שיחת קטגוריה:שגיאות פונקציות מפענח: pfunc expr unexpected operator

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת יונה בנדלאק בנושא העברת קואורדינטות למיקום מטה ארגון

העברת קואורדינטות למיקום מטה ארגון[עריכת קוד מקור]

בורה בורה ערן, לפני כמה שנים היתה הבעיה הזו בערכים על מבנים או מוסדות. זה קרה שוב, בוט העביר את הקואורדינטות של האוניברסטאות מ‏קואורדינטות‏ (P625) למבחין של ‏מיקום מטה הארגון‏ (P159). ראו למשל עריכה הזו. זוכרים מה היה הפיתרון שעשינו אז? אפשר ליישם אותו גם בתבנית:מוסד לימודי? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:34, 29 במרץ 2021 (IDT)תגובה

בפעם הקודמת זה נידון בd:Topic:Uzw932k8h4xsq305. בכל אופן צריך להחליט אם ערך עוסק במוסד אקדמי (שהוא ארגון, ולא מבנה בעל יישות גאוגרפית) - במקרה כזה הפרט הגאוגרפי הוא משני וצריך להיות תחת מטה ארגון, או האם הערך עוסק בקמפוס (שהוא מקום גאוגרפי, וצריכות להיות לו קואורדינטות) או האם הוא עוסק בשניהם. התשובה אינה חד משמעית לכל ערך:
  • ארגון באופן מובהק - בהאוניברסיטה הפתוחה המפה והקואורדינטות מציינים את המטה של האוניברסיטה, אבל לימודים מתקיימים בכל הארץ והקמפוס ברעננה הוא אחד מהם - הערך עוסק באופן מובהק בארגון ולא ביישות גאוגרפית.
  • ארגון ומקום גאוגרפי - עבור אוניברסיטת תל אביב אפשר להגיד שהקמפוס נמצא ברמת אביב ושם ציון קואורדינטות משמעותי יותר מהאוניברסיטה הפתוחה. הערך עוסק גם בארגון וגם ביישות גאוגרפית.
  • ארגון מספר מקומות גאוגרפיים - האוניברסיטה העברית בירושלים מחזיקה כמה קמפוסים משמעותיים והערך עוסק גם בהם, ונכון יותר לציין כמה קואורדינטות ולא אחת.
ערן - שיחה 14:12, 29 במרץ 2021 (IDT)תגובה
בהרבה אוניברסיטאות יש כמה קמפוסים ולכן לדעתי מדובר יותר על הארגון ולא על מקום גאוגרפי. במקומות שהיישות הגאוגרפית קשורה מאוד לאוניברסיטה - אפשר להתייחס גם ליישות הגאוגרפית, אולי באופן ישיר בערך ולא על ידי משיכה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:04, 29 במרץ 2021 (IDT)תגובה