שיחת תבנית:המהדורות הגדולות ביותר של ויקפדיה/גרף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
ייבאתי את התבנית מהויקיפדיה האנגלית בתקווה שנוכל להציג נתונים עדכניים באופן ויזואלי בערך ויקיפדיה לטובת הקוראים הרבים במיוחד שנכנסים לערך זה מדי יום.

3 שאלות למומחים:

  • לא הצלחתי עד כה לגרום לקישור לויקיפדיה בשפת ואריי-ואריי להופיע באופן תקני. אולי אתם תצליחו לתקן את הבאג?
  • האם התבנית באמת מציגה נתונים עדכניים או שמא בויקיפדיה האנגלית יש בוט שמעדכן את התבנית ולכן נצטרך לעדכן אותה אצלנו באופן ידני?
  • שמתי לב שהתיבות לא מוצגות לפי הגודל האמיתי שלהם ביחס זה לזה. האם ניתן לתקן זאת כך שההמחשה הויזואלית תהיה מדוייקת?

WikiJunkie - שיחה 02:17, 12 במאי 2019 (IDT)תגובה

איך אתה יכול ליבא את תבנית:המהדורות הגדולות ביותר של ויקפדיה/גרף/תיבה אם אתה אפילו לא יודע מה הקוד שם עושה? ביום רגיל הייתי מסתפק בתשובה הזו אבל היום אני במצב רוח טוב אז:
  • ראיתי שיבאת הרבה יחידות משנה הבעיה היא שאתה לא מבין את היחידות על מנת להבין באיפה זה נמשך. גם אני הסתבכתי עם זה אבל אני לא מבין למה חלק מהתבניות והיחידות תרגמת את השם וחלק לא. ואני די בטוח שביחידה:Language/data/iana languages צריך להיות רק שם השפה ולא של הוויקיפדיה בשפה.
  • אם תעבור מתבנית לתבנית שהוא קורא ואז ליחידות שהוא קורא להם אתה תמצא את התשובה האם זה מתעדכן ידנית או על ידי בוט. (רמז: אוטומטי)
  • איך שמת לב לזה? האם אתה יודע מהי סקאלה לוגריתמית?
אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:54, 12 במאי 2019 (IDT)תגובה
יונה ב., תודה על התגובה.
  • בנתיים הבנתי שזה מוצג לפי סקאלה לוגריתמית ושכנראה עדיף להציג את זה לפי סקאלה לוגריתמית.
  • אמרת שאתה די בטוח שביחידה:Language/data/iana languages צריך להיות רק שם השפה ולא של הוויקיפדיה בשפה, אף על פי כן, עובדה שזה עובד יפה עבור כל יתר השפות (תנסה לדוגמה לשנות את השם של השפה ווארי ווארי לכל מחרוזת אחרת ותראה שאי אפשר לשנות לכלום.
  • לפי הבנתי ישנו בויקיפדיה האנגלית בוט שמעדכן את התבנית, ולכן אלא אם יפעל בוט שפועל לעדכן את התבנית, נצטרך לעדכן אותה אצלנו אחת לכמה זמן באופן ידני על מנת שהמידע בתבנית יהיה עדכני. (לא הבנתי מתשובתך אם אתה מסכים אם כך או לא).
  • ערן, אתה יודע אולי למה לא מופיע הקישור לויקיפדיה בשפת ואריי-ואריי כאן? WikiJunkie - שיחה 14:40, 12 במאי 2019 (IDT)תגובה
צודק. מצאתי שהבוט User:Acebot מעדכן את תבנית:Wikipedia rank by size. אפשר לפנות למפעיל שלו ולבקש לעדכן גם אצלנו את הדף. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:16, 12 במאי 2019 (IDT)תגובה
יונה ב. לא התעמקתי בדיון זה. אפשר לארכב אותו? בורה בורה - שיחה 09:35, 11 ביוני 2019 (IDT)תגובה
WikiJunkie, האם פנית למפעיל הבוט? האם יש לך פתרון לעדכון התבנית?
אישית לי נראה שהתבנית הזו היא ייבוא לא ממש מוצלח מויקיפדיה האנגלית כי היא כוללת הרבה תתי יחידות ותבניות ששם כנראה משתמשות להרבה תבניות ואצלנו זו התבנית הראשונה (וכרגע היחידה). המבנה המסובך יגרום בעיות בעתיד בעדכוני התבנית (נניח שעוד 3 חודשים ויקיפדיה בשפה איזוטרית אחרת תיצור ערכים אומומטית ותגיע לעשירייה הראשונה? מי ידע איפה צריך לעדכן את השם לצורה העברית על מנת שהשם והקישור לערך יהיו נכונים? ונניח שזו ויקיפדיה השפה "רגילה" מי ידע איפה למצוא את המקום המתאים?). את זה ניתן לפתור על ידי תיעוד טוב. ואני עוד מוכן איכשהו להבין את הצורך של התבנית אם היא תתעדכן על ידי בוט יעודי (קיים בויקיפדיה האנגלית, לא צריך ליצור משהו יחודי) ואז אולי כדאי להשאיר את המבנה הנוכחי. אם לא, לדעתי התבנית הזו מיותרת ואפשר למחוק אותה עם תתי התבניות והיחידות או ליצור תבנית פשוטה יותר וידידותית יותר לתחזוקה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:54, 11 ביוני 2019 (IDT)תגובה
אם יונה נגד גם אני מצטרף אליו. בורה בורה - שיחה 10:07, 11 ביוני 2019 (IDT)תגובה

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 22:11, 27 ביוני 2019 (IDT)תגובה