שיחת משתמש:Yanivshn/ארכיון 8

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת מביע עניין בנושא שלום יניב

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שלום לך[עריכת קוד מקור]

ראיתי שאני ואתה מתקשרים באותם נושאים אבל אני לא מצליח למצוא את המשתמש שלך אשנח אם תיצור קשר יוסף נהוראי - שיחה 17:49, 30 במאי 2022 (IDT)

יוסף נהוראי שלום וברכה. שלחתי לך מייל. Yanivshn - שיחה 17:55, 30 במאי 2022 (IDT)

אזהרה אחרונה[עריכת קוד מקור]

לאור עברך הלא מזהיר מבחינת הקפדה על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה, ולאור העובדה שבחרת לכנות חבר קהילה אחר "גזען אוטואנטישמי עלוב", חסמתי אותך באופן סמלי ל-15 דקות. אני מבין שדבריו של פעמי-עליון פגעו בך, אולם הדרך אינה הפרה הדדית של כללי ההתנהגות, אלא בקשה לסיוע מהמפעילים - הייתי מזהיר אותו, והמשך הסאגה הייתה נחסכת מאיתנו. החסימה מגיעה לאור העובדה שכבר הוזהרת בעבר בנושא, ולמרות זאת בחרת להפר שוב את כללי ההתנהגות. הפעם היא סמלית (גם לאור העובדה שהיא מגיעה לאחר שתוכן פוגעני נכתב מצידו של משתמש אחר - למרות שזה לא תירוץ) אבל במידה ותמשיך להפר את כללי ההתנהגות - תיחסם לזמן ממושך. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 00:20, 31 במאי 2022 (IDT)

עשית כאן עיוות דין, וזה כלל לא מפליא אותי. ציפיתי לזה. אותו *הזהרת* על "אד הומינם" – הבעיה אצלו לא הייתה אד הומינם אישי. הוא הכליל יהודים דתיים כצייתנים עיוורים – קוראים לזה גזענות (גם בדף המפעילים הוא לא ממש חזר בו, הוא היה מוכן בטובו לקבל רק ש"חלק" מהיהודים הדתיים אינם צייתנים עיוורים). זאת גזענות ואנטישמיות, עליה היה צריך לקבל סנקציה חמורה – בגלל גזענות והכללה כלפי קבוצה ולא בגלל "אד הומינם" (שכאמור כלל לא היה, לפחות לא כלפי). מצידי תחסום אותי גם לאלף שנה. דעתי לא השתנתה במאום. Yanivshn - שיחה 00:28, 31 במאי 2022 (IDT)
צריך להבדיל בין שני המקרים. אתה הוזהרת (ואף נחסמת ללא הגבלת זמן) בשל הפרת כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה. לעומת זאת, פעמי-עליון טרם הוזהר בגין הפרה של כללי ההתנהגות. ה"ענישה" צריכה להיות הדרגתית. הסרתי את הדברים של שניכם, ואני מצפה שהוא יתנצל בפניך ובפני יוסף על דבריו הפוגעניים. אולם, השימוש בביטוי "גזען אוטואנטישמי עלוב" כדי לתאר אותו ללא ספק חוצה את גבולות השיח המקובלים כאן, ובגינו חסמתי אותך. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 00:31, 31 במאי 2022 (IDT)
א. החסימה שלי בעבר הייתה בהחלט מוצדקת, אך גם בהחלט לא מידתית. ב. אני לא צריך את התנצלותו. ג. אתה מתמקד במשפט שאמרתי ש"חוצה את גבולות" השיח, אך פיספסת את הנקודה העיקרית שבגללה אמרתי אותו – המשפט שלו חוצה את גבולות השיח הרבה יותר. צר לי שאתה לא מבין את זה, ומאחר שאתה לא מבין מבחינתי אין לי מה להוסיף בדו שיח הזה. Yanivshn - שיחה 00:41, 31 במאי 2022 (IDT)

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

היי,
אני לא יודע האם אתה מעוניין לכתוב משהו בדף המשתמש, אבל רציתי לבקש שתיצור אחד כזה, כדי "להכחיל" את שם המשתמש שלך.
זה אפילו לא חייב להיות עם תוכן אמיתי, מספיק שתשים שם רק נקודה:
כשאתה משתתף בהצבעות, קשה לאמת את זכות ההצבעה שלך, משום שהסקריפט לא פועל על קישורים אדומים.
זה מאוד יעזור אם תסכים,
תודהמקף12:47, 13 ביוני 2022 (IDT)

היי מקף, תודה על פנייתך האדיבה (לא מובן מאליו באתר הזה!). לצערי איני יכול להיענות לבקשתך: היה לי דף משתמש, שנאלצתי בצער למחוק מסיבות טובות. ואני מעדיף לא לפתוח דף משתמש "פיקטיבי" (מסיבות טכניות). שוב תודה ויום טוב לך Yanivshn - שיחה 12:58, 13 ביוני 2022 (IDT)
אוקיי👍― מקף13:06, 13 ביוני 2022 (IDT)

שלום יניב[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? בעקבות הבירור התחלתי לחשוב עם עצמי האם פגעתי במישהו במהלך השהות שלי במיזם. ויקיפדיה זה נחמד והכל, אבל החיים עצמם יותר חשובים, ויש אנשים מאחורי המקלדת.

אני מניח - אבל לא בטוח - שנפגעת ממני בדיון בו כתבתי "לא יודע למה טרחתי לענות בכלל". אני לא זוכר האם הייתה אינטראקציה אחרת בינינו. אם הרגשת שפגעתי בך במקום אחר, או שתרגיש פגוע בעתיד, תוכל לכתוב לי כאן או בדף שיחתי או למייל שלי? אני בכנות אשמח לנסות ליישר את ההדורים.

המון אור וליל מנוחה, מביע עניין - שיחה 00:10, 1 ביולי 2022 (IDT)

היי, לא זוכר שהייתה בינינו אינטראקציה באיזה ערך, ובטח לא משהו אישי... תודה על הפנייה, אבל הכל בסדר, אין שום בעיה. לילה טוב. Yanivshn - שיחה 00:30, 1 ביולי 2022 (IDT)
ממש שמח לשמוע. תודה :) מביע עניין - שיחה 01:04, 1 ביולי 2022 (IDT)