שיחת משתמש:~השמח בחלקו/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת השמח בחלקו (-: בנושא הזמנה להצטרף לויקימילון
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום ~השמח בחלקו, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ינבושד 15:08, 19 מאי 2006 (IDT)

סתם רציתי להגיד...[עריכת קוד מקור]

סתם רציתי להגיד לך שאני נהנה מהערכים שאתה כותב. בברכה, Shayakir 19:03, 21 מאי 2006 (IDT)

תודה רבה. אני מאוד מעריך את זה. יהיו עוד. --השמח בחלקו (-: 19:07, 21 מאי 2006 (IDT)
אני מחכה בקוצר רוח לכך. אגב תוכל לשתף פעולה עם הויקיפד היקר הזה. בברכה, Shayakir 19:28, 21 מאי 2006 (IDT)

העיר הלבנה[עריכת קוד מקור]

השמח בחלקו שלום!

ראשית כל אני שמח שמה שאני כותב יש מי שקורא אותו.

א. הסגנון הבין לאומי תפס בתל אביב רק החל מאמצע שנות ה-30, עד אז הוא היה מיעוט שבמיעוט בין מבני העיר השונים.

ב. מה הבעיה לגבי המונח סגנון בין לאומי? את המונח הזה המציאו האדריכל פיליפ גונסון והאוצר הנרי ראסל היצ'קוק בתערוכה החשובה שלהם בניו יורק. "סגנון באוהאוס" זה באמת כינוי די טפשי: מכל תלמידי הבאוהאוס היו רק 4 אדריכלים ישראלים: אריה שרון, שמואל מסטצ'קין, מוניו גיתאי-ויינראוב ושלמה ברנשטיין (שתיכנן בתל אביב רק 3 מבנים, שבנתיים שניים מהם נהרסו בשנה האחרונה ורק אחד מהם נותר על כנו בשד' רוטשילד). סגנון באוהאוס משתווק נהדר וזה השם שהצליח להתפס.

ג. מה הקשר שלך לאדריכלות? אשמח לדעת....

>שלך: מיכאלי 22:15, 27 מאי 2006 (IDT)

עניתי כבר בדף השיחה שלך... --השמח בחלקו (-: 22:34, 27 מאי 2006 (IDT)

מונטי פייתון[עריכת קוד מקור]

שלום לשמח. אני מבקש להזכיר לך את עניין האבירים שאומרים ני והלציע לך בשנית להעלות דרך טובה יותר להתמודדות עם הערך מעבר להעלותו להצבעת מחיקה. אני מציע ליצור תת ערך למונטי פייתון, משהו בסגנון מונטי פייתון/מערכונים שם נוכל לפרט באריכות מה כמה מהמערכונים הידועים ביותר שלהם. תת ערך זה יקבל כמובן מקום של כבוד בתבנית. אם תחליט לעשות כן - אשמח לעזור. אם לאו, ולא תעלה הצעה יותר טובה, אעלה את הערך להצבעת מחיקה. זהר דרוקמן 17:02, 2 יוני 2006 (IDT)

אם תהיה הצבעת מחיקה על האבירים ויוחלט חס וחלילה שהערך אינו ראוי אז אפשר לצרף אותו למונטי פייתון והגביע הקדוש. אם תתקבל החלטה דומה לגבי שיר חוטב העצים, חלילה וחס הפעם, אז לא אכפת לי לרשום ערך בשם שירי מונטי פייתון (או מערכונים) ולהכניס אותו שם יחד עם עוד כמה שירים. בכל מקרה שאף אחד לא יימחק בטעות את הערך לפני שתהיה הצבעה ולפני שהמידע הקיים יועבר בשלמותו לערך אחר.
חוץ מזה אני באמת רוצה להבין מה הקטע בלצמצם ערכים ומה כל כך רע בערכים קצרים. ולמה בהקשר זה נוקטים כאן במין גישה של "הכל או כלום". --השמח בחלקו (-: 17:12, 2 יוני 2006 (IDT)
הכל או כלום? אני לא חושב. הרי אמרתי שאינני מתנגד לקיום תוכן הערך, אלא רק לעצם היותו ערך נפרד. אם כך אנו מדברים על דבר מה טכני - לא על צעד דרסטי של למחוק את כל הערך ולהעיף את התוכן קיבינימט - רק למקם אותו במקום נכון יותר. אשאל אותך כך: כיצד יהיה נוח יותר לקורא, שרוצה לדעת כמה וכמה דברים על המערכונים (או השירים) של מונטי פייתון? האם לא יהיה טוב יותר אם הכל ירוכז בדף אחד (או שניים - אחד לערכים ואחר לשירים)? הרי אם נכתוב ערך עבור כל המערכונים לא נוכל לעולם להפנות את תשומת לב הקורא לכולם. אם כולם יהיו בדף אחד, ולדף זה יהיה קישור בתבנית - היטבנו עם הקורא. שאלת אותי שאלה ועכשיו אחזיר לך אחת הפוכה: איזו סיבה יש להפריד את המערכונים? זהר דרוקמן 17:21, 2 יוני 2006 (IDT)
אני חושב שאחד הדברים המקסימים ביותר בויקיפדיה היא העובדה שאורך כל טקסט שהוא באינציקלופדיה הוא אינסופי. וכך אפשר להגיע מהקרקס המעופף לשיר חוטב העצים ומשם לערך על קולומביה הבריטית, אפילו בלי לקרוא עד הסוף את כל הערך. אני חושב שהערך האידיאלי הוא כזה המספק מידע ענייני ומדוייק מאוד על שם הערך עצמו ואם על תתי נושאים של הערך הראשי יש הרבה מה לכתוב אז צריך קישורים לערך מורחב, כמו לדוגמא כל הערכים שעוסקים במדינות. ככה גם צריך להיות הערך "מונטי פייתון" או הערך "הקרקס המעופף..." וממנו הפניות לערכים מורחבים על המערכונים עצמם. הבעייה היחידה היא שכרגע אין באמת מספיק חומר כדי שזה יהיה ככה, אבל אני בהחלט מקווה שבעתיד, כמו שכבר אמרתי, יהיה אפילו פורטל עברי על מונטי פייתון. הם בהחלט ראויים לכזה הרבה יותר מאשר הארי פוטר שבסופו של דבר רוב הערכים הקשורים אליו מכילים מידע טכני יבש (כגון תאריך הוצאת הספר/סרט) או פרטי עלילה.
ככה אני רואה את נושא מונטי פייתון בויקיפדיה במצב אידאלי של עוד כמה שנים: פורטל מונטי פייתון וקטגוריות בנושאים: משתתפים (שחקנים, כותבים וכו'), סרטים, שירים, מערכונים, מחוות, הופעות, דמויות, מושגים וכו'. כל קטגוריה תהיה מלאה כמובן בערכים. בנוסף סדרת ערכים שהם רשימות של נושאים מסויימים אם יש צורך. והכי חשוב: מאמרים רציניים על השפעותיהם התרבותיות של מונטי פייתון והחלוציות שלהם בתחומם (אפשר למצוא לזה בהמשך כותרת מתאימה). תחשוב על זה באופטימיות, ועד אז - תמצא את העץ האדיר ביותר ביער ותכרות אותו בעזרת דג הרינג! --השמח בחלקו (-: 17:44, 2 יוני 2006 (IDT)
מה דעתך על הרעיון הבא: ניקח את מודל המדינות ונתאימו למונטי פייתון. הערכים המורחבים יהיו: מונטי פייתון - מערכונים עיקריים, מונטי פייתון - שירים, מונטי פייתון - השפעות תרבותיות וכן הלאה. בכל מקום יהיה ניתן לשלב את כל המידע שאתה רוצה - מחוות, הופעות, דמויות, מושגים (אולי ערך משלו? תלוי לאילו מושגים אתה מתכוון) והכל יהיה מסודר ונוח לגישה. אשמח לעזור ואני משוכנע שיש לי הרבה מה לתרום בעניין. נוכל להתחיל להיום בארגז חול של מי מאיתנו ולכשזה נכתוב איזו מידה מינימלית של מידע - נעלה למרחב הערכים ונמשיך לפתח. למה לא לעשות כך? הרי הערכים צריכים בראש ובראשונה לרכז את כל המידע על מונטי פייתון באופן מסודר. במקום לשלוח את הגולש למעבר בין קישורים פנימיים כדי למצוא מערכון כלשהו הוא ידע בדיוק היכן לחפש - בערך המורחב על המערכונים. אם נמצא לנכון שיש עמרכון כלשהו שבכל זאת ראוי ויש להרחיב עליו בערך נפרד - ניתן ליצור לו אחד מבלי לגרוע מהערך הכולל.
בסופו של דבר, לא ענית לי כיצד עדיפים ערכים נפרדים מהשיטה אותה אני מציע. הרי גם בשיטה זו הקורא יכול להגיע לקולומביה הבריטית (שהרי הטקסט בנושא והקישור עדיין יופיעו). בשביל מה לייגע אותו בחיפוש אחר מערכון מסוים בעשרות ערכים? זהר דרוקמן 17:57, 2 יוני 2006 (IDT)

התכוונתי שיופיע משהו כמו:

התוכי המת[עריכת קוד מקור]

מערכון מהקרקס המעופף... בלה בלה בלה... במשפט אחד או שניים.

ערך מורחב – מערכון התוכי המת

ובערך המורחב יהיה הסברים נוספים מורחבים כולל קישור להספד של ג'ון קליז בהלוויה של גרהאם צ'אפמן. אם אתה לא מכיר, אז כנס לגרהאם צ'פמן ויש שם קישור שהוספתי בעבר - זה מצחיק בטירוף.

בכל מקרה, בזה הרגע נורתה יריית הפתיחה של מתקפת איכות בנושא מונטי פייתון. מי שרוצה להצטרף מוזמן! (זה ייקח קצת זמן כי לי לא יהיה הרבה בתקופה הקרובה).--השמח בחלקו (-: 18:10, 2 יוני 2006 (IDT)

מתקפת איכות זה לא יהיה, אבל מילא. אפשר לכתוב את כל הדברים שיש לומר על המערכון בערך הראשי (ועתה עלה בדעתי לחלקו לשני ערכים נפרדים - מערכונים מסרטים ומערכונים מהסידרה). האם אתה מסכים לשיטתי? זהר דרוקמן 18:17, 2 יוני 2006 (IDT)
מסכים באופן כללי, לא יודע בדיוק. אני מסכים איתך שאפשר להתחיל לרכז דברים בארגזי חול או בערכים הקיימים. ברגע שיהיה מספיק חומר תמיד אפשר לפצלו ולארגנו בצורה שתימצא ההגניונית ביותר.
בינתיים, על סדר היום של המתקפה: הרחבת הערכים על הפייתונים, וערך מסודר על כל אחד מהסרטים שלהם. אחר כך נראה מה הלאה.--השמח בחלקו (-: 18:21, 2 יוני 2006 (IDT)

אגב, אם אתה שולט טוב מבחינה טכנית בעריכות ויקי, אנא אודה לך אם תעזור לשפץ את תבנית:מונטי פייתון. היא לא נראית טוב.

נהדר, עכשיו גם אני שמח בחלקי. מבטיח לעזור בכל מה שידרש. אני משנה את התבנית בשיר חוטב העצים לתבנית:איחוד ומוסיף אליה את האבירים. לגבי התבנית עבור מונטי פייתון - שיפצתי אותה קשות, מה אתה אומר? זהר דרוקמן 19:19, 2 יוני 2006 (IDT)

תבנית מונטי פייתון[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על שיפוץ התבנית. העלתי תמונה של מייקל פאלין שאפשר לעדכן שם. לגבי המלון של פולטי - אין שום קשר בינו לבין מונטי פייתון למעט העובדה שג'ון קליז הוא דמות מרכזית בשניהם. אפשר יהיה להגיע אליו דרך ג'ון קליז. --השמח בחלקו (-: 19:35, 2 יוני 2006 (IDT)

במלון של פולטי יש הרבה דברים שהם תוצרים ישירים של ההומור הפייתוני: הסלפסטיק (משרד ההליכה המשונה?), היחס לצבא, היחס לזרים (ובמובן זה ראוי להזכיר את "מילון המונחים ההונגרי" לעומת מנואל), הרפרנס לספרות, היחס לצרפתים/גרמנים (וכאן אזכיר שהחבורה הייתה הראשונה שלעגה כך לנאצים וגם שאני רואה במערכון "מבקרים מהצפון" כבסיס ל"המלון של פולטי") וכן הלאה. מדובר בהמשך ישיר למערכונים ולמעשה אפילו ההשראה לסדרה באה מהתנסות משותפת של חברי הקבוצה. זה חלק מהתופעה הרחבה. זהר דרוקמן 19:46, 2 יוני 2006 (IDT)
כן, אתה צודק, יש בזה משהו. המלון של פולטי הוא אולי הדוגמא הטובה ביותר ל"קומדיה פוסט-פייתונית", אם אפשר לקרוא לזה כך, שגם משתתף בה אחד מהחבורה. קישורים עקיפים דומים אפשר למצוא גם בסרטי מל ברוקס, סיינפלד ואפילו סאות'פארק שהושפעה מאוד בעיקר בתחום האנימציה (אגב, גם הם עשו פעם מחווה יפה למונטי פייתון). צריך אבל להיזהר לא לייצר יותר מדי פרשנות אישית סובייקטיבית בויקיפדיה אלא להסתמך על דברים אובייקטיבים או קישורים למאמרים חיצוניים בנושא. --השמח בחלקו (-: 20:04, 2 יוני 2006 (IDT)

העיר הלבנה[עריכת קוד מקור]

העיר הלבנה קיבלה קצת תמונות. מקווה שעזרתי.--Archiuser 02:15, 25 יוני 2006 (IDT)

ראיתי, יפה! בלי קשר אני רוצה להשיג תמונות של בניינים ספציפיים בתל אביב שיש מה לכתוב עליהם בויקיפדיה וליצור ערכים על בניינים אלו (בדומה לקולנוע אסתר תחת הערך כיכר דיזנגוף או סדרת ערכים על בניינים בסגנונות האקלקטי והטמפלרי). --השמח בחלקו (-: 10:43, 25 יוני 2006 (IDT)

אדריכלים[עריכת קוד מקור]

לעניות דעתי לא כדאי למחוק את שמות האדריכלים הישראלים מרשימת האדירכלים, היות ומנסיון ומשיחות עם חברים למקצוע בלימודיי במחלקה לאדריכלות, החיפוש נעשה יותר מידי מסורבל ועדיף להשאיר את רשימת הישראלים שיהיו גם כלולים בכלליים - כך תהיה נגישות יותר גבוהה אליהם. אבקשך לחשוב על כך שנית. בברכה : מיכאלי 22:20, 25 יוני 2006 (IDT)

טוב, אז שיישאר ככה. --השמח בחלקו (-: 23:15, 25 יוני 2006 (IDT)

ערך מרתק. יפה מאוד. זהר דרוקמן - אהמ 21:36, 28 יולי 2006 (IDT)

נחמד, אני רואה שעשית סדרה שלמה. ישר כוח! זהר דרוקמן - אהמ 21:43, 28 יולי 2006 (IDT)
תודה רבה! יש עוד הרבה ערכים דומים שכתבתי בסדרה אם זה מעניין אותך. --השמח בחלקו (-: 11:07, 29 יולי 2006 (IDT)

מאוד נהנתי מהערך שכתבת אדריכלות כנסיות קבל ח"ח

בברכה דניאלשיחה 21:02, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

תודה רבה! --השמח בחלקו (-: 23:47, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

שתלתי בגוף הערך 2 שאלות בהערות נסתרות, אנא נסה לתת להן תשובה בגוף הערך. עמית 21:34, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

הוספתי ותיקנתי קצת. ההערות היו בהחלט במקומן. בברכה, --השמח בחלקו (-: 23:59, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

תבנית:אדריכל[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שאתה מתעסק בערכי אדריכלות ואדריכלים, ורציתי להסב את תשומת לבך לתבנית החדשה (לא אני יצרתי אותה). בברכה, pacmanשיחה 03:23, 13 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

האמת שהתבנית הזו ממש לא שימושית. חוץ מפרטים בסיסיים ביותר (שאותם ניתן למלא לגבי כל אדם בכדור הארץ) אין באמת אפשרות למלא אותה. ארצות פעילות, לפחות לאדריכלים שעליהם יש פה ערכים, יש בדרך כלל הרבה, ואם מתוך 300 מבנים שאדריכל תכנן הוא תכנן וילה אחת בטימבוקטו, אין טעם להניף את דגל טימבוקטו בערך. משרדי אדריכלים זה דבר דינמי, ולפעמים לא רלוונטי בכלל כשמדובר בערכים אלו. בניינים חשובים מפורטים כמעט תמיד בנפרד כסעיף ברור ומסודר בגוף הערך. בקיצור, אין טעם להשתמש בה ואני גם לא רואה שום תבנית טובה יותר שכן כדאי להשתמש בה ולסווג בה אדריכלים. להבדיל מראשי ממשלה/שרים וכד' שיש הרבה מידע תבניתי עליהם, בדומה לסופרים או פילוסופים אין מה למלא תבניות על אדריכלים. מה שכן, כדאי להקפיד למלא שם אדריכל בתבניות על מבנים שונים. בברכה, --השמח בחלקו (-: 07:42, 13 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

אוניברסיטת קולומביה[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקונים בערך אוניברסיטת קולומביה. מתן 17:09, 18 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

הרגע התייחסתי לערך בגאים להציג. --השמח בחלקו (-: 17:11, 18 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
תודה. אשמח לאמת מידע. האם יש חלקים ספציפים הדורשים אימות? מתן 03:19, 19 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
לא שום חלק ספציפי. יש שם פשוט הרבה מאוד אינפורמציה בנושא אישים, בניינים, תאריכים ועוד. הבעייה לדעתי, שקיימת בהרבה מאוד ערכים, היא שמקבלים כעובדה מידע שמופיע בויקי באנגלית. אח"כ עשרות ויקיפדיות מעתיקות את הטעויות האפשריות מאנגלית ואז, מכיוון שפרט מסויים מופיע בכל השפות אותו הדבר, הוא הוך לעובדה גם אם אינו נכון. זה מצב מאוד מסוכן שקורה כל הזמן בתירגומי ערכים. לגבי אוניברסיטת קולומביה, אם זה היה ערך מומלץ באנגלית, אפשר היה להניח שמספיק ויקיפדים דוברי אנגלית, שהם אולי גם בוגרי האוניברסיטה, עברו עליו ואימתו את המידע. לכן אתה יכול להבין את הבעייתיות. הערך ערוך וכתוב יופי אבל חייבים לאמת את כל המידע שבו (איכשהו) לפני שממליצים עליו. בברכה ויישר כח! --השמח בחלקו (-: 11:48, 19 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

פורטל:ירושלים[עריכת קוד מקור]

אשמח לעזור לך יותר מאוחר (עכשיו אני הולך לנשנש לאפה) אם תרצה עזרה בעיצוב הפורטל. ‏Yonidebest Ω Talk 15:44, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

בשמחה, כמובן. תהנה מהלאפה. --השמח בחלקו (-: 15:46, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
האם גמרת את הפורטל? דניאלשיחה 19:28, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אפשר לוותר על המפה של רחוב יפו, כי היא רחבה מדי בשביל הפורטל (בשביל להיות על 50%) - אני אומר את זה למרות שאני זה שאיירתי אותה (והיא אף זכתה בתחרות "מקצרמר למובחר)... :) אסף 19:32, 2 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה

מסכים דניאלשיחה 19:34, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
חס וחלילה! האיור של רחוב יפו שעשית הוא מדהים וצריך להיות לו מקום של כבוד בפורטל! הוא עושה הרבה סדר ולדעתי חשוב מאוד שיופיע בפורטל כך שכל גולש שמחפש שער לנושאים בענייני ירושלים יוכל להיעזר בו. יש צורך בעריכה, זה אני מסכים. --השמח בחלקו (-: 19:36, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
קודם כל תודה רבה. על 50% הוא בטוח לא יכנס, כך שאני אנסה לשנות את המבנה, שיהיה על 100%. אסף 19:38, 2 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה
סידרתי את זה הכי טוב שיכלתי. תגיד מה דעתך. אסף 19:44, 2 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה
ענה בבקשה לשאלתי למעלה. בברכה דניאלשיחה

א. נראה בסדר. הבעייה עכשיו שיש הרבה חללים לבנים ברחבי הפורטל. כדאי למלא אותם עם עוד ערכים ותמונות.
ב. כן סיימתי, ולכן הודרתי את התבנית "בעבודה". אתה מוזמן להרחיב בכיף. --השמח בחלקו (-: 19:51, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

חסרה פסקת הידעת וערכים דורשי שיפור אוסיף אותם. בברכה דניאלשיחה 19:56, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
פשוט חילקתי ל-4 ואז אין רווחים (לגבי ה"שכונות"). אסף 19:54, 2 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה

אנקדוטות..[עריכת קוד מקור]

הוספתי במזנון כמה אנקדוטות על ירושלים, אני מעריך שלפחות אחת מהם תועיל לך.. הן גם יכולות להיות חלק מהידעת.. אריקל 22:25, 3 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

רון ארד המעצב[עריכת קוד מקור]

שתי הערות קטנות: לפי en:Royal Designers for Industry הוא זכה לחברות כבוד של האגודה המלכותית לעיצוב. שם המוזיאון המדויק הוא מוזיאון ויקטוריה ואלברט. בברכה, DGtal 23:17, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תודה על ההערכה, הוספתי את המידע. --השמח בחלקו (-: 23:24, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

עיצוב[עריכת קוד מקור]

הי. ראיתי את הערך רון ארד, וזה הזכיר לי שצריך להתחיל ולבנות ערך "תולדות העיצוב" - בינלאומי וישראלי. סתם הערה במסגרת מבצע 'שלח לחמך על פני המים'. יאיר 23:20, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כן, יש המון מה לכתוב בנושא. מהרוקוקו, דרך הבאוהאוס ועד תרבות הפלסטיק. יאללה... --השמח בחלקו (-: 23:24, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אחראי פורטלים[עריכת קוד מקור]

הועבר ל: שיחת ויקיפדיה:פורטל/הצעות לפורטלים#אחראי פורטלים

העברתי את הדף שיצרת במרחב ויקיפדיה למרחב המשתמש שלך. אם אתה לא רוצה אותו, סמן למחיקה. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 21:20, 6 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תבנית:משתמש הטרדה מינית[עריכת קוד מקור]

האם זו נראית לך תבנית סבירה? אני מתקשה לצחוק ממנה. DGtal 00:14, 12 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

משתמש:צהוב עולה כבר שינה לי אותה, אני מודה שבמידה מסויימת (אולי אף רבה) של צדק. זה היה אמור להצחיק, זה היה אמור להיות ציני ולהעביר נקודה כואבת.
סתם מתוך סקרנות, איך עליתם עליה כל כך מהר?! --השמח בחלקו (-: 00:17, 12 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
דף שינויים אחרונים (התירוץ שלי לא לכתוב ערכים). DGtal 00:23, 12 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שאלה[עריכת קוד מקור]

האם אתה יכול להרחיב (אם אתה יודע כמובן) את הערך קלסיציזם סטליניסטי? 84.95.91.149 22:08, 15 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

האמת שאני לא מספיק מכיר את הסגנון מעבר לדברים הבסיסיים שרשומים בערך, אבל אני אנסה להשלים את הידע מתוך הויקיפדיה באנגלית. --השמח בחלקו (-: 12:02, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מתקפת איכות יוון העתיקה[עריכת קוד מקור]

תרצה אולי שהיא תהיה הבאה הבתור, כבר החל מיום ראשון הקרוב? כפי שכתבתי במזנון, לא מסתמנת עכשיו איזו מועמדת "טבעית", והמתקפה החשובה שהצעת יכולה להיות אחת הטובות. מה דעתך? Harel - שיחה 09:26, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לי אין בעייה עם זה. אני חושב שזו יכולה להיות מתקפת איכות טובה כי כל אחד, לא משנה מה התמחותו והשכלתו, יוכל למצוא את עצמו כותב בה ערכים. העלתי את ההצעה כי היא נראתה לי חשובה מאוד אבל אני לא אוכל להיות אחראי עליה (ראיתי שבתמתקפות הקודמות היו אחראים ומנהלים). אני אתרום במסגרת המתקפה מה שאוכל אבל כדאי למצוא ויקיפד רציני שיקח עליה אחריות. בכל מקרה יש עוד המון מה להוסיף בדף המתקפה, הרבה ערכים חסרים ומיליון קצרצרמרים. --השמח בחלקו (-: 19:14, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
למה שלא תוביל את המתקפה? צריך רק קצת מוטיבציה וזמן פנוי, לא תואר דוקטור. Harel - שיחה 23:28, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
בעיקר בעייה של זמן אבל גם חוסר שליטה בויקי על כל אגפיה ורובדיה. ראיתי שפרסמת מודעת דרושים בדף השיחה של המתקפה. אני בטוח שיימצא מישהו בעל כושר הנהגה ויקיפדי שיוביל אותה. מה זה אומר בכלל אחראי מתקפה? --השמח בחלקו (-: 00:46, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אם יש צורך לבנות כל מיני תבניות לטובת המתקפה, לעקוב אחרי השינויים ולעדכן באופן יומי ודברים כאלה, אני לא אעמוד בזה. כנ"ל אם זה אומר שמדי יום יפנו אליי בשאלות מקצועיות על יוון העתיקה. אם צריך בעיקר לכתוב ולשכתב (כמו כל משתתף במתקפה) ובין השאר גם להוסיף ערכים ולעדכן קצת את דף המתקפה, אז אולי. יש לי פשוט תקופה לא קלה לפניי ואני לא רואה איך אוכל לקחת עליי את האחריות. --השמח בחלקו (-: 00:57, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
בהמשך למה שכתבת אצלי: אלו חדשות טובות. מקסימום נדחה בשבוע, ממילא התחרות עוד מתמשכת שם בשבוע של ה-23 בספטמבר. להיות "מפקד" המתקפה לא אוכל - ראשית כי הנושא לא מספיק "חזק" אצלי, אבל בעיקר משום שאהיה אז אי שם באוסטריה. ואם תהיה ע' ללא מ', כמו סגן שר הדתות? Harel - שיחה 23:35, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אני חייב מ' מעליי מהסיבות שכתבתי כאן קודם. אחרת המתקפה לא תצליח.השמח בחלקו (-: 23:39, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ראיתי במתקפות קודמות שהיו לפעמים שני מנהלים. אני מוכן לחלוק איתך את תפקיד ניהול המתקפה ולדאוג לדברים שהזכרת למלעלה (שינויים אחרונים, תבניות, עדכון וכו') דניאלשיחה 00:11, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
בכיף. אפשר לקבוע את מועד תחילת המתקפה ל-1 באוקטובר אם אתה רוצה. אני אשמח אם יינתן לי אבל הסבר קצר על תפקידו של ע. אחראי המתקפה שאותו אמלא בגאווה ובמסירות.--השמח בחלקו (-: 00:16, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
תשאל את הראל הוא מבין בזה הכי טוב. דניאלשיחה 09:18, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
חברים יקרים, אשמח מאוד להוביל את המתקפה, ברם אולם עד ה-17 באוקטובר אני אישית מנוטרל. עמית 16:20, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני חושב שזה דווקא טוב שמישהו ותיק ומנוסה יותר ממני ומדניאל יוביל את המתקפה. אני לא ממהר לשום מקום. אפשר להעלות את הנושא במזנון ולראות מה עושים עד אז. --השמח בחלקו (-: 20:15, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אז מה נסגר בסוף עם המתקפה? דניאלשיחה 10:33, 22 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

יש תאריך ויש מפקד. ראה את טבלת המתקפות הבאות בויקיפדיה: מתקפת איכות. אתה מאד מוזמן להוסיף עוד ערכים אדומים וקישורים לדף המתקפה. יש עוד 3 שבועות להכין אותה כדי שהיא תהיה כמה שיותר מוצלחת. בברכה, --השמח בחלקו (-: 10:37, 22 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

טוב שיש מוביל מתקפה מנוסה רשמתי את עצמי בתור אחראי דת ומיתולוגיה. דניאלשיחה 10:48, 22 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
יפה, זה יהיה פרק גדול וחשוב במתקפת האיכות. אני אישית אהיה אחראי על אמנות ואדריכלות. --השמח בחלקו (-: 10:50, 22 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אתה יכול לסדר את הפרק של האישים? זה התחרפן לי לגמרי. עמית 00:02, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אלוהים ישמור! מה עשית?! סתם, יהיה בסדר. --השמח בחלקו (-: 00:05, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

למה נשרת?! :-( דניאלשיחה 09:52, 11 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

לא נשרתי. אני עדיין אקח חלק במתקפת האיכות וארכז את נושא האמנות והאדריכלות. פשוט יהיה לי מעט מאוד זמן יחסית בחודש הקרוב ולכן אני לא יכול לקחת על עצמי אחריות ניהולית בנושא. אני אעזור לך ולעמית בכל מה שאוכל ויהיה בסדר. השמח בחלקו (-: 12:40, 11 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום, התמונות לא נמחקו, פשוט הפנית אליהן בשם הלא נכון. שמן הישן היה ככל הנראה:

שמן החדש, שבאמצעותו הפנית אליהן ולפיכך לא מצאת אותן, הוא ככל הנראה:

לפיכך מחקתי עכשיו את התמונות בשמן הישן, שאינו בשימוש כרגע (וסליחה על תקציר המחיקה השגוי בתמונה הראשונה). אגב, אם זה יקרה שנית, באפשרותך להשתמש ביומן ההעלאות שלך. תודה. ‏– rotemlissשיחה 16:18, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

זה מסביר הכל... תודה בכל מקרה. אם יש עכשיו עדיין כפילות אז אפשר למחוק את המיותרות. השמח בחלקו (-: 21:46, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לבנון בעת העתיקה[עריכת קוד מקור]

לאור דבריך בויקיפדיה:מתקפת איכות/לבנון#היסטוריה אני מסירה את תבנית:בעבודה מלבנון בעת העתיקה. בברכה, גברת תרד 18:54, 3 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

היי, טרול רפאים ביקש ממני להשלים את הערך, מאחר ואין לי שום ידע בנודע ללבנון העתיקה, הייתי רוצה להבין למה אתה חושב שהערך באנגלית שגוי. שכן, גם לי תהיה בעיה להשלים את הערך בעברית, אם הערך באנגלית אינו נכון... --אליזבט •• שיחה 10:15, 4 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

שלום לך שמח בחלקך[עריכת קוד מקור]


שמי שירן, אני יחסית חדשה פה, ואני הוספתי את הערך על גו'יס אורון.
נכון, אורון היא לא מוכרת כמו אריה שרון או שאר גדולים כמוהו, עם זאת בהחלט היה לי חשוב להעלות אותה לפה, מפני שבמקרה היא אישה ואני במקרה פמיניסטית, ואני חושבת שיש המון אדריכליות מוכשרות לא פחות מ"השמות הגדולים" וצריך עוד ועוד מודעות לאדריכלות הנשית.
"לא חושב שהיא מצדיקה ערך כמו מאות האדריכלים שפועלים פה בארץ"?
עשיתי את עבודת הגמר שלי על ג'ויב אורון, היא עשתה כל כך הרבה דברים, והיא אישה.
לדעתי, היא צריכה להיות מוערכת- תרתי משמע.

  • מקווה שלא פגעתי בך באיזשהוא אופן, ולא התכוונתי לזלזל כשאמרתי "שמות גדולים".
שלום שירן וברוכה הבאה לויקיפדיה. קודם כל, כל תרומה לויקיפדיה, בעיקר תרומה בתחום האדריכלות היא מבורכת. אני במקרה מכיר את האדריכלית ומבחינתי שיהיה עליה ועל אדריכלים ואדריכליות רבים כמוה ערכים כאן. יש לאתר מדיניות לגבי ערכים בנושא אישים שונים ולכן הועלתה תבנית הבהרת חשיבות בערך שכתבת. אני מכיר את האדריכלית אבל לא מספיק את פועלה, ואין לי מה להוסיף לערך. את מוזמנת מאוד להרחיב על הערך אם יש מה ולכתוב בדף השיחה שלו נימוקים להצדקת קיומו של הערך. בברכה, השמח בחלקו (-: 21:40, 3 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

זכית במקום הראשון בתחרות הכתיבה, על הערך בטון מזוין. כל הכבוד! ‏odedee שיחה 00:21, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

מזל טוב! כן ירבו! אלדדשיחה 00:22, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
תודה רבה! לא ציפיתי... למען האמת אני חושב שהיו ערכים טובים יותר משלי בבית הראשון כגון הקאקאפו ומערכת השמש.--השמח בחלקו (-: 20:59, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
מזל טוב! בהחלט מגיע לך. ‏pacmanשיחה 21:02, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
שוב, תודה! אני חושב שעשית עבודה מדהימה עם הקאקאפו והשד הטזמני!
כל הכבוד! אקרא בקרוב. דניאלשיחה 21:24, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

לבנון בעת העתיקה[עריכת קוד מקור]

היי, טרול רפאים ביקש ממני להשלים את הערך, מאחר ואין לי שום ידע בנודע ללבנון העתיקה, הייתי רוצה להבין למה אתה חושב שהערך באנגלית שגוי. שכן, גם לי תהיה בעיה להשלים את הערך בעברית, אם הערך באנגלית אינו נכון... --אליזבט •• שיחה 22:19, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

שלום וסליחה שלא עניתי קודם, לא שמתי לב כי היו לי שינויים נוספים בהמשך הדף. לשאלתך: הכרונולוגיה מאוד לא ברורה בערך ואני לא הצלחתי להבין מה קרה בין תחילת המאה ה-5 לפנה"ס ועד הכיבוש של אלכסנדר ומה עלה בגורל ההתמרדויות נגד הבבלים שמצויינות שם. יש נין התמוססות של התוכן ונראה כי כותב הערך באנגלית לא סגור על הנושא בעצמו. הערך האנגלי דורש עריכה ושכתוב (אולי שווה להיות נחמדים ולהוסיף אצלם את התבנית המתאימה). חוץ מזה, כלקיס (ממלכה קדומה) שאמור להיות חלק מהתקופה הסלאוקית לא מוזכר שם בכלל. בהצלחה... ?-:
הבנתי, בעיות רציניות. טוב, אנסה לעשות עם זה משהו, אם כי אני לא אופטימית :) --אליזבט •• שיחה 22:31, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

פורטל השפה העברית[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת פורטל:השפה העברית. ‏Yonidebest Ω Talk 13:17, 7 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

משחת נעליים[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על המחמאות. לצערי לא היו לי נעליים צבאיות אדומות ואין לי מושג מה זו הפודרה שציינת, או צחצוח נעליים בעת מלחמה... אני אישית הייתי מעבירה "שמיר פה ושם" בנעליים הצבאיות (ספורט) שלי. חיפשתי בגוגל מידע אך מלבד פורומים שבו מתלוננים שצה"ל הפסיק לספק משחות נעליים, לא מצאתי דבר. אם יש לך את המידע, אודה לך אם תוסיף לערך. תודה סקרלט 14:41, 7 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

אין לי מידע רשמי אלא בעיקר ידע כללי שצברתי והסקתי לבד במהלך שירותי הצבאי בו הקפדתי על צחצוח מדי יום!
  1. "פודרה" זה כינוי לחול הגרוס דק דק בגלל הרבה טנקים ונגמ"שים שעברו עליו והוא הופך לשכבת אבק בעובי עד 30-40 ס"מ אפילו ומאתגר מאוד את נקיון הנעליים (והאוכל, ובכלל) בשטחי אימונים בנגב.
  2. צחצוח נעליים בעת מלחמה - התכוונתי לגישות פיקודיות של מפקדי צה"ל שהקפידו על נעליים מצוחצחות גם בעת לחימות קשות במהלך מלחמות ישראל. קשה למצוא על זה חומר ברשת אלא בעיקר בספרים שונים אני מניח, בעיקר ספרי ביוגרפיה של קצינים ידועים וכדומה. כמובן שלא צחצחו נעליים תחת אש אבל הקפידו על צחצוח (וגם גילוח יש לומר) במהלך הפוגות קצרות על מנת לשמור על אנושיות ועל רוח הלחימה.

נראה, אולי נרחיב על זה בהמשך. בברכה, --השמח בחלקו (-: 14:46, 7 באוקטובר 2006 (IST) (המשך בשיחה:משחת נעליים)תגובה

בורר[עריכת קוד מקור]

נראה לי שצריך בורר בשיחה:ג'ון לוק. גדי אלכסנדרוביץ' 07:31, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

וקצת יותר בפירוט: מכיוון שלא הייתי מרוצה מהערך כפי שהיה, התחלתי בשכתוב שלו. ניתן לראות את השכתוב בהיסטוריית הערך. פעולת העריכה האחרונה שהתבצעה בו הייתה שחזור חזרה לגרסה שאיני מרוצה ממנה. מכיוון שאיני רוצה להיכנס למלחמת עריכה אני קורא כבר כעת לבורר. דעתי היא שאסור לתת לערך להישאר במצבו המזעזע הנוכחי. גדי אלכסנדרוביץ' 07:35, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
תגובתי כאן. השמח בחלקו (-: 09:45, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

קורי וקורה[עריכת קוד מקור]

שלום. ראיתי שהוסמכת בתור א.א.י. (אחראי אמנות יוונית). יש לי שאלת התיעצות קטנה שאולי תדע. אני מתלבט איך לכנות את הערך קורי - בשם זה שפרושו עלמות, כקוראי - שהוא כתיב אחר שלו או כקורה - ביחיד. talmoryair 14:51, 16 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

שלום יאיר! אני חושב שמכיוון שרוב דוברי העברית אינם בקיאים בלשון רבים ביוונית, שם ערך שהוא לשון רבים אינו כדאי. כדאי ששם הערך יהיה ביחיד ושבשורות הראשונות שלו תוגדר לשון הרבים שלו גם לטובת הבנת המשך הערך בו יש צורך להשתמש בה. שימוש דומה עשיתי השבוע גם בערך סטואה, "סטואיי" ברבים. הערך קורוס, כפי שאני מבין, הוא בלשון יחיד גם כן וכדאי לכתוב בו גם את לשון הרבים (שבעצם זה כמו לשון רבים/נקבה - "קורי", לא?). בכל אופן, אפשר להיעזר בויקיפדיה:כללים לתעתיק מיוונית עתיקה וגם להעלות את השאלה בויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה/הכה את המומחה שם יוכל אולי ויקיפד בעל ידע ביוונית לענות.
לגבי א.א.י. - התנדבתי כמובן ולא הוסמכתי. אני מגיע מרקע של אדריכלות ובנייה אך יש לי הבנה גם בתחום האמנות והפיסול היווניים. אני מאמין שאם הרקע שלך הוא תחום האמנות, אתה ודאי מבין בזה יותר ממני. אם תרצה כמובן, תוכל להיות אחראי על נושא האמנות והפיסול ואני אתמקד בנושאי האדריכלות. השמח בחלקו (-: 16:32, 16 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

רב תודות על ההצעה אבל אני משתדל לא ליצור לעצמי תארים מיותרים, זה היה במין הלצה קומית/הומור כזה. מי שמכיר אותי יודע שאני למצטיין בתחום זה. talmoryair 17:50, 16 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תכנית ספדי[עריכת קוד מקור]

רציתי לכתוב את הערך כבר הרבה זמן, אך אני מודה לך שהקדמתני. עכשיו יהיה לי הרבה יותר חשק להרחיבו, יש לי די הרבה חומר בנושא. הערך יכול להתרחב מאוד. יש בערך תיאור כללי של התכנית, אבל הוא ממש חסר עומק, והיסטוריה. לקחתי על עצמי... עידן ד 12:52, 18 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

יפה מאוד, בהצלחה. גם אני מתנגד בתוקף לתכנית אבל צריך להתשתדל ולכתוב עליה באופן אובייקטיבי ונייטרלי ככל האפשר. ראה דוגמאת כביש 6. השמח בחלקו (-: 22:01, 18 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
הערך כרגע נטרלי, ואני מקווה שהוא ישאר כזה. האמת היא שאני לא מכיר הרבה טיעונים בעד התכנית, אבל לאחרונה גופי התכנון התעוררו, והתחילו לתת קצת פרופוגנדה. כך שזו לא תהיה בעייה. חוץ מזה, כשאתה צודק ובטוח בעצמך, אין לך בעיה להיות נטרלי... עידן ד 03:03, 19 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

מר אדריכלות[עריכת קוד מקור]

אמור לי, ניתן להזמין ערך? דניאל צבי 15:59, 20 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הערך יכול לקחת מספר מהקיר או במילים אחרות להירשם בדף ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה בצבע אדום. בינתיים, הוספתי פסקה קצרה המסבירה עליו בערך עמוד שיהיה המומלץ היומי בתחילת השבוע הבא. בכבוד... השמח בחלקו (-: 16:30, 20 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

מקדש זאוס באולימפיה[עריכת קוד מקור]

אני מתחיל לכתוב את הערך. יש משהו חשוב להוסיף על הארכיטקטורה במקדש? (ממה שלמדתי מחדש החשיבות העיקרית במקדש היא העיטורים). talmoryair 00:11, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

א. סבבה. ב. אני בטח לא זוכר את כל המידע עליו. העיטורים שווים איזכור אבל אני לא בטוח שיש בהם משהו יוצא דופן לעומת מקדשים אחרים ששווה להשקיע. אם אני לא טועה (צריך לבדוק את זה) עיקר ייחודו הוא ביחסו לסביבה ולנוף ומיקומו בעיר. ג. אני במקביל עובד על שלושת הסדרים הקלאסיים. יש שם הרבה מאוד מושגים שמוזכרים שכדאי להוסיף אליהם קישורים, אפילו אדומים. בהצלחה! השמח בחלקו (-: 00:20, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

המקדש ועיטוריו נכללים בבגרות בתולדות האמנות וזה כבר מצדיק ערך. חוצמזה מיכאל אבי יונה הקדיש לו שישה דפים שלמים, כמו לפרתנון. אם תוכל להביט בקישור האחרון שבדף הערך - הוא מכיל תוכנית אדריכלית של אזור המקדשים באולימפיה. אולי תצליח להוסיף משהו מתוכנית זו בייחס לעיר...(?) talmoryair 08:17, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

כן, אתה צודק. אני כבר שכחתי מהחומר הזה אחרי כל כך הרבה שנים. אכן העיטורים הם הדבר המעניין בו ומה שכתבתי קודם על הקשר לסביבה הוא לא נכון אלא רלוונטי למקדש ולכלל האקרופוליס בפרגמון... השמח בחלקו (-: 12:52, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הסדר היוני[עריכת קוד מקור]

בספרים שאני קורא בעברית נקרא הסדר האיוני. התנגדות להעברה? עמית 20:37, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

התלבטתי על זה גם כי ראיתי בספרות בעברית את שתי הגרסאות, "יוני" ו"איוני". מקור השם הוא מאיוניה כך שזה תומך בהצעתך אבל אני מציע אולי לקבל חוות דעת ממומחה תעתיקים. לי אין שום התנגדות להעברה. השמח בחלקו (-: 20:45, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
הועבר. גם אביעד, מומחה התעתיקים המליץ. השמח בחלקו (-: 15:44, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

אדריכלות קלאסית - מונחים[עריכת קוד מקור]

היכן משתבץ Herma? (בתמורה, הלקסיקון יקבל תמונה). עוזי ו. 11:39, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

מדובר בפיסול אבל מכיוון שהגבול בין אדריכלות ופיסול ביוון הוא מטושטש לחלוטין יש לו מקום במונחון. אפשר להוסיף עוד כמותו ולשנות גם את שם הערך לאדריכלות ופיסול קאלסיים או משהו כזה. השמח בחלקו (-: 11:45, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
אני סיימתי לעת עתה. אתה מוזמן לערוך שינויים בערך למרות התבנית "בעבודה".

הזמנה להצטרף לויקימילון[עריכת קוד מקור]

שלום!

תרומתך לויקפדיה בנושא שפות בכלל והשפה העברית בפרט ניכרת, ועל-כן ברצוני להזמינך להצטרף לקהילת ויקימילון, מיזם רב לשוני ממשפחת ויקיפדיה ליצירת מילון חופשי, שיתופי ומהימן שכל אחד יכול לתרום ליצירתו ולפיתוחו. ויקימילון העברי עדיין צעיר ומספר ערכיו מועט יחסית למיזמים דומים בשפות אחרות. על-כן, אשמח אם תיענה להזמנתי ותצטרף לקהילת ויקימילון על-מנת לתרום מהידע הרב שלך גם בפרויקט זה. מקווה לראותך במחוזות ויקימילון, אור.

אל תיקח את זה אישית אבל אני חושב שויקימילון זה רעיון די גרוע לפרוייקט ויקי. יש לי מילון אבן שושן בבית ויש בו כל מה שאני צריך. לנסות לשכתבו במילים אחרות יכול להיות רק עוול לשפה העברית. את מה שויקיפדיה נותנת אף ספר/אתר בעולם לא יכול לתת. תודה בכל מקרה על ההזמנה, אך אני שמח בחלקי כאן וספק רק אם אצטרף. וכפי שאמר חברנו "הזמן קצר, המלאכה מרובה!". השמח בחלקו (-: 19:46, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
זכותך לעשות כך, כמובן. אך הטענה מוזרה, לי יש אנציקלופדיה בריטניקה בבית, האם ויקיפדיה היא ניסיון לשכתבה? ענית לכך בעצמך, ולדעתי מה שכתבת בנוגע לויקיפדיה תקף גם לגבי ויקימילון. כשיבוא היום, אם יבוא היום, שמספר הערכים בויקימילון העברי ותוכנם יהיה דומה לזה שבויקימילון האנגלי, גם לאבן שושן יהיה קשה להתחרות בו, כפי שלבריטניקה קשה להתחרות בויקיפדיה. כל טוב, אור.
ויקיפדיה לעומת בריטניקה נותנת מגוון רחב יותר של ערכים, מתעדכנת, אקטואלית... אני לא צריך להסביר, וכבודה של בריטניקה כמו אבן שושן במקומו מונח. נראה בעתיד מה יהיה, בינתיים שיהיה שבוע טוב ובהצלחה גם במיזם האחות! השמח בחלקו (-: 19:59, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה