שיחת פורטל:חוק ומשפט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת אלמוג בנושא הרמה של הפורטל
פורטל זה סומן כפורטל הראוי לשדרוג במסגרת מיזם קידום הפורטלים בוויקיפדיה העברית. מטרת המיזם היא לדאוג לכך שכל הפורטלים, ובראשם אלו הראשיים, ישאפו לסטנדרטים גבוהים, יהיו שימושיים, יעילים ויפים, ויתוחזקו בהתאם.
לפי הערכת המשתמש נוי, שהציב תבנית זו:
רמת האיכות של הפורטל "סבירה מינוס"
חשיבות הפורטל "חשוב"

הערות נוספות ניתן למצוא בדף המרכזי של הפרויקט ובמדריך לעיצוב פורטלים. אנא עזרו לנו להביא את הפורטל לרמת איכות טובה.


לשפר פורטל[עריכת קוד מקור]

רצוי לשדרג פורטל זה על ידי מספר פעולות שיביאו אותו לסטנדרטים החדשים המקובלים בפורטלים כיום. מומלץ לבצע בו את השינויים הבאים:

  1. יש לעדכן את סמל הפורטל על פי רשימת הסמלים האחידים.
  2. יש למחוק את תבנית האקטואליה אם היא אינה מתעדכנת באופן שוטף.
  3. במסגרות "ערכים מומלצים" ו"ערך נבחר" יש לשים ערכים מומלצים בלבד. ערכים טובים נוספים ניתן להגדיר כמומלצי הפורטל. סתירות בנושא יוצרות בלבול.
  4. יש למחוק את תבניות "ערכים הדורשים שיפור" ו"ערכים מבוקשים - מקוצר" ואת הערכים המבוקשים להחביא בתחתית הדף על פי הפורמט הקיים בפורטל:בסיס/קדימה, לעבודה!. אל דף הערכים המבוקשים יש לקשר מתוך ויקיפדיה: בקשת ערך בליווי סמל הפורטל.
  5. המשימה המורכבת אך החשובה ביותר: לערוך את מסגרות התוכן כך שתתאימנה לעקרונות הרשומים במדריך המלא לבניית פורטלים.
  6. רצוי מאוד ליצור תחלופה אוטומטית של תמונה נבחרת, מאמר נבחר, "הידעת?" או פינות אחרות בפורטל. התחלופה מתבצעת על ידי {{בחר מידע}} ובעזרת מאגר מידע שיש ליצור יחד עם גלריה יפה המרכזת אותו. למידע נוסף בנושא זה עיינו במדריך ובפורטלים המומלצים כדי ללמוד כיצד הם בנויים. חשוב לזכור כי גלריות אלה ותחלופות אוטומטיות מוסיפות לפורטל אך אינן מחפות על בעיות בתוכן הפורטל עצמו.

זוהי הודעה קבועה וייתכן מאוד שחלק מהדברים כבר מיושמים היטב.

נוי 15:10, 23 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

הרמה של הפורטל[עריכת קוד מקור]

היא לא "סבירה מינוס" אלא בלתי מתקבלת על הדעת. כך, למשל, חלק גדול מ"הידעת" אינן קשורות לחוק ומשפט, (כגון "הידעת" על מוצאדק והפיג'מה, ועל מלך ירושלים), הסיווג של ענפי המשפט לקוי לגמרי וסובל מחוסרים משמעותיים, ואני לא מבין מה הטעם ברשימה של פסקי דין מישראל ומארצות הברית. דורש שכתוב. אלמוג * הפורטל החמוד והמאמי 05:56, 10 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

סידרתי את קטעי "הידעת?", עד כמה שיכולתי. • אמיר (שיחה) 19:58, 10 בנובמבר 2009 (IST)תגובה
שמתי לב, תודה. צריך עכשיו עורך דין (לא כזה שנשבר לו הז' אחרי שעבד חודש בבניית פורטל אחר...) שייקח את הפורטל הזה לידיים. מה שעשית זה יופי, אבל זה רק ההתחלה. אלמוג * הפורטל החמוד והמאמי 20:02, 10 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

התמונה בפורטל[עריכת קוד מקור]

היא לא מתעדכנת, היא כבר יומיים אותה תמונה, ואפילו לא ניתן ללחוץ על לתמונות נוספות כדי לראות תמונה אחרת כלשהי אני שוקל אולי בעצמי להחליף את התמונה למרות שאף פעם לא העלתי תמונה לאתר הזה בכלל, רק בטויוטה.