לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yarden1986

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת 84.109.24.152 בנושא פרנק מייסלר
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yarden1986, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Guycn2 - שיחה 18:46, 31 ביולי 2013 (IDT)תגובה

פרנק מייסלר[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ותודה על כתיבת הערך אודות פרנק מייסלר. שאלה קטנה: בשתי התמונות שצולמו בפולין, נכתב בדפי התמונה כי הן צולמו בגדאנסק, בעוד בערך צויין שהאנדרטה הוקמה בדנציג - האם יש שתי אנדרטאות? היכן הטעות? נשמח אם תוכל/י לתקן.
ערכתי קצת את הערך כך שיתאים לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, אין ספק כי סיפור ילדותו של מייסלר מרתק ומיוחד, אך באנציקלופדיה לא נהוג לכלול תיאורים אישיים ורגשיים כגון האופן בו גידלה אותו סבתו, הדברים שהוריו אמרו לו, ושהוריו לא זכו וכו', אלא תיאור תמציתי וענייני של העובדה כי הם הועברו לגטו שלושה ימים לאחר עזיבתו. בנוסף הסרתי הדגשות ונקודותיים בכותרות, וכן הסרתי קישורים פנימיים ("כחולים") שאינם הכרחיים או כפולים (בוויקיפדיה נהוג לרוב ליצור קישור פנימי בפעם הראשונה בה מופיעה המילה, ולא בכל פעם שהיא מופיעה לאורך הערך). כן קיצצתי את התיאור הארוך מדי של האנדרטאות ופרשנויות סובייקטיביות המשובצות שם, באנציקלופדיה נהוג להתנסח בקצרה ובאופן אובייקטיבי.
אני מקווה כי תקבל את השינויים בהבנה. נשמח להמשך תרומתך לוויקיפדיה, וכן אם את/ה מכיר/ה את מר מייסלר ויכול/ה לצלם אותו ולהעלות תמונה חופשית שלו לערך. אשמח לסייע בכל שאלה ובקשה, תוכל/י לכתוב לי כאן בלחיצה על "עריכה" למעלה. תודה וסופשבוע נעים, Ravit - שיחה 15:31, 3 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

גדאנסק בדנציג - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%93%D7%A0%D7%A1%D7%A7 זו אותה עיר רק עם שם שונה, אפשר לשנות את זה זה הערך הראשון שאני פותחת, בעקבות עבודה שאני מכינה ללימודים במסגרת תואר בחינוך ואומנות. תודה על נקודות המחשבה והעריכה. הפרשנויות הן מתוך מאמר שפרסמתי בתחתית העמוד, הא כוונת המשורר (האמן) והפרשנות האומנותית שהיא חלק אינטגרלי מהיצירה (לדעתי) מה שיפה בויקיפדיה הוא העניין שאנשים נכנסים ומשנים את מה שכתבת לפי מה שנראה להם רלוותי או לא אני שמחה כל עוד נכנסים לעמוד שפתחתי יום טוב Yarden1986 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 84.109.24.152 00:53, 5 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

תודה על תשובתך. מתנצלת על הפאדיחה בענייני דנציג-גדנסק, בזכותך למדתי משהו :)
טוב שהוספת את המאמר בתחתית העמוד; פרשנות מורחבת על היצירה יוכלו הקוראים המעוניינים בכך לקרוא שם.
וטיפ קטן: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
תודה ולילה טוב, Ravit - שיחה 21:22, 4 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

המאמר היה שם עוד לפני השיחה שלנו ברשימה של לקריאה נוספת, אני מאמינה שזה כמו לכתוב ביבליאוגרפיה אכן אחרי השיחה הוספתי ושיניתי את ענייני דנציג-גדנסק, כי כמו שקרה לי אני בטוחה שיכל לקרות לכל אחת אחר לילה טוב 84.109.24.152 00:53, 5 באוגוסט 2013 (IDT) --84.109.24.152 00:54, 5 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

שלום Yarden1986,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "שלומית באומן" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Yarden1986/‏שלומית באומן". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!