתן מיליקובסקי יש מידע בסיסי באתר בלומברג. דוד שי - שיחה 20:54, 24 במרץ 2019 (IST)

אלכסנדרה אוקזיו קורטז[עריכת קוד מקור]

אין לי בעיה שיכתבו עליה ערך, אני בעד שיהיו כמה שיותר ערכים מתורגמים לעברית. אבל למה זה לטיפול דחוף? היא כנראה תהפוך להיות חברת קונגרס של ארה״ב בנובמבר. לא חושב שזה דחוף בשום צורה. – אסף (Sokuya)שיחה 21:40, 6 ביולי 2018 (IDT)

כי הארוע העיקרי הוא לא בנובמבר, אלא בשבוע שעבר, וצריך שיהיה איפה לקרוא על זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:47, 6 ביולי 2018 (IDT)

השארת ערך ברשימת לטיפול דחוף גם לאחר התחלת כתיבתו[עריכת קוד מקור]

לדעתי גם כאשר ערך המופיע ברשימה הוכחל, כלומר החל להכתב, כדאי להשאירו ברשימה, ולא להשמיטו, עד לסבב הבא. הסיבה:כאשר עורכים אחרים רואים שערך שהיה ברשימה הכל להכתב, זה מעודד לכתוב ערכים אחרים שטרם נכתבו Nirvadel - שיחה 15:26, 17 באוגוסט 2018 (IDT)

תודה. אני לא בטוח כמה זמן צריך להשאיר ערך שהוכחל. ‏עמיחישיחה 21:31, 19 באוגוסט 2018 (IDT)
לדעתי, עד שיווצרו שני ערכים או טיוטות של מה שהיה ברשימה. מלך הצבים - שיחה 22:37, 19 באוגוסט 2018 (IDT)
לא הבנתי. ‏עמיחישיחה 22:39, 19 באוגוסט 2018 (IDT)

לאהתלוננתי[עריכת קוד מקור]

מצטער, אני לא חושב שהנושא הזה זקוק לערך בדחיפות. אני גם מוחה על בחירת השם לערך ״לאהתלוננתי״. אם זה האשטג אפשר להוסיף סולמית לפני ואם זה יוצר בעיות אפשר לתת לזה שם יותר ראוי כמו ״האשטג ׳לא התלוננתי׳״. בכל מקרה האשטג עם פיק של יומיים בטוויטר וכמה כתבות פולואפ בטלוויזיה לא עונה על הקריטקריונים. זה מוקדם מדי לבחון את התופעה וההשלכות שלו (אם יש בכלל) גם בארץ וגם בחו״ל. מאחר והוא התחיל בחו״ל צריך לקרוא בכלל באנגלית. אני חושב שהפתרון הראוי הוא פסקה בערך על תנועת מי טו, מהסקירה בתקשורת שראיתי כולם התייחסו לזה כשלב הבא של התנועה. בכל מקרה לא מגיע לזה ערך עצמאי, מצטער. – אסף (Sokuya)שיחה 20:49, 3 באוקטובר 2018 (IDT)

כל מילה. • צִבְיָה, רבת הפיליפיניםשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשע"ט 20:50, 3 באוקטובר 2018 (IDT)
תודה על הפידבק. באמת התלבטתי. אני רואה שיש דיון ארוך בשיחה:לא התלוננתי. ‏עמיחישיחה 05:22, 12 באוקטובר 2018 (IDT)

לארה אל קאסם[עריכת קוד מקור]

עמיחי,לא כל כך מבין מדוע היא לטיפול דחוף? אני בכלל לא חושב שמגיע לה ערך עצמאי. אפשר לעשות ערך שמרכז את כל מי שנדחתה כניסתו לישראל במסגרת חוק החרם, אבל לכלול את כולם. מדוע יש לה חשיבות אנציקלופדית גדולה יותר מפעילה מוכרת ב-Code Pink ותומכת BDS אריאל גולד? לה יש נסיון, אקטיביזם והיא מתראיינת כל הזמן ב-i24News וגם בתוכנית של בן שפירו. ללארה אין חשיבות אנציקלופדית (לפחות כרגע, היא לא עהד תמימי) ולכן אין גם שום דחיפות. אני מבקש להסיר אותה מהרשימה. – אסף (Sokuya)שיחה 18:34, 15 באוקטובר 2018 (IDT)

בסדר גמור. אני כרגע בתפוצות ולא עוקב אחרי החדשות כל כך... ‏עמיחישיחה 19:55, 15 באוקטובר 2018 (IDT)
אם אין אני לי מי לי, אכתוב את הערך בעצמי וחשיבותו תדבר בעד עצמה. דוד שי - שיחה 20:48, 15 באוקטובר 2018 (IDT)
תודה. כרגע גם מתקיימת הצבעת מחיקה על הערך מהפיסקה שמעלינו. ‏עמיחישיחה 21:01, 15 באוקטובר 2018 (IDT)

הצעה לשיפור טכני קל[עריכת קוד מקור]

היי. לאחר שסגרתי עם עמיחי, אני רוצה לספר כאן על שיפור טכני שאני רוצה להכניס לתבנית, בתקווה שלא יהיה התנגדויות. המראה יישאר זהה, אבל נוחות העריכה תשתפר. מדובר בהחלפת בולטים בתוכן התבנית ברשימה רגילה. ראו במצב העריכה בשורות הראשונות של מיוחד:קישור קבוע/24111706. תודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:51, 15 באוקטובר 2018 (IDT)

תודה יגאל. נראה שזה לא ישנה את המראה החיצוני, אבל יקל על העריכה. אני בעד. ‏עמיחישיחה 23:58, 15 באוקטובר 2018 (IDT)
שבוע עבר בלי התנגדות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:34, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
תודה יגאל! ‏עמיחישיחה 20:38, 24 באוקטובר 2018 (IDT)
בשמחה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:38, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

הצעה להוסיף לתבנית- הפניה בולטת לרשימת ערכים שהיו בעבר תבנית[עריכת קוד מקור]

אני מציע להוסיף בתבנית עצמה את רשימת הערכים שהיו בתבנית, הערכים האלה שנשארו אדומים בוודאי שעדיין נחשבים ערכים "דחופים" . המטרה שאם מישהו פספס ערך שהוצא ברשימה, עדיין יוכל לאתרו בקלות. כמובן צריך לעדכן את הרשימה הזו, שמעודכנת לינואר 2018. אגסי - שיחה 15:08, 26 בדצמבר 2018 (IST)

בעד דוד שי - שיחה 19:54, 26 בדצמבר 2018 (IST)
הדף שם לא מעודכן מתחילת 2018. הערכים שנפלטים מהתבנית לא מצורפים לשם. אני מתייג את אחראי התבנית משתמש:Atbannett, וכן את שני החברים שעדכנו את הדף משתמש:אריה ה. ומשתמש:נעם דובב ואת מי שכתב שם בדף השיחה משתמש:Yuvalbab ומשתמש:IKhitron. אגסי - שיחה 10:37, 8 בינואר 2019 (IST)
אשמח שמישהו מכם ייקח על עצמו את עדכון הדף הנ"ל של הבקשות שלא נכתבו. תודה, ‏עמיחישיחה 10:40, 8 בינואר 2019 (IST)
עמיחי, צריך להוסיף את הדף האמור לתבנית שבטיפולך, וכאשר אתה מרענן ומוחק ערכים, נשמח אם תעביר אותם לדף הזה. אגסי - שיחה 12:15, 8 בינואר 2019 (IST)
הכנתי אז 90% מהמידע - הכל עד לפתיחתו הרשמית. לצערי, היה לי הרבה יותר זמן פנוי אז, מאשר עכשיו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:24, 8 בינואר 2019 (IST)
בעד נעם דובב - שיחה 14:54, 8 בינואר 2019 (IST)

ערוץ 13[עריכת קוד מקור]

היי, עמיחי. לא ביקשתי שיעדכנו את ערוץ 13, אלא שיכתבו אותו. עדיין אין שם ערך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:08, 17 בינואר 2019 (IST)

לא הבנתי, אבל אחזיר. ‏עמיחישיחה 22:11, 17 בינואר 2019 (IST)
מה לא הבנת, עמיחי? אשמח להסביר. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:24, 17 בינואר 2019 (IST)
מה יש בערך הנוכחי? ומה תרצה שיהיה בערך החדש? ‏עמיחישיחה 22:36, 17 בינואר 2019 (IST)
אין ערך נוכחי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:00, 18 בינואר 2019 (IST)

ערעור[עריכת קוד מקור]

שלום,

אני מערער על מחיקת ההצעות שלי, ולהלן הנימוקים:

בברכה, -- ‏גבי‏ • שיח 22:40, 18 בפברואר 2019 (IST)

איש אינו מונע ממך לכתוב ערכים אלה, וספק אם מישהו אחר יעשה זאת בעקבות הופעתם ב"לטיפול דחוף". דוד שי - שיחה 06:43, 19 בפברואר 2019 (IST)
תודה על הערעור. מחקתי כי גם אין להם הרבה בינוויקי ואיני בטוח שהישועה תצמח דווקא מוויקיפדיה העברית, אבל אם יש תומכים נוספים בהחזרה - אשיבם לתבנית. ‏עמיחישיחה 14:55, 19 בפברואר 2019 (IST)

ערכים להוספה לתבנית[עריכת קוד מקור]

נשא (אריתמטיקה), חמיקה (underflow) תודה.

תודה! הוספתי ‏עמיחישיחה 20:25, 26 בפברואר 2019 (IST)

לאן[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי מדוע משרד הכרטיסים "לאן" זה לטיפול, ועוד טיפול דחוף. ‏«kotz» «שיחה» 22:30, 16 במרץ 2019 (IST)

השם עלה לכותרות אחרי הפרשה עם מכירת הכרטיסים לאירוויזיון שנוהלה על ידם והוקפאה מחשש לאי סדרים.(ynet)‏ YoavRabi - שיחה 22:35, 16 במרץ 2019 (IST)
חלש בעיני. תודה! ‏«kotz» «שיחה» 17:47, 17 במרץ 2019 (IST)

ולדימיר אטוש[עריכת קוד מקור]

היי, עמיחי. למה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:39, 25 במרץ 2019 (IST)

למה מה? הערך שהה בתבנית שבוע ולא נכתב, למרבה הצער. ‏עמיחישיחה 08:51, 26 במרץ 2019 (IST)
אה. מתנצל, התבלבלתי בין חלקים של הדף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:10, 26 במרץ 2019 (IST)
הכל טוב. תודה על תשומת הלב! ‏עמיחישיחה 00:06, 27 במרץ 2019 (IST)

סטטיסטיקת הצלחה[עריכת קוד מקור]

היי,

עמיחי, יש דרך לדעת כמה מתוך הערכים שנכנסו לטיפול דחוף אכן נכתב עליהם ערך? נראה לי מעניין לבחון את זה. יםשיחה • כ' באדר ב' ה'תשע"ט • 13:13, 27 במרץ 2019 (IST)

לא חקרתי את זה... ‏עמיחישיחה 13:27, 27 במרץ 2019 (IST)