שיחת משתמש:Yummy5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yummy5, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, התו השמיניהבה נשוחחתובנות 19:08, 15 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה

כפולה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפולה. הסיבה לכך היא: פרק הדמויות אינו המקום לכתוב על התפתחויות העלילה, לשם כך יש פרק על העלילה. נא לא לחזור על עריכות שכבר בוטלו.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 21:14, 13 במרץ 2019 (IST)תגובה

נעלמים , השמיניה (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

שלום, נאלצתי לשחזר את עריכותיך. הן לא תורמות אלא להיפך, מקלקלות. אנא חשוב היטב אילו שינויים אתה עושה בערכים, כדי שהערכים ישתפרו, ולא להיפך. --‏Yoavd‏ • שיחה 08:57, 11 ביוני 2019 (IDT)תגובה

עפר שכטר[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עפר שכטר. הסיבה לכך היא: מספיק למחוק את הרווחים. הם כאן בכוונה.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, התו השמיניהבה נשוחחתובנות 22:06, 18 ביוני 2019 (IDT)תגובה

טום יפת[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף טום יפת. הסיבה לכך היא: למה השינוי?. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, התו השמיניהבה נשוחחתובנות 00:10, 1 ביולי 2019 (IDT)תגובה

סרהאט[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סרהאט. הסיבה לכך היא: כך צריך. מינוס אינו הסימן המתאים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, שמזן (שיחה) • ערכי בראבו13:56, 8 ביולי 2019 (IDT)תגובה

תבניות[עריכת קוד מקור]

שלום. יש צורך בידע איך תבניות עובדות כדי להוסיף נותנים לתבניות. אל תוסיף בבקשה |שם לידה=, כי לא מוגדר בתבניות פרמטר כזה. תודה, דגש11:29, 14 ביולי 2019 (IDT)תגובה

יון לונדוויק[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יון לונדוויק. הסיבה לכך היא: שם הערך הוא יון. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, david7031שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ט • 14:35, 17 ביולי 2019 (IDT)תגובה


קוראים לו ג'ון!!!

אין צורך לבצע עריכות שחוזרות על עצמן[עריכת קוד מקור]

שינית -הווה ל —הווה. זוהי עריכה גנרית שניתן להחיל באופן גורף באמצעות בוט, ולהעלות לדיון בויקיפדיה:בוט/בוט החלפות/אולם דיונים. ספציפית זה לא נראה לי כזה משנה לקוראים ואולי עדיף לא להשקיע בזה. Uziel302 - שיחה 21:52, 7 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה